De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames!

Julia heppie bursdee en een heeeeele fijne vakantie!

Hier aparte situatie vanochtend, B werd wakker maar viel toch maar weer in slaap, resultaat om 6.15 papa en mama wakker en B nog lekker aan het ronken. Nu wel een uurtje qualitytime voordat we naar het kdv en werk moeten. Wel leuk want ben vanavond pas laat thuis.

Meid, geen kapster meer tis voortaan lente in jouw ogen ;)

Fijne dag allemaal!

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Julia gefeliciteerd. Enne omdraaien heeft nu geen zin meer ;)

Voeding van m krijgen we idd vergoed. Iedere twee weken staan er drie nieuwe pakken klaar, ideaal!

Heb er al halve dag opzitten pffff. M werd om 5u wakker en tot uurtje of 6 liggen zeuren, kletsen, huilen. Toen in slaap gevallen en 5 min later werd oudste wakker pffff. Die ligt nu naast mij met iPad te spelen (soms best makkelijk die dingen ;) )
    We zijn nu ook bezig met zindelijkheid van oudste dus dat is minimaal 2x per dag een was draaien haha. Jullie nog tips of hoe ik het t beste kan doen? Laten hem nu in boxer en makkelijke broek lopen en zeggen steeds " als je moet plassen op potje hè" en dat gaat vaker goed dan fout. Twee dagen binnen gebleven maar moet nu toch echt boodschappen doen. Ga lopend dus neem maar lading kleren en potje mee ofzo. Hoe deden jullie dat?

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    thx voor felicitaties!

Bd, succes!! Haha! Ach, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Hij heeft er wel echt interesse in, in dat potje en erop plassen enzo?

Hier niet zoveel potjes ervaring. Oudste heeft hem maar een maand gebruikt, middelste weigerde en ging dus direct op de wc.

Reservekleding heb ik nu nog altijd mee trouwens, hier nog af en toe een ongelukje. (middelste van dus net 3)

Belonen. Ik maakte een stickerkaart en hing die op de wc en dan vooral zelf laten plakken en een beloning eraan vastplakken als de stickerkaart vol is. Gewoon een klein simpel cadeautje gaf ik dan. Of ik nam hem mee naar de zeeman of de action en liet hem zelf iets kleins uitzoeken. Gewoon voor het knutselrek, paar nieuwe stiften, potloden, kleurpapier, stickers of dat soort ongein.

Ik heb ook wel eens gehoord dat veel kindjes het goed doen bij regelmaat. Dus volgens vaste tijden op het potje/wc zetten. Ik heb dat zelf nooit geprobeerd, maar hoor er goeie verhalen over, dus misschien het proberen waard?

En na de zoveelste beplaste broek niet opgeven en vooral heel positief blijven en hem uitbundig complimenteren met een mini plasje op het potje. Ik heb dansjes gedaan in de wc als hij echt plaste op de wc, in mijn handen geklapt en hem/hun de hemel in geprezen. (ook vaak zat er heeeeeeeeel erg de balen van gehad hoor, al die pies en poepbroeken, bhehhhh.... maar goed, wel geprobeerd dat voor me te houden...)

Succes!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh en Bd, deze kreeg ik een keer gratis bij een tijdschrift: DooBuddies | Krasposter en beloningsboekje | Alle thema's

Misschien zou je dat kunnen proberen als stickers plakken niet werkt. En ik moet er ook eerlijk bijzeggen dat toen wij de indruk hadden dat hij het echt wel kon, maar net even een duwtje in de rug nodig had, wij heel ANTI pedagogisch een paar dagen lang voor poepen op de wc (is vaak toch moeilijker voor een kind om los te laten dan plassen) hem een spekje gaven. Na geloof ik 3 spekkies en dus 3x poepen ging hij zonder probleem. :) Maar goed, ik ben niet zo snoepgeverig, (niet dat ze nooit iest lekkers krijgen hoor, maar niet standaard of constant) dus daar trapte hij snel in. :)

