De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    @ Sucre, Wil Daan alleen bij jou slapen, wel heerlijk he, zo’n klein frummeltje op je buik/borst, ook al is het niet altijd praktisch. En we snappen best dat jij ook hartstikke moe bent hoor. Dan heb je er heel de zwangerschap opzitten, met de pijn etc. en dan mag je elke nacht op om de baby te voeden. Dat is juist hardstikke zwaar! Dus no worries, klagen mag.
    @ Vive, mijn haar gaat overeind staan bij dat ‘mevrouwtje’ grrrr. Balen dat je er niets mee opgeschoten bent. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk hoor ik wel dat het erg pittig voor je is. Wel fijn dat je mannetje het ZH had gebeld, hopelijk blijft hij er voor je de komende tijd! En we duimen voor je dat Preitje zich vanzelf aandient ergens deze dagen!
    @ Supernova, was alles goed bij de controle? (Ok vanmiddag pas, maar we horen het wel!) En las het van de actie bij de apotheek, bijzonder dat er zulk soort mensen werken. Totaal gebrek aan communicatieve vaardigheden. Het recept is al langer bekend, je gebruikt het al langer, en je bent al langer zwanger, pfoe, en dan nog moeten uitleggen… En dan gaan ze overstag en geven ze te veel mee, stelletje prutsers! Maar goed, jij hebt voorlopig in ieder geval voldoende in huis!
    @ Marrie, Ha, fijn! Een opgeruimd en aangekleed huis! Heeeerlijk! En vandaag word je als het goed is ingeleid, spannend! Heel veel succes en hopelijk heb je snel jullie beeb in de armen.
    @ Julia, weer fijn een nachtje aan het overslaan? Hopelijk kun je dan straks nog even bijtanken!
    @ Anneliesje. Heel verstandig, aan gezelligheid heb je nu ’s nachts toch niet zo veel (tenminste, bij mij af en toe behoefte aan een knuffel, maar verder: slapen!), kun je beter allebei een goede nachtrust hebben.

Ik heb de mijlpaal van 40 weken bereikt! Dus ik stel voor dat er vandaag wat vliezen breken of een stel weeën op komen zetten, want 40 weken klinkt als een olifantenzwangerschap. ;)

En ik heb goed nieuws! Lekker off-topic: Ik heb mijn laatste module afgesloten met een cijfer tussen de 7,5 en 8. Definitieve cijfer volgt nog. Maar dat betekent dat ik na 3 jaar mijn opleiding af kan sluiten en officieel mijn diploma voor de Post-HBO opleiding Professioneel HR Adviseur ga ontvangen! Was wel errug blij om dat te horen, vooral omdat ik toch wat twijfels had over de kwaliteit van het stuk, maar blijkbaar zat ik toch in de goede richting! Dus direct even gebakjes halen voor vanavond! Joepi joepi joepi :D.
    Tot later!

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nogmaals goeiemorgen! Flash wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid, dat ging over die opdracht die je pas nog af moest maken toch? Super!! Zo. En nu kun je helemaal met een rustig gevoel bevallen. :) Viv hoe voel je je vandaag? Rustig aan he wijffie, hopelijk komt de bevalling gauw op gang, en wel met weeen en geen gebr.vliezen!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Annelies, fijn dat je vannacht beter hebt geslapen! Ja soms helpt dat wel he, elkaar even niet in de weg liggen. Helpt bij Juul ook toch? Juul slaapt je hub weer naast je, dat je zo slecht slaapt? (hihi dat klinkt echt niet aardig) Tijd om hem dus weer naar een andere kamer te sturen! Bd, jij ook al pokkenacht, jouw hubbie mag niet boos zijn op jou hoor, jij loopt met een dikke buik te zeulen, hij niet! Zo. Ik ga zo es effe douchen. Was gelukkig na een uurtje weer in slaap gevallen vanmorgen.

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen,

Flash, je bent vandaag uitgerekend :D Tijd om te bevallen! Kan me voorstellen dat je emoties alle kanten uitschieten. En wat geweldig dat je zo'n mooi punt hebt gehaald voor je stuk en daarmee ook je diploma. Smulze met de lekkere taartjes!

