De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Owww wat een geweldig leuke slofjes zeg. Ik houd me in, heb mezelf een shopverbod opgelegd voor de maand oktober ;)

Mijn shopproject op dit moment is speelgoed. Wil een aantal dingen echt hebben en er niet teveel geld voor uitgeven. Heb nu net een bod gedaan op een chicco babygym (die valt bij vrienden van me enorm in de smaak) en ben aan het hopen dat ik hem heb voor dat bod haha.

Je hebt wel mooi 30 euro bespaard op de lodger bunkers. Internetspeuren loont :cool:

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Kleintje, hoe duur is zo'n bunker nieuw in de winkel? 170 euro voor 2?? Ik heb die van mij op mp staan, is zo goed als nieuw namelijk. Hub zei laatst wel, beter nog even bewaren, toch wel handig zo'n reservezak. Ik heb er namelijk ook 1 die bij de kinderwagen hoort. Dus wie weet, haal hem wel van mp af ;)

Leren slofjes, ik zag ze op ebay.com, uit de USA voor 11 euro incl verzendkosten. Hier een echtgenoot die nogal eens wat van ebay af plukt, vandaar ;)
    (gaat vanavond daar een alarmsysteem kopen voor het huisje in Bulgarije)

@Annelies, ik weet eigenlijk niet of 1,5 jaar lang is voor die 22 kilo. Ik vind 22 kilo iig erg veel! Knap dat je zoveel bent afgevallen zeg! Hier gaat het om minder kilo's, en ik ben goed gemotiveerd. Baal er wel van dat er een grote kans is dat de spinning lessen door de vrouw die ze nu geeft gestopt worden. Ik zal dan op een andere dag bij een andere les beginnen, maar begon net te wennen. Maar ja. Uiteindelijk zit je op die fiets en zullen de oefeningen wel niet heel verschillend zijn.

Ik heb wel wat spierpijn in mijn lies, rug en nu begint het ook een beetje in mijn benen te komen van het hardlopen gisteren. Ik ben dus tevreden.

Meid, nee hoor, Ien woont voor mij helemaal aan de andere kant van NL. Ik oost, zij west, maar we maken gewoon een hardloop date. Zij rent daar, ik hier, gisteren allebei om 20u aan de startlijn. Stimuleert echt, hoe gek het ook mag klinken!

Kleintje beterschap voor aller kleinste, hopelijk heb je vanmiddag een uurtje bij kunnen slapen, want die nachten zullen er nu wel vreselijk inhakken. Sterkte!

Hier sinds 2 nachten weer een nachtvoeding?! Dat was niet de bedoeling, maar goed... als hij het nodig heeft, dan so be it.

Zo, hub heeft gekookt, wij gaan zo eten, dus ik groet u allen!

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Het waren wat gekke dagen en had niet echt tijd/rust om te reageren. De kleine man heeft het niet zo naar zijn zin. Zou het zo'n sprongetje zijn? Volgens schoonzus wel, hoe dan ook, veel huilen en slecht drinken. Ik heb elke nacht nachtmerries en rust daardoor ook echt weinig uit.

Slofjes: check eens op e-bay, ik heb ze daar gezien uit china voor hooguit 6 of 7 euro oid incl. shipping.

En nu ga ik richting bedje, later reageer ik meer!

Truste!

4. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Kennen jullie dit?

Denk je na een half uurtje stilte uit de slaapkamer, " toch even kijken of ze nu slaapt", duw je die deur open kraakt en piept dat #%$#$ding zo verschrikkelijk dat ze meteen wakker schrikt.

Ben mezelf nu even heel hard voor mijn kop aan het slaan :x!!!!

Slaap lekker allemaal!!!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2865 Ons Kleintje, 2 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2011
    slofjes, ik heb alle maten gekocht:D Toch maar wel de Oxxy slofjes
    maat S (9 cm)
    Maat 17 (11,5 cm)
    maat XL (13 cm)
    Maat 21 (14 cm)
    Die laatsten zo dicht op elkaar omdat ze dan echt veel over de grond gaan met die slofjes
    alles keer 2, en ik was maar 55 euro kwijt, voor 8 paar slofjes dus. want behalve dat ze in de aanbieding waren (de meesten 6,95 en een paar anderen 10,00 euro) kreeg ik ook nog voor elk extra slofje erbij 15% korting.
    Ik heb er steeds op gelet dat ze niet precies dezelfde slofjes gaan krijgen, wel ongeveer gelijke maar dan in een andere kleur. Oh ik heb er zo`n zin in om die dingen bij ze aan te doen. Nog even geduld tot die kleine voetjes van nu 5/6 cm, 8 cm worden.

