Ik krijg iedere week een email met hierin de nieuwste aanbiedingen van luiers: De luier vergelijk site T. heeft echt last van haar prikjes. Ze huilt erg veel en ze heeft koorts, 38.5. Vind het zo zielig voor mijn meisje. Ze drinkt nog wel goed, maar voelt ook heel heet aan. Hopelijk is het snel weer over. Ik heb trouwens een Chicco Babygym gekocht bol.com | Chicco Baby Gym Duo, Artsana | Speelgoed Voor maar 5 euri @ Anke, nog bedankt voor de tip. Mijn partner riep ookal direct niets kouds erop doen hoor, dat is slecht voor de spieren. Dus dat is helemaal goedgegaan. Ze vindt het ook goed als ik er aan kom, maar heeft gewoon haar dagje niet gisteren/vandaag. Succes met de bezichtiging vandaag (duim, duim, duim). @ Julia, er lopen er hier beneden 5 stuks rond. Dus meer dan genoeg, maar ik ben nogal een pietlut met haren hoor Prachtige foto trouwens, had hem al gezien maar de tekst nog niet gelezen. Overigens had je gelijk met je tijdsduur. T. begon ook een uur of vijf na de entingen te miepen. Je banner is trouwens weer terug. Gisteren was het een mooi kruisje. Ik kan me voorstellen dat je je manneke maar 1 dagje naar het KDV laat gaan. Papa vindt dat vast niet erg en bovendien is het KDV niet goedkoop. @ nova, hier geen pogingen om overeind te zitten op schoot. Ze doet alleen dr hoofd de hele tijd omhoog (en dan trekt ze haar poepgezicht erbij, erg charmant). Je kunt met de voeding gewoon overgaan. Niet gaan mengen, want dat is niet handig (kan wel als je hetzelfde merk hebt, maar dan nog moet je voorzichtig zijn). Hou er rekening mee dat hij wat last van zijn maag/darmpjes kan krijgen. Het duurt ongeveer 2 weken voordat hij volledig is gewend aan een nieuwe voeding. Heb je nog wat leuke spulletjes bij de action gekocht ? @ Ien, owww maat 42 is ook erg handig. Gelukkig kun je wel in steeds meer winkels schoenen in die maat vinden. Voorheen was het echt drama, hoewel het nog steeds moeilijk is om een mooie laars met hak te vinden in een grote maat. @ Sucre, lijkt me inderdaad lastig zo'n eerste werkdag. Gelukkig dat alles goed is gegaan. Hopelijk gaat het met kolven snel wat beter. @ Bd, ik zou niet zomaar iets anders gaan geven. Zou hem twee weken op de nieuwe voeding laten staan. Hij is net een beetje gewend en juist met zo'n flesje oude voeding kun je iets triggeren (lijkt me). Hier trouwens nog geen 180 ml. Ze krijgt 5 keer per dag 150. @ Supernova, hier lekten de C1000 luiers door, de Etos zijn wel redelijk, maar hebben totaal geen pasvorm. De luiers van de Kruidvat zijn goed, maar niet soepel. De pampers zitten het mooiste, maar soms stinken ze best snel (hoewel de andere luiers dat ook kunnen doen). Wat heerlijk dat hij vandaag allemaal van die geluidjes aan het maken is.
