@ Fabsie: Ja ik ben naar de fotograaf gegaan vorige week en had een afspraak gemaakt voor afgelopen dinsdag. Gelukkig heeft Fabiënne nog even kunnen slapen daar. Fijn dat het gezellig was. Was dit eenmalig of doen jullie dit vaker? @ Lisszy: Het is een cadeau voor mijn vriend's verjaardag. Hij is dan wel pas 13 juli jarig, maar ik denk maar zo 'beter te vroeg dan te laat'. En ik wist ook niet precies hoelang het allemaal ging duren. Bedoel, we zij nou bijna een week verder en heb de definitieve foto's nog niet doorgegeven. Dus dat duurt nog wel even voordat ik de foto in handen heb. Maar maakt niet uit, heb nog tijd genoeg. Wat dat oortje betreft, ik zeg altijd maar zo 'Als je twijfelt, gewoon bellen'. Maja snap ook wel dat je ook niet gelijk aan de foon wilt hangen terwijl je nog niet eens zeker weet of er wat is. Maar hou het gewoon in de gaten, ook als ze veel huilt erbij zou ik toch maar even bellen. Oorontsteking krijgen ze vroeg of laat allemaal. . Ik denk trouwens dat ik m'n avonden weer terug heb! Dit is nou al de 3e avond dat Ryan niet meer wakker wordt...heerlijk! Aaah, ik voel me weer mens
Dank dames voor het meedenken! Zolang ze slaapt en morgen vrolijk is, bel ik maandag en anders morgen. Is inderdaad dat ik neit te snel wil bellen en wil het liefst ook mijn eigen huisarts, niet zo'n rare op de HAP.. Leuk idee voor zijn verjaardag! Kun je het geheim houden? Ik ben altijd zo slecht in dat soort dingen! hahahaha! en ik denk dat we elkaar de hand mogen schudden, wij (en onze monstertjes) hebben de 8,5 maanden-sprong overleeft!!!! @boefjesmama Houd moed, komt goed!! Ik voel met je mee...
Hoi allemaal! ben even niet geweest, druk druk druk. Hoe is het met jullie? @Sjanienu. Gaat je verkoudheid al wat beter? En een huwelijksaanzoek? Spannend1 Jammer dat je niet kunt zien wanneer hij dat opgezocht heeft. Zit je nog meer in spanning. Leuke foto's van Ryan trouwens! Mag ik vragen waar je die ballenbak vandaan hebt? Vind m echt super! @Fabsie. Hoe was het bij de zwangerschapsgym. Lijkt me heel leuk om te zien hoe iedereen het gedaan heeft de afgelopen maanden. Heb helaas geen zwgym gehad, wel een gemis denk ik. @Lizzy. Hoe is het met Zoë? Bang voor een oorontsteking zag ik? Hoop dat het al wat beter gaat. Ze slaapt iig beter las ik net, goed joh! Milan is niet helemaal lekker helaas. Had vanmiddag 39.5 koorts, huilt wat meer, heeft rode billetjes en eet niet . Maar hij ligt nu wel heerlijk te slapen dus hoop op een betere dag morgen. Erwin (mijn vriend) is maandag jarig en we vieren het morgen. Heb vandaag de dag gevuld met 3 taarten bakken (doe ik nooooit meer) en het huis poetsen. Schoot niet echt op met een huilende baby aan de arm. Zo zielig! Heb eigenlijk ook vrij weinig zin in morgen. Zie een beetje op tegen mijn schoonmoeder en zus. Maar er is genoeg ander bezoek, dus probeer daar maar een beetje meer bij te zitten. Ga zo nog maar even strijken en daarna een aflevering van Lost kijken. Fijne avond allemaal!
@sjanienu: we komen 1 keer in de 2 maanden bij elkaar. De ene keer met kindjes en de keer daarop spreken we 's avonds in het café af zonder de kindjes. Erg gezellig. Da's ook de enige reden dat ik op zwa. gym ging, voor de gezellige contacten @boefjesmama: , hopen dat Aaron ook snel weer gaat slapen! @suzie: ik vond de zwa.gym destijds niet echt heel erg geweldig hoor, maar het was wel gezellig en ik vind het ook wel leuk dat we nu nog contact hebben met de meiden. Hopen dat Milan snel weer van zijn koorts af is. Misschien tandjes? En waarom zie je op tegen je schoonmoeder en zus? Kan je niet goed met hen? Bwahhh, saai hier. Niks leuks op tv, beetje alleen op de bank. Geloof dat ik zo maar ga slapen!
