De sprongenmonstertjes-mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisszy, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Oh oke, maar je bent me geen verantwoording schuldig hoor ;).

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Nou Aaron is zo waar net de kamer uitgetijgerd. Maar man...wat gaat dat met een hoop geluid gepaard :s.

3. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @boefjes mama, idd wel erg gezellig voor opa en oma! die avonden gaan wel weer over, maar als ze echt de hele avond huilen is dat zoooo vermoeiend!! afgelopen nacht heeft ze goed geslapen, vanaf 12 tot 7, dus dat is netjes! ze hoest zo erg dus de hele tijd hoest ze zich wakker vooral de eerste paar uur dat ze op bed ligt..nu alleen vanmorgen geslapen, dus zal vanavond wel feest worden;)

@lisszy, ik durf het ook bijna niet te zeggen hoor en ik ga nu heel hard KLOPPEN maar denk ook dat we erdoor zijn, ze is nu alleen wat hangerig, maar dat komt echt omdat ze ziek is, ze heeft ook echt van die zielige puppy oogjes..:(

@fabsie,als ze eenmaal het tijgeren goed door heeft dan wordt het minderen, dan zal ze zich waarschijnlijk weer beter vermaken. natuurlijk mag je me toevoegen op de hyves!
    oh zie nu dat je dat je hebt toegevoegd haha moet even wennen aan die namen.:)
    de ontwikkeling kan idd in een keer heel hard gaan hoor! danique kon voor 4 weken alleen nog maar zitten, nu kruipt ze,trekt ze zich op en loopt langs de bank en rondjes in de box, ik vond haar langzaam,ben snelle kids 'gewend' de een liep met 9 en de ander met 10 maanden..nu ben ik stiekem wel blij dat zij er iets langer over doet! nog even genieten van mijn 'laatste' baby.:)

@sjanienu, ik weet niet of jij mij al hebt uitgenodigd, anders doe ik dat zo even bij jou.;)

hier gaat het wel goed, ben even bij een vriendin op visite geweest, daar wilde ze wel alleen op schoot, maar dat vind ik wel logisch, ze is natuurlijk ook ziekjes, vanmorgen goed geslapen en vanmiddag moest ik demi ophalen bij een vriendinnetje,dus ik dacht loop ik even, mss slaapt ze wel in de kinderwagen, maar toen was het alleen hoesten,hoesten en hoesten, dus verwacht een 'moeizame' avond, maar dan ben ik vast voorbereid he;)

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @boefjesmama, haha mooi he, is heeel hard werken voor die kleintjes:D

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @sjanienu: ja ik weet wel dat het die dag heel warm was, het was zelfs de warmste dag van het jaar! Maar heb er niks van gemerkt, want ben 's nachts bevallen en heb de rest van de dag in een geairconditionede kamer gelegen. Had eigenlijk in stormachtig weer moeten bevallen, maar schijbaar vond Fabiënne de zomer veel interessanter :D

@boefjesmama: jaja, geslapen, zeker! Van 12.15 tot 14.00 uur! En ze heeft nu net het eten op en ligt er weer in. Maffe meid!! Hopen dat ze dan niet vanavond gaat klieren... Ik zie het trouwens al helemaal voor me hoor, hoe dat getijger de kamer uit moet zijn gegaan. Lig al in een deuk bij de gedachte ;)

@suzie: ja, ik moet ook nog even wennen aan iedereens echte namen, haha. Vind het verder niet erg hoor, dat Fabiënne niet zo snel is. Hoef ik er nog niet voortdurend achter aan te hobbelen of dingen veilig te stellen. Elk nadeel heeft zo weer z'n voordeel... Hopelijk knapt je kleine meis snel weer op.

Ik verbaas me helemaal dat Fabiënne nu weer moe was en naar bed wou. Er is werkelijk geen peil op te trekken met die slaapjes van haar. Nou moet ik haar straks nog weer wakker gaan maken voor een fles. Nou ja, dan stoppen we d'r eerst maar even in badje enz. en dan hopen dat ze moe genoeg is om na de fles meteen weer te slapen... we'll see...

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden!
    Hoe gaat het met jullie?

Heb niet alles terug kunnen lezen, maar jullie schrijven ook zo veel :D

@fabsie. raar he, hoe die slaap momenten ineens kunnen veranderen. Milan slaapt de ene dag ook veel meer als de andere, terwijl we eigenlijk hetzelfde doen. Hoop voor je dat ze na de fles weer lekker is gaan slapen.

