@ julia, owww dat is goed nieuws zeg. Al je zorgen om niets, meneertje is Hollands welvaren Slaap lekker zonder wakker gemaakt te worden van een van je ukken. Effe linkje Aanbiedingen voor meisjeskleding @ anke, wow jij bent echt een goede klant geweest van de tandarts. Vandaag dus goed geslaagd bij de babydump
Zo goeiemorgen allemaal! Hoe gaat het hier? Zonnetje schijnt, strak blauwe lucht! Mooi man! Jullie nog plannen vandaag? Iedereen een beetje een normale nacht gehad?
goedemorgen allemaal! rustig hier...iedereen nog aan het uitslapen ofzo??hihi! wij werden vannacht wakker om 5;00 s had honger, nu probeer ik de tijd een beetje te rekken...maar dat is lastig, denk dat ik hem zo maar de fles geef en dat ipv 150, 5 schepjes, 180, 6schepjes doe, misschien red ie het dan tot vanmiddag uurtje of half 3. zitten we weer op schema! vandaag word als het goed is de nieuwe bank gebracht. tussen 11 en 13uur. @julia, hartstikke goed zeg, al ruim 5kilo! idd niet meer heen gaan en alleen nog voor de prikjes. wij moeten alleen volgende maand weer voor y, omdat ie de ogentest niet wou doen...denk niet dat het nu gaat lukken, maar dan kunne ze daar de hik krijgen hoor. tis goed met ze, hij ziet prima, zelfs vliegjes op het raam vanaf de eetkamer tafel. nou ik ga de fles maken voor s! toedeloe!
Meid, slim bezig jij. Meer melk en weer op schema. Ik heb nog niet zo'n vast schema, hier regelmatig een uurtje eerder of later, maar zo ongeveer begint het er op te lijken. Oh leuk, nieuwe bank! Een leren bankstel toch? Wat voor kleur? Kunnen je tuinstoelen weer richting tuin, niet verkeerd! Ik verwacht vandaag mijn nieuwe boxkleed. Hoewel.... Ien die er 1 via dezelfde site had besteld kreeg ik hem een paar dagen na het bericht dat hij verzonden was toch? Ik kreeg gisterochtend een mailtje dat hij verzonden was, hoop zo dat hij vandaag bezorgd wordt. Zal nog even interessant worden, als de tnt man komt en ik mijn zoon van school ben halen ofzo. Ik denk dat ik maar een broefje schrijf dat soma kan geven aan tnt man en dan mag zij hopelijk tekenen en hem in ontvangst nemen. Zou dat werken?
Annelies: He, vervelend dat niemand je heeft tegengehouden met shoppen! Maar wel leuk om aanbiedingen te scoren. Ons Kleintje: Lijkt me moeilijk hoor om je oudste zo jaloers te zien, maar het kan hem ook niet kwalijk worden genomen. is het een idee om elke dag een momentje met hem alleen in te plannen. Dat hij gewoon even tijd met jouw alleen heeft. Of lukt dat nog niet omdat je handen tekort komt? Anke: Jij ook lekker aan het shoppen geweest! Wat leuk dat B er gelijk mee zat te spelen! Julia: Ik heb D voor 3 dagen KDV opgegeven. Meer wil ik eigenlijk niet, liever nog een dagje minder eigenlijk. Ik wil ongeveer 32 uur gaan werken en mijn vriend is 1 dag in de week vrij (studiedag). Misschien dat s.pa ook nog 1 of 2 dagen wil oppassen, maar daar hebben we nog niets over afgesproken. Over die kinderwagen en de lekke band. S.pa snapte het ook al niet en had tegen mevrouw gezegd dat die band toch zo te plakken is. Waarop mevrouw antwoordde dat zij en haar man geen idee had hoe een lekke band te plakken. *verbazing* Ik plakte m'n eigen lekke fietsbanden al toen ik 10 ofzo was. Maar oke, ik klaag niet hoor! Je kleine vent is prima gegroeid zeg! Gaat helemaal goed! Meid: Zo de loungeset kan vandaag de woonkamer uit dus! ben benieuwd naar je nieuwe bank! Julia: Leuk, een nieuw boxkleed! Volgens mij kan je s.oma gewoon laten tekenen, het is toch niet iets waarbij je je moet legitimeren (wat bij bepaalde belangrijke documenten wel moet). Hier schijnt het zonnetje en ziet het er aardig uit, dus wij gaan zo lekker een wandelingetje maken. Gelijk even de andere kinderwagen uitproberen.