Het is juist de bedoeling dat we gaan provoceren met voeding. Om te testen of hij koemelkallergie heeft moet je minimaal week koemelkvrije melk geven en dan een keer een fles "gewone" flesvoeding om te kijken of er reactie komt. Als er reactie komt heeft hij dus koemelkallergie, zo niet dan is dat dus niet het probleem. Ben morgen dus erg benieuwd. Anneliesje; hoezo maar 5 euro voor de babygym???? Ik wil er ook een aanschaffen namelijk Luiers; hier kruidvat luiers voor oudste en nu zooi pampers voor jongste ivm aanbieding. Die krijgt anders ook kruidvat maar ja pampers waren in aanbieding. Niet voor niets Nederlanders hè
Hahaha hier ook een echte Nederlander Ik snap dat je wilt provoceren, maar zou je daar niet nog een weekje mee wachten ? Vind een week zo snel om dat al te gaan doen, hoewel ik me kan voorstellen dat je zekerheid wilt hebben. Ik heb hem via Marktplaats gekocht. Hij ziet er nog als nieuw uit
Ah MP altijd leuk! Provoceren; zowel ha als cb (ja ja ik weet het ....) gaven aan dat het na een week al te proberen was. Het is ook maar 1 voeding die je wijzigt. Ben erg benieuwd dus! Ik ga nu weer uurtje sporten. Gisterochtend ook geweest ( geeft zichzelf schouderklopje )
Helleu! hoe ist hier? Ik denk dat ik wel het één en ander gemist heb en ik heb ook niet alles terug gelezen sinds mijn laatste post (12 september, gehheheheheheh) Hier gaat alles wel goed, we zitten wel veel te violen met Prei die nogal eens zichzelf in de weg lijkt te zitten. Ze heeft reflux en krijgt zuurremmers en we verdikken met rijstebloem maar de nachten blijven drama. Ik zit een beetje aan het eind van mijn latijn, maar we maken er maar het beste van. o ik ga weer, Prei brult
Goeie deal Annelies, maakt die veel herrie? 5 euro - wat een prikkie! Wat gebeurt er als ze met haar voeten tegen die blauwe voetjes schopt? Ik ben kritisch, sorry, maar help mij even. Baby eronder, voetjes om tegenaan te trappen, waarschijnlijk een muziekje als resultaat? En die 2 dingen aan de rode riempjes, die hangen er om vast te pakken. Oke. Duidelijk, maar al die dingen in dat witte gedeelte?! Daar kan een baby toch nooit bij, is dat gewoon om naar te kijken of kan je daar als baby op je buik of rug liggend ook nog iets mee? Nieuwsgierig! @Bd, oke, provoceren dus. Klinkt eng, maar het idee is duidelijk. Spannend zeg! Goeie jij, schouderklopje van mij! Sport ze! Ik kom 'sportloos' terug van de sportschool, bleek de spinning les niet door te gaan! Ze hadden mijn oude telefoonnr en konden mij niet bereiken om te zeggen dat het niet doorging. Balen. Nu een andere dag bij een andere instructeur kiezen... too bad. @Annelies, ja mooi was ie he? Gisteren, dat banner kruisje. En weet je wat nog het mooiste was? Ik heb er niks voor hoeven doen! Kreeg gratis een kruisje en vandaag zomaar gratis een banner! Goed voor een Nederlandse! @Nova, nou tis meer dat ik mijn jongste lekker thuis kan houden en ipv 2 dagen kdv maar 1 dag kdv nodig zal hebben door de weeks, doordat mijn man 1 dag minder is gaan werken. Het stond er ook een beetje warrig. Ach, wat maakt het uit, middelste gaat ook 'maar' 2 dagen in de week naar het kdv, als hij dadelijk op school zit moeten ze al zoveel. Had toevallig vandaag een gesprekje met de juffrouw van Daniël (mijn oudste). Hij is nog 4jr en zit in groep 2, wordt in november 5jr, dus nog niet leerplichtig. Ik vroeg of ik hem eens een ochtendje, bijv. de vrijdag of de woensdag wanneer hij sowieso maar een halve dag les heeft, thuis mag houden omdat hij best moe is, maar dat was toch niet de bedoeling. Ik moet hem dan ziek melden. Toch nog eens nakijken, vorig jaar in groep 1 best wel eens in overleg met zijn leerkracht een halve dag thuis gehouden om bij te slapen maar nu hij in groep 2 zit is dat blijkbaar toch niet helemaal de bedoeling en gaat het allemaal een stuk stroever, wat ik echt gek vind, hij is immers nog 4 en niet leerplichtig?! Waarom dan in groep 1 in overleg met de leerkracht een dagje thuis houden en in groep 2 ziekmelden om hem hetzelfde dagje thuis te houden?! Waar is de logica? Nu zal die er vast wel zijn, maar ik heb hem nog niet ontdekt. Anyay... ik weet al niet eens meer waarom ik dit hele verhaal op heb geschreven... euhhhh???! @Vive! Blij dat je even langs wipt. Balen van die nachten, hoe hou je het vol. Is het dan brullen de halve nacht of gewoon wakker waardoor jij ook 'gewoon' niet kan slapen? Klinkt mega vermoeiend, knuffel voor jou, veel sterkte en ik hoop dat ze zich snel wat beter gaat voelen en jij daardoor ook!