Milan ging gister ineens zelf zitten! Vind het zo knap, hij zit nog niet eens heel stabiel, maar kan wel vanaf liggen in zitstand komen. Dus we hebben er weer wat bij! :D Tijgeren gaat ook als een speer. Hij gaat echt heel de kamer door.

Zie dat jullie hyves aan het uitwisselen zijn. Dus als iemand wil
    Suzanne Van Baardwijk Profiel - hyves.nl Gezellig!

Vandaag de hele dag in Best geweest, mijn vader is vandaag 50 geworden. Mijn zusje had vannochtend al zijn huis versierd maar ik moest helaas werken. Mijn vader heeft veel Duitse vrienden, dus ik zat de halve middag tussen mensen die ik niet versta :).

Moet er weer snel vandoor, mijn vriend is zo thuis en ben nog niet eens begonnen aan het eten.

Fijne avond allemaal!

xxx

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Had iets getypt, maar is al niet meer nodig ;)

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    grmpf... zo goed als de slaapjes vandaag gingen, zo bal gaat het nu. Gillende sirene door de babyfoon...

9. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    @Fabsie: Verschrikkelijk he? Hoe gaat het nu?

@Suzie: Leuk dat je ook weer schrijft hier :). En Milan is ook hard gegaan opeens he? Gekke 14 augustus mannetjes ook :D.

@ Suze: Hoe is het gegaan vanavond? Is Danique lekker gaan slapen?

Aaron lag om 18.45 in bed en jawel een uur later weer huilend wakker (niet dat ik nog anders verwacht lol). Na troosten bleeg hij piepen dus ja...dan terug naar bed. Boos niet normaal. Heb hem maar even in zijn sop laten gaar koken. Ben wel een beetje klaar met dit spelletje. Na 10 minuten weer er uit gehaald en hij bleef maar boos door gaan. Uiteindelijk stil en met een fles weer in bed gegooid en niet meer gehoord.
    Nu lekker op de bank TV kijken. Mijn bekken doet nogal auw namelijk ;).

Trouwens...als ik Aaron op zijn rug op de grond leg dan blijft hij ook gewoon zo liggen. Hij draait echt niet om om rond te gaan tijgeren. Lui varken is het :D.

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb je je meisje alweer stil gekregen? Erg he, soms zit je echt met je handen in het haar omdat je niet weet waar het aan ligt.
    Succes vanavond.

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Suzie
    Alles Gute zum Geburtstag von dein vater!! :D (ofzoiets, ik en de duits taal... :))
    En wat goed dat Milan uitzichzelf kan zitten!! Ik zit er hier op te wachten, maar ze doet het maar niet! Echt super van je jochie!

@Fabsie
    Hoe gaat ie nu met Fabiënne? Heeft ze vanmiddag teveel geslapen dat ze nu niet meer wil? Ik zei het al eerder, maar denk je een ritme te hebben, gooien ze de boel weer om! Hier met Zoë net zo hoor!

@Suze
    Jaaaaaa!! Dat zal super zijn. Nu moet ze nog even beter worden en dan heb je je vrolijke meisje weer terug!
    Ik kan me voorstellen dat je het eigenlijk wel fijn vindt dat Danique het rustig aan doet. Is het geen vreemd gevoel dat je nu nooit meer een baby zal krijgen? Vroeg ik me zo even af... ;)

@Boefjesmama
    Hoe is het eigenlijk bij jou nu? en ben je de dag een beetje goed doorgekomen zonder inspiratie? :D Nu een beetje laat , maar ik had gezegd: Aaron in de tuin, stoeltje in de zon voor mama en genieten maar! 8)

Hier is het rustig. Zoë slaapt, was eerst wat onrustig maar slaapt nu. mag ook wel aangezien ze al om 13u20 wakker was. Vanmiddag bij kleine Ninthe geweest en Zoë vond het reuze interessant!
    Zoë, grote ogen en lach "AAAAAI AAAAAI"! Maar wat nou aaien is snapt ze nog niet helemaal dus hebben we haar op veilige afstand van Ninthe gehouden! ;)

Oh en vanavond was ze voor het eerst ergens bang voor!
    Ik was aan het koken, Zoë voor baby-tv. Kwam er zo'n vogel achter een bosje op en neer springen (op tv). Nou, schreeuwen, dikke tranen en ze kroop zowat in me! de lieverd...

12. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Aaaah Zoe toch! Hier is het begrip aaien ook nog niet door gedrongen hoor. Het is bij de huisdieren nog steeds haren uittrekken :D.