Vive, Balen dat je weer naar huis bent gestuurd vanuit het ZH. Terwijl je er eigenlijk doorheen zit.

Sucre, zie net in je onderschrift dat je twee jongens een dag na elkaar jarig zijn, haha. Wel fijn dat ze ieder een eigen dag hebben :D

Supernova: Veel succes vandaag met het gesprek van je mannetje en de controle bij de Gyn.

Marrie, spannende dag vandaag! En 7/7 is zeker een mooie datum om te bevallen. Heel veel succes en hopelijk een vlotte bevalling.

Hier vanacht om het uur wakker. Zomaar en dan ook echt mezelf afvragen waarom nu weer wakker? Bah. Nou ik ga even douchen en dan even naar het dorp. Vanmiddag/vanavond op verjaardag bij paps en even bespreken hoe of wat, omdat zij morgen op vakantie gaan. Heb het gevoel dat mams ineens niet meer oip vakantie wil, omdat ik nog niet bevallen ben. Tja, kan het toch echt niet voor ze plannen helaas. Iedereen om mij heen ging er maar vanuit dat ik eerder zou bevallen, omdat ik al zo vroeg in de zwangerschap een kindje had wat erg laag zit en nu ook een enorme buik (draag alles naar voren), maar te vroeg bevallen is toch echt nog niet gelukt. Ze zal het wel veel te fijn hebben daarbinnen, haha.

Nou fijne dag allemaal!

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ha dames,

Zoooooo wat een boel berichten! Es even bijlezen!

@Vive: zo te horen nog niet erg gerust gesteld, balen zeg. Bij deze nog wat positieve energie jouw kant op, komt ie!
    @Ientje: kwartetten, lijkt me wel wat! Oh vandaag al, hm...
    @Sucre: Happy mama, zo te horen! Hopelijk snel wat meer slaap.
    @SuperNova: Balen dat gedonder op het werk van je vriend. Succes met gesprek
    @Annelies De tandartsrekening, altijd ellende. Ik heb in de loop der jaren een mooie verzameling kronen aangegelegd (12 stuks). Gelukkig gaat nu alles goed, weinig toestanden meer. Maar heeft er toe geleid dat de tandarts mij nu nog 2x per jaar ziet en roept dat ik zijn favoriete patient ben, waarop ik hem dan vertel dat ik hem vast doe denken aan de verre witte stranden en wuivende palmbomen van zijn volgende vakantiebestemming :D. Gelukkig is er nog zoiets als een verzekering...
    Hihi je vent weggestuurd om te slapen... niet erg romantisch maar zoooo lekker om goed te slapen
    @Marrie Veel succes, wie weet lig je nu te puffen of ben je zelfs al bevallen! We wachten af...
    @Flash: Gefeliciteerd met het afronden van je studie! Goed nieuws, hopelijk heel snel nog meer goed nieuws!
    @Misty Fijne verjaardag, spannend voor je ouders, kan me best voorstellen dat je ouders niet meer op vakantie willen. Zitten ze ver weg? Grappig dat iedereen aannam dat je wel te vroeg zou bevallen vanwege je buik.

Gister spontaan de stad ingegaan, manlief wilde graag naar een bierproeverij maar had geen vriendjes. Uiteindelijk besloten daar maar te gaan eten, goede beslissing want bij de bar was het stampvol en wij zaten lekker te eten aan een tafeltje. Stiekem wat biertjes meegeproefd met manlief, ooooowwww wat mis ik die lekkere biertjes toch! Bijna mag het weer...
    Vanochtend bij kinderdagverblijf wezen kijken, zag er leuk uit, goed verhaal, aardige leidsters. Goed gevoel bij! Helaas nu maar 2 dagen plaats ipv de gewenste 3, dus nog even puzzelen.
    Eh de fudge... smaakt naar fudge maar het is wat vloeibaar... in ieder geval geschikt voor sundae ijsjes, misschien dat een dagje koelkast nog wat doet. Ruimte voor verbetering dus. Maar niet slecht voor een eerste poging.

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Wat een rust hier, toch een kwartet aan het bevallen?

