De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nou meiden, ik heb hardloopschoenen gekocht. Lelijker kan bijna niet, maar goed ;)

Anke, bedankt voor het schema, heb het onder mijn favorieten opgeslagen (proest, lekker favoriet, maar goed). Ik heb de lessen van Evy (misschien bekend?) gedownload, daar gaan we (ja, WE, toch Juul? :D) mee beginnen. Om precies te zijn, aanstaande zaterdag! :D :$

Lekker hoor, elke dag vlaai :D Nu kan het nog he, geniet ervan!

Sucre, snap dat je baalt. Maar hij is wel een halve kilo gegroeid he, das toch niet echt slecht? Ik weet niet precies hoeveel ie volgens de curve zou 'moeten' groeien?
    Groot gelijk dat je je er geen zorgen meer over gaat maken, hij groeit zoals hij groeit. En zolang hij niet krimpt, gaat het goed. Toch? Doe je nog steeds kolven na de voeding trouwens?

Ik en flesjes: ik wil een voorraadje bv in de diepvries opbouwen. Straks als hij 2 keer in de week naar een oma gaat, krijgt hij 2 flessen bv en 1 fles kv. Ik wil hem dus max 1 fles kv op een dag geven, terwijl ik maar 2 keer ga kolven tijdens werktijd. Daarom krijgt hij nu een aantal keren een fles kv, zodat ik die voorraad diepvriesmelk vast op kan bouwen.
    Snap je 'm nog?
    En ik dacht dat een baby ongeveer 15 a 20 minuten over een fles "moet" doen, ivm zuigbehoefte, daar kwam mijn vraag vandaan. Maar als hij idd verder nergens last van heeft hoef ik me daar niet druk over te maken dus.

Meid, nog niet fanatiek hoor hier, das nog maar afwachten :D
    O balen, dat je niet fit bent! Hou jezelf ff in de gaten!
    En vooral met die intensieve dagen, pff petje af hoor! Wel fijn dat het zo leuk was!!
    Hopelijk heb je snel je papieren binnen, zodat je snel je ontslag kunt indienen.

Kleintje, o wat naar zeg, welk zoontje is het? Hopelijk een goed nachtje!!

Juul, jij dus bakken morgen? Geen smoesjes he zaterdag, dat je verbrand bent en daardoor niet kunt hardlopen? Ik reken op je! Hihi, op afstand samen rennen, ben benieuwd of het gaat werken :D

Werk: :( ik heb nog 1 week vrij! Gaat me veel te snel!

Ik nok hem, er wordt er 1 wakker hier. Voeden, en slapen!
    O, en even zonder opschepperig te doen ;) gisteravond 2000u voeding gehad, en vanmorgen om 815 pas weer!!!! Wel eerder wakker hoor, wat gepruttel. Maar het echte mekkeren begon pas rond 800u. De slaapkop :D

Trusten!

2. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ OK: Je oudste zoon? Wat zielig, ik hoop dat jullie vannacht goed zullen slapen.

@ Sucre: Jammer dat hij niet zoveel is aangekomen, is hij misschien wel op een ander vlak veel energie kwijt?
    R. is bijvoorbeeld erg gegroeid in de lengte, aankomen is wat minder, maar waarschijnlijk komt dat door de groeispurt, volgens het CB in elk geval geen reden tot zorgen.

@ Alle sportievelingen: Knap hoor! Heb er zelf nog weinig zin in, maar iedere avond zo'n 50 rondjes door het huis en 100 keer de trap op en af ( ok, overdrijven is ook een vak) doet hopelijk ook een hoop.

Heb vanavond een wensballon opgelaten ( gekregen als kraamkado) echt leuk op zo'n wolkenloze avond, nu even hopen dat mijn wensen worden verhoord :p.

R. heeft vandaag haar prikjes gehad en is nu al de hele avond hartstikke suf, ze heeft nog nooit zoveel liggen pitten. Hoop eigenlijk dat het vannacht ook zo goed gaat. We hebben alweer zeker twee weken een heerlijk ritme, om 23:00 laatste voeding en om half 9 eerste voeding.... zou echt schrikken zijn als ik er opeens weer 's nachts uit moet ;).

