De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    joepie! wanneer beginnen we? ik ga dat ook gewoon op mijn sportschoenen doen en een sportieve joggingbroek. 's avonds, niemand die t ziet! eerst proberen dan kopen! WANNEER? morgenavond? ik ga nu spinnen, doei!

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd, wow 35 euro :$ 't Is maar goed dat dat vergoed wordt dan! Hopelijk helpt het. Bah zeg, wat naar dat het nog steeds niet goed gaat.

Goed man, sporten :D Good luck, al ben je intussen misschien al klaar ;)

Voor wie de quinny buggy wil, hij is met de 3 dwaze dagen flink afgeprijsd!

KLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIKKKKKK!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Juul, ik heb niet eens sportschoenen. Proest, zie je me al rennen, op mn birkenstocks? :D Spin se!

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    He sjitsjitsjit. Ik heb gewoon helemaal geen tijd om te forummen.
    Hopelijk morgen wel weer.

Ik kom om in alle was, bleeeeeeeeeeeeeh, houd mijn mannetjes bezig en als ik even niks hoef, geniet ik nog even van de zon.

Vandaag ook geshopt, niks gekocht hoor. Maar wel een mooie tuinset gezien (voor Juul, in Beuningen) en ook een mooi nieuw bed. Maar jee, wat is dat duur!!!!!!! Slik. Eens goed nadenken wat we nu gaan doen.

Ik moet morgen weer naar het CB, ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd naar de cijfertjes. Daan doet het verder super, begint te schaterlachen en heeft zijn hand ontdekt. Hij kijkt ernaar als een schele garnaal en vertelt er hele spannende verhalen tegen. Zo schattig!!!

Voor de mama's die al werken, petje af!

En voor iedereen, knufs, ben jullie echt niet vergeten, maar heb momenteel even weinig me-time. Truste straks!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Bd, jij ook aan het sporten!? Wat doe je?

Ik ben aan het 'uitzweten', heb me te pletter gefietst en mijn hub die schrok toen ik net binnen kwam. JEMIG! Zei hij, zo'n rood hoofd heb ik nog nooit gezien!
    Hahahahaha, tja. Maar! Ik sta er versteld van hoe beter ik al mee kom met alle oefeningen, echt cool gewoon. Wel beetje koppijn nu. Zal wel door de inspanning komen.

Suc, oh spannend morgen! Hoe laat moet je? Kom je even vertellen hoe het was en of D goed gegroeid is? Succes!!! Hoop op mooie HOGE cijfertjes!

Ien, hm, op birkenstocks? Denk niet dat we dan ver komen. Dat doe ik sowieso niet, heb echt een hekel aan joggen, maar als jij begint kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Puma - PUMA AXIS WMNS Grijs - aktiesport.nl - vrouwen FOOTWEAR - hardloopschoenen

Hoeveel wil je er aan uitgeven? Ja, liever helemaal niks, dat snap ik. Zou dat trouwens echt veel makkelijker zijn, rennen op echte hardloopschoenen ipv gewone gympies? En wat zijn die krengen lelijk zeg. Verschrikkelijk!

Maar Ien! Hij zit in de Centr. Passage nummer 107-113 en is morgen om 09 uur open. Dus. Sinds Capelle bijna een durp is kan dat haast niet ver van jullie huuske zijn! Morgenavond joggen?

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh en ik zou het bijna vergeten! Ik heb een abo genomen op de dierentuin in Arnhem en vanmiddag met oudste en jongste zonen een paar uurtjes rond gewandeld. Was erg leuk. Quality time met dat manneke terwijl jongste spruitje lag te slapen in de kinderwagen. Heerlijk! Ga ik heel binnenkort ook met ons middelste kotertje doen, wel goed voor ze denk ik. :)

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Julia: ik durf het bijna niet te zeggen maar heb een personal trainer (erg he?). Moet wel anders komt er niets van terecht met mijn motivatie. Daarnaast ga ik 1x per week naar de sportschool, nou ja vanaf volgende week hoor.
    Ik doe dus beetje van alles; fietsen, krachttraining, wandelen...
    Jij spinnen toch? Nog meer?