@ Boefjesmama: Zie dat je nu niet online bent, hoop niet dat dat wat met Aaron te maken heeft... @ Lisszy: Ik had laatst ook het idee dat Ryan oorontsteking had. Hij zat aan zijn oor. Ja dan denk ik al gelijk het ergste... Maar gelukkig was er niks aan de hand. Maar kan best zijn dat Zoë het wel heeft, hoop het niet voor haar en voor jullie. Ben benieuwd hoe het morgen gaat dan. Het is wel erg moeilijk hoor om het geheim te houden van die foto. Met zulke dingen verlul ik mezelf vaak dan altijd. Moet wel oppassen dat ik de pagina hier op zwp er niet op heb staan met die foto's. Hij zit er ook vaak achter vandaar. @ Suzie: Hé lang niet gezien! (heb je nog nooit gezien magoed ). Ja die pagina met die huwelijksaanzoek...ik weet niet wat ik ervan denken moet hoor. Laat ik me er maar niet teveel op focussen, dalijk is het niks en valt het weer tegen. We hebben het er wel vaak over, over trouwen. Dat dat voor ons op dit moment nog niet veel meerwaarde heeft bla bla en dat we eerst voor een 2e kindje willen gaan bla bla. Maar ja ik zei wel tegen hem laatst. Dalijk hebben we bijvoorbeeld 3 kinderen, dan is het Rik te Kaat, Ryan te Kaat, Mohammed te Kaat, Fatima te Kaat en Jeanine Roes...moeten we ook niet hebben natuurlijk. Ach ja ik wacht wel af... Verkoudheid is nog steeds bagger. Hoest me een ongeluk en alles zit vast. Ben altijd bang dat ik Ryan s'nachts wakker maak met m'n gehoest. Dan maar weer op de bank vannacht. Fijne verjaardag morgen, maak er wat leuks van. Zit je echt zo tegen je schoonmoeder en schoonzus op? Zijn het zulke monsters dan? @ Fabsie: Nou, gezellig toch dat jullie veel contact met elkaar hebben. Moet je er gewoon inhouden. Hoe is het met Fabiënne? Slaapt ze lekker? Niks aan he zo alleen thuis s'avonds? Weet er alles van. Vriend is tegenwoordig elke zaterdag avond werken. Nu is hij even thuis, maar dalijk moet hij alweer weg. Oh zit net op SBS naar dat filmpje van Joran van der Sloot te kijken dat hij wordt overgebracht naar de andere gevangenis in Lima. Zo zeg, heftig hoor. Magoed, daar heeft hij het ook zelf naar gemaakt tenslotte.
@Fabsie. Zou kunnen dat hij tandjes krijgt. Hij heeft nog niks dus wordt wel tijd . Tja, kan niet echt overweg met mijn schoonmoeder/zus nee. Ze zijn altijd erg aanwezig en willen dat dingen gaan zoals zij het willen. Als je daar tegenin gaat krijg je het te horen. Maar afgezien van dat (want hou mezelf dan vaak maar een beetje stil) zijn er nog meer dingen die niet goed gaan, lang verhaal. Zijn ook dingen die er met de jaren ingeslopen zijn. Die helaas niet meer goed komen denk ik. Gewoon niet teveel opletten denk ik, het wordt vast een leuke dag. @Sjanienu1. Hoop dat je vanavond wat beter slaapt en de verkoudheid snel over is. Snap wel wat je bedoeld met die achternamen ja. Hioer hetzelfde "probleem". Heb Erwin al vaker aangegeven graag te willen trouwen. Maar hij is een echte boer die zegt dat dat hem teveel geld kost . Monsters? Haha, nee hoor. Monster niet. maar wel veel irritaties vanuit mij maar ook vanuit hun denk ik. Er zijn gewoon al veel dingen voorgevallen helaas. Mijn buren vroeger van de week of er nog ooit een 2e komt. Mijn vriend heel hard "NEE". Absoluut niet zei hij. Dus baal nu ongelofelijk. Begrijp het niet en ik zo heel graag een 2e en misschien wel derde willen. Hebben jullie hier ervaring mee, met mannen die nee zeggen en later nog omdraaien? Ik ga ook maar eens slapen. Milan heeft erg weinig gegeten vanavond dus zal zich morgen wel weer vroeg melden. Trusten meiden!