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

Pina, bijzonder zo´n wens ballon. Hopelijk komt je wens uit!
    Nee, op ander vlak is hij ook niet gegroeid. Op de curve van het CB is zijn gewicht wel goed aangekomen (ik vul zelf de BV-curve in en daarop is hij niet zo goed gegroeid). Zijn lengte en hoofd-curve bogen beide flink af. Tsja... pfff...

Ientje, ahhhhh, nu snap ik het!!! Die 15-20 minuten drinken geldt alleen voor pasgeborenen, niet als ze al 3 mnd zijn. Dan is hun drinktechniek al zo goed, dan mag het best wat sneller, tenzij ze er dus wel last van hebben.
    Ben zelf ook een voorraadje aan het opbouwen. Voorheen kolfde ik idd na iedere voeding. Daar ben ik in de vakantie mee opgehouden. Gevolg, enorm pijnlijke borsten in de auto op weg naar Frankrijk. 's Avonds wilde Daan niet bij mij drinken, dus kolfde ik dan en kreeg hij dat in een fles en dan kolfde ik zelf nog een keer voor het slapen. Nu kolf ik vaak na de ochtendvoeding.

Wat lekker, zo'n lange nacht!!!

Werken, kan me voorstellen dat je daar nog geen zin in hebt. Ik eigenlijk ook niet echt. Alhoewel, even weg zijn zou ik niet erg vinden, maar dan meteen 3 dgn achter elkaar.. pffff....

Juul, ja geweldig dat weer he. En morgen een leuke dag voor de boeg zie ik.
    Ja, de oudste is ook inimini en manlief en ik waren dat vroeger ook. Waren ja, vind nog steeds dat ik wat moet afvallen en hubby eigenlijk ook haha.
    Gelukkig heb je nog een maandje rust. Wel een beetje een goed rooster?

Ons Kleintje, beterschap met je kleine man!

Meid, heftig idd, zo beginnen terwijl je je niet helemaal fit voelt. Maar hopelijk geeft het je ook gauw energie, die nieuwe utdaging.
    Jij ook beterschap voor jezelf en je mannetje!

Hier alles goed, de zon schijnt, dus zometeen het zwembad nog ff opblazen en straks ff wandelen met de kids.
    Daan heeft flink last van de prikjes, 39 graden koorts en gisteren toch ook wel heel verdrietig. Wel goed geslapen gelukkig. Vanochtend nog steeds koorts en flink gespuugd. Zo sneu! Hopelijk is hij straks ook wat fitter.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh ja, dat sporten! Echt goed van jullie!
    Heb zelf flink last gehad van de nagym. Maar wil ook echt gaan sporten straks. Heb ook ooit een hardloopschema gebruikt, alleen na 2 keer niks meer mee gedaan. Ik hou het alleen vol als ik het ook meteen vanaf het begin leuk vind. Dus ff op onderzoek uit, wat ik ga doen lijkt me nu al sportief genoeg.

Mamamazzeldgn, gaan we ook even heen. Moeten nl een nieuwe kinderstoel kopen. Wordt nog een triptrap, die zijn zo fijn! En opa en oma betalen, dus dat is mooi meegenomen.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hoi hoi allemaal, jeetje wat is er weer veel gepost (of ik reageer zo weinig dat kan natuurlijk ook :D ).

T. ligt heerlijk naast me in de box naar een of ander vaag muziekding te kijken (supervals). Ach ze vindt het machtig interesssant en dat is het belangrijkste. Verder huilt ze niet en dat is ook heel erg prettig. De katten vinden het ook machtig interessant want ze zwermen allemaal om de box heen.
    Ze is nu aan het oefenen om te lachen met geluid. Soms gaat het goed, de meeste keren komt er niets uit haha. Supergrappig om te zien, gewoon genieten. Nog 2,5 week en dan moet ik weer aan het werk :(.

Ik ga even heel snel een beetje reageren ;)

@ bd, hopelijk werkt de nieuwe

@ meid, pff dat is inderdaad zwaar zoveel werken, maar het is voor een goed doel. Hopelijk heb je je papieren snel binnen.

@ sucre, CB van je afzetten, komt helemaal goed. Ieder kindje heeft zijn eigen lijntje.

@ ons kleintje, welk zoontje voelt zich niet goed? Hopelijk is het snel voorbij.

