Nu nog bijwerkingen vaccinatie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eefje85, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Julian heeft een week geleden voor de tweede keer zijn vaccinaties gehad.
    Nu is hij al een paar dagen wat hangeriger en hij drinkt minder dan ik van hem gewend ben (zo'n 800 ml ipv de gebruikelijke liter).
    Zouden dit bijwerkingen van de vaccinatie kunnen zijn of is het gewoon toeval?

Bedankt voor jullie reactie!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

In principe duren de bijwerkingen van die vaccinatie tot maximaal 24 uur na de vaccinatie, is mij destijds gezegd op het CB. Dus waarschijnlijk is het niet een bijwerking.

3. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Mmm.. ik ben helaas vergeten te vragen hoe lang de bijwerkingen kunnen duren. De arts vertelde mij alleen dat de eventuele koorts binnen 24 over zou moeten zijn.
    Bij zijn eerste vaccinatie dronk Julian ook een paar dagen minder en sliep hij meer, maar nu duurt het dus al een week. Hij heeft trouwens geen verhoging meer.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Op deze leeftijd kan het van alles zijn (ook gewoon 'groter' worden)... bijwerkingen lijkt niet waarschijnlijk.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.839
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk ook dat het toeval is...

6. tulip

tulip Niet meer actief

dat hadden ze tegen mij ook gezegd, toen meisje na 1 1/2 dag nog koorts had ben ik dus naar de HA geweest, de zei dat het absoluut 48 uur mocht duren. Ze vond het overigens wel goed dat ik gekomen was natuurlijk, maar ze ging hier nog wel het cb op aan spreken, omdat moeders/vaders zich zo onnodig ongerust kunnen maken.;)

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier op CB zeiden ze inderdaad na 48 uur moet de koorts wel over zijn.. Onze dochter heeft bij de eerste prikjes koorts gehad maar dat was binnen 24 uur alweer gezakt..

Deel Deze Pagina