De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo allemaal, grootste deel van de dag weggeweest, nu even bijlezen.
    Duiken in de wandelwagen, hier ook wel maar niet heel erg, of ik stoor me er niet zo aan. Echter hier een baby zonder veel haar, dat maakt natuurlijk wel uit. :D
    Laatst wel wat dames op bezoek die zonodig kusjes moesten geven, lief bedoeld maar dat hoeft van mij nou ook niet.
    By the way, over dat haar, valt dat nou nog uit of niet? Hier het idee dat het bij B op dr kruin minder wordt en daarvoor in de plaats heel blond donshaar. Ze heeft nog wel een (haags) matje. Heb wel es gelezen dat het nesthaar is wat gaat uitvallen.

Verder zwaai naar iedereen en alvast een fijn en vooral droog weekend toegewenst!

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, ik ben d'r weer hoor! De fam is net weg, dus de rust is weer terug in huize ien ;)

Dus bereid je maar vast voor op een mega rea! Met veel smileys :p

Anke, goed gedaan zeg die Lodger! Jeetje, jaloers dat ik dat niet kan!
    Hopelijk wordt je huis gauw verkocht!

Meid, ik blijf het een naaistreek vinden van je baas. Misschien kun je een deal met hem sluiten dat je bijv. eerst om de zaterdag werkt en dat je vanaf over een half jaar ofzo, helemaal van de zaterdagen af gaat? (en zodra hij iets zegt wat op 'ja' lijkt, vastleggen!)

Sucre, fijn dat Daan weer goed groeit!!
    Jaja, ik ga weer met smileys aan de slag hoor :p :D

Kleintje, whahah, jurk als spuugdoek, handig toch juist? :D:p
    Hoe is het trouwens nu met je duizelingen en vermoeidheid?
    Is dat weg/veel minder sinds ze thuis zijn?
    Get, in de supermarkt, ja irritant he. Weleens gehoord van Albert.nl? Hoef je de winkel niet meer in :D;):p

Venkelthee, ik drink het ook sinds twee dagen en hij heeft nog nooit zoveel krampjes gehad :( Ik blijf wel even doorgaan, want lijkt mij dat het niet door de thee kan komen, maar vond het wel erg apart!
    Vind de thee overigens best lekker :)

Nova, wat heerlijk zeg dat hij zo goed sliep in de boot! Slaapt ie nu intussen ook weer goed thuis? Anders moet je maar op de boot gaan wonen :p
    Doet je thermometer het alweer?
    Gezellig, samen met je moeder sporten! :)
    Wow, kleinere maat dan voor de zwangerschap zelfs, goed man! Ik zit nog in mn positiebroeken, ben ik wel aardig klaar mee intussen eigenlijk.

Vive, heerlijk he, een lachende beeb :)
    Ben je al van al je kleertjes af? Anders heb ik misschien wel interesse in de puma-like slofjes, foto'tje misschien? :)
    Whoehaah, Prei gekrompen? En scheef leggen en Bartha de schuld geven? Hahahaha! Lekker schijt aan hebben hoor :) Maar dat doe je dus al, goed zo :D
    Over meten gesproken, hub heeft S gisteravond voor de gein ook weer gemeten, 60 cm! :$ in 2 weken 4 cm gegroeid! Niet zo gek dat hij een hoop kleertjes van maat 56 amper/niet meer past!
    Vind trouwens heel irri dat veel kleertjes 62/68 zijn, de combi maat dus. Hij zit net tussen 56 en 62 in en dan is 62/68 nog veel te groot. Grom.
    Woowww :$:$ jij bent al een hoop afgevallen zeg!! Goed bezig man!
    En Prei zowat doorgeslapen, heerlijk!

Sport, ik moet er echt even over nadenken. Dat spinnen, ik weet niet hoor, volgens mij niks voor mij, ik lig volgens mij na 5 min al naast mn fiets, rijp voor de beademing.

Annelies, wat fijn dat het nu zo goed met je broertje gaat! Hij heeft grote plannen dus! :)
    Je voelt je dus weer beter, fijn hoor!
    Hoe was gesprek met gastoudermevrouw?
    Mooie foto!!!

