Julia wat een hoop HAAAAAAAAAR, nog nooit zoveel gezien bij een kleine baby Wat leuk dat jullie kindjes echt al kunnen lachen, die van mij ook wel, maar meer omdat ze tevreden zijn lachen ze, niet echt gericht geloof ik. T was heel gezellig met vriendin, vooral gisteren vond ik het emo, bij mn zus haar kinderen. Mijn lieve neefjes van 3 en 5! die ik zelf beiden een aantal uren na de geboorte heb leren kennen, konden mijn kleine ukkies niet zien omdat er geen kinderen op de afdeling in het zh mogen komen. maar ze waren er wel erg mee bezig geweest, veel tekeningen gemaakt voor ze, en mijn oudste neefje zijn juf was destijds tegelijk zwanger met mij, en had de kinderen verteld dat de baby zo groot als een tandenborstel was. Dus mijn neefje zei meteen toen hij hoorde dat ze al waren geboren, Nee dat kan niet mama, want ze zijn zo groot als een tandenborstel
Hey meiden, Even ego.. Boogschieten was echt super gaaf! Ik heb me gelijk opgegeven voor de cursus van 12 weken. Ik zal zo even een foto van het broekje maken en spammen, want hij staat inderdaad niet op de site. Later (morgen waarschijnlijk) reageer ik even op de rest! *zwaai*
@ Julia: Jeetje, eng zeg wij tegelijk typen! Haha! Woooehhahaa wat een stuk! Die kuif! Geweldig!! Hij zingt er volgens mij ook gelijk bij zo te zien Oh, en dat rompertje, heeft S ook Aha, dat schateren duurt dus niet meer zo lang, leuk! Kleintje: ik heb je toegevoegd als vriend. Als jij me accepteert, kun je mn foto's zien. Logisch dat je emo was met je neefjes gisteren! Moet wel even grinniken om die tandenborstel hoor, wat een vergelijking! Maar voor zo'n ventje ook gek, die begrijpt daar natuurlijk helemaal niks van. Nova, wat leuk dat je zo enthousiast bent over het boogschieten! Leuk man! Leuk broekje, ik heb wel het eea wat er aardig op lijkt, dus als er iemand is die hem heel graag wil, go ahead. Als je 'm nou aan de straatstenen niet kwijtraakt, wil ik 'm alsnog wel, ik vind 'm wel leuk!
Ze belde om te vragen waar R. zijn teamtent stond bij de wedstrijd Het was overduidelijk dat ik not amused was ennuh R. moet nog een gesprek aangaan. Ik waag me hier even niet aan. @ ons kleintje, hopelijk heb je een hele gezellige dag gehad. Lijkt me bijzonder dat ze nu dan eindelijk langs kan komen om je kanjers te bewonderen. Ahh ik lees dat het gezellig was. Wat een opmerking van je neefje, kinderen kunnen zo gevat zijn. Ik had dus een jas en een blouse gekocht en T. gaat naar een gastouder. Ze gaat begin oktober een half dagje wennen (denk ik nog maar niet teveel aan). Wat eng dat de longen beschadigd zijn, maar gelukkig dat je nu dus al verbetering ziet. @ Anke, hmm tis ook niet mijn hobby hoor, maar als hij het leuk vindt dan moet hij het lekker doen. Wat heerlijk dat B. zo gemakkelijk overal slaapt zeg. Ik hoop nog altijd dat dit bij T. wat gemakkelijker gaat worden, maar volgens mij is het gewoon een pittig ding B. zul je nog flink in de gaten moeten als ze nu al mensen met dr lach om haar vingertje windt. @ Ien, ben erg blij met mijn blouse en jas hoor, maar had graag nog een broek en 2 shirts/tunieken/jurkjes willen hebben. Daar kun je zo'n brede riem omheen doen en dat is een mooie wegwerker van bepaalde delen waar nog aan gewerkt moet worden Mooi dat de BBQ geslaagd was, ondanks het slechte weer. Hier zijn er trouwens ook maïsdoolhoven in de buurt. Het is wel eens leuk om te doen haha. Wat schattig dat S al zoveel lacht zeg. Ik heb trouwens geen enkel idee wanneer het schaterlachen gaat komen. Wat zag S. er mooi uit bij de doop en super dat hij zich zo goed heeft gedragen. @ julia, wat een geweldige foto van je frummel. Hij heeft echt een geweldige mooie bos haar. Ennuh een konditorei is niet goed voor mijn lijn, maar wel heel erg lekker. @ nova, een 12 weekse cursus boogschieten lijkt me leuk om te doen. Wat een leuk broekje zeg, maar ik kan begrijpen dat drie er een beetje teveel zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een van de mama's hem hier niet zou willen hebben. R. is vanmiddag uitgeput thuisgekomen (goh gek). Goede vriendin was op bezoek met partner en na de chinees is hij het bed in gedoken. Partner maakt van vriendin van die helmpjes voor afgeplatte hoofdjes dus heeft even naar T. haar hoofdje gekeken. Zag er nog heel goed uit (gelukkig maar).