@ pina, hoe gaat het vandaag met R ? Nog steeds last van dr prikjes?

@ Ien, mooi dat de schoenen binnen zijn. Nu moet je alleen nog beginnen (komt vast goed).
    @ julia, hoe was het in het zonnetje ?

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Sweety is maar bij T. in de box gaan liggen (zo lief he). Ze doet helemaal niets, maar vindt het gewoon machtig interessant. Af en toe snuffelt ze een beetje.

Heb er even een fototje van gemaakt.

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wat is het hier rustig dames!

@Kleintje, hoe is het met jullie zoontje? Al iets beter?

@Pina, hoe is R de nacht doorgekomen na de prikjes? Lekkere nachten hebben jullie zeg! Zou idd wel even moeilijk zijn, mocht je er ineens weer 's nachts uitmoeten!

Leuk, wensballon! Het was er het weer voor! Hopelijk komen ze uit! :p

@Sucre, welke dagen werk jij? Altijd 3 achter elkaar? Gaat D dan naar dezelfde gastouder als zijn broer? Werk jij ook in het weekend, of vaste dagen door de weeks?

Oh ja, er is best een kansje dat we elkaar tegenkomen in de zoo, de 12de! Dat is namelijk op woensdag he, ideale dag voor quality time met mijn oudste zoon. Hij is namelijk om half 1 uit op de woensdag en zijn broper heeft de hele dag kdv. Net als afgelopen woensdag dus ideaal om lekker een paar uur door de zoo te slenteren. Dus wie weet!

Wat betreft de groei. Of jij en man nou groot of klein waren of zijn, jij ziet er op fb foto's lang uit, of zie ik dat nou helemaal verkeerd? Ach die mannekes, die gaan ineens groeien tijdens hun pubertijd. Piepkleine brugpiepers en een jaar of 2 later zijn het ineens lange latten, let maar op!

@Annelies, wat mooi meidje heb je daar toch! En poezebeest snap ik wel, dat boxkleed ziet er super zacht uit, daar zou ik ook in gaan liggen als ik een poes was. Hier mag de poes trouwens echt niet in de box. Ik ben een zeikerd, maar vind het vies. Laat jij ze in de box liggen, of werd Sweety er na deze foto uitgejaagd?

Mijn dagje verliep iets anders. Vanmiddag waren de mannen zo moe dat ik ze allemaal in bed heb gegooid en ik ben er zelf ook ingedoken. 2 uur geslapen vanmiddag, echt heerlijk!

Wat zijn jullie weekendplannen?

Nova, wel jammer dat jullie boot al is weggebracht, mooi zeilweer! Of kunnen jullie hem voor een weekendje even ophalen?

Hier geen plannen, morgen vast even zwemmen, maar of ik mee zal gaan..... Ik geloof niet dat ik me echt mooi ga vinden in een bikini.....

8. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Annelies het blijft een dotje! En gezellig, zo met de kat in de box.

Hoe is het verder met iedereen? Heb wel wat gelezen maar niet echt gereageerd, was natuurlijk ook op vakantie :cool:

Julia, quality time met je oudste klinkt goed! Belangrijk ook, met drie van die mannetjes.

Hier, het limburgse weer verruild voor achter de duinen. Heerlijk weekje gehad! Ientje, die brouwerij was erg leuk, en aan de overkant staat de proeverij, daarvoor loopt die leiding over de weg. Lekkere biertjes gedronken, opa e oma hebben zich prima vermaakt met B, hoewel ze enigszins teleurgesteld waren dat er ook geslapen werd :D

Net laatste wedstrijd gespeeld, vanaf volgende week weer aan het hardlopen :( Kom net thuis, manlief heeft vriend op bezoek met zoontje van ruim 2 jaar. Zijn ze aan het koken, klimt zoontje bij B in de box, lief bedoeld maar die voet op d'r hoofd kon ze niet waarderen, ooopsie... Niks aan de hand gelukkig, behalve 2 geschrokken vaders en een krijsend kind.

Morgen opend huizendag, B maar een schattig jurkje aantrekken, dat helpt vast wel ;). Hopelijk veel kijkers!

Fijn weekend allemaal!

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ julia, ze mogen niet in de box ;), maar moest wel even een fototje maken voor de toekomst.

