De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    #181 Sjanienu1, 11 jun 2010
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
    @ Boefjesmama, ik denk echt dat dat door zijn snelle ontwikkeling op dit moment komt hoor.
    Als ik naar Ryan kijk, want die allemaal heeft geleerd in een paar weken tijd, dan kan het ook niet anders dat hij s'avonds niet wilde slapen. Zoveel nieuwe indrukken voor hem, denk dat hij dat gewoon niet heeft kunnen verwerken. En ik denk dat dit bij Aaron precies hetzelfde geval is.
    Ryan heeft sinds gister eindelijk weer eens een keer doorgeslapen s'avonds. :) We hebben hem een tabletje van Kindival gegeven, mischien dat dat geholpen heeft? Of toch het einde van de fase? Ik weet het niet.
    Ik ben benieuwd naar vanavond....

Pfff, de proefdrukken van de foto's die ik van Ryan heb laten maken zouden gister klaar zijn.
    Kom ik daar, nou niet dus. Oooh wat baalde ik! Had me er zo op verheugd om de foto's te zien! :(
    Nou hij zou me vandaag bellen als ze wel binnen waren.
    Dus ik de hele dag op telefoon wachten, belt hij net om 16.30uur op 'Ja de foto's zijn binnen hoor'.
    Ja fijn maar ik kan nu niet weg. Mijn vriend kan elk moment thuis komen en die mag niks weten want het is een verassing voor hem.:D Nou ja ga ik morgen wel ff langs.

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Fijn dat Ryan lekker geslapen heeft. Wij hebben Aaron vandaag maar 1 dutje laten doen in de hoop dat hij daardoor 's avonds wel goed slaapt. Maar wat je zegt: Aaron is zo hard gegaan in zijn ontwikkeling de afgelopen maand. Misschien krijgt hij het inderdaad niet verwerkt.

Balen van de foto's trouwens. Gelukkig kun je ze morgen ophalen. Kun je dan een foto hier plaatsen? Ben wel heel benieuwd namelijk!

Aaron is echt helemaal gek van Bob (de hond) de laatste tijd. De hele tijd naar hem toe tijgeren en aaien. Of als hij een liga heeft of een tuitbeker aan Bob geven. Echt zo schattig.
    Hij heeft wel al door dat als hij de liga aan Bob geeft hij die niet meer terug krijgt. Hij houdt hem nu vast namelijk en mag Bob er aan likken lol.

3. Opening

Opening Niet meer actief

hoi dames,

hier nog steeds drama. gaat om half 8 naar bed, huilt dan de hele tijd, haal hem eruit, valt in slaap en slaapt tot half 2. daarna wil hij niks meer dus toch maar weer in bed genomen en viel gelukkig weer in slaap. Ga hem vanavond maar wat later naar bed doen hopen dat dat helpt.

Wat jammer van de foto's. Heb je in ieder geval iets om morgen weer naar uit te kijken.

Boefjesmama wat gaat het hard dan ineens he? ik denk ook dat hij daarom zo slecht sliep. Natuurlijk veel indrukken ook te verwerken. Hopen dat ie wat beter gaat slapen.

4. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hier was er eentje zooo moe, die lag om half 7 al in bed :O! Nou maar hopen, dat ze dat niet morgenochtend er van af haalt.... Ben dit weekend alleen met Fabiënne, manlief is een weekendje weg met z'n vrienden.

Wat jammer dat de foto's nog niet binnen waren en ze pas zo laat belden dat je ze niet kon ophalen.

Hoe is het met Aaron gegaan vnadaag? Werkte het om hem een slaapje minder te laten doen? Kan natuurlijk heel goed dat het slechte slapen door zijn snelle ontwikkeling komt. Wat gaat hij in een keer hard zeg!!!

Fijn dat Ryan goed geslapen heeft.

SHIIIIPS! Groot alarm in de babyfoon....

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dag meiden!

