De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd: veel plezier!

Kleintje: mooi schema hoor! En als je dan 's avonds gelijk met hun naar bed gaat, heb je een hele goeie nacht!!

Juul, maisdoolhof, doen! Spring die hernia er gelijk ff uit he!
    Balen van 3 keer wakker vannacht :( maar wel lekker dat iedereen tot 815 heeft geslapen.
    Voel je je een beetje mens?
    Kl*te zeg, die keel van jou! Ik vrees dat de hap niet al te makkelijk is met telefonisch ab voorschrijven, maar ik zou het wel gewoon proberen! Anders moet je wachten tot maandag en dan ben je nog verder van huis!

Annelies: hopelijk wint R! Of gaat ie niet per sé voor het winnen?
    Ach, T niet helemaal lekker :( Heb je zoutoplossing spray in huis voor haar neusje?

Ah, jij ook shoppen :) succes!

Normaal slaapt S 's morgens na de vroege voeding gelijk weer door, maar nu zn pa thuis is, vertikte hij het! Gevolg: bloedjechagrijnig en krijste dus de hele boel bij mekaar! Heb maar even samen met hem gedoucht, vervolgens kleedde hub hem aan (klein detail: hij was vergeten een rompertje aan te trekken! Grrrr kon ik hem weer helemaal uitkleden en opnieuw aankleden! Niet bevorderlijk voor S' humeur...
    Toen een minuut of 2 met hem rondgesjouwd en hij viel als een blok in slaap. Gauw in de wieg gelegd en meneer slaapt intussen al een uur. Heerlijk! Straks voeden en dan hop naar de winkels! Geld moet rollen!

Fijn weekend!

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wellicht dat S. een beetje last van de bruiloft van gisteravond heeft ;) Als kleine beeb zou ik daar ook niet van in mijn sas zijn. Ach als hij lekker in de wandelwagen ligt dan slaapt hij vast. Hier is T. dan altijd een stuk rustiger.
    Grappig om te lezen dat S. ook niet zo van aankleden houdt. Hier is het iedere keer prijsschieten.

Ik heb nog geen zoutoplossing in huis, die ga ik zo even halen. Ze zit ook nog niet heel erg vol, maar je hoort het rochelen. Dus er maar beter even op tijd bij zijn.

Hmmm ik moet nog stofzuigen voordat mijn vader me komt ophalen en mezelf nog fatsoeneren. Heb geen zin :cool:

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames! Hm ging wat mis met mn lappie tekst, ff opnijeuw proberen. Gelukkig heb ik goeie zin! :D

Nova, ziet er leuk uit hoor, die rood/blauwe is super gelukt. En lekker gekliederd :D. Wat betreft je vent en D, kan je niet een paar uurtjes weggaan, dat moet ie wel en stap jij ook niet in de valkuil om het toch weer zelf te doen. Of vraag oftie met D gaat spelen, even op zn buik in de box, moet je bij blijven. En heb jij mooi ff me-time.

Kleintje, je hebt helemaal gelijk hoor, ik heb niks te klagen, manlief doet het hardstikke goed en helemaal niet meer onhandig. Dat opruimen is zo'n klein irritatiepuntje wat af en toe wat groter wordt, en ik ben ook wat gevoeliger daarover wat B betreft. ;) Heb er nog wel wat over gezegd, hij beloofde beterschap, daarmee klaar voor mij hoor.
    Lijkt me een uitdaging met al die aandacht voor je tweeling, aan de ene kant inderdaad leuk als trotse mama maar ook wel lastig en soms ook wel een beetje eng. Raar ook he, dat sommige mensen ook stoppen enzo, kan me niet voorstellen dat ik dat zou doen.
    Eng ja, dat gepiep en gekraak met zn ademhaling. Zijn zn longetjes wel volledig omtwikkeld ondanks de vroeggeboorte of is dat juist de oorzaak?
    Ooohhh smelt, die foto, wat leuk en terecht trotse moeder hoor! Je oudste is ook een lekker ventje zeg!

Ientje, chaggo kan je daarvan worden he, niks om aan te trekken. Gelukkig is je man wel eerlijk ;) Wel een leuk feestje gehad? Ah lees dat je nog een jurkje hebt gevonden, you go girl! En doopfeest, leuk! Gaan jullie er een groot feest van maken? Dopen zijn we ook van plan, ook maar es wat voor regelen.