HAHAAAAAAAAAA yes:D:D Ik hou zo van winkelen en dan vooral een leuke aanbieding

@Pina, ja dat is altijd zo met een babyfoon, wat een rotgeluid he? je moet hem uitzetten als je te dicht bij de verzender komt met de ontvanger.

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden,

Kleintje: nou zeg, wat een narigheid toch weer voor de jongste! :( hoop dat ie gauw weer opknapt, en ook weer goeie nachtjes voor jullie!

Annelies, ik denk dat het juist goed is dat die kilo's er zo langzaam af zijn gegaan, scheelt weer een jojo effect!
    Respect trouwens, kost vast een hele dosis zelfdiscipline!!

O, over dat boxkleed, ik bedoelde eigenlijk de kat, dat die zo mooi op het witte deel was gaan liggen, lekker met die haren ;) snappie?
    Ah, jij ook al een prenatal bon rijker, ik ook! Wanneer gaan we shoppen? :D

Slofjes, welke maat kun je dan het beste nemen? Hij heeft nu al 16 en die past ie al bijna niet meer :$ niet zo gek met een moeder met maat kano :p

Hier ook spierpijn van gisteren, man ik was half dood toen ik thuiskwam voor mn gevoel! Maar het helpt idd dat je weet dat er precies op dat moment iemand hetzelfde doormaakt, gek eigenlijk he :D

Nova, balen dat D het niet zo naar zn zin heeft, is dat al een paar dagen zo?

Bd, hoe gaat het met de nieuwe voeding? Heb je het idee dat het werkt?
    Heb je me nog horen toeteren en zien zwaaien? Ben nog langs je gesjeesd op de A17, heb hubje weggebracht, die is nu op oefening tot volgende week vrijdag :(

7. Ons Kleintje

@pina nu al maat 16?
    dat is 9,5 cm
    dat is maat S, dus neem je dan maat M.

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik heet ien hoor, maar vooruit, laten we het aan de slapeloosheid wijten :p
    Maar thx daarvoor, dan neem ik m'etjes (hoe zeg je dat? "emmetjes" :D)

9. Ons Kleintje

ja slaaptekort.. heb er nu al weer 2 flesjes op zitten..:p

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames!

Kleintje, wat naar van dienhoestbuien zeg. Hopelijk dat de homeopaat uitkomst kan bieden. Sterkte ermee. Hoe gaat het nu met de breukjes van de kleinste, daar moet ie ook nog aan worden geopereerd toch? Vandaar dat aansterken ook natuurlijk. Lekker, die bunkers met korting, zijn niet goedkoop. Maar wel mooi, goede kwaliteit stof ook.

Meid, fijn dat je baas zo reageerde. Ben je er nog uitgekomen met de opzegtermijn? Raar dat mensen bij een tweede niet komen kijken, net alsof je oudste belangrijk is en daarna niet meer.

Annelies, fijn dat het met T beter gaat. Hihi je hint heeft gewerkt bij de kraamvisite.
    Die slofjes, dat is toch ook wat ze dragen als ze leren lopen? Heb nog wat stoffen slofjes en voorlopig blijven de sokken nog wel zitten. Hebben ze ook een leuke voor bedacht trouwens, sock-ons, soort elastiek over je sok heen. Ook leuk kraamkadootje trouwens ;), ik heb ze helaas nog niet gekregen.

Haha, Juul en Ien samen aan de ren op verschillende locaties. Goed dat het helpt, "samen" lopen. Ik heb mezelf een dagje uitstel gegeven, vandaag is nog te warm ;). Ik maak een afspraak met mezelf, 2x per week hardlopen en op mijn mamadag en op zaterdagochtend (want dan is hub toch weg) een flinke wandeling met B. En hopelijk nog wat fietsen naar mn werk, altijd lekker. Maar niet als het regent.

Julia, ebay, geweldig he. Zit er ook op te koekeloeren, zeker als ik weet dat dingen goedkoper zijn in de VS. Heb ook nog vriendinnen wonen daar, laat ik het daar bezorgen, sturen zij het door.

