De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden, nou ja eigenlijk Dan want die is alleen online! :)
    Hier was het vanmorgen kwart vor zeven, wel wat vroeg voor ons maar ze heeft de hele nacht in har eigen bedje geslapen!! Jeeej!! Maar ik ga er maar vanuit dat het, net als bij Suze, eenmalig is... ;)

Oh dat eet-verhaal van jou, Daan! Zo herkenbaar!
    Zoë heeft heus wel trek, maar weigert hapjes van ons aan te nemen. Alles zelf doen! Maar ik heb ook geen zin in dat de tafel, de vloer, ik, de kinderstoel en Zoë er helemaal onderzit... En weer eten uit haar mond halen doet ze inderdaad ook! ik word daar zo kriegel van als ze dat doet!
    Brood eet ze wel zelf, maar dan vindt ze het toch wel weer fijn als mama de stukjes in haar mondje doet. Wat ik dan ook braaf doe, want dan krijgt ze tenminste iets binnen.
    Tijden het avondeten leid ik haar vaak af met een boekje. Als het boekje interessant genoeg is, eet ze zo haar bordje leeg! Tv moet wel uit, anders zit ze alleen maar omgedraaid in d'r stoeltje.
    Trouwens, als ik haar af en toe een potje geef omdat wat wij eten echt niet geschikt is voor haar of ik al bij voorbat weet dat ze het niet lust, eet ze dat hele ding zonder enige haperen helemaal leeg! Nou ja! Hoezo is potjesvoer lekkerder dan mama's eten?!
    Wat hier trouwens favo is, ik maak het altijd als ik zeker wil weten dat ze goed gaat eten, Maggie dagschotel sperziebonen met saté!

Fabsie, ik hoop dat Fabiënne zich alweer wat beter voelt! En wat een blunder van die HA!! Belachelijk!

Gaan julie nog wat leuks doen vandaag?
    Over twee uurtjes staat mijn vriendinnetje uit Engeland op de stoep!!! :D *blij*
    Zij is hier ook actief op zp en haar zoontje is in oktober geopereerd aan zijn hartje. Zo fijn dat ik hun eindelijk weer kan knuffelen!
    Verder vnvnd vrienden met hun zoontje hier, lekker eten en ouderwets spelletjes doen als de kids in bedje liggen.

Nou, ga maar even het kontje van mijn meisje schoonvegen want die lucht die ze op dit moment verspreidt is nou niet bepaald rozengeur...;)
    En daarna maar eens de berg strijkgoed wegwerken met mijn nieuwe strijkijzer die mijn lief gister voor me heeft gekocht!

Fijne dag meiden en een hele goede jaarwisseling!
    Kijk uit met vuurwerk, ik blijf er in iedergeval van af! Zo niet mijn ding!

Doeg!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou ja, ga gewoon schrijven zie wel hoever ik kom.

Noor kan 's nachts (over het algemeen genomen dan he) prima slapen. Alleen is ze 's ochtends altijd al heel vroeg wakker.
    Nu helemaal vanwege de sprong is 5 uur geen uitzondering. Ze wordt dan huilend wakker en wil niet meer naar bed. Dus zitten we regelmatig al vroeg beneden.
    Een normale tijd is 6 uur of zo.

Nu gaat ze altijd al op tijd naar bed. 18.00 uur is geen uitzondering. Uiterlijk 18.30. Dus het is heel logisch dat je dan ook weer vroeg wakker bent.

Maar, hoe krijg ik het gerekt naar bijv. 19.00 uur/19.30.

Ze krijgt haar eten zo rond 17.00/17.30. Dan is ze er echt aan toe en als ik niet uitkijk is ze te moe om te eten.
    En dat terwijl ze vaak vlak ervoor nog een slaapje heeft gedaan. (Ze gaat meestal rond 15.30 uur nog even slapen.

Momenteel is het helemaal drama, omdat ze niet wil eten. Dus krijgt ze een toetje en een fles en dan naar bed. Waarvan ik dan dus weer denk dat ze, als ze 's ochtends wakker wordt' gewoon honger heeft.

