Ze spannen samen, die diva's.. Ik ga niet zomaar Nutriton geven hoor, ik vroeg het me even af Ann: veel plezier vandaag. Je mag ook wel effe wat gezelligheid hebben hoor! Doet je vast goed!
Schop onder topics kont! Nu weer bovenaan op pagina 1! Hoest hier? Hier moe! Ik doe meteen weer teveel en keel is nog niet geheel back to normal, val echt om van de slaap. Prul drinkt 'raar', productie loopt ook wat terug heb ik het idee doordat ik me niet 100 voel. Zucht. En het weekend is bijna over - sip. Zo. Genoeg geklaag. Hoe gaat het hier?
Juul: goed heur! Kan het komen van de AB dat je BV niet lekker loopt? Of dat het anders smaakt en Y er niet zo vrolijk van wordt? Succes ermee hoor!
Jeetje wat is er hier vandaag weinig gepost @ vive, kan me ook niet voorstellen dat je zomaar iets zou doen Het lijkt inderdaad wel alsof ze samenspannen he haha. Vanochtend best wat gehuild, vanmiddag was ze redelijk stil. Nu ligt ze wat te miepen, maar nog niet dusdanig dat ik haar eruit haal. @ julia, het zou best te maken kunnen hebben met je ziek-zijn. Ik hoop voor je dat het straks weer goed op peil is. Doe je nog een beetje rustig aan ? Straks krijg je een dip en dat is niet echt handig, aangezien het weekend alweer voorbij is en jij straks de meeste zorg kunt gaan dragen. @ hier, was heel erg gezellig vanmiddag. Heb een luiertaart gekregen (met mega-veel elastiekjes eromheen) en daarop zaten een paar gigantisch leuke rompertjes (met kattenprint) uit Spanje. Een nog leuker speeltje, een prenatalbon en een bon voor ons (bubbels en een hapje ergens eten). Echt supergeslaagd cadeau. Vriendin is ook zwanger, dus de elastiekjes heb ik in een bakje gedaan en die gaan over een aantal maanden in ieder geval terug Om 8 uur voeding en ik denk dat ik dan maar in bedje duik.
Het is hier idd errug stilletjes vandaag. @Annelies, leuk zeg, luiertaart! Klinkt als een mooi exemplaar! @Vive, ja zou best kunnen, dat het door de AB slechter loopt of doordat ik me niet 100% voel (lichamelijk dan).... ik weet het niet.. zucht.... Even aankijken maar. Kolf er wat bij in de hoop de productie op te krikken, misschien helpt dat. We'll see. Ik ga dinsdag voor de zekerheid wel even wegen Morgenvroeg voor het eerst met mijn middelste naar de peutergym. Dan mag Y. mee in zijn nieuwe wagen. Yeahhhh, vandaag een mooie rode koelstra gescoord. Me happy!!! Alles gewassen en nu staat die hier te pronken! Degelijk ding zeg! Hij had vanmorgen de boel ondergepiest en bij gebrek aan genoeg was (hoe is het mogelijk in dit huishouden met 5 man?!?!) heb ik hem vanmiddag maar in zijn eigen kamer in het ledikant gelegd. (wilde ook het wiegmatrasje laten luchten enzo) Hij sliep meteen! Ligt er nu ook lekker te ronken. Zit nu een beetje te twijfelen of ik hem nou uiteindelijk weer bij ons laat slapen of dat we die periode al kunnen afsluiten. Als Y. wakker begint te worden maakt hij zoveel geluiden waar ik wakker van word terwijl ik dan nog helemaal niet op hoef te staan, dus wie weet kan ik wel langer slapen als hij in zijn eigen kamertje ligt.... He, wie was het ookal weer met dat oortje dat afgeplakt werd? Eli? Ben wel benieuwd of dat goed is afgelopen. @Kleintje, fijn zeg dat het bandje zijn werk doet! Ik duik zo mijn bed in, eens kijken wat de nacht gaat brengen!
Hoi meiden! Idd zeg, rustig hier! Weinig om op te reageren ook, ik houd het dus maar kort. Vandaag gekolfd, om te testen of meneer de fles ook zou pikken. En dat deed ie! Dus we gaan maar eens kijken of we een klein voorraadje kunnen opbouwen, voor als ik eens ietsje langer van huis ben. Voel mn vrijheid een beetje terugkomen! Dat klinkt wel heel ondankbaar trouwens. Nee hoor, vind het heerlijk dat de bv zo goed gaat, nog steeds! Maar hij drinkt de meeste tijd zo langzaam, dat er uiteindelijk 2 uur tussen het eind vd ene voeding, en het begin van de volgende voeding zit. Vind ik wel beetje kort! Dus ik ben hier wel blij mee, schept weer wat extra mogelijkheden Nu naar bed, lekker filmpje kijken ofzo. Meneer zit goed vol, flesje leeggedronken en daarna ook nog aardig wat aan de tiet, dus ik hoop dat ie nu lekker slaapt tot morgenvroeg! Trusteeeeen!
ik ga zo ook slapen maar nog even reageren, ik vraag het morgen aan de kinderarts, hebben dan een gesprek. Wil ook graag die verdikte voeding gaan proberen namelijk! hier hebben de mannen reflux, maar ze krijgen er niets voor omdat ze ook ferro (ijzer) krijgen wat verstopt, en daartegen krijgen ze lactulose. Ik hoop dat het mag, ben namelijk de verkleedpartijtjes wel zat
Halloooo allemaal. Beetje brak vandaag, teveel gefeest Vive dat klinkt niet goed als je denkt dat prei verborgen reflux heeft. Hopelijk kan je snel bij een arts terecht, sterkte! Annelies, fijn dat je beter in je vel zit en hopelijk gaat het met je meisje snel de goede kant op. Julia, rustig aan hoor, ook al voel je je beter. Succes met de bv Ientje ja ook lekker om eens wat langer weg te kunnen, ik vond het heerlijk om te doen (en daarna thuis weer lekker te knuffelen met mijn meisje) Vanochtend gesoftbald, ik was gooooeeeed! Nouja,in ieder geval of ik niet weg was geweest , erg lekker. Alleen de snelheid is er nog niet helemaal maar dat komt wel. Competitie zit er bijna op, daarna nog een weekje vakantie en dan ga ik weer hardlopen. Zo B de laatste voeding geven, dan lekker naar bed. En morgen aan het werk! Moet n Voor een van mn medewerkers feedback leveren voor zn training en 's middags vergadering met directie en management. Agenda was zodanig boeiend dat ik er maar heenga. Dus ik ga nu wel echt een beetje werken. Goed voor de afleiding en voor het goede gevoel, ben er wel aan toe merk ik. Slaap lekker allemaal en hopelijk weinig nachtelijke voedingen.
Gaaap! Bd, had jij dat laatst ook een x? Per vergissing 2 nachtvoedingen ipv 1? Ik schud je de hand! Mag wel oppassen dadelijk bij de 1e peutergymles dat ik niet over een mat struikel door chronische moeheid!
Ja idd om 1u en 5u. We kienen het nu zo uit dat het er gewoon 1 is (nu dus hihi). Hakt er in hè twee. Lekker actief meedoen straks, komt het helemaal goed
hier om 4.45 uur. Maar baby huilt nog niet altijd voor voedingen, dus maakt me soms wel onzeker of ik wel of niet moet voeden. Laatste voeding was 2100 uur, wil jullie niet lekker maken hoor.. maar ik hoor dan alleen maar dat hij smakt en onrustig is. zou ik hem laten liggen dan meldt hij zich gewoon niet (ik gok dat hij zich dan pas om 9.00 zal melden) maar hij heeft zijn voeding wel nodig. gisteren heb ik hem de eerste fruithap gegeven! smikkelde zo 2derde potje leeg. Begon me op te vallen dat hij keihard begon te huilen wanneer ons eten klaar was dus meneer ook aan tafel.. ik mag het al gewoon geven omdat zijn darmen nu al meer dan 4 maanden aan melk gewend zijn.
ik heb het niet echt opgeschreven, maar mijn jongste was afgelopen dagen opgenomen ivm het buikbandje. ze wilden hem een paar dagen houden ipv 1 dag. We gaan hem nu weer ophalen! x
Hier geven we om 12 uur en 5 uur een voeding. R. Geeft de voeding van 5 uur, want dan moet hij er toch uit voor zijn werk. Daarna komt ze gewoon rond 9 uur (zoals vandaag ) We zitten te dubben om gewoon eens te kijken wat ze doet als we de voeding van 12 uur laten zitten, maar we wachten daar nog even mee. Aangezien ze net ookal uit het ziekenhuis is en er zoveel is veranderd. @ ons kleintje, dacht huh wat vroeg een fruithapje, maar ze zijn natuurlijk al veel eerder geboren. Wat leuk dat het hem zo goed smaakte Ik ben benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen. T. laat trouwens megaveel scheten sinds ze jbp krijgt. Die verkleedpartijen lijken me heel erg vervelend. Wat mooi dat je je jongste weer kunt ophalen. Waarom hebben ze hem langer gehouden ? @ Anke, jij mag niet klagen hoor. Als je veel hebt gefeest moet je later ook met de consequenties dealen Wat mooi dat de wedstrijd goed ging, lijkt me heerlijk om weer wat te doen. Succes vandaag op je werk (ik moet er nog niet aan denken). @ Ien, wat lekker dat meneer zo goed uit het flesje dronk. Ik kan me voorstellen dat het je wat meer een gevoel van vrijheid geeft. Heb je lekker de nacht door kunnen slapen. @ julia, oeps vervelend zo'n nacht. Moet ik de dokter al bellen om op een bepaalde tijd aanwezig te zijn op de peutergym ? Hier vandaag lekker rustig aan doen, hopelijk vanmiddag even een blokje om.
Goedemorgen! Even ego.. Mannetje is 50 gram gegroeid sinds vrijdag. Hopelijk gaan we nu de goede kant op.
Goedemorgen! Bd en Julia ik sluit me bij jullie aan, 2 nachtvoedingen... Denk dat ons poppetje gewoon dorst had want het was erg warm en benauwd, er ging ook geen hele fles in. Ook weinig geslwpen overdag, wat meestal leidt tot een onrustige nacht, nu ook weer. Nu gegeten en gewassen, viel ze in slaap in de box dus nu weer lekker in d'r bed, kijken hoe lang ze het volhoudt. Annelies nee ik klaag niet, self inflicted damage en zo brak was ik niet, rustig aan gedaan met de biertjes. Werk, had collega's verteld dat ik weer wat ga doen, wordt alweer gebeld over dingen. Vind ik prima hoor, contact is leuk en krijg ik ook weer mee wat er allemaal gebeurt.
Sucre, heerlijk dat je ventje weer is gegroeid, heeft het kolven wel nut! Kleintje, fijn dat je je jongste weer mag ophalen, hopelijk mag tie voorlopig weer in z'n eigen bed slapen. En al een fruithap, wauw, in dat opzicht loop je wel voor op ons. Hihi lekker smikkelen
Kleintje, fijn dat je je ventje weer op mag halen vandaag! Doet het bandje zn werk? Hopelijk mag je de voeding verdikken! Leuk dat je met fruithapjes mag beginnen, ik zat ook al even zo maar wat je zegt, als ze al meer dan 4 maanden aan de melk gewend zijn dan kan dat natuurlijk! Lekker hoor! Anke, lekker gefeest dus En wat lekker dat je er gelijk weer zo goed in zat zeg, met softballen! Jij dus weer een beetje aan het werk, lekker hoor, als je eraan toe bent! (ikke nog niet hoor maar ja, jullie weten hoe lui ik ben ) Aach, Juul en Anke, 2 voedingen weer balen man! Juul, hopelijk is je volgende berichtje niet vanaf de ehbo (zouden ze daar trouwens wifi hebben, vraag ik me af ) Sucre: yeahhh! Goed man, zo zien we het graag! Hopelijk gaat ie zo door, liefst nog harder groeien natuurlijk, maar het begin is er! Je doet het niet voor niks! Go Sucre, go Dahaan (sorry, anders klinkt het niet), go Sucre, go Dahaan! Bekijk bijlage 180874 S heeft idd doorgeslapen vanaf die mega voeding gisteravond Ik heb de laatste voeding gekolfd, tenminste een poging gewaagd. De kolf en ik waren even geen vriendjes, meer dan 60 cc kreeg ik er niet uit. Toen was het nog niet leeg, maar ik was het meer dan zat met die klere handkolf. Ik ga op zoek naar een elektrische, de medela swing. Heeft iemand die toevallig nog ergens achterin de kast liggen? Waarschijnlijk niet, ik zal dus de hele dag zitten mp-en
Kleintje: fruithap??? oh jee zijn ze al 4 maanden, jee zeg wat gaat het snel. En gelukkig dat hij naar huis mag, toch het fijnste om ze allemaal thuis te hebben. Julia: wakker gebleven? Anke: ik ga woensdag ook even paar uurtjes werken. Hebben overleg en moet nog wat zaken doen. Kan wel vanuit huis, maar op mijn werk gaat het sneller en makkelijker. Dus plak er maar even twee uurtjes aan vast Sucre: lekker dat hij is gegroeid!!! Gelukkig. Moet je nu zo doorgaan met extra kolven? Ien: heb wel een andere kolf voor je. Heb '.m nog een week nodig dan doe ik 'm weg. Dubbele elektrische kolf. Werkt veeeeeeel beter dan handkolf, pffff. Dit is gewoon kwartiertje zitten en 2 flesjes vol Dus als je van plan bent langer te gaan kolven, zeker een elektrische aanschaffen en 2e hands zijn ze ook niet zo duur (denk ik... eigenlijk geen idee).
Ien: heb ook nog een lading bv voor je hoor. Speciale aanbieding vandaag: 50 liter bv voor de prijs van 30 Spaar je de kolf ook weer uit hihihi