Zo meiden misschien ben ik wel de volgende; ppff harde buiken, steken sjee.... Lijkt nog niet echt op weeën maar wel heavy. Zal me inhouden en niet voor mijn beurt gaan Sucre jij was ook al weer snel actief hoor. Zorg je (net als meid) dat je ook aan jezelf denkt. Niet te veel hooi op je vork nemen hoor! En wat een schatjes die mannen van je! Meid kom maar op met die foto.
Wat een b*tch ben ik! Haha, tss, beetje sucre de les lezen sowwy! Bedoel het eigenlijk heel aardig hoor!!! Ik ga ff bijlezen en reageren
@Sucre, wat heb je toch 2 prachtkereltjes!!! En meid, lekker laten verwennen hoor! Ben benieuwd naar jullie nieuwe kanjer! Heb je trouwens hechtingen? Oh ja, die naweeen, auwwwwwwwwwwww! Paracetamol! Niet dat het veel helpt.... ik heb echt een traan gelaten tijdens voeden, men! Wat een pijn! Duurde bij mij wel 3 dagen....
Zo. Ff beetje reageren, was wel erg ego vandaag. Pina, meis doe toch een beetje rustig aan! Is er geen vervanging voor in je winkel? Hoe ga je dat dalijk doen na de bevalling (als ik zo brutaal mag wezen hoor)? Dan moet je echt wel wat rust gaan pakken, anders werk je jezelf nog es over de kop! Bedoel het niet lelijk hoor, maar ik maak me klein beetje zorgen erover ook al voel je je nog goed. Let goed op jezelf! @ Sucre: wat jammer dat de kraam alweer weg is! Jeetje wat gaat het snel he, Daan is alweer een week oud! Is je man ook nog vrij nu? Ooh, die foto is echt ZOOOO mooi, echt lekkere ventjes hebbie!! @ Meid: ook naar jou ga ik even met het strenge vingertje wijzen hoor! Hou je wel genoeg rust? Laat jezelf nog even beetje verwennen nou he! Als dalijk de kraamhulp weg is, heb je nog alle tijd/gelegenheid/geen keus om het zelf te doen. (o ik lees dat je je wel laat verwennen door de kraam, goed zo ) Ook dit bedoel ik niet lelijk hoor! Vind het superfijn dat je je zo goed voelt, denk dat iedereen daar wel voor tekent! Geniet met volle teugen van jullie ventjes!! Enne... foto's spammen, graag he Nou meiden, komop, tijd voor een meid! Ik was nog niet van plan om vannacht te gaan bevallen, aangezien hubmans niet thuis komt vannacht. O, Bd, ja doe maar, jij de volgende, mag! Of wie dan ook, go your gang! Ik wil graag donderdag. Past dat in de planning? Juul, jij wat te doen donderdag? Kunnen we mooi samen, ok? Stereopuffen, lijkt me leuk! Ah Sucre, goed zo! Leuke banner Hier: hubmans komt dus niet thuis vannacht, hij maakt zich er drukker over dan ik. Heb hem op het hart gedrukt dat ik hem bel zodra ik ook maar iets voel. Heb hem ook verteld dat het dan best weleens loos alarm kan zijn, maar dat vond meneer niet erg. Hij komt met haastige spoed (hopelijk niet met 180 km/u ) naar huis zodra ik hem bel. Vandaag naar vk geweest (ik begrijp ook niet waarom er gyn bij stond op het lijstje, zal wel iets met die zwangerschapsdementie te maken hebben!), was dus allemaal goed. Zal het lijstje zo weer ff opzoeken en aanvullen. Verder bij mn ouders geweest, in de tuin gehangen, bij mn ouders gegeten en nu zit ik heerlijk te chillen op mn bankje buiten. Tis nog zo lekker! Ben helemaal zen! Alhoewel, ik jok wel een klein beetje. Want ik krijg het inmiddels wel een beetje op mn heupen, dat t toch vannacht begint, omdat ik het echt al zowat de hele dag over het 'steljevoordat' scenario heb. Mn buurjongetje hoopt dat het morgen geboren wordt, want dan is hij ook jarig. Schattig zo'n lekker wijsneusje. Een liefie. Fijne avond nog allemaal, en verblijd me met leuk nieuws he morgen!
@ Meid: wauw, gefeliciteerd met Senn! Fijn zeg, dat het allemaal zo goed is verlopen. Nu bijkomen en elkaar goed leren kennen. Geniet! @ Sucre: aaaaaah, lievvvv! @ Bd: jahoor, kom maar door met die baby! t Is niet voor niks juli. *ego* Hier afgelopen nacht flink gerommeld, maar helaas, peanut butter, niet doorgezet. Wel gezellig met hubbie zitten kletsen, we zijn toch wel gespannen voor de inleiding. Morgen controle bij de gynaecoloog & potje pies inleveren (is trouwens nog best een kunst met zon basketbal in de weg ). Ben benieuwd hoe het verder verloopt. Baal er ook wel een beetje van, ben liever de eerste paar uur in mijn eigen huis dan de hele tijd in zon ziekenhuis rond te moeten hangen. Nou ja, het is beter voor mij & beeb om het zo te doen, dus dan moet het maar. O ja, en er is gewoon internet op de verloskamer, dus heb geen buddy nodig, ha! Nu tukken, morgenochtend komt onze Bertha lekker poetsen! (voel me echt een luxe-poppetje ) Truste!
@meid, woooeeewww gefeliciteerd zeg, en dat in 4 uur tijd!!! Senn, een prachtige naam. Oeh ik wil ook wel zo'n bevalling @sucre, wat heerlijk die kraamhulp van jou!!! Echt niet mis hoor, lekkere verwennerij, en dat mag! Wij krijgen hopelijk dezelfde als bij m'n dochter, was zo'n tof wijffie @sucre, haaaaa liefff die foto!! @meid, niet te hard door kicken op je adrenaline he! Straks is t misschien ineens op. Wel heerlijk dat je je zo goed voelt hoor!! Een zegen. @bd, ja hoor jij mag nu wel, blijft leuk deze fase dat iedereen aan de beurt komt. Hier hebben we lang naar uitgekeken en naartoe geleefd he!! @marrie, spannend weekje zo, succes morgen in het zh. @all, ik lig al op bed, veel last van m'n buik, maar ga ervan uit dat t nog wel 3 weken duurt hoor. Prent dat in m'n hoofd, dan hoef ik ook niet bij elk piesje zo te dubbel checken. Sleep well
Dit keer is t dus mijn nacht niet Zie verders Niemand online, Ga dus maar weer verder rommelen en draaien...
Ho wacht! Ik ben er ook! Wat een bagger nacht met kinderen die wakker worden....En als dan vervolgens iedereen weer slaapt ben ik klaarwakker....
Hier om 6.15 ontbijt op bed gemaakt voor mannen. Zo ziek geweest vannacht; harde buiken, hoofdpijn, misselijk pffff. Komt zoontje om half vijf; mama natte broek.... Naast zijn luier geplast pfff. En ook niet meer gaan slapen. Om 6u kreeg ik super honger dus mannetjes maar ff verwend. Hoop dat het vandaag iets beter gaat want was gister echt niet leuk.
He bah wat een activiteit hier vannacht weer zeg. Baggernachten suck! Ik heb wel iets beter geslapen dan de nachtbrakers hierboven, maar ook hier niet echt super. Elke keer als ik wakker werd bang dat t ging beginnen, daardoor denk ik ook spontaan zere buik elke keer. En dan is het ook nog eens beeeh-weer. *einde gezeik, ik ga weer tv kijken*
Ahhh nog meer baggernachten. Bah ik leef en doe gezellig met jullie mee. Het zal er wel bij horen of zoiets ? Ik hang nu weer lekker op de bank met mijn laptoppie. Toch veel comfortabeler dan op de eetkamerstoel achter de oude computer Gisteravond op bezoek geweest en het was direct jeeeehh wat ben jij dik zeg. Tja logisch he ik ben hoogzwanger haha. Heb heerlijk genoten van het achterneefje van mijn partner, een half jaartje oud en wat een doerakje al. @ meid doe je een beetje rustig aan. Het lijkt me heerlijk dat je je zo voelt, maar kan me niet voorstellen dat je lichaam niet een klap heeft gehad. Geniet van je gezin, heerlijk. @ Elio, ik heb ook zo'n vermoeden dat ik nog wel effe doorloop hoor, maar het maakt niet dat de klachten minder worden. @ marrie, succes bij de gyn vandaag. Hopelijk is alles goed en het einde komt dus al heel erg in zicht. Leuk dat je internet op je kamer hebt (is hier ook standaard), maar kan me niet voorstellen dat je tijdens een bevalling denkt: "heeyy ik moet nog even een update geven op zwangerschapspagina, puf, puf, puf" Vandaag niets op het programma, behalve het uitmesten van mijn kledingkast. Dat ding ziet er echt niet uit en ik wil het even sorteren. Misschien doe ik dat morgen echter ook wel
@ Sucre, Oh, wat een kanjers die mannekes van jou! Heerlijk. Fijn dat je een super kraamtijd hebt gehad. @ Meid, Geeft helemaal niks hoor dat je eerder was! We zullen met ons allen ons best doen om meer babynieuws te produceren Geniet van jouw kraamtijd! @ BD, houd je taai he, ik geloof dat je het wel een beetje pittig hebt gehad en hebt deze dagen. Hopelijk voor jou ook snel een beeb in je armen i.p.v. in je buik! En ook al vroeg uit de veren door je mannen, lief dat je ze dan toch nog verwend hebt! @ Ientje, ga jij met Juul de duo-bevalling (en dan bedoel ik niet een tweeling maar twee mamas)? Deze hebben we nl. ook nog niet staan, maar bij deze dan geregeld! Leuk zon buurjongetje, lief hoor. @ Marrie, jammer dat het nog niet heeft doorgezet! Word je nu a.s. vrijdag ingeleid als ik me niet vergis? Fijn een poetsert die komt helpen *beetje jaloers*. @ Eli, ja snap dat je elk piesje checkt. Ik zit inmiddels ook al in het stadium om elk wc papiertje te betrappen op een spoortje, maar helemaal niks! Toch afwachten Oei, zie dat je aan het spoken was vannacht, he niet fijn, hopelijk kun je vandaag overdag wat rust nemen. @ Julia, ojee, ook wakker zo midden in de nacht. Irritant he, als iedereen dan weer slaapt en jij naar het plafond mag kijken @ Anneliesje ook al zo slecht geslapen? Doe het lekker rustig aan vandaag, en die kledingkast staat er morgen ook nog wel hoor. @ Vive, jij ging voor het eerste meisje na alle jongetjes, schiet op dan he, want het rommelt flink bij een heleboel meiden! En altijd prettig als iemand zich wil opofferen @ Misty, o, ik zie dat jij je ook op wilt offeren, he fijne mensen toch hier op het forum! Ik laat het aan jullie over om uit te vechten wie als eerste een meisje krijgt! @ Pina, tjee, gewoon met 39 weken nog aan het werk, knap hoor! Natuurlijk alleen maar fijn als je je zo goed voelt. Hopelijk daalt de beeb nog snel verder in, dan hoef je in ieder geval niet op de grond te gaan liggen als je vliezen breken. Zie de headlines in de krant al: "PINA BEVALT VAN BABY TUSSEN WINKELEND PUBLIEK" , nee hoor, dat is geen scenario die ik iemand toewens! Zelf heb ik goed geslapen, alleen de wekker van hubbie ging om 5.30 uur (das geen tijd voor een normaal mens ). Hij mocht om 6 uur op pad en zit vandaag en morgen 2 uur rijden bij mij vandaan. Niet heel fijn deze dagen, maar er is gelukkig altijd hulp in de buurt. Dochter is naar opa en oma vandaag, dus ga lekker rommelen hier in huis. Hopelijk vandaag iets minder warm dan gisteren (bij ons was het 29 graden binnen), dan komt het helemaal goed hier! Een fijne dag allemaal en dat een van ons ook vandaag maar een mooi kindje op de wereld mag zetten!
Hier een iets rustigere nacht gehad. En helaas, het is me niet gelukt om het eerste meisje van juli (van dit topic) op de wereld te zetten haha. Nog even geduld dus. Ga er stiekem toch in geloven dat ze nog wel even gaat blijven zitten. Wauw, Sucre wat een mooie mannetjes heb jij! Geweldig. Jammer dat je geweldige kraamhulp weer weg is. Klinkt als een heel fijn mens haha. Meid, wat ben jij snel te been, relaxed! Geniet ervan en niet te veel hooi op je vork hoor. Hmm, naweeën, klinkt ook niet al te fijn. En hier moeten de gewone weeën nog komen. Dat wordt nog wat. Marrie: haha, ja in potje piesen valt niet mee met zo'n buik. Hier moet ik iedere controle bij de VK een potje pies meenemen, dus iedere keer weer een hele kunst. Jammer dat het gerommel niet heeft doorgezet, maar wie weet komt het nog. @Flash: Hmm, het wordt voor jou ook wel tijd om te gaan bevallen zie ik aan je banner. Maar hopelijk niet als je mannetje weg is. DIe van mij moet er ook iedere ochtend om 5.30 uur uit. Inderdaad geen tijd om op te staan, bah! Maar, moet het zelf ook wel eens als ik om 7.00 uur moet beginnen met werken, maar nu gelukkig even niet Nou ik ga zo even op controle bij de VK en verder niet veel op de planning vandaag. Beetje relaxen dus. Wel jammer dat het nu weer van dat regenachtige weer is. Wel goed weer om te bevallen trouwens Benieuwd of er vandaag nog iemand aan de gang gaat.
Goedemorgen dames, Zo te horen een hoop slechte nachten en een boel gerommel... balen! Hopelijk resulteert het hier en daar wel in een bevalling! Hier nog alles rustig, ik denk dat ik de 40 weken wel ga halen. Sterkte allemaal en hopelijk babynieuws vandaag!! Ik droomde trouwens vannacht dat ik bevallen was.... door de hele ontsluiting heengeslapen en pas wakker geworden om te persen. Yeah right, like that's gonna happen! Wel een tegenvaller dat ik die enorme buik vanochtend weer tegenkwam