hey meiden, hier ook een erg chagerijnig meisje weet ook niet wat ze heeft, het lijkt wel wat 'sprongengedrag' gisteravond ook erg lang wakker en uiteindelijk ook weer van half 11 tot half 1, daarna gelukkig tot 7 uur geslapen! @suzie, verschrikkelijk hoor! vervelend dat dit soort mensen dit kunnen 'beinvloeden'... @boefjesmama, dus aaron ook de avond en nacht onrustig..vervelend dat we niet weten wat ze precies hebben he! ik gok zelf sprongetje, maar ja, zeker weten doe je nooit he! @fabsie, hier ook een chaggie dame...pfff, is een erg lange dag zo @sjanienu en boefjesmama, wat een boefjes hebben jullie, 'onze' dames zijn wat dat betreft toch wel iets rustiger he, mss iets 'kattiger'
@lisszy, leuk dat iedereen zo enthousiast was over het goede nieuws!! zo weer even met danique naar de ha, zit weer de hele dag aan dr oor te trekken!
Wat jammer dat Suzie op deze manier weg moet gaan. Sommige mensen zijn onbegrijpelijk. Boefjesmama, hoe ging het 2e gesprek vandaag? Ben erg benieuwd. Ik heb de hele dag hier zitten schilderen. Het huis moest aan de buitenkant écht nodig gedaan worden. De ramen van de slaapkamers. Was ook nog niks aan de gebeurd sinds we hier wonen (3 jaar nu), alleen aan de onderkant. We konden er niet bij. Nou zijn alle ramen eruit, ook die van Ryan. Ze zijn klaar maar liggen nu buiten te drogen. We zetten die er in elk geval dalijk weer in voordat hij gaat slapen. Ben geen schilder, en d'r zullen best een paar druipers te zien zijn maar dat boeit me niet, het is iig beter als dat het was. Het was allemaal nog bordeaux-rood. Nu is alles créme kleur. En dames, wat was het spannend gister! Hoop echt dat Nederland tegen Spanje in de finale staat. Ga iig wel kijken vanavond. (Als Ryan dat toelaat).
@sjanienu, ja het was zeker spannend!! ik heb daar normaal helemaal geen last van met voetbal,maar nu we toch zo ver zijn! hier toch weer(nog) oorontsteking, een ander kuurtje gekregen en nu hopen dat het echt over gaat/weg blijft en anders naar de kno arts, ook als het wel weg is en het komt binnen 3 maanden weer terug dan ook naar de kno, gelukkig, want vaak is het met buisjes over...ze heeft nu haar 5e kuurtje!
@Suze30: Jeetje zeg Suze, al haar 5e kuurtje!! Goed dat ze jullie doorverwijzen naar de kno arts als het nu niet snel beter gaat! @Sjanienu: jazeker, spannend he die westrijden? Ik heb een grote hekel aan voetbal, maar zo met het wk en het kijken met wat meer mensen vind ik het ook wel spannend. Pfff, nou dametje ligt hier op bed, maar hoop niet dat dit de hele vakantie zo door gaat hoor! Ze had vanavond ook nog eens een dunne luier.... hopen dat dit door de tandjes komt en niet door iets anders.
Nou Duitsland ligt eruit, mooi zo! Woon 1 kg van de Duitse grens maar er zijn grenzen. (whaha, leuke woordspeling ). Op naar zondag, wat denken jullie? Mijn vriend heeft echt een hekel aan voetbal. Hij kijkt het ook niet eens nu met het WK. Hij wilde zelfs afgelopen vrijdag thuis blijven van de vakantieborrel op t werk omdat ze groot scherm hadden neergehangen. Tis toch wat. Ryan wilde vanavond weer eens niet slapen. Om 21.00uur sliep hij gelukkig wel weer. @ Suze, aah wat sneu zeg. Het 5e kuurtje alweer. Hopelijk slaat het wel aan. @ Fabsie, is ze nog steeds uit haar mum? Hier verschilt het ook per dag.
