De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Sterkte meis! Hier ging het 3 dagen goed en gister ook weer bagger. Vandaag ging het overdag blijkbaar bagger.
    Hij werd net wakker. Strontverkouden en kuchen. Dus misschien is Aaron daardoor wel weer jengelig, want het ging de betere kant op.
    Konden ze maar zeggen wat er was he?

2. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hoe is het hier? Iedereen druk met de 11-maanden sprong?

Ik kan zeggen: dit is de ergste tot nu toe!!!
    Als de volgende nog erger worden dan gaat hij gewoon even een paar weken naar opa en oma hihi ;)

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hier even een jankdagje hoor. Niet van Fabiënne, want die is echt heel lief geweest vandaag, maar gewoon van mezelf... M'n rug zit vol hechtingen en mag dus niet tillen. Manlief werkt deze week dus speciaal voor mij thuis, zodat hij Fabiënne overal kan tillen. Ik voel me zo bezwaard, vind het verschrikkelijk dat ik hem elke keer moet storen bij z'n werk, maar het doet zo'n pijn als ik moet tillen en het mag ook niet, want da's niet best voor de littekens. En vreselijk dat ik Fabiënne niet even lekker kan optillen wanneer ik wil. En m'n lieve schatje wil het liefst de hele dag staan nu, maar ja, ze kan nog niet stappen, dus het blijft bij staan, wat niet echt lekker is voor mijn rug. Maandag moet mijn man dan ook nog eens naar kantoor, maar mijn ouders en mijn schoonouders zijn op vakantie dus die kunnen niet helpen, mijn lieve buuf die is er dan ook niet en mijn beste vriendin ligt in het ziekenhuis :(:(:(. Ik baaaaaaaaaaal en heb vanavond dus mijn ellendige, zelfmedelijdend gevoel er even uit gejankt.

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh lieve lieve fabsie!
    Meis, wat een rotsituatie! Hoe frustrerend dat je alles uit handen moet geven, vooral als het om Fabiënne gaat! Hoe lang blijf je deze pijn aan je littekens houden?
    Als ik bij je in de buurt woonde, kwam ik je helpen hoor!
    En alles er even uithuilen is heel goed! Weg met die gefrustreerde emoties! Een hele dikke kus en knuf vanuit hier!

@Boefjesmama
    Misschien moet ik nu heel hard afkloppen maar Zoë heeft nog steeds niet echt last van die 11-mnd sprong! :) Maar zul je zien dat ze het bewaard voor de vakantie... ;)
    Wat is er erger in vergelijking met de 8,5mnd? Die vond ik namelijk echt vreselijk zwaar!! Ik denk niet dat ik zoveel slaaptekort ooit nog aankan... (wat waarschijnlijk wel zal moeten, aangezien onze 2e liefje ook alle sprongen door gaat lopen 8)).

@Sjanienu
    Zit Ryan ook in de 11-mnd sprong?

Oh en dames, mijn laatste dagje vandaag!!!! JOEHOEOEOEOEO!!!
    Morgen druk druk druk met inpakken enzo en dan zondag, toedeledoki! Off we go! :D Ik vind het vooral spannend hoe het gaat met de lange autorit met Zoë. Niks is zo vervelend om een jengelend en huilend meisje op de achterbank te hebben... Maar we stoppen vaak en gaan 2 overnachtingen inplannen (normaal deden wij het met 1 overnachting). Maar ben blij als we er zijn! ;)

Zoë is druk bezig met overal te gaan staan! Zo schattig! Verder kan ze nu zelf kiekeboe met d'r eigen handjes voor haar oogjes (vingers in dr oogjes), hahaha, ik moet het even op film zetten! Erg lachwekkend! Erwin deed het eergister aan tafel en nu doet ze het telkens tijdens het eten.

Nou verder z'n gangetje hier!

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Dank je Lisszy. Ik leef wel weer hoor. Manlief heeft vandaag een dag vrij genomen en we hebben lekker samen met z'n drietjes gefietst en daarna nog weer 2 taarten gebakken. Één voor een vriendin en de ander voor m'n zwager. Pfff, ben er maar druk mee. Maar wel erg leuk.

@Lisszy: oooh wat schattig dat ze kiekeboe kan spelen met d'r eigen handjes. Smelt, smelt! Succes met inpakken, heerlijk hoor op vakantie! Wij gaan over 2 weekjes.

Fabs heeft vandaag ontdekt dat ze 'ja' kan zeggen. Dus het gaat nu de hele dag door "jajajajajajajajajajaja". Hihihi, grappig. Verder kletst ze nog niet echt, behalve huh / ha / he en nu dus ja.

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Fabsie,
    Oh ik leef met je mee hoor! Hoe gaat het nu?
    En inderdaad even lekker janken kan heel lekker zijn. Alle emoties moeten er toch uit.
    Wat lief dat ze steeds jajajaja zegt. Had je filmpje al gezien op Hyves, echt schattig. Ryan doet dat ook steeds.

@ Lisszy,
    Joehoe! Lekker vakantie! Waar gaan jullie ook al weer heen?
    Schattig dat ze nu steeds meer gaat staan. Het gaat hard nu he?

