De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Anke: bah wat naar voor je smoeder zeg! :( kon er ook nog wel bij. Heftig man. Een foto van haar mooie kleindochter zal haar vast goed doen!

Nova, o het zonnetje is daar alweer weg dus. Jammer!
    Het huis al aan kant, goed zeg! Ik voel me ineens erg lui haha!

Meid, niet zo raar dat je geen zin hebt om te werken met die baas van je. Ook al heb je een deal kunnen sluiten, vind het nog steeds een hork.
    Maar hier ook nog weinig zin om te gaan werken hoor, ik moet 11 okt voor het eerst weer.
    Maar moet zeggen dat ik er steeds minder tegenop zie. Wat minder tegenzin zeg maar ;)

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Iedereen een hele zonnige, stralende goedemorgen :D Een zonnig dagje is goed voor mijn humeur en ook is het erg leuk dat mijn bestelling met kleertjes onderweg is met de GLS chauffeur.

Bedankt voor de complimentjes op mijn wijze dametje. Of ze echt wijs is geen idee, maar ze doet in ieder geval dan goed alsof. Gisteren familie op bezoek (megadruk) en madam vond het allemaal mega-interessant. Was het er ook niet mee eens dat ze daarna moest gaan slapen. Dus we hebben om half zeven 's avonds nog een uur gewandeld met zijn drietjes ;)

@ Anke, wat enorm vervelend dat het niet goed gaat met je smoeder :(

@ Julia, enorm jammer dat ze naar Canada emigreert. Het zal niet gemakkelijk zijn, maar wellicht wel leuk om in de toekomst eens langs te gaan. Canada is echt prachtig (heb er familie wonen).

@ Ien, je ziet inderdaad een zonnetje dat schijnt. Heerlijk weer op dit moment, dus geniet er van :D.

@ Meid, ik kan me voorstellen dat je nog helemaal geen zin hebt om aan het werk te gaan. Hier hetzelfde en mijn verlof is afgelopen op de 16de oktober. Dat is alweer veels te snel (snik), van de week de wendagjes ingepland.
    Grappig om te lezen dat je verwarming al hebt aangezet. Hier sloeg hij gisteren ook aan (termostaat staat op 19 graden).
    De kleertjes van T. had ik gisteren expres aangedaan. Ze zijn nog iets te groot, maar mijn smoeder kwam op bezoek en ik heb het van haar gekregen. Was een goede zet van me :cool:

@ Supernova, werk ze aan je CV, vind dat altijd zo'n gedoe. Ik heb laatst voor een nicht van Roy haar CV en brief onder handen genomen. Ze vroeg zich af waarom ze niet werd uitgenodigd voor een gesprek. Tja dat was gemakkelijk te verklaren toen ik de CV en brief zag (drama met opmaak en spelfouten).
    Grappig om te lezen dat je partner het redelijk goed heeft gedaan met de kleertjes. Ik ben een mazzelkont, R. heeft smaak :) Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad met het boogschieten.

@ Bd, hahah ookal de winterschoenen. Hier ookal op zoek geweest, maar partner heeft ze goed opgeborgen (en ik kom daar niet bij). Dus hij mag ze vanavond lekker gaan pakken.
    Hoe is het vannacht gegaan ?

@ koude handjes, hier ook altijd koude handjes (ookal ligt ze in de puckababy) en daarnaast zijn ze vaak blauw of gewolkt. De kinderarts was het ookal opgevallen; hij vond het wel grappig.

Heb vorige week een tweede puckababy aangeschaft, omdat eentje te weinig is. Wanneer die in de was zat dan is het drama met madam, dus maar een bijna nieuwe (slechts 2 keer aangehad) via marktplaats aangeschaft (16,50 inclusief verzendkosten :D ). Kan ik hem straks weer verkopen voor 20 euro of zo dan draai ik nog winst.
    Hierna ga ik de volgende editie kopen van de puckababy en dan hoop ik haar langzaam te kunnen laten wennen aan losse armpjes.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    ff snel, Nova, S heeft het kakvestje aan vandaag! Foto staat in mn album :) Ben er erg blij mee!