@bd, zie je nou wel dat ze al veeelste vroeg conclusies aan het trekken waren! ze zijn gewoon niet consequent genoeg!! ik ben sinds een paar weken over op flessen 180cc, toen s een tijdje alle flessen leeg dronk van 150 hij wat minder tevreden was na de fles en ruim voor de volgende fles alweer erom vroeg. @anke, he wat balen dat jullie geen kijkers hebben gehad, zat je de hele dag te wachten met dat lekkere weer! gek he, je kindje de hele dag weg, en jij alle tijd weer. toppie die meid van jullie, al doorgeslapen!en lees dat jullie vandaag kijkers hebben gehad! hopelijk waren ze positief! heeee vive, gelukkig je bent er nog...lang geleden joh je laatst post 12 sept. shame one you! haha! maar balen dat prei niet zo lekker in haar velletje zit, kan me voorstellen dat je er goed doorheen zit. hoe is het nu met je man en zijn avondjes weg? regel van het weekend eens lekker oppas voor de kids en ga lekker uit eten met z'n 2e en lekker de kroeg in ofzo! @ientje, en hoe is het met sonja? is wel goed vol te houden denk ik of niet. neeeeh joh zo'n crash dieet moet je ook zeker niet doen, die shakes ofzo, leuk hoor kilo of weet ik hoeveel in de week kwijtraken, maar gezond is het zeker niet! @anneliesje, gewoon typisch gevalletje van hollands welvaren! super toch! over voeten en schoenen gesproken, ik heb bescheiden maat 38 mijn vriend 43 maar y. die net 3 is heeft al maat 28!!!! die heeft echte zeeschuiten, whaha! op het kdv ook als de schoenen buiten het lokaal staan hoef ik maar naar de grootste te zoeken...maar gelukkig is ie verder ook erg lang. hij is al 104cm. @supernova, momenteel heb je even teveel aan je hoofd om te gaan solliciteren, rustig aan! geniet ervan nu je nog bij de kleine bent. zitten op schoot, jazeker dat herken ik ook, maar al heel wat weekjes geleden wou ie al niet meer liggen in de arm, meneertje is veel te nieuwsgierig [van wie zou hij dat nu hebben?] @sucre, jou eerste dag werken dus ook weer begonnen, en tranen gehad... ohh! maar was het ook wel weer lekker, gezellig wat kletsen weer met collega's? ik mis s en y ook wel als ze op kdv zijn, maar ze hebben het gelukkig goed naar hun zin, dus heb er niet zoveel moeite mee, tis ook maar 1dag in de week gelukkig. best slopend he zo'n eerste dagje? dit is ondertussen mijn 2e week en voor mij voelt het alweer of ik nooit weg ben geweest wij hebben s nog altijd in de inbaker doeken maar het is nu al 3keer geweest dat ie smorgens zijn handen er op een of andere manier uit heeft weten te krijgen...dus de afgelopen 2dagen hem in een slaapzak gelegd maar dat is hem niet, word ie dus wakker om 3;30 grrrr! dus vanavond maar weer inbakeren. zit nu te overwegen om zo'n puckababy te kopen maar betwijfel of ie dan wel doorslaapt... vandaag weer lekker stage gelopen, erg leuk, heb echt de tandarts al kunnen assisteren, zo leuk. gister was ik op mijn werk en kan nog niet helemaal bevatten dat ik daar nog maar even werk..zo raar. ik ben kapot, ga lekker na wie trouwt mijn zoon kijken...zielig programma trouwens maar het kijkt heerlijk, haha!