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd, hoeveel wasjes heb je al gedraaid vandaag? ;)

Hier geen wasjes, de wasmachine is stuk! :( Hij centrifugeert niet meer.
    Heb net monteur gebeld, die komt waarschijnlijk eind van de middag nog ff kijken. Gelukkig net vanmorgen alle was al gedaan, en pas bij de laatste, onbelangrijke was deed hij het niet meer goed. Maar ja, meer dan 3 a 4 dagen kan ik toch niet zonder wasmachientje hoor :(
    Ben benieuwd of hij nog gemaakt kan worden, maar ik heb hem al 5 jaar en toen was hij al tweedehands. Heb er dus een hard hoofd in... Maar goed. Komt vast wel goed, en anders moeten we maar een nieuwe kopen - zucht. Dat zijn geen leuke bedragen! Dan ga ik overigens wel voor een nieuwe hoor, tweedehands is prima maar ik doe er liever langer dan 5 jaar mee ;)

Zo. Leuk he, een heel verhaal over een kapotte wasmachine! :D S ligt lekker in z'n bedje te slapen, ik ga vast beginnen met het eten. Ovenschotel, die kan maar vast klaar staan he!

6. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Julia: Goede reis morgen en gefeliciteerd!! Wat is een typisch product uit Bulgarije wat je mee zou kunnen nemen ( lief aanbod trouwens een aantal berichten terug)?

@ Ientje: Welk middel had bij jou uiteindelijk geholpen tegen spruw? Krijg het hier nog steeds niet helemaal weg, erg hardnekkig.

Moet trouwens even mijn trots hier delen: R. heeft zich net geheel zelfstandig van rug naar buik gedraaid. Ze keek erg blij.
    Ze was al een tijdje aan het worstelen om over haar arm heen te rollen, maar tot nu toe lukte het steeds niet, en nu heeft ze het opeens door. Zo grappig, maar ben bang dat ik nu de inbakerzak heel snel af moet bouwen??

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Pina, wat een knapperd! Ook al draaien, snel zeg met 2,5 maand! Die van mij maakt totaal nog geen aanstalten, die heeft blijkbaar geen haast ;)
    Goeie van je dat je nog ff vraagt wat typisch Bulgaars is! Dat had ik ook willen vragen maar vergat het steeds!

Wat naar dat ze nog steeds spruw heeft :( Ik heb het uiteindelijk weggekregen met orthiflor start. Van het merk orthica. Kun je krijgen bij de reformwinkel, misschien ook bij de apotheek.
    Dat is voor de darmflora, dat brengt dat allemaal weer in balans. Spruw is meestal alleen zichtbaar in het mondje, maar zit door het hele lijf. Dan kun je het mondje wel behandelen maar in sommige hardnekkige gevallen zoals bij die kindertjes van ons, is dat niet voldoende.
    De orthiflor is poeder, dat moet je door de voeding heen mengen, 2 schepjes per dag. Ik kolfde iedere dag een klein beetje en gaf hem dat dan met de fles. Heel toevallig net gisteren het laatste beetje gegeven! De spruw was al eerder weg maar ik had dat spul nog over en het kan in elk geval geen kwaad.

De wasmachine doet het intussen weer, de monteur keek ernaar en hij deed het weer. Schaam, komt de beste man gewoon voor niks. Hij dacht dat er een muntje/speldje ofzo klem had gezeten en dat die nu ineens mee was gespoeld.
    Hij zag ook dat het apparaat uit '98 kwam, dus het beste beestje doet al 13 jaar trouwe dienst!
    Maar ben wel blij, scheelt weer rotgeld!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Ien, goeie zaak, gewoon vanzelf opgelost! Moest je nog voorrijkosten betalen?

Pina, balen zeg van die spruw! Hopelijk werkt het poedertje van R. ook!