@ Suzie: Ik weet wel ongeveer een beetje hoe je je voelt wat betreft die gezellige familiebezoekjes. Sommige mensen verpesten het voor iedereen en zichzelf en dan komen ze ook nog gezellig op je verjaardag. Die zie je liever gaan dan komen. Heb ook zo'n geval hier in de familie, ook zo'n schoonzus. Naar mens. Zit er altijd tegenop als ik haar verplicht moet zien. Magoed, we houden de eer dan maar weer eens aan onszelf he. Hoop ook dat het hoesten vannacht wat minder is. Bah, alles doet me gewoon zeer ervan. Ben echt zó vaak verkouden sinds de geboorte van Ryan. Heel m'n weerstand is weg. En tja, als ik verkouden ben is Ryan het natuurlijk ook gelijk he. Dat vind ik nog het ergste van alles. Hebben jouw man en jij nooit met elkaar besproken over een eventueel 2e kindje? Vind het niet erg netjes van hem om dan tegen de buurvrouw te zeggen dat er geen 2e meer komt, terwijl jij van niks weet. Zou het er toch maar eens met 'm over hebben. Mijn vriend en ik willen allebei wel een 2e (en mischien nog een 3e als 't ons gegund is). Dat weten we ook van elkaar. We weten zelfs al wanneer we er weer voor gaan. Hoop voor je dat hij het niet meende. Is het mischien dat Milan op dit moment mischien erg jengelig is of wat dan ook? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat soms wel even heb als Ryan huilerig en hangerig is, slecht slaapt en eet en echt mij tot het uiterste drijft, dan zeg ik altijd 'NOOIT GEEN 2E MEER'. Natuurlijk meen ik dit niet, soms zeg je gekke dingen in sommige situaties. Hopelijk slaapt Milan lekker vannacht en is hij niet zo vroeg wakker. Ryan wilde gisteravond de papfles niet, nou graag of ganiet. Dacht al zal hij vannacht of morgen al vroeg wakker zijn omdat hij honger heeft maar hij heeft nog mooi tot 07.00uur doorgeslapen.
Ach misschien is het ook niks. Ze heeft verder geen koorts dus misschien valt het mee. Trouwens al 3 nachten op de bank! Je zal daarvan ook wel brak zijn! Ik hoop dat je je snel beter voelt! Joran heb ik net gemist, maar ach, hij heeft het verdiend als hij het gedaan heeft en anders nog voor Nathalie! Viezerik! @Suzie Drukke dag morgen! Succes met je schoonmoeder en -zus! Lekker jezelf blijven, je bent een lieve meid, hoor! En drie taarten?! Respect! Ik doe het je niet na! Als we bakken dan laat ik dat aan mijn Erwin over! Veel plezier morgen! en hopelijk voelt Milan zich ook wat beter. Komt er nou misschien toch eindelijk een tandje aan!! Maar dat is ook wat! Had hij dat nooit eerder met jou besproken dat hij geen tweede wil? Moet wel een klap in je gezicht zijn... Misschien draait hij nog bij, ik heb er hier geen ervaringen mee. Maar binnenkort even een goed gesprek hebben? Nou ga zo ook maar eens naar bed! Had vnvnd opruimwoede, zo he! Werd gek van mezelf! Stond om 21u30 nog een was te draaien. En trouwens, hebben jullie wel eens gekeken in het wasmiddelbakje van de wasmachine? Nou doe maar niet! Wat is dat smerig! Die van mij is uiteraad weer schoon... Maar goed, ben nu bekaf, dus tijd voor mijn bedje! Slaap lekker allemaal (volgens mij is er niemand mee, maar toch.. )
Jawel ik ben er nog! M'n vriend moet zo nog werken dus ik wacht tot hij weg is en dan ga ik naar bed. Tja, op de bank slapen is ook niet alles maja alles beter dan dat ik Ryan wakker houd, dat wil ik ook niet. Wat dat wasmiddelbakje betreft, hier is hij ook erg ranzig op dit moment haha. Ik heb nooit zin om dat ding schoon te maken. Had laatst perongeluk wasmiddel in het wasverzachterbakje gedaan, dus dat is nooit weggelopen haha. Nu zit er een dikke laat prut in. Shame on me, I know! Zal 'm morgen maar eens schoonmaken...als ik zin heb... Oh en dames, Ryan gaat morgen voor het eerst in de draaimolen op de kermis hier haha! Papa mag er mooi bij in hoor, ik maak de foto's wel.
