ohh anneliesje, wat vervelend zeg! misschien is ze een beetje ziek. wij hebben hier een rustig avondje, s. ligt al vanaf 20uur in bed.....joehoe! zo maar wakker maken voor de fles en hopen dat ie vannacht ook doorslaapt dan! @julia, lekker dagje zo te horen dus! wanneer gaat spa weer naar huis? de jongens vinden het zeker ook helemaal leuk met opa ravotten en spelen. jep, de stoel is binnen, ben er erg blij mee! en hij zit heerlijk. nu nog wachten op de bank...duurt nog week of 2! had vanmiddag mijn werkgever weer aan de telefoon, hij wijkt niet van zijn punt af, hij wil dat ik zat. blijf werken, maarja daar zit ik dus niet op te wachten...ik denk dat het ontslag gaat worden [zo tussen de regels door te horen] vraag me alleen af hoe 'makkelijk' hij het kan doen... ik werk daar dit jaar al 9 jaar! ik heb een flexibele houding, wil zat. altijd wel vrij, of 2keer per maand, mag ie ook nog weten welke, zat. vrij inplaats daarvan vrij middag werken.... zei ik tegen hem dat ik niet over telefoon wil bespreken of ie langst kan komen, doet hij dat niet. hij wil over telefoon... hij voelde zich onder druk gezet van mij...hij...ik moet me toch onder druk voelen???? maargoed di of woe zou hij weer bellen met de definitieve beslissing van zijn kant. ohh hier wil je je toch niet druk over maken, ben net bevallen, heb nog verlof....zucht *einde klaagzang* trusten allemaal!!!
Meid; jee wat balen zeg. Je hoopt toch op een zorgeloos verlof. Misschien draait je baas nog bij. Annelies; en, al een in dromenland? Julia; gebruik mijn doek vooral in huis. Als m het ff moeilijk heeft. Ben er wel blij mee
Annelies, balen dat de doek niet hielp, is T uiteindelijk gaan slapen? Meid, getver zeg, hier zit je echt niet op te wachten... Dus je denkt echt dat dit op ontslag gaat uitlopen? Vast contract toch? Nou dan heb je wel rech op een behoorlijke buit 'ontslag boete' over de 9 jaar dat je daar al werkt. Dat zou financieel dan iig wat ruimte geven voor het zoeken naar een nieuwe baan. Je had het laatst toch ook over studeren? Al enig idee wat of nog niet verder over nagedacht? Onzeker dit allemaal, klote zeg! Onze jongens ravotten met hun Bulgaarse opa? Nou..... Het viel me gisteren op, we waren uitgenodigd om bij mijn moeder te komen eten en zij had ook mijn vade uitgenodigd. Mijn pa is een oudje en zo'n 8 jaar ouder dan Spa maar de kinderen trokken voor de wilde en gekke spelletjes toch echt alleen naar mijn vader toe. Nee, spa leest af en toe een boekje voor of vertelt een verhaal maar verder vind ik hem erg passief en heel eerlijk duren 2 weken lang en vind ik het niet erg dat hij dinsdag weer vertrekt....
Oh en Ien, jij had het over venkel thee. Ik heb het idd in huis maar erg consequent wordt het niet gedronken. Daar komt vanaf vandaag verandering in. Ik ga aan de venkel. Vanmorgen weer vanaf een uur of 05 tot 07 krampjes/poepproblemen, wie weet gaat het helpen.
Goeiemorgen! Jullie hopelijk een betere nacht dan ik! S heeft megagoed doorgeslapen, maar dit keer zorgde zn pa voor de onrust, die kwam om half 3 thuis na een feestje, zal jullie alle details besparen maar hij had "een glaasje" teveel op. Ik heb geen puin hoeven ruimen gelukkig, maar wel met dekens naar de bank lopen sjouwen omdat ie daar in slaap was gevallen. En daarna kon ik met geen mogelijkheid meer slapen, in totaal misschien nog een uur getukt. Brak nachtje en dagje dus hier! Hoe was jullie nacht? En nog plannen voor vandaag?
Hier nog steeds drama Ze heeft vannacht even geslapen, maar begon daarna van voren af aan. We gaan nu een stukje rijden in de auto en dan maar hopen dat het beter gaat. Anders toch maar even bellen voor advies.
arggggggggg wat een nacht, heb amper geslapen. Wanneer ze moedermelk hebben gehad, hebben ze veeeeeeeeel sneller honger dan wanneer ze kunstvoeding hebben gehad. meestal maak ik een mixje, maar dat had ik dit keer niet gedaan en na 2 uren slapen kwamen ze alweer... kindjes hebben veel krampen, willen poepen en het lukt ze niet, vanochtend wilde het navelbreukje bij mijn zoontje niet teruggeduwd en hij gilde alles bij elkaar, dus ben al naar het ziekenhuis geweest en de kinderarts heeft gekeken en hij wilde ineens wel weer teruggeduwd worden, pfffff de kleintjes krijgen ferro, dat is ijzer omdat ze bloedarmoede hebben gehad. Dat verstopt, en daarom krijgen ze ook lactulose om de boel op gang te houden. Daar waren we afgelopen maandag mee gestopt omdat ze waterdunne ontlasting hadden. Morgen naar de chirurg voor de breuken. mega-spannend allemaal. verder gaat het goed, ze ontwikkelen zich, beginnen al een beetje te spelen in de box. en de flesjes worden groter dus dat is mooi. Heb nu degene met de navelbreuk in mijn draagdoek, ligt er heerlijk in te slapen. de hele dag nog niets gegeten, zo val ik wel af.. Maar is niet echt de bedoeling. afvallen wel maar niets eten niet. Ga ik dus gauw maar doen nu het kan Mijn voornemen is vandaag wat bij te slapen tijdens het middagslaapje! en verder beetje wandelen en niet zoveel doen. oh ja, de versiering buiten kan er ook wel af, 10 dagen heb ik het laten hangen Ik lees dat ik niet de enige met een slechte nacht ben, sterkte annelies! @meid wat vervelend van je werkgever. hoop dat je je zinnen wat kunt verzetten en zo nog zorgeloze daagjes vrij hebt.
Goedemorgen dames, hier ein-de-lijk weer even droog, wat een weer zeg. Annelies, hopelijk vandaag beter met T. Ze is 3 weken ni toch? Toen hadden we hier wel iets van een groeispurt met veel eten. Toevallig mooi weer en veel gewandeld toen, maar daar kan ze best een dag jengelig/huilerig van zijn. Bd veel plezier op de camping, hopelijk beetje droog! Julia Jullie hebben je vermaakt dus, met ridders en modder . Lekker he, dat iemand anders voor je kookt zo af en toe. Meid, balen van je werkgever. Het is duidelijk dat hij je op zaterdag wil laten werken, maar waarom heeft ie dan in eerste instantie dat dan niet gezegd in plaats van iets in de trant van "we komen er wel uit"? Want dat is duidelijk niet het geval. Op zn minst heeft ie je het idee gegeven dat er mogelijkheden waren die hij nu uitsluit. Mag je hem best verwijten vind ik, uiteindelijk zet je hem om die reden onder druk. Voordeel is wel dat je nu nog even verlof hebt en na kan denken over ander werk. Laat het in ieder geval niet te hoog oplopen, je schiet er niets mee op en is zonde van de stress, die energie kan je wel beter gebruiken.
Ientje mannen zijn ook kinderen dat blijkt maar weer. Hopelijk kan je nog een beetje bijslapen, laat je vent het maar regelen! Keintje jij ook al dramanacht, balen! Hier, gister bbq gedaan tussen de buien door. In stromende regen naar huis gelopen, de regenhoes van de kinderwagen werkt gelukkig goed Vanochtend manlief eruit gestuurd, geslapen tot 10u, weer helemaal bijgetankt.