@Soma= schoonma? ik lees steeds stoma @ leuk kleertjes van z8 ik heb er ook iets van @hulp, achteraan gebeld, is in behandeling.. duurt al een tijdje die aanvraag. We zoeken hulp bij huishouden en flesjes geven. zodat ik oudste ook wat meer aandacht kan geven en mijn rust een beetje kan vinden, want zo wordt ik natuurlijk nooit meer de oude. krijgen veel hulp van fam. maar dat is ook niet eindeloos aangezien ze ons al 6 uur per dag helpen en het nogsteeds stress hier is. De oudste probeer ik een aantal keer per dag persoonlijke aandacht te geven, vanochtend extra vroeg uit bed zodat ik 1,5 uur tijd voor hem had, maar daarna kwamen de kindjes uit bed voor de fles en was het meteen mis. Nou ik ga weer verder! oudste kleintje is naar kdv dus ik kan me nu even op de administratie storten! x
Goedemorgen! Julia, ruim 2 kilo in 8 weken, super! Alleen nog voor prikken naar het CB, ik kijk in mijn boekje en voorlopig zijn het vooral prikken, pas weer met 6 maanden en dan nog 2x. Dus dat valt wel mee. Maar hoor het vaker van ouders, de eerste ga je braaf alle afspraken en bij de volgende kids al minder. Hee nieuw boxkleed, altijd leuk, nieuwe spullen Afleveren is toch geen probleem? Wij lieten alles altijd bij souders afleveren, geen probleem, ook niet op mijn naam. En wij nemen regelmatig pakjes aan voor de buren,ven zij voor ons. Enige waar je voor moet tekenen en legitimeren zijn bankpassen etc. Nova, wauw zo snel plaats op het kdv, lekker hoor. Wij hebben ons ingeschreven toen ik 5 weken zwanger was (bij 4 organisaties) had in juli voor 2 dagen plek en pas recent voor 3. Werd vorige week wel gebeld door een ander kdv, die hebben nu ook plek. gelukkig is het niet overal zo'n drama.
Ja, volgens mij gaat het wel lukken met het boxkleed en de tnt man. ALS hij vandaag komt, *hoop hoop*! Nova, al aan de wandel met nieuwe wagen? Wat voor eentje is het? Kleintje, soma is een woordje bedacht door Vive. Ik vind hem leuk dus we houden hem erin. Het staat voor surrogaat oma. De tante van mijn man dus. Zijn moeder is overleden en de tante neemt de rol van oma erg serieus! Ik heb soma trouwens net aan het werk gezet. Ze heeft haar boek net uit en zit niet graag stil. Laat ik nou nog een 2 grote lappen in de kast hebben liggen die mijn moeder op mijn verzoek op de markt heeft gekocht een eeuwigheid geleden om dekbedovertrekken voor de jongens van te naaien. De naaimachine is niet mijn grootste vriend, en soma is helemaal blij met een klusje. Zij blij, ik blij!
Nova, bestaan die mensen die hun band niet kunnen plakken?? Nou wist ik wel hoor, maar toch. Maar daar heb jij dan veel plezier van Kleintje heb je al op marktplaats gekeken? En Rondvragen bij vrienden en kennissen maar dat heb je ongetwijfeld al gedaan. Hihi soma = stoma, is niet het zelfde, maar je hebt wel soma's met een stoma Hier, zonnig en rustig. Straks komt voor het eerst onze Bertha, heerlijk idee dat ik niet meer hoed te poetsen. Straks boodschappen doen en een beetje werken, verder lekker relaxed. Fijne dag allemaal! Oh by the way, nog een vraag: wij hebben heel veel knuffels gekregen en niet allemaal even leuk. Wil er een aantal aan een goed doel schenken, weet iemand nog iets? Ga ook nog even googlen, zal het hier posten als ik wat vind, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met een overdosis aan knuffels.
Ons Kleintje: Ik hoop echt dat het een beetje opschiet met de extra handjes! Julia: Geweldig van soma zeg! Moet vast wel een verademing zijn na het bezoekje van spa, of niet? Het is een firstwheels kinderwagen, met reiswieg. Dus vandaar dat ik er nu al mee aan de wandel kan. De buggy inzet kan je twee kanten op laten kijken, en dat vind ik toch wel een fijn idee. http://strollersandprams.com/strollers/704/1/stroller.jpg http://www.mypushchair.co.uk/firstwheels-city-elite-carrycotTN.jpg
Haha Anke, knuffels! Geen idee, zou even googelen idd. En anders naar Roemenie? Oh, had ik jullie trouwens verteld dat er een 2de keer is ingebroken in ons buitenhuisje in Bulgarije?! De ratten! Nu is echt ALLES, op bank/bedden/matrassen/fornuis na meegenomen. Oh nee, een kapotte plu hadden ze laten staan. Oh en laten ze nou niet hebben geweten dat de zitting van de bank open kan worden geklapt en dat daar een paar vloerkleden in lagen?! En IN de oven stonden een paar schone ovenschalen, die hebben we dus ook nog... Grrrrrrrrr stelletje.... &^$E@(*E(_)@*(^#&@ Wij gaan eind okt. naar Bulgarije en dan dus ook in de weer met een alarmsysteem enzo. En ik ben nu hier alvast eea aan het opruimen wat soma mee kan nemen voor het buitenhuisje.... Maar het zijn toch wel een stelletje hufters he? Die hebben gedacht, laten we een 2de keer gaan want de 1e keer hebben we niet alles meegenomen. Soma had er overigens net weer een heel aantal glazen etc van haar huis mee naar toe genomen. Die zijn dus ook weer gejat. Toen ze na de 2e inbraak kwam en zag dat het weer loos was, heeft ze de spullen die ze vanuit Sofia voor het huisje had meegenomen veilig in haar auto gelaten en weer mee terug genomen. Het is het nu duidelijk niet waard om nieuwe/2de hands spullen erheen te brengen totdat wij in okt. nieuwe deur en alarm laten plaatsen.