Ik had Aaron al onder de parasol op het balkon bak wasknijpers en wat speelgoed, maar dat was na een half uur ook weer bekeken. Ben de dag wel door gekomen, maar wat duurde die lang vandaag (ligt vooral aan mezelf hoor...moet ongesteld worden dus dan functioneer ik maar voor 50% :D).

Trouwens...voor de mamma's met tijgerende kindjes. Hoe lang duurde het voordat ze op handjes en knietjes kwamen? Ik heb niet het idee dat het anytime soon gaat gebeuren hier.

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@boefjesmama. Ligt Aaron weer lekker in bed?

Erg he, die luie kinderen, en dan op de grond je maar een beetje aan liggen kijken :D. Milan heeft er ook wel een beetje een handje van. Vooral met het geven van een flesje, Die met handvaten kan hij goed zelf vasthouden, maar hij vertikt het soms gewoon.
    Sterkte met je bekken vanavond. Hoe komt het dat je daar zo'n last van hebt?

Milan ligt al vanaf 18u lekker te slapen. Hij is bijna de hele dag op geweest dus was echt uitgeteld.

Zijn jullie kindjes ook zo gewend aan de fiep? Was vandaag op bezoek en was zijn fiep vergeten. En boos dat hij was toen hij moe werdt :(! Begin echt te merken dat hij er veels te veel aan gewend raakt.

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Toen Milan begon met tijgeren ging hij binnen een paar dagen op handjes en knietjes zitten. Dus hij staat in de startblokken. Hij begint dan ook echt zo'n op en neer wippende beweging te maken.
    Maar zodra hij vooruit probeert te komen glijdt hij gewoon weer op zijn buikje ;).

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hahaha, nee. ze kan het alleen zeggen nu maar daar blijft het bij. De hond en de katten hebben het hier ook zwaar sinds Zoë tijgert... ;)
    Nou, ik was dus vd week weer voor het eerst in 1,5 jr ongesteld geworden en kwam ook tot de conclusie dat het nog veel zwaarder is met zo'n kleine uk om je heen! Dus sterkte...

Zoë drukt zichzelf af en toe op handen en knieën maar bedenkt zich dat dat toch zwaarder is en laat zich plat op d'r buik vallen. Duurt hier ook nog wel even, denk ik!

@suzie
    Wat is een FIEP?!?! :(

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@ Lizzy. :( (dat was mijn gezichtsuitdrukking van de middag :D)
    Goed he van Milan! Ziet er ook echt ontzettend schattig uit.

En die Zoë! Geschrokken van een vogeltje :D. Stiekem wel lekker he, dat ze bij je kruipen voor bescherming.

Een fiep is trouwens een fopspeen. Geen bekend woord? Brabants misschien.

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    :d :d

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @suzie, wat leuk dat milan nu zelf ook kan gaan zitten!! mooi gezicht he!gefeliciteerd met je vader!

@fabsie, oh vervelend!! hoe gaat het nu, ik ben vanaf 7 uur tot net een kwartier geleden bezig geweest, maar dat had ik wel verwacht van te voren, ze was vandaag veel wakker!;)

@boefjesmama, ik ben 2 uur en een kwartier bezig geweest,ik lees dat aaron jou ook weer bezig heeft gehouden! fijn dat hij nu wel slaapt, danique doet precies hetzelfde, op de rug draait ze niet en blijft ze liggen, maar op de buik zit ze dan binnen no time, ik moet even terug kijken danique tijgerde 6 mei en kruipt echt alleen maar op knieen en handen sinds vandaag, dus bijna 1 maand, maar zal wel verschillend zijn.

@lisszy, ja voelt idd heel raar! ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog wel een 4e zou willen, maar voor mijn vriend is het echt goed zo, ben benieuwd of dat gevoel ooit weggaat...arm meisje, schrikken van dat vogeltje..;).dus zoe mocht op afstandje kijken naar de baby,wel lief dat ze wel al aai zegt:D

@suzie, ik heb overal door het huis tutjes liggen..zelfs in bed een stuk of 3,zodat ze er snel een te pakken heeft als ze zoekt, ze heeft hem echt nodig!mijn middelste is 3.5 en pas 3 weken ervanaf..had hem wel alleen voor het slapen.

@lisszy, ik denk dat FIEP,speen is, maar weet het niet zeker..heb er ook nog nooit van gehoord,dus ben ook wel benieuwd:)

nou danique ligt lekker te slapen, wel ruim 2 uur over gedaan, kwam puur uit vermoeidheid en hoesten, verder voelt ze zich wel redelijk!

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    lees net dat het idd de speen is:D

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @suzie, heb je net uitgenodigd op de hyves, zag dat je ook in arnhem woont, wat grappig!!

Deel Deze Pagina