De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Heb net even met Zoë bij ons op bed gelegen, X-Factor kijken.
    Kon ze even rustig worden. Ze is echt erg moe en heb haar er net weer in gelegd... Ben benieuwd!

@Boefjesmama
    Oh meid, jij ook zwaar? En vriendlief is natuurlijk ook aan het werk dus we staan er heerlijk alleen voor! ;)
    Ik hoop dat onze boefjes snel slapen!

@suze
    Wat fijn dat Danique wel stil is! Ik hoop voor je dat ze dat de hele nacht vol houdt! HOe is haar koorts?

En oja, Zoë krabt ook aldoor bij haar rechter oortje. Ook op haar hoofdje vanwege berg/eczeem (ik weet het niet meer wat het is) maar de laatste dagen ook aldoor bij dat oor. Misschien een oorontsteking?

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lisszy, danique zit ook al 2 dagen aan haar oor! ik zei vanavond nog tegen mijn vriend zal ik de hap nog bellen om er even naar te laten kijken...maar hij zei wacht maar even af tot morgen...kan ook van de tandjes komen he..moeilijk he als ze nog niets kunnen zeggen! hopelijk gaat ze nu lekker slapen!
    danique had voor ze naar bed ging 39.2, heb dr geen pcm gegeven even kijken wat het lichaam zelf doet!

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Nou laten huilen werkt hier overduidelijk niet. Kan ondertussen zelf wel janken. Nu maar weer met een flesje (meer water dan melk) in bed gelegd op hoop van zege. Als hij daarna nog niet slaapt, weet ik het ook niet meer. :(
    En inderdaad...manlief is werken. Man wat baal ik daar van af en toe.
    Maarja, ik ga lekker naar bed. Even rust aan mijn kop. Succes nog allemaal! En tot morgen. Dan reageer ik wel even op jullie ;)

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @boefjesmama, wat vervelend:( ik weet hoe het voelt en als je dan ook nog alleen bent...succes! en hopelijk weltrusten!!!

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @boefjesmama
    Ik weet hoe je je voelt... Zoë zit nu hier op schoot, gilde weer werkelijk alles bij elkaar in bed!
    Ze was stil, totdat die $%:x$$:x%$buren weer met de deuren begonnen te slaan! :x :x :x Ik kan weer van vooraf aan beginnen!

Meis, succes, hoop dat Aaron snel slaapt en jij ook even je rust kan pakken... Rustig aan, het gaat over, het is maar een fase (probeer ik mezelf ook aldoor voor te houden... ;))

@suze
    Ja, apart he van dat oortje.
    Ik wacht het nog even af, de artsop cb had laatst nog gekeken en alles zag er goed uit. Ze heeft ook wat eczem bij de aanhechtingen van haar oorlelletjes, dat kan het ook zijn.
    Ik wacht ook altijd zo lang mogelijk met pcm. Hopelijk zakt de koorts snel!

Oja, npg even over mijn schreeuwerd!

Ze draait zich ook om in bed. en dan begint ze te gillen. Ze ligt dan met d'r hoofd bij het voeteneind, of overdwars.
    Doen jullie kindjes dat ook? Daar kun je toch echt niks aan doen? Ik kan d'r moeilijk vastplakken! :p;)

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Suze
    Wat een prachtige kinderen heb je!!

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lisszy, danique draait ook zo, maar schijnbaar ligt ze zo wel lekker:D als ik s'nachts een speen moet geven leg ik haar wel goed, maar s'morgens ligt ze toch weer "onderste boven".
    net even speen gegeven,ze begon te huilen, ze heeft de hele neus dicht zitten en was nu wel heel erg warm, als ze zo weer begint toch maar even pakken en een pcm geven!
    dus zoe heeft er nog niet echt zin in:( hopelijk is deze fase ook snel over!!!

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lisszy, dank je wel!:D

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh, dus Danique valt dan wel in slaap! Zoë dus niet, begint dan heel hard te gillen omdat ze "verkeerd" ligt... Als ze wel in slaap valt en normaal wakker wordt, ligt ze nog recht in d'r bedje.

Overigens, durf het bijna niet te zeggen, het is hier stil! :D
    Weet niet voor hoelang, maar wel even fijn die rust in huis!

Succes met Danique. En idd, anders even een pcm. Dan komt ze de nacht misschien wel goed door!

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lisszy, fijn dat het stil is! houden zo! ik ga danique even halen, ze begint weer te huilen, weltrusten!

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nou, knuf aan je meisje. Hoplijk gaat ze snel weer lekker slapen.
    Nog even een wasje ophangen en dan duik ik er ook in. Slaap lekker!