Nou, hier gaat alles zijn gangetje. Ryan had afgelopen donderdag zijn prikjes gehad. Nergens last van, ook s'avonds niet.
    Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat hij last had van prikjes. Zelfs geen verhoging ofzo.
    Vandaag met een vriendin boodschappen wezen doen voor ons weekje Landal. Nou nou, wat je in de gauwigheid een hoop bij elkaar sprokkelt zeg. Hoop dat we alles kwijt kunnen in de auto.
    Vandaag even alle was weggewassen, kom ik tenminste volgende week niet thuis met een waswand vol was. Dat zit al wel in de tassen dan haha. Morgen maar eens de rest allemaal inpakken.

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Lieve meiden,
    Even een snel berichtje van ons, wij zijn onderweg.
    Zodra we ons mooie kikkerlandje hebben verlaten, heb ik geen internet meer!
    Dus tot over 3 weken!

@sjanienu
    Fijne vakantie meis! Dat het maar een vruchtbare vakantie mag worden! ;)

Liefs!

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Lisszy: je zult het wel niet meer lezen voordat je terug bent, maar ik wil je een hele goede reis en een hele fijne vakantie wensen! Wij zijn nog weg als je terug bent, dus tot ergens eind augustus!!

@Sjanienu: oeh, leuk! Je weekje Landal is aangebroken! Wat Lisszy al zegt.... dat het maar weer net zo vruchtbaar mag zijn als de vorige keer ;). Jij ook veel plezier gewenst!

Wij moeten nog 2 weekjes wachten en dan gaan we ook op vakantie. Twee weken naar Zeeland, heb er zin in!

9. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Lisszy en Sjanienu: Fijne vakantie! Heel veel plezier en geniet er lekker van.

Fabsie: Voel je je al wat beter nu je het er uit gegooid hebt?

Aaron is ziek en hangt de hele dag aan me. Morgen even de HA bellen. Hij eet slecht, krijst als hij neergelegd wordt en zit bomvol snot. Dus even checken op oren en keel.
    Looppogingen heeft hij helemaal gestaakt en brabbelt er op los en zegt nu 3 woordjes gericht: mamma, ba (bal) en da (dat/daar). Zo schattig :).

10. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Boefjesmama: hoe is 't met Aaron? Al weer opgeknapt?

Hier alles goed hoor, foto van DE verjaardagstaart staat op mijn hyves, hij is eindelijk af. Wat een werk zeg, maar wel leuk.

Fabs wil de heeeeele dag staan. Ze begint zich nu op te trekken aan de box, wil nog niet helemaal lukken, maar het begin is er! Ze heeft haar slaapschema ook weer omgegooid, ben er nog niet helemaal uit of ik 'm handig vind of niet, maar ja. Ze is wel zo lief om ons uit te laten slapen tot 8.15!

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ladies, ben morgen voor 2 weken op vakantie naar Zeeland, dus spreek jullie dan pas weer! Voor de kindjes die in de tussentijd 1 worden: gefeliciteerd! Wij zijn er de dag voor Fabiënne's verjaardag weer. Tot snel!

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Veel plezier fabsie! Geniet ervan. :)

Hoe is het hier? Hoe gaat het met Aaron?

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    dit is de sprongtje topic van 11 maande? nou ik sluit me aan, mijn meissie wil niet meer slapen savonds, aaaarggh

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Welkom brusje! Dit is een topic over alle sprongetjes dus ook over de 11-maanden. Mijn zoontje is ook 11 maanden en wilt ook niet meer slapen s'avonds. Dit is trouwens al een paar weken zo.
    Ik neem hem dan maar ff een half uurtje mee naar beneden, en dat gaat vaak zo 2 a 3 keer en dan slaapt hij gelukkig wel. Laten schreeuwen doe ik niet.

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Meiden, zien jullie ook een vaag streepje? Hij is hier niet zo duidelijk als op de test zelf moet ik zeggen.
    Ik krijg het toch wel aardig warm ineens...

Bekijk bijlage 92151

16. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ik denk dat Landal zijn werk weer gedaan heeft meis :D

Ik zie namelijk echt een streepje!!!!!

(Krijgt toch ook opeens weer kriebels hihi).

17. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hey meis...ja hier was het ook weer een paar weken prut door de sprong, maar daarna ging hij woordjes zeggen en ging lopen dus het is het waard. Maar oooo, wat is het vermoeiend he?!
    Hier gaat het nu weer goed. Van de een op de andere dag. Dus houdt moed!

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jullie moeten allemaal naar Landal dames! :D
    Ik moet wel even zeggen dat ik heb getest met een test van Matcare die ik nog had liggen en de datum tot juni 2010 aangeeft. Zou dat wat uitmaken? Heb nog wel andere liggen maar daar heb ik er nog maar 2 van. Beetje zonde dus om 2 testen op 1 dag te doen. Ik wil nu eigenlijk de digitale van ClearBlue gaan kopen maar durf niet zo goed :p.

19. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ik heb geen idee of het wat uitmaakt eigenlijk. Anders test je morgen nog eens met een ander merk. Dan weet je het zeker!
    En CB is toch juist minder gevoelig of niet? Ik had destijds in ieder geval 2 dagen voor NOD een knaltest met Kruidvat test :D.

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn NOD is maandag. Ik heb nu getest met Matcare, maar ik wil net als bij de vorige keer het woord 'zwanger' zien staan. Dan pas geloof ik het echt. Dus moet ff zien dat ik vandaag of maandag de digitale van ClearBlue in handen heb. Pfff, d'r gaan nu duizenden dingen door m'n hoofd.

Deel Deze Pagina