@boefjesmama, thanx, is idd wel vermoeiend ja, ik heb ook eerst toen mijn vriend straks thuis was zelf een potje zitten janken luchtte wel op!
oh ja ik snap heel goed dat je het wat 'moeilijk' hebt hoor met kommende verjaardag, een jaar is zo voorbij en het is dan echt 'baby af' he..maar komt goed!! het is ook een soort 'afsluiting' voor jezelf *knuf* voor jouw!
Heb het stukje over werk even weggehaald voor het geval er iemand mee leest . Hopelijk kunnen jullie snel terecht zeg! Zo is het ook niks. En lekker dat je even het er uit hebt kunnen gooien. Straks even lekker warm douchen of in bad en onder de wol kruipen. Hopelijk voel je je dan morgen een stuk beter! Aaron heeft trouwens nergens last van. Eet als een beer, slaapt goed (is nu helemaal over op 1 slaapje overdag), is over het algemeen best vrolijk. Alleen soms nogal last van verlatingsangst. *Klopt even heeeeel hard af aangezien we richting de 13 maanden gaan!*
@ Boefjesmama, ooh Aaron is precies hetzelfde als Ryan! Dezelfde streken! Vd week zat meneer ín de vaatwasser en ik vond ik hem ín het keukenkastje. Hij weet precies waar de soepstengels liggen dus haalt hij het pak eruit, houdt het ondersteboven zodat de soepstengels eruit vallen en daar zit meneer dan lekker te kanen. Ooh ik moet er stiekem wel om lachen hoor. Afgelopen week viel hij ergens tegenaan en had dus een tand door de lip. Bloeden!!! Jezus! @ Suze, Danique ook al zo lekker vrolijk. Weet niet of het hier echt een sprongetje is. Hij heeft op dit moment gewoon van alles dus kan het niet goed thuisbrengen of het nou ook een combinatie van een sprong is. Hij eet wel heel slecht en de fles wil hij echt niet meer. Kan goed merken dat ik weer zwanger ben. Heb de knollen op! Vandaag boven bij ons een grote opruiming gehouden want we gaan allemaal verhuizen van slaapkamer dalijk als de kleine er is. (Of had ik dat al gezegd...?) Ryan krijgt onze slaapkamer, wij gaan naar de computerkamer en de computerkamer gaat naar zolder. Dit omdat Ryan dan niet direct langs de babykamer ligt en hoop dus zo dat hij niet zo gauw wakker wordt dalijk weer met dat kleine nachtbrakertje. Ben al druk aan het bedenken hoe ik Ryan's kamer ga maken. Indeling en kleuren enzo. Maja heb nog even de tijd. Mischien ben ik ook al wel iets te voorbarig...
Wanneer komt Lisszy eigenlijk terug van vakantie? Edit: Heb 't even opgezocht. 25 juli schreef ze haar laatste bericht hier en toen zei ze 'tot over 3 weken'. Dus dan duurt t nog...ff tellen...een paar dagen.
Ik heb het ook meteen weggehaald Wel leuk om weer aan de slag met kamertjes toch? Hoe voel je verder? En Ryan dus ook al zo'n spook! Aaron kan gelukkig normaliter niet bij het eten komen, maar kan wel de wasmachine open maken! Hij haalde van de week de machine voor me leeg
Ja heb er wel weer zin in om de babykamer weer 'babyklaar' te maken en voor Ryan een mooie kamer. En zo krijgen wijzelf ook nog weer eens wat nieuws. Toen ik zwanger was van Ryan heb ik geen enkele keer hoofdpijn gehad en nu dus wel. Ben ook al moe en was zelfs afgelopen maandag misselijk! Dat ken ik ganie. Dus het is wel waar dat elke zwangerschap anders is. Ben zo benieuwd wat het wordt, kan bijna niet wachten tot de 20-weken echo. Mijn gevoel gaat heel erg sterk uit naar een jongen maar die misselijkheid doet me dan weer twijfelen. Maakt me trouwens niks uit hoor wat het wordt. Vind allebei super leuk. Zijn jullie nog niet over een 2e aan het nadenken? Makkelijk trouwens, dat hij de wasmachine voor je leeghaald! Kun je hem gelijk leren opvouwen! (haha dat wil ik zien!)