Even resume:
    *Ze slaapt vroeg en dus waarschijnlijk vroeg wakker
    *Ze eet weinig voor het slapen gaan en dus waarschijnlijk eerder wakker van de honger.

Vraag:
    *Hoe kan ik dit rekken om te kijken of het mogelijk is dat ze 's ochtends wat langer blijft slapen.
    *Als er al iets valt te rekken, is het verstandig om dat nu te doen of nog even wachten tot ze uit deze sprong is?

Of is het uiteindelijk een kwestie van afwachten.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Lisszy,

bedankt voor je antwoord. Hihi, dat vind ik dan weer herkenbaar.
    Alleen gaan de potjes er hier 9 van de 10 keer ook niet meer in.
    Wat ze wel lekker vindt zijn pannenkoeken, maar ja, die kan je ook niet elke dag eten he.

Ik hoop voor je dat het geen eenmalige actie is van Zoe om in haar eigen bedje te slapen. Hoe vroeg is ze doorgaans wakker?

Wat leuk dat je vriendinnetje naar Ned. komt. Ik heb haar verhaal gevolgd destijds. Vond het erg indrukwekkend. Het kereltje staat nog wat te wachten, maar ik vond het verbazingwekkend hoe goed hij alles heeft doorstaan.
    Fijn dat jullie nu met zijn allen oud nieuw kunnen vieren.

Ah cool, zie dat je je nieuwe strijkijzer hebt. Succes met de was meid.

Een heel fijne dag/avond/nacht gewenst.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Even snel (ben ziek geweest en loop achter met mijn huishouden en moet nog veeeeel doen vandaar dat ik er weinig ben momenteel).

Daan ik denk dat Noor onder andere zo slecht eet omdat ze gewoon te moe is. Als Aaron moe is, eet hij ook slechter. Je zou tijdelijk Noor op een vroeger tijdstip haar warme maaltijd kunnen geven. Als ze dan wel beter eet, weet je dat het aan de moeheid ligt. Op het moment dat jullie warm eten, kun je haar altijd nog een boterham en een bakje yoghurt ofzo geven. Dan heeft ze nog wat in haar maag voor het slapen.

Wat betreft rekken: ik rek altijd dmv bad/douche. Dan kan ik zo een half uur mee rekken. Wat ook helpt is nog even naar buiten voor het douchen. Je moet alleen uitkijken dat ze niet oververmoeid raakt dan en daardoor niet meer in slaap komt of elk uur wakker wordt (ik spreek uit ervaring ;)).

Als Aaron zo vroeg wakker wordt trouwens, krijgt hij een fles melk en gaan wij de kamer uit. Niet helemaal pedagogisch verantwoord, maar dat tijdstip is om te slapen en niet om te spelen. Vaak valt hij met die fles melk in slaap en die kan ik dan weer weghalen. Soms valt hij niet in slaap, maar dan is hij wel weer gekalmeerd en gaat liggen kletsen/spelen en valt dan toch nog voor een uurtje of twee in slaap.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Zo ik ga weer even verder met puin ruimen en Aaron vermaken (ik heb een vaag vermoeden dat de 17-maanden sprong langzaam zijn intrede begint te doen joepie! *kuch*)

Ik probeer vanmiddag nog even op de rest te reageren!

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Maar Boefjesmama, ze slaapt om half 4 dan nog even, hoe kan ze dan zo moe zijn?

Ik vind het geen probleem om haar eerder haar eten te geven. Ik zou kunnen proberen nog even met haar te lopen of haar even onder de douche te zetten. Dat ga ik doen.
    Betwijfel echter of het gaat werken. Ondanks dat ze om half 4 nog even gaat slapen (3 kwartier tot een uurtje) valt ze onherroepelijk in slaap als we haar eten hebben gegeven.

Noor krijgt 's ochtends een flesje als ze wakker wordt, maar terugleggen is geen optie. Een fles in bedje zou ik ook nog kunnen proberen. (al lijkt me dat een beetje eng).

Iig bedankt voor je antwoord hihi. Ik heb er zeker wat aan hoor. (was een beetje wanhopig denk ik door het slaapgebrek)

Ik hoop toch voor je dat de 17mnd sprong nog ff uitblijft. Waar merk je het aan?
    Succes met je huishouden.

6. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Geen idee meid. Aaron slaapt soms tot 15.00 en om 17.30 is hij echt te moe om te eten.

Als je het eng vind met fles, kun je de fles daarna ook weghalen. Doe ik ook meestal. Of de fles geven en er naast blijven zitten (hier werkt dat niet: ik moet de kamer uit anders gaat hij sowieso niet slapen).

Heb je vanavond nog kunnen rekken?

Waar ik het aan merk: hij is extreem aan het drammen en zeuren. Duwt me weg als ik bijvoorbeeld bezig ben met koken. Slaat me als hij zijn zin niet krijgt of ik het gedram negeer (dat hij niet zou gaan slaan was dus enkel ijdele hoop hahahaha). Hij komt gewoon weer enorm gefrusteerd op me over. Alsof hij me vanalles wil duidelijk maken, maar het lukt hem niet.

Plus hij eet aanzienlijk slechter, maar dat kan ook komen door de hoektand die bijna door is of doordat hij last heeft van zijn keel (hij is was ziekig). Dus dat weet ik nog niet helemaal.

Meiden: fijne jaarwisseling! Tot in 2011 ;).

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Allereerst meiden,

een heel goed 2011. Met mooie baby's die er geboren gaan worden en snoezige opgroeiende dreumessen.

@Boefjesmama,
    dat van die fles, drinkt Aaron die dan liggend of zittend? Want het liggend drinken is waar ik me druk om maak.

Noor is alleen nog maar aan het spoken geweest. Gisteren was het zelfs 3 uur dat ze wakker was en mooi dat mevrouw niet meer gaat slapen he. Vanochtend was het half 6.

Ik heb besloten dat we vanaf vandaag gaan rekken in de avond. En dus ook het badderen naar de avond verschuiven. Eens kijken of dat werkt. Als ik alles ineens ga proberen dan ben ik bang dat ik er nog niet achter kom wat evt. werkt. En het rekken wilde ik toch al doen.

Hmm, die frustratie komt me wel over als een sprong, de rest niet echt. Maar goed, ik ken Aaron natuurlijk niet zoals jij hem kent. ;)

Hoe gaat het met de andere meiden en hun kindjes?

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ook van deze kant een gelukkig en gezond 2011 gewenst voor iedereen.

hier zijn de avonden en nachten nog steeds drama, gisteren hebben we een nachtlampje aan gedaan en dat leek te werken, maar dat was maar voor korte duur!

@daan ik ben benieuwd of het lukt met het rekken! ik probeer ook altijd te rekken met het badje, maar danique zit in een ander ritme al vanaf het begin, van 7 tot 7,alleen tijdens de sprongetjes wil het nog weleens vroeger zijn.

@boefjesmama, de 17 maandensprong alweer:$ ik ben blij als ik uit deze ben...:)

@lisszy, hoe gaan de nachten nu met zoe?

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Lieve meiden! Als eerst natuurlijk een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011 gewenst voor jullie en onze boefjes!

@Daan
    Hoe is het gegaan vanavond? Lukte het rekken een beetje? Ze ligt wel heel vroeg op bedje normaal, hé! Zo vroeg krijg ik Zoë er echt niet in. We eten rond 18u en tegen 19u15 gaan we naar boven voor badje/douche en tegen 20u krijgt ze een fles en ligt ze er eindelijk in... Overigens slaapt ze 's middags over het algemeen van 13u - 15u.
    Ik denk inderdaad als Noor er wat later in ligt, dat ze jullie ook 1 of 2 extra uurtjes geeft 's morgens. Ik ben benieuwd!
    En als Zoë op een onmogelijke vroege tijd wakker is, geven we haar bij ons op bed een fles en dan gaat ze weer terug. 9 vd 10 keer valt ze weer in slaap. Maar dat werkt bij Noor dus niet. Misschien toch een flesje in bed?

