De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @anke, lekker genieten van jullie vakantie, bierbrouwerij, klinkt lekker, wij zijn ook bij de hj brouwerij geweest, lekker hoor! ben eigenlijk geen bierdrinker maar dat hele licht bier vind ik wel lekker.

@supernova, hoe is het met je mannetje? oohh wat gaaf zeg dat je smoeder d gaat schilderen, leuk!morgen weer handboogschieten?

@heee sucre is weer in the house!!! enne wij zijn helemaal niet jaloers hoor op jou met je zwembad en je zonnetje *echt wel*
    maar leuk gehad dus!
    lekker jij nog een week vrij dus, ik moet dinsdag alweer aan de bak, en volgens mij ben ik de eerste, naja anke is ook alweer erg druk met werken, maar ze hoeft nog niet, maar doet alvast wat dingen thuis.
    en neee ik heb geen zin...het gewone leven begint weer, wat gingen deze weken toch weer snel he, *snik word er bijna emo van, hihi*

@ientje, jee zeg de fles weigeren van papa, huh! nou die van ons maakt het niet uit van wie hij hem krijgt, als ie hem maar krijgt, anders is ie af en toe net zo'n meisje, hoog te gillen, haha!

@bd, he wat goed dat m heeft doorgeslapen zeg! hopelijk vannacht weer zo'n top nacht!
    went snel, een kind wat doorslaapt!

@onskleintje, pepernoten, hier ook in huis hoor, vriend was gister even voor mij langst bakker geweest voor brood en kwam ook ineens thuis met pepernoten...ik ben er niet zo dol op, doe mij maar chocolade letters...[niet goed voor de lijn, maar ach, welke lijn...]
    denk dat het ook niet zo´ n kwaad kan hoor als het eens gebeurt!
    hier heeft de jongste soms ook heel wat te voortduren, vooral heeel veeeel kusjes, wel erg lief maar soms echt te hard en te veel, dan is s de hele tijd met zijn hoofd aan het wegdraaien.

vanmiddag kraamvisite gehad, was erg gezellig! en na het eten nog even geoefend met y met fietsen, hij kan nu al zonder zijwieltjes!!!!
    [wat worden ze groot alweer, zucht]geen een keer gevallen, en hij kan zelfs al bochtjes, wij zijn super trots op hem!

morgen gezellig naar zusje voor kraamvisite, ben benieuwd naar de kleine nova.

en vanmiddag ben ik gebeld voor een sollicitatie gesprek, yehhhhh!!!!!
    heb maar een paar keer benoemd dat ik nog beginnend ben en zonder ervaring! hopelijk deze keer niet voor niks heen.
    heb er zin in!

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sorry nog geen tijd gehad om bij te lezen en te reageren. M heeft van 16-21 liggen krijsen pffff.
    Morgen dagje naar mijn ouders op camping dus dan komt het er ook niet van, heel misschien morgen avond.

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wat een rust ... Was ik gister de laatste, vanochtend de eerste :)

Ga de mannen klaar maken en dan op weg naar mijn ouders.
    Fijne dag meiden, wordt heerlijk weer!!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Veel plezier bd! Klinkt gezellig :)

Meid, wat een knapperd die Y! Zonder zijwielen, goed man!!
    Sollicitatie, spannend!!! Die kunnen je in elk geval niet weigeren omdat je geen ervaring hebt ;)

Hele fijne dag vandaag en veel plezier bij je nichtje!! :)

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: Wat apart lijkt me dat, van die knabbelende visjes. Kietelt dat niet dan?

Kleine man heeft heerlijk geslapen afgelopen nacht, en gelukkig is zijn ' normale' ritme weer een beetje terug gekeerd. Straks weer boogschieten, terwijl zus op de kleine man past.

Vanavond komen mijn ouders weer terug van vakantie. Ze zijn 4 weken weg geweest, zal wel heel apart zijn voor ze om D weer te zien. ben benieuwd naar hun reactie!

Nu even de kleine man badderen, zodat ie straks naar z'n tante kan.

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Joeoeoeohoeoeoeo waar is iedereen? Hopelijk nog lekker aan het genieten van het fantastisch mooie weer.

Meid, spannend, sollicitatiegesprek!

En Ien, lekker zachte voetjes!