Ien: jij op je slippertjes hahaha, zie het al voor me.

Leuk abo op dierentuin! Mag ik heel aso vragen wat dat kost?

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oh nog wat. M heeft gister zijn eerste prikken gehad. Vanochtend veel geslapen, vanmiddag wakker en nu slaapt hij al sinds 19u! Hij zou eigenlijk om 20u moeten eten maar slaapt nog.... Sja we zien wel

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Sucre, ik ben ook retebenieuwd hoeveel D nu is gegroeid!! O leuk dat ie zo tegen z'n hand kletst!! S probeert z'n hand nu steeds in z'n strot te proppen, lukt niet echt :D

Juul, nou zeg je kunt het ook overdrijven! Die zijn echt mega lelijk! Dan zijn deze nog een stuk beter Asics - GEL GALAXY WOMENS Wit - aktiesport.nl - vrouwen FOOTWEAR - hardloopschoenen
    Had hub ff die foto onder z'n neus geduwd en die kwam met de mooiere op de proppen(deze gaan ook tot 42 en dat kan ik ws wel gebruiken). Asics zijn altijd goed zegt hij. Eigenlijk vindt hij ze te goedkoop, niet megagoed, maar omdat ik misschien wel heel snel opgeef (je weet maar nooit natuurlijk) wil ik er echt niet al teveel geld aan uitgeven nu. Komt wel als blijkt dat het m'n nieuwe passie is :D
    En idd, ik kan natuurlijk gewoon in joggingbroek en shirt gaan rennen.
    Dus.... Misschien gaat t nog wel gebeuren ook! Wie had dat ooit gedacht! :p

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Bd, is die personal trainer dan verbonden aan de sportschool of hoe werkt zoiets? Ik hou het voorlopig even bij spinnen, vind ik wel actief genoeg.....

Abo? Is dus een jaarabo. Ik zat erg te twijfelen welke ik zou nemen. Uiteindelijk, omdat ik toch degene ben die het vaakst zal gaan met de kindjes eentje genomen voor mij en voor mijn oudste zoon. Ik heb gekozen voor de speeltuin in Arnhem omdat het daar tm 3 jaar gratis is. Mijn middelste mag dus nog dik een jaar gratis mee, terwijl die in Rhenen (ongeveer zelfde afstand vanaf Nijmegen) maar tm 2 jaar gratis is. Behoorlijk verschil dus. Ik betaal voor mijn abo 50 en voor die van D. 40 euro. Bij elkaar dus 90 euro.

Zit je er ook over te denken?

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ien, misschien gaat het nog wel gebeuren? Ja ja, lekker vaag. WANNEER????

Ok, koop jij lekker die duurdere. Ik ken mijzelf. Ga een maand joggen. Dan geef ik op, dan begin ik misschien weer en als de kilo's eraf zijn gooi ik die schoenen in de hoek. Maar idd, die lelijke gaan maar tm maatje 41 en daar passen die zeilboten van jou natuurlijk niet in. Maar.... ik geef toe. Die iets duurdere zien er veeeel mooier uit. Nog lelijk, maar acceptabel lelijk.

Ga je ze morgen kopen???? :D

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Julia: personal trainer heeft een eigen bedrijf. Toevallig mee in aanraking gekomen anders was ik er ook nooit aan begonnen hoor.

Is niet veel geld 90 euro voor een jaar abo! Kan je wel onbeperkt erheen. Wij hebben er ook wel eens over gedacht (Beekse Bergen), maar eigenlijk nooit serieus naar gekeken.

Ien: respect voor hardlopers. Ik kan dat echt niet!!!!!

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou m is van slag van zijn prikjes. Gisteravond heeft hij voeding overgeslagen. Moest om 20u fles maar werd pas 22.30 wakker. En nu van 23 tot 6 geslapen ...

Ben nu de eerste fles met koemelkvrije voeding aan het geven. We zullen zien hoe dit vandaag verloopt

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Bd, ben benieuwd hoe hij reageert op die nieuwe melk! Stel dat je er echt op overgaat, wordt dat dan volledig vergoed of deels?