Nova, WOW! Wat een mooie wagen zeg!!!!! Superr!!!!! En idd, een verademing na spa, heerlijk dit! En ze speelt zoveel met de kinderen, echt leuk! Ik stelde vanmorgen mijn zoon voor naar een grote speeltuin te gaan na school, maar nee hoor, want dat zou hij soma niet zien! (die was gewoon meegegaan maar dat had hij nog niet in de gaten). Echt fijn dit. Oh Anke, super, bertha is on her way! Heb je de schoonmaakmiddelen al klaar staan? Ik ga vanmiddag maar eens de keukenkastjes onder handen nemen, mag wel weer een keer gebeuren... of stuur jij Bertha even richting Nijmegen?
Nova, ziet er goed uit die kinderwagen. Lijkt wel wat op mijn Mutsy, ben ik overigens erg blij mee. Julia, alweer ingebroken, oh nee! Kan er zo boos om worden, mensen die niet met hun tengels vsn andersmans spullen af kunnen blijven. En dus bijna alles wat los zat meegenomen. Zo zuur voor je soma ook. Gelukkig kan je haar hier een beetje verwennen, lekker dat jullie elkaar blij maken Bertha is nu om me heen aan het schoonmaken Denk dat ze Nijmegen niet haalt met dr ouwe auto, helaas. Dusse... Succes met de keukenkastjes! Daar was ik ook al mee begonnen, en ook de koelkast is nog aan de beurt.
ohh nee julia, niet weer ingebroken!!!! ze jatten daar ook daadwerkelijk alles wat los en vast zit of niet? ratten! misschien een goede optie een alarmsysteempje! @anke, mutsy, heb ik ook, super tevreden mee! hij is ook lekker hoog [niet dat ik zo groot ben maar loopt stuk fijner] en hoe was bertha??? zo meteen kraamvisite van collega's.....lekker optijd he....maar goed ze komen tenminste....
Ik heb gelukkig bijna geen knuffels gekregen. Eind september komen mijn ouders terug van hun vakantie en gaan ze de zolder opruimen. Daar staat nog heel veel spul van mij van vroeger. Zo ook zakken vol met knuffels. Dus de overdosis moet hier nog komen Julia: alweer ingebroken, wat een brutaliteit joh! Daar wordt je toch flink pissig van! Hopelijk dat het na jullie bezoek en een alarm het niet meer gebeurt. Vandaag flinke wandeling gemaakt. Ik ben half 1 op pad gegaan, en kwam om half 5 pas weer thuis. Niet alleen maar gewandeld hoor. Even langs de wibra geweest, bakkie bij schoonzus gedaan en nog wat boodschapjes bij de supermarkt. Deze dag vloog voorbij!
behoorlijk druk hier! Sinds gisteravond een heel onrustig mannetje, vannacht onrustig geslapen en vandaag ook weer. Veel huilen en hij wordt alleen rustig als hij bij mij ligt. Ook bij zn vader is het krijsen, daar baal ik behoorlijk van. Hij zou eigenlijk de hele wk weg zijn maar blijkt nu toch elke avond naar huis te kunnen gelukkig. Zit ik in elk geval niet alleen met S. Maar dat hij hem steeds niet stil krijgt is voor ons allebei behoorlijk frustie. Zal morgen weer reageren hoor, sorry voor dit ego bericht!
he ientje, balen zeg dat je mannetje zo ontevreden is....en erg fijn dat je man savonds thuis kan komen, anders word het nog meer frustie! zo kraamvisitie is alweer weg! ontzettend stoere kleertjes gekregen en een knuffel! haaha!
vandaag 2 x kraamvisite, was leuk. Onze kraamvisite komt ook meteen meehelpen dus dat is heel fijn. Ze hebben het gras gemaaid, gestofzuigd en flesjes gegeven! heerlijk dus voor mij, en zelf vonden ze het ook erg leuk om te doen. Mooie kinderwagen zag ik voorbij komen @soma, aha nu snap ik m. @inbraak, wat erg zeg. Stom dat mensen niet van elkaar spullen af kunnen blijven.