Nova, fijn dat het weer goed is. Wat een nerd ben jij zeg :) hihihi, ik kan er ook wat van hoor (wat doe je anders met een technische studie/beroep :$)

Sucre, bonne vacances! Geniet ervan

Bd, leuk he, zo'n grote smile midden in de nacht, maakt het dubbel en dwars goed. hier ook nog niet echt doorslapen, tussen 5 en 6 moet er nog wat in. Ach is al veel beter dan tussen 2 en 4 moet ik zeggen. Zoontje van vrienden is 5 maanden en slaapt ook nog niet door, dat lijkt me dan wel weer zwaar, maar dat besef je meestal ook pas achteraf. Lekker geshopt jij! Mijn kleren passen allemaal weer en mn kast is ubervol dus ik mag even niet, niet kopen en niet klagen :p

Julia, pittig nachtje! Balen van de keelpijn. Ik heb hier een lekker spullie om te gorgelen, helpt misschien wel. Heet kamillosan, kan je gewoon bij de drogist krijgen.

Annelies, ach T verkouden, niet leuk. Goed dat je er zelf nog even uitgaat. Vind je vader vast niet erg, om op T te passen :)

Ientje, sorry moest hard lachen om je hub, rompertje vergeten. Hier ook wel es gebeurd, of vergeten weer dicht te maken na de schone luier :p. Oh balen, niet meer willen slapen. Dat wordt een extra slaapje overdag.

Hier lekker rustig, en inmiddels ook zonnig. Zo maar es wat bedenken om er even uit te gaan. Moet het plafond van de badkamer nog repareren dus het wordt denk ik een wandelingetje naar de gamma. Ook maar even langs de winkel voor een lekkere lunch. Fijne dag allemaal!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Haai meiden! Lekker aan het genieten van het lekkere weer? Alhoewel.. ik zweet me rot! Pfff! Hihi

Annelies, nog gelukt met shoppen?

Anke, balen van tekst weer weg!
    Die irritatiepuntjes heb ik ook hoor, moet me af en toe best een beetje inhouden om hem niet continu te verbeteren: nee die luier moet zó, hou dat kind goed rechtop, doe die speen in zn mond, en ga zo maar door ;)
    Hij moet het natuurlijk zelf ook leren. Maar dat is soms wel moeilijk hoor!

Dopen: nee geen groot feest hoor. Het is morgen in de kerk tijdens de ochtenddienst, daarna koffiedrinken bij de kerk en dan is het klaar.

S heeft vandaag lekker bijgeslapen toen ik met mn zus aan het winkelen was :)
    Heb een mooi jurkje gekocht voor morgen, blij mee! En nog een paar laarzen erbij, helemaal compleet! :D
    Ik had een jurkje aan, zat helemaal goed, dus ik blij. Kwam de vrouw van die winkel weer om de rits open te maken, bleek dat ie hartstikke kapot was! Moesten ze die jurk van mn lijf scheuren :D:D Ik kan jullie vertellen, dat is best apart om mee te maken!
    Gelukkig hadden ze er nog eentje :)

Vanavond bbq bij mn baas thuis, doet ie elk jaar voor al het personeel. Gezellie! Kan ik alle laatste roddels even horen ;)

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje wat was het opeens weer warm vandaag :)

@ Ien, mooi dat je geslaagd bent. Veel plezier vanavond bij de BBQ. Het zal vast gezellig zijn.

@ Anke, lekker gelunched ? Een wandeling naar de Gamma om er even uit te zijn haha. Ik kan me leukere bestemmingen voorstellen;)

Ik ben er even heel lekker tussenuit geweest. T. vond het alleen iets minder en heeft bij mijn vader 4 uur gehuild ;) Die zijn dus direct goed ingewijd lol. Ik had ze nog aangegeven dat ze zichzelf in slaap huilt en dat je haar even moet laten huilen, maar de vriendin van mijn vader vond dat zielig. Ze heeft T. er voortdurend uitgehaald etc etc. Resultaat compleet overprikkelde baby die (toen ik dus terug was) aan het huilen was, omdat ze zo verschrikkelijk moe was.

Direct naar huis gegaan. Voeding iets vroeger gegeven, omdat madam anders nog niet slaapt en iets nodig had om tot rust te komen. Daarna op bed gelegd en ze sliep binnen 10 minuten. Compleet van de wereld.