Vive, je bent er nog! Leuk wat van je te horen, hopelijk wordt het snel beter met Prei! Sterkte met de nachten en dikke knuf! Annelies, grappig ding! En 5 euro is het ook niet erg als ze er maar even mee speelt (ja ik ook Nederlands ) Juul, toevallig had ik over dat thuisblijven van kleuters een gesprekje met een ex-juf. Zij was daar heel makkelijk in, ze had zelf ook wel door dat kleuters af en toe te moe zijn, en wat heb je er dan aan om in de klas te zitten. Ze vertelde ook dat ze in 8 jaar voor de klas 1 dag een complete klas had gehad, hihihi. Maarre ik zou zeggen volg je gevoel, dan maar ziekmelden. Begrijp uit je verhaal dat het toch maar om een enkele keer gaat. Nou snap ik ook wel dat een juf er niet op zit te wachten dat de kinderen om niks worden thuisgehouden maar in overleg moet dat toch best kunnen. Bd, schouderklopje voor het sporten. Ben benieuwd of je mannetje zich laat provoceren , hopelijk geen koemelk allergie maar wel snel de oorzaak van de ellende gevonden. Vanmiddag kijkers gehad, volgens de makelaar beetje typisch stel, niet echt enthousiast maar ook niet negatief. Afwachten dus. Aangezien ik toch mn huis uit moest ben ik maar gaan hardlopen. 3 kwartier weggeweest. Conditie is nog prima maar mn kuiten vonden het wat minder, maar ging aan het einde beter. Es kijken hoe het morgen is. Vond het wel weer lekker, door de bosjes en langs de duinen.
vet handig, dank je! hier nog steeds verkoudheid vooral de jongste. Vandaag naar de homeopaat geweest die wonderen heeft verricht bij de oudste. Morgen krijgen we korrels en kunnen die dan gaan starten. ik ga nu snel naar bed en ik hoop wat te kunnen slapen,xx
@ Bd, hopelijk is het sporten goed gegaan Top hoor dat je zo sportief bent (moet eigenlijk ook hoognodig aan de slag). Succes met provoceren. @ Vive, wat vervelend dat Prei zichzelf zo in de weg zit. Hopelijk kun je een beetje bijkomen, want dit lijkt me enorm vervelend (en zo zielig). @ Julia, het ding maakt teveel herrie Er zitten zelfs drie standen op, zacht, hard en uit (die laatste optie is geweldig mooi). Het schijnt goed voor de ontwikkeling te zijn en ik hoor overal om me heen dat ik toch echt zo'n ding moet hebben. Als T. tegen die blauwe voetjes trapt dan komen er geluidjes uit (piepje en een toetertje). Dat heeft ze dus al door en dat kun je dus ook niet uitzetten Als je tegen dat ronde/ovalen ding aantikt dan gaat er een muziekje aan en dan gaan die knopjes/sterretje branden (flikkeren). Dat is ook hetzelfde bij die andere dingen die eronder hangen (daar kan ze dan ook op bijten later en mee rammelen). Ander muziekje natuurlijk, want het moet wel orgineel blijven. Daarnaast als ze het zonnetje en de vlinder beweegt dan komt er een of ander bliepjesgedoe (korter dan een muziekje). Ach ik denk dat zij het geweldig gaat vinden en ik zal blij zijn als het tzt het huis uit is. Dus ik heb het er wel voor over Wat irritant dat de les niet doorging. Wat vreemd dat je D. niet een ochtend/middag mag thuishouden. Volgens mij is het zo dat wanneer ze niet leerplichtig zijn je ze gewoon thuis kunt houden. Dus als jij denkt dat hij te moe is gewoon doen (en als je een discussie wilt voorkomen dan kun je hem gewoon ziekmelden). @ meid, jeetje wat knap dat hij zich uit de inbakerdoeken weet te wurmen Als je een puck a baby wilt gebruiken dan zou ik wel eerst een tweedehands kopen, er staan er genoeg op marktplaats en mocht het niet