De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

O dat is wel vervelend ja. Merk hier ook wel dat Milan last heeft van de warmte, maar toch niet zó erg.
    Heerlijk als je kleintje beneden zit, maar 's avonds wil je toch ook tijd voor jezelf.
    Wel lekker dat hij iig 's ochtends wat langer blijft liggen, al blijkt dat je daar wel de rest van de dag voor moet boeten.

Succes meid, hoop dat hij snel in bed ligt vanavond.

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden,

Zoë ligt lekker in bedje, ze was er natuurlijk vanmorgen ook vroeg af samen met mama om 5u15... ;)
    Vanddag niet veel gedaan, toen Zoë om 15u naar bed ging, zelf ook even een uurtje op bed gelegen, was kapot! (afgelopen dagen ook wel, maar nu weet ik hoe dat komt!)
    Daarna gewandeld en grote boodschappen gedaan. Zoë is dan zo lief en zoet! Echt gezellig om met haar naar de supermarkt te gaan! :D

@suzie
    Dank! Ja, goed he!! Ben errug blij!
    Fijn dat het beter gaat met Milan! Naar dat hij moest overgeven maar ook weer grappig te lezen dat hij dat dan ook wel weer grappig vond! :D Gekke kids!Leuk is dat he, zo'n badje! Ik vond het vandaag niet warm genoeg hier in het noorden, maar misschien morgen!

@Sjanienu
    Ik ben heus ook nog hier hoor! :D :D :D
    Nu heb ik jullie HELEMAAL nodig tijdens de 11 mnd sprong! :D
    Wat naar dat Ryan zo'n last heeft van de warmte! Wie zegt trouwens dan dat kinderen daar geen last van hebben? Zijn toch ook levende wezentjes? Zoë valt het mee, is nu 24 gr op d'r kamertje. Maar een romper met korte mouwen voor 's nachts doe ik toch aar niet, omdat ze dan toch afkoelt.
    Hoe gaat ie nu?

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ook vanavond zijn we weer uit de woonkamer verbannen door Fabiënne. Dus nog een avondje in de tuin zitten... We hebben een airco te leen gekregen van de overburen, maar het is er nog steeds bloedheet! Morgen dan zetten we de airco vanaf 's ochtendsvroeg maar aan en dan laat ik haar overdag ook maar even in de woonkamer slapen. Hopelijk is het dan 's avonds wel te doen. Kan toch niet zo zijn dat ze de hele zomer in de woonkamer moet slapen. Ik baal enorm.

@Sjanienu: volgens mij hebben kindjes juist last van de warmte... het is dat we Fabiënne in de woonkamer laten slapen, maar anders...

@Lisszy: we feliciteren je gewoon hier :D. Nu begint het hier nog harder te kriebelen hoor, maar we wachten nog even met weer proberen tot Fabiënne in ieder geval een jaar is. Dat is me door de gyn. ook aangeraden ivm kansen op nog een vroeggeboorte.

@Suze: lekker he, zo'n badje. Maar zooooo'n grote is idd nog niet nodig voor die kleintjes. Fijn dat Milan aan het opknappen is, gelukkig heeft 'ie wel lekker kunnen poedelen ondanks het spugen.

Net terug van een bbq bij de overburen. Was erg gezellig. Lekker zo met dit weertje. Sangriatje erbij, mmmm. Nu even uitbuiken in de tuin...

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Lisszy wat een super goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd. Hoe reageerde je vriend?

Aaron ligt net pas weer in bed. Ben bang dat ook hier de sprong toch echt aangebroken is. Ben gebroken.
    Ik doe morgen weer een poging om te reageren :D

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

even snel, we zijn net terug van een etentje met de fam!

ik zal morgen even uitgebreid reageren!

iig @lisszy, gefeliciteerd!!! echt super joh!!! lekker van genieten!

@booefjesmama, hier is ook echt de sprong begonnen! had eigenlijk gehoopt dat het iets langer zou duren, maar goed, komen zou ie toch;) succes met aaron! we moeten er weer even 'doorheen'

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ryan sliep gister weer om 22.00uur. In ieder geval weer wat anders dan 23.30uur. Vanmorgen tot 09.30uur geslapen.
    Hij wilt echt de laatste fles niet meer, die van de ochtend wel. Nou ja dan maar niet, kan het er niet inproppen.