Katten en speelkleden, vind ik echt mega irritant! Ik probeer te onthouden dat ik het boxkleed dubbelvouw voordat ik naar bed ga. Tis tot nu toe goed gegaan, maar zie het nog wel gebeuren dat ik binnen de kortste keren een kleed vol haar heb. Gatsie!

Over katten gesproken: Cooper heeft de weg naar huis weer eens gevonden! Stond eergisteren ineens weer voor de deur! :) Dezelfde avond vertrok ie weer, het was zó warm hier binnen dat ik het raam wel open moest doen.
    Maar hij is gisteren en vandaag alweer een paar keer langsgeweest, dus het gaat goed. Benieuwd hoe lang het dit keer duurt...

Bd, het gaat dus de goeie kant op met M! Wat fijn zeg!!!
    Idd, geen extra medicijnen geven als het nog niet nodig is hoor.
    Ohhh, MANNEN! Grrrr! Af en toe??!?
    Wast leuk met de yogaladies?
    Heerlijk, dat M met de omslagdoektip goed in slaap viel zeg!

Juul, hoe lang nog voor spa weggaat? Dan is bij jou de rust ook weer terug ;)
    Goed man, dat je je hebt opgegeven voor sport!
    Yes! 6uur tussen de voedingen! :) Hij heeft het door!
    Balen dat de middelste zo aan het spoken is 's nachts zeg. Hopelijk helpt het haakje.

Jem, gaat t al beter met die voedingen?

-hijg, puf, nog 2 pagina's a 20 berichten te gaan-

Meid, veel plezier bij de band vanavond!

Annelies, ubervrolijk, gezellig toch juist? :D
    Niks ontaarde moeder, als T honger heeft komt ze heus wel hoor!

Nova, hier ook drukte hoor, maar ik probeer gewoon tijd te maken voor zp. De afgelopen dagen lukte dat natuurlijk totaal niet, met de logé's.
    Ikea matrasje, ik begreep dat het één na goedkoopste matras erg goed schijnt te zijn. Welke dat is weet ik niet precies, maar daar ben je gauw genoeg achter natuurlijk ;)

Sucre: kusss terug! :)

Kleintje: wat moet het megafijn zijn om je kindjes zo tevreden te zien en ze te zien groeien!! Heerlijk meis, genieten jij en goed ook!! You deserve it!

Juul, lekker man kwarktaart!!
    Jaaa ik ben still alive, ik ben al uren bezig om bij te typen! Maar als jullie door blijven posten kom ik nooit bij het eind!! :$:$:$

Viv, WOOWWWW €189 voor een bezoekje aan de kapper, oei! Dan moet het wel hééul mooi hebben gezeten! ;)
    Tsja, dilemma met je zoon, ik zou het gewoon proberen. Als het niks is, is het er zo weer af (misschien weet Meid nog een goeie kapper met 'goeie prijsies' :D:p).
    Als het hem goed staat, dan kan het makkelijk, is juist supergaaf! Ik heb paar neefjes die regelmatig langer haar (schouderlengte) hebben, vind het erg cool bij ze!

Haaruitval bij beebs, hier wel hoor! Hij had de eerste dagen/weken inhammen, en nu begint zn haargrens zowat pas op zn achterhoofd, lijkt wel een ouwe vent! :( Hij ziet er nog steeds heel schattig uit hoor natuurlijk, maar vind het wel jammer dat zn haar uitvalt.

ZO! Ik ben weer bij!! Jeeej!

Hier: supergezellige dagen met de Engelse fam gehad. Ze zijn helemaal gek van hem (logisch :D) en hij heeft heel veel lachjes laten zien.
    Geen uitstapjes gemaakt eigenlijk, de moeder moest een paar keer naar haar ouders die hier redelijk in de buurt wonen, dus toen bleef de tweeling hier. Gezellig! Vanmiddag hebben we met z'n 3tjes Cluedo zitten spelen terwijl S in zn wiegje lag te slapen. Moet er nu toch wel een beetje meer aan gaan geloven -schaam- haha! Maar dat ging best heel goed! Gaat goedkomen met het ventje :)

Nu zijn ze weer weg, heel jammer! Maar ook wel weer rustig. Merk wel dat het echt best vermoeiend is, logees. Respect voor jou Juul, jij hebt regelmatig mensen op bezoek, ook al houden ze zichzelf bezig, het is toch anders.
    Morgen weinig plannen, lekker bijkomen van deze week.
    En daar gaan we overigens nu mee beginnen, ik ga lekker naar boven. Kind voltanken en maffen maar!