werken dan zet je het gewoon weer op marktplaats. @ Anke, soms zegt de reactie weinig. Ik help het je hopen. Ben benieuwd hoe je lichaam reageert op het hardlopen. @ ons kleintje, hopelijk werken de homeopatische korrels. T. is de hele dag nog niet lekker geweest, maar ligt nu heerlijk te slapen. Gelukkig zakt haar temperatuur en had ze nu alleen nog maar verhoging. Morgen zal het wel weer over zijn. Verder nog een mooie internetdeal gesloten. Heb gedaan alsof ik wilde opzeggen en heb er een mooie korting voor terug gekregen Jaarcontract aangegaan en ik betaal gedurende het jaar iets meer dan de helft van wat ik nu betaal. Volgend jaar maar weer doen
Haai allemaal! Luiers: ja idd, de beste deal is in principe de kruidvat luiers, of de pampers in de reclame. Nog beter: de kruidvatluiers in de reclame, dan zijn ze maar 5 per pak! Maar het is idd heel persoonlijk. De toujours luiers van de lidl kwamen als 3e uit die test trouwens. De kruidvatluiers zijn trouwens vanaf maat 3 een stuk soepeler! Sucre: o niet echt een mega leuke eerste werkdag dus. Balen dat er niemand was zeg. Niet erg aardig. En klote van het kolven! Ik heb die neusspray al gevraagd aan de dokter, ik heb gemerkt dat ik meer en makkelijker melk geef als S bij me in de buurt is, dan als hij er niet bij is. Hopelijk heeft de spray de gewenste uitwerking. Hoop dat je 2e dag fijner is geweest! Juul, al contact gehad met kdv over je plan? Klinkt goed, ik zou hem ook liever thuis houden hoor, als die mogelijkheid zich aandiende! Nova: al oordoppies nodig? Leuk he, al die geluidjes, hier komen er ook de meest aparte combi's uit (combi's? combo???) Annelies, ach wat zielig dat T zo'n last heeft van haar prikjes! Hoe gaat het nu? Ik heb van VSM (JAHOOR, kómt ze weer met haar VSMmetjes. Gewoon niet lezen als het je niet boeit hoor!!) Tujababy, dat is speciaal voor vóór en na de inentingen. S heeft vandaag zn 2e set prikken gehad en is echt haast niet anders dan anders. Goeie deal jij met je babygym! Ik denk dat ik met mn maat 42 nog makkelijker schoenen kan vinden dan jij. Ik zit bij Nelson nog net goed, meestal dan. De meeste schoenen daar gaan tot 42 en die pas ik dan meestal precies. Bd, hopelijk blijkt dit de oplossing te zijn! Dat provoceren klinkt wel apart idd, maar als het werkt... waarom niet he! Goed bezig jij met je sport! Ha Viv, oeh moeilijke tijden dus. Naar dat ze s nachts zoveel wakker is Hopelijk gauw rust in huize prei! Juul, wat raar dat je hem dan ziek moet melden. Idd, hij heeft nog geen leerplicht. Misschien kun je hem dan gewoon ziekbellen en dan wel zeggen dat ie de rust gewoon nodig heeft. Dan lieg je niet en meld je hem alsnog ziek. Meid, ja kan me voorstellen dat je gesloopt bent na 2 dagen werken! En nieuw werk is altijd vermoeiender dan werk dat je gewend bent. Anke, hopelijk wordt het wat met de kijkers! Tja, ik heb van mijn vader geleerd dat je nooit te enthousiast moet reageren bij het bekijken van een huis, en juist heel kritisch. Dan krijg je meer van de prijs af volgens hem. Misschien zijn het van die types? 3 kwartier hardgelopen, wow Kleintje, hopelijk goed effect van de homeopaat! Slaap lekker! Hier: vandaag dus naar cb geweest. Meneer is 900 gram aangekomen en 5,5 cm gegroeid! Nu is ie 6900 gram en 64 cm! Bij de prikken was het even krijsen, maar deze stoere vent was al gauw weer aan het lachen. Hij heeft wel wat verhoging, maar lang leve de para! Trusten!