Nova, balen, slechte nachten enzo. Hopelijk snel verbetering!

Pina, oh balen! Die neiging heb ik overigens ook, maar wordt wel minder. Enne, ff scharnieren van de deur smeren ;)

Haha kleintje, shop 'till you drop, maar vanuit je luie stoel is dat wel heel lang! Zal ook es kijken naar die slofjes, je maakt me nieuwsgierig.

Hier, gister voor jan joker thuis gezeten, alle kijkers lagen op het strand denk ik. Na 3 uur lekker naar buiten gegaan, ff genieten van het weer. 's Avonds vriendinnetje op bezoek, was gezellig. Gister relaxed gedaan en om 4 uur met wat vrienden in een tuin gezeten, B op een speelkleed in het gras, heerlijk!
    Zojuist B naar het kdv gebracht, nu voor het "echie" namelijk de hele dag. Ben benieuwd hoe het gaat. Verder hier ook gedoe met eten vooral, overdag gaat het wel goed, tot ze rond 8 uur naar bed gaat. Bij de laatste fles valt ze continu in slaap en drinkt ze haar fles niet leeg. Vervolgens wordt ze rond half 5 wakker met honger, maar valt ze ook weer in slaap voor haar fles leeg is. Vanochtend dus weer honger. Dat laatste is niet erg maar we weten inmiddels dat als ze d'r laatste fles leegdrinkt ze doorslaapt tot 7 uur dus dit is wel balen. Maar wat proberen nu, sowieso maar meer slapen overdag (ging ook ff mis in de vakantie). Overdag heeft ze ook moeite met 180ml dus misschien maar weer terug naar 150 overdag. Nouja we zien wel. Hopelijk slaapt ze snel weer door, is voor haar ook beter.
    Zo, nu ff krant lezen, straks nog een koffiedate maar de werklaptop gaat ook weer open vandaag! Fijne dag allemaal!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge!

Kleintje, poeh, al 2 flesjes om 7 uur klaar, dat is wel een tekort aan slaap ja :(

Meid, fijn dat het achter de rug is, je ontslag!

Anke, gaan de sokjes zo snel uit dan bij B? Valt bij S namelijk erg mee. De sokjes van bambino (kruidvat) zijn erg fijn trouwens, die blijven echt goed zitten!
    Wat balen dat er gewoon helemaal geen kijkers zijn geweest :( Niet erg motiverend lijkt me. Maar houd de moed erin hoor!!

Auwwww, spierpijn hier! 2e dag is erger zeggen ze, nou dat klopt aardig! Ik moet wel ff proberen in beweging te blijven, anders wordt het alleen maar erger.

Hihi, Pina, met die deur, dat heb ik ook al een paar keer gehad ;) bij ons begint het trouwens al bij de trap, die kraakt ook verschrikkelijk. De deur kraakt niet, maar geeft 1 soort krakje als ik tegen de deur duw. En dat is meestal al genoeg.
    Ik ben overigens nu wel aan het oefenen om wat meer herrie te maken als hij slaapt. We waren al niet muisstil, maar je hebt toch een beetje de neiging om stiller te doen.
    Ik douche nu gewoon met alle deuren open, en hij slaapt lekker door. Scheelt al!

Ik ga zo eens met meneer naar buiten. Nog even genieten van de laatste mooie dag!

Hij gaat trouwens 's morgens niet meer huilen als ie wakker wordt! Hij gaat lekker een beetje liggen spelen en lachen naar zn hemeltje :)

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    wat een rust hier.... :$

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Joehooooeeee, is daar iemand? Tis heel rustig hier!

Ientje hoe is het met de spierpijn? Je hebt toch alleen maar hardgelopen, heb je daar zo'n last van? Wordt wel snel beter trouwens, volgende keer al minder.

Vanmiddag B opgehaald uit het kdv, ze zat heel relaxed in een wipstoel. Ze had zich keurig gedragen volgens de juf, geloof dat ze het wel ok vindt. Raar, zo'n dag voor mezelf, even koffie gedronken met vriendin en daarna gewerkt.
    Tegenwoordig dolle pret met B, als ze je aankijkt begint ze breed te lachen, met geluid *smelt*

Geloof dat het nu wel over is met het mooie weer, dat is dan wel weer jammer.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    #2874 ientje, 3 okt 2011
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
    @ Anke: als je al jaren niks aan sport hebt gedaan, is het niet vreemd toch als je dan spierpijn hebt na "alleen maar" hardlopen?
    Was allang blij dat ik nog leefde :p:D

Als ik opsta na een tijdje zitten, dan ben ik echt net een oud wijf, maar het zal morgen vast wel beter gaan!