Trusten!

Oja, de rooie vlag hangt hier alweer uit trouwens. Had gehoopt daar nog een paar maanden geen last van te hebben! :(

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik vind maar geen tijd, vandaag een onrustig mannetje, veel honger en dit weekend zijn we in het hoge noorden, dus ook geen tijd om te reageren. Hopelijk tot gauw!

Knuffel voor alle mama´s en kindjes.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Juul, ik ga dus niet naar de middeleeuwen, volgend jaar samen gaan? Hahaha!!

Truste allemaal

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo ien is weer terug hoor, meteen 10 minuten nodig om bij te lezen :)
    Rode vlag? Hmmm dat heb ik dus echt NIET gemist.
    Moet er straks dus ook weer aan gaan geloven, bleh.

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi, ja het is wel een heeule lap tekst geworden, had duidelijk wat in te halen! :D

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    volgens mij had je ons stiekempjes gewoon heel erg gemist! ;)

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Klopt, maar niet stiekem hoor!! :D

Goeiemorgen trouwens!
    Hoe is de nacht verlopen dames?
    Hier kunnen we toch wel spreken van een zeer goeie nacht, om 21.45u laatste voeding gehad, werd om 4.30u even wakker om direct weer in slaap te vallen, ruim een uur later pas weer wakker! :$ das 8 uur! Kan het bijna niet geloven!

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@ietje wauw!
    hier gaat het nu ook goed, de nachten zijn gelukkig al een aantal keer hetzelfde
    wij voeden op verzoek, omdat we graag willen dat ze hun energie aan groei besteden want dan groeien de longetjes mee en wordt de longschade minder groot, en ze moeten nog geopereerd worden dus dat is wel belangrijk.
    Maar dat zijn 12 tot 16 flesjes op een dag:$:$:$

21-22 uur de laatste voeding
    02-03 uur de nachtvoeding en dan om 05-06 uur de ochtend voeding

maar gisteren overdag wilden ze om de 2 uur voeding, en dronken ze steeds de flesjes niet leeg. dus ben ik flink gaan rekken door 2 uren te gaan wandelen en daarna dronken ze in 1 keer anderhalve fles:D
    waarna ze de nacht in gingen.
    wij gaan dus heeeeeeel veel wandelen:p
    ze beginnen nu ook beter te leren drinken, minder verslikken en spugen en minder aan het overtrekken enzo. Heerlijk!

@matrasje ikea ik heb die van 69 euro

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Goedemorgen allemaal

Zoooo Ien is back in tha house:cool:

@ Bd, succes met boodschappen doen. Wij moeten er hier zo ook aan geloven. T. ligt nog lekker te slapen, dus ik ben nog aan het wakker worden.

@ Anke, hier ook een baby met niet veel haar. Geen idee of het uit valt, volgens mij verschilt dat per baby.

@ Ien, split de reactie nog even door......
    (5 minuten later)

Ookal aan de venkelthee, hopelijk werkt het, maar wel vreemd dat hij nu opeens zoveel last heeft van krampjes.
    Wat is hij al veel gegroeid zeg :$ Wellicht is hij straks bij het CB ook gekrompen haha.
    Jij vouwt het boxkleed dus ookal dubbel. Hier liggen ze er dan nog op, dus hier gaat hij ook in het plastic (en dan liggen ze er nog steeds op). Alles waar de beeb in kan liggen is trouwens interessant voor de katten (zolang de beeb in kwestie er niet in ligt). Zie fototje van een van mijn katten in het voedingskussen.

Wat mooi dat Cooper weer terug is. Ik ben benieuwd hoe lang hij nu weer zal blijven, maar het lijkt me slopend als je kat telkens verdwijnt.

Lekker dat je je huis weer voor jezelf hebt. Bezoek kan heerlijk zijn, maar het vreet energie. Dus geniet van het aankomende bezoekloze weekend.

@ sucre, tot snel. Veel plezier in het hoge noorden.

@ ien, jeetje wat een nacht heb jij achter de rug zeg. Heerlijk.

@ ons kleintje, wat mooi dat het zo goed gaat met je kleintjes. Het voeden op verzoek lijkt me best zwaar, maar jij voelt je er duidelijk prettig bij dus dan moet je het zeker doen.
    Het veel wandelen is goed voor je lijn en ook nog eens leuk, dus gewoon doen.

@ hier, T. ligt nog lekker te slapen, maar we maken haar zo wel wakker. Boodschapjes moeten gedaan worden en ik wil toch echt even het huis uit. Verder weinig op de planning staan, ja lekker niets doen :p

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Boxkleed, ja dubbelgevouwen gaan ze er ook nog op liggen, maar dat vind ik niet zo erg. Das toch de onderkant.

En die kat, ik geloof dat ik me er geen zorgen meer over maak. Hij heeft nu al 2 keer bewezen dat ie ookna 8wk weer terugkomt, ik ben ervan overtuigd dat ie 2 huizen heeft. Baal er wel van, welke stommerd geeft mijn kat te eten??? Zo zwerverig ziet ie er echt niet uit hoor!
    Ik had het natuurlijk liever anders gezien, maar ik kan er toch niks aan doen dus ik kies ervoor om me er niet meer druk over te maken.

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Trouwens, leuke foto! Hij/zij ligt erg cosy zo te zien! :)

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen allemaal, zowaar schijnt de zon!

Welcome back Ien, zo te horen heb je het leuk gehad. Nu lekker bijkomen en uitrusten van de drukte. En een lekkere nacht gehad, heerlijk!

Kleintje, jouw dag bestaat uit wandelen en voeden begrijp ik? Gelukkig 's nachts om de 4 uur. Hopelijk wordt het overdag ook snel minder. En als het drinken beter gaat kost dat ook weer minder energie, goed voor de groei. Wandelen helpt hier ook enorm trouwens, en ook goed voor mama's, de buitenlucht.

Hihi die katten, voorkeur voor het boxkleed en andere zachte ondergronden.

Her, gister op mn werk geweest met B, leuk was dat. Muziekmobiel gekregen met bewegende dingen en muziekjes. Ze ligt nu in de box en als ik dat ding aanzet houdt ze op met miepen, volgens mij is het een succes :D ook een goede nacht gehad, 11.30, 4.30, 8.00. Ik ook lekker uitgerust :)

Fijn weekend allemaal, hopelijk beetje lekker weer!

14. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jem, vervelend dat Lieke misselijk was (en vooral op dat tijdstip...). Zijn afgelopen 2 nachten beter gegaan?

@Meid, hoe was t bandje? Je gaat binnenkort dus trouwen, leuk gefeliciteerd!

@Julia, hoe is het vannacht met de middelste gegaan? Is hij nog vaak uit bed gekomen? Wat betreft spinning. Dat heb ik ook tijdens de zwangerschap gedaan, dus prima te doen. Ik weet niet wat je er al van weet, maar je moet aan n knop draaien om t steeds zwaarder en lichter te maken. Dus als je t niet meer bijbeent, draai je de knop gewoon wat lichter. Daar heeft niemand last van. Veel plezier met spinnen iig:).

@Anneliesje, hoe gaat t met de draagdoeken? Wat een mooie foto:).

@Ons kleintje, wo 12-16 flesjes per dag is idd erg veel! Ik kan me goed voorstellen dat je t doet, maar wel zwaar...

@Ien, fijn dat je het zo leuk gehad hebt met je engelse familie en mooi dat Cooper terug is! Maar het zou idd handig zijn als je erachter komt waar hij zijn eten al die tijd vandaan haalt. Vroeger ging de kat van mn ouders ook altijd bij allerlei mensen naar binnen, waar hij ook te eten kreeg. Op zich niet erg, want hij kwam wel gewoon elke dag thuis, maar hij werd wel echt megadik!

@Anke, klinkt als een goed nacht-schema, kun jij ook lekker uitrusten

Hier gaat t hartstikke goed. Vannacht had J 7 (!!) uur tussen haar voedingen gelaten, een absoluut record:). Helaas heb ik zelf niet 'doorgeslapen'. Ik heb anderhalf uur klaarwakker liggen wachten tot ze eindelijk kwam voor voeding, haha:D. Verder veel op pad geweest met haar. Woensdag naar de stad, ging hartstikke goed! En gister naar het mamacafe (wordt hier elke week georganiseerd in de stad, ik was er zwanger ook al een aantal keer geweest) en naar een vriendin waar we ook nog eens spontaan bleven eten :). Echt een stap voorwaarts. Ik vond het namelijk best spannend om dingen met de baby te ondernemen, maar op deze manier is t heerlijk:).

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @supernova, ik vind het echt heel knap van je hoor, dat je al een maat kleiner hebt. is wel een goede stimulans om verder te gaan, maatje kleiner!
    zet hem op, gaat je vast lukken!
    de band heet viva la rock! komt ook uit de buurt daar vandaan.
    ze zijn echt supergoed, en het was gister dan ook erug gezellig! we gaan ze van de week even vastleggen voor op onze bruiloft.

@kleintje, en voor jou weer een stap in de gewone wereld. goed zo!
    fijn dat ze zo goed drinken en groeien, goed teken!!!

@matrasje, wij hebben er een van de prenatal gewoon gemiddelde prijsklasse, prima ding.ik geloof zelf niet in zo'n erosleep geval. hier is de ervaring dat die van mij hun hoofdje van af de eerste dag van geboorte al kunnen draaien. en dus echt niet met hun gezicht in het matras gaan liggen.

@julia, jammie kwarktaart, heb je nog een stukje??
    en de lijn, achhh boeieeennnn! hahaha!

@vive, hahahahhahaha jaaaa heel herkenbaar zo is hij! ik sta gelukkig op de andere zaak en houden het wat netter zeg maar....
    enne over je zoontje, kijk ik weet natuurlijk niet of het hem staat, maar als hij het graag wil, waarom niet, krijgt ie reacties is het er zo weer af toch? maar hoe lang wil hij het, zo'n surfer look is natuurlijk wel heeeel cooool he!

@ientje, dat is nu net het probleem, ik heb al die voorstellen gedaan, maar nee het enig is dat ik de woe vrij kan, maar daar heb ik niks aan, dat is allemaal zo mooi geregeld, gaat ons erom om meer vrij met het gezin te zijn.
    hij zou eind van de week nog bellen, dus dat moet vandaag dan zijn, ben benieuwd...heb er een hard hoofd in. dus ga zoeken naar iets anders... denk ik......
    fijn dat het zo gezellig was met de familie! wel vermoeiend...
    de rode vlag......nou dat was hier al weer 3wk na bevalling....grrrr!
    ben ondertussen alweer aan de pil dus kan het nu zelf weer plannen...
    meestal slik ik gewoon 2 strippen door.

gister naar de band geweest dus, en was echt heel goed...wij houden niet van de standaard bruiloftsband, i hate polonaise en ned.talig muziek
    dit is gewoon een goede rock/pop band!
    t was ook super druk op het plein en iedereen had het zichtbaar goed naar zijn zin, dus goed teken!

de kids bij opa en oma geweest, mijn ouders gister nog even uitgelegd hoe ze moeten inbakeren, maar het lukte niet dus is s. zo in bed gelegd en ja hoor, wakker om 3;30!
    terwijl hij al zeker 4wk doorslaapt. zo konden we ook mooi zien dat inbakeren dus echt werkt.

vanmorgen lekker geslapen tot 9uur, heerlijk. net de jongens weer opgehaald, vanmiddag komt er weer kraamvisite en als het goed is word onze nieuwe stoel geleverd.