Tot nu toe is Fabiënne lekker vrolijk, uitgeslapen tot kwart voor 8, maar ja, de dag is pas net begonnen. Ik heb nu zelf oorpijn en keelpijn, hoop niet dat dat gaat doorzetten
Oei Fabsie, hopelijk zet het inderdaad niet door. Kun je er niet bij hebben. Boefjesmama, hoe is het gesprek nou verlopen woensdag? Vandaag weer geschilderd. Pfff d'r komt altijd weer meer bij kijken dan je denkt. Heb het nu gehad voor vandaag, morgen weer verder. Kan ik tenminste ook fatsoenlijk verder, Ryan is dan naar het kdv. Heb vanmorgen de foto opgehaald van de fotoshoot van Ryan. Erg mooi geworden! Heb er ook nog 3 van 13x18 bij, die heb ik in een 3-luiks lijst gedaan. Die pak ik in en geef die dinsdag met Rik's verjaardag. De grote hang ik op aan de muur. Kijken hoelang het duurt voordat hij die ziet. Zondagavond lekker de finale kijken in de kermistent hier. Wordt één groot feest (of niet). Heb niet eens iets van oranje...
Balen.... ik wou Fabiënne even temperaturen, omdat ik vond dat ze zo warm aanvoelde, maar halverwege spuugde ze d'r complete avondeten en toetje er weer uit . Ze had ook bijna 39 graden koorts. Nou snap ik waarom ze zo chaggie was de afgelopen dagen, ze zal al wel niet lekker in orde zijn geweest.
@Suze: Beterschap voor Danique! Ben benieuwd of deze kuur wel aanslaat en of jullie nog naar de KNO toe moeten. @Fabsie: Beterschap voor Fabienne! Sneu is dat als ze zo moeten overgeven he? Hopelijk knapt ze snel op. Is het tandje al door trouwens? @Sjanienu: Leuk dat je de foto's hebt. Ben wel benieuw hoe Rik reageert (en of hij het ziet ). Is Ryan een beetje bijtijds gaan slapen vandaag? Ben jou dus ook al wisselend? Hier dus ook. Zal dus wel bij de leeftijd horen dan. Ben de rest even kwijt. Sorry! Het gesprek gister ging goed. Ik mag zaterdag een proefdag komen werken en naar gelang hoe dat gaat ben ik aangenomen (of niet ). Werd vandaag ook nog gebeld of ik op sollicitatiegesprek wilde komen om bij Marskramer als receptioniste te werken. Dus als het zaterdag niks wordt, kan ik daar misschien nog wel terecht. Aaron is vandaag om 20.00 gaan slapen zo waar. Ook niet gek, want overdag maar 2x 3 kwartier geslapen, maar hij was wel super vrolijk en lief. Kreeg de hele dag kusjes . En hij heeft één stapje losgezet!!! Ik ben aan het oefenen met losstaan en hem naar me toe laten komen, maar meestal stort hij zich in mijn armen met een brede lach, maar vandaag zette hij één stapje. Hij schrok er zo van dat hij meteen omkukelde . Maar er is een begin! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij beter durft en zijn evenwicht beter kan bewaren. Als hij op zijn vader lijkt, loopt hij over een half jaar pas lol.
Hi lieverds! Suze en Fabsie, beterschap met jullie meisjes! Danique al een 5e kuur! Ongelooflijk! Hopelijk wordt het beter als ze buisjes krijgt. En Fabiënne heeft een griepje? Arme lieverd... Zoë is weer goed opgeknapt. De koorts is weg, maar ze is nu ook in de dunne. Maar veel last schijnt ze er niet van te hebben... @boefjesmama Wauw, wat goed nieuws! Zo heb je niks en zo kun je kiezen! Nou, ik denk dat de lunchroom 'm wel wordt hoor! Aaro ngaat als een speer, ik blijf het zeggen! Sommige mensen zeggen tegen me dat ze vinden dat Zoë zo snel is in d'r ontwikkeling. Dan zeg ik dat het wel meevalt, gewoon gemiddeld en dan geef ik Aaron en Danique als voorbeeld, die zijn pas snel! @Sjanienu Wat goed dat je de foto's hebt!! Ik ben benieuwd wat Rik ervan vind maar kan niet anders dan prachtig!! Superleuk cadeau! Betreft slapen gaat eht redelijk, Zoë slaapt laat maar wel redelijk door. Als ze wakker is zit ze rechtop in bed en lijkt ze niet helemaal door te hebben dat ze ook gewoon weer lekker kan gaan liggen. Als ik haar dan neerleg met een kus, knuffel en speen slaapt ze weer verder. verder met mij, supersuper moe!! (ik klaag niet hoor! ) Ik zal komende dinsdag met een vriendin en Zoë naar Ameland of Schiermonnikoog maar heb afgezegd omdat ik ze vermoeid ben... Hoop dat het snel over is, en dat een relaxete vakantie ervoor zorgt dat ik mn energie weer een beetje terg krijg. Nog 2 weken te gaan! 8)
Fijn dat Zoë weer opgeknapt is! Kwam het echt van de prik of een virusje? Balen dat je zo moe bent. Maarja, je lijf werkt super hard natuurlijk en je hebt al een kleintje. Bijna vakantie en dan kun je misschien even wat meer relaxen! En ik vind het nog steeds apart dat je Aaron vlot noemt haha. Ik ben zo gewend dat hij achter liep of gemiddeld dat ik het nu bizar vind dat hij wat sneller is dan gemiddeld .