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Haaai allemaal, tis hier rustig! Ai Ientje, twee keer wakker, maar niet eruit.

Annelies, was het nog lekker weer gisteravond? Dan is zo'n avondwandeling niet erg natuurlijk. Haha goeie zet om die kleertjes aan te doen, doe ik ook wel eens.

Hier lekker rustig, vanochtend even een boodschap gedaan, lekker eruit omdat de zon scheen. B ligt lekker te slapen, ik ben aan het werk gegaan maar kom ff niet verder en de hulplijn heeft pauze.
    Dacht wat foto's te uploaden, wil mn pc niet meer... Zucht. Laatst ook al, toen stof verwijderd, nog maar eens proberen. Hopelijk helpt het.

Smams trouwens, ligt dan wel in het zh met een nare wond maar ze heeft even rust van de chemopillen, wat een verschil. Ze is een stuk energieker, erg positief. Ze had commentaar op het zh eten, dus nu neemt spaps haar avondeten van thuis mee. Kan me er iets bij voorstellen, en gelukkig heeft ze haar eetlust ook terug.
    Zo es checken hoe het programma van prinsjesdag is, kan ik ook een keer naar de koningin zwaaien. Woon al bijna 10 jaar in de juiste stad, nog nooit gedaan.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Annelies, en? Is GLS al langsgeweest? :D
    Lekker toch, ff wandelen. Goed voor de frisse lucht :) dat vond T vast ook :D
    Goeie deal zeg, die 2e puck voor 16,50! :$ Idd, lekker doorverkopen voor meer straks :D

Ohh spelfouten, echt een no-go voor cv. Niet lullig bedoeld voor mensen die niet goed zijn in spelling hoor, want naar mijn idee kun je dat, of je kunt het niet. Maar als je het niet kunt, moet je 't wel ff laten nakijken.
    Zo loop ik altijd hub's brieven helemaal van boven tot onder na, die bakt er zelf echt helemaal niks van, haha

Anke, nog wat verder gekomen met je werk? Of is madam alweer wakker?
    Zal idd wel dat je smams zich stukken 'beter' voelt zonder chemo. Volgens mij voel je je dan al gauw 'goed', vergeleken met die troep. En natuurlijk zijn we hartstikke blij dat de troep bestaat hoor, zo bedoel ik het natuurlijk niet.

Leuk, dat je naar de koningin gaat zwaaien! Toen ze 1000 jaar geleden op koninginnedag in Rotterdam was, ben ik ook geweest. Was toen erg jong en we gingen met de metro. Keihard rennen want de metro stond er al. Ging ik keihard op mn m**l voor het oog van een heeele hoop mensen. SCHAAM!
    Haha, sindsdien ren ik NOOIT meer voor een metro, en ga ik ook NOOIT meer naar de koningin kijken. Haar schuld :D:p

Meneertje heeft lekker zn best lopen doen zostraks, dus ik heb weer het eea te verschonen hier ;) Hopelijk hoef ik alleen de luier te verschonen, en niet gelijk alles ;)

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ahhh Ien heeft ookal ervaring met de poepluiers die tot de oksel door lijken te lopen :D Geweldig dat verhaal dat je ging kijken naar de koningin, maar ben je uiteindelijk nog wezen kijken of heb je dit na de valpartij laten zitten...
    Hier een aantal jaren geleden ook de koningin gezien en Maxima, die kwam toen voor het eerst mee op koninginnedag (Meppel). Was mij veels te druk.
    Mijn partner werkt al 11 jaar bij dezelfde werkgever en gaat er voorlopig nog niet weg (bouw ligt nogal op zijn gat). Hij heeft destijds gewoon gebeld en werd aangenomen. We hadden het er gisteren nog over, maar hij heeft dus geen idee hoe hij een sollicitatiebrief moet schrijven. :D

@ Anke en is het nog gelukt om verder te komen met je werk ? Kun je straks ook thuis werken of moet je verplicht aanwezig zijn?