@boefjesmama, ik heb ook mijn reactie erop even weggehaald als mijn vriend zo thuis is, ga ik idd even lekker douchen en naar bed, danique is s'nachts ook flink aan het spoken, maar hopelijk een goede nacht nu! @sjanienu, ja die eerst 3 maanden die vermoeidheid he! ik lag er de eerste 3 maanden altijd rond 9 uur in en er waren ook wel dagen bij dat ik om 7u gelijk met de andere erin dook leuk joh, dat 'fantaseren' over hoe je kamer wilt gaan doen etc, is toch niet voornarig, dat nag hoor ik heb de kinderen ook bewust niet naast elkaar liggen qua kamers, al kan danique heel hard gillen en daar slapen ze gelukkig goed doorheen wij gaan volgende week ook 1 weekje weg of had ik dat al verteld? we zouden niet weggaan ivm dat we gaan verbouwen, maar we zijn er wel aan toe!! we gaan niet zo heel ver, want als er wat met mijn schoonmoeder is moeten we ook weer zo thuis kunnen zijn! we gaan naar julianadorp aan zee, een huisje van landal
@ Suze, ooooh lekker! Even helemaal weg.nl Ben net 2 weken terug van Landal maar ga het liefst morgen weer. Geniet ervan! Ik weet nog heel goed dat ik met Ryan's zwangerschap s'avonds om 20.00uur echt helemaal op was. Ik kon m'n ogen echt niet meer loshouden. Nou en dat is niks voor mij. Nu valt het nog wel mee, voel me nu gewoon lam. He maar dames, nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig naar dat weggehaalde bericht! Ikke ook weten!!!
@Sjanienu: Nou bij mij kriebelt het ergens al, maar nog niet zo erg dat ik de pil de deur uit doe . Bovendien hebben we hier geen ruimte en willen we eerst verhuizen. Dus duurt nog wel een jaartje ben ik bang. Wat apart he dat deze zwangerschap anders is. Wat betreft geslacht: van Aaron ben ik tot 12 weken extreem misselijk geweest (zelfs medicatie gehad) en knallende koppijn (daardoor wist ik dat ik zwanger was want ik heb nooit hoofdpijn). Dus kan allebei de kanten op . @Suze: Leuk hoor toch nog even er tussen uit. Doe je wel voorzichtig in Landal? Hahahaha. Schijnt er nogal vruchtbaar te zijn .
Hahahaha...als dat zou kunnen, maar nee...hj haalt liever de gevouwen was uit de mand om rond te strooien
@sjanienu, ik heb ook 3 totaal verschillende zwangerschappen gehad, dus bij de 2e dacht ik ook dat het een jongetje zou worden(klopte ook) maar bij de 3e wist ik het niet had wel een vermoeden, maar uit de zwangerschapskwaaltjes kon ik dat niet halen..wel leuk weer hoor dat fantaseren etc. ik heb altijd geroepen(na elke bevalling) nooit meer voor mij en dan niet om de bevalling, maar puur omdat ze hier allemaal heel veel huilde de eerste weken, maar een 4e zou wel weer heel erg welkom zijn maar daar moeten we even goed over nadenken en praten, want het wordt dan wel de 4e he... @boefjesmama, krijgt aaron nog steeds pepti? ik zit net te denken ik ben bij danique 1 schepje gewone nutrilon erin aan het doen(moest van de ka) maar voor hetzelfde geld is ze daarom zo..
ik ben er vandoor, vriendlief is thuis dus ga even douchen en duik erin! fijne avond en alvast weltrusten!
Aaron krijgt inderdaad nog steeds Pepti. Wij provoceren trouwens dmv yoghurt of Danoontje. Net wat makkelijker omdat je dan een paar hapjes kan geven en langzaam opbouwen. Hij reageert er eigenlijk niet op wat betreft zijn darmen, maar hij krijgt een soort puistjes dan. Dus nu weer volledig koemelk vrij. Hij krijgt nu tussen de middag bij zijn brood een bekertje sojamelk en 's morgens en 's avonds nog Pepti. Ik zou als ik jou was gewoon even helemaal op Pepti terug en pas weer gaan beginnen met koemelk als ze weer lekker in haar vel zit. Dan kun je veel makkelijker zien of ze inderdaad daar op reageert. (Zo doe ik het altijd tenminste; heb nu 2x geprovoceerd de afgelopen 2 maanden).
Ik had net ook een hysterisch mannetje. Heb 10 minuten rond gelopen met hem voordat hij rustig werd. Wilde ik hem even op de grond zetten om een flesje drinken te maken, begon hij weer. Zo sneu . Ik ga nog even de flessen omspoelen en dan plat. Slaap lekker dames!
