Hey, ik hoorde dat deze weer open was. De reden is wat minder natuurlijk. Ook wij zitten volop in de 15 maanden sprong. Nu ga ik even bij lezen.
Viel mee, het bij lezen haha @Lisszy, wat fijn dat de pret echo goed is gegaan en dat ze zo op Zoe lijkt nu al. Respect voor je hoor. Al weer bijna 29 weken zwanger en dan nog een dreumes erbij. Lijkt me heel pittig. Helemaal in zo'n periode van een sprong. Lees nu dat ze gedraaid is. Goed zeg. Lekker zo blijven liggen. @suze, lijkt me toch pittig hoor als Danique zo laat nog te spoken. Maar fijn dat ze dan wel goed slaapt. En dan nog een verbouwing. Ga er maar aan staan. @Fabsie, 3 weken eerder de sleutel? Dat is fijn zeg. Natuurlijk een hoop romslomp van een verhuizing. Lijkt me heftig. En dit: Al loopt Noor sinds het begin van haar sprong nu zo'n 3 weken geleden eigen alles zelf. Fijn dat je broer nu wat quality time met Fabienne kan doorbrengen. Zal wel fijn voor hem zijn als hij haar nog nooit heeft gezien. @Boefjesmama, zo jaloers op die sneeuwfoto's zeg. Zag ze gisteren pas. Ga er vandaag ook een paar schieten. Woordjes? Noor zegt vooral veel 'die'. Alles is die en ik maar benoemen, benoemen, benoemen Verder zegt ze papa (ook voor barbapapa) en mama, koe, ie-ie (onze poes binkie), bah, nee, ja. En veel klanken zoals: 'oeh', 'ah', 'och' (erg grappig als haar blokkentoren omvalt of als ze zelf op d'r kont valt). Dierengeluiden: ze heeft een tijdje boe en hihihi(paard) gezegd, maar nu niet meer. Naja en hoe is het met onze grote, kleine meid? Zoals ik al zei zitten we middenin (of hopelijk aan het einde) van de 15 maandensprong. Zo'n 3 weken nu. Slapen is pet, in het begin veel wakker 's nachts en nu voornamelijk behoorlijk vroeg wakker. zo tussen 5 en 6. Ze wil dan ook niet meer slapen. Verder is ze huilerig, hangerig. Kan zich slecht vermaken. Eet slecht (zowel brood als avondeten). Ze hangt constant aan me. Papa is even niet in beeld. Ze is heel ondeugend, dus ben constant aan het opletten en verbieden. Maar, het belangrijkste aan deze sprong is, dat ze heeft leren lopen Verder is ze erg grappig en leuk ondeugend, waar ik soms echt van in een deuk lig. Dan draai ik me soms maar even om, zodat ze het niet ziet. Noor houdt erg van dansen en muziek. Dus bij elk deuntje begint ze al te dansen of gekke bewegingen met haar benen te doen. Ze vind het erg leuk als mama zingt en doet dan op haar manier mee met klanken produceren. Ze komt me ook zo ineens een kusje of een knuffel geven. (sweeeeeeeeeet) Dus eigenlijk is deze sprong, naast dat hij erg vermoeiend is, ook erg gezellig en leuk. Ik merk elke dag wel weer wat anders aan haar. Gr. Daan
Potverdorie! Net een heel verhaal neergetypt, alles weg!!! Grrrrrr! Reageer missch straks nog wel even, eerst maar de kleine meid op bed... De foto was wel gelukt, vertelde namelijk dat Zoë iets nieuws heeft: mama's kralenkettingen! Ze loopt er de hele dag mee! Vooral deze, is favo! Hahaha!
Nou, wij zijn weer thuis na een rit van ruim 3 uur. Mijn oma wordt 80, dus dat moest gevierd worden, maar ik vond het erg heftig hoor, die wegen vol sneeuw. Gisteren had mijn man een etentje met vrienden en op de terugweg gleed hij met de auto uit en had hij alle drie de rijstroken van de snelweg nodig om weer recht te komen. Gelukkig was er zo goed als niemand op de weg, anders was dat niet goed afgelopen. Morgen nog een dag werken en dan lekker vakantie. Hoef ik die enge sneeuw niet meer door! Fabiënne loopt steeds meer los. We hebben vandaag als de dag bestempeld dat ze echt los loopt. Ze besluit nu zomaar zelf om 'op stap' te gaan en ze komt steeds verder. Leuk man! Maar ook uitkijken. We hebben de afgelopen dagen ook lekker gesleed. We hebben het zitje van het bad er opgeknoopt en madame had de grootste lol. Woordjes hebben we hier nog niet heel erg veel. Papa, mama, bal, bubuh (bumba), uuuhpa (opa) en vandaag zei ze per ongeluk poesje toen ik poesje zegt miauw zei en laatst zei ze patat (maar dat was puur toeval, hahaha). Verder vooral erg veel heerlijk gebrabbel. Nou, ik ga nu eindelijk maar eens eten, dat is nu klaar.