Oww ik heb een erg leuke jas gekocht en een leuke blouse. Verder niet heel veel bijzonders (helaas).

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Annelies, 24 uurs wedstrijd? Fietsend de nacht door??? Of zie ik dat weer helemaal verkeerd, totaal geen kaas van gegeten namelijk!

@Ien, normaal hoort je partner dat te doen he? Kledingstukken van je lijf af scheuren! Had hub een fotoapparaat mee, lijkt me een leuk gezicht, daar willen we wel een fotospam van zien!!! Hij heeft zich vast 'bescheurd' van het lachen!

Oh Annelies, dat nachtje van mij was zo slecht nog niet hoor. Een bed heb je zo verschoond en ik heb een nieuwe methode ingevoerd om hem ook in zijn bed te houden. Had het er laatst ook met een collegatje over, een hoop liefde en geborgenheid erin pompen is hopelijk de oplossing. Niet dat wij 's nachts boos werden, maar als je 2 uur lang elke 20-25 minuten wakker wordt gemaakt terwijl je net in slaap bent, believe me, daar wordt je niet vrolijk van.

Hij heeft geen pijn, het is niks lichamelijks voor zover wij kunnen zien, nachtmerries zijn ook zo goed als verleden tijd, dus volgens mij is het gewoon een kwestie van geborgenheid. Beetje liefde, beetje aandacht etc. Dus ik heb me gisteren in zijn peuterbedje gepropt, mijn arm om hem heen geslagen en ben 15 minuutjes bij hem blijven liggen. Hij vond het heerlijk. Toen ik weg ging nog even staan spieken. Hij kwam iets omhoog om te kijken of ik weg was en ging toen weer liggen en sliep.

Verder is hij heel de nacht niet uit zijn bed geweest dus dat is voor ons een goede nacht!

Ik ben benieuwd wat vannacht gaat brengen!

@Ien, hoe is de bbq?

@Nova, wat vonden ze van het kunstwerk?

@Sucre, al aangekomen? Goeie reis gehad?

@Vive - schandalig, waar zit je toch?!!!!! Druk zeker?

@Anke, plafond gerepareerd?

Hier vandaag langs de hap geweest, weer een ab kuur meegekregen, schiet lekker op allemaal. Ik voel me verder prima, behalve erg moe, dus vanavond eens proberen optijd naar bed te gaan. Dat zal een hele uitdaging worden. :)

Vanmiddag even naar een kleine kermis in een dorpje in de buurt geweest. Ik word echt een oude lul zeg, wat een herrie!! Verschrikkelijk! Je zal d'r werken zeg.......

Maar goed, de jongens vonden het natuurlijk prachtig, rondje draaimolen, paar autotjes en mijn middelste kanjer kreeg geen genoeg van de botsauto's. De bikkel. (samen met 1 van ons uiteraard). Na een uurtje had ik het wel gezien, mijn oren piepte van die kl*te muziek en al het gedreun daar.... pfff.....

Nu lekker thuis, frips, net een douche genomen, sjee wat een zweet/plak weer, poeh!

Even lekker niks nu :)

Geniet van jullie avond dames!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Kleintje: jee jij hebt gewoon doorslaper, wat een luxe ;) Best lastig soms met nog een kindje he? Dan komt de kleine om 6u, maar dan kan je soms nog maar net een uurtje of half uurtje slapen en dan komt de oudste al weer.... Zal voor jou helemaal zo zijn met 2 kleintjes.

Julia: dan kunnen we elkaar de hand schudden. Hier is het ook steeds rond 3 en dan weer rond 7.
    Maisdoolhof, leuk! Zijn er hier nog niet aan toegekomen. Hoelang zijn die er nog, meestal eind september ofzo toch?

Anneliesje: het schor klinken kan ook van de reflux komen hoor. Hier is M ook schor en moest de maagzuurremmers weer gaan gebruiken.
    Spannend die 24 uurs wedstrijd. Hoeveel km fietst hij dan?
    Oh jee en een kleine meid die overstuur is, hmmmmm.

Ien: S is natuurlijk chagi omdat zijn mama dat ook is :)
    Nog leuke kleren kunnen vinden? Heel veel plezier morgen. Toch weer een bijzondere gebeurtenis.

