Sorry dames nog even geduld met de ochtendurine de meeste hormoontjes he dus daar wil ik toch wel even graag op wachten voor de meest duidelijke uitslag te krijgen. Liefs, Beauty
Nou , vooruit dan maar Hebben we iets om naar uit te kijken morgen . Misschien wel een posi test en dat zijn toch goede berichten Ben dol op goede berichten Groetjes Joyce
Nou Joyce D ik ben ook heeeel erg dol op posi berichten vooral op berichten met 2 streepjes!!!! We zullen het morgen zien! Ik zal jullie zo snel mogelijk iets laten weten! Liefs, Beauty
Hallo! Joyce, wat balen zeg! Ik wens je heel veel succes in je volgende ronde! Beauty, succes met testen morgen! Ben zo benieuwd! Anna, ga jij ook testen? Liefs, Eefje
@eefje , dank je wel Hoe voel je je nu , al anders ? Fijn he , dat idee dat er een baby in je buik groeid . Een baby van jou en je partner , iets mooiers is er volgens mij niet . Geniet er van Groetjes Joyce
Beauty succes morgenvroeg, ik kom morgen zodra ik tijd heb meteen kijken of er al meer nieuws is ik zal in ieder geval nog harder voor je gaan duimen!!! Groetjes Angela.
Ik zat wel stiekum te hopen dat het wel raak was na de vierde ronde, eigenlijk wil ik de eerste ronde niet meetellen, maar dan zit ik in de derde ronde. Het betekend dus dat ik een wisselende cyclus heb. Ik heb mijn cyclussen nooit bij gehouden, ik wist wel ongeveer wanneer ik mijn ongi kreeg. Was wel eens een week later, maar ja nooit bij stil gestaan. En normaal heb ik dan wel wat meer last van pms klachten. Nou die lijken deze maand haast niet aan de orde, ben niet onzeker en ben niet humeurig geweest. Nog maar 1 keer hoofdpijn in de hele cyclus gehad, alleen gevoelige borsten en die nog gevoelig zijn. Kijken wat er gaat gebeuren nog de aankomende dagen het bliijft spannend. Groetjes Anna.
Balen Anna, dat je negatief hebt getest... Ik hoop voor je dat de dan ook snel komen, zodat jullie weer snel aan de slag kunnen!
Hallo dames Hier ben ik dan enne getest vanmorgen hoor... Helaas wel negatief maar het was een test van het kruidvat en nou zag ik net toch dat natasja in het onderwerp van denise zei dat kruidvat testen niet altijd goed zijn. Dus wacht nog maar een paar dagen af en als er dan nog geen duivels zijn ga ik wel een andere test halen. Dus we wachten maar weer af enne sorry dat ik geen twee streepjes nieuws heb had ik ook wel leuker gevonden! Liefs, Beauty
Meiden er bestaat altijd nog een kans op een zwangerschap. Als je een later eisprong heb gehad dan blijf je ongi ook nog automatisch uit en kun je ook nog negatief testen ook nog. Daarom is het ook afwachten, maar heb wel geduld. Kan er toch niks anders van maken zoals het nu is. Voel me nog steeds prima, nergens last van alleen een beetje gevoelige borsten. Het is ZO leuk dat de meiden hier zo meeleven en ik doe het zelf ook hoor! Het is dat ik nog thuis ben en kan wat vaker achter de pc en dan bekijk ik ook elke mail wat van deze forum binnen kom even snel. Groetjes Anna.
Beauty wat jammer zeg, had goede hoop voor je. Maar geef de moed niet op, t kan nog altijd!!! Ik blijf in ieder geval duimen voor je. Anna ook voor jou blijf ik duimen, want t is zoals je zegt, misschien heb je wat later de eisprong gehad en is alles nog mogelijk dus. Wacht t nog maar even af en hopenlijk krijgen we snel van jullie een positief bericht te zien !!! Groetjes Angela.
he Angel79, dank je wel ik wacht maar af ik vind het echt leuk dat jullie zo met me meeleven! Ik houd jullie op de hoogte! Liefs, Beauty
Nou helaas dames de duivels zijn gearriveerd! Eindelijk duidelijkheid! Op naar de volgende ronde! Liefs, Beauty