Oke poging 2... Hi Daan!! Leuk leuk! Zo te horen zit Noor midden in de sprong! Niet eten EN niet slapen.. Pfff.. Gelukkig hebben onze kleintjes wat reserves! Zoë heeft ook niks gehad vnvnd! Kome er bij Noor missch tanden of kiesjes door? En ook Noor loopt los nu! Handig hè? Scheelt enorm voor je rug, zo'n 12 kilo hier! Maar ik herken wel wat je zegt: hoe zwaar deze sprong ook is, elke dag zie ik nieuwe leuke dingentjes die ze ineens kan! Ze maakt letterlijk een sprong! En ze is ook erg hangerig, echter meer aan papa. Papa is namelijk alles.. Het is idd zwaar, bijna hoogzwanger en kleine Zoë. Maar ik werk nu halve dagen en Zoë gaat 2 middagen in de week naar miijn lieve schoonmama. Dus dan heb ik echt even voor mezelf. En als ze wel thuis is, slapen we 's middags samen, even bijtanken! Ik denk dat het straks vooral pittig wordt: En de kleine en Zoë! Geen idee hoe ik dat ga doen als Erwin aan het werk is... @Fabsie Kan me voorstellen dat je blij bent dat jullie weer thuis zijn! Het is zo geen weer om op pad te gaan! Lekker een maandje bij je ouders! En met je broer! Goede timing! Voordat we hier gingen wonen, hebben we ook 2 mnd bij mijn schoonouders gewoond. Zo konden we hier klussen en verbouwen en daar lekker eten, douchen en slapen. Na 2 mnd werd het ook echt tijd dat ik weer mijn eigen plekje had, maar het was wel even ideaal! En wat goed dat Fabiënne nu echt los loopt!! Super! @Boefjesmama Hoe is het daar? Nog steeds ingesneeuwd?! Ik ga morgen ook een skipakje voor Zoë halen, toch wel erg lekker warm tijdens het wandelen! Hier wordt ons meisje weer steeds gezelliger overdag! Ze lacht veel en komt ons allemaal (papa, mama, hond en katten) regelmatig knuffelen en kusjes geven. Verder kletst ze veel in het zweeds en laat ik nou net geen zweeds te verstaan! Ik heb goede hoop dat de nachten ook beter gaan worden, want nu ligt ze nog elke nacht vanaf een uurtje of 2 tussen ons in... Best gezellig hoor alleen een beetje meer ruimte met de groeiende buik, is ook niet verkeerd! Nou meiden, fijne avond! Ik mis nog iemand! Sjanienu! Op hyves is ze ook rustig, misschien op vakantie ofzo? Doeg!!!
He ja, Sjanienu is wel erg rustig idd. @Lisszy, Pfff zo handig om niet meer gedragen te worden, behalve buiten dan, want heb nog geen schoenen voor Noor. Wellicht deze week even kijken. Noor is iets lichter, woog vorige week 11.220, maar dat verschil is minimaal natuurlijk. Vond haar behoorlijk zwaar worden idd. En ik ben niet eens zwanger. Noor heeft net voor/aan het begin van de sprong 4 kiezen gekregen en een snijtand. Maar daar heeft ze relatief weinig last van gehad. Ik merkte het aan de luiers en haar vuurrode wangetjes, verder niet eigenlijk. Ik geef wel standaard 2x p.d. chamodent. Haha, wat je zegt, meisjes en hun papa's. Rolf is momenteel veel weg voor zijn werk, dus ik ben eigenlijk de enige voor haar nu. Dat merk ik wel. Maar anders... Fijn dat Zoë iig nog 2 dagen naar je schoomoeder kan. Lijkt me erg prettig en nodig. @Fabsie, bah bah, rijden met dit weer is ook niet echt lekker he. Vooral als je zo'n verhaal hoort dat je man zo geslipt is. Nog 1 dagje werk en hoe lang heb je dan vakantie? En geldt dat ook voor je man of moet hij wel gewoon werken? Zo, nu eerst nog even lekker bijkomen en dan breng ik Noor naar mijn moeder. Ben erg benieuwd hoe de wegen zijn. Ik hoef gelukkig niet in de spits, rij om ongeveer half 10 weg. Vind het wel een beetje eng moet ik zeggen, maar ik rij lekker rustig, dan moet het goed gaan.