Vandaag feestje op vriend zijn werk. Buiten op een weiland allerlei kraampjes. Erg leuk maar na 3 uur was ik er klaar mee. Thuis kon ik bijna niet uit de auto (stijve hark!!). Nu lekker op bed met laptopje en tv aan. Boys liggen al op bed en M moet om 23u eten. Vriendlief aankijken of hij het wil doen dan doe ik de nachtvoeding wel, kan ik lekker op tijd gaan slapen.
    Nou ja slapen..... het onweer is hier losgebarsten :S

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat meeeeeeeeeeeeeen je niet
    zit ik hier een half uur te typen om op alles te reageren
    is alles ineens weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    heb de puf niet om alles nog eens te typen
    dus zwaai! welterusten iedereen, en iedereen die vannacht nog voeding moet geven veel succes.

9. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Even kort hoor, het is al laat.

Ien: Gelukkig toch nog een jurkje gevonden voor de bruiloft lees ik. Gelukkig maar!

Anke: dank je voor de tip om vriend alleen te laten met D. Zat zelf ook aan zoiets te denken, misschien gewoon eens doen.

Annelies: leuk dat je zo bent geslaagd. Jammer dat T helemaal overprikkeld was.

Julia: wat mooi om te horen hoe je middelste de hele nacht heeft doorgeslapen, goed nieuws!

Mijn schoonouders vonden de mini kunstwerkjes helemaal geweldig, en werd vol trots aan alle aanwezigen geshowed (evenals de kleine man trouwens).
    Wij hebben ook nog wat kraamkadootjes gekregen. Twee knuffels, een shirtje, een broekje (waarvan ik er nu al 3 heb, is van de hema, blauwe ruit, maat 62, dus als iemand geïnteresseerd mocht zijn), zwembroekje (zo schattig) en een bestek setje.

Morgen ga ik voor het eerst boogschieten, ben benieuwd!

En nu lekker slapen, truste allemaal!

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    11 september vandaag girls. Al weer 10 jaar geleden.... May they rest in peace .... Slik....

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    #2491 Bd81, 11 sep 2011
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
    zo maar even nieuw bericht met reacties.

Ien veel plezier vandaag!

Nova; have fun bij handboogschieten schieten. Morgen spierpijn in armen :)

Annelies: hoe is het nu met T? Beetje kunnen slapen?

Hier weer lekkere nacht, not! Kort samengevat; wakker!!! Was de jongste niet wakker dan de oudste wel. Niet willen slapen, m weer pijn en krijsen. Vriend; heb jij ook zo slecht geslapen? Wat???!!!! Ik heb alles gedaan vannacht. Hij; ja maar ik hoor het wel. Ik; dan die je de volgende keer ook maar wat! Vanmiddag dus maar ff op bed.

Oh en ik ben chagerijnig; slaaptekort en pijn in borsten. Sinds gister gestopt met kolven dus nu stuwing....

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hier een supergoede nacht gehad (effe afkloppen). Twaalf uur voeding en vijf uur en toen nog lekker het bed in gedoken, word ik door smams om 8 uur in de ochtend wakker gebeld :( Dat was nu iets wat ik niet kon gebruiken en T. was direct wakker (jammergenoeg).
    Ze is niet helemaal in dr hum, gaat me nog een dagje worden vermoed ik.

Hebben jullie vannacht ook hele erge onweer gehad (met een boel regen)? Het verbaasde me echt dat T. er dwars doorheen sliep.

@ Julia, nee dat zie je niet verkeerd. Je kunt individueel mee doen of met een team. Gelukkig doet R. met een team mee en scheelt dat weer. Hij had het goed naar zijn zin.

Ik hoop voor je dat het met deze manier snel op te lossen is. Het zal energie vreten vermoed ik. Hoe is het vannacht gegaan?

Hier ook geen kermispersoon, maar met die kleintjes ontkom je er niet aan.

@ Bd, hmm ik moet dinsdag toch naar de kinderarts. Dan mag hij er direct een kijkje bij nemen.
    Geen idee hoeveel kilometer er gefietst wordt. Het is een parcours (rondje) wat vast staat. Het was wel mountainbiken in de blubber, dus partnerlief heeft in ieder geval een gratis modderbad gehad. Goed voor het huidje zullen we maar zeggen.