Goeeeedemorgen! Vanochtend weer vroeg verwelkomd door een flinke poepluier! Madame wou daarna natuurlijk niet meer slapen, maar wel gezellig bij mama in bed. Ook goed. @Sjanienu: pfff, vermoeiend hoor, dat gehoest. En dan ook nog op de bank slapen. Oooh, ik voel me ook altijd zo schuldig als ik Fabiënne heb aangestoken met een verkoudheid o.i.d. Joran niet gezien, maar idd, hij verdient het als hij het gedaan heeft! Die achternaam, ik herken het. Ik ben al wel getrouwd, heb de achternaam van mijn man ook aangenomen. @Lisszy: oh best lekker een keertje opruimwoede! Had ik dat maar eens zo af en toe :S. Hoe is 't met Zoë? Zit ze nog veel aan d'r oortjes? @Suzie: oeh, da's niet echt leuk dat hij dat zo aan je buurvrouw vertelt, terwijl jij nog nergens van weer! Hier geen ervaring met mannen die niet meer willen en dan bijdraaien. Manlief begon er hier laatst zelf over een 2e. Ik zou toch eens met je man gaan praten, niet echt leuk zo! En hier ook zo'n schoonmoeder die wat mij betreft hier niet meer hoeft te komen hoor. Maar ja, alles om de lieve vrede te bewaren... We liggen elkaar totaal niet. Nou, ik ga maar eens even gezellig doen met dochterlief! Fijne dag allemaal.
Nou meneer was gister tot 23.00 op. Grmbl. Vanmorgen om 8.00 weer wakker. Dus meneer was nogal chagrijnig omdat hij zo weinig geslapen had. Nu ligt hij gelukkig weer. We waren gisteren naar een verjaardag dus hij heeft ook enorm veel indrukken op gedaan. Misschien dat hij daardoor zo onrustig was. Hij heeft ook al weer een paar dagen op en af verhoging (max.37.8 normale temp is 37.0). Dus er zal ook wel weer iets niet lekker zitten. Maar wat??? @Sjanienu: Wat een geweldige foto's van Ryan. Echt een fotomodel . Hoe voel je je? @Suzie: Beterschap voor Milan! Hoe gaat het nu? Succes met je schoonfamilie. @Fabsie: Wat leuk dat jullie elkaar nog regelmatig zien van de zwangerschapsgym. En fijn dat Fabienne toch nog gezellig deed na een slaapje. Vermoeiend he als je er even alleen voor staat? @Lisszy: Hoe gaat het met Zoë? Anders gewoon morgen even bellen om voor de zekerheid te laten controleren. Beter een keer te vaak dan te weinig. @Suze: Hoe is het met jou? Ik lees je zo weinig. Gaat het goed? @Arianne: Hoe gaat het nu? Is de nacht al beter gegaan? @Daan: Nog steeds zo druk?
Goeiemorgen meisjes! Hier weer een heerlijke rustige nacht! Ze wordt dan wel vroeger wakker, maar slaapt na de eerste voeding vaak nog een uurtje, dat scheelt. En nu ligt ze er ook weer in. Vanmorgen trok ze niet zo aan d'r oortje als gister dus ga vndg niet bellen. Morgen maar even voor de zekerheid. @Boefjesmama Poeh, Aaron is wel een volhoudertje hé! Kan inderdaad ook door alle indrukken komen, moet allemaal verwerkt worden natuurlijk. @Sjanienu Voel je je alweer wat beter? Dus er is kermis bij jullie! Ben benieuwd naar de foto's!! @Fabsie De aroma komt je tegemoet, zodra je de luier open doet!! Ben je wel gelijk wakker! Whahaha! Enne, komt je man vandaag weer thuis? Nou, ik ga maar eens aankleden (zit nog in sport-outfit, heb vanmorgen al een uur gezweet ) en als Zoë wakker is op visite bij ons buren. Die hebben een meisje van 4 maanden, even weer tot de realiteit komen dat ons meisje ECHT geen (kleine) baby meer is... En vanmiddag om 4 uur moet Servië voetballen en aangezien Erwin half servisch is wordt dat verplicht voetbal... Ik denk dat ik maar lekker in de tuin ga lezen ofzo! Ja, en Daan en Suze! Waar zijn jullie!! Missen jullie hier!
goedenavond dames, Hoop dat alles goed gaat Sjanie wat een mooie foto's Wauw lisszy hoe is het voetbal bevallen? vriend telerugesteld? boefjesmama hoe gaat het met aaron? nog steeds verhoging? hier geen goede nacht. om 9 uur erin en 2 uur weer wakker en niet meer willen slapen Meneer wou alleen bij ons liggen en toen tot 7 uur geslapen. Dus hoop dat de sprong niet lang meer duurt. Maar hij begint nu wel opeens met papa en sinds een paar dagen kan hij zich voortbewegen door het huis een soort kruipen.