Oh Daan, doe voorzichtig! Het is zulk veradelijk weer! Hier waren de wegen goed schoon om 6u30 maar toch voorzichtig gedaan want het vroor nog hard. Ik moet zeggen dat ik toch liever met 30+ graden hoogzwanger ben dan met dit weer! Noor schiet dus ook al mooi op met d'r gebitje! Zoë ook! En ze heeft er volgens mij ook neit erg veel last van, inderdaad wat rode wangetjes en rode billetjes. In het begin hiels ik heel nauwkeurig bij wanneer welke tand doorbrak, maar nu volg ik het niet meer! Als ik al in haar mondje mag kijken, zie ik opeens weer allemaal nieuwe witte bulten tevoorschijn ploppen! hahahaha! Ja, papa voor en papa na... Soms denk ik wel eens: "Hallo! ik heb jou 8 maanden gedragen en 10 maanden gevoed met alle pijn van dien! Het hoort mama, mama, mama te zijn!" Maar dat zullen de hormonen ook wel een beetje zijn, hahaha! En de vk zei ook dat het heel normaal is naarmate de zwangerschap vordert dat ze meer naar papa trekt, ook na de bevalling. En het is ook wel even beter zo, want hoe graag ik ook zal willen, ik kan geen gekke stoeispelletjes meer met haar doen of met haar ronddansen terwijl ze op mijn nek zit. En ach, als we 's avonds dan heerlijk samen de laatste fles doen en ze zo heerlijk in me kruipt en de baby nog een kusje geeft, ben ik allang weer blij, mijn kleine lieve meisje! Nou, ga maar even wat doen hier, enorm rustig zo voor de feestdagen!
Hoi Lisszy, ben inmiddels weer veilig en wel terug. De binnenwegen waren bijna niet te doen. Ze zijn hier vanochtend pas gaan strooien. En van sneeuwschuivers was geen sprake. De snelwegen waren wel ok, maar ik heb max 100 gereden (vond ik al heel wat). Ik ben ook opgehouden met tellen. Vorige week had ik nog een bloedblaar op mijn wijsvinger omdat ik 'even' wilde kijken. Zo, ze beet me toch hard. Dus ik hou mijn vingers maar wijselijk uit haar mond. Heerijk he, zucht.....(behalve van de baby kussen dan hihi) zo, denk dat ik nu ff op de bank kruip. De droger staat aan, en ik ga even wat slaap terugpakken die ik de afgelopen weken heb gemist.
Zo ben er ook weer even. Vorige week 32 uur gewerkt en heb de hele zondag nodig gehad om bij te tanken hahaha. Vandaag even alleen de stad in geweest en lekker voor mezelf geshopt. Heerlijk! Wat betreft hangen: hier is het mamma voor en mamma na. Midden in de nacht wordt hij wakker en dan klimt hij zowat in me. Dan mag ik hem ook echt niet meer los laten. Alleen zegt hij even geen mamma meer nu hij pappa kan zeggen. Vind ik even niet erg!! Gebitje: Aaron heeft nu alle snijtanden en 4 kiesjes. En er staan 2 hoektanden op springen. Maar daar is hij nu al weken mee bezig. Schiet echt niet op. Dus hopelijk komen ze dan alle 4 achter elkaar. Dan kunnen we misschien de nachten weer doorslapen. Daan: vermoeiend he als je de enige bent die er is. Wilco heeft afgelopen 14 dagen 13 gewerkt. Vandaag was hij vrij en dan moet hij weer de hele week werken. Bah. Maar ach...het went he? Gelukkig hebben we elkaar om even te spuien . Verder weinig nieuws. Ben errrrg moe. Gebroken nachten en ongesteld en veel gewerkt. Voel me beetje leeg. Dus vanavond er maar eens vroeg in (hopelijk).