@ Annelies: pff wilde ze daar dan ook echt zo vroeg naartoe dan? Zucht. Zou idd hem het gesprek weer laten voeren hoor. Ja ik ken het trouwens, dat je meer wilde kopen en niet echt slaagde. Ik was gisteren echt puur voor vandaag op stap, heb het jurkje, de legging en de laarzen gekocht die ik vandaag aanhad, en ook nog een shirt met 3/4 mouw in dezelfde kleur als legging. Kan ik 't van 't najaar ook nog dragen. Slimmerd he, ikke Maar ik wil eigenlijk ook nog een paar leuke shirts aanschaffen hoor. Ik heb een beetje hetzelfde probleem, dat er nog dingen weggewerkt moeten worden. Een corrigerend hemdje deed vandaag wonderen Fijn dat T haar hoofdje er goed uitziet!! Zijn er trouwens meiden die het idee hebben dat het hoofdje van de kleine gaat afplatten? Hier niet hoor overigens. Hij ligt de ene nacht op linker, andere nacht op rechterzij. Overdag vaak in kinderwagen, op zn rug. Genoeg afwisseling dus.
Trouwens Juul, die rimpels van Y zijn aardig bijgetrokken he!! Kan me nog een foto herinneren van toen hij er net was...
Ja hij heeft er een onderkin voor terug gekregen en als hij lacht varkensoogjes omdat zijn wangen zijn ogen zowat dichtdrukken, grote neus heeft hij behouden maar tis een erg lekker kereltje met onwijze kus wangen! En als hij nou as dinsdag weer goed is aangekomen dan valt er een last van mijn schouders, want pfffff sinds die eerste keelontsteking krijg ik het toch niet meer helemaal op de rit lijkt wel. De groene poep luiers zijn inmiddels ook weer een feit me little worried.... *sorry ego*
Sorry Juul dat ik er vannacht niet was maar kleine kerel had om 21.30 gegeten en toen geslapen van 22.30 tot 5.15!!!!!! Mom is happy Kom morgen reageren...
Oh Juul, sip! Van die voeding en groene poep Hij ziet er behoorlijk Hollands Glorie uit, niet te zien dat ie nog geen 6 pond woog hoor! Doe je nog extra kolven enzo? Hopelijk maak je je voor niks zorgen! Knuffie! Bd: betuur!! Dat ie zo goed heeft geslapen!! Mocht ook wel, na gisternacht hopelijk houdt ie dit vol! Hier: Same old, same old, niks nieuws. Gaan nog maar even slapen.