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe foto's van B.

Wel lekker dat je smoeder nu even geen chemo hoeft te hebben. Ze heeft trouwens helemaal gelijk; het eten in het ziekenhuis is echt niet lekker :x.

@ Hier, GLS is geweest. Ik was nogal enthousiast dus de chauffeur zal wel hebben gedacht dat ik niet helemaal spoorde :cool: Kleertjes uitgepakt en ze zijn nog leuker dan op het internet.
    Het huis verder aan kant gemaakt en de aardappels geschild voor mijn stampotje zuurkool. Vanavond komt de gastouder op kraambezoek, zal vast gezellig worden.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, ai ai ai, onderuit omdat je moest rennen voor de koningin, nou ik snap dat het niet meer hoeft van je ;)

Meid, jij dus ook wennen, raar idee dat je een hele dag zonder S. bent.. Wij hebben morgen intake op het kdv en dan blijft B. meteen een paar uurtjes. Woensdag gaat ze de hele ochtend.

Heb een paar nieuwe foto's geupload, pc werkt weer. Kennelijk heeft dat ding af en toe een aai van de kruimeldief nodig of zo :$

Kan weer vooruit met werk, inmiddels ook weer wat collega's gesproken, gezellig. Thuiswerken, kan prima, ga ook een halve dag per week thuiswerken (en 4 op kantoor), maar aanwezigheid op kantoor is ook gewoon nodig. En in je uppie thuis is ook saai hoor, heb ik aan het begin van mn zwangerschapsverlof nog gedaan. Maar voor een workaholic is het wel prettig dat je ook 's avonds en in het weekend kan werken :D

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Even snel. Mijn adapter van mijn laptop is naar de getver en ik baal hier behoorlijk van! Ik ben nu vlug het een en ander aan het overzetten naar een externe schijf. Nieuwe adapter is besteld, dus even afwachten wanneer die binnen komt. Daarnaast gaat vriend ook windows verwijderen van lappie, en Ubuntu (Linux, voor de computernerds onder ons (zijn die er eigenlijk?) er op zetten.

Dus als jullie me missen, dan ben ik Ubuntu aan het uitvissen :D

(ik lees jullie berichtjes later even, Ientje, foto's kijk ik ook later!)

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wow Anke, jij blijft/gaat echt veel werken! :$ 4,5 dag, wow!
    B gaat toch 3 dagen naar kdv? Blijft haar papa een dagje thuis dan? (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :))
    Ja de pc heeft zeker wel af en toe een stofzuigertje nodig! Die van mn souders is bijna naar zn grootje gegaan omdat ie helemaal vol met stof zat, waar ie z'n warmte kwijt moet.
    Ben benieuwd naar de foto's, ga gauw kijken!

Nova, hier wel een beetje computernerd, ik ken Linux niet qua gebruik, maar heb er wel van gehoord.
    Balen dat je adapter naar de mallemoeren is :(

Wat eten jullie vandaag? Heb weer inspi nodig... niet voor vandaag, ik eet alleen, en heb nog een restje in de vriezer liggen. Maar voor de rest van de week heb ik nog geen flauw idee. Heb wel vanmorgen een kilo gehakt gekocht :D Misschien maar weer eens aan de gehaktballen, hmm. Lang geleden! Moet eens even kijken hoe dat ook alweer moest. Juul, jij een idee? :D:D:D:p

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, ja 4,5 dag werken (neem halve dag ouderschapsverlof per week op). Heb een leuke maar wel pittige baan, maar gelukkig wel flexibele uren, dat is heel fijn. En manlief werkte al 4 dagen dus dat blijft zo.