@Suze
    Oh bij jullie dus ook nog prut! Hoe lang zitten jullie er nu in?
    De nachten zijn nog steeds onderbroken, met af en toe een uitzondering dat ze toch doorslaapt (zoals vannacht). Als ze wakker wordt, komt ze tussen ons in liggen. Dus nog steeds niet odeaal hier. Ik hoop als de kleinste meid er is, ze weer lekker doorslaapt in d'r eigen bedje!

@boefjesmama
    Hoe is het nu met Aaron? Zijn de hoektanden nu door? Zoë krijgt nu ook d'r laatste! Als ze lacht heeft ze boven en onder 2 mooie rijtjes tanden! :D

Hoe is het bij jullie met oud en nieuw gegaan?
    Hier prima, ze sliep door alle vuurwerkgeweld heen! Echt ongelooflijk! En wij normaal 's avonds maar stil doen als we naar bed gaan... ;)
    Maar om half 2 (dus inmiddels normale tijd dat ze 's nachts wakker wordt) was ze er weer! Dus haar even mee naar beneden omdat we er nog niet in lagen. Nou dat hadden we beter niet kunnen doen, ze dacht namelijk dat de nacht klaar was!
    Uiteindelijk ben ik om half 4 beneden op de bank gaan liggen omdat ik helemaal kapot was van vermoeidheid...
    Oh en nu ligt ze ook te huilen, terwijl inslapen normaal geluidloos gaat! Grrr....
    Hoop zo niet op een lange avond!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    We hebben het gisteren kunnen rekken tot half 7, dus dat is toch al wat winst. Ze heeft ook redelijk goed gegeten. En vanmorgen werd ze iets voor 7 wakker. Dat vind ik super netjes.

Noor is wel doodmoe dan hoor. Ze is vaak ook gewoon te moe om te eten idd. Gisteren heeft ze 3 slaapjes gedaan. Is toch ook raar? Of zou dat ook door de sprong komen. Het waren niet allemaal slaapjes van 1,5 uur of zo. 's ochtends 3 kwartier, om half 12 een uurtje en om half 5 nog een half uur. Ws dat we het daarom ook nog een half uurtje konden rekken.

Terwijl we toch echt proberen haar normale ritme aan te houden. Dat is voor alle kindjes, maar zeker voor Noor heel belangrijk.

Noor is ook door al het vuurwerk geslapen. Helaas werd zij om 02.45 wakker en ging pas om 03.45 weer slapen om om 07.30 weer wakker te worden.

Hoe is het nu gegaan Lisszy. Is ze misschien ook nog een beetje van slag van alle drukke dagen? Is Erwin nu weer aan het werk of is hij nog vrij?

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hé meiden!

Ten 1e: Iedereen de beste wensen voor 2011! Dat het maar weer een bijzonder jaar mag worden!

Op verzoek van Lisszy kom ik me weer melden :p.
    Dacht dat het topic helemaal verwaterd was dus daarom las ik hier eigenlijk niet meer.
    Maar er zit weer vol leven in. :D
    Heb even vluchtig alle berichtjes doorgelezen, niet uitgebreid want de vk komt zo hier om 09.30uur voor een huisbezoekje.

Hoe gaat het bij jullie allemaal met de kids?
    Ryan is zo gezellig op dit moment...not!
    Hij slaapt al weken niet s'avonds en s'nachts niet. Best vermoeiend. Toevallig heeft hij gisteravond en vannacht tot 05.0uur lekker doorgeslapen. Ik heb gister bij drogisterij.net Valdispert nachtrust besteld, komt vandaag binnen. Dus ben benieuwd.
    En het eten is ook bagger. Krijg er amper wat in, zeker het avondeten niet. Dat moet ik verbloemen onder een lepel yoghurt zodat hij het niet ziet. Tis toch te erg voor woorden.

Magoed, genoeg gezeur voor nu. De vk komt eraan dus ik ga er even vandoor!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Sjaninu, laat je weten hoe het met de vk ging? Ik neem aan dat er een bijzondere reden was dat ze aan huis komt?

Overduidelijk zit Ryan ook in zijn sprongetje. Ik herken het helemaal en weet zeker de andere meiden ook.