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden.

hoe gaat het? wat een weertje he?! ik heb het nu ook echt wel heeeel warm;)
    hoe gaat het met de pringers onder ons?;)

hier behoorlijk hangerig en huilerig, mag dr nog niet neerzetten of ze begint al..tegenwoordig huilt ze niet meer, maar gilt ze:x

wel heeft ze sinds gisteren weer een kuurtje, ze bleef maar koorts houden en aan de oren zitten, dus maar even bij de hap geweest met haar.
    de oren waren nog erg onstoken en het was de 9e dag dat ze koorts had, dus maar weer een kuurtje ertegen aan, de apotheker zei toen ze het drankje gaf " je hoeft geen uitleg he, ik zag dat je er al aardig bekend mee bent";)
    arm meisje....

nou, fijne avond allemaal!

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Bwahh Suze, da's ook wel balen zeg! Da's toch ook wat als de apotheker dat al tegen je kan zeggen :(. Hopelijk knapt ze dan nu wel op!

Hier komt het eerste tandje er aan! Ik voel duidelijk een richeltje onderin en de overvolle stinkluiers zeggen volgens mij ook wel genoeg. Dametje ligt weer in de woonkamer te slapen, daar is het nog uit te houden. Op haar slaapkamer smelt je weg.

Op dit moment zit ze ook weer op een extra slaapje overdag. Door de hitte houdt ze het gewoon niet vol.

Ze wil trouwens steeds vaker staan op schoot. Heb d'r vanochtend eens bij de tafel gezet en ze bleef staan :)! Maar nog niet echt bewust of stevig...

Zitten gaat ook steeds beter!

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden, nogmaals bedankt!
    Hoe Erwin reageerde? Vol ongeloof en dolblij! We zijn al compleet met Zoe, hoe mooi zal het straks wel niet zijn met dit kleine super-wonder? :D

Hier is het ook zooo warm... Zoe slaapt alweer niet voor half 11! En vannacht was ze ook erg onrustig. Ligt nu te jengelen en te jammeren, IK zal zo wel weer heen moeten want meneer ligt hier voetbal te kijken... ;)

@suze
    Jeetje, wat vervelend voor danique! Geen wonder dat ze zo jengelig is, hopelijk slaat deze kuur wel snel aan en heb je snel je vrolijke meisje terug!

Hoe is het met de andere meiden die al in de 11-mnd sprong zijn beland?

Ik ga maar even naar mn meisje, erwin komt de bank niet meer af, vrees ik...

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier gaat het sinds 2 avonden goed. Gisteravond werd hij even om 22.30uur wakker. We hadden de buren op visite dus Ryan heel ff naar beneden gehaald. Laten huilen heeft toch geen zin. Na een half uurtje weer in bed gelegd en vervolgens tot vanmorgen 09.00uur geslapen. Vanavond heb ik hem ook nog niet gehoord. Och och, het is toch zo warm boven he. Op Ryan's kamer was het straks 28 graden! Met de airco aan 26.
    Alleen de laatste fles he, dat wil er maar niet in. Volgens mij is het gebeurd. De ochtendfles drinkt hij wel. Zijn 5e tandje is ook bijna door. Mag niet kijken van hem maar af en toe kijk ik ff snel haha. En hij loopt een paar stapjes aan de hand mee! *trots*. Ben trouwens opzoek naar sandaaltjes voor Ryan. Met dit weer zijn schoentjes veel te warm en blote voetjes is ook niet alles in sommige situaties. Maar kan ze nergens vinden. Heb 1 site, daar staat er één op maar dies 50 euro! Ja kom zeg. Ben wel goed maar niet gek.

Ga weer ff verder Gooische Vrouwen kijken...

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
  12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hmmm, volgens mij zijn wij nu ook in de 11-maanden sprong beland. Pfff...

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Aangeboden: een fles van 210 ml met 6x melk en 1x pap.