Vandaag met de boot over de Maas gevaren, toen weer teruggewandeld, ondertussen vlaai gegeten en gelunchd. Uiteindelijk meer dan 15km gelopen! B lag grootste deel te slapen, maar was toch heel moe, ligt nu ook al in bed? Zal wel door het buiten zijn komen. Gaan zo eten, biefstuk met krieltjes, mmmm!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zwaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii

Nova, nog op wilde herten geschoten vandaag? Lekker voor de BBQ vanavond?

Fijn dat prul zijn normale ritme weer heeft teruggevonden.

Anke, hier ben ik!!!!!!!!!!!!!! Klinkt lekker, lange wandeling! Fijn zeg! Het was er ook het weer voor he?!

Meid, wat een kanjer die kleine grote zoon van je! Nu al zonder zijwielen! Bravo! Hoe oud is dat manneke eigenlijk, net 3 toch pas? Goeie zeg! Hij is er snel bij!

Ienke, heb je nog een paar vissies meegenomen voor Mow?

Bd, heeft M afgelopen nacht weer zo lekker lang geslapen? Of heeft hij het Y voorgedaan toevallig? Hier standaard rond 04u maar vannacht/vanmorgen was het 10 over 5! Joepie! Extra uurtje slaap-aan-1-stuk!

Annelies, gefeli met nieuwe coupe! Zat het de volgende morgen nog steeds zo leuk? Kom je showen ;)

Ien, vakantie in NL? Oh, kweet wel een mooi plekkie. Nijjjjjjjmeeeeeguuuuuu!

Ha! Sucre, back in town. Lekker gehad dus? Super! Volgende week weer werken? Ieks! Getverderrie! Heb je er een beetje een goed gevoel bij, of nog niet klaar voor eigenlijk?

Zo. Soma donderdag terug naar BG, en vrijdag mijn zus met zoontje over de vloer. Was gezellig. Lekker gewandeld in het bos, kindjes gespeeld in de speeltuin terwijl wij met onze snoet in de zon zaten.

Vandaag half dagje maisdoolhof met een stel vrienden. Kwamen we daar toch de halve straat incl kinderen tegen. Gezellige bende dus! Zo jammer dat dat maisdoolhof gesloten is als mijn kindjes jaren zijn (ja behalve Y dan) je kan er namelijk erg leuk je verjaardag vieren. Y. moet daar nog een paar jaar op wachten... en dan is nog maar de vraag of wij nog in NL wonen tegen de tijd dat hij vriendjes uitnodigt voor zijn verjaardag.

Zeg Anke, wat zei jij nou laatst over die irritante hekjes? Of ik daar woon waar de huisnummers bestaat uit 4 cijfers? How on earth do you know that?! Ja, ik weet dat je uit de buurt komt, maar dit is wel erg gedetailleerd hoor! Kom maar op!
    Je hebt wel gelijk trouwens. :p Ik zit nou heel hard na te denken over andere wijken in Nijmegen en of ze daar ook van die hekjes hebben.... ?!

Even dekentje over prul gooien, ligt te ronken in zijn wipstoel. Als hij zo wakker wordt, voeden en naar bed.

Welterusten vast allemaal!

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hee meiden!
    lekker genoten van het weer vandaag?
    wij hebben vooral veel in de auto gezeten, eerst naar de verjaardag van een nichtje dat 4is geworden en smiddags door naar mijn nieuwe nichtje...
    en oooooo wat was ze kleiinnnnn, was senn ook zo klein????neeeehhhh toch?????
    bijna 11wk verschil, dat is goed te zien!

@julia, goed he van onze kleine grote vriend, hij is eind juli 3geworden, dus vlot idd, maar hij heeft ook zo'n loopfiets en daar was ie al zo lang zonder zijn voeten op de grond mee bezig dat wij tegen elkaar zeiden, hup zijwielen van zijn af, hij heeft goed evenwicht!en jahoor, hij fietste zo weg!

@anke, ohh dat klinkt als een heerlijk dagje!lekker zo'n stuk gelopen en een lekker biefstukje na, mmmm

@supernova, leuk bij handboogschieten? nou ik denk dat je ouders hem echt kunnen zien groeien, als ze al zo lang niet gezien hebben.