Hé dames! Zitten jullie allemaal voetbal te kijken? Ik met één oog, maar wat een saai stuk voetbal zeg! Maar ja. Ryan heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd. Vannacht ff half uurtje wakker geweest maar hij heeft geslapen tot vanochtend 09.30uur! Nah, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Hij slaapt daar zowieso altijd wel langer als thuis maar 09.30uur!? Ze hadden hun andere kleindochter ook om op te passen vandaag, dus de ene het bed uit en de andere er weer in. Hij had trouwens gister een beetje verhoging, vandaag alweer minder. Vanmorgen met m'n vriend meegeweest naar het CBR, hij moest examen doen voor de vrachtwagen (theorie). En hij is geslaagd! . Niet dat hij vrachtwagenchauffeur wilt worden maar hij heeft een eigen bedrijf in licht- en geluidsverhuur en aangezien hij steeds groter wordt moet hij er een vrachtwagentje bij gaan kopen. Verkoudheid is nog steeds bagger, hoesten en hoesten..bah. Ach er zijn ergere dingen. Ryan is gister niet in de draaimolen geweest, ging me veel te hard af. En 't was zo'n kleintje dus je kon er niet eens zelf bij gaan zitten. Volgend jaar maar. Hij heeft wel een grote ballon van Spongebob gekregen haha. Die kermis is trouwens niet bij ons maar in het dorp van m'n schoonouders. Is een heel klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Vandaag zit het hele dorp in de kermistent bij elkaar om voetbal te kijken haha. Tja, heb je mooi 2 vliegen in 1 klap.
Ryan heeft trouwens sinds gister koorts. Net had hij 40 graden. Hij is gloeiend heet. Zó zielig. Gelukkig drinkt hij wel veel. Hij werd net ook weer wakker. Heel ff naar beneden gehaald, en nu slaapt hij weer. Hoop dat het morgen wat gezakt is. Trouwens voor degenen die ook een ballenbak willen...bij de Hema hebben ze ze weer! Welliswaar via de site te bestellen maar ik zag ze weer staan net. Het is dus een zwembad/ballenbak. Hier de link: http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/speelgoed%20-%20cadeaus/ballenbadzwembad-(15850001).aspx
Hoihoi, Feestje was goed gelukt zondag hoor! Mijn taarten vielen in de smaak en het was erg gezellig. Van mijn schoonfamilie heb ik niet veel last gehad. Schoonmoeder ontliep me een beetje en mijn schoonzus is toen ze binnenkwam meteen 1.5u met een vriend van mijn vriend weg geweest. Waarheen, geen idee. Moet met mijn vriend vanavond nog eens goed gaan praten. Want toen hij hard riep dat er nooit een tweede kindje gaat komen heeft hij me toch wel veel pijn gedaan. Als hij het écht niet wil, dan is dat zo, maar hij heeft dat in zijn 1tje besloten zonder er maar met mij over te praten of aan mijn gevoelens te denken. Toen ik zwanger was van Milan was mijn collega ook zwanger. En die kwam er gister achter dat ze nu zwanger is van de 2e. Niet dat ik het haar niet gun, maar dat stak me toch wel even. Met het gevoel dat dat bij ons dus niet meer gaat gebeuren. Zeker toen net mijn beste vriendin hier was, die 25wkn zwanger is. Baal er gewoon van dat hij dit in zijn 1tje beslist zónder mij. Zeker omdat we vóór Milan altijd gezegd hebben 2 kleintjes te willen. Kon hem gister wel wurgen. Ik kwam gisteravond thuis van mijn werk. Staat er van zondag nog vaat op het aanrecht. Mijn vriend had niet stofgezogen of gedweild, wc's niet schoongemaakt. Terwijl hij de hele dag thuis was :x @lizzy, met Milan gaat het weer beter. Dus helaas nog steeds geen tandjes. Hoop dat ze snel komen, lijkt me zo schattig! Hoe gaat het met Zoë? @Sjanienu1 Hoe gaat het met Ryan? Is zijn temp alweer wat gezakt? Sneu hoor, als je kleintje ziek is. Weet je al waar het aan ligt?? En bedankt voor de link! Milan is over 2 mnd jarig, dus ga meteen kijken of het wat voor ons is. Geniet van het zonnetje allemaal!