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ikke nie, maar da´s geen nieuws :p

Ooh, biertjes... zucht.. Nog effe hé, dan mag je weer. mis het ook wel hoor. De gezelligheid op een terrasje of lekker buiten met een wijntje!
    Moet je nu al naar een KDV op zoek? Dat is echt al heel vroeg. Ik wist wel dat er lange wachttijden waren, maar eigenlijk is het ook te gek voor woorden dat je voor d egeboorte dat al moet doen eigenlijk.

Misty: zoveel wakker. Vervelend hoor. Misschien zo nog eff een tukkie doen? Lage en hoge buikjes.. Ik vraag me wel eens af of het niet gewoon een bakerpraatje is. Het heeft toch ook met de vorm van je lichaam te maken? Iedereen denkt dat ik een jongen krijg omdat ik zo naar voren en laag draag. Maar tis echt een meisje!

Flash: jeuhh!! Goed gedaan! Gefeliciteerd!!!

Verder teruglezen komt later even hoor!

Hier alles wel oké, goeie nacht gehad en maar gewoon de draad proberen op te pakken. Het ziekenhuis wil niet meewerken, dan zij dat maar zo. Ben het nu ook wel weer zo zat dat dit er ook nog wel bij kan.

Vanmorgen ff naar de markt geweest en ladingen fruit ingeslagen! Supernova: het werkt aanstekelijk! Er waren er toch meer die met kilo's fruit zaten te zeulen?

FF verderlezen

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Oowh, Marrie: spannend!! Duim duim! Zet 'm op!

Juul: bevallende knollen... I.c.m shownieuws.. Noujaa, beter aan te zien dan de 0906-xxx belmeschatjeikbenzo'ngeilepoes reclames!!

Anneliesje: wie gehtst? Nog aan de rommel??

Bd: nog bedankt voor je smsje! In alle stress ben ik vergeten je terug te smsen.
    Je vriend kan de boom in hoor! Lekker draaien jij. Kan je toch niks aan doen?

Ien: jij snaaiert! Jij snekt -net als ik hoor- ook de hele boel bij elkaar. Ghehehehe. al bevallen btw?:p

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    @Vive Ik ben nu maar even fan van de alcoholvrij biertjes. Inmiddels een heel assortiment ontdekt van duitse en belgische merken, stukken beter dat die nederlandse malt. Daar is het ook wel mee uit te houden.
    Tsja die kinderdagopvang.... ik woon in een kinderrijke maar kinderopvangarme buurt, we hebben ons ingeschreven met 8 weken denk ik, bij 3 grote organisaties en 1 particuliere. 3 grote organisaties hebben geen plek.... Gelukkig die particuliere al 2 dagen, onlangs is er nog eentje bijgekomen waar nog wel plek is dus het komt wel goed maar wat een gedoe, voorlopig ziet het er naar uit dat spruitje 2 dagen in de ene opvang zit en 1 dag in de andere. Op zich is daar nog plek voor de hele week maar die andere vinden we echt leuker. Nouja misschien komt er nog een dagje extra vrij in de leuke kdv, dan is het probleem opgelost.
    Ik ben ook lekker aan de fruit, ook heerlijk seizoen ervoor!

Hoe is het met iedereen, ben benieuwd of er babynieuws komt vandaag!
    Ik was een beetje ongerust, spruitje is wel erg rustig gister en vandaag maar af en toe voel ik toch wel wat, gelukkig nu ook weer wat meer. Nu even wat babyboom afleveringen inhalen!

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Flash: gefeliciteerd, dat is wel zeker een taartje waard! Misschien ook een baby om het feest compleet te maken? ;)

Nachtbrakers: Hier nog een hoor, alleen niet online. Meestal houd ik vriend wakker, dan kunnen we spelletjes op de ds spelen tegen elkaar :D.

Vive: Fruit is gewoon superlekker! :D Ik heb al een hele watermeloen weggesnaaid, nom nom nom! In ieder geval gezonder dan de diepvries pizza broodjes waar ik vorige week nog verslaafd aan was.

Gesprek op vriend z'n werk ging goed, en we hebben goede afspraken kunnen maken. Dus dat viel alles mee. Beetje apart is dat ze absoluut geen weet hadden wat ze moesten doen in geval van zieke werknemers (welke stappen te nemen e.d.). Vriend krijgt in ieder geval tijd om tot rust te komen. Wat ik persoonlijk ook wel zo fijn vind, want voor een aanstaande pappa is het allemaal al stressvol genoeg.