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hoi dames

Ik had Ryan om 19.15uur op bed gelegd. Ik zou het eigenlijk afbouwen dus om 20.00uur eigenlijk maar hij was zo humeurig dat ik hem maar naar bed heb gedaan. Half uurtje geslapen toen was hij weer wakker. Shit, hoopte dat ik het nou gehad had aangezien hij 2 avonden doorsliep.
    Magoed, even mee naar beneden genomen, 90 cc melk gegeven en toen weer op bed. Nu slaapt hij ook.
    Vriendlief is ook weer werken zoals elke avond bijna tegenwoordig dus ook ik sta er ff alleen voor.
    Weet niet wat er hier in de buurt te doen is maar volgens mij is het één groot feest. Harde muziek joh. Als Ryan niet degene is die daar wakker van ligt dan ben ik 't wel. Oh kan daar zo slecht tegen he, slapen met herrie. Dan ga ik er op letten en enorm aan irriteren en kan dan echt niet slapen. Laatst blafte er een hond de hele avond tot diep in de nacht. AAAARCH! Zielig voor die hond ook, mocht/kon denk ik niet naar binnen ofzo.

@ Boefjesmama, hoe gaat het nu? Is hij eindelijk stil?

13. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag,

hoe is de nacht gegaan bij jullie? hier nadat ze een pcm en een klein flesje had gehad goed! ze was om half 8 wakker en ik moet zeggen dat ze aardig gehumeurd was! lekker gespeeld, wel de hele tijd rond om me heen, maar toch!! ze is ook lang wakker geweest. van half 8 tot half 12, normaal heb ik dr er wel weer om 10 uur op liggen, dan heb ik er zelf ook wel even genoeg van;)

@sjanienu, fijn dat ryan na de fles wel weer wilde slapen! irritant herrie als je wilt gaan slapen he, daar heb ik ook last van, ik denk dat je dan uiteindelijk niet slaapt door de irritatie van jezelf...
    is af en toe best vermoeiend he, als je de avonden alleen moet doen..ik heb daar af en toe ook wel moeite mee!

@lisszy, zoe gisteren lekker blijven slapen?

@boefjesmama, hoe is de nacht gegaan? was gisteravond niet zo leuk he:( hopelijk ging de nacht beter!!

wat een ***weer he?! jammer, ik zag wel dat het vanaf dinsdag weer beter wordt, vrijdag zelfs 23 gr :D

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    goedemorgen!

Nou, de nacht ging super hier! :D 1x om half 3 wakker maar sliep meteen weer na de speen. Ze was er om 9u vanmorgen! Ze ligt er nu ook weer lekker in, en dat is maar goed ook wan we willen vanm even zwemmen en dan wil mama wel een vrolijk meisje mee! ;)

@boefjesmama
    Hoe is het met je, meis? Je zat er behoorlijk doorheen hè? Heel begrijpelijk hoor! E nhoe is de nacht gegaan?

@Suze
    Fijn dat Danique zo goed geslapen heeft! Is de koorts al wat gezakt?

@Sjanienu
    Heeft Ryan ook een goede nacht gehad (en jij dus ook?)?
    Vorig weekend had het dorp naast ons ook een groot pinksterfeest, nou heb vrijdag, zaterdag en zondag tot 1u wakkergelegen door die *****herrie! Zelfs Zoë werd er wakker van. Politie gebeld, maar kunnen niks omdat er een vergunning is! :x:x:x
    Maar sowieso sinds Zoë er is, ben ik allergisch voor geluid (als ze slaapt). Soms wordt ik wel een beetje kriegel van mezelf... ;)

Nou, heb er alweer een uur sporten op zitten! en nu de laatste wasjes draaien voordat we gaan zwemmen!
    En idd, vanaf dinsdag wordt het weer weer SUPERRRRRRR!!! :D
    Laat de zomer maar komen!

15. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    lisszy, hoe was het zwemmen? lekker dat zoe vannacht goed had geslapen, dat doet een mens goed he:D danique had vandaag geen koorts meer, ook was ze erg goed te pas, we waren even bij mijn schoonmoeder op visite en ook daar was ze volop aan het ontdekken en spelen,heerlijk! hopelijk zet dit zo door! wel had ze vanavond moeite met in slaap komen, ze had maar 1x 2 uur geslapen dus was daardoor wat oververmoeid denk ik...ze heeft zeker 1 uur gehuild, ik ben wel een paar keer wezen troosten.

boefjesmama, hoe gaat het??

16. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Aaron kwam gister om 00.30 weer helemaal overstuur. Duurde ook echt een tijd voordat hij rustig was. Vandaag gaat het weer goed. Snap er niks van.

Ik lig al de hele avond op de bank omdat ik zo´n last heb van mijn bekken. Ik kan Aaron nauwelijks tillen nog. Had er al een tijdje weer last van, maar sinds gister belemmert het me ook in dagelijkse dingen. Dus morgen maar eens contact op gaan nemen met een fysio.

Fijn dat het weer beter gaat met Danique. En heerlijk he als ze zo lekker kunnen spelen en ontdekken. Hopelijk slaapt je meisje vandaag weer zo goed!

Hoe is het met de rest?
    Succes allemaal weer. Ik meld me morgen weer ;)

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @boefjesmama, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken:x heb je dat na de zwangerschap/bevalling? hopelijk helpt de fysio!
    danique was net ook helemaal overstuur wakker, ik heb dr een flesje gegeven en weer in bed gelegd, ik hoop dat ze weer gaat slapen..raar dat het overdag's nu goed gaat en s'avonds ineens pet:(
    dat heb jij ook met aaron he, overdag's goed en alleen s'avonds/s'nachts pet! hopelijk hebben jullie een goede nacht!!

18. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Meneer wordt net weer overstuur wakker :(. Hier inderdaad ook alleen 's avonds.

Tijdens de zwangerschap had ik al veel last van mijn bekken en liep al vanaf week 20 bij een fysio. Eigenlijk na de bevalling nergens last meer van gehad tot een maandje terug denk ik.

Is Danique weer lekker gaan slapen?

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Suze
    wat fijn dat Danique weer opgeknapt is! Kan ze al haar energie weer op de sprong storten! :D Ik herken dat wel, als Zoë een drukke dag heeft gehad, komt ze ook moeilijk in slaap. Alles moet dan verwerkt worden en ookal is ze nog zo moe, slapen is er dan niet bij!
    Als ik jou zo hoor (lees ;)) ben jij echt een hele geduldige mama.
    Misschien komt dat ook wel omdat Danique jouw derde kindje is en dat je uit ervaring weet dat het allemaal beter wordt, maar echt respect hoor! Ik wou dat ik een beetje meer geduld had... :)

@Boefjesmama
    Wat naar van je bekken!! En wat apart dat je daar nu opeens weer last van krijgt? Je zou toch denken dat na de ontzwangerperiode alles weer strak zit en dat je daar geen last meer van krijgt?
    Ben benieuwd wat de fysio daarvan zegt!
    Ik heb zelf nooit last gehad van mijn bekken, alleen merk ik nu wel dat ik als ik bijvoorbeeld kracht zet met één van mijn voeten (bijvoorbeeld een kratje aan de kant schuiven) dat het bij mijn bekken pijn doet. Volgens mijn sportleraar komt dat ook door de zwangerschap, alles wat verweekt is... Vreemd hoor, het menselijk lichaam!;)

Zoë: Ja, nou gaat eigenlijk wel lekker hier! Gister wel wat gepiep overdag. Maar vriendlief was ook vrij dus kon heerlijk even mijn eigen ding doen als ik er klaar mee was. We hebben gezwommen en dat was erg gezellig! Ze vond het prachtig, de lieverd! Daarna bekaf en heeft ze voor het avondeten nog even ruim een uur geslapen.
    Gisteravond was het weer pret.. Huilen huilen huilen. Na de laatste fles tegen 22u viel ze in slaap. 4u was ze er even voor de speen maar sliep gelijk weer verder!!!
    Dus waar het hier op lijkt, is dat de nachten rustig zijn geworden (heerlijk, ik ben heel blij!!!) en dat de avonden nu feest zijn.
    Maar de avonden trek ik beter dan 's nachts!
    En oja, ze eet wat minder. Fruit gaat niet helemaal op, ze wil 's middags geen fles en avondeten is ook ietsje minder.
    Nou, gelukkig heeft onze bolle toet wat reserves! ;)

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

hier ben ik weer. Thanx to Lisszy voor de link :)
    Ik ben een paar dagen bij mijn moeder geweest (man was op pinkpop) en gisteren moest ik dansen, dus had ik geen tijd.

Ik heb vluchtig de berichten doorgelezen. Zag dat Sweet door de sprong is, dat is mooi. Maar lees ook dat er nog veel meiden wat te stellen hebben met hun boefjes.

Hier lijkt het ook wel de goede kant op de gaan, maar er is iets veranderd hihi. Ik zie iets aan d'r, maar weet niet wat. Wel positief hoor. Ze heeft wel haar schema helemaal omgegooid, maar dat vind ik wel fijn, want ze heeft de afgelopen dagen 2 slaapjes op een dag gedaan :D
    Ondertandje komt nu door, dus dat is wel vervelend voor haar en het lijkt wel of ze me aan het uittesten is. Kijken hoe ver ze kan gaan etc.

Verder is ze zaterdag voor het eerst gaan zitten vanuit lig. En ze ging op handen en voeten staan. Dat van die handen en voeten was bij mijn oma en die heeft vloerbedekking. Wij hebben laminaat, dus dat schuift natuurlijk te veel haha.

Al met al, best positief dus.

Ah en mijn man is vanmorgen thuis gekomen. Heel schattig, ik liep de slaapkamer uit om een flesje te maken, komt hij de trap op met het flesje (had haar dus al gehoord). Lieeeeeeeeeeef!!!
    Hij heeft een shirtje voor haar gekocht met de tekst: My first Pinkpop! En supercoole foto's backstage haha.
    Nu slaapt hij en dat zal hij voor de rest van de dag ook wel blijven doen denk ik.

Gelukkig blijft hij nog een paar dagen thuis. Hij zou eerst morgen weer voor 5 dagen naar Heerenveen voor Guus Meeuwis, maar hij hoeft pas zaterdag weer (als de planning zo blijft).

Nou, dat was even een 'korte' update van mijn kant. Nu weer koffie.

Deel Deze Pagina