Goodmorning everybody, @ Ien, blijkbaar wilde ze daar inderdaad vroeg naar toe. Ik heb nog geen corrigerend hempje gekocht, maar die moet duidelijk in mijn basis-collectie op dit moment. Ach ik heb nog 5 weken voordat ik weer aan het werk moet, dus tegen die tijd schaf ik hem wel aan. Inderdaad handig van je om gelijk een shirt met langere mouwen te kopen voor onder het jurkje (dat vergeet ik namelijk heel erg vaak hihi). @ Julia, bah wat enorm vervelend dat je zo onzeker bent. Ik hoop zo voor je dat het meevalt en dat Y. goed is aangekomen. @ Bd, wow wat een nachtje zeg. Lekker. @ Ien, hopelijk heb je nog even lekker geslapen. Hmmm T. ligt nog in diepe rust en ze moet de fles hebben. Dus ik ga dr zometeen maar effe wakker maken. R. ligt in een diepe coma en die zal zo wel door het huilen van T. wakker gemaakt worden
@ Julia: Wat een leuke foto! Dat haar is echt geweldig, een vriendin van mij is een paar dagen voor mij bevallen van een dochtertje en die is nu voor het eerst naar de kapper geweest. Ze heeft lang zwart haar, het is net of ze een pruikje op heeft, echt heel bizar, zoiets had ik nog nooit gezien. Het haar van R. begint steeds meer uit te vallen, overal kom ik die kleine dunne haartjes tegen. Best een beetje jammer, misschien terugplakken met superlijm . @ Ientje, welk corrigerend hemdje heb jij? Ik had er eentje van de Hema in maat S... arme melkborsten.... compleet in de verdrukking! Ik hoor weer wat gepiep uit de slaapkamer, dus ga eens kijken of ze honger heeft! Groetjes
Annelies, is R intussen al wakker? Pina, oh wat apart zeg! Nu al naar de kapper Ik heb ook hempie van de hema, maat M, en hetzelfde probleem met boobs, dus ik houd hem gewoon daaronder! Problem solved Nee, die cup E past niet echt in een maatje M hemd
Morning! @Pina, jee, viriendin is er vroeg bij met baby al naar de kapper. Dat staat hier niet op de planning zo vroeg. Zijn broers hadden ook zoveel haar, op een gegeven moment achter op hun koppie een kale plek en bovenop knip ik op den duur zelf wel de plukjes wat korter. Ze zullen ook nog wel wat dunner worden hoor, maar echt uitvallen deden ze bij zijn broers iig niet. We zien wel... Op die foto zit het wel netjes, normaal wat slordiger @Ien, ja he? hij ziet er ook gezond uit. Mijn onzekerheid is dan ook dat hij eventueel snel went aan minder melk en daar tevreden mee is. Beetje hetzelfde als Sucre's D. Die was ook tevreden, sliep goed etc, maar kreeg niet genoeg binnen. Ik weet uit theorie dat babies snel aan minder kunnen wennen zonder een kik te geven. Daarom ben ik extra alert. Ik heb de indruk dat hij minder drinkt, vandaar dus even in de gaten houden. Ik maak me geen kopzorgen hoor, dat zit niet in mijn systeem gelukkig, maar het is wel even voelsprieten uit en de boel in de gaten houden. Morgen dus even wegen, hopelijk is alles in orde. Oh Bd! Wat heeft M heerlijk geslapen! Goed zeg! Heb je hem verteld dat hij dat elke nacht moet doen?!
Pina: haartjes terug plakken, hihi! Moest wel even lachen. Julia: inderdaad even in de gaten houden dan. Morgen moet je naar het CB? Annelies: Wat handig dat R wakker wordt van T. Mijn vriend slaapt overal doorheen (echt overal), dus die moet ik meestal goed porren, want een huilende D is niet genoeg hier. Ientje: leuke foto's van de doop! Leuke jurk, staat je goed! D kreeg op den duur hier en daar wat langere haartjes erbij, zag er heel maf uit dus die knip ik een beetje korter. Naar de kapper met de kleine ga ik echt niet doen, ze vragen hier echt bizarre prijzen om die drie haren te knippen. Hoe zit dat bij jullie?
