@Suze: Arme Danique . Zo sneu als die kleintjes zo ziek zijn. Hopelijk knapt ze snel op. Gaan de nachten een beetje nu ze zo ziek is? @Noor: Doen waar jullie je goed bij voelen hoor. Ik heb je schema gezien en dat is eigenlijk hetzelfde als wat wij hebben en bij ons werd er niks over gezegd! En ik geef 's morgens nog een papfles en 's avonds nog een fles ook omdat ik het zo heerlijk knus vindt. Aaron is totaal niet knuffelig en kroelerig dus dat zijn voor mij echt momentjes dat ik hem lekker bij me heb. Is misschien egoistisch, maar niet vreemd @Lisszy: Veel plezier op babybezoek. Fijn dat de nachten al wat beter gaan. Wat gebeurd er trouwens als je haar niet wakker maakt voor de laatste fles? Komt ze dan nog 's nachts voor een fles? @Sjanienu: Bij jou dus ook weer feest? Misschien dat het toch van tanden komt dan? Bij Aaron merkte ik het vorige keer vooral aan de zure ontlasting, maar nu vooral aan het bijten en kwijlen. Dus wie weet zit hem toch iets dwars dan? Aaron was gister super vrolijk. Overdag maar een uurtje geslapen (beetje als vanouds dus). maar om 17.30 stortte hij in dus ik moest hem op bed leggen voor een slaapje. Met als gevolg dat hij daarna nog tot 21.30 op is geweest. Opa en oma waren er ook dus het was wel heel gezellig, maar niet helemaal de bedoeling. Het stomme is dat ik zijn ritme en schema nog steeds hetzelfde heb alleen 's avonds blijft het raar lopen. Hopelijk is het echt een fase! Dit is mijn hyves trouwens Lisette Profiel - hyves.nl Hij staat op prive dus jullie moeten me dan toevoegen
@boefjesmama Als ik Zoë niet had wakker gemaakt dan was ze waarschijnlijk om een uur of 1 voor een fles gekomen. Ze trekt de nacht niet door op alleen de warme hap. En, ik vind het zelf die laatste fles (net als iedereen hier ) zo gezellig. Samen op bed en daarna nog even knuffelen. Heerlijk voor het slapen gaan! Ik had dat vd week ook, Zoë na het zwemmen nog even om 17u op bed, nou toen sliep ze pas tegen half 10! Daarom probeer ik het dan maar te rekken en op tijd op bed.. Ik heb ook dat telkens als ik denk een goed ritme te hebben, gooit Zoë 'm weer om! Wordt het ook nooit saai, zullen we maar denken... @Suze Ja, ik durf het bijna niet te zeggen dat ie over is maar aangezien we nu al een aantal nachten mogen slapen, waag ik het erop! Ik vind het zo sneu voor Danique. Je kunt zo'n kleintje het ook niet uitleggen waarom ze pijn heeft... Wel fijn dat ze goed gemutst is! Meiden, heb jullie uitgenodigd op hyves! Leuk!
Hey, ik heb jullie ook weer gevonden ! Het monstertje hier ligt nu te kletsen in bed ipv te slapen. Nah ja, zo lang het maar kletsen is en niet krijsen.... Ik moet zeggen dat het slapen 's nachts wel goed gaat, ze laat ons alleen niet uitslapen, maar zolang ze niet midden in de nacht wakker wordt, hoor je mij daarover niet klagen. Het is meer overdag dat ze niet of nauwelijks wil slapen. En dan moet ze echt bezig gehouden worden, anders is het niet goed. Vijf minuutjes dit en dan weer vijf minuutjes dat. Hebben jullie dat ook? Ze wil nu ook gaan tijgeren, maar ze snapt nog niet hoe ze vooruit moet komen, dus dat levert haar ook flinke frustraties op. Mag ik jullie ook toevoegen op hyves?