Gehaktballen, klinkt goed. Tip van manlief: Recept - De gehaktbal van het team van De Librije - Albert Heijn, deze zijn heeeeeel erg lekker!
    Goed idee trouwens, ik ging pasta met tomatengehaktsaus maken, dus nu wordt het meatball spaghetti variant. Thanks Ien!

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @anke, wat voor een baan heb jij precies? 4,5dag is wel pittig maar in sommige banen kan je nou eenmaal niet minder werken....
    als het maar goed voelt!
    mooi meisje hoor, even bij je foto's gekeken!
    dat gerecht ziet er goed uit! ga ik zeker maken! wel eens wezen eten bij de librije? staat zeker een keer op mijn verlanglijstje, ik hou erg van dit soort restaurants!

@supernova, ik ben zeker geen computernerd maar ik heb toevallig wel ubunto op mijn laptop staan, werkt toppie!!! enne als het werkt schuif ik mijn laptop door aan die van mijn vriend, die fixt het dan wel weer voor me, zit voor zijn werk de hele dag achter de computers dus hij is de nerd hier, hihi!
    hopelijk is je adapter er snel.

@ientje, nou al inspiratie voor je gehakt?? ik heb vanavond zuurkool oven schotel gemaakt, jammie!
    met gehakt en kerriezuurkool, ananas en aardappelpuree!
    he ik kan je foto's niet zien...heb maar even een vrienden berichtje gestuurd...misschien kan het daarna wel?

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    #2652 AnkeM, 19 sep 2011
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
    Hi, rustig hier. Heb bij wijze van test B. naar bed gebracht, normaal is ze 's avonds op en ligt ze in de box of op de bank te tukken. Voorlopig hoor ik nog wat protest uit d'r kamertje komen, maar we wachten nog even af.

Meid, ik ben manager bij een ingenieursbureau en geef leiding aan een groep van 27 man. Erg drukke baan, vandaar dat ik 4,5 dag wil blijven werken. Als ik een hele dag vrij zou hebben worden de andere dagen alleen maar langer. Superleuke baan hoor, ben alleen benieuwd hoe dat straks combineert. Gelukkig is er ook nog een papa :) en heb ik weinig reistijd.

De Librije, klinkt wel aardig he. Heel soms gaan we naar een restaurant waar ze een heel menu aan liflafjes serveren, en dan 7 gangen of zo. Voor een keertje wel leuk!

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hehe.....
    Vive, t leven is druk he met 3 van die koters? Pffffffffff, heb de pijp leeg en ben blij dat ik niks meer hoef vanavond. Ja, behalve dan dikke belasting/ouderschapsverlof gedoe. Hubke werkt 1 dag minder sinds Y's geboorte en we moeten nog steeds dat ouderschapsverlof gebeuren invullen/indienen/aanvragen bij de belastingdienst. Dan krijgen we misschien wat centjes terug - nooit verkeerd!

@Nova, Ubuntu dus. Ik kan het niet meer aanhoren. Ubunta. Spa had het constant over Ubuntu, hoe mooi, beter, best en of hub dat ook niet even op onze laptop zou zetten?! Ahhhhh, ik ben blij met windows en heb geen zin - wat zeg ik - geen TIJD om me te verdiepen in Ubuntu. Maar! Hij was vet tevreden, dus jij hopelijk ook!

@ien, eten? och jij met je eten. Ik wilde vandaag hetzelfde vragen. Ik ben echt zo slecht. Heb vandaag bami gegeten, met een dot satesaus erover heen om het NOG gezonder te maken! :D Lekkah!

Paar kroepoekies erbij, yummie. Soma vond het wel te pruimen, had nog nooit kroepoek op.

Gehaktballen? Stinkerd! :p Neem dat recept maar van Anke's hub, die ga ik morgen ook uitproberen, wie weet lukken ze wel....