@daffie, dank je wel, 24 mei gaan we trouwen.wat goed dat ze zo goed doorslaapt al, heerlijk!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hallo hee, wat een rust hier vandaag! :$

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Idd ien, jij bent niet veel geweest ;)

Vandaag lekker dagje. M is erg rustig, jippie.
    Morgen gaan we dagje naar ouders op camping. Lekker beetje wandelen in de bossen en ga op kraamvisite bij vriendinnetje van me (die van die tweeling).

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Effe snel, want ik duik zo mijn bedje in. Morgen zal ik wel weer netjes reageren ;)

T. slaapt eindelijk, pfff wat een dramadag zeg. Huilen, huilen, huilen en nog eens huilen. Ik wist gewoon niet meer wat ik dr mee aan moest. Luier was schoon, madam had gepoept, gedronken en maar blijven huilen. Af en toe gaf ze wat over en dan leek het wat erger te worden, hopelijk morgen een betere dag. Zo sneu :(

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Good evening, how's life here?

Na een mooi riddertoernooi, veel zwaarden, paarden, ridders en oh ja, een heeeeeleboel modder ben ik weer back home.

Vanavond met het gezinnetje en spa bij mijn moeder gegeten. Heerlijk dus een xtje niet in de keuken gestaan en zomaar een heerlijk maaltje gegeten!

Hoe is het hier?

@Daffiee, wow 7u!!! goed man! Nu hopen dat dat niet eenmalig was!

@Annelies, ziet er idd uit dat poes het erg naar zijn zin heeft. Wat boxkleed betreft, ik vouw hier in 4en zeg maar, dan ligt er dus in 1 hoek een vierkantje boxkleed en daar gooi ik een kussen van de bank op. Poes heeft geen interesse. Wipstoel gaat op zijn kant. Moet er wel bijzeggen dat ons poezebeest heel veel buiten is en als hij binnen is, is het om te eten, of om ergens (meestal op zolder op een stoel) een rustig plekje te zoeken waar hij kan slapen.

@Daffiee, ja het ging goed met de middelste vannacht. Ik heb hem niet gehoord, maar hoorde vanmiddag tijdens het riddertoernooi mijn spa tegen mijn man zeggen dat hij 2x wakker was geworden.... Ben blij dat ik het niet heb gehoord.

@Meid, ja hoor, kom maar langs, staat nog een stuk in de koelkast! Be my guest!

@Matras, voor wat voor bed? Ik heb een ledikant matras van de Ikea. Geen idee meer hoe duur, maar zorg ervoor dat die niet uit China komt. Geloof niet dat ze die daar verkopen trouwens, maar zag eens een programma op tv, 1 vandaag dacht ik, waar uit onderzoek bleek dat bepaalde matrassen uit China bewerkt zijn met bepaalde chemicalen die niet goed voor de gezondheid zijn.

Nu ik dit schrijf twijfel ik aan het land, maar dacht dat het om China ging.

Ik weet ook niet eens meer wie dat vroeg over dat matras, maar als je wilt, kan ik wel kijken welke ik heb?

*even ikea site bekeken*

jee, dat matras dat ik heb staat eral niet meer op joh. Dat ding heb ik 2jr geleden gekocht! Gaat snel bij Ikea!

@Meid, leuk dat het een goede band was, hebben jullie al contact gehad over een eventueel optreden op jullie bruiloft?

Is de stoel geleverd? En? Mooi??

@Bd, lekker dagje jullie morgen. Fijn dat M zo rustig is vandaag. Gebruik je hem veel, je draagdoek?

@Annelies, is die van jou al binnen? Al geprobeerd? En en?

Idd rustig hier, nu weer een lappie tekst om te lezen. Ik ga zo voeden en slapen, morgen weer een dag. Oh ja, en vannacht natuurlijk!

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ahh, Annelies, wat balen zo'n dag! Als je je draagdoek al hebt, zijn dat vaak van die momenten om die ukkies erin te gooien, worden ze vaak rustig van. Weet natuurlijk niet of je het al geprobeerd hebt hoor, vast wel. Hopelijk morgen een betere dag! Slaap lekker!

Deel Deze Pagina