Meid, wat is jouw baas een eikel zeg. Ongelofelijk, echt :x:x:x Wat Juul al zegt, je zult bij ontslag wel een dikke oprotpremie krijgen, probeer eruit te halen wat erin zit, hij rot doen, jij ook rot doen! En op deze manier heb je recht op uitkering. Als je zelf ontslag neemt, niet. In elk geval niet zo makkelijk geloof ik. Niet dat dat zo'n ideale situatie is hoor, maar is toch beter dan niks, toch? Knuffie, is niet leuk zo tijdens je verlof al in de stress zitten over je baan Venkel thee, serieus, ik vergat het de afgelopen dagen te drinken, en hij heeft haast geen last. Coïncidence? (schrijf je dat zo??) Annelies wat rot zeg dat T zo'n rotdag en nacht heeft gehad! En jullie natuurlijk ook. Hopelijk helpt het autoritje! Ook jij knuffie! Kleintje, ook al zo'n pokkenacht achter de rug dus! Oei, die navelbreuk, en alweer in zkh geweest ook, poehee. Gelukkig wilde 'ie nu weer terug. Stel, het was niet gelukt, wat zou er dan moeten gebeuren? Operatie?? 10 dagen versiering valt nog wel mee hoor Bij ons heeft het geloof ik wel 4 weken gehangen En de raamsticker zit er nog steeds, die vind ik zo leuk Anke, ja inderdaad. Mannen zijn soms net kinderen. Zucht! Nee, ik laat hem niet de boel regelen, dat vertrouw ik niet. Geen idee hoeveel alcohol er nog in zn bloed zit. Hij ligt nu te slapen, ik ga straks naar een vriendin. Absoluut geen zin om thuis te blijven. Gaat hij zitten sippen, daar ga ik dus niet naast zitten. Maar als ik wegga, vindt hij het saai, dus daar straf ik hem dan maar mee Hij voelde zich overigens wel beetje schuldig, en terecht. Gatver. Als ik ergens een hekel aan heb... Lekker paar biertjes, prima, maar waarom nou gelijk overdrijven? Dat is volgens mij iets mannen-eigens. Ik ben heus niet heilig hoor, ben ook vaak genoeg kachel geweest, maar die tijd ligt wel achter me dacht ik zo. Ach, hij voelt zich vandaag k*t, hopelijk snapt ie het deze keer eens goed. Meiden, fijne dag! Hopelijk kan iedereen met weinig nachtrust, vandaag lekker effe bijslapen!
Oh oh brakke nachten voor sommigen. Wat vervelend. Hier hebben we juist brakke dagen, vreemd. JN wilde vorige week nog zo fijn zelf in slaap vallen in de wieg. En nu sinds 3 dagen krijst ie weer alles bij elkaar. Wat kan ik nu nog doen? In de buikdrager valt ie wel in slaap, Maar ik trek t niet om em daar telkens in te leggen. Door dat lange huien en wakker zijn raakt zijn dag ritme ook erg in de war... Pfff gister was ook al zo'n gare dag. Hebben jullie nog tips? Ik heb ook een draagdoek, maar daar lijkt hij niet lekker in te liggen ofzo... Misschien toch nog eens proberen. Leggen jullie je kleintje al bij elk slaapje in bed/wieg? Of dragen jullie hem/haar nog veel bij je? Vorige week kon hij ineens zelf inslapen, Beetje mekkeren, of kort huilen, maar dan was ie stil... Oh ja, ik ga ook maar 2 kruiken erbij halen. Wellicht vind ie dat lekker?... Pfff #einde klaaglied#
@ elio, hier ook voornamelijk overdag problemen hoor. Normaal wel te behappen (uurtje of 6 huilen/jengelen etc). Nu is het drama, omdat het meer lijkt te worden. Het autorijden heeft even geholpen, maar het is weer drama Morgen toch maar even overleggen met de huisarts, wellicht dat zij nog iets weet. Voor de zekerheid even een check up. Ze slikt de hele tijd, alsof er iets omhoog komt en begint dan vaak te huilen, het ruikt ook heel zurig uit haar mondje. Verder is ze heel erg onrustig met haar hoofdje de hele tijd heen en weer (ook tijdens het boertje laten). Beetje vaag Hier slaapt ze normaal in haar bedje, als ze slaapt. Ze heeft wel even de tijd nodig om zichzelf in slaap te huilen, maar dit duurt nooit langer dan een minuut of vijf. Bovendien is het een ander soort huiltje dan het huilen op dit