Wij mochten de afgelopen 3 nachten slapen! Vannacht helemaal doorgeslapen maar was er al wel om 6u30 (maar ik moest toch werken, dus mijn vriend was blij :D) en gister en eergister nacht 2x voor een speentje. Ze begon wel te huilen als ik weg liep maar ik liet haar even en binnen 5 minuten was ze stil! :$:)

@Sjanienu
    Goed hé dat Ryan ook weer eens doorgeslapen heeft! Misschien nu toch echt einde in zicht! Ben ook erg benieuwd naar de foto's van de shoot! Maarre, die op hyves in z'n badje is ook lief!

@Boefjesmama
    Leuke pics op hyves! Ik ben echt een beetje verliefd op Aaron, zo'n mooi jochie!! :)
    Ben je door de was heen? Ik realiseerde me laatst dat de was echt NOOOOIT op houdt! Heb ik alles fijn aan kant, zit de wasmand alweer bijna vol! :x
    En solliciteren? Lukt dat het een beetje? Je was toch afgestudeerd en nu op zoek?
    Wat kan Aaron ineens veel!!! Zoë kan nog niet zelf zitten en zich optrekken tot staan schiet ook nog niet echt op! Wauw!

Zoë kan nu sinds deze week wel "kusjes" geven (mond open en drukt d'r neusje in je gezicht), heel hard in d'r handjes klappen als ze blij is of muziek hoort en ze lacht ineens heel anders. Veel meer meisjesachtig en minder baby-achtig.

Oh, dat van Aaron en Bob moet je even op de film zetten! :D Zoë is ook stapel met Bogy! En inderdaad, zit ze nijntjesliga in de box te eten, gaat de helft naar Bogy! hahahaha!

@Arianne
    Ja, klinkt els als een sprongenmonstertje! Je zit hier dus goed! ;)
    Ik hoop echt voor je dat jullie vannacht ook een beetje een rustige nacht hebben. Slopend, dat slaaptekort!

Zoë ligt er nu ook lekker in. Net samen gedoucht dan is ze daarna altijd doodmoe! En ik ook dus wordt lekker een avond op de bank met tv aan en laptop op schoot! :)

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He dames, wat hebben jullie toch weer leuke foto's op Hyves staan. Heb ze eens even bekeken. :)

Nou, Ryan ligt alweer een poosje in bed. Es kijken of ons de avond gegund is.
    Hebben jullie dat nou ook altijd dat als het ene net is geweest dat dan het andere weer komt?
    Ik bedoel, het valt me wel vaker op dat als hij bijvoorbeeld net van zijn verkoudheid af is dat hij dan bv weer luieruitslag heeft. Of zoals nu, eindelijk slaapt hij s'avonds weer en nu wilt hij de laatste fles weer niet.
    Het één volgt het ander steeds op. Kortom: D'r is altijd wat :p.

Had straks een ballenbak (tentje met ballen) opgehaald van Marktplaats. Echt schattig.

7. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    @ Arianne: Hopelijk vannacht beter. Klinkt inderdaad als een sprongenmonstertje ;)

@ Lisszy: Wat fijn dat Zoë het weer zo goed doet zeg! En zij ook al zo verknocht aan de hond. Lief is dat he? Dat staan gaat hier trouwens ook nog gepaard met gekreun en een knalrode kop van de inspanning :D. En zelf zitten lukt alleen als hij zich ergens aan kan vasthouden om tot op zijn knietjes te komen ;). Maar het begin is er.

@Sjanienu: Ryan is echt een groot kereltje al of niet? Hij heeft echt al een dreumes koppie.

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #188 Lisszy, 11 jun 2010
    @boefjesmama
    Ja, zo mooi om te zien hoe verliefd Zoë op Bogy is!
    Maar de katten zijn ook interessant. Als ze die ziet begint ze te gillen van plezier en wordt de achtervolging met rap tempo ingezet. Helaas zijn de katten zelf daar neit zo heel erg dol op... ;)
    Maar ik vind het echt al super van Aaron! Moet je volg wk maar eens kijken, gaat het vast en zeker al een stuk soepeler!