Ik zou ook twijfelen of ik zou meegaan met zwemmen, maar aan de andere kant heb je niets om je voor te schamen.

@ anke, wat zal B. geschrokken zijn (en vaders en zoontje idem), maar gelukkig niets ernstigs. Ik hoop dat er morgen een potentiele koper bij zit.

We zijn vanavond bij de moeder van R. geweest. T. was erg onrustig en wilde daar ook niet slapen. Dus om 9 uur daar maar flesje gegeven en toen naar huis gegaan.

10. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Annelies: wat een schatjes in de box!!

@ Anke: Wij gaan langs de open huizen, waar woonde je ook alweer? Als ik een B'tje met schattig jurkje zie weet ik genoeg!! ;)

R. heeft heerlijk geslapen tot 9 uur, ondanks de prikjes, en is al de hele dag zo'n voorbeeldig kindje.

Vandaag op kraamvisite geweest en dan is het verschil toch al heel erg groot met zo'n pasgeboren uk!

Er zaten een paar net-moeders daar op visite en opeens zei er eentje tegen me: "Begrijp me niet verkeerd, ik vind je niet onaardig, maar je bent echt bloedirritant!!!! Zit je hier verdorie gewoon superslank en vreselijk mooi te zijn met een kind van amper twee maanden, terwijl wij.........."
    Ik loop nu natuurlijk al de hele dag stiekem een beetje te glimmen, hihi!!! Complimenten van een vrouw zijn haast nog beter dan van een man.

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Oh Pina, ik begrijp hoe heerlijk dat is, zo'n compliment en daar mag je ook zeker trots op zijn!

Annelies, goeie - mooie foto voor in het plakboek ;)

Anke, zou toch mooi zijn als iemand een bod gaat doen nav van de op huizendag hè? Een paar zonnenstralen in de huiskamer is natuurlijk altijd positef, de vraag is hoeveel mensen huizenjacht verkiezen boven een dagje strand. Bij jullie kunnen ze beide doen trouwens.... ;) hopelijk een potentiële koper aan de deur vandaag!

Hier nog geen echte plannen. 1 prul ligt hier te zingen in mijn bed, de andere slaapt nog. De grootste vent gaat zo pannenkoeken bakken voor t ontbijt.

Zwemmen? Who knows, misschien duik ik met Yuri op een kleed onder een boom, maar heel zeker ben ik daar niet van.

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ pina, die complimentjes kun je maar beter erg vaak krijgen haha. Veel plezier vandaag met het bekijken van huizen.

@ julia, gewoon lekker meegaan. Met dit weer supergezellig lijkt me.

Ik ben aan de schoonmaak, omdat er vandaag kraamvisite komt. R. ligt weer in bed dus ik zal straks ook wel de boodschappen moeten gaan halen.

Volgende week gewoon een heel weekend vol met kraamvisite. Allemaal mensen die langer hebben gewacht :cool:

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee Pina, waar blijf je dan? Of heb jij net als alle andere kijkers besloten toch maar op het strand te gaan liggen? Na 3 uur nog geen kijker geweest :( Hopelijk in het komende uur nog wat aanloop.
    Pina, zo'n compliment van een vrouw is erg leuk! Mag je wel van glimmen :)

Ben ook maar es begonnen met verstandig eten, geluncht met gezonde salade. Ehhhh na het laatste stukje vlaai vanochtend :D

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Annelies, wat schattig! En ze gaat ook precies op het witte deel liggen ;) :D Ach, wij wassen wel weer he ;)

Kleintje, ik ben erg benieuwd hoe het nu met je zoontje gaat!

Ah, Juul en Sucre gaan dus daten de 12e! Zou grappig zijn als je elkaar tegenkomt!

Anke, jammer he dat zo'n week zo snel voorbij gaat!
    O leuk dat die brouwerij leuk was, en oja, das waar, wist het niet meer hoe het zat met die leiding. Leuk!
    Hihi, ja oma's vinden het altijd jammer als baby's slapen. Behalve mijn moeder. Die krijgt het altijd (hihi, altijd, na nog geen 3 maanden) voor mekaar dat ie slaapt als ik terugkom :D

Hopelijk een hoop bezoekers voor je Anke!