Voeg maar toe hoor Fabsie En Aaron heeft dat deze sprong niet zo erg, maar de vorige sprong wel. Toen moest ik hem bijna de hele dag bezig houden. En wat goed dat ze probeert te tijgeren. Zielig he die frustratie? Ik zie trouwens net dat ik @Noor heb getypt ipv @Daan. Oepsie Niet helemaal helder vandaag (moet ongesteld worden blergggg). Aaron ligt al 2,5 uur te pitten :S. Maja, gister heel weinig geslapen natuurlijk en een kortere nacht. Wel even lekker voor mijn huishouden
Voor wie me wilt toevoegen op Hyves: Jeanine Roes Profiel - hyves.nl @ Daan, ik heb je uitgenodigd hoor!
Dames heb jullie toegevoegd hoor! @boefjesmamma: lekker dat hij nu even ligt te slapen. Hopen dat hij dan niet vanavond langer wakker blijft. Hier is er ook één in slaap gevallen!
@Sjanienu1: leuk! Ja kom inderdaad uit Winterswijk. 's Heerenberg is niet erg ver hier vandaan idd! Zat net ff je foto's te spieken op je hyves, leuk hoor! Wat kan Ryan al veel zeg als ik dat zo zie (vergeleken met Fabiënne dan in ieder geval)!
Nee klopt, kom zo nu en dan nog wel eens in Winterswijk. We gaan ook wel vaak eten bij Steakhouse Vivaldi (in Miste). Ja Ryan kan al wel veel ja, maar elk kind is anders he. Iedereen zegt 'oh die loopt wel voordat hij een jaar is' (loopt nu al langs tafels), maar ik weet 't niet hoor. Dat kon nog wel eens heel lang gaan duren, zegt helemaal niks. De ene is sneller hiermee en de ander daarmee. Dalijk maakt Fabiënne een spurt en kan ze ook ineens heel veel. Mischien is Ryan wel heel laat met praten .
Nou, Zoë heeft wel 1 heeeeel uur geslapen... Dat wordt gezellig vanmiddag... Voor Fabsie! Marjolein Profiel - hyves.nl Leuk dat je ons weer gevonden hebt!! Sjanienu, heb je uitgenodigd.
@boefjesmama Ik speelde dat filmpje af van Aaron met de slappe lach en Zoë tijgert hier rond. Kijkt ze me aan en begint ze zelf ook heel hard te schateren! Hahahaha, zo grappig! Je had het moeten zien!
@Lisszy: heb je ook toegevoegd hoor! @sjanienu: ach ja, Fabiënne mag van mij alle tijd nemen die ze wil hoor! Ze is 6,5 weken te vroeg geboren, dus is eigenlijk ook nog iets jonger. En zoals je al zegt, de een is sneller als de ander. Komt goed Hier slaapt er nog steeds 1. (Klop het wel even af...)
@ Fabsie, ja dat komt allemaal vanzelf joh. Je bent 1 dag eerder bevallen als ik , wel grappig. Het was toen bloedheet dat weet ik nog wel die donderdag. Ik moest toen voor de laatste keer naar de verloskundige en 't zweet liep van mijn voorhoofd. Maja liep ook al een week overtijd. Gelukkig begonnen s'avonds om 22.00uur de weeën. @ Lisszy, heb je foto's even bekeken op Hyves...leuk joh! Vooral die in de schommel zijn erg leuk. (allemaal leuk hoor). @ Boefjesmama, ik dacht dat ik er veel foto's op had staan maar jij breekt het record hoor! Haha leuk hoor! Mooi manneke is het.
Wat schattig!! Ik heb zo'n dag dat ik totaal geen inspiratie heb voor spelletjes enzo. Ben al buiten geweest met Aaron, binnen spelen maar weet het even niet meer. Iemand nog tips? @Fabsie: heeft Fabienne nog een beetje geslapen? @Sjanienu: Mijn moeder woont bijna 3 uur rijden bij me vandaan en is telefonisch nauwelijks te bereiken dus ik gooi heel veel foto's op hyves. Vandaar
Trouwens...Aaron is ook niet de vlotste qua ontwikkeling. En afgelopen maand ging het opeens heel hard. Wie weet heeft Fabienne dat ook. Aaron is een heel ander kind dan 3 weken geleden