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Neuh de vk kwam niet met een bijzondere reden hoor. Gewoon controle. Deed ze toen bij Ryan ook. Hoef ik niet helemaal daarheen. Ze controleerd gewoon de bloeddruk en de hartslag van het kindje en kijkt naar mijn buik enzo. De volgende keer (over 3 weken) moet ik gewoon weer naar de praktijk.
    Maar alles was prima, bloeddruk was goed en mijn buik groeit goed.

Wat Ryan betreft, tja een sprongetje. Ik denk toch dat het nu rond deze leeftijd niet echt een sprong meer is. Denk dat het gewoon die puberende peuterleeftijd is.
    Heeft Noor het ook (gehad) dat ze amper sliep en zo slecht at?

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lisszy, gisteravond zijn we bezig geweest tot 12 uur, daarna wel doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur, maar dat mag dan ook wel he;) hoe is het met zoe gegaan? ik las op de hyves dat ze er ook niet zo'n zin in had?!

@daan, fijn dat noor heeft geslapen tot ong. 7u! dat is al een mooie tijd he?! en als ze zo moe zijn dan is rekken ook wel heel lastig!

@sjanienu, gezellig dat je er weer bent:)
    handig dat de vk bij je thuis komt! dat doen ze hier niet, het is wel maar 5 min lopen vanaf hier, waarschijnlijk zitten ze bij jouw verder weg?!
    heel herkenbaar het 'gedrag' van ryan, hier precies zo hoor, erg slecht slapen en weinig tot niets eten..

ze ligt nu lekker te slapen al vanaf 12 uur, dus even rust in de tent:p

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Suze, toen ik zwanger was van Ryan zaten er 2 vk's in dezelfde praktijk hier in mijn woonplaats. Eentje is er toen voor zichzelf begonnen en de 'cliënten' werden daaronder opgedeeld. Ik ben dus gekomen bij die voor zichzelf is begonnen en die woont een eindje hier vandaan. Ze had toendertijd ook spreekuur in mijn woonplaats maar dat heeft ze nu niet meer. Ik moet dus nu steeds een eindje rijden naar haar praktijk.

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden!

Nou, gister tot 22u met haar bezig geweest. Ze was weer aan het gieren... We hebben haar even beneden gehad met babytv (was csi aan het kijken maar dat leek me niet zo geschikt voor haar...) en daarna met een klein flesje weer naar bedje. Ze heeft wel alweer de hele nacht doorgeslapen maar dat mocht ook wel na zo'n avond.
    Ze ligt er nu weer in, en ze was echt moe dus hopelijk valt ze in een rustige en diepe slaap.

@Daan
    Erwin is nog vrij gelukkig. Ik merk dat ik dan ook een stuk relaxer ben als Zoë zo is. Hij moet vrijdag weer aan het werk helaas.
    Wat is Noor dan moe! Ik heb tijdens deze sprong niet echt gemerkt dat Zoë extra moe is overdag. Ze slaapt gewoon 1x 2u per dag en dan in de middag.
    Maar wel goed, het begin is er met rekken! Zo zie je maar hoe kindjes kunnen verschillen.

@suze
    Hmmm, ik mag eigenlijk niet klagen! Tot 12u! Ongelooflijk, hoe houdt ze het vol?! Wel fijn dat jullie 's morgens tot 8u mochten blijven liggen... Zoë was er vanmorgen om 7u30 dus ze heeft niet heel erg lang geslapen voor haar doen. Hoe gaat het vnvnd bij jullie? Weer drama?

@Sjanienu
    Haaaaai meis! Ja, ik dacht ze heeft het vast niet door dat we weer hier zijn! :)
    Wat een luxe, vk bij je thuis! Gebeurt hier ook niet hoor, tenminste niet voor een consult, alleen als er iets dringends is zoals vorige week maandagavond (moet je maar ff terug lezen :)).
    Maar het gaat allemaal goed dus met de kleine uk in je buik? En ik begrep al dat het voor de rest van de wereld nog even een verrassing is of Ryan er een broertje of zusje bij krijgt? Spannend hoor! Ben benieuwd!
    Balen dat Ryan ook zo onmogelijk is bij tijden. Vooral als je zwanger bent, kan dat soms zwaar vallen.Tenminste zo ervaar ik het wel.
    Ik denk wel dat dit nog sprongentjes zijn, er is 1 van 15 maanden en nog 1 van 17 maanden en dan komt inderdaad de heerlijke peuterpubertijd, oftewel "ik ben twee en ik zeg nee"! Maar opzich doet Zoë dat nu ook al wel.. ;)