Typisch Bulgaars, ehmmmmm: bijv. aardewerk, erg mooi - al zeg ik het zelf. Kijk bijv. eens op deze site (niet dat ik het van hem zou kopen hoor, dit is een nederlander namelijk, maar als voorbeeldje) Aardewerk

Van die zelfgemaakte sokken/pantoffels. lekker warm voor de winter :)

Euhhhh, van die oma-haakwerkjes, verkopen ze ook echt bijna op elke hoek van elke straat (oke, beetje overdreven maar zijn wel hot daar. Ik hou er niet van...)

Typische bulgaarse witte kaas, lijkt een beetje op fetta.

Verder kom ik even nergens op. Ik vind de eerste link altijd super, ook voor cadeautjes, mooie schaal, of bord, kopjes of bakjes voor yoghurt ofzo, in groen/blauw of bruin of geel als hoofdkleur. Ja, ik kan er wel reclame voor maken hoor!

Ga even verder hier en vroeg naar bed, errug moe en morgen een intensieve dag voor de boeg.

Doeii

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Juul, van harte meis!!!!! Goed verwend?

Ien, balen van de wasmasjien zeg.
    Ben benieuwd hoeveel jij kolft. Mijn opbrengst is echt waardeloos, kolf niet eens 2 voedingen bij elkaar, bah..

Pina, wouw, wat knap, nu al draaien! Daan maakt ook nog geen aanstalten. Die is te druk met zingen, haha.
    Hopelijk is de spruw snel voorbij. Sterkte!

BD, volgens mij helpt het om niet te veel druk op het potje te leggen. Gewoon potje in de kamer, of op vaste tijden op het potje. Doet ie niks, is het goed, doet ie wel wat is het goed.

Hier moe.. Morgen dus werken. En mijn collega die maandag vroeg of ik aub kan komen werken morgen, belde mij vandaag weer. Ze komt zelf niet morgen. Zucht...

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nou Juul, neem dan alsjeblieft voor mij een 24delig Bulgaars servies mee, en graag heel, niet in stukjes :D:D:p
    Hmm, lekker warme sloffen, hebben ze ook van die sloffen waar je op een laminaatvloer NIET mee kunt schaatsen? Ik ga altijd bijna op mn plaat hier binnen, heb een beetje anti slip nodig.

Sucre, mijn opbrengst tijdens werktijd is best goed! Had gisteren 2x een hele voeding. Maar op andere dagen haal ik de 100 cc soms amper. Het verschilt heel erg. Ik zit ook met een blik kv dat ik op moet maken ivm houdbaarheid, dus ik geef hem nu 1 fles kv per dag en kolf die voeding.
    Hij komt nu om de 4 uur en heeft dan maar 4 voedingen per dag! :$ ongeveer om 8, 12, 16 en 20 uur. Ik plof dus 's morgens, dus ik ga straks nog ff kolven om de ergste plofferigheid te voorkomen.
    Maar nog ff over dat kolven tijdens werktijd, ik denk dat het echt wel scheelt dat ik het thuis kan doen. Ben dan echt compleet relaxed. Neusspray erbij en hoppa.
    Lekker aso dat ik ff loop op te scheppen over hoe goed het wel niet gaat.
    Tis gewoon kut dat het bij jou niet zo vlot gaat als je wel zou willen :( Merk je ook dat je productie achteruit gaat?

O dat méén je niet, van je collega :$:x En waarom komt ze zelf niet? WTF! O, ik zit me hier gewoon helemaal op te fokken! Ik geloof dat ik dan had bedankt, dan had ik echt niet gaan werken!
    Gatsie zeg, wat een rotte eieren zitten er soms tussen :x
    Respect voor jou dat je alleen maar 'zucht' hierom! Knuffie!

Juultje, een HEEEELE goeie reis morgen! Doe alle Bulgaren de groetjes van me! Allemaal dus he :p
    Geniet van de vakantie, en kom heelhuids weer terug! Wanneer komen jullie terug?

Meiden, trusten!