@Sjanienu
    Ja, at is hier ook wel een beetje. Zoë had gister opeens ook knal rode billen en schaamlippen! Nu weer over na dik smeren met Weleda. What's next? ;)
    Vind Rya nde ballenbak leuk?

@Fabsie
    Slaapt Fabiënne weer? Lekker rustig dit weekend dus, of niet natuurlijk! :)

Oh en meiden, zit een beetje in dubio.
    Zal ik een loopstoel aanschaffen of zo.n karretje (die Sjanienu op haar hyves heeft staan met Ryan erbij, zwarte achtergrond) waar ze achter kan wandelen?

9. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ik zou dan voor zo'n loopkar gaan. Wij hebben beiden, maar de loopstoel raakt hier al een beetje op zijn eind omdat hij zichzelf nu kan verplaatsen. Een loopkar is hij nog net niet aan toe omdat hij zijn handjes nog los laat. Een loopkar heb je op den duur meer aan.

Hier gaat het trouwens hetzelfde met de katten. Hij vindt ze prachtig maar die handjes gaan zo lomp dat de katten maken dat ze weg komen :D.

@Fabsie: Is de rust al weder gekeerd?

Hier net ook een wakker mannetje. Enge droom of zo. Toen ik zijn kamer in kwam, was hij nog half aan het slapen. Zo zielig. Dus pappa ging even zijn favoriete liedje zingen (klein klein kleurtje) en toen werd hij weer rustig.
    Zo grappig trouwens. Als manlief dat liedje zingt, gaat Aaron zijn mondje bewegen alsof hij meezingt. Sommige woorden lijkt hij ook zonder geluid na te zeggen. Zo schattig :)

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Boefjesmama:
    Ja Ryan is groot voor zijn leeftijd. De meeste mensen denken ook dat hij ouder is.
    Heb hem ook geen pokon gegeven ofzo dus tja... ;)

@ Lisszy:
    Ryan heeft ook heel snel rode billen. Maar ik gebruik Bepanthén en dan is het een paar uur later alweer weg.
    Hij heef 1 keer echt 'goed' luieruitslag gehad met open wondjes. Zó zielig! Heb toen Maizena gebruikt...super spul!
    Ik heb bewust geen loopstoeltje aangeschaft want ik hoor overal dat dat zo slecht voor de heupen is.
    En bovendien in vind die dingen ook lelijk. Maja dat is ieders voor zich natuurlijk.
    Dat activiteitenpaneel wat erop zit op Ryan's karretje kun je er ook afhalen. Niet dat dat voor Zoë nou nog wat is maar die heb ik toen in de box gehangen. Nu hang 'ie weer aan het karretje al een poosje en hij is helemaal weg van dat ding. Ryan loopt er nog niet achter, gaat hem nog te snel af.
    Hij loopt wel met de salontafel door de hele kamer (zo'n goedkope lichte van de Ikea), die gaan iets stroever. Jaja, de hele kamer wordt hier dagelijks verbouwd hoor...de tafels staan al in de keuken. ;)

Ohja, enne...Ryan slaapt nog steeds... :)

11. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hahahaha...ik zie het helemaal voor me. Wij hebben trouwens ook zo''n goedkope lichte van de Ikea (van 17 euro) en wij hebben er een kleed onder gelegd ;)

De loopkar die wij hebben is die van Nijntje en dat kun je instellen dat het minder snel gaat. Maar onze drukte maker laat gewoon zijn handjes los :D

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hmmm, nou dan wordt het maar zo'n loopkarretje denk ik. Vind het ook zonde op zo'n loopstoel aan te schaffen als er toch bijna niet in zit... Wat Zoë trouwens al wel doet als ze zit en ik pak haar handjes, trekt ze zichzelf tot staan. En dan een grote :D omdat ze trots is op zichzelf! *smelt* Dus hopelijk duurt het niet lang en loopt ze ook langs tafels en banken.
    Wij hadden een hele grote houten salontafel maar die staat nu op zolder. Werd wel erg krap in de kamer met ook die box er nog bij (kan niet wachten tot ie weg kan)! Nu alleen zo'n stoffen poefje waar ze bij kan staan.