Pina, wauw! Wat een compli, super zeg! Idd, nog leuker om van een vrouw te horen dan van een man. Wij vrouwen blijven toch op een bepaald vlak elkaars concurrenten he ;)
    Glim jij maar lekker hoor!
    Dan gaan wij wel sporten om er weer frips en fruitig uit te zien. He Juul?! :D

Annelies, jij ook al kraamvisite! Hier ook, straks komen een paar meiden van een ander forum waar ik al lang lid ben, langs.
    Maar wat mij betreft zijn dat echt de laatste hoor! Tuurlijk, iedereen mag op visite komen. Maar niet meer op kraamvisite, het kind loopt al bijna! :D

Vanavond bbq-en, gewoon, wij samen. Flikkeren gewoon wat vlees op dat ding, stokbroodje erbij, salade'tje erbij en vressen maar. En daarna lopen we het er weer af :D

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Juul, leuk en zo fijn en belangrijk ook die quality tijd met je andere mannetjes. Ben benieuwd of we elkaar de 12e zullen zien. Ik ben dan jarig en wij gaan ´s ochtends, omdat mijn ouders ´s middags komen.
    Ik ben idd goed gegroeid ja, nu 176 cm, manlief 180 cm. Dus met onze mannetjes komt het vast ook goed. Maar zie al helemaal voor me dat zij ook straks als brugmuggen ook te horen krijgen, hee tas, wat doe je met dat jongetje....
    Bikini? Gewoon aantrekken joh! Heb ik ook gedaan in de vakantie. En mijn lijf ziet er al helemaal niet uit. Slanke benen, hangbuik en megaborsten. Ach boeie.. dan kijken ze maar.. Heb wel 2 prachtige kindjes gebaard!
    Mijn werk, alleen di-woe-do. Tot nu toe nooit een avond of weekend, erg fijn. Manlief is woe vrij, dus de kids gaan beide naar dezelfde gastouder op di en do.

Pina, wat heerlijk om zo'n compliment te krijgen! Mag je trots op zijn. Hoe gaat het op je werk?

Ientje, fijne avond, bbq is zoooooo lekker!

Anke, hopelijk zijn er toch nog wat kijkers geweest!
    Wat schrikken, zo voet op haar hoofd. Heb er al nachtmerries over gehad.

Anneliesje, leuk alle kraamvisite. Sommige goede vrienden zijn bij ons nog steeds niet geweest. En mijn naaste collega's ook niet. Beetje vreemd he....
    Prachtige foto's weer van je meisje. Hoe gaat het nu eigenlijk met haar? Rustiger?

Zo, ik ga de tassen inpakken. Wij gaan zo knoeien bij vrienden. Daar komen dus ook vrienden die nog niet bij ons op kraamvisite zijn geweest. Wil er eigenlijk wel iets van zeggen, zonder dat het meteen de sfeer bederft... Maar hoe pak je dat aan?

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Anke, zijn er nog kijkers geweest of ben je de hele dag voor piet snot thuis gebleven?

Annelies, veel verlaat kraambezoek dus bij jullie? Hmm.... wel gezellig, maar ook weer beetje vermoeiend misschien? Zeg, jij was met spinnen toch 22 kilo afgevallen? Hoelang heb je daarover gedaan als ik vragen mag? :)

Sucre, ahhh, jullie 's ochtends, wij niet voor 13.30. D. moet namelijk tot 12.30 naar school. ALS we al gaan hoor, ligt ook een beetje aan het weer, maar als het droog is en hij heeft geen afspraakje met een vriendje uit zijn klas, dan wie weet. Tot hoe laat blijven jullie ongeveer? :) Als je ineens iemand Succc.... (oh nee!) M........ hoort roepen, dan ben ik het :p

Ien - wij zijn bikkels! We hebben net gewoon, nah ja... 'gewoon' een 20 minuten hardgelopen. Als we morgen niet online zijn dan is dat omdat we ons bed niet uitkomen door de spierpijn, dan weten jullie dat vast. Ik duik op de bank en kom er alleen voor de wc en mijn bed nog vanaf! Ajuu!

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zo hier ben ik ook weer eens...pff druk hoor ineens nu ik ook weer aan het werk erbij ben...