moment. @ Ientje, ach leuk joh mannentrekjes. Hopelijk heeft hij flink last van zichzelf en een schuldgevoel, zodat het niet snel weer gebeurd. Veel plezier bij je vriendin. @ Anke, wat heerlijk dat je even hebt bij kunnen tanken. Gezellig hoor een BBQ tussen de buien door . Ik hoop dat het jengelen/huilen heeft te maken met het feit dat ze in een bepaalde periode zit. Dat ik me maar onzinnig ongerust maak @ ons kleintje, jeetje wat een baggernacht heb jij achter de rug. Hopelijk werkt het weer vandaag nog een beetje mee en kun je nog lekker een stukje lopen. Morgen een gesprek met de chirurg, succes alvast. @ julia, hopelijk werkt de venkelthee. R. was blij, hij ging fietsen als voorbereiding op de 24-uurs race over twee weken. Lekker er even tussenuit, want hij voelde zich zo machteloos. Alsof ik dat niet doe, want ik ben degene die de hele tijd met haar rondhobbelt
Annelies, kan het geen verborgen reflux zijn? Dit vond ik op internet: Er zijn twee vormen van reflux: Gewone reflux Bij gewone reflux spugen kindjes regelmatig. Verborgen reflux Bij verborgen reflux komt maaginhoud ook omhoog maar de baby spuugt het niet uit. Maaginhoud komt dan bijvoorbeeld tot in de keel en zakt dan weer terug naar beneden. Sommige kinderen herkauwen hun voeding op die manier. Ik hoop het uiteraard niet voor je, maar dat zou wel een hoop verklaren denk ik. Morgen ff dok bellen hoor!!
@ Ientje, ik weet het niet of dat het zou kunnen zijn, zou wel een boel kunnen verklaren. We gaan morgenvroeg gewoon de huisarts op bellen en langs. Ze slaapt eindelijk (even afkloppen). Hopelijk maakt ze even een ruk tot haar volgende voeding, want ze is helemaal kapot (en ikke ook )
@slaap moeite. Ik ben er denk ik achter waarom jn zo moeilijk in sliep ineens. Sinds een paar dagen baker ik hem niet meer in, maar gebruik ik de puckababy. En daar slaapt ie blijkbaar toch minder goed mee! M'n inbakerdoek ligt nog in m'n vakantie huisje Dus die wil ik zsm weer hebben! Ik heb em nu 2x ingebakerd in n omslagdoek, en in no time was ie vertrokken! Lang leve het inbakeren!
@julia, dinsdag gaat ie dus weer terug...ach het is dan ook wel weer erg lekker om met je gezinnetje te zijn he, tis druk genoeg denk ik! ik heb idd vast contract.zit nog steeds te denken om te gaan leren, lijkt me eigenlijk ook wel weer erg leuk. dit is misschien ook het moment, ik ben nu bijna 30 en over 10 doe je het misschien niet meer. als ik weer ga leren ga ik denk ik voor tandartsassistente, lijkt me heel erg leuk. waarom, ik zou het niet weten eigenlijk maar het lijkt me wel wat. ik heb besloten morgen even naar een school ofzo te bellen voor meer info, of de opleiding ook in de avond kan bv. wil dan 2dg werken en 1dag of avond opleiding. @ientje, is het je zoon niet is het je man....zucht...hahaha! maar je hebt gelukkig niet hoeven dweilen dus, ik had het hem trouwens zelf laten doen hoor! @kleintje, succes morgen, en denk ook wat aan jezelf he! niet vergeten te eten!!! @anneliesje, ik vind het ook wel als verborgen reflux klinken, maar hoeft het niet te zijn... veel dingen die je op noemt zijn ook wel heel normaal, alleen dat zuur ruiken kan echt wel bij relflux horen. verstandig even langst de ha, weet je het igg zeker. succes morgen! @elio, kan heel goed het inbakeren zijn hoor! hier net zo, gister heeft s bij mijn ouders gelogeerd en lukte niet met inbakeren en ja hoor wakker. wij bakeren hem altijd in en hij slaapt van 22;30 tot 7;45 ongeveer! als of ze weten als ze ingebakerd zijn dat ze dan 'moeten' slapen.
@meid. M'n zus doet ook de opleiding tandarts Ass. Werkt 4 dagen en 1 dag school. Verdient dus ook. Maar wellicht is deze optie teveel. Leuke baan in ieder geval! Ik zeg doen