@Anke, 4,5 dag?! Wow! Da's veel! Lijkt mij moeilijk, maar ieder zijn ding. Ik ben verre van workaholic, dus moet wat meer mijn best doen om mij in te leven ;)

Mooie foto's, heb stiekem even in je album gespiekt! Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe lang doe jij erover een gele speen te vinden op het boxkleed?

Zo. Heb maatje 62 tevoorschijn gehaald en in de wasmachine gepropt. Alsof ik nog niet genoeg was had?! Ik wil een wasmeisje, bestaan die? Iemand interesse?

@Meid, jij binnenkort dus aan het werk. Wanneer begint de studie ookal weer? Ik begin pas 1 nov. maar of dat ook meteen mijn eerste dienst is weet ik eigenlijk niet. Ik vrees het wel, aangezien ik altijd de di op woe slaapdienst draai en laat 1 nov. nou een dinsdag zijn.... Ik probeer er nog maar niet teveel over na te denken want heb er echt nog geen zin in!

@Annelies, joepie - nieuwe kleertjes!

Jij een 2de puck, had maar even gezegd, ik ga die van mij nu op mp gooien. Y. heeft afgelopen nacht prima geslapen in een slaapzak met lange mouw. Armpjes boven zijn koppie maar hij maakt zichzelf niet wakker, dus ideaal. Dat zou je ook nog kunnen proberen ipv de 2de fase puck. Als de armpjes in de mouwen van zo'n slaapzak zitten hebben ze meer bewegingsvrijheid dan in de puck, maar door de extra stof hun pootjes toch net iets minder vrijheid om te bewegen zoals ze zouden doen zonder slaapzak. Beetje lang verhaal geworden maar je snapt vast wel wat ik bedoel.

@Ien, wat heb je toch een kakkerd in huis zeg. Niet alleen hetgene dat hij dagelijks produceert maar waar prop je hem toch in. Ooit wel eens over nagedacht trouwens? Misschien vindt hij die kakkleding helemaal niks en geeft het overmatig gekak als resultaat. You never know babe! :D

Ik=moe. Moet nu echt die stomme belastingzaken regelen waar ik oh zo geen zin in heb. Zou ik naast een wasmeisje ook iemand in kunnen huren om wekelijks mijn administratie op orde te brengen? Ik lijk wel op Ien zeg, ookal zo lui! :D

Nok hem snel! Doeiii

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Juul die speen is doorzichtig, we zijn em echt heel vaak kwijt... :D

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Anke, ik kan me er iets bij voorstellen :)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge!

Lekker geslapen allemaal?
    Hier prima hoor, wel weer 2 keer ff wakker geworden maar dat stelde weinig voor. En vervolgens is hij nu pas wakker dus ik heb niks te klagen.

Nog plannen? Iemand? Wanneer zijn de volgende cb bezoekjes?

17. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal! Maar weer eens een berichtje van mijn kant. Afgelopen tijd wel meegelezen maar niet geschreven, maar dat kennen jullie inmiddels wel van mij;). Maak je maar klaar voor n lang berichtje:D.

@Anneliesje, vervelend die hele ziekenhuis-affaire en zo zielig voor je kleine meisje. Gelukkig lees ik dat het nu wat beter gaat. Dat van het overprikkelen klinkt bekend. Hier moeten we er ook voor uitkijken en inderdaad soms even in slaap laten huilen. Als je dat niet doet en ze er dan uit pakt en nog meer prikkels geeft, dan kunnen ze helemaal niet meer slapen en das nog zieliger. Wij doen meestal 10 minuutjes en anders er naar toe om te troosten, maar wel in bedje laten. Daarna wacht ik altijd korter, want dan vind ik t te zielig. Het heeft wel zijn vruchten afgeworpen, J slaapt nu heel snel in:).
    Mooie foto's hoor! Ze kijkt idd lekker wijs:D. Ik heb ook gelezen dat baby's die wat meer huilen vaak intelligente kinderen worden, dus misschien vandaar die wijze blik:p.

