De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
  2. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    Bekijk bijlage 185149 en de foto van mijn nieuwe jas...mooi he! en dat voor 59euro!
    nu alleen nog even een mooie sjaal kopen en we zijn klaar voor de winter...[in kleding dan he, niet mentaal...]

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Meid: leuke foto! Wat een rijkdom hè, alle3 je mannen op 1 foto :)

Leukkkk je jas!!! Mag ik vragen waar je 'm vandaan hebt?

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, ik heb hem van de week online besteld bij de v&d, hij is er in 3 kleuren!

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames, lekker weekend!

Meid, we zitten in Arcen. limburg, of zoals manlief dat noemt, de hertog janvallei :D. Ah een poppetje, leuk hoor. En wat een verschil maakt 2 maanden dan he. B heeft wat kraambezoek gehad van flinke jongens die wat ouder waren, zagen er gewoon 2x zo groot uit! Lekker, mooie winterjas voor weinig.

Kleintje, fietskar kan je nog lang gebruiken, tot ze zowat zelf kunnen fietsen, dus geen haast. Kan me voorstellen dat het niet went om de stad in te gaan als je steeds zo wordt bekeken.
    Iem, karretje was niet goedkoop maar we hopen er wel lang mee te doen hoor! Ze zijn er ook goedkoper maar manlief wil een stevige, en deze kan ook als bagagekar.

Julia, ja kind op de fiets is veel leuker, maar het is wel handig. Hier geen gekke hekjes trouwens (laat me raden, je woont in zo'n wijk waar de huisnummers 4 cijfers hebben, daar hebben ze ook van die hekjes namelijk). En shoppen op internet is slecht voor je portemonnee ja, maar wordt er soms wel blij van!

Kleintje, wat naar dat je jongste weer last heeft van z'n breuken. Zou ik ook niet fijn vinden, die band op z'n strakst. Zeker bellen hoor, bedrijf heeft je goed geholpen, dus waarom niet. Veel sterkte! Gelukkig wel weer geslapen.

Anneliesje, klinkt wat vaag inderdaad maar heb wel vaker gehoord dat zo'n behandeling vaag lijkt maar toch schijnt te heloen. En inderdaad, baat het niet... Maar hopelijk baat het wel!

Slecht drinken, hier niet echt hoor, maar niet erg snel en soms ronduit langzaam, meestal wel een hele fles. En soms wil ze niet meer, dan gaat d'r mond op slot, hoezo eigen willetje, hihi. Speen maatje groter maakte ook weinig uit... Ach maakt niet veel uit. Inmiddels drinkt ze de laatste fles ook weer leeg, die waarvoor we haar wakker maken, was inderdaad een kwestie van wennen.

Meid, mooie lieve foto van je mannen! En leuke jas, ziet er kek uit!

Kleintje, goed dat je op je gevoel vertrouwt, daar ben je mama voor. Nogmaals sterkte en hopelijk snel reactie van de corsettenmeneer.

Hier, sinds vanmiddag op het bungalowpark. Huisje met zonnebank en sauna :D. Vandaag voor het eerst uit eten met B, beetje slecht getimed met fles enzo maar verder wel lekker relaxed. Lekker gegeten en nu weer in het huisje, met een lekker biertje. Het wordt mooi weer deze week dus wordt vast heel leuk! Tot later!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oja Anke je zit in Arcen! Leuk, al afspraak gemaakt om te bieren? :D
    Geniet van de vakantie!!

Meiden, slaap lekker! Ik val om!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    *zwaait nog ff naar bd* is je man dit weekend weg? En ben jij nog op vakantie dan?

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hoi ien. Ja mannetje is dit weekend weg en ik alleen met de mannen thuis en wat denk je.... M heeft vannacht gewoon doorgeslapen woehoe!!!!! 22.30 laatste voeding en nu om 6.30 :) ben trots op hem.

Van het weekend ff goed bijlezen en reageren

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ohhhh bd!!! Wie komt er nu voortaan 's nachts zwaaien?!
    Wel super lekker zeg, hopelijk vannacht weer!

Ik kom ook later vandaag reageren, gisteren 4 kinderen ivm vriendje oudste, daarna mijn zus en neefje en die hebben hie geslapen en blijven vandaag ook gezelli bij ons. Vanavond dus meer tijd!

Fijne dag allemaal!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohh lekker bd! Hopelijk was het geen foutje!
    Zijn jullie al wel weer thuis?

Iemand nog een tip voor vakantie in nl (of niet heel ver daarbuiten) voor een weekje met beeb? Met een hoop mooie natuur of oude gebouwen ofzo, hub houdt wel van gebouwen met geschiedenis en lekker wandelen id natuur.
    We zijn allebei de laatste week van okt vrij.

Fijne dag vandaag! Ik heb vanmiddag vrijgezellenfeestje van een vriendin, high tea in scheveningen :) voor het eerst een paar uur én een voeding zonder S! Brrr!

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sorry Julia. Hopelijk ben ik er voortaan niet meer snachts ;)

Ien veel plezier vandaag!!!wordt heerlijk weer dus lekker terras pikken op Scheveningen.

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Het is weekend en het gaat prachtig weer worden. Goed voor mijn humeur :D.

Gisterochtend naar de kapper geweest en ik heb weer een korter koppie (whee). Daarna nog even gewinkeld en een spijkerbroek gehaald die nog wel lekker zit en 3 shirts. Dan kan ik er weer even tegenaan. Natuurlijk nog 2 überschattige spijkerbroekjes voor T. gekocht, omdat die toch in de aanbieding waren.

Gisteravond naar het 25 jarige bestaan van mijn basisschool geweest. Ik was een van de eerste leerlingen destijds dus het was erg leuk om even een kijkje te nemen. R. heeft op T. gepast en ze had een fikse huilbui. Hij was bijna net zo over zijn toeren als T. toen ik terug kwam ;) Hij moet toch echt leren hoe hij haar kan troosten dus ik denk dat ik haar maar vaker bij hem moet neerleggen als ze zo'n bui heeft.

@ Bd, wat heerlijk dat M. heeft doorgeslapen. Hopelijk was het niet eenmalig. Geniet van je weekendje zonder partner.

@ Ien, wat lekker dat je een dagje weg gaat. Het weer is in ieder geval prachtig dus geniet er lekker van. Het is best spannend een eerste keer zonder S. op stap, maar dat komt vast goed.

@ ons kleintje, gewoon op je moederinstinct vertrouwen.

@ meid, wat een geweldige foto en je hebt echt een mooie jas gekocht.

@ anke, geniet van je bungalowhuisje met sauna en zonnebank(heerlijk)

Vandaag boodschapjes doen en dan duik ik even het bed nog in. Verschrikkelijk slecht geslapen vannacht.

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, donderdagmiddag naar de brouwerij! En opa en oma komen op B passen! Vakantie met beeb, limburg? :D. Zonder grappen, zuid-limburg kan je lekker wandelen en heb je genoeg bungalowparken om te verblijven, en Maastricht en Valkenburg zijn heel leuk voor een dagje uit.
    Of de noordhollandse kust, bij Alkmaar en Egmond in de buurt, ook leuk!
    En als je echt voor natuur gaat is Drente ook leuk.
    High tea in Scheveningen, leuk hoor! Je hoeft niet te zwaaien naar me hoor, ben er niet :p (woon trouwens aan een andere kant van de stad dan Scheveningen). En hub blijft thuis met S? Spannend maar wel lekker om eruit te zijn en het went echt hoor!

Bd, heerlijk zeg, doorslapen! En een mooi moment voor uitgezocht.

Julia, tis bij jullie wel de zoete inval zo te horen, gezellig hoor! Hoe bevalt dat, 4 kids, al plannen ;)

Annelies, leuk uitje maar ah wat sneu voor T en R. Verstandig van je dat je R de ruimte geeft om haar te leren troosten. Merk dat het ook vooral kwestie van tijd met haar doorbrengen is, hier ook een papaweekje!

Hier, net wakker eigenlijk. B was om 5 uuur weer wakker, geen hele fles leeggekregen gisteren. Ging niet heel slecht, heb haar wel wakker gekregen door een natte punt van dr doek in dr gezicht te houden, ze ging er gelukkig niet keihard van huilen of zo. Zitten nu met zn 2-en beneden, manlief ligt nog te meuren. Ze zit al een tijdje te spelen in de wipstoel met zo'n boog, dat kan ze ook steeds beter. Nu tijd voor fles, dus ik ga weer.

Doei allemaalen fijne dag, maar dat gaat vast lukken met dit weer!

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Heey meiden,

Ik weet neit wat er met D aan de hand is, maar volgens mij heeft hij zijn dag niet. Vanacht werd hij om 5:00 wakker. Helemaal ontroostbaar, dus maar een flesje gegeven, want hij ging echt niet meer slapen. Daarna viel hij wel wel aardig in slaap, maar de hele ochtend is het alleen maar huilen. Hij wil alleen maar bij mij zitten, en uiteraard heb ik mijn draagdoek niet bij de hand (ligt in de auto van vriend ;)).
    ussendoor probeer ik nog even wat wasjes te doen, en dan maar aan de wandel denk.

Ik kom later nog wel even bijlezen!

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Annelies, heerlijk he dat weertje! :)
    Lekker geshopt dus!

Ahh wat zielig voor R en T dat ze allebei over de toeren waren :( Het is idd een kwestie wennen, voor het grootste deel.
    Heeft hub hier ook last van. Hij snapt het gewoon niet altijd even goed ofzo.
    Vanmorgen wilde hij gaan douchen, zegt ie: zal ik S meenemen? Ik: ehh volgens mij ligt ie nog te slapen hoor! :( Logica???
    Ben benieuwd hoe het vanmiddag zal gaan met hem en S. Vanmorgen nog even 'geoefend' met het flesje, S wilde hem namelijk nogal eens weigeren als hij hem van zn papa kreeg. Maar vanmorgen zag ie ineens het licht en pakte hij hem gelijk. Geeft mamsje ook een geruster gevoel.

Anke, man al wakker intussen? ;) Leuk, die brouwerij. Heb je 'm al gezien? De ene helft staat aan de ene kant van de weg, en de andere helft aan de andere kant, met een pijp ertussen ofzo toch? Kan me vaag zoiets herinneren. Geniet er lekker van meid!

Nova, aach arme D. Gaat het inmiddels alweer beter of nog steeds ontroostbaar? Ja, zul je altijd zien dat je draagdoek in de auto ligt he..

Meneertje ligt intussen nog steeds te tukken maar ik ga hem zo eens wakker maken. Het is zowat weer etenstijd, ik wacht zo lang mogelijk, dan staan ze niet zo snel op klappen straks ;)
    Zal zo nog een leuk fotootje in mn album zetten. Moest voor dat vrijgezellenfeestje iets met de letter X doen. Heb iets met merry Xmas gedaan, kijk maar naar de foto :D (het is van chocola!)

16. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    BD: goed nieuws zeg, dat m door heeft geslapen. Hopelijk geen foutje, maar een blijvend ritme!

Julia: volle bak bij jou thuis, zo te lezen. Gezellig!

Ien: weekje drenthe? Belgie ergens? Duitsland?

Annelies: lekker kort koppie. Ik zit te twijfelen of ik mijn haar wat langer wil laten groeien, of toch weer kort wil. Leuk om weer eens terug te gaan naar je oude basisschool. Lijkt me wel apart!
    Misschien inderdaad een goed idee om het troosten ook een beetje aan R over te laten. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar als hij rustig blijft ipv gespannen zal het beter gaan.

Anke: lekker genieten!

Meid: mooie foto!

Vanmiddag met vriend en D even aan de wandel geweest. Dit beviel D al een stuk beter, maar hij heeft bijna niet geslapen tussen de middag. Vanavond dus weer huilen, zo zielig.
    Straks nog een late fles en dan hopen dat ie een goede nacht maakt en morgen weer lekker fris en fruitig is!

Ook nog iets leuks. Mijn schoonmoeder had zin in een nieuw schilder projectje, en gaat nu een schilderij maken van D. Ze heeft een foto gekozen (die foto staat ook in mijn album -> D liggend op de waskussen) en bewerkt. Ziet er nu al heel cool uit, dus ben erg benieuwd naar het schilderij.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heeeeeeeeeeeeee lieve meiden!!!! Sucre is back!!!!!!!
    Onze vakantie was geweldig, zon, gezelligheid, veel gezwommen, lekker geluierd, leuke stadjes, lekker eten, mooie natuur en een prachtig huisje. Wat jammer om weer terug te zijn, maar dat eigen bedje is altijd wel erg fijn.

Onze mannetjes hebben het heel goed gedaan. Daan had elke avond rond 19 uur wel last van, sja, waarvan? Ik weet het niet, maar niets was goed, hij wilde de borst dan niet, maar wel een flesje. Dus dat maar gedaan. Donderdag naar CB, ben zo benieuwd of hij nu wel goed gegroeid is.

En hoe is het hier? Zijn er al weer mama's aan het werk? Ik heb nog 1 week vrij en dan begint het alweer helaas. En hoe is het met onze prachtige kindjes? Heb ik nog belangrijk nieuws gemist?

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi Ientje, goh leuk gedaan hoor die foto en het lijstje! wauw! heb je dat zelf gemaakt?
    Hier een dag doorgebracht bij mijn ouders, kon me een beetje ontspannen, heerlijk. zit aan de pepernootjes, NU al!
    Zoontje greep net kleinste zoontje in het fontanel (wilde hem niet loslaten:(), maar die reageerde er verder niet op. Reden om ongerust te zijn? Heb even gegooled, heb gelezen dat het waarsch niet erg is. Maar niet leuk natuurlijk.

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, wat gaaf zeg dat je schoonmoeder dat gaat doen!!! Show je een foto als het klaar is?
    Hopelijk een goed nachtje en morgen een fijner dagje dan vandaag!

Sucreeeee welcome back!!! :) Lekker gehad dus, heerlijk hoor!!!
    Ik hoop voor je dat Daan lekker is aangekomen en dat dat nou door gaat zetten!

Ik heb leuk middagje/avondje gehad, eerst high tea en toen in zo'n voetenbad met van die knabbelvisjes! Heel apart, maar wel lekker! En mn voetjes zijn lekker zacht joh :D
    Ik heb het ook overleefd zonder mijn mannetje(s) en zij ook zonder mij ;) Het viel me best wel mee!

Meiden ik ga naar bed, moeeee!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kleintje: nee hoor, besteld bij de bakker! Kan ik niet zelf hoor!
    Oei, in fontanel, ik zou niet weten of dat erg kan zijn eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina