Oh trouwens Ien, moet je 's nachs nooit naar de wc? Ik nu nog wel omdat ik toch ook moet voeden, maar als je gewoonlijk ook moet kan je dan natuurlijk heel voorzichtig zijn armen langs zijn lijf leggen, onder de deken. For as long as it takes... (oh maar hij ligt op zijn zij.... Euhmmm... Ik ging even uit van een rugslaper zoals die van mij met handjes boven het hoofd) En er gaan richting winter dus wen maar vast aan die ijsklompjes, zodra hij zelf wat bewegelijker wordt snachts en zelf op zijn zij gaat liggen wordt het wel minder. Waar heeft hij nu zijn handjes als hij slaapt? Bij zijn gezicht? Nog niet 1 handje onder zijn wang denk ik?
Ik heb er nog 1, ja het duurt even maar heb mijn geheugen weer terug, wat dadelijk een beetje zal helpen is als hij in de winter in een slaapzak met lange mouw gaat slapen waarvan de mouwen nog net iets te lang zijn en zijn handjes daar dus in verdwijnen. Was 'vroeger' altijd erg blij met mooie slaapzakken en korte armpies!
Thx voor tips! Ja die lolo 's zijn goeie handwarmers Nee ik hoef 's nachts niet te plassen, sorry, ik slaap dus ook echt de hele nacht door! En hij ligt idd met z'n handjes naast z'n hoofd, nee niet onder wang. Ik zal eens kijken naar zo'n winterslaapzak met mouwen. Heb een aantal mouwloze gekregen van vriendin maar voor de winter zijn die met mouw misschien geen overbodige luxe. Ik kan hem natuurlijk wel alvast 's nachts een maatje groter shirt aandoen. Scheelt misschien ook wel.
Meneer was vanmorgen in niet zo'n best humeur, dus is ie uiteindelijk met hub in bad gegaan en heb ik hem daarna maar iets vroeger gevoed dan de planning was. Nu ligt ie al een hele tijd te meuren in zn wiegje, heerlijk! Ik ben toen lekker zelf in het bad gaan liggen, lekker met boekie erbij, en toen het water wel erg koud begon te worden ben ik er pas uit gegaan Zometeen lekker stokbroodje en een soepie, het zonnetje is hier ook doorgebroken, heerlijk! Jullie nog plannen vandaag meiden? Of zijn jullie gewoon allemaal de hort al op, dat het zo rustig is?
zonnetje????stuur hem onmiddelijk hier heen ientje!!! tis nu even droog maar al de hele ochtend aan het spetteren en aan de buienradar af te lezen de rest van de dag ook....zucht word een saaie zondag in huis dus! koude handjes, yep hier net zo! slaapt op zijn rug met altijd die armpjes omhoog! haha, heel ontspannen. je hebt trouwens ook slaapzakjes waar je de armen op en af kan ritsen, ook makkelijk! vanmorgen kraamvisite gehad, leuke pyama gehad met geld erbij! altijd goed! fijn dat het slapen zooo perfect ging in zijn eigen bedje..en dan ook al de hele nacht door, heerlijk! senn slaapt ook nog steeds heerlijk de nachten door van 22;30 tot uur of 7;30, dan fles weer in bed tot een uur of 10;00, jammer alleen dat de oudste dondersteen vanmorgen alweer om 7;45 naar zijn mama en papa aan het roepen was...haha maar geen klagen hoor!
Ach ik kon het niet laten nog even snel wat fototjes te posten van vandaag Ik kom vanavond weer even reageren, krijg zo bezoek van familie.
Tis inderdaad rustig hier. Annelies wat een schatje, en zo wijs ook. Heb vanochtend ook foto's zitten maken, van een wat minder vrolijke B, erg grappig. Zal ze eens in mn fotoalbum zetten. Net bezoek gehad, was weer gezellig. Woezel en Pip puzzel gekregen, heel leuk. Nu naar sma, ligt weer in het ziekenhuis....
Ien: heerlijk dagje heb je zo gehad, zo te horen! Lieve foto zie ik voorbij komen van een mooie meid! Hier heeft de kleine ook altijd koude handjes. Had al aan de kraamzorg toen gevraagd of dat geen kwaad kon. Hier de hele dag grijs en grauw en veel regen, bleh. Vanmiddag weer wezen boogschieten, en ik vind het nog steeds leuk. De groep is al flink uitgedund, maar dat is alleen maar mooi. Eerst moesten we om de beurt schieten, omdat er niet genoeg banen waren, nu had ieder zijn eigen baan! Vriend is lekker met D bezig geweest, badje, aankleden. Hij heeft zelfs een enigzins matchend outfitje samengesteld . Meestal leg ik kleertjes klaar, maar nu eens expres niet gedaan. Helaas heeft D de hele avond al een beetje een rot humeur. Ik denk dat ik vroeg naar bed ga en het laatste flesje aan vriend over laat. D huilt, ik ben er weer vandoor. Morgen meer hoor!
