Hahaha, ja een speen! Denk idd typisch Brabants! Wij noemen het gewoon een speen (ik noem het een happetap ) Meiden ik ga naar mn bedje. Morgen weer werken... Hoop op een goede nacht, ook voor jullie! Slaap lekker! (oja, de big smil-smiley doet het opeens niet meer?!)
Fabiënne slaapt hoor! Zodra we bij haar op het kamertje kwamen, was het natuurlijk weer lachen en zodra de deur weer dicht ging en ze ons van de trap hoorde gaan, begon het krijsen weer. Maar ze heeft de strijd opgegeven voor nu. Ze is ons echt aan het uittesten. En tja, wat er verder aan de hand was??? I don't know. @Suzie: FIEP?? Oh, lees nu, een speen. Fabiënne is meer van de duim. Maar de laatste tijd, als ze heel hard huilt, wil een speentje wel even troost geven. Maar het is gelukkig geen heilig ding hier. @Lisszy: Aaah wat lief dat ze zowat in je kroop! Vind het ook altijd zo genieten als ze je echt een knuffel geven of als ze je laten merken dat ze je even echt nodig hebben. @Boefjesmama: wat rot toch van je bekken! En, slaapt Aaron nu lekker of is hij nog een keer wakker geworden? Hier eentje die juist constant heen en weer rolt. Ze kan er geen genoeg van krijgen. @Suze: hopen dat Danique snel weer opknapt, zodat ze weer makkelijker in slaapt valt!
@lisszy, welterusten! hier morgen ook een werkdag! werkse! @suzie, heb terug gekrabbeld @fabsie, fijn dat ze de strijd op heeft gegeven! hopelijk slaat ze nu ook lekker door!
hey meiden, iedereen lekker van het zonnetje aan het genieten?? ik ben nu nog even alleen thuis,ga zo de oudste van school halen. het laatste uur was uitgevallen. ik weet nog niet hoe het met danique gaat, ze vanmorgen iig super vrolijk en ze hoefde vandaag voor het eerst in 5 weken niet meer te huilen toen ik wegging dat voelt een stuk fijner als je zo kunt gaan werken!!
Dat scheelt wel ja. Lijkt me zo rot, als je weg moet lopen terwijl je kleintje ligt te huilen . Gelukkig is het bij ons nog niet gebeurd, maar dat komt vast nog wel een keer. Het zonnetje was/is lekker vandaag! Ben wel wat verbrand, maar dat trekt wel weer weg. Ik ben zo ie zo erg wit van mezelf en wordt eigenlijk nooit bruin. Maar probeer het nu toch even. Ga steeds voor korte periodes in de zon zitten. Gaat eigenlijk wel goed, heb (voor mijn doen dan) een klein kleurtje .
Hallo hallo? Zijn er nog meiden hier vanavond? Hier alles goed! Zoe ligt lekker te slapen (voor zolang het duurt), vanmiddag had ze bij mijn schoonmama namelijk maar weer een uurtje geslapen... Oververmoeid dus vanavond! Maaaaaar.... Er is een tandje bij gekomen!!! *trots* De vierde is er door! Ik weet alleen nu niet of het de linker hoektand of de tand daarnaast (richting voortand) is. Hoe ish et bij jullie? @Suze Hoe is het met Danique? Gaat het beter? Wel fijn dat ze vanmorgen niet hoefde te huilen! Fijn gevoel voor jou! Is d'r koorts nu weg? @Suzie Oh lekker hoor, een zomers kleurtje! Ik wil ook! In de pauzes gaan we al lekker in de zon zitten, maar de zon is echt heel erg fel. Morgen neem ik mn zonnecreme gewoon mee naar het werk! En zaterdag ga ik heerlijk in de tuin liggen (als Zoe slaapt)! @Fabsie Hoe gaat het met Fabienne vnvnd? Ben nu Mijn Man Heeft Een Hobby aan het kijken: HILARISCH! Een man met een poets-obsessie! hahahaha!!
Alowa! Vandaag niet aan toegekomen om te reageren dus nu even snel. Weet niet meer precies wat iedereen 'geschreven' heeft hoor, sorry. Ryan was vandaag een beetje van de leg af, hij werd vanmorgen pas om 08.45uur wakker. Heerlijk zullen jullie denken, maar kom dus wel de hele dag in de knoei met zijn slaapschema. Had hem om 12.00uur weer op bed gelegd en hij heeft tot 14.00uur geslapen. Nou dan zou hij rond 17.00uur weer naar bed gaan, maja dan zit je alweer met het eten. Dus dan maar na het eten ff uurtje slapen. Maar nee hoor, meneer dacht 'Ik echt niet zo vroeg naar bed'. Dus geen dutje. Toen maar om 19.00uur papfles en het bed in. Kwartiertje 'geslapen' en toen was meneer weer wakker...zucht. Hardstikke moe, maar slapen...ho maar. Toen maar weer zoals elke avond tegenwoordig mee naar beneden genomen, ff 3 kwartier laten spelen en toen met een klein flesje (90cc) het bed in. Werkt hier nog altijd goed zo dus waarom niet. Nu slaapt hij ook. Hoest bij jullie?
