Ryan krijgt vanaf dat hij 6 maanden is met de laatste fles Nestlé fijne granen +210 cc melk. Vóór die 6 maanden deed ik er rijstebloem bij bij de laatste fles. @ Boefjesmama: Leuke foto! Zag hem al staan op je Hyves. Bij de Hema hebben ze deze week een zwembad/ballenbak in de aanbieding. Die wilde ik persé hebben maar ze zijn overal al uitverkocht. Oh wat baal ik zeg.
@boefjesmama, dan zal ik daar morgen eens even gaan kijken, wie weet... @sjanienu, ja die had ik idd ook gezien, zag er ook erg leuk uit! jammer dat ze,ze niet meer hebben! ik duik mijn bedje in! welterusten allemaal!
Ah jemig, ik mis elke keer jullie gesprekjes. Zp tript een beetje hier denk ik. (geeft geen nieuwe berichten aan). Ik heb wel gelezen, maar weinig onthouden. Lees dat @Boefjesmama op vakantie gaat. Veel plezier daar!! Mooie foto, zag em al op hyves. Ik ga vandaag maar een poging wagen. Ben zo bang dat Noor het koud krijgt met die wind. Raar he. Hoe lang heeft Aaron er in gezeten? Jij vroeg ook van tijgeren naar kruipen toch? Noor tijgert nog steeds. Vanaf 8 maanden. Af en toe drukt ze zich op handen en knieen, maar that's it. Ik zie haar niet gaan kruipen. @Suze, Danique knapt dus wat op. Dat is fijn. @Fabsie, hee je bent er weer. Leuk. Wat die flesjes betreft. De een drinkt gewoon meer dan de ander. Noor is altijd een grote slokop geweest, dus daar moet je het sowieso niet mee vergelijken Boven de 300cc is prima. Wel even vit. D gaan geven idd. @Lisszy, 4e tandje? Jippieeeeeeeee! @Sjanienu, gewoon lekker dat kleine flesje geven hoor. Hij wordt dan toch rustig om te slapen. Prima lijkt me. Nou hier gaat het wel goed geloof ik. Noor was gisteren wel wat jengeliger, maar was ook meer aan het einde van de dag. Ze was gewoon moe denk ik. (oeh, schrik me weer een hoedje, heeft Noor de radio weer eens aangezet. Denk al, wat hoor ik toch? ) Ennieweejs.....vandaag even het badje uitproberen. Wij hebben em van het kruidvat. Een oranje. Die heeft ook bubbels aan de onderkant (Denk een beetje hetzelfde als boefjesmama). Wel ideaal, want als er dan alleen schaduw op de stoep is, kan het badje daar ook staan) Meiden uit Arnhem, wat is er te doen op de Rijnkade dit weekend? Man moest daar gisteren opbouwen voor een of ander event. (bij Nelson Mandela brug??) Ben wel eens benieuwd haha. Nou verder weinig te melden. We gaan vanmiddag even lekker wandelen in de paleistuinen van het Loo. Man hoeft pas om 6 uur te werken, dus we hebben even een dagje met zijn 3-en.
Goeiemorgen allen! Even schelden hoor! Wat een PRUTNACHT vannacht! We zijn van 1u-3u met mevrouw bezig geweest. ALLES geprobeerd (speen, rondlopen, flesje, muziekje, you name it, we did it...) Uiteindelijk even bij ons in bed en een pret dat ze had! Lachen en lekker rondkruipen... :x Uiteindelijk sliep ze weer, werd ik wakker gehouden door onze hond die aan het snurken was! Kortom, PRUT!!! Ben echt bekaf nu... Als het werk het toelaat, ga ik mooi wat eerder weg vandaag. Even iets positiefs! Zoë zegt sinds gister de hele tijd MAMA!!! Eindelijk maar toch! Papa zei ze al een tijdje maar ik ben eindelijk ook in beeld! @boefjesmama Wat een bink is Aaron toch! Ik ga ook een badje halen. Doe je er dan lekker warm water in neem ik aan? Oh en wat heerlijk dan jullie een week Ardennen doen! Ik ben lichtelijk jaloers! @Daan Haaai! ben je er weer! Ik krijg soms ook geen melding, snap daar ook niks van... Dus met Noor ook alles goed? Lekker genieten vandaag met dit heeeeeerlijke weer! Oja, heb zelf nog een klein nieuwtje! 2 september hebben we een afspraak staan bij onze fertiliteitsarts voor de eerste stap voor een klein broertje of zusje voor Zoë!! Dus eerst lekker chillen deze zomer op vakantie en daarna met frisse moed er opnieuw tegen aan!