Hier is het de laatste paar dagen ook mama-voor-mama-na... dat ze een beetje naar me toe trekt bij vreemden á la, maar dat ze zelfs mijn armen in vliegt als ze papa ziet... nou ja! Vind het wel een hele eer hoor, dat ik haar allesje ben, maar dit is wel een beetje onhandig en vervelend zo. Tandjes, vorige week is haar voortand boven doorgekomen en nu komt er beneden weer eentje door. Ze heeft haar billen echt helemaal rood en zo straks was het ook een beetje begonnen met bloeden. Wat moet ik er ook al weer mee doen? Ik smeer me suf met sudocreme, maar had ook ergens gelezen dat dat niet zo goed was... @Daan: sterkte meid, dat klinkt inderdaad weer als een beste sprong. En gelukkig dat je de weg veilig over bent gekomen, het is ook echt tien keer niks dit weer! Ik heb nu 1,5 week vrij en mijn man heeft hopelijk volgende week ook vrij, tenzij het erg druk is op het werk. En overmorgen is hij ook vrij want dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! @Lisszy: werk je nu halve dagen vanwege een speciale reden of heb je dat tijdens je vorige zwangerschap ook gedaan? Oh wat lief dat ze de baby nog even een kusje geeft. Kan me voorstellen dat je liever hoogzwanger bent in de zomer, dan kan je ten minste nog wat verkoeling zoeken in een zwembad of zo. Nu is het zo akelig met die gladdigheid! @Boefjesmama: je bent zo te lezen erg druk met je baan. Bevalt het verder goed? En jee, je vriend is ook erg druk zeg! Hopelijk kan je er vanavond lekker op tijd in en gunt Aaron je ook een beetje rust!
Lieve Boefjesmama, Fabsie, Sjanienu, Daan en Suze Fijne kerstdagen en een heel gezond en liefdevol 2011 voor jullie en de kleine lieve monstertjes! Kuskus Lisszy
Hey meiden, ben al eventjes niet meer geweest, maar ik hoop dat jullie ook hele fijne dagen hebben gehad en ook voor jullie alle goeds voor 2011! hoe gaat het met jullie 'monstertjes'? hier gaat het overdag's nu wel goed, maar de avonden en nachten..... als we 3,4 uurtjes slapen is het veel, ze gilt werkelijk alles bij elkaar, ze ligt nu ook weer heel hard te gillen, ben al tig keer bij dr geweest, hoe gaat dat nu bij jullie? en wat doen jullie om te troosten??
Bedankt voor de kerst en nieuwjaarswensen. Sorry dat ik dat vergeten ben. Ik wens jullie iig een heel fijn 2011 toe met allen die jullie dierbaar zijn. @Suze, wat vervelend dat de nachten zo ruk gaan zeg. Hier geen bijna ervaring mee, ze is overdag vaak echt een draak. De keren dat ze wakker werd 's nachts hielp hier eigenlijk niets, behalve op de stoel met haar gaan zitten, zij tegen mijn borst aan, dekentje over en proberen in slaap te sussen. Wat dan meestal wel lukt na haar eerst 3 of 4x tevergeefs in bed te hebben gelegd. Dan begon het hele drama weer opnieuw. Volgens mij voelt ze zich dan alleen of zo. Ze valt ook niet bij haar papa in slaap. Denk dat ze echt mama honger heeft. Momenteel lijkt het tij te keren. Mag ook wel. We zitten nu in de 6e week Ze lijkt rustiger overdag en ontvankelijker voor onze correcties. Eten is nog wel steeds een drama. Ik vind het wel moeilijk, vooral bij het avondeten, om er dan een positieve draai aan te geven. Wat zoveel betekend als (proberen) rustig (te)blijven, geen strijd aangaan en belonen voor wat ze wel eet. Ik vind het belangrijk om de dag goed af te sluiten, maar soms, pffffffffff......