Vive: hier ook een reflux beeb. Gaat het met indikken van voeding wel wat beter? Hier eerst alleen medicijnen voor maag maar uiteidnelijk ook zuurremmers. Moet zeggen dat het met huidige voeding en schep nutriton erdoor redelijk goed gaat. Daarnaast huilt M nog steeds erg veel. Nu testperiode met koemelkvrije voeding. Morgen hopelijk uitsluitsel daarvan (misschien dat prei dit ook heeft??) Een huilend kind is erg vermoeiend en breekt je echt op, zeker als je er nog meer rond hebt lopen. Neem dus ook echt af en toe tijd voor jezelf, anders trek je het niet! Julia: ja ja goeie smoes dat ze jou niet konden bereiken. Je had gewoon je telefoon uitgezet! Zogenaamd heel fanatiek naar sportschool maar onverrichte zaken thuis komen Het is toch netjes dat je het met de juf overlegd om hem thuis te houden om uit te rusten? Waarom doet ze dan ineens zo moeilijk. Hmmmm, niet fijn. Ien: Waar ben je? hardlopen, Sonja bakkeren? Geen tijd meer voor ons zeker Hou je het nog vol? Meid: mijn oudste is in juli 3 geworden en die heeft ook maat 28, niet normaal haha. Hij is ook wel erg lang voor zijn leeftijd. De meeste schatten hem 4 - 5 jaar. Best gek als ze hem dan in een luier zien lopen (ja ja ik weet het, hij is nog niet zindelijk, maar ook pas 3.... oh echt? ik dacht dat hij 4 /5 was.....uh ja vaker gehoord). En fijn dat je het leuk vind de stage. Goede keus geweest dus. Net terug van uurtje Zumba (confronterend die spiegel !!) en nu lekker douchen, M fles geven en slapen maar. Vanavond fles van 180ml geven, dus hopelijk morgen om 9u pas wakker.... Oh nee gaat niet, oudste moet naar school (PSZ)
Oja, gelijk even gevraagd op cb hoe het nou zit met bv geven en afvallen enzo. De arts gaf aan dat ik niet meer dan 1 kilo per maand af mag vallen, anders komen er bepaalde afvalstoffen vrij, die dan in de bv terechtkomen en da's niet goed. Ik blijf wel Sonja'en, maar eet dan wel meer dan zij aangeeft. Het belangrijkste is de afwisseling, en als zij ergens goed in is, dan is dat het wel En vooral goed gezond eten. Gisteravond hebben Juul en ik weer hardgelopen, ging best wel goed, he Juul! Op de ruzie met je iPod na dan Ik heb alleen halverwege last gekregen van mijn knie. Dat is vandaag nog niet weg, hopelijk morgen beter!
Ientje, niet 3 kwartier achter elkaar gerend hoor, I wish... Moest af en toe wel even een stukje wandelen Julia, jammer van de spinning die niet doorging, niet iets anders kunnen doen, Zumba of zo? Hihi, heb ook wel es zo'n hupsklasje gedaan, best leuk (voor een keertje ). Maar ieder z'n ding hoor! Meid, leuk dat je je nieuwe baan leuk vindt. Lijkt me best spannend, voor het eerst samenwerken met een tandarts. Zo, ga lekker in bed liggen met een boekje, manlief is nog druk met tankjes aan het schieten op de computer (ja ik heb 2 kids, een van 0 en een van 34 ). Slaap lekker allemaal en een rustige nacht toegewenst!
Julia: Dat is dan ook raar! Niet leerplichtig en toch moeilijk doen. En dat terwijl je toch in goed overleg hem af en toe eens thuis wil houden ipv zonder iets te zeggen thuis houd. Misschien vind je de logica ooit nog.... Jammer dt de les niet doorging, nu wel inhalen he Meid: jij ook een nieuwsgierig kindje dus. D heeft vandaag de tv ontdekt. Kleine vent kan z'n ogen er niet vanaf houden. Leuk dat je stage zo goed bevalt en dat je al echt actief mee mag helpen. Grote voeten: heb gister de voeten van D gemeten, 9,5/10 (moet nog een keer goed nameten, maar dit is het ongeveer). Is dat groot? Schoentjes en slofjes heb ik wel genoeg, maar ik ben leuke Oxxy slofjes tegen gekomen, dankzij Ons Kleintje. Dus misschien...... BD: Dat llijkt me echt lastig dat provoceren. Zit je dan niet elk moment op een reactie te wachten? Of begrijp ik het niet helemaal goed? Hopelijk komen jullie er hoe dan ook achter wat er gaande is. Anke: spannend nog even dus wat betreft kijkers. Tja, het is soms lastig in te schatten, sommige mensen houden een pokerface, maar zijn misschien erg enthousiast. Vive: fijn om weer eens wat van je te horen! Wat meid ook al opperde, misschien een weekendje/dagje/avondje samen met manlief eruit? Even bijkomen, zeg maar. Annelies: oh lol, ik heb gister ook een nieuwe internet deal gesloten. Jij ook bij Online toevallig? Ien: die geluidjes, ja er komen best maffe combi's uit. Het oude hatsjoejoejoe is niet boeiend meer, nu is ie aan het oefenen met hoge gilletjes. Soms ligt ie dan mij aan te kijken en dan lijkt het also hij wil vragen ' was ik dat?' Hij ligt nu ook af en toe ' te praten' in z'n bedje, zo lief!