@ientje, ach maakt het uit dat de hardloopschoenen lelijk zijn, als ze maar goed en hard lopen, toch!
    maar zat. was het vandaag, dus nu de hamvraag.......lekker gelopen??
    he, en jij ook weer bijna aan het werk, nog even en dan werken we allemaal weer...tijd gaat snel!!!

@sucre, hoe is het nu met daan? geen koorts meer? wanneer moet jij beginnen met werken weer?
    hier zijn er ook nog familie leden niet geweest, ik vind het belachelijk! krijg ik via via te horen dat ze alleen bij het eerste kind op kraamvisite komen, whhaaatttt!!! belachelijk! is mijn 2e kindje het niet waard dan???
    ze stonden op de hele dag lijst voor de bruiloft, maar je begrijpt, die zijn verwijdert! lekker puu, eigen schult!

@anneliesje, wat een mooie foto's! mooie mond heeft T. is ze al uitgehuwelijkt of maakt mijn zoon nog kans??????????

@anke, jullie zijn weer thuis, en de biertjes hebben goed gesmaakt dus, fijn! zijn er nog kijkers geweest voor jullie huis? tis nou wel tijd dat je het kwijt raakt he! zou lekker zijn ook voor b. als ze straks wat gaat kruipen en lopen, lekker een tuin en niet meer trappen/liften in met kinderwagens en boodschappen!

@pina, kijk dat zijn mooie complimenten, vaak zijn vrouwen altijd zo jaloers, dus dit is mooi om te horen!

@ientje, jou kind loopt al bijna, wonderkind!whaha! nee ik begrijp het helemaal hoor, ik vind het nu ook irritant te vinden als mensen nu nog op kraamvisite willen komen, heb geen zin meer om de weekenden zo gevuld te hebben.

@hahaha julia, je wil de moet nu toch nog niet opgeven met spinnen???gaat het niet snel genoeg??
    he wat goed dat jullie zijn gaan hardlopen! wonen jullie zo dicht bijelkaar? gaaf!

nou ben gister met lood in mijn schoenen naar mijn werkgever gegaan om mijn ontslag in te dienen!
    hij schrok er wel wat van [zei van niet natuurlijk,maar was duidelijk aan zijn lichaamshouding te zien,hihi]
    hij had het wel iets verwacht, omdat ik zo standvastig was met mijn nieuwe contract onderhandelingen [geen of minder zat. werken].
    en zei dat hij wel vond dat het bij me zou passen, dat organisatorische, omgang met mensen enz.
    dus al met al positief.
    heb ondertussen les materiaal ook binnen en al bezig ermee geweest, erg interessant, maar wel pittig, veel latijns.

morgen feestje van oom die 65 geworden is, lekker een bbq buffet en voor de kids pannenkoeken..gezellig!

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2858 Ons Kleintje, 2 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2011
    hoi dames, de kleinste is het, met de hoestaanvallen. Heeft er nogsteeds last van. Heel vervelend, en al 4 slapeloze (nou ja, bijna dan:() nachten. Vindt het wel erg voor de kleinste.
    @meid jee, wel een mooi compliment van je werkgever.
    @sucre, knap dat je je niets aantrekt van wat anderen vinden van je buik enzo. Heb er zelf nog wel moeite mee namelijk.
    Ik begin ook sinds de kindjes thuis zijn, meer te wegen, oeps. alweer 75 kilo, dat woog ik geeneens toen ik 20 weken zwanger was. stress denk ik.
    @lodger, heb de bunkers gekocht en zijn binnen, joepie!
    ben nu opzoek naar leuke leren babyslofjes. Ik heb zat schoentjes, maar die leren slofjes zijn zo geweldig! voor als ze gaan kruipen, en dat duurt natuurlijk nog wel een hele tijd bij ons, heb wat betreft het aanschaffen van de babyuitzet zo mijn projectjes:p
    @Pina:D ben nu wel benieuwd hoe knap jij bent en hoe slank wel niet!:)
    @prikjes, hier alle inentingen gehad, en morgen een medicijn dat met een prik moet worden gegeven. Dan gaan ze kinderen ook wegen dus ik ben benieuwd. We zijn afgelopen maandag naar het ziekenhuis geweest en de kleinste woog weer onder de onderste groeicurve en ik was daar wel weer van geschrokken. Toen de huisarts langskwam zei hij: zo hij is mooi gegroeid;) Dat vind ik zelf dus ook wel, dat hij al wat spekkies begint te krijgen, heel weinig nog, maar wel meer als eerst. Ik krijg er gewoon niet meer melk in, en ik mag niets toevoegen, dus ik kan er niets aan doen. Ik geef direct de melk als hij erom vraagt en zit dan een hele tijd met hem.
    De prikjes zijn van synagis, dat is een medicijn tegen het RS virus, dat krijgen kindjes die te vroeg zijn geboren en daarnaast slechte longen hebben.
    En sochtends de fysiotherapeute, allemaal bij ons thuis dus dat is heel fijn.
    We gaan woensdag naar een homeopaat. Dat is ons prima bevallen met de oudste, en nu hoop ik dat zij iets heeft voor de kleinste om aan te sterken. Ze zei al dat ze de operatie wil begeleiden. Dat heeft ze bij mijn oudste ook gedaan en die was toen heel goed uit de operatie (neusamandelen vorig jaar) gekomen, dmv homeopatische middelen. ben benieuwd!

