De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Jeetje Suze, wat gaat het snel bergafwaards met je schoonmoeder, bah! Heel veel sterkte.
    Hoe is het met Danique en d'r oren?

2. Pienkie

Pienkie Lid

22 jul 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Weet ik dat ze niet de enige is en dat het echt weer over gaat!

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Pienkie: ja het komt echt weer goed. Kom maar lekker hier je stoom afblazen hoor!

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @pienkie, ja het gaat echt over, als je er middenin zit is het moeilijk geloven(had ik) maar idd hier lekker je hart luchten als je dat wilt!!

@lisszy,hoe gaat het met je?

@fabsie, ja gaat heel hard achteruit met mijn schoonmoeder, moeilijk hoor, iemand die nog zo in het leven staat en van haar kinderen en kleinkinderen geniet en dat dan allemaal los moet gaan laten..bah!!
    met de oren van danique gaat het nu goed, morgen heeft ze de laatste dag van haar kuur dus hopelijk blijft het nu zo!!!

@sjanienu, een leuke dag gehad vandaag> ryan goed verwend??:D

@boefjesmama, hoe gaat het nu met aaron? nog last van een sprong?

hier wel een sprong sinds een paar dagen, ze hangt en zeurt veel, maar daar tegenover loopt ze sinds vandaag!!!:D mama is zo trots als een pauw:) ik heb een filmpje op hyves gezet dus als jullie willen kijken...

nou ben erweer vantussen, fijn weekend allemaal!!!

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Suze, ik heb het filmpje gezien, echt super goed! Nu heeft ze de smaak zeker wel te pakken he!
    Heel veel sterkte gewenst met je schoonmoeder. Geniet met z´n allen van elkaar.

Pienkie, hoe gaat het nu met het sprongetje?

Boefjesmama, Hoe gaat het met Aaron?

Ryan heeft een leuke dag gehad gister, hij is goed verwend!
    Vanmiddag komt er nog meer visite.
    Ik had verwacht dat hij gisteravond helemaal van slag zou zijn maar dat viel reuze mee. Hij werd om 21.00u ff wakker en om 00.45uur. Voor de rest heeft ie lekker geslapen tot vanochtend 08.30uur. Zal gauw de foto´s van zijn verjaardag op Hyves zetten.

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Sjanienu
    Wat fijn dat de dag zo geslaagd was!! Ben heel erg benieuwd naar de foto's van de jarige job! Verder voel ik me goed lees hieronder bij Suze! ;)

@Suze
    Ik kan aldoor het filmpje niet bekijken (ligt aan de pc hoor) maar ben zo benieuwd! hahahaha! Vnvnd nog even weer proberen!
    Ik voel me redelijk, volgens mij neemt de vermoeidheid al wat af en ben ook niet meer misselijk geweest zoals op vakantie.
    Verder wat groeipijntje en banden pijn, maar ik groei dan ook als kool! Had het even vergeleken met mijn buik van Zoë rond deze tijd! Nou, wat een verschil!! De buik die ik nu heb, had ik toen rond 5 maanden! Ongelooflijk. Had jij dat ook bij je zoon en Danique?
    De groei zal straks wel wat afnemen, kan zo niet doorgaan hoor! :$
    Wat naar vna je schoonmama! Ik brand een kaarsje voor jullie en ik wens jullie heel veel sterkte..

@Pienkie
    Ach meid, ja heel herkenbaar hoor! De 8,5 maandensprong is de allerergste tot nu toe! Bij mij was het meer dat Zoë niet meer sliep maar ieder kindje uit het op zijn/haar manier.
    Goede nieuws is, zoals de meiden ook al zeiden, het gaat over! echt waar, even doorzetten en leef maar uit naar al die leuke nieuwe dingetjes die ze straks kan! Succes!

Verder vandaag een beetje een speciale dag, ik was de 23e augustus namelijk uitgerekend van Zoë.... :)

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sjanienu, fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad! en dat hij vervolgens lekker heeft geslapen! danique loopt idd de hele dag en het gaat steeds iets 'soepeler':D
    hoe gaat het verder met je zwangerschap etc?

@lisszy, fijn dat de misselijkheid etc al wat minder worden! ik had bij dinand ook meteen zo'n flinke buik bij danique weer wat minder, maar ik ben behoorlijk flink van mezelf waardoor het voor andere niet zo heel snel opviel.
    lief dat je een kaarsje aansteekt voor ons!!:)
    jammer dat je de filmpjes niet kunt zien op hyves, is het inmiddels gelukt??

hier is het verder wel rustig, danique is druk aan het oefenen met lopen en wat hangerig,dit is mijn laatste week vakantie, ook 6 weken vliegen zo voorbij;)

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Nou zeg.... zit er rond 1 jaar ook iets van een sprongetje? Fabiënne was aan het eind van de middag echt totaal niet te genieten, ze ligt nu dus ook al weer een half uur op bed!!! Zal wel niet lang genoeg geslapen hebben dan tijdens haar middagslaapje...

Verder is alles goed hier hoor, al weer een dag gewerkt, dadelijk naar de ouderavond van mijn mentorklas en dan donderdag beginnen voor mij de lessen weer. Heb heel wat meer uren Engels dan vorig jaar.

@Sjanienu: fijn dat jullie dag geslaagd was. Leuke foto's op hyves. En ook lekker dat Ryan ondanks de drukke dag, wel goed heeft geslapen.

@Lisszy: zo, je groeit dus goed! Ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan tegen de tijd dat wij voor een tweede gaan.

@Suze: vakanties vliegen altijd voorbij he?! Ik heb er 7 weken op zitten, maar kan me niet voorstellen dat het er zoveel waren ;).

@Pienkie: hoe gaat het nu?

@Boefjesmama: hoe is het daar? Erg druk?

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hey ladies!

Hoe is het met iedereen???

Hier alles goed. Een heel klein kansje dat ik zwanger ben, gisteren is er iets niet helemaal goed gegaan zeg maar.... we'll see.

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wauw, jemig! Denk voor het slapen gaan nog ff zp checken, lees ik dit! Dat zal toch een prachtig cadeautje zijn! Ik ben benieuwd. Hoe voel je je er zelf over?

Hier ook alles goed! Afgelopen dinsdag hebben we het hartje gehoord van ons kleintje bij de vk, dat blijft toch echt een prachtig moment!
    Verder vieren we zondag Zoë's verjaardag! En aangezien het weer niet heel goed lijkt, het hele huis dus vol! Morgen alles klaarmaken en inkopen en dan ben ik blij als zondag is geweest... Ben ook zo'n stresskip! Nou ja, als Zoë het maar leuk heeft!

Ik ga lekker slapen, ik lig ere weer veelste laat in maar heb nog even op Erwin gewacht. Betaal morgen wel de prijs...;)

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Lisszy: ik zou het zoals je het zelf omschrijft, ook echt een cadeautje vinden hoor. Het zou dan iets eerder als gepland zijn, maar we willen toch graag een tweede. Ik denk alleen niet dat ik zwanger ben, want ben pas net ongesteld geweest... maar goed, we zullen zien! En wat bijzonder he, om het hartje te horen! Veel plezier dit weekend, ik duim voor een beetje fatsoenlijk weer!

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Fabsie, oooh wat zeg je me nu? :D

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Suze, gecondoleerd met je schoonmoeder. Las het op je Hyves. Het is toch allemaal nog wel snel gegaan he, of had ze al een lang ziekbed? In ieder geval heel veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel!

14. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Daaaaaaaaaaaaaaames, waar zijn jullie? I neeeed you! Oh mijn god, volgens mij is hier zowaar een sprong aangebroken. Of het nou de verlate 11-maanden-sprong is (ze zou nu 11 maanden zijn geweest) of alvast een nieuwe, ik weet het niet, maar ik word echt knettergek! De hele dag door speelt de jonge dame lief, knuffeltjes krijgen, lachen, kletsen, maar dan is het 17 uur en dan breekt hier de hel los.... Alleen maar jammeren en jengelen.... Ze ligt nu dus ook al dagen achtereen rond een uur of 18 / 18.30 in bed. Ongelooflijk. En dan krijst ze eerst de hele buurt bij elkaar en dan ben ik beneden en dan is het stil. pffffffffff Zo jammer dat elke dag zo leuk is en dan zo verrot eindigt. Hoe kan dat nou toch? Doe ik iets verkeerd??? Pfllllt....