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja-haaaaaaa ik ga al! Oh nee niet nu, dan sta ik de eerste 3 uur voor Jan pieeeep te wachten daar. Das niet zo handig. Maar dan moeten ze ze nog hebben ook hè daar in die winkel. Anders moet ik ze ff online bestellen. Voor 4 euro meer loop ik graag iets minder voor paal :D

Bd hopelijk heeft het effect, en gauw ook!

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ha dames!

Bd balen dat het nogmsteeds niet lekker gaat. Duur zeg, die koemelkvrije toestand? Doe je dat in overleg met het CB? Hopelijk gaat het beter, netjes dat ze dat soort dingen vergoeden trouwens?

Julia, toch een abo op de dierentuin, leuk hoor! En die in Arnhem is erg leuk.

Ientje, hardloopschoenen zijn wel echt beter om op te lopen! En ja, die zijn inderdaad niet mooi. Maar zoals ik wel eens hoorde, je sport niet om mooi te zijn maar om mooi te worden ;) Maar zonder gekheid, gympies lopen niet lekker en slijten ook nog es heel hard. Je kan ook naar de winkel, even passen wat lekker zit. Als je erbij vertelt dat je net begint en niet te veel geld wil uitgeven, hebben ze nog wel een oud modelletje van vorig jaar of zo. Maar laat je vooral even helpen door zo'n sportbilly. Oja, ik ben ooit begonnen met een schema, dat werkt wel aardig. Is te vinden op Overzicht hardloopschema's, kan je zelf uitzoeken waar je begint en wat je wil bereiken. Succes ermee!
    Mijn softbalseizoen is bijna over, nog 1 wedstrijd en daarna ga ik ook weer aan de hardloperij. Heb een paar vaste rondjes, hopelijk snel weer genoeg conditie om het strandrondje te doen!

Sucre, hihihi wat een hand toch interessant kan zijn. Hier ook al. Het streepjespatroon op het overhemd van opa is ook megainteressant :)
    Succes bij het CB, hopelijk goed gegroeid!

Mijn ouders zijn gister ook naar onze vakantiebestemming gekomen, zo koffie drinken (jaja, met vlaai!) en dan laten we B bij ze achter en ga we lekker fietsen en naar de Hertog Jan brouwerij. Zin in!
    Fijne dag weer, geniet van het lekkere weer!

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, Daan is minimaal gegroeid, 500 gram in 4 weken. Maar hij is gegroeid, en daar gaat het om. En belangrijker, hij is een hele lieve, vrolijke, tevreden baby. Ik moet niet zeuren en zo onzeker zijn. Maar toch..

Juul, leuk Burgers! Wij gaan de 12e, dan ben ik jarig.

Ien, geef je nu flesjes? Waarom moet hij er langer over doen. Hij is al zo oud, ahum, hij kan al zo goed drinken. Daan drinkt een fles van 150 ook in 5 minuutjes, dus ach, kan geen kwaad toch, zolang ze er geen last van hebben...

18. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    he stelletje fanatiekelingen! wat goed van jullie zeg, dat gesport!

@julia, he wat leuk zeg een abbo op de dierentuin! jammer dat de dierentuinen hier allemaal erg ver vandaan zijn.

@bd, je kleine mannetje dus de eerste prikjes gehad...s was er ook een beetje slaperig onder. maar ach, daar hoor je mij niet over klagen hoor, hihi
    ik ben erg benieuwd hoe hij reageert op de nieuwe voeding. pff duur spul he, maarja als het werkt, zou ik het er zeker voor over hebben. ik heb bij de oudst ook een tijdje voeding op sojabasis gehad, ivm eceem, spul was ook extreem duur, moest ook apart worden besteld bij de apotheek,en werkte helaas ook niet. maar ach je probeert was

@anke, gezellig dat opa en oma langst komen, enne niet teveel vla eten he...hihi, nee hoor geniet ervan nu je daar bent!daar zijn ze tenslotte het aller lekkerst!