Ooh, ik merkte vanochtend veel slijm trouwens. Geen bloed ofzo, ik maak me verder geen zorgen. Toch voel ik wel wat veranderingen in mijn buik, misschien allemaal stiekeme voorbereidingen voor de bevalling? Hoe dan ook ga ik er vanuit dat de kleine op z'n minst voor de uitgerekende datum gaat. Misschien wel om z'n aanstaande tante te narren, zij gaat namelijk 13 juli op vakantie en roept al weken dat ik op tijd moet bevallen. :D

Strakkies richting zh, nu nog even wat relaxen.

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Viv: graag gedaan (sms), hopelijk was het een beetje een opsteker. Kan me voorstellen dat het ff flink K*T was gister!!

Fruit: hmmmm lekkerrrrrr. Zit nu ook aan het fruit: 1 aarbei op een aarbeiengebakje hahaha.

Anke: bij 8 weken zwangerschap inschrijven en nu nog steeds geen plek? Jee!!!! Is toch te gek voor woorden.

Marrie: volgens mij ben jij al vet aan het puffen aangezien we niets meer van je hebben gehoord. You go girl.

Hier ff een dip zeg. Zoals gezeg vannacht al weer mega slecht geslapen. En die pijn in mijn bovenbuik blijft maar aanhouden. Net spreekuur vk gebeld en moest meteen langs komen.
    Alles was natuurlijk weer goed, maar wat bleek: Beeb was totaal nog niet ingedaald. Zat gewoon nog helemaal boven het bekken!! :(
    Wat een deceptie zeg.
    Ze heeft nu aangegeven bij de volgende controle (woensdag) inwendig onderzoek te doen en dan te kijken of ze evt homeopatisch iets kunnen doen. Ze gaf aan als de kleine er nog niet klaar voor is zal dat ook echt niet werken, maar als de kleine misschien al wil dan kan dit wel het zetje zijn.
    Pijn in mijn buik komt namelijk van maximale rek baarmoeder. Als beeb zakt zal het meteen verlichting geven.
    Zit dus ff in een dippie :(

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Bd: *Knuffel* Nu hopen dat beeb snel gaat zakken!

13. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Flash: Gefeliciteerd!! Lekker zeg, kan je dat ook helemaal afsluiten in je hoofd. Taartjes.... hmmm jammie, krijg er trek van.

@ Bd: Ons kindje wilde ook voor geen mm dalen, maar eergisteren voelde ik opeens heel veel druk net voor ik naar de vk ging... bleek ze toch opeens wat te dalen. Kan volgens haar in een uurtje gebeuren, hoop voor jou dat het ook gaat gebeuren. Voor nu: knuffel!!! En gelijk gaan liggen he, als je vliezen breken!!!!?

@ Vive: Jij ook een knuffel!!! Nog even volhouden, het kan nooit erg lang meer duren nu!

@ Ientje: Ik las ergens dat je je een beetje ongerust maakte over mijn werk. Lief van je, maar het gaat nog steeds prima hoor, en na de bevalling heeft mijn vriend ouderschapsverlof opgenomen voor een half jaar, dus in principe kan hij dan samen met mij de winkel en ons kindje "doen".

Ben gisteren even op de weegschaal geklommen... 17,5 kilo!!! :$
    Lees verdorie overal dat 12 kilo gemiddeld is. Mijn taille is van 75 cm naar 110 gegaan. Hoe is dat bij jullie? Zit ik dan wel een beetje gemiddeld? Zie mezelf voorlopig nog geen sportschoolabbie nemen....

Groetjes Pina

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Supernova, wat vervelend dat het allemaal zo moeilijk gaat op werk van je mannetje. Heeft het gesprek noog iets opgeleverd? En hoe was het bij de gyn?

Marrie, ik zou idd een nachtvoeding door mijn man kunnen laten doen. Maar weet je, dat zie ik ook niet zitten. :) Ik vind kolven echt verschrikkelijk en geef graag zelf de borst. We doen het nu vaak zo dat ik voed en hij een schone luier doet of Daan laat boeren, kan ik weer 15 minuten slapen. ;)

Wat een spannende dag voor jou! Hopelijk heb je je kleine gauw in je armen!

