De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Laboratorium techniek :) Dus echt iets heel anders, maar dit wilde hij al heel lang.
    Wat betreft geld van ex-werkgever, op papier heeft ie er recht op, maar het is maar afwachten of werkgever hier ook moeilijk over gaat doen (hij zou er niets mee opschieten, maar die man is gewoon dom). Uitbetalen moet ie hoe dan ook, de vraag is alleen of dat via de makkelijke weg zal gaan, of via rechtbank (en dus een hoop rompslomp)

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nova, dat is wel heel wat anders! Horeca is leuk voor even maar werktijden zijn niet handig en het is vaak hard werken voor weinig geld. Wat een idioot, die ex-werkgever, niet betalen, kan je het weer gaan afdwingen, duurt weer langer en een hoop gedoe. Maar mooi dat je vent zich weer op wat positiefs kan richten!

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Elio: jee zeg wat balen. Kan je huisarts niets voor je betekenen voor een snellere doorverwijzing?

Annelies: ik heb ook vaak met tranen gezeten hoor. Zo zielig als je je kleintje zo veel pijn ziet hebben. Hier gaat het gelukkig wat beter dus duim voor je dat het bij jullie ook snel beter gaat.

Sucre: zaterdag op vakantie, lekker. Hopelijk beter weer daar dan hier. Waar ga je naar toe in Frankrijk?

Nova: jee wat een gedoe met je vriend zeg. Gelukkig is het wel goed opgelost. WaNou ja de uitspraak dan, nu wachten of hij betaald.

Zo ben nu al moe, wil al naar bed maar moet nog ff wachten. Zo vriend maar aankijken of hij kleine om 11u fles geeft duik ik zo mijn bedje in.

Wat een rot weer he?! Blijft geloof ik morgen en donderdag ook zo. Van het weekend weer wat beter.

M is vandaag zo relaxed, heerlijk. Ligt nu al sinds 20u in de box en is gewoon wakker; beetje rondkijken, handje sabbelen, af en toe beetje huilen / mekkeren, maar zo ander kind. Kan hier wel aan wennen denk ik :)

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    BD: wat lekker dat M zo relaxed is. Misschien zit het in de lucht ofzo, want toen ik vanmorgen D uit z'n bedje haalde werd ik onthaald met een brede glimlach *smelt*. De rest van de dag was hij ook heel relaxed. :D

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zwaaaaaaaaaaaaiiii!!! Moeee!!! Duik mijn nest in. Morgen meer nieuws vanuit Nijmeegs front, tussen al het voeden door. Had de indruk dat het weer wat beter was maar sinds eind van de middag toch weer twijfels. Morgen organiseer ik zelf maar een 'regeldagje', elke 2u aan de tiet, dat zal de productie goed doen hoop ik.

Nu eerst slapen. Ook heeeeeel belangrijk!

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Lekkere bent heb ik ook hè. Vraag ik wil jij fles geven dan ga ik slapen. Zegt hij; als jij fles maakt geef ik m wel ..... Ja lekker; m slaapt nog dus moet ik alsnog wachten. Kan ik m net zo goed fles geven. Mannen ..... Die komen soms echt van andere planeet!!! ( maar toch hou je van ze hé :) )

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    #2407 Bd81, 7 sep 2011
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
    Nou is het helemaal te zot voor woorden .... Wordt m nu pas wakker voor zijn fles van 11u???? Manlief tikt mij aan; ga jij ff fles maken, geef ik m wel ... Ja lekker dan kan ik m net zo goed zelf geven. Ben nu al naar benee gelopen en wakker aagghhh.

Maar ff over die fles. Hij heeft laatste om 18.45 gehad. Nu dus om 1.45 (is 7 uur). Super leuk maar heb dit natuurlijk liever om 23u. Hij viel om 22u in slaap. Hoe doen jullie dit? Wakker maken voor voeding of net voor hij in slaap valt of voeding geven ook al is dat maar 2,5u later)?

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik had ook zoiets met S, Bd! Dat ie het doorslapen wel begreep, maar hij snapte nog niet zo goed wanneer!
    Ik heb er niks aan gedaan (nou is S ook met geen stok wakker te krijgen als ie eenmaal goed slaapt, nee Juul, niet geprobeerd met die stok :p) en het ging na een klein weekje ineens wel goed!

Goeiemorgen trouwens :D

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, ja idd heel wat anders, maar superleuk dat ie dat heel graag wil!

Bd, wat heerlijk dat M zo relaxed was! Heb je ook wel verdiend overigens :) En idd, mannen zijn vreemde wezens! ;)

Het hing hier niet in de lucht hoor, S en ik waren allebei behoorlijk chagie!

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    En van 2.00 heeft hij weer doorgeslagen tot 7.00u !!! Als hij dan om 2u wakker word en dan weet slaapt tot 7 mag het ook. Lijkt er dus op dat doorslapen er aan zit te komen. Anders vanavond maar kijken om hem net voor slapen nog fles te geven.

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Het was gezellig om er gisteravond even uit te zijn, maar het voelde echt enorm vaag. Ik kreeg om half negen een smsje van partnerlief met erin: "en dat was een mega-poepluier :D" Eindelijk gerechtigheid, aangezien madam mij altijd opscheept met de poepluiers.

@ supernova, wat een gedoe zeg met die ex-werkgever van je partner. Hopelijk dat het geld zonder gedoe overgemaakt wordt en anders toch maar via de lastige weg.

@ bd, hahaha dat klinkt echt als een man. Wat heeft M. een nacht gemaakt zeg :eek: Hier maak ik dr dus wakker, omdat we nog even een echt vast ritme aanhouden. Overdag komt ze zelf wel, maar in de nacht komt ze niet. Ik ben heel erg benieuwd wat ze doet, maar wacht nog maar even af. Vanochtend was ze trouwens vroeg (half vijf). Kon R. haar mooi de fles geven hihi.

@ julia, hopelijk gaat het goed met de BV na een eigen-regeldagje.

@ ien, goedemorgen, hoezo chagie?

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen... Nah ja... 'goeie'
    Ien, heb jij die chagerijnigheid mijn kant op gestuurd soms?

Chronisch slaapgebrek heeft zo zijn consequenties..... men!!!!!!!!!!

Net mijn middelste prulleke naar het kdv gebracht. Buiten stond een vrouw, die hield de poort voor ons open. Ik had al een naar voorgevoel. Eenmaal binnen 'volgde' ze ons naar onze groep en toen ik even mijn handen vrij had kwam ze zich voorstellen. Zij gaat mijn/onze lievelings leidster vervangen.
    Ik heb er net een potje om zitten janken. Voel me echt mega k*t. Ik wist al wel dat er e.e.a. ging veranderen, maar dit was ineens wel heel definitief. Dat groepje is niet hetzelfde zonder die leidster. Ik kan het ontzettend goed met haar vinden, en mijn kindjes zijn helemaal weg van haar. Heb haar net een mailtje gestuurd..... moest het even kwijt. Zal zij ook wel met een traan achter de pc zitten dadelijk want 'de liefde' tussen mijn prullies en haar is wederzijds.

Bah. Slecht begin van de dag. Dadelijk laatste afspr vk, dus ga even voeden en dan nok ik hem weer.
    Kom later bijkletsen in een hopelijk betere mood.

Sorry ego! Alweer ego! :(

13. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    BD: Ik maak D wakker om 23 uur als hij niet zelf komt. Doe ik dat niet, dan komt ie om 3 uur oid. Ik moet wel zeggen dat ie vaak al zelf wakker wordt om 23 uur.
    Wat een mannen-logica van je vriend, hihi!

Julia: Hoe verloopt je regeldagje? Zoals gepland? Aww, niet zo leuk dat je lievelingsleidster wordt vervangen! Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me wel indenken dat als je een klik met iemand hebt, het niet leuk is als diegene weg gaat. Knuffie!

Annelies: Gerechtigheid! Haha! Dat was dubbel op genieten van je avondje dan :D

Hier: Het is zowaar droog hier! Dus zo meteen de kleine stinkerd voltanken, inpakken en op naar de stad. Als ik nog een dag binnen moet zitten wordt ik sjago!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, wat is het stil hier? Heb ik iedereen weggejaagd met mijn sjago bericht? :p

Alles wel weer edelijk normaal hier... behalve moe. Ik val vast in slaap op die spin fiets vanavond.... :)

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ julia, ik snap dat je op een gegeven moment niet meer kunt als je niet goed slaapt. Bah wat enorm vervelend zeg. Nog vervelender dat de lievelingsleidster weg gaat :(

Hoe is het bij de VK gegaan ?

@ supernova, hoe was het in de stad? Heb je nog leuke dingetjes gekocht of niet?

@ Julia, mij heb je niet weggejaagd hoor haha. Tijdens spinnen val je vast niet in slaap haha. Lijkt me heel erg stug ;)

@ hier, vriendlief moet smams maar eens de wacht aan zeggen. Ze blijft iedere dag (en heel soms om de dag) bellen. Ik word er echt knetter, knetter, knettergestoord van. Wil heel graag rust en genieten van mijn meisje ipv een smams die vraagt/eist/aandacht afdwingt. Aangezien ik nogal lichtgeraakt ben op dit moment, lijkt het me niet verstandig dat ik dat ga doen. ;) Naast smams, blijven andere mensen ook maar bellen. Dus volgens mij wordt het weer tijd om de stekker eruit te trekken. Ben het zat :x

T. heeft haar dag vandaag niet. Ze is behoorlijk huilerig (vanaf vanochtend half acht is het al raak). Vanmiddag even een half uurtje gelopen, heerlijk er tussenuit.

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Annelies wat vreselijk irri die sma en iedereen anders die blijft bellen. En ookal is het waarschijnlijk met de beste bedoelingen als jij gewoon rust wilt niet echt goede timing... Stekker eruit!!

Ien hoe was t bij het cb?

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Net trouwens mijn sportbroek en sportschoenen van zolder geplukt. Moest behoorlijk wat tassen verplaatsen voor ik ze gevonden had.. Dat zegt genoeg hè? Nu maar hopen dat het goed gaat vanavond, ben stiekem wel beetje benieuwd en vind het ook wel spannend, stom hè?

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Juul, knuffie!!! Kan me voorstellen dat je even flink verdrietig was. En sterkte vanavond. Ook succes met regelen! Hopelijk gaat het lukken!

Anneliesjes, wat vreselijk dat ze iedere dag belt, baaaaaaaaaaah!! Daar zegt je vriend toch ook wle wat van.

Super, leuk dat je vriend een opleiding gaat doen!

Wakker maken voor een voeding, doe ik ook rond 23 uur hoor. Dat is fijner voor jezelf.

BD, we gaan naar de Ardeche, waar het nu 26 graden is. Heerlijk toch! Die warmte alleen al zal me erg veel goed doen.

19. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Julia: jij HEBT tenminste sportkleding! :D Ik moet eerdaag maar eens sportkleding+schoenen aan gaan schaffen. Denk niet dat Birkenstocks handig zijn om te sporten ;) Oh, en dat je het spannend vind, vind ik niet zo raar hoor. Ik heb dat ook altijd met dit soort dingen, nieuwe omgeving, vreemde mensen enz enz.

Annelies: Lekker irritant, dat sma zo veel belt. Ergens vast wel goed bedoeld, maar even wat rust is ook wel fijn.
    In eerste instantie ging ik alleen voor de babydoos naar de stad, maar er ik liep nog tegen een paar schoenen op.

Sucre: 26 graden, wat lijkt me dat lekker! Veel plezier alvast!

Ironie op z'n best: Kinderwagen uit mijn iniemini autootje getild en in elkaar gezet, kleine man erin gelegd, luiertas eraan en op het moment dat in de auto deur dicht doe, begint het toch te gieten, en nergens om te schuilen! :$

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bd, doorslapen, goed idee, uitvoering kan beter ;) Ik voed wel op verzoek met een beetje sturing, probeer het zo uit te kienen dat de laatste fles er om 23 u ingaat. Lukt meestal wel maar zo niet maak ik B wel wakker ervoor (alleen voor de laatste fles dan). Enne, je man cursus flesje maken geven? :D Maar, van 2 tot 7 is ook ok!

Annelies, lekker dat je er even uit bent geweest. Het is wel weer even wennen natuurlijk. Hihi die poepluier, gerechtigheid! Hier gaat ook altijd anders dan gepland als ik weg ben (in de vorm van poep- en spuugvlekken), hahaha. Nouja als ze maar lol hebben samen.
    O balen van smoeder, goed dat je je vent haar laat aanspreken, zou er ook niet blij van worden, zoveel gebeld worden. Misschien afspreken dat je haar 2x per week belt? Onder het mom dat jij dat kan timen zodat ze je niet stoort tijdens voeden/verschonen/slapen?

Julia, niet leuk zeg dat de leukste leidster bij het kdv weg is. En zo te horen ook onverwacht, balen! En ego mag hoor, don't worry. Sport ze! En daarna een goede nachtrust toegewenst.

Sucre, lekker naar de zon! Geniet ervan, heerlijk!

Nova, aiaiai een bui op je hoofd. Had je daar al die moeite voor gedaan ;)

Hier, vriendin met dochtertje C. op bezoek, C. is 4 dagen na B. geboren. Naast elkaar in de box gelegd, zo grappig, B. is lang, dun en kaal en C. is niet zo lang, bol en veel (donker) haar, wat een verschil! Wel allebei heel lief en lekker lachen. Buienradar gecheckt, besloten dat we na de koffie gingen wandelen omdat het droog zou blijven, na een half uurtje wandelen volkomen verrast door een flinke bui... Gelukkig nog wel geschuild maar het stukje dat ik nog in mn eentje moest lopen weer een bui. Boehoe, ik nat, kinderwagen nat, maar B gelukkig droog. Maar wel even buitenlucht gehad, goed voor ons.
    En goede nacht gehad, B hield het vanaf 23u vol tot 6.45! En lachen vandaag, zelfs in bad en met de fles en later ook met de speen nog in d'r mond. Duidelijk uitgeslapen en goede zin :D

Deel Deze Pagina