Wat goed dat Ryan nog slaapt!!!!
    En slaapt Aaron alweer?
    Hier is het ook stil, mag ook wel aangezien ze vanmiddag niet geslapen heef bij mijn schoon-ouders... ;)

Dus Aaron is nu al muzikaal! Dat belooft wat! Klein klein kleurtje ken ik trouwens niet. Hier is het of klap eens in je handjes of op een grote paddestoel (meer kent mama niet :))

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    #193 Sjanienu1, 11 jun 2010
    Nee wij hebben die hele kleine en daar 2 stuks van. Die kosten 4,99 (zie foto-wij hebben er 2 als salontafels).
    We hadden er ook een tapijtje onder liggen maar dat was meer om de krassen van onze vorige laminaatvloer weg te werken ;).
    Nu zit er een nieuwe vloer in dus dat tapijtje ook maar weggedaan. Was ook een goedkoop ding van de Ikea. (I love Ikea).
    Die loopkar van ons kun je niet instellen. Ach ja, Ryan zoekt wel wat anders om mee te lopen.

Bekijk bijlage 78043

@ Lisszy, Ryan heeft nog niet in de ballenbak gezeten. Hij ging gelijk naar bed toen we thuis waren. Het was ook al 20.00uur geweest :).
    Heb hem maar ff in de kamer gezet, als het vannacht eens gaat regenen heb ik alles zeikenat. Kan ik 150 ballen gaan droogmaken.;)
    Ben benieuwd wat hij ervan vindt, zal er morgen in ieder geval een foto van maken als hij erin zit!

14. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Dat kleine tafeltje hebben wij ook en dus ook de iets grotere variant :D. Alleen trekt hij zich daar nog niet aan op. Aan alle andere voorwerpen, mensen (of zelfs de hond :S) wel, maar de tafel niet. Snap jij het? Snap ik het? :D

@Lisszy: Klein klein kleutertje wat doe je op mijn hof? Je plukt hier alle bloempjes af je maakt het veel te grof. Ach mijn lieve mammaatje zeg het niet tegen pappaatje. Ik zal zoet naar school toe gaan en de bloemetjes laten staan :p.
    Wij hebben een liedjes CD met ouderwetse kinderliedjes ingezongen door Karin Bloemen. Ideaal ding!

15. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    @Sjanienu: Ben benieuwd hoe hij het vindt. Zal wel dolle pret worden :)

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dat wordt morgen de hele dag ballen rapen ;)
    Weet niet wat voor weer het morgen wordt, anders zet ik 'm mooi buiten neer.

17. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Dat denk ik ook :D

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw

Oh, kleutertje!! die ken ik wel, whahahaha! Ik dacht al zoiets maar misschien een andere variant ofzo! ;):D
    Ken je nog meer? Kan ik ze morgen voor Zoë zingen! :D

Ik ben benieuwd met de ballenbak! Je hoeft je morgen niet te vervelen dus! :D Bij de Hema hadden ze ook zoiets, maar natuurlijk binnen 5 minuten uitverkocht en zo snel ben ik niet...

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Zo'n cd is trouwens wel een super goed idee voor straks in de auto in de vakantie!!

20. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hahahahaha ik zie nu pas dat ik kleurtje heb getypt. Pffff...tijd om naar bed te gaan denk ik :p.

De CD heet trouwens Liedjes en Versjes uit Grootmoeders Tijd. Zo hoor je ook nog eens liedjes van toen je zelf kind was. Erg leuk! (Zoals Bibelebonse Berg).

Deel Deze Pagina