Julia, knuf meis, zo te lezen weer een klotenacht rijker. :cool:

Anneliesje, fijn dat je zo goed hebt geslapen!

Flash, gefeliciteerd met je 40 weken!! Al had ik je liever gefeliciteerd met je baby. :p En natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige cijfer, goed man!!!!!

Misty, wij zijn ook erg blij dat ze beide hun eigen verjaardag hebben. :D

Anke, ik drink nog steeds alleen alcoholvrij, haha. Vind ze prima te drinken, al denk ik dat jij het beter voor elkaar hebt met Duits en Belgisch bier. Maar ik geniet wel enorm van de gerookte zalm en filet americain, jammie. Jammer dat het kdv nog geen 3 dgn heeft, maar wel fijn dat het zo goed voelde.

Vive, gelukkig een redelijke nacht gehad! Ga lekker genieten van je fruit, heb je wel verdiend. Ook enkele ananassen gekocht?? ;)

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Supernova, fijn dat het gesprek zo goed verliep! Geeft toch weer wat meer rust he.
    Veel slijm, misschien toch wat gaande in je lijf? Zo begon het bij mij... Spannend!!!

BD, begrijpelijk die dip, dikke knuf voor jou meis. Zou erg fijn zijn als je baby gauw indaalt. Ga veel met je benen in kleermakerszit zitten, schijnt te kunnen helpen.

Pina, goed geregeld dus straks als de kleine er is!
    Aankomen, ja, het verschilt toch bij iedereen. Ik was uiteindelijk niet veel aangekomen en ben het nu ook al weer kwijt. Ik zou me er niet zo druk om maken! Je bent bijna aan het einde en dan ben je zo weer heel wat kilo's kwijt. Wees maar gewoon trots op je prachtige buik!

Zo, nu ff luieren. Met een reep chocola. Die BV vreet energie. :$

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    @Bd Wat een tegenvaller zeg, hopelijk dat ze volgende week iets kunnen uitrichten... Gelukkig weet je wel waar je buikpijn vandaan komt, for what it's worth
    @Pina Net gemeten: Ik zit nu op 112...maar mijn taille was geen 75, ik denk ong. 82. Nouja eerst dat kind er maar es uit, dan zien we erna wel hoe het verder gaat. Ik heb wel goede oefeningen gekregen van de fysio (voor mn rug) daarmee kan je bepaalde buikspieren al vrij snel weer trainen. Maarre, die kilo's, dat is voor iedereen verschillend! En zegt ook niets over hoe snel het er weer af is.
    @SuperNova: Mooi dat het gesprek wat heeft opgeleverd, geeft toch wel rust.
    @Sucre: borstvoeding he! Oooh jaloers op de filet, manlief weet al dat dat meteen na de bevalling op het boodschappenlijstje moet. Grappig dat je mannetjes na elkaar jarig zijn, wel leuker dat ze hun eigen dag hebben. Als je nog tips wil voor de alcoholvrij, laat het maar weten. Goed hoor, je gewicht alweer kwijt! En nu lekker aan de chocola, tsja, het pluspunt van borstvoeding... ik ga nog een perenijsje uit de vriezer halen!

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Sucre, kilo's alweer kwijt? Hemel, hoe doe je dat zo snel? Hoeveel was je aangekomen, ben nu toch wel heeuulll nieuwsgierig! :p

Lekker aan de chocola - gelijk heb je!

@Pina, ach gemiddeld, wat is gemiddeld? Het ligt vast aan je bouw, maar zeker ook aan de hoeveelheid extra voer tijdens een zw.schap. Vocht speelt geheid ook een grote rol, hoeveelheid vruchtwater, dikke/dunne beeb etc.
    Ik heb werkelijk waar geen idee hoe mijn taille was, die heb ik geloof ik nog nooit opgemeten :) Maar qua kilo's ben ik er 13 aangekomen.