DAMES!!!!!!!!!!! Ik ben back in the country!!!! Gisteravond om 23u thuis gekomen na een autorit van 13 uur (dag daarvoor ook al meer dan 10 uur gemaakt 8)), maar we hebben het overleefd! De vakantie was heeeerlijk! eerste 10 dagen bij mijn schoonfamilie in Servië geweest. Daar is Zoë ook gedoopt in de kerk waar Erwin ook gedoopt is en daarna feest in het ouderlijk huis op het platteland. En dat feest werd nog mooier want na de familiefoto ging Erwin voor mij op z'n knie met een prachtige ring en ja hoor, werd ik daar toch even ten huwelijk gevraagd!! En natuurlijk was mijn antwoord JA!! Dus ergens mei/juni 2011 gaat het gebeuren! Wauw, eindleijk na bijna 10 jaar!!! Na Servië doorgereisd naar Kroatië en zijn we op eilandje Korcula geweest in een super luxe appartement met privé zwembad en aan zee! Heerlijk!! En Zoë? Oh, wat zijn we trots op ons meisje! Ze sliep overal (zelfs bij ons op de hotelkamers voor de overnachtingen tijdens de reis heen en terug), was bijna altijd vrolijk en is enorm in haar ontwikkeling vooruit gegaan. Qua uiterlijk heeft ze eindelijk haar op d'r hoofdje, is ze lekker bruin en 3 nieuwe tanden waarvan de 2 voortanden! Ze staat nu overal en heeft zelfs achter de babywalker haar eerste stapjes gedaan! en ze is fan van de bal. De hele dag "bal, bal, bal". Zo schattig (als ze maar niet denkt dat ze op voetbal mag later! )! Met mij gaat het ook goed, ik groei mooi door! Wel nog erg moe en wat last van moodswings (arme erwin..) maar het gaat de goede kant op! Ik heb het één en ander terug gelezen, kijken wat ik othouden heb. 1 ding is me natuurlijk niet ontgaan: SJANIENU IS ZWANGER!!! Meid! Wat ongelooflijk, wéér de eerste ronde en wéér in Landal!!! Wauw! GEFELICITEERD! Veel hoofdpijn dus? Had ik ook bij Zoë en nu ook weer. Ik ben aan de Floradix gegaan, een voedingssupplement met ijzer en weg hoofdpijn! Echt het proberen waard hoor! @Brusje Welkom! Gaat het al wat beter met het slapen van je meissie? @Suze Ongelooflijk dat Danique alwéér een oorontsteking had en ook zo heftig! Arme schat... Weet je al wanneer je bij de kno-arts terecht kan? En wat erg van je schoonmoeder! Bah, vreselijke dingen zijn dat. Woont ze vlak bij jullie? En jullie zijn nu vast in Landal! Geniet ervan, lekker bijtanken! @Boefjesmama GEFELICITEERD MET AARON!!!! Ook alweer een jaar!! Ik zal je ook nog ff krabbelen op hyves!!! @Fabsie Lieve meid, nog gefeliciteerd met Fabiënne!!! Ik zag al wat foto's op hyves voorbijkomen, die ga ik nog even goed bekijken!! Mijn meisje is ook alweer een jaar! Weg baby, hallo dreumes! We hebben het met z'n drieënm gevierd in ons appartement met taart, slingers, ballonnen (die ze dan weer niet echt leuk vond, eerder eng) en een cadeau! Grote feest hier in NL voor fam en vrienden is denk ik over 2 weken. Nou meiden, mijn verhaal is alweer lang genoeg... Succes!! Lisszy
hey lisszy,welkom terug wat fijn dat jullie vakantie zo goed is gegaan en heerlijk was!! gefeliciteerd met jullie aankomend trouwen, ik heb de hoop opgegeven na 15 jaar dus zoe heeft een flinke spurt gemaakt,fijn dat ze zo lekker in haar hummetje was in de vakantie, heerlijk!!! super hoor! en nog gefeliciteerd met haar 1e verjaardag wat een mijlpaal he! wij hebben vandaag ook danique's verjaardag gevierd,van de cadeautjes moest ze niets weten, dus broer en zus waren maar wat blij dat zij voor haar mochten uitpakken vanmorgen even bij mijn schoonmoeder geweest met dr en vanmiddag is voor de rest alle visite geweest. ze is flink verwend!!en was erg goed in haar hum, heb dr eigenlijk niet gehoord/ met de oorontsteking gaat het nu beter, ze heeft gisteren weer een andere kuur gekregen,omdat ze weer verhoging kreeg en aan het andere oor zat te trekken, nu het andere oor dus ontstoken:x ik hoop dat het nu toch echt overgaat met dit kuurtje!gelukkig was ze vandaag weer beter te pas, we kunnen 7 september terecht bij de kno-arts.