Haaaallllloooooo meiden!!! Is er nog iemand hier? @suzie Fijn dat de verjaardag geslaagd is! Wat een rare gewaarwording dat je schoonzus weg ging met een andere jongen? Nou ja, beter voor jou! Ik kan me heel goed voorstellen dat je super chagie bent als je thuis komt en alles staat er nog precies zo bij! Schop onder z'n kont! En idd, je moet echt met Erwin gaan praten. Zo'n belangrijke beslissing kan en mag hij niet in z'n eentje maken! Heb je het er nog helemaal niet over gehad? Meis, voel met je mee! @Sjanienu Hier is ons meisje ook over een klein 2 maanden jarig dus idd een wel leuk idee! Ben jij trouwens de hele dag bezig met ballen ruimen? Hoe is het nu met lieve Ryan? Wat is het? Griep of een oorontsteking oid? Zielig he, zo'n kleintje met zulke hoge koorts! Lekker dat Ryan een nachtje bij opa en oma heeft geslapen! Gingen jullie iets leuks doen of zomaar? En gefeliciteerd met je vriend en z'n theorie! Wanneer gaat ie voor z'n praktijk? Hier alles goed! De nachten zijn heerlijk rustig, wij zijn blij! Ze trekt niet meer aan d'r oortje dus heb de HA niet gebeld. Heb trouwens vndg ook zo'n zelfbewegende bal gekocht met lampjes en geluidjes! Nou wat denk je: ZE VIND 'M ENG!!! Die lieverd kijkt erna en tijgert heel hard weg! Misschien maar ruilen voor wat anders... Oh en vndg bij de appie hein een kookboek gekocht voor kinderen van 0-4 jaar! Staan erg lekkere dingen in! Echt een aanrader! Nou verder niet veelbijzonders. Iedereen genoten van voetbal? Ik was aan het werk, maar kon in de kantine kijken. We hadden radio 1 aan op de kamer, ook leuk!
Gelukkig is de koorts gezakt. Vanmorgen had hij 36,5 dus weer prima. Afgelopen nacht was prut! Hij was elk uur wakker. Normaal geef ik 'm een klein flesje als hij wakker wordt dan, maar hij wil geen melk meer. Ook s'avonds drinkt hij amper wat. s'Morgens gelukkig nog wel. Maar dat heeft ie zo nu en dan dat hij s'avonds de fles niet wil. Is ff een weekje en dan neemt 'ie hem wel weer. @ Lisszy De reden dat Ryan bij opa en oma heeft gelogeerd was omdat wij maandagochtend al optijd weg moesten voor het examen van Rik (mijn vriend). En mijn schoonzus zou Ryan zondagavond knippen bij mijn ouders dus ja dan kan ik hem beter lekker in bedje laten liggen daar. Mijn moeder zou toch maandag oppassen. Wat dat examen betreft, hij heeft nu de theorie voor verkeer gehaald en volgende week beginnen de lessen voor vakbekwaamheid. Daarvoor moet hij dan weer theorie-examen doen als de lessen zijn afgelopen. En dán kan hij beginnen met praktijk-examen. Jaja, tis een heel gedoe. Wij zijn trouwens gisteravond voor 't eerst met Ryan uit eten geweest. Echt zó leuk! Hij heeft lekker van ons meegegeten. Maar ooooh wat een rotzooi op de grond haha! Overal lagen kruimels, doperwten, stukjes gebakken aardappel en boontjes hahaha. We waren eerst nog druk om alle zooi onder de tafel op te ruimen. Gelukkig waren we de enige daar. Heb vandaag de foto's besteld bij de fotograaf. Ze bellen als hij klaar is. Ben benieuwd. Pfff, ik met m'n domme kop...had de envellop op tafel laten liggen waar de proefdrukken inzaten. Op de envellop stond de stempel van de fotograaf. Helemaal niet meer aan gedacht dat hij daar nog lag. Komt Rik binnen en ziet die evellop liggen. Dus ik trek dat ding snel onder zijn neus weg. Die zal ook wel denken... Vroeg hem later nog of hij gezien had wat er op de envellop stond, maar hij had niks gezien zegt 'ie. Jaja... Straks nog een jasje voor Ryan gekocht van Name-it en een spijkerbroek ook van Name-it. Was 20% korting op alles. Zit nu lekker Gooische Vrouwen te kijken...voor de zoveelste keer. Heb al die afleveringen al een paar keer gezien (Heb alle DVD-boxen). Rik is al naar bed maar ik kijk nog even af.