Vandaag met de kinderen naar de voor-vertoning van Dikkertje Dap geweest. Ze vonden hem geweldig! Voor hun de eerste keer dat ze naar de bioscoop waren geweest en ook echt voor herhaling vatbaar. Voor volwassenen is hij iets saai (vond ik), maar al met al was het hartstikke gezellig. Nu is het voor mij al een jaar of 30 geleden dat ik voor het laatst in de bioscoop was geweest, voor mijn man ook al een jaar of 18, en eigenlijk willen we dus wel vaker. Misschien met de kerst naar Paddington. Vandaar dit bioscooptopic: welke film ben je geweest en hoe was deze film? mag zowel kinder als volwassenfilms.
Wat een leuk topic! Ik ben voor het laatst in de bios geweest met mijn dochter tijdens de disney prinsessen weken (oid) naar de kleine zeemeermin. Dit is ongeveer een jaar geleden!
Wij zijn echte film fans maar we vinden het vrij lang geleden dat er echt goede films draaiden. Ik volg dus!
Laatste keer was met mijn twee oudste dochters naar Snatched. Vonden we hilarisch. Vrijdag ga ik met een vriendin naar Let’s play two. Een concertfilm van Pearl Jam. Zin in!
Wij hebben een pathe unlimited kaart via de ing. Voor vier maanden 40 euro. Heerlijk nog nu ons kindje er nog niet is en we nog vrijheid hebben . We hebben de afgelopen zes weken gezien: -dunkirk: aardige film, wel apart soms -the dark tower: leuke actie film -kidnap: heel goed en spannend -american made: vermakelijk -kingsman the golden circle: prima film Ik ben alleen naar bella donnas geweest, ook vermakelijk. Met een vriendin naar the big sick, leuk! Morgen ga ik alleen naar everything everyrhing, ben benieuwd lijkt me een fijne zwijmelfilm.
Geen film, maar ik ben twee weken geleden naar de bioscooop geweest voor de concertregistratie van David Gilmoure, Pink Floyd: Live at Pompeii Fan-tas-tisch. Echt ontzettend mooi. Niet geschikt voor mensen met epilepsie i.v.m. stroboscopen af en toe.
Gisteravond misfit met dochter was echt heel leuk! Afgelopen vrijdag bella donnas Echt heel grappig! Aanrader En de week ervoor girls night out vond ik tegenvallen
Leuk topic! Zat zojuist te kijken naar een leuke film voor de herfstvakantie. Dikkertje dap lijkt me leuk voor mijn zoon, alleen mijn dochter (2) is nog te jong daarvoor. In juli ben ik met mijn zoon naar brandweerman sam geweest, hij vond het geweldig!
Wij zijn van t weekend naar Ninjago the movie geweest. Mooi gemaakt, maar erg hysterisch en over de top wel. Ook met best wel een paar grove grappen. Ik heb wel gelachen, maar me ook een paar keer achter de oren gekrabt van: "wil ik echt dat mijn kinderen dit normaal vinden en hierom lachen?"
Wij zijn recent maar American Made en Gifted geweest, allebei erg leuk. American Made is losjes gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een piloot die zowel voor de CIA als het drugskartel can Pablo Escobar werkt, een verrassend grappige film. Gifted gaat over een man die zijn hoogbegaafde, 7-jarige nichtje opvoedt, na de zelfmoord van haar (ook hoogbegaafde) moeder, en een strijd over de voogdij tussen hem en zijn moeder. Een hele mooie, grappige en ontroerende film, ik heb flink zitten huilen in de bios.