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ien, Daan krijgt nog zo'n 7 voedingen op een dag. Onder werktijd drinkt hij 3 flesjes, 1 van 80 cc en 2 van 150 cc. Voordat ik ga werken voed ik hem, als hij 2 borsten drinkt, kolf ik daarna erg weinig. Vandaag zelf een kolfregeldagje gemaakt. Om 6.45 uur gevoed, om 7.15 uur andere borst, om 7.45 uur beide borsten gekolfd, om 10 uur weer, om 12 uur weer, om 14 uur weer, om 16 uur weer. Toen thuis weer gevoed om 19.00 uur, om 20.00 uur en om 21.30 uur. Maar ik ben blij als ik 100 ml kolf per keer, haha. Ik heb alleen 's ochtends veel melk.

En over mijn collega, vreet je maar niet op. De reden is heel sneu. Ze zit een beetje aan haar tax. Maar ik baal gewoon dat ik terug moet komen van mijn vrije dag, terwijl nog een collega wel gewoon vrij kan blijven. En ik zou in oktober elke week een dag minder werken, maar ben alleen op mijn verjaardag vrij geweest. Dus baal een beetje.

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Sucre: o dan heb ik niks gezegd. Ik dacht dat je uiteindelijk soort van overbodig bleek zodat zij maar vrij kon nemen ofzo.
    Maar goed. Kan me goed voorstellen dat je er gewoon flink van baalt. Werkse morgen!

Juul, nee geen voorrijkosten hoeven betalen, is een mannetje uit de buurt, die ik nog ken uit de tijd dat ik nog wekelijks in de kroeg kwam ;) Toen ik vroeg wat ie van me kreeg, kreeg ik als antwoord dat ik hem gewoon de volgende keer weer moet bellen. Hij heeft graag tevreden klanten natuurlijk :)

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo allemaal!

Pina, knap hoor dat R zich al omdraait! Hier ook nog geen aanstalten, veel te druk met spelen en naar andere mensen en kindjes kijken.

Bd sorry geen ervaring met potjes. Vrienden van ons deden hun zoontje wel een luier om maar lieten hem wel naar de wc gaan als hij dat aangaf.

Wasmach-ientje, gelukkig doet ie het weer. Goed dat je geinvesteerd hebt in die kroegbezoeken, krijg je nu service voor ;) Lekker hoor, 4 voedingen per dag. Met B ook even gedaan maar dat bleek net iets te weinig. Nu net voor het slapen gaan een beetje, meestal drinkt ze 50cc maar dat is het verschil tussen 5 uur en half 7, 7 uur :)

Sucre oh balen zeg van je werk. Vervelend dat je collega het zwaar heeft, maar lastig dat de gemaakte afspraken met minder werken dan niet doorgaan.

Gister vergadering in Groningen inclusief diner, gezellig maar pas om 12u thuis. Poeh dat is wel een flink eind rijden zeg. Ach vast even oefenen, avondje zonder B. Volgende week 2 dagen op de hei met directie en management, dan moet ik nog langer zonder haar. Ach komt ook wel goed hoor.
    Vandaag thuiswerken, laat ik maar snel beginnen want genoeg te doen! Tot later allemaal!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Pfff als je anderhalve dag niet reageert dan loop je echt vet achter :$ Aangezien T. lekker ligt te slapen (nou ja brabbelen tegen dr knuffel), nu maar even een reactie geven.

@ Ien, wat vervelend dat de kringloop geen succes was. Je kunt inderdaad zelf een soort constructie maken en anders marktplaats ;)

@ Anke, T. gaat voorlopig niet mee op de motor, lijkt me niet zo heel verstandig hahaha :D Leuke situatie met B. gisteren haha. Wat een dame zeg; papa en mama wakker maken en zelf dan lekker doorslapen.
    Gisteren dus in Groningen geweest, toevallig bij de euroborgh in de buurt ??

@ boerenkool, hmmmm staat voor volgende week op het programma. Deze week was het hutspot (ook erg lekker).

@ meid, jeps dat is mijn motor ;) Jij bent dus echt aan het aftellen naar volgende week.

