de speen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vogeltje1, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha precies het is ook mijn graadmeter.. als die duim richting mond gaat dan moet ie vaak even naar bedje toe :)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Alyna heeft bijna sinds haar geboorte al een speentje...(in het ziekenhuis hadden ze die haar gegeven om haar 'zoet' te houden tot het etenstijd was...:(...maar goed, dat terzijde)
    Ze heeft 'm eigenlijk niet vaak nodig, maar wel als ze gaat slapen of moe wordt.'s nachts verliest ze hem vaak, maar ze huilt bijna nooit als ze m kwijt is, alleen als ze ergens last van heeft.(tandjes, verkouden,...)

3. liss10

liss10 Lid

7 okt 2007
    94
    0
    0
    Ashley heeft alleen een speentje als ze "aangeeft" dat ze nog zuigbehoefte heeft. 's Avonds heb ik wel de speen bij de hand als we echt gaan slapen (ze slaapt nog in de kinderwagenbak bij ons naast bed), maar meestal word ik weer wakker met de speen in mijn hand. Wij gebruiken hem eigenlijk alleen als ze echt hysterisch is, of dus nog wat te "smakken" wil na haar flesje. Alles bij elkaar misschien een half uurtje per dag, vaker heeft ze hem ook niet nodig, dus laten we hem lekker achter wegen.

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hier best wel veel speen.. In ieder geval met slapen en om te tutten bij verdriet. Is zo gegroeid omdat ze als klein baby'tje enorm veel zuigbehoefte had vanwege krampjes en reflux door de koemelkallergie. En dat zit er nu nog wel in. Wordt vast wel een keertje minder...

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nina krijgt de speen alleen tijdens krampjes en in de kinderwagen en niet in bed (maar ze slaapt ook gewoon goed 's nachts. Dit heb ik bij mijn dochter ook zo gedaan en die heeft maar 2 maandjes een speentje "nodig" gehad en daarna nooit meer (ook geen duim).

6. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Mijn zoontje is 4 maanden en wil alleen een speentje soms met slapen .
    Meestal duimt hij even en valt dan in slaap .

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt heeft nu alleen een speen in bed, en Sem krijgt hem wanneer ie wil....ze zijn nog zo klein en duimen vind ik ook niet alles.
    Afleren komt vanzelf...

Deel Deze Pagina