Vandaag hebben we de babykamer afgemaakt!!! Het is zo ongelooflijk prachtig geworden, al zeg ik het zelf! Als het echt af is dus alles hangt enzo, plaats ik even foto's in mijn album.
    Ben nu druk in de weer met kleertjes in de kast, bedje voor de mooi opmaken enz.
    Heeeeerlijk die nesteldrang! :D
    Als ik met verlof ben ga ik alles lekker wassen en opnieuw inruimen en ik ga proberen wat dingentjes als een boxkleed, een waszak en een waskussenhoes te naaien. heb namelijk een naaimachine die al 2 jaar voor de sier in de kast staat... ;)

Nou meiden, ga mijn mannetje even vergezellen!
    Fijne avond en succes met de kleintjes! Hopelijk wordt het een rustige avond en nacht!

Liefs Lisszy

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Lisszy, meid ik ben al een kwartier aan het teruglezen naar je berichtje waarom de vk vorige week maandag bij je thuis kwam maar kan het echt niet vinden!
    Wat was er? Niks ernstigs toch??
    Het klopt inderdaad dat niemand weet wat het geslacht van onze 2e spruit is. Nou ja een vriendin weet het wel. Ik moet hier oppassen met wat ik zeg want hier dwalen nogal wat bekenden rond op het forum.

Ryan werd net weer wakker maar slaapt nu weer *mag eigenlijk niet over gepraat worden, brengt ongeluk* ;).

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahaha, ja ik ken dat! Negen vd tien keer als ik hier zeg dat iets goed gaat bij Zoë, gaat het mis! Net alsof ze het horen!

Vorige week maandagavond was ik aan het strijken, bleek het omhulsel van het snoer kapot te zijn. Ik kreeg een behoorlijke schok in mijn hals. Daarna voelde ik ons meisje niet meer... De vk is toen gelijk gekomen en gelukkig kon ze hartje gelijk vinden en begon ze ook weer te bewegen. Dinsdag hebben we voor de zekerheid een hartfilmpje laten maken in het zh en gelukkig was alles goed. We zijn alleen enorm geschrokken! Inmiddels heb ik een nieuwe strijkijzer, de oude ligt in de container...

Zoë slaapt hier! Hopelijk ook een rustige nacht!

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, gaap, slaaaaaap, zzzzzzzzzzzzzzzz

Ik ben zooooo moe, ik lijk wel zwanger, zo moe ben ik. Maar ben het niet hoor, komt van het verbouwen in ons nieuwe huis.... pfff... valt tegen. Fabiënne wordt er ook niet gezelliger van dat papa en mama steeds weer weg zijn en zij bij opa en oma moet blijven. Als we dan weer terug komen, eist ze alle aandacht van papa, maar vooral van mama, op. Logisch natuurlijk, maar wel heel vermoeiend.

Verder is ze gelukkig weer goed opgeknapt. Ze heeft wel echt een überduidelijke eigen wil zeg! Tjonge jonge, wat een pittige tante hebben we hier in huis. Vorige week herkende ik het eetprobleem van een aantal nog niet, maar die is hier nu toch ook echt aangekomen. Lippen stijf op elkaar, wegduwen met d'r handjes... want ze wil lopen en niet eten...

Het slapen, daar mag ik nog steeds niet over klagen gelukkig. *KLOPT NU ECHT HEEEEEEEEEEEEEEL HARD AF* Gisteren is ze om 18 uur al naar bed gegaan en vanochtend was ze om 8 uur pas weer wakker.

Ik kom later weer, meisje is wakker...

20. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Dreumes die geen middagdut wil doen en alle aandacht opeist....aaaarrgggghhh!!!

Deel Deze Pagina