Dacht ik Zoë te horen (ze was ook echt aan het kletsen), ik als de sodemieter naar beneden om en fles te maken, kom ik boven: Ligt mevrouw prinsesheerlijke te slapen! :D

@Sjanienu
    Wat een scheet, geen wonder dat Nederland aldoor wint met zo'n supporter!! :)

14. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ook ik heb nog een flesje in de aanbieding hoor, met lekkere pyjamapap. Madame blieft het niet meer...

Morgen mijn medisch dossier van de bevalling ophalen! Ben benieuwd. En morgen naar de kinderarts met Fabiënne. Verder vandaag prima gegaan. Nog geen 11 maanden sprong, wel doorkomend tandje... Nu is op de vinger laten bijten toch iets minder fijn...

@sjanienu: leuk shirtje! En Ryan nu ook in de 11 maanden sprong? Balen!

@lisszy: ze kunnen je soms lekker voor de gek houden he?! Vind het altijd zo schattig als ze liggen te slapen, die kleintjes.

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jaah dat van die fles ken ik! Had ik vorige week een paar keer s'morgens. Dacht ik Ryan rond 07.00uur te horen, ga ik naar beneden om de fles te maken, kom ik boven, slaapt ie gewoon!
    Heb dat 3 dagen ofzo achter mekaar gehad.

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    3 dagen achter elkaar!! Pfff, gelukkig kost opvolgmelk ook niks tegenwoordig..;)
    Maar na een kwartiertje werd ze toch wakker, maar de pap was wat opgestijft waardoor ze het niet goe kon drinken. Dus alsnog een nieuwe fles maken! Met liefde hoor, en ging helemaal op!

Fabsie
    Waarom krijg je nu nog je medische dossier? Zo lange tijd erna? En waarom met fabienne naar de arts?

Sjanienu
    Rustig bij jullie?

17. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    #357 fabsie, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    @lisszy: we moeten met Fabiënne naar de kinderarts ter controle, omdat ze prematuur is. Ze blijft onder controle tot ze 1 is. Ze heeft bij de geboorte hersenbloedingen, longproblemen en een open ductus (ader tussen de hartslagader en longslagader die dicht moet gaan na de geboorte, is bij haar niet gebeurd) gehad, lang verhaal... Vanwege haar moeilijke start, ben ik een behoorlijk stukje film van mijzelf kwijt zeg maar. Ik heb het nog regelmatig moeilijk met de vroeggeboorte en de ziekenhuisellende, en ik durfde nu eindelijk mijn dossier op te vragen voor een stukje verwerking. Het hele verhaal heb ik wel eens op t forum geschreven: http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/188071-hele-slechte-start-wie-verwerken-jullie-5.html
    Voor als je niks te doen hebt ;) is nogal een lang verhaal

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Pfff wat is het alweer warm. Zweet me alweer te pletter.
    Ryan net naar het kdv gebracht. Gister na het eten was het echt huilen huilen en huilen, zelfs in de auto toen we naar opa en oma gingen. Nou bleek gisteravond toen ik zijn luier verschoonde dat hij zijn hele billen rood had! Waarschijnlijk ontlasting icm de warmte. Niet dat ik Ryan maar om de zoveel uur verschoon, maar het kan dus
    heel snel gaan. Vanmorgen was het weg gelukkig.
    Voor de rest heeft hij weer goed geslapen, 4e avond op rij! Van gister 19.00uur tot vanmorgen 07.30uur (toen moest ik hem zelfs nog wakker maken). We hebben onze avonden weer terug, heerlijk!

Hoe gaat het bij jullie?

19. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Dag meiden...ik verwaarloos jullie nogal. Sorrrrrryyyy!!!
    Nogal wat vermoeiende dagen met Aaron gehad, maar beiden voortanden zijn nu door. Dus het gaat al wat beter gelukkig.
    Vandaag druk omdat mijn moeder en zusje vanavond langskomen en blijven logeren. Dus moet ruimte maken en opruimen ;)
    Ben er snel weer!

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Pfff, het is echt verschrikkelijk hier op dit moment.
    Gisteravond de hele avond wakker geweest, gehuild en gehuild.
    Om 00.30uur sliep hij eindelijk maar om 04.00uur weer gillend wakker. Kan er niks mee beginnen. Hij is echt hysterisch.

Deel Deze Pagina