@
    @ ons kleintje, herkenbaar dat het dan opeens weg is (of je computer vast loopt). Zwaait terug :)

@ Supernova, wat mooi dat de kunstwerkjes een groot succes waren en dat je nog wat cadeautjes hebt gekregen :) Geruite broekjes genoeg in ieder geval ;)

@ BD, september 11... het is zo gek ik weet nog dat ik op de universiteit was en dat ik naar de tv zat te kijken. Opeens kwam daar het bericht dat er een ongeluk was gebeurd met een vliegtuig in New York.
    Niemand realiseerde zich dat het zo'n groot drama zou worden. Dit werd pas duidelijk in de trein. Allemaal mensen die om elkaar heen dromden om bij een man met een laptop de laatste updates te verkrijgen.

Pfff lekkere opmerking van je vent. Gewoon het bed uittrappen de volgende keer. Het is niet leuk dat als hij gewoon wakker is, jou dan het op laat knappen (wel gemakkelijk natuurlijk).

Kolfde je nog veel of viel het mee ? Hopelijk is de stuwing snel voorbij.

Zooo ik ga effe schoonmaken op de nieuwe Alexis Jordan (hush, hush, hush, bla bla bla bla rush, rush, rush). Erg orgineel (not), maar het hupst wel lekker:D.

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2493 Ons Kleintje, 11 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2011
    Wilde even kwijt dat ik de beschuit met muisjes klaar heb staan voor mijn beste vriendinnetje die straks komt met haar zoontje:):):). Ze heeft de kindjes nog nooit gezien omdat ze steeds verkouden was. Dus superbijzonder. De kinderen van mijn zus hebben ze gisteren voor het eerst gezien. Eindelijk de echte wereld weer in.

Oja ik heb gisteren heerlijk gewinkeld, online bij de hema! krijg dinsdag mijn bestelling aan huis. Echt een uitkomst als je kinderen hebt en de stad in gaan wat moeilijk is.

Oja ik had gisteravond gevraagd(dat wat ik getypt had en dat verdwenen was), wat hebben jullie gekocht?
    en wanneer gaan jullie kindjes naar het KDV

@BD81 haha dat is een mooie bak! dat je vriend blijft liggen.
    Je hebt het kolven hoop ik wel langzaam afgebouwd? 1 voeding per 4 dagen eraf..
    En inderdaad 9/11 vandaag. Bizar!
    en wat is de tijd snel gegaan. De beelden van CNN staan op mijn netvlies als de dag van gisteren

@Anke M Zijn longen zijn erg beschadigd. Het is een wonder dat hij geen zuurstoftankje mee heeft gekregen vanuit het ziekenhuis. Zijn longen zijn erg beschadigd door de drukken van de volledige beademing waar hij zo`n 7 weken aan heeft gelegen (in totaal dan). Hierdoor is littekenweefsel ontstaan en dat wordt niet gebruikt. Hij heeft dus nu minder longcapaciteit dan gemiddeld en door de groei gaat hij er steeds minder last van krijgen. Nu verslikt hij zich snel en komt daar ook moeilijk uit, en daarom hebben beiden (beide hebben longschade door beademing) zoveel moeite met drinken van de flesjes. Gelukkig begin ik nu verbetering te zien!!
    Maar ik zie vaak dat mijn jongste het heel erg benauwd heeft en dat alles hem veel inspanning kost. Hij slaapt heel veel, en halverwege het flesje hijgt hij alsof hij een half uur heeft hardgelopen. Dan beweegt hij dus heel erg en zijn borstkast trekt in. Ook kun je het zien aan zijn neusgaten, die worden dan ineens heel wijd.
    Dit is ook de reden dat ze gaan wachten met opereren van zijn buikje, hij moet nu eerst groter groeien en daarmee sterker worden. Maar daar wordt hard aan gewerkt.
    x

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, mooi dat je geslaagd bent, sta je er kek op met de doop! Haha, jurk van je lijf gescheurd, wie fantaseert daar niet eens over :D Even vraagje trouwens, heb je ook echt een peter en meter gevraagd? Wij willen wel dopen maar dat peter/meter gedoe hoeft van mij niet zo. Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen eigenlijk.