Zie mijn bericht voor die van jou! Vermoeiend ook voor jullie dat Ryan weer zo onrustig is! Tanden misschien? Hoeveel geef jij hem als papfles? En wat voor pap is het? Ik geef Zoe nooit een papfles. De laatst fles is hier 210/dikke 7
@sjannienu, als hij nu ook slaapt,is dat prima toch, anders moet je mss zo'n gevecht aangaan...nu slaapt hij lekker! @suzie, heerlijk ja dit weer, ik ben ook zo'n 'bleekscheet' maar begin ook al iets te kleuren @lisszy, ik zit ook mijn man heeft een hobby te kijken, zij is er niet eens blij mee hopelijk slaapt zoe lekker door! gefeliciteerd met zoe's 4e tandje danique heeft het vandaag heel goed gedaan, lekker gespeeld! ze heeft nog iets verhoging, vooral tegen de avond, maar is verder redelijk te pas, ze was thuis wel iets hangerig, maar kan ook wel komen omdat ze de hele dag op het kdv was.
Hard gewerkt vandaag en net terug van de sportschool. Nu even tijd om me weer te melden . Heb Fabiënne vandaag bij papa achter gelaten met het naar bed gaan (moest sporten), maar volgens paps ging het goed vanavond. Even een paar minuutjes gehuild en toen lekker gaan slapen. Ze drinkt alleen zo onwijs slecht!! 's Ochtends ongeveer 120cc, 's middags ong. 150cc en dan 's avonds ongeveer 100cc. Hoeveel moeten ze nu nog hebben eigenlijk?? Ik ga ff op de bank ploffen, alle spieren in mijn lijf doen zeer.
Nee, ik zal niet zeuren hoor! Nee hoor, mijn lieverd maakt reglematig schoon in huis, ik mag absoluut niet klagen! Wat fijn dat Danique aan het opknappen is! Vaak tegen de avond als ze moe zijn gaat de temp omhoog, maar heel goed teken dat ze vandaag zo vrolijk was. Oh, Zoe meldt zich. Ik ga een fles geven!
@Suze: Fijn dat het al zoveel beter gaat met Danique. En helemaal fijn dat je weg kon zonder dat ze ging huilen. @Suzie: Heerlijk he even een kleurtje pakken? @Lisszy: Wel fijn dat je op werk even naar buiten kan in ieder geval. Beter dan de hele dag binnen zitten. En hoera een 4e tandje! @Sjanienu: Zo doen wij het ook elke keer hoor. Op een andere manier gaat het gewoon niet en hier hebben we vrede mee. Ik denk maar zo: hij kan dit moeilijk tot zijn 18e volhouden Hopelijk slaapt je mannetje gewoon lekker door nu. @Fabsie: Aaron drinkt 's morgens 220cc pap, 's middags na het brood maximaal 120cc en 's avonds voor het slapen zo'n 150cc. Ik heb van de week een voedingsschema gehaald bij het CB en daar staat op dat ze zo'n 400-500cc opvolgmelk moeten krijgen. En daarvan mag dus ook een deel pap zijn. Fijn dat Fabienne lekker makkelijk ging slapen! Heb je lekker gesport? Hier enorm druk geweest vandaag. We vertrekken morgen voor een weekje naar de Ardennen. Dus veel zooi bij elkaar rapen en inpakken, boodschappen halen voor daar en voor als we terug komen dat er iets in huis is, beetje de boel schoonmaken, was wegwerken etc zodat we niet in zooi terugkomen. Tussendoor nog veel met Aaron gespeeld. Lekker op het balkon. Ik kwam er alleen achter dat ik de stoel wat meer aan de kant moet schuiven. Meneer stond opeens aan een stoel. Op zich niet erg, maar die stoelen zijn super licht. Vanmiddag heeft hij ook nog even lekker in het zwembadje mogen spelen. Hij vond het helemaal geweldig. Op mijn hyves staan nog wat foto's.
@fabsie, fijn dat je meisje lekker is gaan slapen! het is idd tussen de 400 en 500cc, danique drinkt juist meer, maar die eet nog niet zo heel veel, moet nu eerst het brood opbouwen, naar ze reageert zo snel met de darmen, dus we doen alles heel rustig aan. ik dacht dat als ze wat minder dronken dan 400cc, dat dat niet erg is, want het minimale is 300cc maar dan moet je wel vit.D bij gaan geven. @boefjesmama, ik had net gereageerd op je hyves bij deze foto vind hem heel leuk, je kunt echt zien dat hij ervan geniet!!lekker hoor naar de ardennen!! alvast een fijne vakantie!! @lisszy, nee ik klaag ook niet hoor, als ik zaterdag's uit het werk kom ziet het er altijd netjes uit
Ja ik zag het net Echt ongelooflijk hoe leuk hij water vindt. De eerste 2 maanden was het altijd krijsen bij het in bad gaan. En toen zijn we een tummy tub gaan gebruiken en was het goed.
Ik ben heel benieuwd hoe danique het vind, ga morgen even kijken voor een badje, de enige die wij hebben is te groot voor haar!
Deze heb ik bij Kruidvat gekocht voor 3 euro. Zag ze 2 weken terug ook in het krantje staan van Trekpleister. Wie weet hebben ze het nog liggen.