@bd, alles goed gedaan met dagje camping? krijg je zelf ook beetje vakantie gevoel he!
    ze hebben er mooi weer bij igg!

@ientje, dat klinkt ook wel als verwenning zeg, eerst high thea en dan met je voetjes bij de knabbelvisjes...
    toen wij laatst bij de zwaluwhoeve was heb ik er ook nog aan gedacht maar dat paste echt niet meer in budget, waren nu al 150euro pp kwijt! hihi maar kunnen er nu ook weer tijd tegen...

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hihi Juul, ik ken die hekjes alleen maar van de wijken met 4 huisnummers, niet alleen in Nijmegen maar ook in Wijchen. Iets met straatinrichting en landschapsarchitectuur. En heb nog wat ongezellige herinneringen aan die hekjes :D vandaar dat ik ze me zo goed herinner denk ik

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ongezellige herinneringen Anke? Oh, nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Achter blijven hangen ofzo?

Jemig, dat prulleke ligt echt te ronken hier, nog meer snurkende babies?

Oh ja Meid, en die van jullie was ook zo mini! Haha! Wat gaat de tijd dan ineens snel he, als je zo'n newborn in je armen hebt!

En dat fietsen, echt petje af hoor, mag je onwijs trots op zijn! Ik wist niet dat zo'n loopfiets zo'n invloed kan hebben. Heb er ook 1 staan maar wordt niet veel gebruikt. Enne, mocht je de fiets ook echt bij hem als vervoersmiddel gaan gebruiken, zonder die zijwielen gaat het gewoon veel sneller. Mijn oudste van 4 fietst elke dag naar school (2km) en dat deed hij toen hij vorig schooljaar in het begin nog met zijwielen en nu inmiddels op een fiets 1 maatje groter zonder zijwielen. Scheelt een hoop joh, daar kan je bijna in een gewoon tempo naast fietsen. Wel uitkijken voor het slingeren, want dat heeft hij hier iig nog niet helemaal onder de knie ;)

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    sorry voor de giga kromme zinnen. Time for bed!!

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ ons kleintje, ik zou me niet te druk maken hoor. Ben laatst met T tegen de deurklink gebotst en precies bij fontanel natuurlijk ;) Ik heb een vriendin gebeld die voor kinderarts leert en een vriend die redressiehelmpjes maakt. Beiden zeiden precies hetzelfde; Baby's kunnen behoorlijk wat hebben en daar bij het fontanel zit je niet direct op de hersenen. Er zit namelijk nog een behoorlijk dik (en vooral sterk) vlies overheen.

@ Anke, klinkt als een heerlijk dagje. Wat heerlijk dat je zo'n stuk hebt gewandeld met het mooie weer.

@ Meid, knap dat je knul op die leeftijd al kan fietsen. S. was vast ook zo klein, maar dan zie je pas hoe verschrikkelijk snel het gaat.

@ Ien, die knabbelende visjes heb ik ook altijd al willen doen. Mijn broer heeft dat in Thailand laten doen en was laaiend enthousiast. Heb even een kijkje genomen in je foto-album en wat een leuk cadeau heb je gegeven.

@ Nova, wat vonden je ouders van D. ?? Ik denk dat ze best "schrikken" omdat hij al flink gegroeid zal zijn.

@ Bd, hoe gaat het nu met M. ? Heb je gisteravond een beetje een rustig avondje gehad?

@ Julia, het zit nog steeds zo leuk als het zat. Ben erg blij met mijn coupe, maar ga het niet showen haha. Heb er echt een hekel aan om op de foto te gaan.

@ Hier, gisteren een drama-middag/avond gehad. Pffff huilen, huilen, huilen en ow ja janken. Ze had echt heel erg last van haar buikje en doordat ze zich zo over de toeren huilde kwam de melk ook voortdurend omhoog. Zo zielig :(
    Vandaag een rustig dagje, wellicht nog een lekker stukje lopen (alleen als T. echt onrustig is, want als ze slaapt dan laat ik haar lekker liggen).

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sorry meiden nog steeds geen tijd om te reageren. M huilt (nou ja krijst) weer zo veel. Weet het gewoon ff niet meer hoor! Ook nog ongi geworden voor het eerst gister dus denk dat de hormonen even opspelen. Hoop snel weer back in business te zijn.....

14. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Bd: Rot he, dat krijsen! Ik heb ook een paar van die dagen gehad ( vooral 's avonds) en het enige wat dan helpt is rondlopen met haar tegen me aan ( resultaat: een berg zure spuug in mijn nek) totdat ze slaapt. En dan heel voorzichtig met haar gaan zitten, want als ze wakker wordt begint het circus weer van voren af aan.

Als ze dan weer zo lief ligt te lachen of slapen kan ik me dat gehuil haast niet eens meer herinneren, maar wanneer ze d'r keel opentrekt snijdt het door merg en been.

Ons diner zaterdag is redelijk goed gegaan, een groot gedeelte van de avond lag ze heerlijk te spelen in haar wagentje. Op een gegeven moment was dat niet leuk meer en kon ik tijdens het hoofdgerecht gaan voeden. Daarna wou ze niet slapen, dus we zijn afwisselend rondjes met haar gaan lopen buiten gehoorsafstand van de andere gasten totdat ze sliep. Viel niet tegen alles bij elkaar, maar vroeger waren dat soort dingen toch wel een stuk relaxter...

@ Ons Kleintje: Mijn nichtje heeft ook een paar keer flink op het hoofd van haar zusje geduwd: "Kijk, hier deukt het helemaal in" :$, maar geloof dat het inderdaad wel een hoop kan hebben, gelukkig maar!

@ Julia: Ronkende baby??? Ze knort mijn vriend er uit, niet normaal wat zo'n kleintje aan geluid kan produceren, zelfs als ze slaapt.

@ Meid: Gek he, dat ze in die paar weken al zoveel groter worden, voor mijn gevoel is ze nog nauwelijks gegroeid, maar de cijfers wijzen toch iets anders uit!

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @bd, he wat vervelend...dat m zo huilt...en dan ook nog ongi....grrrrrr!!!
    alles tegelijk!
    heeft ze weer last van de reflux? zo sneu he dat huilen, je kan er af en toe zelf ook helemaal gek van worden.

@anneliesje, en bij jou de kleine meid ook al niet lekker in haar velletje, zielig, er is ook gewoon zo weinig tegen te doen he allemaal!
    en eigenlijk zat ik van de week te denken, dat s nu een stuk rustiger is geworden, hij sliep eerst van 19tot 22;30 niet, was het ook alleen maar huilen maar sinds een maand gaat dat ook goed eigenlijk! gelukkig en hij slaapt nog steeds goed door van 22;30tot 7;15 gemiddeld.
    ik gebruik nu ook de inflacon niet meer.

@julia, goed geslapen? ach ik kan zo door die kromme zinnen heen lezen hoor! hihi![heb ik zelf ook namelijk...]
    nou ik laat hem voorlopig echt nog niet fietsen op de weg, dat slingeren...nee straks zit ie onder een auto! hij hoeft volgend jaar ook pas naar school, dus tegen die tijd fietst ie denk ik zo een eind weg,hihi!

@sucre, ik had even op hyves de nieuwe foto's gezien, jullie hebben je goed vermaakt zo te zien, en wat een bos haar die kleine zeg! prachtig!

oe ik heb een beetje de zenuwen, straks om 15uur een sollicitatie gesprek!
    gaan jullie duimen voor me, misschien helpt het.
    het is al bijna 10jaar geleden dat ik voor het laatst gesolliciteerd heb!

ik ga me even omkleden en senn zo naar mijn moeder brengen.

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ha meiden!

Knabbelvisjes, ja die kriebelen wel! Maar ik vond het wel lekker! :)
    Heb nog gekeken of er niet toevallig een paar voor mowgli aan m'n voetjes bleven hangen, maar helaas!

Nova, hoe was het boogschieten? En hebben je ouders D alweer gezien?

Anke, klinkt alsof jullie erg genieten! Lekker!!

Juul, ik zal Nijmegen meenemen in de vergadering over vakantiebestemming ;)

Meid, leuk dat je je nichtje hebt gezien!! Ja klein, dat zal wel ja!
    Oehhw, spannend! Ik denk dat je gesprek al wel afgelopen is nu, en en en?