Anneliesje, zo te horen heeft je dochter een gebruiksaanwijzing :) balen dat de vriendin van je vader dat niet begreep, de beste bedoelingen uiteraard maar niet het gewenste resultaat ;) Maar jij wel lekker weggeweest en wat leuks gekocht. En T weer rustig, gelukkig maar

Julia, hopelijk werkt je nieuwe methode, en ook veel leuker om even te knuffelen met je mannetje dan boos worden. Kermis, is inderdaad herrie maar ja, kinderen vinden het leuk he...

Bd lekker op stap dus, maar stijf? Last van je rug ofzo? Druk met 2 kids, hoorde al van meer ouders dat dat erg druk is. Ai, wakkere nacht, balen. Vandaag een middagslaapje voor de hele familie dan maar?

Kleintje, aaaahhhhhh alles weg, balen! Zwaai terug dan maar :)

Nova, Leuk dat je souders blij waren met het kado. Hihi showen met de kleine man, leuk he. En weer wat kraamkadootjes gescoord, mooi! Veel plezier alvast, met boogschieten. Ben benieuwd hoe je het vindt, het ziet er wel stoer uit maar ik denk dat het stiekem nog erg moeilijk is.

Annelies, wat, je sma om 8u 's ochtends? Noujaaaaaa. Lekker dan, iedereen meteen wakker. Zo te horen heeft je vent een leuke dag/nacht gehad op de fiets, met modder :D. Koud was het zeker niet. Niet mijn hobby hoor maar ieder zn ding.

Kleintje nu weer een lappie tekst. Leuk dat je vriendin eindelijk langs kan komen, wordt je wereldje weer groter. Wat betreft die longen, naar dat het nu zo is maar wel fijn dat het vooruitzicht is dat het beter gaat worden en dat je dat ook al echt merkt zelf. Hoop dat die benauwdheid bij je jongste ook minder wordt, kan ie zn energie gebruiken voor zn ontwikkeling en groei.

Hier, plannen voor de lunch en de gamma niet uitgevoerd. In plaats daarvan softbal gaan kijken. Nouja, lekker staan kletsen en nauwelijks wedstrijd gekeken die ook niet erg boeiend was. Uiteindelijk snel naar huis, even eten en naar manlief gegaan, die had bij de scouting een pubquiz georganiseerd. B in de wandelwagen achter de bar, ik ook maar dan om te helpen. B heeft een groot deel van de avond liggen slapen, naast een speaker :cool:. Was erg gezellig, maar nu maar weer wat avondjes rustig thuis en op tijd naar bed.
    Was overigens koud op weg naar scouting toen de hel losbarstte, lange leve de regenhoes en mijn plu, wat een bak water was dat weer. Gelukkig vind ik onweer niet erg, sterker nog ik vind het een geweldig iets. Ben wel aan mn trekken gekomen dus :D

11 sept, blijft indruk maken. Ik was destijds aan het afstuderen en hield me bezig met het simuleren van de besturing van een vliegtuig, hoe bizar...

15. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Oja, dit wilde ik nog even met jullie delen, B lacht tegenwoordig ook naar anderen dan papa en mama, hoe schattig is dat! Nu windt ze echt iedereen om dr kleine vingertje :cool:

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Annelies: vervelend dat T overprikkeld was gisteren, jammer dat de vriendin van je vader toch niet naar je had geluisterd.
    Aan de ene kant begrijpelijk dat ze het zielig vindt, maar aan de andere kant heel irritant, dat ze -waarschijnlijk niet zo bedoeld- jouw regels in de wind slaat.
    Wel leuk, nieuwe jas en blouse gekocht! Is beter dan niks toch? ;) Ik ben al heel blij als ik voor een jas slaag, vind ik zo moeilijk!

Juul, haha ja dacht ik ook nog aan dat ik liever had dat hub die jurk van mn lijf zou scheuren dan zo'n vrouw van middelbare leeftijd met íets teveel make-up op :D
    Maar helaas, hij was er niet bij, ik was met mn zus samen. Dom zeg, geen foto gemaakt!