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ ons kleintje, bah wat vervelend dat het de kleinste is. Alsof hij nog niet genoeg te verduren heeft gehad. Maak je niet te druk over het gewicht. Hij zal vast gewoon zijn eigen lijntje volgen.
    Ben benieuwd naar de babyslofjes die je gaat aanschaffen :D. Hier ook shopprojecten haha.

@ meid, T. is nog niet uitgehuwelijkt dus bij deze regelen we al iets :p Wat belachelijk dat mensen bij een tweede niet langskomen, had precies hetzelfde gedaan als jij haha.

Gelukkig dat je baas zo goed reagereerde. Zal vast een opluchting zijn geweest.

@ Julia, helaas heb ik zo'n 1,5 jaar over de 22 kilo gedaan. Het ging heel erg langzaam, maar het bleef er zo ook goed af. Ik had tegelijkertijd ook mijn eetpatroon aangepast (alleen snoepen in het weekend).

Hoe staat het met de spierpijn ?

@ sucre, is het nog gelukt met het "er iets van zeggen?"
    T. is een stuk rustiger, voor zover het kan met dr karaktertje ?

@ Ien, ze hobbelt het hele boxkleed over (op de "vis op het droge" manier). Het boxkleed heeft me maar 6,99 gekost, dus ik was het ding wel een aantal keer. Wanneer hij niet meer goed is dan komt het vast wel weer in de aanbieding bij de Wibra. :)

Hoe was de (kraam)visite haha. Ja ik vind het wel grappig, maar aan de andere kant ken ik veel mensen en die willen toch even komen kijken. Ben een prenatal bon rijker (had gemeen een hint laten vallen, omdat ze me tijdens de zwangerschap een oerlelijk shirtje gaf haha).

@ Anke, zijn er uiteindelijk nog mensen geweest ? Ik kan me voorstellen dat er minder aanloop is door het mooie weer.

@ Hier, T. ligt weer richting het valse muziekding te kijken. De katten meppen er naar (zittend vanaf de bank) en ik irriteer me aan het geluidje haha.

Vandaag weinig op het programma. Misschien dat we wel even richting Giethoorn gaan.

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@anneliesje,ik heb wat gekeken via google. Ik had bij de oudste Robeez, die zijn echt geweldig! ik heb later ook eens Oxxy gekocht en die gingen kapot binnen 2 dagen, maar ik kreeg wel mijn geld terug. Hij was toen aan het leren lopen (schuurde met zijn tenen over de klinkers op straat) dus misschien was hij er toen al wel wat te oud voor. Daarom ben ik nu extra kristisch. Maar ik zag toevallig een site waar de slofjes maar 15 euro zijn, op superslofjes.nl Dus ik denk dat ik daar ga bestellen. Ik kwam ook wat Robeez en Oxxy slofjes tegen online in de aanbieding, dus ik twijfel dus welke ik ga kopen. daarnaast heb ik al enorm veel schoentjes gekregen, maar ik wil graag wat leren slofjes erbij omdat ze zo super waren bij mijn oudste.:)
    Wat heb jij voor shopprojecten?:D
    PS ik heb de lodger bunkers voor 140 kunnen kopen (incl verzendkosten) terwijl ze in de winkel 170 waren.

Deel Deze Pagina