raar gevoel...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijke25, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hallo allemaal,

even een vraagje vanaf deze kant van de pc... hoe lang duurt het voor je "iets" begint te voelen, van een evt bevruchting bedoel ik... de eerste dag van laatste ongi was 9maart, ik heb nu al een paar dagen een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. geen echte pijn ofzo alleen wel irritant hahaha...

groetjes een onzekere

2. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    Hoi Marijke, dat vraag ik me ook af. Volgens mij zeggen ze dat je pas wat kunt voelen als genoeg hormoon in je bloed zit en dat ik pas op ze vroegst een week voor je menstruatie. Bij jou zou het dus net kunnen..

xxx, Loes

3. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    wezep
    nou dat hopen we dan maar... al dat geoefen... wil nou wel een x resultaat zien :) ... maar ja verder heb ik dus helemaal geen last van verschijnselen... dus we houden er maar weer rekening mee....... :(

4. Niet meer actief

een week na de bevruchting nestelt het eitje zich in, dan zou je al wat kunnen gaan voelen, dus één week voor je menstruatie.
    verschilt natuurlijk per vrouw, maar ik voelde toen pijnlijke steken in mn buik.
    succes!

5. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik heb hetzelfde! 7 maart was mijn vorige menstruatie. Voel van allerlei gerommel in mijn buik, maar of dit eventueel zwangerschap is geen idee!

Ik ben dus ook benieuwd!

Groetjes

6. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    wezep
    ik heb dus verder helemaal geen klachten. niet misselijk, geen pijntjes, helemaal niks...

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik op zich ook niet echt hele andere dan normaal hoor!
    Maarja toch een bepaalde idee :) :(

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik ben ook benieuwd wat je dan precies voelt.
    Heb nu zo'n weeïg gevoel onder in mijn rug, dat heb ik normaal gesproken alleen maar een dag of twee voordat ik ongesteld moet worden.
    Afwachten maar.

9. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    wezep
    tja moeilijk uit te leggen, geen vervelend gevoel hoor... maar gewoon niet zoals het zijn moet... het is het gevoel van vlinders in je buik hebben bij verliefdheid... dat is denk ik toch wel de omschrijving die het dichtst bij het gevoel past....

10. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    haha meiden, leuk he! Volgens mij is niemand is staat er gewoon niet aan te denken en dan verrast te zijn: oh, ik ben een dag overtijd..
    Ik voel ook elke maand van alles, maar nog niks.. nu heb ik bijvoorbeeld pijnlijke tepels.. jahoor. alsof dat kan 4 dagen na de eiersprong :)

Voor de meiden die wat voelen, ik duim voor jullie! :D

Deel Deze Pagina