Hier ook een druk dagje achter de rug. Vanmorgen bezoek van mijn vader en vanmiddag 3 jonge gezinnetjes op bezoek om afscheid te nemen van een van mijn beste vriendinnetjes die dinsdag naar Canada emigreert. We hadden dus een 'laatste' samenkomen hier bij ons thuis. Veel kindjes, bij elkaar speelden er hier 9! Ze hebben ook veel boven gespeeld en wij hebben gezellig gekletst. Blij om iedereen weer te zien maar ook heel dubbel en sip toen vriendinnetje met vriend en dochter uiteindelijk weggingen. En nu ik dat zo type vind ik het eigenlijk nog sipper. Zo'n pokke eind weg! Bah! Verder alles normaal hier, niks te melden. Annelies, wat een mooi meiske toch! Ga zo even bij jou spieken Anke! Tot later allemaal!
Nova, het klinkt alsof je een nieuwe hobby hebt. Goed van je, om je vent met D thuis te laten, nou moet ie wel. En een matchende outfit, mooi toch. Hier ook al wat aparte combi's gehad, maar daar zeg ik niks van hoor, meestal kan het er wel mee door. Julia, raar zeg, zo gezellig en dan afscheid voor heel lang. Neem aan dat je skype en webcam geinstalleerd hebt? Ik heb 2 goede vriendinnen in Amerika wonen en 1 in Noorwegen, veel mailen en af en toe skypen, is best te doen. Maar kan me goed voorsellen dat je sip bent, knuffel voor je! Nog geen foto's trouwens, doe ik morgrn op de pc, zit nu op de bank met ipad. Net nog evens bij smams in zh geweest, ze heeft een wond op dr been die niet dichtgaat, ze heeft nu een drain en krijgt een huidtransplsntatir, best heftig dus. Gelukkig voelt ze zich nu verder wel goed, en ze was natuurlijk blij dat we langskwamen met B. Van de week nog maar een keertje doen. Spaps vroeg of we wat foto's wilden mailen, hangt ie een printje bij haar bed, is wel zo leuk natuurlijk. Nu nog ff bankhangen tot B dr fles krijgt en dan snel naar bed, zijn nog een beetje brak van gister...
Dat is inderdaad minder Julia, maar ik geef ze geen ongelijk; Canada is wel ontzettend mooi en er heerst een compleet andere mentaliteit. Hopelijk hebben jullie op een leuke manier afscheid kunnen nemen. Ik vond het echt frisjes vandaag. Viel wel even tegen. Moest gewoon mijn winterschoenen opzoeken
Julia; Lijkt me inderdaad heel apart om iemand te zien vertrekken naar 'ver weg'. Ik heb regelmatig afscheid genomen van mensen omdat ze een lange reis gingen maken, en dat vond ik al erg lastig. Om er een positieve draai aan te geven: leuk vakantie adresje in Canada nu! Anke: jeetje wat heftig van smams! Fijn dat jullie bezoekje haar goed doet! Pfff, vanmorgen prachtig mooi weer, blauwe lucht, zonnetje. En nu is het alweer helemaal dichtgetrokken met grijze regenwolken. Echt ongezellig! Kleine man ligt naast mee te slapen, huisje is alweer aan kant en gezogen. Zo een wasje erin en daarna maar eens werken aan mijn cv. Laters meiden!
Morning! Lekker geslapen allemaal? Voor de nachtbrakers onder ons, ik hoorde er vannacht ook weer even bij hoor! 2 keer maar liefst! Gevalletje speen terugstoppen, dus hij hoefde er niet uit, maar toch. Was er wel even zoet mee want eer hij in de gaten heeft dat ie hem niet steeds los moet laten na 10sec, waren we ook weer even verder Was weer even wennen, maar ik klaag niet hoor! We liggen nu nog in bed, volgens mij is ie wakker maar hij ligt er nog rustig bij. Prrrrima! Kan het kloppen dat ik tussen een kier in de gordijnen een straal zon heen zie piepen? Lekkerrrrr! Fijne dag allemaal!
bd, je winterschoenen zal ik je wat vertellen, gister mooi de verwarming aan gezet..........bibber bibbbeerrrr....... @anke, he dat klinkt niet zo mooi van sma!een mooie foto van haar kleindochter zal haar zeker goed doen! @julia, canada, klinkt heerlijk, maar emigreren, zou niet iets zijn waar ik aan zou denken. mooi adresje voor jullie om vakantie te vieren! al is het wel een pokkeeind vliegen... @ja ientje, ik weet niet of je de gordijnen al open hebt getrokken maar hier ook het zonnetje! gelukkig! tis nu even wachten tot s wakker word, kan ik hem in bad stoppen en op naar de supermarkt! morgen voor het eerst s naar het kdv....ik ben benieuwd....heb ik de hele dag geen kind om me heen, wat zal ik eens gaan doen.... moeten er van jullie binnenkort ook al weer aan het werk of nog niet? mijn eerste werkdag is di 27sept. en kan eigenlijk nog niet echt zeggen dat ik er zin in heb! nou ik ga weer even aan de poets!