Goedemorgen dames! Iedereen de kerstdagen goed doorgekomen? Hier rustig bij de schoonfamilie, Erwin was aan het werk... Maar nu hebben we samen een week vakantie, dus lekker genieten nu! Zoë is ook zo blij dat papa thuis is! Nu aan de babykamer klussen want dat is nog niks namelijk! @Suze Oh wat zwaar dat Danique zo beroerd slaapt 's nachts! Dat gaat je echt opbreken! Worden de andere kids er ook wakker van? Hier zijn de nachten ook nog niet zoals het moet zijn hoor! Elke nacht meldt ze zich. Eerst jammerend en dan compleet overstuur. Het maakt dan niet uit of we haar laten jammeren of dat we naar haar toe gaan. De enige manier om haar rustig te krijgen is als ze tussen ons in ligt, dus dat gebeurt ook elke nacht. Maar het zal wel weer eens fijn zijn als ze gewoon gaat doorslapen! Overdag gaat het wel heel goed en met eten over het algemeen ook. @Daan De dag positief afsluiten, herkenbaar! maar inderdaad als ze maar 2 hapjes eten heeft gehad en de frustratie hoog oploopt, is dat wel eens moeilijk... Nou, we hebben hier ook wat meegemaakt maandagavond! Ik was aan het strijken, Erwin was Zoë op bed aan het doen. Kreeg ik opeens een enorme stroomschok van het snoer! Bleek later dat een stukje omhulsel miste. Enorm geschrokken natuurlijk, want fijn is anders. Maar toen voelde ik helemaal niks meer in mijn buik! Terwijl ze vlak daarvoor nog volop aan het bewegen was. Ik helemaal overstuur en Erwin heeft de vk gebeld. Die is gelijk gekomen, gevoeld en geluisterd en gelukkig was daar haar hartje. Ze begon toen ook weer wat te bewegen! De vk had nog contact gehad met het zh en gister hebben de we uit voorzorg een hartfilmpje laten maken. De gynacoloog heeft het bekeken en onze kleinste meid heeft er geen hartritmestoornissen aan overgehouden. Sterker nog, ze vond het een uitmuntende ctg voor een kindje van ruim 30 weken! Pfffff, wat een opluchting, kon wel huilen van blijdschap! Ze had eigenlijk 1 advies: koop en nieuwe strijkijzer! Nou, die ligt al in de container en de nieuwe is besteld!
Jemig Lisszy, wat een verhaal zeg. Daar schrik je toch van. Fijn dat je vk kon komen en dat ze je uit voorzorg heeft doorgestuurd. En natuurlijk, het belangrijkste, dat alles goed was. Fijn dat Erwin nu een weekje vakantie heeft. Voor Zoe, maar ook voor jezelf. Kan je hopelijk toch ook nog even wat rust pakken, naast het klussen aan de babykamer. Vertelde ik gisteren nog dat de nachten redelijk goed gaan, vannacht was het drama. Dus ik zeg er niks meer over haha. Hoe is het met de andere sprongenmonstertjes en hun mama's? xxx
hoihoi, @lisszy, oh wat zullen jullie geschrokken zijn!!! fijn dat alles goed is verder! de middelste wordt zoiezo elke nacht wakker en duikt dan tussen ons in, vaak merkte ik het niet eens en lag hij er s;morgens, maar nu dat danique ook aan het spoken is en dinand ook gaat gillen in zijn eigen bed(wat weer bij demi op de kamer staat) gaat het dus niet zo lekker s;nachts, ik durf danique er dan niet bij te leggen, want dinand is nogal druk in zijn slaap... afgelopen nacht heeft ze voor het eerst weer eens doorgeslapen, maar je weet nooit of dat dan eenmalig was he wel fijn dat zoe bij jullie wel verder slaapt, zo kun je af en toe toch wat bijtanken, maar het mooiste is natuurlijk als ze lekker in dr eigen bedje doorslaapt! @daan, zul je altijd zien he hopelijk was het eenmalig! na 6 weken is het ook wel fijn dat het 'beter; lijkt te gaan he, daar ben je dan zelf ook wel aan toe! wij proberen de dag ook altijd wel 'positief' en rustig af te sluiten, maar soms....eet noor wel altijd zelf? als ik danique wil helpen is het hek van de dam...pfff en gillen dat madame kan nou meiden, hopelijk allemaal een goede nachtrust