@ Julia, neehh ik kan je niet bijna van de weg hebben gereden of je moet ineens veranderd zijn in een oudje van een jaar of 80 die niet uitkijkt en plotseling oversteekt ;)
    Hopelijk knapt Y. snel op. Wel handig dat je een tubetje mee kunt nemen naar Bulgarije. Hier nog steeds drama 's nachts, maar ik raak eraan gewend. Veel plezier in Bulgarije.

Gefeliciteerd met je turtietrie.

Moest heel erg lachen om je omkoop strategie met de spekkies.

@ Ien, partnerlief houdt ook van racemonsters, maar dat mag niet van mij :) Aangezien hij met zijn mountainbike al regelmatig ergens tegenaan botst, hoeft dat voor mij niet met de motor. Hij doet het dus maar met zijn eigen semi-racemonstergeval (die overigens ookal veels te snel kan ;)).

Je moet inderdaad opletten waar je op biedt bij die sites, maar ik heb nog geen pech gehad.

Wat lekker dat S. het zo goed doet bij je moeder en dat je werkgever meewerkt. Dat is toch wel heel erg prettig.

Owww bah wasmachine kapot :x Dat zijn geen leuke dingen (en bedragen). Ahhh ik lees dat hij het weer doet. Vind het grappig om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij een monteur voor niets komt.

S. is gewoon een lekkere relaxte vent. Die draait wanneer hij er zin in heeft.

@ Vive, heeyyy.

@ Bd, gelukkig maar dat je de voeding vergoed krijgt. Gaat het nu veel beter met M. ? Succes met het zindelijk maken van de oudste. Helaas geen tips, omdat ik er totaal geen ervaring mee heb, maar ik las een een heleboel tips van Julia. Wellicht dat je daar iets aan hebt.

@ Pina, bah nog steeds niet van de spruw af. Wat knap dat R. kan draaien en het lijkt me dan inderdaad handig om het af te bouwen, maar het is maar net waar jij je prettig bij voelt. Nu T. af en toe draait (volgens mij gaat het meer per ongeluk) vind ik het toch prettiger dat ze niet meer in haar puckababy ligt. Na een dag of twee is ze helemaal gewend en ik vind deze week zelfs minder krassen op dr gezicht ;)

@ sucre, wat balen dat de opbrengst van het kolven niet je van het is :( Balen van je vrije dag, juist nu zijn die vrije dagen zo lekker met je kleine man.
    Hoeveel dagen per week werk jij normaal ? Zou het niet mogelijk zijn om die regeling van oktober naar november door te schuiven ?

Weer een heerlijk dagje genieten met T. Ze zit echt in haar brabbelfase. Nu ik werk, geniet ik nog meer van de momenten met haar. Ze is gisteren bij mijn smoeder geweest en zowel smoeder als T. hebben het superleuk gehad. Ik had gistermiddag even gebeld (kreeg de kriebels op mijn werk), maar het ging supergoed. Smoeder is helemaal verliefd. Nu ben ik haar spulletjes aan het ontdoen van rooklucht, brrr wat stinkt dat toch.

Owww ik kreeg gisteren een brief van het CB. Dat mijn afspraak niet door kon gaan en was verzet naar 3 november om 16.20 uur. Ik snap niet dat ze een brief sturen om een afspraak 10 minuten later te zetten dan normaal ;)

15. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, J is lekker aan t slapen, dus kan ik mooi ook weer eens een berichtje typen.

@sucre, vervelend dat het kolven wat moeizaam gaat. Misschien kun je borstcompressie uitoefenen tijdens het kolven? Dat helpt bij mij altijd heel goed. Maar daar had je ongetwijfeld zelf ook al aan gedacht. Ik kijk de laatste tijd veel op het borstvoedingsforum, erg handig! Dus miss kun je daar eens kijken/ tips vragen.

@Julia, veel plezier in Bulgarije! En gefeliciteerd met je verjaardag:).

@Pina, vervelend die hardnekkige spruw! Hier waars ook spruw:(. Hopelijk komen jullie er snel van af!

@Ien, fijn dat de wasmachine weer heel is. Wo, maar 4 voedingen! Dan moet je wel een goede productie hebben zeg (en S een grote maag:))! Hier gaat het ook omlaag van 7 naar 6, maar dat komt ook omdat ze nu een paar keer heeft doorgeslapen (jeej, eindelijk!).

@Anke, oje ga je dat wel redden zo lang zonder je kleintje;). Lijkt me trouwens echt wel moeilijk! Ik hoef in december gelukkig pas voor het eerst een nachtje weg, grote project-meeting in het zuiden van het land.

@Annelies, wat lief dat T tegen haar knuffeltje praat:D. En super dat het oppassen zo goed gaat met smoeder. Ook al rollen, knap hoor:).

@Rollen, hier ook nog niet eens in de buurt van rollen;). Ze is meer van het praten en speeltjes pakken:).

Gisteren heeft J haar wen-ochtend op het kdv gehad, spannend! Gelukkig is het erg goed gegaan! Ze is lekker geknuffeld en heeft veel gelachen. En ze heeft (gelukkig!) het flesje gepakt en zelfs 120cc gedronken (erg goed voor haar doen). Daarna nog heerlijk anderhalf uur geslapen tussen alle gillende kinderen:(, tot ik haar op kwam halen.
    Verder ontdekt dat we waarschijnlijk spruw hebben. Dat verklaart het af en toe borst weigeren (erg vervelend als je kleintje gaat huilen tijdens het drinken of zelfs al bij het zien van de borst:() en het flesje wat ook niet heel lekker gaat. Hierover met de lk gesproken en die zag witte stipjes in J's mondje. Nu dus behandeling gestart, hopelijk gaat t snel over.

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zwaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Over 20 min. vertrek richting Eindhoven airport, dus geen tijd voor laatste mega rea, die komt wel een x vanuit BG... alsof jullie daarop zitten te wachten ;)

Doeii

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo Julia jij zal nu al vast wel in BG zitten, lekker hoor. Heel veel plezier!!

Omrollen; hier niet. M heeft met zijn regio en koemelkallergie toch wel achterstandje opgebouwd merken we. Hij wil ook nog niet goed op buik met hoofd omhoog liggen. Fysio is van de week voor eerst geweest en we moeten goed met hem gaan oefenen. Omrollen is er dus voorlopig niet bij.

Ien; 4 voedingen? Goed bezig!!!! M ook en dat is toch wel erg lekker. Maar knap dat je dat met bv voor elkaar krijgt. Schouderklopje voor jou!!

Kleintje; hoe gaat het met de boys?

Oudste vanochtend naar school geweest zonder luier

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oh ging ff wat mis; oudste zonder luier naar school geweest en heeft op school niet geplast. Daarna wel thuis op pot! Ben trots op hem!!

19. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo allemaal

Juul in BG, enjoy!

Annelies, T heeft het dus goed bij oma, mooi zo. Het is wel leuk thuiskomen inderdaad, nog even wat quality time.

Daffiee, balen van de spruw. En jullie ook al gewemd bij het kdv, zo langzamerhand is iedereen wel bijna aan het werk.

Bd, goed zeg, zonder luier naar school. Maarre, niet plassen daar, is dat nou wel of niet goed? In ieder geval geen ongelukjes ;)

Hier, B is verkouden en daardoor een beetje jengelig af en toe. Gelukkig wel goed geslapen maar je hoort het snot zitten als ze ademhaalt. verder heeft ze dr duim en dr vingers ontdekt als vervanging van dr speen en haar stembanden. Beetje geluidjes maken was er wel bij hoor maar vandaag ook flink volume. En ook schaterlachen, geweldig.

Morgen nog een dagje werken en dan weekend!

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bd dacht dat er was mis was gegaan met het niet plassen maar het ging mis met het posten..... ;)
    Goed zeg hee, van je vent :D:D

Deel Deze Pagina