@Supernova, hier een beetje een nerd, maar dan vooral omdat ik in de technische hoek werk. Maar de echte nerd hier in huis is mijn man:p. Die heeft overigens ook Ubuntu op zijn comp en een hekel aan Windows. Werken aan je cv, op zoek naar een nieuwe baan?

@Ientje, je kleine man voor het eerst in de wieg! Mooi dat het goed gegaan is en nu hebben jullie je bed ook weer voor jullie zelf:). Lekker hoor dat hij zo goed doorslaapt (op afgelopen nachten na dan). Hier pas sinds anderhalve week 1 nachtvoeding (daarvoor altijd 2!). Gisternacht voor het eerst zelfs tot van 22.30 tot 5.00, maar dat was een unicum. De reden van de vele nachtvoedingen hier is dat ze na de voeding van rond 19 uur altijd al de nacht in gaat. Ik maak haar dan rond 22 uur maar wakker voor een voeding, maar echt veel drinken doet ze dan niet.
    Zielig he, die koude handen. Hier ook (hoewel ik stiekem denk dat het de baby's niet zoveel uitmaakt;)).

@Julia, leuk dat sma er nu is. Wat behulpzamer dan spa begrijp ik. Jij hebt dus al 3 kinderen, pff dat lijkt me echt zwaar! Gelukkig maar dat je zo een makkelijke baby hebt:). Altijd jammer als een goede vriend/vriendin verhuist. Ik vind het al jammer als het naar een ander deel van Nederland is, maar naar Canada is helemaal ver!

@Anke, alweer druk aan het werk dus. Met jouw baan kan ik me voorstellen dat het wel verleidelijk is. Hier stiekem af en toe ook alweer aan het werk, maar nog maar een klein beetje en sowieso vanuit huis. Sterkte met smams.

@Meid, wat n gedoe zeg! Wel leuk dat je nu aan n opleiding gaat beginnen. Dat zal wel zwaar worden. S gaat vandaag toch voor t eerst naar t kdv? Heb je hem al weggebracht? Werden jullie door t kdv benaderd voor de wendag of moesten jullie zelf contact opnemen? Hier nog niet met t kdv gesproken, maar J gaat ook pas vanaf 1 nov.

@bd, ook nog steeds n nachtvoeding zie ik. Hoe gaat t met de reflux van M? Wordt t al minder erg? Ik hoop t!

Hier gaat t goed. J doet nu al n paar weken lachjes, maar sinds kort heel veel en ze maakt er zelfs geluidjes bij! Hoe lief:). Laatste tijd wel aan t tobben met de fles, die ze in eens weigert (ik geef dus bv). Gister gelukkig voor t eerst wel weer wat eruit gedronken. Iemand nog tips? Nou, voeding is klaar, dus ik ga hier n luier verschonen.

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Adapter is tijdelijk gefixt. Er zat kabelbreuk in, dat stuk hebben we er tussenuit gehaald, en de eindjes weer aan elkaar vast gemaakt. Heel safe, not! Maar ik kan in ieder geval weer even rommelen. Door al dit gedoe niet aan mijn cv toegekomen.

Ik heb de halve nacht wakker gelegen, liggen nadenken over vacatures, baantjes zoeken en sollicitatie brieven schrijven. Ik wil graag werken, maar hoop niet dat het gaat als voor miijn verlof: op alles afgewezen worden om de lulligste redenen. Ach ja, we zien wel.

Ientje: Inspiratie voor het avond eten is hier de laatste tijd ook zoek. Daarom heb ik altijd wel een zakje van het een of ander in de kast staan, erg makkelijk. Van de week heb ik kip met roerbakgroenten geaakt, met noodles. En een kuipje van (volgens mij Knorr) erbij, is nieuw, maar wel lekker en erg handig.
    Gehaktballen zijn ook erg lekker hoor, maar die laat ik aan vriend over, die van mij worden nooit lekker.

Meid: Ubuntu valt me echt alles mee. Tot nu toe heb ik zelf alles kunnen fixen, maar anders schuif ik lappie ook door naar vriend hoor. Niet dat ik daar wat mee opschiet, want vriend heeft zelf nog steeds windows.
    Kerriezuurkool? Zuurkool met wat kerriepoeder? Of...?

Anke: Klinkt als een drukke baan, maar wel leuk! En? Heeft de kleine meid nog lang geprotesteerd?

Julia: Groot gelijk hoor,, als het niet nodig is, niet gaan klooien met Ubuntu. Ik moest eigenlijk wel, mijn laptop liep vast door een tekort aan werkgeheugen. En aangezien ik een niet-standaard EEE pctje, met een solid state disk heb, was Ubuntu de enige overgebleven optie. *sorry, nerd talk*
    Wasmeisje: wat betaalt het? :p ;) :D

Oh, er wordt hier geprotesteerd door de kleine man, hij wil aandacht. Laters!

(ik ga vanmiddag jullie fotoalbums eens doorspitten!)

19. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wat een rust in huis..............beide kids op het kdv................
    ik ben benieuwd hoe s het zal vinden zo de hele dag ergens anders, *als ie het al doorheeft*
    y helemaal trots; ' mijn broertje is ook bij mij op schooollll'!!!

de was zit hier in de wasmachine, zo maar even boven stofzuigen en poetsen.

@anke, klinkt wel interessant je baan, maar ook erg druk! de tijd zal het leren of het te combineren valt, gelukkig is b haar papa er ook nog, hihi!
    maar als je zo'n grote groep mensen onder je hebt, is het dan nog wel te doen om bv stap terug te doen en dat er dan ineens iemand boven jou staat?
    hoe is het gegaan met b? nog wel in slaap gevallen?
    ohh ik hou wel van dat soort restaurants 7-gangen, verwennerij!
    dat je gewoon echt de hele avond aan het eten bent, heerlijk!

@supernova, oh kijk eens jij kan weer bezig op je laptopje,hihi!
    waar ga je op solliciteren? al enig idee? lastig he?
    ik ben ook druk bezig, maar er zijn hier in de buurt erug weinig vacatures voor tandartsassistente [in opleiding].
    tis voor mij ook al zo lang geleden dat ik gesolliciteerd heb, werk bij mijn huidige werkgever nu al bijna 10 jaar!
    oja en die zuurkool, zit gewoon in een zakje, zit al kerrie door heen, erg lekker hoor! zo heb je toch ook wijnzuurkool en kruidenzuurkool....kijk maar eens goed in de schappen bij de supermarkt, deze komt bij de c1000 vandaan!

@julia nog gelukt dat belasting gedoe?welke dag is je hub altijd vrij? ben jij dan ook vrij?

@heeee daffie! jij ook weer hier, gezellig!leuk he die geluidjes die ze maken! vanaf nu word het alleen maar leuker, nog even en dan gaan ze echt contact maken en dingen proberen te pakken enz.

nou meiden ik ga poetsen! me vrije tijd eens nuttig besteden en krijg het ook koud trouwens, brrrrrr

20. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoooo, wat is het hier rustig! Je zou bijna denken dat iedereens zwangerschapsverlof al voorbij is!

Meid: Ik heb wat vacatures gezocht vanochtend en kom een beetje uit bij dingen als administratief medewerker, verkoopadviseur bij een bank en medewerker klantenservice.
    Het liefste zou ik niet te ver weg van huis willen werken. Het is hier druk zat op de weg, en ik zou het gewoon erg zonde vinden om veel tijd met reizen te besteden, terwijl ik dat liever aan D besteed. Hangt er maar net vanaf wat er te vinden is in de buurt, natuurlijk.

Deel Deze Pagina