Bleeeegh ellendige nacht achter de rug. Sinds tiiiiiiiiiiijden werd Fabiënne echt om de haverklap wakker. Een paar flinke slokken water, een knuffel en dan ging ze gelukkig wel weer slapen, maar even later konden we weer... Vanochtend was d'r temperatuur nog 38,7 maar ze heeft gelukkig nog niet weer overgegeven. En dan zit ik zelf nog met mijn pijnlijke keel en oren die wel helemaal verstopt lijken te zitten. Bah, is toch niks om ziek te zijn met dit mooie weer?!? @Boefjesmama: oooh wat leuk zeg dat je nu zelfs keuze hebt! Veel succes met je dagje proefdraaien, dat komt vast wel goed!! @Lisszy: och ja, kan me voorstellen dat je nu wel dubbel zo moe bent als bij je vorige zwangerschap! Zoë is er natuurlijk nu ook. En de hitte maakt ook moe, tenminste bij mij wel. Gelukkig dat je kleine meid weer wat is opgeknapt.
@sjanienu, er zijn grenzen inderdaad! hihi @boefjesmama, gefeliciteerd en nu nog voor het kiezen ook! wat kanp van aaron al 1 stapje los! gaat echt hard he! @fabsie, beterschap! arm meissie..wat een rotnacht zeg, hopleijk gaat het vannacht beter! @lisszy, ja er zijn wel een paar hele vlotte bij he, danique deedt alles in een paar weken tijd, daarvoor vond ik haar eigenlijk een beetje lui, die andere 2 waren vlotter, maar realiseer me wel dat danique ook vlot is die moeheid zal best van de combi warmte-zwangerschap zijn, ik was bij de 2e zwangerschap ook veel moeier...ik heb ook zoveel geslapen die zwangerschap, niet normaal..hihi
oh ja, hier gaat het wel goed, danique reageert goed op de ab en is wel vrolijk, ze ligt pas vanaf half 1 op bed, was wel vanaf half 7 al op, dus mevr heeft het goed volgehouden, van de week had ze ook al een keer 1 slaapje overdags, mss een 'overgangsfase'
Dadelijk ff naar de huisartsenpost met Fabiënne. Ze zit nu helemaal onder de rode vlekjes/stipjes in haar gezicht. Er zit ook 1 grote pukkel op haar kin, lijkt wel een waterpok... Gisteravond was uiteraard weer feest, krijsen en brullen en flinke koorts. Keek raar uit de ogen. Dus ook al hap gebeld, maar uiteindelijk besloten om het nog een nachtje aan te zien. Nu vind ik het wel goed geweest, laat ze er maar even naar kijken.
@fabsie, hoe gaat het met fabienne?? @sjanienu, nee dat hoeft niet meer......!! het is wel veels te warm he, zweet me kapot en doe niets anders dan zitten....bah!
Persoonlijk vind ik mensen die zeuren over het weer ietsje irritant! Of het is te warm, of te koud maar nooit goed. Maar nu doe ik even mee hoor! PFFFFF...Wat een VRESELIJKE hitte! Het is boven boven in huis 30 graden, natuurlijk wil Zoe nu niet slapen! Ik was vanmiddag gewoon een beetje raar van de warmte, misselijk en duizelig. Na een half uurtje op de bank ging het wel weer. @Fabsie Ik las het al op hyves, hoe is het met Fabienne en wat zeiden ze bij de HAP? Vorige week waren we bij mijn schoonzusje en kids. De jongste had ook net waterpokken gehad. Na een paar dagen belde ze me dat de oudste er ook onder zat. En nu had zij Zoe een kus op de mond gegeven, en het schijnt het besmettelijkste te zijn valk voordat het zichtbaar is! Ik hoop dat het ons bespaard blijft, voor nu zo voor de vakantie! @de rest warm he? Willen jullie lieverds een beetje slapen? En oja, ze hadden regen enzo verwacht! Ik wacht met smart!