@Bd, oh meid! Hopelijk zakt beeb snel. Heb je vanmiddag een beetje kunnen bijslapen? *knuffel!*

@Marrie Marrie? Ben zo benieuwd! Die is vast aan het bevallen, hopelijk is het al zover en binnenkort babynieuws hier!

@Flash, wat goed!!!! Mooi cijfer hoor! Dat verdient zeker weten een lekker taartje of 2, of 3 :p Geniet ervan!!!

Nou komt er nog iets van dat kwartet bevallen dames? Hier iig niks!

A.s. zaterdag gaan mijn kotertjes dus naar Delft, ze blijven daarna bij mijn moeder slapen, dus ik ben nu dan maar voor de zaterdag of zondagochtend. Waar kan ik me inschrijven?

@Misty, jij ookal zo'n baggernacht erop zitten. Beetje kunnen bijtanken?

@Vive, ipv aan de puf aan het fruit. Je moet wat he? Het wordt hier ook met kilo's aangesleept trouwens. Gisteren nog 2 kilo kersen, bakken aardbeien, bananen voor 0.89 de kilo kon ik ook echt niet laten liggen, paar meloenen erbij, hoppakee. Komt manlief 'savonds ook nog met een lading thuis. Fruitvliegen hebben the time of their life hier!

@Anke, lekker zo'n spontane stad-avond! Klinkt gezellig en voor mij alsof het een eeuw geleden is dat dat zo spontaan kon! Heerlijk!!! Nog even van genieten en zo vaak mogelijk doen!

@Nova, spannend. Slijm yuck, maar wie weet een teken?!

Ik ga vanavond lekker receptje spinazietaart van Ien kokkerellen. Ben benieuwd :)

Verder niet veel nieuws aan de horizon. Vanmorgen wel de wekker maar ben er niet uitgegaan. Hub brengt zoonlief altijd naar school en uk geen kdv dag vandaag. Gelukkig werd hij pas om 09u wakker!!! :D

Vanmiddag ook nog even uurtje in bed gelegen, dat doet de mens goed zeg! Net een halve kilo aardeien weggewerkt en nu dan even snel een potje "voetballen" met mijn toekomstige prof. voetballer van ruim 2,5 en dan komt manlief alweer thuis en mag hij de boel mooi overnemen.

Hopelijk vergeet hij niet langs school zoon te fietsen om zijn fietsje op te halen, die maakte me namelijk echt een mega val op weg naar huis, weer alle schaafzooiwonden helemaal open op zijn knie, bloed stroomde eruit. Getver. Anyway. Fietsje maar op school laten staan, waar meneer nu heftig van baalt.

Thats all for now. Bye!!

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Even snel kijken of er al iets is gebeurd, nee dus :(

Had bezoek, dus kom straks nog effe aanwippen.

19. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Ikke boodschappen gedaan voor een overheerlijke pastasalade (staat inmiddels af te koelen in de koelkast), ben ik met mijn waggelgang vergeten taartjes te kopen! Wat een oen ben ik toch ;).
    Nou ja, dan maar een ijsje of zo vanavond, ook lekker. Had geen futjes voor nog een rondje door het dorp.

Mijn man en de guppekop komen er aan hoor ik, ik ben weer weg!
    Thanks voor de felicitaties allemaal trouwens!
    Doeidoei

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Flash, jammer, geen taart, maar ijs is ook altijd goed! :D

Julia, lekker dat je uit hebt kunnen slapen. Wouw wat eet jij veel fruit, lekker man!!

Ik woog voor de zwangerschap 76.5 kg. Ben toen afgevallen tot 71.9 kg en woog uiteindelijk 81 kg. En vanochtend woog ik 72.6 kg. Heel netje dus! Nu zo doorgaan, whahaha, wil eigenlijk weer beneden de 70 kg uitkomen.

Ik denk ook dat je dit weekend gaat bevallen. Je lichaam voelt het toch aan dat je dan in alle rust zonder kids kan gaan bevallen.

Sneu van de val en de schrammen, dikke knuf voor je mannetje!

Anke, ja, kom maar op met de tips en ook waar je het kan kopen. :)

Zo wij gaan ff ongezond doen, frietjes eten. Hopelijk houdt Daan het nog even vol, die ligt flink te pruttelen in de kinderwagen.

Deel Deze Pagina