Ahhww, dat was vast wel stiekem even een beetje gezellig, zo saampies in het bedje van je middelste, al moest je jezelf waarschijnlijk dubbelvouwen.
    Vind het overigens wel knap dat je dan niet boos wordt op hem. Dat lijkt me nog knap lastig! Petje af! :)
    Hopelijk ben je nu gauw van die keelontsteking af zeg, heeft wel lang genoeg geduurd. Vind je ook niet?
    Kermis, tja ook niet echt mijn ding. Vind het ook een mega herrie. Maar botsauto's blijven wel leuk :D

De bbq was leuk, alleen begon het om een uur of half 9/9 uur al te regenen en te onweren. Ik had S bij me, dus ben met hem en vrouw van baas naar binnen gevlucht. Was eigenlijk wel heel gezellig :D

Maisdoolhof: zijn er meerdere dan? Ik had er tot een tijdje terug nog nooit van gehoord! Is dat iets voor jullie kant van het land Bd en Juul? Lijkt me best leuk! *gaat zometeen googlen*

Leuk dat het feestje leuk was, maar idd, na een paar uur zou ik ook wel uitgekeken zijn! Heeft M zich goed gehouden?

Kleintje, he baaaaalen he, tekst weg :( het lijkt wel besmettelijk hier ;)

Nova, wat leuk dat de kunstwerkjes in de smaak zijn gevallen!
    Ik ben wel nieuwsgierig naar dat broekje van de hema, heb je foto? Of staat ie soms op de site?

Ah Bd'tje wat balen dat je zo kl*te geslapen hebt! Nog een beetje bij kunnen slapen vandaag? En auwie, stuwing :(
    Grrr irritant he, mannen. Hier ook zoéén hoor. Die hoeft er natuurlijk niet uit, maar die liep tegen visite te klagen dat het wel zwaar was hoor, die nachten. En ik vond ze meevallen! Hij werd ff wakker van het lampie, deed 1 oog open, draaide zich om, pikte de hele deken in en sliep weer verder! :x grr!

Annelies, ah T begint het doorslapen te snappen!
    Gatsie, wie belt er nou op ZONDAGOCHTEND om 8 uur???? Tenzij er iets ernstigs aan de hand is! Gatsie. En dan is het nog die fijne sma van je ook :x heb je laten merken dat je not amused was?
    Is je vent alweer thuis?

Onweer, ja gisteravond wel aardig wat ja! Vannacht niet meer geloof ik, heb in elk geval niks gehoord.

Kleintje: was het gezellig met je vriendin? Bijzonder idd dat ze nu eindelijk langs kon komen, kan me er ook wel wat bij voorstellen als dat een beetje emo was.
    Heerlijk he, dat online shoppen. Ik ben zo blij dat ik niet een halve eeuw eerder ben geboren!

Hopelijk wordt je jongste gauw goed sterk!!

Anke, wat schattig he, al dat lachen naar iedereen en alles! S ook, hij lacht ook heel vaak naar zichzelf, op de eettafel hebben we een zilverkleurige bloempot staan, en als ik hem daar verschoon ligt ie helemaal in een deuk om zichzelf! Er komen nu ook geluidjes bij, denk dat het niet meer zo heel lang duurt tot hij gaat schateren (vanaf wanneer kan dat eigenlijk????)

Nee hoor bij ons geen peter en meter. Is bij ons niet gebruikelijk, maar dat verschilt nogal per kerkelijke stroming hoor. Wij zijn protestants (hervormd). In welke kerk wil jij B laten dopen? Katholiek? Daar is het wel gebruikelijk dacht ik, maar het fijne weet ik er niet van hoor. Daar ben ik niet zo in thuis.

De dienst was erg mooi! Ik was van tevoren heeeeel bang dat ie zn mooie witte pakkie zou onderschijten, maar hij had vanmorgen voor ik hem aangekleed had, al 3 luiers volgescheten. Nog nooit zo blij geweest met zoveel poep :D:p
    Spa droeg hem de kerk in, ze kwamen ongeveer 10 min nadat de dienst was begonnen, de kerk binnen. 2 min voordat ze naar binnen moesten, was S nog aan het krijsen, en toen hij de kerk in werd gebracht, sliep hij! :) Geen kik gegeven, een voorbeeldig kindje!
    Echt, helemaal fijn die dienst.
    Daarna konden de mensen nog koffie blijven drinken, en ook toen gedroeg ie zich heel goed! :) Toen we thuis kwamen, was het alweer 4 uur geleden dat hij had gedronken, en toen begon hij pas te huilen.

Heb een paar fotootjes in mn albumpie gezet, voor de geïnteresseerden :)

----

En naast alle feestvreugde van onszelf, denken ook wij vandaag terug aan de gebeurtenissen van 10 jaar geleden.
    Ik denk dat iedereen nog wel weet waar hij/zij was op dat moment. Ik zat toen bij mn zus, haar zoontje was toen net een week oud. Wat een contrast he :(

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hellooo!!! :)

Hoe gaat het hier?