@daan, ik weet niet wat er te doen is op de rijnkade ik zal het straks even aan vriendlief vragen die weet het vast wel einde van de dag is danique ook altijd nog wel wat jengelig, begint meestal rond een uurtje of 5, na de fles van half 7 is het meestal weer over. veel plezier vandaag! @lisszy, wat *$#@ van je nachthopelijk kun je vandaag wat eerder weg van het werk! ik heb vanmorgen een badje gehaald bij de bristol, maar vind het ook nog wel een beetje koud door de wind, vanmiddag even kijken waar het zonnetje staat enz. hier wel een goede nacht gehad, ze waren alleen alle 3 om half 6 wakker en dat ben ik dus echt niet gewend!! ze hoeven hier ook nooit bij te komen ofzo het is meteen volop in de running allemaal! terwijl ik echt even de tijd nodig heb om wakker te worden
Pffffffffffff Suze, jij hebt er gewoon 3 die je op een onchristelijk tijdstip wakker maken. Extra dark roast is momenteel mijn toevlucht. Maar goed, ik heb dan nog tijd om die te drinken. Ik denk jij niet. Respect!! @Lisszy, damn wat een nacht zeg. Tja, en dan zegt ze mama............zo lief!! Hier is het na mama en papa alleen nog maar papa. Geeft niet. Ik vond het zo erg als ze huilde en dan al snikkend mama zei. Dat ging me echt aan mijn hart hoor. Enne, woei gaaf dat jullie weer een afspraak hebben bij de fertiliteitsarts. Hoop op een snelle en mooie zwangerschap voor jullie.
@daan, ik lust geen koffie, dus dat scheelt.. maar daar zou ik idd geen tijd voor hebben, we komen pas is rustig vaarwater als we terug komen van school @lisszy, was het net alweer vergeten maar super joh! hopelijk zijn jullie dan snel weer zwanger!
Dag dames, heerlijk weertje he? Net even lekker gefietst, wel alleen...Ryan is naar het kdv en vriendlief is werken. Heb net een afspraak gemaakt bij de fotograaf om een potretfoto van Ryan te laten maken dinsdag! Verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag. Ben echt benieuwd hoe de foto zal worden en of hij uberhaubt stil blijft zitten. Maja dat zien we dan wel weer, die mensen zijn wel wat gewend dus die weten wel hoe ze er mee om moeten gaan. Hier een goede nacht gehad, moest hem vanmorgen zelfs wakker maken, zo zielig vind ik dat altijd. s'Nachts heb er ik eigenlijk nooit *klopt heel hard af* wat mee te doen, het is net de avond. @ Lisszy, aaah nee toch wat een nacht zeg. Pff je zult wel bekaf zijn. Hoop voor je dat je eerder naar huis mag. Wat leuk dat jullie weer bijna gaan beginnen voor een broertje of zusje voor Zoë. Hopelijk duren die onderzoeken etc niet al te lang voor jullie.
Effe melden hoor... Gisteren feestje gehad, dus opa en oma hebben opgepast. Fabiënne heeft ze wel beziggehouden, wou eerst niet slapen. Uiteindelijk allemaal goed gekomen gelukkig. Kom morgen wel weer reageren, nu eerst tukkie doen. Weltrusten!
@Lizzy, heeft Zoë vannacht nog goed geslapen of weer zo lopen spoken? Hoop voor je dat het nu beter gaat. En veel succes bij de fertiliteitsarts. Spannend hoor! @Sjanienu1. Veel plezier dinsdag! Mijn vriend is volgende week ook jarig, je hebt me op een idee gebracht! Iemand nog naar de Rijnkade geweest gister? Heb gisteravond met de buren tot 01.30 in de tuin gezeten. Je kon de muziek vanuit de stad best goed horen, klonk gezellig. Gister sinds de bevalling eigenlijk voor het eerst weer gedronken en gerookt. Voel me zó brak nu. Heb na het roken altijd last van mijn longen, en zeg dan ook altijd dat ik het nooooit meer doe. Maar helaas kan ik me niet bedwingen na een glaasje wijn. Dus moet nu toch wel een beetje boete voor een leuke avond. Milan is natuurlijk ook gewoon wakker, en mijn vriend gaat zo werken Fijne zondag allemaal!
Moggüh! Ryan heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd. Mijn vriend moest werken en ik had met een paar collega's een gezellig avondje. Kom ik om 01.30uur thuis, vriend was al thuis en lag al in bed. Heb ik eerst een uur wakker gelegen van zijn gesnurk, ben ik maar beneden op de bank gaan liggen waar het nog een uur duurde voordat ik sliep door zo'n stomme bromvlieg die voor het raam zat. AAARCH. Om 06.30uur ben ik maar weer in bed gaan liggen maar kon niet meer slapen. Had het zo warm en moest steeds maar aan Ryan denken aan hoe het gegaan was. Dus ik vanmorgen gebeld, heeft hij gewoon van 19.30uur tot vanmorgen 09.00uur geslapen en is níet wakker geworden! Nou jaaa zeg hahaha. Gaan hem dalijk maar eens ophalen en vanmiddag nog naar een verjaardag. @ Fabsie, wel weer wennen he de 1e borrel sinds je zwangerschap? Ik nam 4 dagen na m'n bevalling een wijntje en dat ging prima, had nergens last van trouwens. Maar als je er dan ook nog bij rookt dan heb je s'morgens een lichte brakheid haha. Weet er alles van. @ Suzie, Vond het zelf ook al een leuk idee van die foto. Maar mijn vriend is pas 13 juli jarig, maar wilde wel dat de foto optijd klaar is vandaar dat ik het dinsdag al doe. Ik weet niet of je dat red in 1 week tijd aangezien je vriend volgende week jarig is. Zou je even moeten vragen dan hoelang dat duurt. Zou jammer zijn als 'ie nog niet klaar is op je vriend zijn verjaardag.
Denk dat het bovenste ook voor mij bedoeld was, of heb ik het verkeerd? Maar over die foto's. Moet idd maar zsn mogelijk een afspraak maken, anders is het er niet op tijd en dat zou jammer zijn. Zijn de wachtrijen vaak lang dan?
Sorry, hij was idd voor jou bedoeld. Was denk ik ff in de war. Ik heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt en mocht zelf kiezen wanneer ik wilde. A.s dinsdag kwam daar dus uit. Ik weet niet hoe dat bij jullie fotograaf is natuurlijk. De meesten zitten maandag dicht, dus dat kost je alweer een dag. Dan moet je nog een afspraak maken en dán moet je ook nog wachten op de foto. Wanneer is je vriend jarig precies? Ken je geen hobby-fotograaf ofzo dan?
Hij is 14de jarig. dus dat is wel erg kortdag. Mijn broer is hobbyfotograaf maar woont hier een eind vandaan. Hij kan dan ook pas komen op de verjaardag zelf. Dus dat schiet ook al niet op. Ga morgen gewoon proberen te bellen. En dan zie ik wel wat we kunnen regelen, of niet. Als het niet lukt moet ik toch maar iets anders verzinnen.
Je kunt het inderdaad even proberen. Mischien valt het nog binnen de tijd. Zou wel leuk zijn . Een mooier kado kun je volgens mij niet geven.
Ow jee, wat is er toch weer een hoop gebabbeld! Meiske hier ligt op bed, heeft vandaag uitgeslapen tot half 8, mama is blij.... Maar daardoor had ze wel een wat ander ritme. Ging ze pas slapen na de fruithap en toen pas weer om half 2 ofzo. Maar dat is me eigenlijk wel goed bevallen, want ze sliep toen tot half 4 en daardoor kon ze het makkelijker volhouden tot net. @boefjesmama: fijne vakantie! @sjanienu: hihi, ik rook niet hoor , maar je had al in de gaten dat het niet om mij ging, hihi. Verder even zo snel geen idee meer wat er geschreven is.
Lieve meiden! Allemaal een heeeerlijk zonnig weekend gehad? Wij wel, overdag was het super! Maar 's nachts... Ja ik weet, het wordt wat ééntonig; dat gezeur over de slechte nachten maar echt, ik zit aan mn grens! Gisternacht van 4u30 tot 6u30 bezig geweest, uiteindelijk ben ik beneden op de bank gaan liggen. Vannacht van 01u30 tot 4u45 bezig geweest! Echt, meer dan drie uur. Ik heb vreselijk gehuild vannacht, omdat ik niet meer wist wat ik moest doen. Ik heb tegen Zoë lopen schreeuwen dat ze zich stil moet houden en uiteindelijk haar speen in haar bedje gesmeten, maar daar schrok ze zo van dat ze bijna in haar gegil bleef... Ben ook nog op de bank gaan liggen maar haar gekrijs gaat overal doorheen. Uiteindelijk bij ons in bed genomen en na 10 minuten weer in eigen bedje en toen is ze in slaap gevallen. En de hele nacht was ze gewoon moe, maar wakker! Niks helpt meer, ze wil niks alleen maar huilen zodra ze d'r matrasje voelt. Vorige week hadden we een paar nachten geluk maar we zijn nu weer terug bij af. Sterker nog, ik zit er echt helemaal doorheen. Zit nu weer op mn werk met dikke ogen van het huilen... Ik wil eigenlijk wel hulp van iemand, maar ik heb geen idee wie ik zou kunnen benaderen. Ik hou zielsveel van mijn meisje, maar 's nachts kan ik haar wel achter het behang plakken! :x Mijn vriend is er ook redelijk klaar mee. Hij trekt gewoon kussen over zijn hoofd en gaat slapen. Ik moet haar laten gillen, volgens hem... Sorry voor mijn klaagzang. Ik reageer later vandag nog wel even op jullie verhalen! Eerst een aantal koffie's wegtikken hier.
@ Lisszy, meid toch ik weet wat je bedoelt. Hier was het vannacht hetzelfde. Nou ja vannacht, het begon gister al gelijk toen in hem in bed legde. Hij is vanaf 07.30u tot 01.30u wakker geweest. Doodmoe, maar slapen ho maar. Helemaal overstuur ook. . Heb hem vannacht een paar keer mee naar beneden genomen, 1x een flesje van 90cc gegeven wat normaal wel helpt. Deze keer niet. Toen was het inmiddels 01.00u dus heb hem maar 150cc gegeven want ik wist echt niet meer hoe ik hem in slaap kon krijgen. Hij is ook zo ontzettend verkouden sinds gister, hoesten en continu alles onder het snot. Ik dacht dat hij dan vanmorgen wel 'uit zou slapen' maar meneer was gewoon om 07.00u wakker. Heb hem net weer in bed gelegd maar hoor hem steeds maar hoesten. Magoed, al met al heb ik nu al 2 nachten niet geslapen... dus ik hoop dat ik vannacht weer een beetje op kan laden. Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent. Het zou af en toe wel makkelijk zijn als ze konden praten. Dan konden ze zeggen wat ze hebben... Heb jij dat nou ook dat je bij zoiets denkt 'Voorlopig nog GEEN 2e'! En als ze weer goede zin hebben je het allemaal alweer vergeten bent en eigenlijk toch wel gauw een 2e wilt.
@sjanienu Oh, jij ook al zo'n K*nacht (sorry voor mn taalgebruik maar zit er echt doorheen nu)! Ja, je probeert van alles maar het is net alsof ze aldoor een nieuwe oplossing willen, maar die zijn hier op. Ik vertik het om met Zoë naar beneden te gaan, dan is het einde helemaal zoek. Ik denk dat ik het harder moet gaan spelen: Ze blijft in haar bedje en we gaan de timer gebruiken. Dus na 5 min, na 10 min, na 15 min etc heen. Ze neemt op dit moment gewoon een loopje met ons. Toen ze vanmorgen om 4u30 bij ons in bed lag (in het donker), lag ze te schateren van het lachen omdat ze met dr handjes door mij haar ging! Een probleempje is dat ik 's nachts zo ongelooflijk weinig geduld heb. Ik wordt zo kwaad en verdrietig als ze ligt gillen. Echt radeloos, daar speelt de vermoeidheid nu natuurlijk mee... Ik denk dat ze deze week ook maar even bij oma en opa moet gaan slapen. En dat zegt wat, als ik dat zeg! Maar op dit moment ben ik in de nacht geen goede moeder. Ik bedoel maar, welke fijne moeder loopt midden in de nacht te schreeuwen en met een speen te gooien.. Morgen ga ik winkelen en naar een vriendin van mij. Eigenlijk wou ik Zoë meenemen, maar mijn schoonmoeder gaat oppassen. Ik moet even iets voor mezelf doen, zonder mijn meisje! Hoeveel ik ook van d'r hou (echt heel veel), ik heb even rust nodig. Oja, dat verhaal van de tweede herken ik! 's nachts denk ik: "ik wil dit nooit meer meemaken! Ik ben hier niet geschikt voor!" Maar idd als het gezellig is overdag (en de nachten zijn goed), zijn die gedachten alweer verdwenen...