@lisszy: jeeetje zeg, inderdaad, jullie zullen je wel rot zijn geschrokken! Gelukkig was alles goed. Weg met dat oude strijkijzer!!! @daan: wil ik net typen, fijn dat bij jou de sprong voorbij lijkt te zijn, lees ik dat je toch weer een prutnacht hebt gehad. Hopelijk is het nu weer beter gegaan. Dat eten, tja... Fabiënne lust veel en mag ook graag eten, maar is zeeeer duidelijk als ze er genoeg van heeft. Dan duwt ze het weg en dan kan ik het ook echt wel wegzetten, want dan wil ze niet meer. Op zich wel handig, tenzij ik vind dat ze nog niet genoeg heeft gehad... @suze: ooow balen zeg, die nachten! Hier hebben we een prutweek! Fabiënne heeft al sinds vorige week vrijdag hoge koorts. Met kerst was ze gemiddeld 5 uur op de hele dag wakker. De rest sliep ze en als ze wel wakker was, dan huilde ze of lag ze half te slapen bij mij op schoot. Maandag dus naar de huisarts geweest, maar die wou het nog 2 dagen aankijken. Dus gisteren weer naar de huisarts en toen toch maar een AB kuur gekregen. Vannacht begon ze ineens heel erg te hoesten. Ze kwam er maar niet van af. Dus met haar naar de huisartsenpost geweest. Die had zelden meegemaakt dat een kind zolang in een hoest bleef. Hij wou d'r een medicijn voorschrijven, maar toen we die wilden ophalen bij de apotheek, kregen we het niet mee. Volgens de apotheek mocht het pas vanaf 2 jaar, omdat er anders een grote kans op wiegendood bestond. Nou, echt, mn mond viel open!! Dus we hebben het medicijn maar mooi daar gelaten, want ondertussen was Fabiënne gelukkig in mijn armen in slaap gevallen. Vanochtend was de koorts voor het eerst sinds een week onder de 38 graden, dus hopelijk slaat het kuurtje nu snel aan en heb ik mijn lieve meisje weer terug!
@fabsie, jeetje, wat is jullie meisje al een poos aan het 'rommelen' dan, hopelijk slaat de ab nu snel aan ja!! sneu hoor zo'n klein moppie! wat raar dat de ha dat dan gewoon voorschrijft he?!:x soms lijkt het wel dat ze bij de apotheek er veel meer verstand van hebben en de huisartsen maar domweg voorschrijven!! beterschap met je meisje!!! hier ook weer een prutnacht gehad, was al bang dat het doorslapen eenmalig was maar goed, ze is nu lekker op het kdv en wij zijn aan de grote schoonmaak, wat een stofzooi van die verbouwing zeg! vooral boven, nu maar zien dat we het wat stofvrij krijgen! fijne dag allemaal!
Hoi meiden, t was vanochtend half 7, dus ik mag niet klagen. Maar god, wat ben ik moe soms. Ben eind van de middag gewoon afgedraaid @Suze, bij jou dus een eenmalige actie dat doorslapen. En dan heb jij er ook nog eens 3 die lopen te spoken. Dan mag ik niet klagen. Noor eet haar brood zelf. Wel in stukjes dan. Tegenwoordig likt ze er aan en smijt ze het weg. Avondeten deels zelf. Ligt er aan wat het is. Ik ben nog al een zeikerd en ik ben zo bang voor die grote zooi die er aan te pas komt als ik haar zelf laat eten. Bijv. broccoli en bloemkool (dat soort structuren) en vlees eet ze wel zelf. Maar pasta's laat ik haar niet zelf eten. En eigenlijk betrap ik me er op (we aten bijv. van de week broccoli) dat ik het toch ga prakken en probeer te voeren. Terwijl ik verstandelijk weet dat ze het toch zo niet wil. Eerst hielp namelijk de truc van het zelf ook een lepeltje vasthouden nog wel, maar allang niet meer. En ze stopt de eerste hapjes gretig in haar mond, dan lijkt ze het te proeven en haalt ze het weer uit haar mond om vervolgens de kamer door te slingeren. (Terwijl het allemaal eten is wat ze echt wel lekker vindt). Het is echt een fase, ik weet het. Want dit is alleen aan de orde bij het brood en het avondeten. Want mooi niet dat mevrouw haar fruit of soepstengel etc wegsmijt Maar eettips zijn altijd welkom! *smeekt* hihi @Fabsie, ik las het geloof ik al op hyves he. Wat naar dat Fabienne nog steeds niet lekker is. Ik hoop dat het snel aanslaat de AB. Toch vreemd he dat een ha een medicijn voorschrijft die niet voor zulke kleintjes bestemd zijn. Fijn dat de apotheek ingreep. Je zou eens lekker kunnen stomen met de kleine meid. Brengt toch kortstondig wat verlichting. Hebben wij ook gedaan met de onze toen ze benauwd was. Ben benieuwd hoe de nacht is gegaan en hoe het nu met d'r is. @Suze, hoe is de grote schoonmaak gegaan? En heb je nog even lekker kunnen rusten? Had nog een vraag, maar ga er even over nadenken. xxx