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ben trouwens met ingang van vandaag begonnen met Sonja Bakker! Geen crashdieet, dat werkt toch niet bij me. Lekker veel afwisseling, dat houd ik wel vol! :)

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, goed bezig! Had niet in de gaten dat je zolang niet aan sport had gedaan :) Zakt de spierpijn al een beetje? Anders vanavond lekker warm douchen en daarna je bedje in.
    Wel gek eigenlijk he, ga je sporten om fit te worden, loop je er bij als een ouwe taart ;). Ach over een tijdje zie je er weer topfit uit!

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien: ik dacht al welke wegmisbruiker toetert er zo hard :)

Kleintje: Jee al 2 voedingen voor 7 uur.... Hakt er wel even in dus.

Meid: fijn dat je baas zo goed reageerde. Geeft toch wel een lekker gevoel als je op zo'n manier weg kan.

Nova: keep up the spirit meid!

Anke: hmmm geen kijkers, dat is balen. Zal vast met het weer te maken hebben. Was ook wel erg lekker.
    Leuk dat de beebs je gaan herkennen he?!

Sokjes: Ik vind die Bambino sokjes van Kruidvat ook ideaal. Niet duur en blijven goed zitten.

Ien: spierpijn dus.... hmmm ik ga morgen twee uur sporten... Staat me dus wat te wachten.
    Sonja Bakker, heb dat twee jaar geleden ook gedaan. 10 kilo mee afgevallen. Ben nu ook aan de lijn en 3x per week sporten, moet goed komen dan toch?!

Moet toch ff wat kwijt hoor. Vandaag observatie gehad bij mijn oudste (waarvan de juf dus dacht dat hij vorm van autisme had). Daarna meteen gsprek met observator gehad. Blijkt dus helemaal niets aan de hand te zijn. Hij is gewoon super intelligent en loopt daar ver in voor, maar op samenspeel gebied kan het beter. Hij kan goed samen spelen maar speelt liever alleen. De juffen zeiden dat het soms niet werkbaar is voor hen, omdat hij te veel aandacht vraagt. Thuis geen problemen mee. Aangegeven dat wij gewoon strikte regels stellen en als hij het er niet mee eens is pech voor hem. We zien dat ze op school veel te veel met hem mee gaan. Hij is slim genoeg om dat uit te buiten.... Sja... De observator zou een verslag maken waarin ze de juffen handvaten zou geven om het makkelijker voor hen te maken.
    Moet achteraf wel lachen.... bij wie ligt het probleem nu?! Bij de juffen die niet consequent zijn dus.
    Jammer dat het zo moet. Het is dat hij het naar zijn zin heeft anders hadden we hem naar andere groep / school gedaan.

18. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee Bd, goed nieuws van de observator! Lekker om te horen dat je kind zo slim is, goed van jullie dat hij zich aan moet passen af en toe, dat horen kinderen naar mijn mening ook te leren (hoe bijzonder of speciaal ze ook zijn, maar dat is elk kind uiteindelijk :)).
    Maar nu wel ineens van het gezeur af en juffie krijgt nog een beetje hulp ook :cool:

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh fijn bd! Dat je bevestiging van je gelijk hebt gekregen. Stomme juffies. Lekker puh!

Ik ga lekker naar bed, eerst S nog eens wakker porren. Tja, dat kind moet zich tenslotte ook af en toe eens aanpassen hoor :D:p

Trusten!!

20. Ons Kleintje

he ik ben de eerste vandaag!
    Vannacht sliepen de kleintjes goed, maar de oudste weer niet. hij is strontverkouden en heeft uren liggen roepen, balen, keihard hoesten etc in bed. Heel vaak eruit geweest om hem rustig te maken en zo comfortabel mogelijk te maken, maar op een gegeven moment dan kun je gewoon niet meer dan dat.
    aaaaaaaaarg:( Ben zo moe, net een flesje gedaan en de zodadelijk nummer 2 een fles geven. ik hoor hem al, dus doei!
    PS ik hoop dat deze verkoudheid niet naar de andere 2 overwaait.

Deel Deze Pagina