@sucre, groot gelijk, daan is gegroeid en nu niet meer onzeker zijn! niet elk kind ontwikkeld zich hetzelfde!

ik ben niet helemaal fit, begon maandag al met keelpijn, pijn in mijn nek, hoofdpijn, en na dinsdag weer werken en gister stage hele dag, had ik ook nog eens rugpijn erbij gekregen...
    de keelpijn is nog steeds niet over en ben vandaag maar eens paracetemol gaan slikken.
    ondanks dat het werken en meteen stage[erg veel staan] erg pittig is na 16wk thuis vond ik het ontzettend leuk, intressant!
    wat erg fijn is aan mijn stage bedrijf is dat de tandarts het ook niet erg vind dat je er echt met je neus bovenop staat, en hij verteld ontzettend veel tijdens de behandeling.
    heb mijn lesstof ook binnen ondertussen en ben het een en ander al aan het doornemen, maar best pittig, zeg, veel latijns ,de hele anatomie.
    en dat gaat echt veel verder als de voortand en hoektand...
    maar erg intressant!

wat betreft ontslag, die heb ik nog niet ingediend.
    had gezegd dat ik waarschijnlijk 1mnd maar misschien 2mnd opzegtermijn heb, heb ik even nagekeken, en blijkt dus 2mnd te zijn. heb ik gister de tandarts gebeld, en hij zou terug bellen en heb gevraagd dat ik even dingen op papier wou hebben, [salaris contract, reiskosten ed] maar ik ben nog niet terug gebeld dus en heb ook nog niks op papier staan. dus ik heb ook mijn ontslag nog niet ingediend [het verhaal van geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt]
    dusssss...ik baal een beetje.

nou meiden ik ga even lekker bankhangen, gister sliep ik al om 20;00uur en denk dat we vannacht wakker worden gemaakt van de oudst is de hele dag al een beetje aan de diaree, en lag om 17uur al op de bank te slapen, hebben we net naar bed gebracht maar denk niet dat ie zal doorslapen tot 7uur.

hopen dat ik morgen weer goed voel en er vol tegen kan weer!

heerlijk weer trouwens he, super, nog een stukje nazomer! heb vanmiddag besloten om morgen avond lekker te gaan bbq-en! nu kan het nog!

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@even snel, ben nogal druk en dus kan ik niet echt reageren.. Zoontje is erg verkouden en heeft enge hoestaanvallen:(
    Hoop vannacht een beetje goede nacht te kunnen hebben.

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello ladies!

Oh, Anke, die link, die ga ik ook eens bekijken. Hopelijk komt'strandrondje' daar niet in voor, dat ga ik namelijk never de nooit niet redden, sterker nog: ik ga het niet eens proberen, al woonde ik OP het strand! :p

Sucre, fijn dat Daan is aangekomen, al snap ik ook dat het een nare bijsmaak heeft. Je had natuurlijk liever een ander (hoger) cijfer gezien. Ik voel met je mee meid. Hoe groeide zijn broer als baby? Is ook een ukkie toch? Hier ook wel wat ervaring trouwens, ons oudste prulleke is echt mini. Ik zie hem soms bijna niet tussen zijn klasgenootjes lopen!

Meid, ja dat is wel even een heftige start zo na je verlof. Werken, stage, school en alles nieuw, veel nieuwe indrukken etc etc. Petje af hoor, knap van je!

Beterschap voor zoon, hopelijk heeft hij een goede nacht en slaapt hij wel lekker door tot morgenvroeg!

@Kleintje, voor jullie ook sterkte vannacht, hopelijk is hij (welke van de 3?) snel verlost van zijn verkoedheid en hoestaanvallen!

Hier weinig nieuws te melden. Rustig dagje vandaag, morgen ook niet veel op de planning staan, behalve dan 's middags met een vriendin en haar 2 zoontjes naar een grote speeltuin in de buurt. Daar zal ik wel een paar uurtjes zoet zijn, op een bank in het zonnetje. Wat wil je nog meer?! Heerlijk, dat nazomeren!

Ik moet 1 november weer aan de slag. Kreeg vandaag mijn rooster toegestuurd. Ik heb nog een maand om aan het idee te wennen....

Deel Deze Pagina