Annelies, ahh wat sneu weer huilen huilen :( Hoe gaat het vandaag?
    Zelfde vraag voor bd trouwens! En knuffie voor jullie!

Hier rustig dagje, niks bijzonders te melden.
    Kom later weer langs! Doei!

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Bd, hier een cyberknuffel voor jou. Hopelijk is hij nu weer iets rustiger. Het is echt om knetter van te worden he :x Af en toe jank ik echt even mee, dat lucht best op lol.

@ Pina, mooi dat het goed is gegaan met het etentje en ik kan me voorstellen dat het nu toch allemaal net wat anders gaat dan anders.

@ meid, je hebt je sollicitatiegesprek inmiddels gehad, maar ik heb nog even geduimd voor je. Hoe is het gegaan ? Hopelijk positief nieuws.
    Ik sprak vrijdag op de reunie een oud klasgenoot en die heeft twee baby's gehad die heel erg huilden. Ze zei dat ze na 3 maanden een hele verbetering zag optreden dus daar ga ik dan maar vanuit :D

@ Ien, rustig dagje ?? Wil je even ruilen met mij, dat zegt al genoeg denk ik he ;) Ze ligt nu in ieder geval (eindelijk) even lekker te slapen.
    Tussen de huilbuien door had ze ook nog iets nieuws. Ze maakte al een tijdje van die geluidjes, maar ze heeft ook door dat ze dat nu harder kan doen. Dus dan komt er me toch een krijs/schreeuw uit hihi. Geweldig gewoon en dan het koppie dat ze erbij trekt (kostelijk).

18. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    jaaaaaaaa!!! ik heb de baan!!!
    was een ontzettend leuke praktijk met een hele leuke eigenaar en zijn vrouw, hele lieve mensen volgens mij.
    het voelde niet eens als een sollicitatie gesprek. heel informeel.
    ik heb er een goed gevoel bij.
    ze vinden de drive belangrijker als iemand met al een diploma, gelukkig voor mij dus, en het was al snel dat ze zeiden, dat ik aangenomen was!
    ik ben zo blij!
    ik kan 1nov beginnen bij hun, maar nu kijk ik net in mijn cao en staat omdat ik al bijna 10jr in dienst ben 2 mnd opzegtermijn heb, balen!

nou even een kort ego berichtje, maar wou het even met jullie delen!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Yeahhhhhhhhhhh Meid! Van harte! Wat goed zeg en wat snel! Superrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ohh Bd en Annelies, ook een knuffel van mij en laten we hopen dat heer en dame vannacht, na een jankdag hun smoeltjes houden en heel de nacht doorsnurken!

Bd, doet M dat nu trouwens, na die ene nacht? Zou wel errug lekker zijn! Ik ga afgelopen nacht pas om 0.00 u de laatste voeding voordat ik mijn bed in dook en toen sliep Y tot 06u, maar wil vanavond toch echt wat vroeger naar bed.

He jammer Ien, geen vissies voor Mow. Arme poes. Maar vreten die visjes het eelt van je voeten, dat is toch het idee? Ik zou echt in een scheur liggen van de kriebel, brrrrrrr

Hehe. Wat een dag. Sportieve dag laten we het maar noemen. Voor de kindjes dan he, niet voor mij. Ik mag woensdagavond weer.
    Vanmorgen peutergym met de een en eind van de middag eerste zwemles met de ander. En dat laatste, wat een vreugde. Heerlijk om te zien hoe mijn manneke zo goed zijn best deed en het helemaal niet eng vond. Meteen in het diepe! Ik ben rete trots natuurlijk. Ze hebben daar waar hij zwemt geen peuterbadje, of badje 1,2,3 etc, dus meteen het diepe water in. Ze dragen wel van die zwempakken met drijvers, zoiets: Zwempak UV protected - Te koop | Tweedehands.nl en gaan later over op van die dingen alleen om hun middel. Best cool allemaal. Had echt niet gedacht dat hij zo dapper zou zijn. Slecht he? Hij verbaasde me echt! Super gewoon! En maar 6 kindjes in het groepje en daar blijft het ook bij. Ikke enthousiast, maar dat lijkt me overduidelijk :D

Oh hub wil een filmpie kijken, eens kijken of het was is, wilde namelijk ook eindelijk eens op tijd mijn bed in!

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina