Ja zoals het in het berichtje van Beauty staat gaat ze vandaag testen, nou ben super nieuwschierig! Hier ook nog niks te bekennen van ongi en ook helemaal geen teken, pf naja meiden ik wacht nog met testen hoor! Groetjes Anna.
ja ik ook, stom is dat dat je echt benieuwd bent naar mensen die je nog nooit hebt gezien haha wanneer ga jij testen Anna?
Meiden als ik zaterdag nog mijn ongi heb dan ga ik testen. Ben wel vaker overtijd geweest. Groetjes anna.
Hallo meiden, Heb eerlijk gezegd nog niet getest maar zag net dat die kruidvat testen niet goed zijn en die heb ik dus ik ga denk ik eerst maar een ander merk halen wil ik echt zekerheid hebben.... Nu is het nog spannender! Kunnen jullie het nog een beetje uithouden?! Succes iedereen ik duim voor jullie! Liefs, Beauty
Nou Beuty . Je maakt het me wel moeilijk Mijn zijn ge arriveerd , dus ben nu zenuwachtig voor de andere dames . Ben zeeeeeeeer benieuwd Succes hoor , ik duim weer mee Groetjes Joyce
Beauty, of wij t nog een beetje uithouden??? Meid hoe hou jij t uit, jeetje wat heb je een geduld haha Nou ik wens je heel veel succes met alle testen, en dat je goed nieuws mag krijgen!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je, Groetjes Angela.
ja Selma(ma) dat zegt mijn moeder ook altijd het is maar goed dat ze dit nog niet weet dat overleeft ze nooit..... Hoe hou ik het uit? Er zit niks anders op als wachten je kunt dit toch niet forceren en geloof me ik wil dit net zo graag als jullie hoor! Maar ja zit ook wel in de aard van het beestje hoor! En Joyce D nieuwe ronde nieuwe kansen heel veel succes en geluk voor deze ronde. Enne jij hebt tenminste wel zekerheid nu! Al had ik voor je gehoopt dat het iets anders was! Ik duim! Liefs, Beauty
die topic over de kruidvat testen: die test heeft het volgens mij wel goed gedaan toen. diegene die die topic geopend had, heeft toen een vroege miskraam gehad, dus die test deed het wel juist, dus testen nu!!! ik ben erg benieuwd!
Ik beloof jullie dat ik morgenvroeg ga testen en ik zal voor alle zekerheid toch ook nog een ander merk halen dan weet ik het helemaal zeker he?! En zoals jullie zeggen een extra testje kan geen kwaad. Ik kan nu niet testen ik moet gaan werken en heb net al een plasje gepleegd! Liefs, Beauty
Werk ze (tussen de test kriebels door ) Duim duim duim (alvast voor je tets morgen en dat die duiveltjes weg blijven)
Beuty , ik ben heel benieuwd naar de uitslag morgen ochtend . Werk ze voor vandaag en ik zal heel hard duimen dat ie posi is morgen *duim,duim,duim,duim,duim* Groetjes Joyce
Dank je wel jullie allemaal zodra ik iets weet zal ik het jullie laten weten ok! Kunnen jullie nog een nachtje wachten?! hahahahaha Liefs, Beauty
Nou , eigenlijk niet , ben zo nieuwschierig Maar ja , weinig keus whahahaha. Succes morgen ochtend Groetjes Joyce