nou ja mijn kindjes zijn erg klein, ik heb gisteren de slofjes binnengekregen hun voetjes passen nog lang niet in de maat s 9 cm. maar nu wel in de nike schoentjes maat 1, die kreeg ik van mijn broer, lief he weer slechte nacht, de snotjesuitzuiger er maar weer een bijgepakt. bleh, maar tis een geweldig ding!! Otrivin Baby
@ supernova, jeps online (of t-mobile zoals het nu heet). Ik zag de reclame en dacht verhipt dat van mij moet beter kunnen. Ben altijd een muts en laat dingen zo lopen als ze lekker lopen, maar eigenlijk laat ik zo best een hoop geld liggen. Eigenlijk moet ik ook nog eens naar electra/gas kijken, maar ik ben zo bang dat dit mis gaat Wat schattig dat D. de televisie heeft ontdekt en nu een beetje tegen zichzelf zit te praten. @ ons kleintje, owww kleine nike schoentjes. Wat zullen die lekker stoer staan. De snotjeszuiger werkt hier niet zo heel goed. De snotjes lijken altijd net iets te ver weg te zitten @ Anke, gelukkig te lezen dat jij nog een kind in huis hebt. Hier hetzelfde, soms om gek te worden, maar wel enorm grappig Knap dat je zoveel hebt gerend hoor, zou vandaag maar overslaan, want het weer is drama. @ Ien, goed advies van de CB-arts en als je langzaam afvalt dan blijft het er ook goed af (is mijn ervaring). Wat is je mannetje weer heerlijk gegroeid. @ BD, hoe was de zumba ? Behalve confronterend ? Pff wat een prutweer; donker, waaien en regen. Weer om een lekkere kop warme chocolademelk te drinken (met slagroom) en in bed te kruipen met een boek.
Ja hè Annelies, probeer ik met mijn goede voornemens naar zumba te gaan begin jij over warme chocomel met slagroom!
Goedemorgen dames! Nova, leuk he, die geluidjes. Het grappigst is nog dat er dan heel verbaasd gekeken wordt. En de tv, mega interessant. Maar ook speelgoed wordt steeds leuker, de hangende beestjes in de wipstoel en de wandelwagen. Annelies, geld bespaart met je internetabo, heel goed! Heb wel es wat rekenwerk gedaan met gas en elektra maar leverde weinig op. Ooit eerder een huisgenootje gehad die dacht dat ze goedkoper uit was met overstappen, mooi niet dus. Probleem is dat ze allemaal verschillende tarieven hanteren voor gebruik van meters, transport en levering dus het is moeilijk vergelijken. Je zou wel even kunnen kijken of het zin heeft om een dubbeltariefmeter (met dag en nachtstroom) te nemen. Hier geen zin, geen vaatwasser om 's nachts aan te zetten en de wasmachine staat te dicht bij de slaapkamer. Jij ook al 2 kids... Hahaha, vind het wel leuk, af en toe vermoeiend en ons huis staat vol met speelgoed, hele grote box Duplo, Star Wars lichtzwaard, radiografisch bestuurbare tank... Snap je dat ons huis te klein is? Wat betreft de kijkers, ja even afwachten. Al eerder een kijker gehad die niet erg enthousiast deed maar uiteindelijk wel een (te laag) bod deed. Dus het zegt niet zoveel. Ze zoudennog wat laten weten. Hier ook voetjes gemeten, 8cm. Niet zo groot dus. Wat een rotweer he. Een van de laatste dingen die ik me had voorgenomen tijdens mijn verlof (jaja, nog 1 dag) was een museum bezoeken. Gemeentemuseum heeft een leuke tentoomstelling dus ik was al van plan stukkie te wandelen en daar te kijken met B. Maar met dit weer.... Misschien vanmiddag droog, nu maar wat anders doen, de was bijvoorbeeld