Wat een rust... Volgens mij is Troetjuh druk bezig, óf heeft ze misschien wel haar beebje in haar armen!
Ik hoop het voor dr! Hier nog steeds geen veranderingen. Ik heb al aan de bitterlemon gezeten, we hebben al veel gewandeld, gesekst, maar tot op heden helpt het allemaal niets Ik ben een beetje bang dat ik straks voor de bevalling zo ontzettend moe ben, omdat ik echt heel slecht slaap momenteel... bah
Hier ook nog niets! Helaas... Gister en vanmorgen wel even in het ziekenhuis gezeten voor een CTG, voelde de kleine namelijk gister heel de dag niet echt bewegen. Voor de zekerheid toch de vk gebeld en die stuurde me gelijk door. Alles was gelukkig helemaal goed en de kleine vermaakte zich nog prima daarbinnen Hoop wel dat ie nu even aanstalte gaat maken om naar 'buiten' te komen hoor Hoe zou het zijn met Troetjuh en Happymama???
Dat is even schrikken, maar gelukkig is alles goed! De kleine is hier nog erg bewegelijk en af en toe heb ik echt het gevoel, dat hij zich zelf naar buiten wil duwen! Dat geeft zo'n drukkend en stekend gevoel. We hebben gisteren het "fabeltje" seksen geprobeerd, maar blijkbaar heeft ons mannetje het ook nog erg naar zn zin binnen. Woensdag heb ik controle en dan wil ik graag dat ze even kijken of evt. de BM al verweekt is, hopelijk dat ze me dan willen strippen. 6 december heb ik weer controle bij mn eigen gyn (mocht hij dan niet geboren zijn) en dan wil ik vragen of ze me 8 dec willen inleiden. Als het natuurlijk mogelijk is. Ik heb gisteren heel goed na gedacht en gelezen, en aangezien ik de laatste dagen zo slecht slaap door mn maagzuur en onrustige en pijnlijke benen slaap ik maar zo'n 3 uurtjes per dag.. Ik val ergens om een uur of 3 a 4 in slaap en word rond 6 a 7 al weer wakker omdat mn benen zo'n pijn doen, dat liggen echt geen optie meer is! Hou jij het nog een beetje vol Loesje?
Ik dacht vannacht echt dat het was begonnen! Had gister de hele dag al menstruatiekrampen, best heftig en ze kwamen steeds vaker achter elkaar... Toen werd ik 's nachts wakker van de pijn en om de 5 minuten krampen. Goed teken dacht ik, maar verging echt van de pijn... Maar daarna stopte het en nu weer rustig, wel een soort ongigevoel nog steeds in mn buik en rug, maar niet noemenswaardig. Trouwens G89, ik las dat jij ook heel veel moest poepen. Nou ik ook hoor, echt niet normaal! Volgens mij is mijn lichaam nu echt leeg, kan niet anders, ik blijf gaan. hoop zooooo dat het een teken is dat het niet lang meer duurt. Ben het zat!! Ohja en ook hier veeeeeell afscheiding. Troetjuh! Ben benieuwd of je inmiddels bevallen bent. Spannend hoor!
@G89: Balen dat je zo slecht slaapt joh! Ik heb daar gelukkig echt geen last van en slaap nog heerlijk! Neem meestal voor het slapen even 2 rennies is en het duurt wel even voordat ik mn draai heb gevonden en slaap, maar slaap wel gewoon heel de nacht door! Ik slaap wel met mn hoofdeinde en voeteneinde een stuk omhoog, waardoor ik dus ook echt geen last van mn benen heb! Heb je er al een kussen onder ofzo? Hopen dat het gewoon niet meer zolang duurt
@Skattie, Ik voel me inderdaad ook leeg ik zit er ook echt niet op te wachten om tijdens de bevalling mezelf "leeg" te poepen, maar ze zeggen wel, als je tijdens het persen poept, dan weten ze wel dat je goed mee perst, maar het idee.... @Loesje, Rennies, pepermunt en (lauwe) melk heb ik allemaal al geprobeerd. De melk is het enige wat een beetje helpt! Over mn onrustige benen heb ik ook al van alles geprobeerd, maar de "kramp" blijft en het zit vooral boven in mn bil, maar dit zou ook mn BI kunnen komen. In elk geval heb ik het gewoon echt gehad nu... ik hoop zo dat het een deze dagen doorzet en dat de gyn me woensdag wil strippen.. Het blijft rommelen, maar zet verder niet door.. Mijn eigen gevoel zegt 8 december, en dat duurt nog 1,5 week
Sja, dat was wel een nadeel van inleiden. Ik schreeuwde tijdens het persen: oh neee, ik moet poepen!!! Zegt de vk heel droog, ja ik zie het en ik zie ook bloeeed en slijjijijm....... Maar weet je, met zoveel pijn denk je alleen maar: als die pijn maar zsm weggaat!!!
Weet niet meer wie het vroeg, maar de gyn wilde me inderdaad inleiden vanwege mijn steeds verder acheruitgaande conditie (bekkenpijn en bijna niet meer kunnen lopen) en mijn voorgeschiedenis met het baren van erg grote kinderen (macrosomie heet dat geloof ik).
ik voeg me ook maar ff hier aan toe. Ik ben nu 38.5. en voor m`n gevoel zit die kleine prima daarbinnen. Heb niet echt het idee dat ie al aanstalten maakt. Ben benieuwd of troetjuh al bevallen is. Ik ben van mn dochtertje ingeleid bij 38.2 en uiteindelijk is ze met 38.5 geboren vorig jaar. Ben benieuwd hoe het nu gaat beginnen.....en of het wel gaat beginnen
Ja, uiteindelijk denk ik ook wel dat ik er tijdens de bevalling helemaal niet bij stil sta, maar voor nu lijkt het me geen prettig idee, vooral schaamte. 6-12 heb ik weer controle bij mijn eigen gyn en dan "moet" ik weten of ik me wil laten inleiden, dan zou ik 41 weken zijn. Ik heb me er de afgelopen dagen een beetje in verdiept en veel gelezen en besloten dat, als hij er nog niet is me wil laten inleiden. Het schijnt dat een bevalling dan wel iets heftiger kan zijn, maar goed ik probeer er zo nuchter mogelijk in te blijven staan en laat de boel over me heen komen..
Troetjuh! GEFELICITEERD met je zoontje Joey! Ik las in een ander topic dat je bevallen was... Geniet van je blauwe wolk
Troetjuh, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws! Nu proberen lekker bij te komen van de bevalling en te gaan genieten van dit grootse wonder!
Hey Troetjuh!! Wauw!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hoop dat alles goed is gegaan.... geniet van je kersverse gezinnetje! Hier nog steeds BIB... Menstruatiekrampjes blijven aanhouden, maar is te doen... gewoon alsof ik ongesteld ben. @G89: Nee ik heb ook liever dat ik al "geleegd" ben hoor voordat ik ga bevallen. Weet wel dat je er meestal niet aan ontkomt, maar ja als het gross er maar uit is Heb inderdaad gehoord dat de vk dan juist goed kan zien of je de goede kant op perst dus tja... waarschijnlijk op dat moment boeit het ons niks meer hihi! Morgen naar de VK... weten jullie of er dan getoucheerd wordt? Aangezien ik ook zondagnacht heftige krampen heb gehad om de 5 minuten... en de menstruatiekrampen elke dag aanhouden? Ben wel erg benieuwd of er al iets gebeurd is daar beneden
@ Skattie: Ik denk niet dat je dan al getoucheerd gaat worden... Dat doet mijn vk in ieder geval nog niet. Loop ook al weken rond met voorweeën en ben ook erg benieuwd of het al wat verweking en/of centimeters heeft opgeleverd. Maar heel waarschijnlijk gaat ze pas inwendig kijken met 41 weken... Net als toen bij mijn eerste. En dan meteen strippen als dat kan.
Oh ok thanks ToTheMoon! Was toch wel benieuwd hoe zoiets nou gaat... (kan ik me er even op voorbereiden hihi) Maar jij bent 5 december uitgerekend zie ik?? Zou wat zijn met pakjesavond! Gewoon je schoen zetten en dan "plop, oh kijk nou een baby" hoe ging jouw eerste bevalling eigenlijk?? Ben niet nieuwsgierig hoor
Spannend allemaal!! Hier al een datum voor een keizersnee maar de baby zou ook nog de bevalling zelf kunnen starten maar daar ga ik niet vanuit.