Ik ben weer back in town!
    Vanmorgen bij mijn moeder op de koffie, daarna een uitje naar Duitsland met soma, hub en de kindjes. Was leuk en lekker :) Die konditorei he? Die zijn gewoon open op zondag! Helemaaaaaaal niet erg! :D

Thuis net lekker quiche gemaakt (ja Ien, DIE!) en nu doe ik niks meer. Hub brengt jongens naar bed en ik duik om 20u voor het kastje, lekker emo programma grenzeloos verliefd kijken. Ik dacht toch dat dat op zondag altijd komt??

En jullie?

Jemig Annelies, die smoeder...... ik vind dat echt niet gezond hoor, om 08u 's ochtends. Doe normaal zeg. Tenzij het om een emergency geval gaat, oke... maar gewoon even bellen voor het bellen en dat om 08u... nee! Heeft hub er iets van gezegd?

@Anke, oh leuk he, als ze ook naar andere mensen beginnen te lachen? Hier kreeg mijn vader zijn tweede lach, dus die was bijna meteen binnen. Hij trots! Helemaal toen ik hem vertelde dat het de tweede x was dat hij lachte!

B dus ook een lekker dagje gehad in het clubhuis vd scouting? :) Fijn he, als dat zo makkelijk gaat? :)

@Kleintje, hoe was het, officieel aan de beschuit met vriendinnetje? vast en zeker leuk!

Balen van lap tekst!

@Bd, ja bizar he, alweer 10 jaar geleden. Ik denk dat iedereen wel weet hoe wat of waar hij was toen hij het nieuws te horen kreeg. Ik weet nog goed dat ik op stage was in Bulgarije - Sofia en in een internet cafe zat. Ik zat te kletsen met een vriend in Nederland en hij had de tv aanstaan en bracht mij op de hoogte. Bizar!

Wat betreft vriendlief... ik zou er toch voorzichting iets van zeggen. Best zwaar lijkt mij als je er 's nachts zo alleen voor staat, helemaal tijdens 'zulke' nachten. Dan mag je op zijn minst wat hulp verwachten en al helemaal in het weekend. Hetzelfde met de fles geven 's avonds. Even goed duidelijk maken dat 2 kinderen en een huishouden meer dan een fulltime job is hoor!

Stuwing? Gaat al het beter? Anders heel klein beetje de druk eraf kolven om BO te voorkomen? Nu kan het nog, voordat Ien je kolf inpikt :)

@Nova, leuk dat souders het kunstwerkje mooi vonden - dat KON natuurlijk ook niet anders he?! :) Broekje maat 62? Fototje spammen? Is het een kakkersbroek, dan stuur hem maar naar Ien! :cool::p:D
    Zo niet, naar Bd, Meid of naar mij :)

Zo, vannacht werd mijn middelste mannetje weer wakker (uiteraard) en hub heeft een kwartiertje bij hem in bed gelegen. (goh, dat had ik graag willen zien, 1.84m in een peuterbedje!!!). Vervolgens bleef hij weer in bed tot bijna half 9 's ochtends. Ik durf bijna niet te hopen dat dit de oplossing is, mijn duimen draaien dat het vannacht weer op die manier op te lossen is.

@Ienke, je kijkt vast met een goed gevoel terug op vandaag en de doop? Vertel vertel, al weet ik het stiekem al een beetje.

Ik ga eens even een fototje uploaden. Komt er zo aan :)

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja hallo Ien, zitten we tegelijk te typen soms?

Dus jij denkt OOK dat iedereen nog weet waar die was tijdens 9/11, goh..komt me bekend voor die tekst.

Enne dat broekie van Nova/Hema, hihihi, ik had al online gezocht, kon hem niet vinden! :D

Nu foto oploaden, tot zo!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Elvis is er niks bij! :D

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Ien, dat schateren, wij zaten laatst filmpjes te kijken van onze kinderen als baby, een dikke vette schaterlach van mijn prul toen hij 3 - 3,5 maand was. Heerlijk!! Maar als hij nu al met geluid begint, wie weet is hij er wel snel bij! Aanmoedigen die handel!

Deel Deze Pagina