Julia, lekker ventje hoor! En wauw wat een kuif! Kleintje, leuk dat ook je kleinste familieleden je jongens nu kunnen zien, zal een goed gevoel geven dat dit ook kan, is toch weer een stap in de goede richting. Hihi, zo groot als een tandenborstel, je neefje zag het al voor zich, zo'n lange dunne beeb Nova, nieuwe hobby, toppie! Echt een jongensbroekje trouwens Annelies, wat een stomme smoes eigenlijk, daarvoor bel je nog niet zo vroeg? Tijd voor je vent om dat gesprek aan te gaan, verstandig dat jij het niet doet. Wennen, dat komt wel goed toch? Is ook voor jou wennen (althans zo beschouw ik het wel), en het duurt nog even. Ah nog shopwensen, het is ook wel weer tijd om de zomerkleren op te bergen Ientje, ook nog genoeg te shoppen. Plat hoofd, niet dat het mij opvalt. Er zit nog een bult van de vacuumpomp maar dat valt best mee en het verdwijnt met het groeien van haar hoofd. Maar daardoor is het sowieso niet helemaal symmetrisch. En ook genoeg afwisseling van kant. Hm Julia vervelend dat je nog niet helemaal ok bent. Maar wie weet valt het mee, meestal is het je eigen lichaam dat tekort komt en niet de bv. Hee Pina! Dat nesthaar verdwijnt hier ook langzaam maar als het goed is komt er mooiernhaar voor terug hoor, de vraag is alleen wanneer Wauw, zo snel al naar de kapper... Bd, lekkere snurker! Hier ook lekkere snurker, van 23.30 tot 7.30 maar liefst! Zaterdag was wel erg onrustig met het feestje en zondag overdag weinig geslapen. Heb B nu is bed gelegd voor een middagslaapje maar hoor alleen maar protest. Hopelijk valt ze nog in slaap, anders na de volgende voeding nog es proberen. Gister kleine passessie gehouden met B, boxpakjes maat 56 passen niet meer qua lengte dus die gaan weer in de kast. Broekjes maat 50 zijn inmiddels ook hoogwater model, combineert leuk met de naveltruitjes Heb het assortiment in maat 62 maar eens uitgezocht, madam heeft een collectie waar je u tegen zegt! Wordt mama ook blij van, elke dag wat anders aan de komende maand
Julia: wat een kanjer zeg, cute!! Annelies: en R al uit zijn coma ontwaakd?Spierpijn? Corrigerende hemden: kruipen die niet ontzettend omhoog zodat je zo'n rol in het hemdje krijgt?? Zit er ook aan te denken maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel oprkuipende kleding. Kapper: M zou ook al kunnen, wat een haar zeg Vanavond komt de kapster voor mijn andere mannen, dus ff vragen of ze zijn haar bij de oren bijknipt, want dat "hangt" zowat in zijn trommelvlies kapster komt bij ons thuis, dus die paar haren doet ze gewoon voor niets. Oudste zoon knipt ze voor 8 euro en man voor 13, valt erg mee dus! Anke: wow die van jou kan er dus ook wat van dat slapen, heerlijk! maatje 56: ja ik ben ook al 1,5 week uit die maat, hij groeit zo hard!! Had van de oudste nog wat kleding, dus hij moet bijna een nieuwe kledingkast zo veel kleertjes van 62 - 68 heb ik nu. Vandaag moesten we voor gesprek naar psz van oudste. Hij is net 3 geworden en rond die leeftijd heb je altijd een gesprek. We hadden al wat strubbelingen vernomen maar vandaag was het helemaal bizar. Ons zoontje is dus net 3 en super slim. Hij telt tot 20, kan in het engels tellen, weet alle kleuren (meeste ook in het engels) en kan ontzettend goed onthouden. Hij houdt er niet van om in de kring te zitten en nu willen de juffrouwen (nou ja die ene dan) het op autisme sturen!!!! Mijn klomp brak. Niets tegen mensen met autisme, maar mijn zoon heeft echt GEEN autisme!!! We denken eerder dat hij misschien hoogbegaafd is en gewoon niet in de kring wil omdat daar geen uitdaging voor hem ligt. Ja maar.... kregen we alleen te horen. Was dus vrij weinig mogelijk wat betreft gesprek.... Ze hebben een voorstel gedaan om hem een dag te laten observeren om te kijken hoe of wat. Wij zijn hiermee akkoord gegaan om te kijken of die (hopelijk) onafhankelijke persoon een goede "diagnose" kan stellen. Vind het wel raar hoor, beetje van uit mijn doen. Het is een super lief en makkelijk kind, maar met een sterkte eigen wil. Hij is ook absoluut niet mensenschuw (zwaait naar mensen en zegt iedereen gedag) dus vind het erg vreemd dat zij dit zomaar over hem uitroepen. Nou ja we zullen wel zien na die observatie. We hebben wel aangegeven overal overleg over te willen, niet dat er straks ineens een dossier of iets dergelijks wordt aangemaakt met verkeerde zaken er in. Straks naar de tandarts, bleh!
Bd, wat een raar verhaal zeg. Nogal een verschil of een kind autistisch is of een eigen willetje heeft. Goed dat er een deskundige bij wordt gehaald, die heeft wat meer kennis en is onafhankelijk. Net de douche behandeld met antischimmel, ff bijkomen van de chloordampen. Maar het is wel weer lekker wit! Morgen de scheur in het plafond maar repareren, mn moeder is er en die kan dan mooi op B passen, kan ik ff lekker aanklooien.