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meis! Ik reageer morgenochtend even! Lig al in bed en ben nu echt te moe! Maar ik leef met je mee! Dan weet je dat alvast!

16. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hahaha, da's lief Lisszy :). Weltrusten!

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Fabsie
    Nou herken je verhaal betreft Fabiënne wel hoor!
    Zoë is ook zo ongedurig de afgelopen dagen! En ze is sinds gister verkouden, dat heeft op de nacht van dinsdag op woensdag doorgezet met een dramanacht (weer voor het eerst in tijden) als gevolg... Pfff, wat erg!
    Verder overdag is ze constant jengelig, slaapt minder dan normaal.
    Ook als ze aan het spelen is en iets lukt niet, dan begint ze uit het niets te krijsen! Het is ook van het één op ander moment weer over en zit ze weer vrolijk te keuvelen. Heel apart...

Ik zat ook te denken aan die 11 maanden-sprong maar dan is ie wel erg laat hoor! Bij jou zou het nog wel heel goed kunnen als ze nu ongeveer 11 maanden vanaf de uitgerekende datum is.
    Misschien is het een kleine fase, laten we het hopen!
    Ik weet zeker dat je niks verkeerd doet hoor! Slaapt Fabiënne 's middags nog veel? Succes meis!

@Suze
    Condoleerd meid! Mooie www over de sterren op hyves.
    Sterkte in deze ongelooflijke moeilijke periode, ook voor je man!

@Boefjesmama
    WAAAAAR BEN JE???!!!!?! Hoe gaat het met je en met lieve Aaron?
    Je hebt het vast druk met werk en alles!

Hier ook druk hoor!
    zondag Zoë's verjaardag gevierd voor familie en close vrienden. Ik wou niet het hele huis vol. Nou, dat is niet gelukt... Het was bommetje druk en ik heb er zelf weinig van genoten. Maar Zoë heeft het super gehad en ze is goed verwent!
    Hoe hebben jullie dit gedaan? Was het bij jullie ook zo druk? Of ben ik nou zo'n enorme stresskip... ;)

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Fabsie, hoe gaat het nu met Fabiënne? Nog steeds zo jengelig of had ze gewoon een slechte dag?

@ Lisszy, wij hadden het geluk dat we buiten konden zitten met Ryan's verjaardag. We hebben de tuin groot zat gelukkig, want anders had ik het binnen echt niet allemaal kwijt gekund.
    Maar heb er ook weinig aan gehad hoor, je bent alleen maar druk om de visite te voorzien van alles. We hadden ongeveer 20 man en zondags, de dag erna, kwamen er nog wat. Tegen de tijd dat de 1e weer naar huis gaan heb je er pas wat aan, kun je eens fatsoenlijk met de mensen praten en zitten. Ach ja, 't hoort erbij. Over 3 weken ben ik zelf jarig maar hou het lekker rustig dit jaar. Heb zo'n hekel om eigen verjaardag te vieren, bah.

Nah, morgen nog een dagje werken en dan weer weekend.
    Dinsdag heb ik m'n 1e echo...spannend! :D

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Sjanienu: vandaag ging het wel weer aardig, we hebben het tot 10 voor half 7 gered vandaag. Ze ging gelukkig niet chagarijnig naar bed, want zodra ik haar duim in haar mond zag verdwijnen, heb ik haar naar bed gedaan. Ze kan zichzelf sinds gisteren optrekken, dus daar heeft ze zich de hele avond mee vermaakt. Spannend, de echo!! Voel je je verder goed?

@Lisszy: dat van het ene op het andere moment beginnen te krijsen, herken ik ook wel. Pff, vermoeiend he? Fabiënne slaapt 's ochtends een uurtje en 's middags anderhalf uur. Wij hadden gelukkig mooi weer met haar verjaardag, dus hebben we alles buiten gevierd. Maar ook ik was daarna wel kapot door de drukte en de heisa.... Hoe is het verder met je zwangerschap?

Goed, ik ga even eten, douchen en dan met de meiden van de zwangerschapsgym op stap! Gezellig!!

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jeeeej!!!! hij is weer heropend!!!! :D :D :D

Deel Deze Pagina