Sucre; hè gatsie wat een naar nieuws van je vriendin! Enig idee wat er niet goed was? Ien; rap naar buiten jij. Je bent op vakantie!! Maardat was wel erug toevallig dat je nu net je draagdoek vergeten was... Goeie smoes Veel plezier nog. Zo vandaag laatste dag verlof. Vanochtend naar bos geweest, heerlijk
@ Sucre: Wat een rot nieuws van je vriendin, weet ze ook al wat er niet goed is of krijgt ze nieuwe onderzoeken ( kan het nog meevallen)? Spelen doen we regelmatig en vrijwel altijd na iedere voeding ook minimaal een kwartiertje knuffeltjes aangeven, gymmen, kletsen en liedjes zingen, maar tot nu toe is ze meer geinteresseerd in de ( on) mogelijkheden van haar eigen lichaam als we niet met haar bezig zijn. @ Daffiee: 5400 gram, dus zo'n beetje tussen mijn eigen metingen in. We hebben in totaal 4 flesjes nystatine gebruikt en iedere keer leek het over te zijn en kwam het na een weekje ongeveer weer terug. @ Ientje: Klinkt goed bij jou, veel plezier nog, hoop voor je dat het weer ook zo mee blijft zitten.
Daffie, kleine ligt nu pas in bed, ben dooop! BD, armen en benen en ribben te kort, kleine hersenen te klein. Vandaag horen ze meer. Echt zo afschuwelijk! Ien, laatst kwam er toch iemand bij jou aan de deur zgn van de Nuon. Die was nu ook bij mij. Heb hem afgepoeierd, hij liep boos weg. Eikel! Pina, hoe was het bij cb? Ik verbaas me ook vaak hoe warm mensen hun kleine aankleden hoor. Hier een romper met lange mouwen, shirt met lange mouwen, broekje en zomerjas. In de MC zit een winterzak, in de kinderwagen ligt hij onder een dekentje. Vind de nachten juist wel lastig. Hij slaapt in een pyama en een zomerslaapzakje onder de dekens. Te warm? En die ijskoude handjes, hier ook. Erg fijn met voeden, haha. Maar je kan handschoentjes kopen met een touwtje eraan en die door de mouwen van de jas doen. Vallen ze ook niet op de grond.
BD, jammer dat je verlof voorbij is. Gaat snel he. Morgen werken? Pina, mooi gewicht! Ben ook erg benieuwd naar de getalletjes van mijn kleine slurperd. Jullie kleine meid vindt speelgoed gewoon kinderachtig Hihi. Ze heeft blijkbaar meer interesse in zichzelf. Misschien een spiegeltje ophangen in de box?
@ Sucre, balen man, tekst kwijt! Idd, ctrl a en ctrl c, dan heb je na een foutmelding je tekst altijd nog achter de hand. O wat afschuwelijk voor je vriendin zeg! Logisch dat jij daar ook ff van ondersteboven bent. Weet je wat het eventueel zou kunnen zijn? Weten ze iets over levensverwachting e.d.? Of moet dat nader onderzocht worden? Getsie, erg naar allemaal. Dan mag je toch weer extra in je handjes knijpen als het wél goed is allemaal... Dank voor de tip over beginnen met groente! Daar zou ik nou zelf nooit op gekomen zijn. Ook al zo'n Nuon freak aan de deur gehad, achterlijk dat ze dan ook nog eens boos weglopen Net alsof jij erom hebt gevraagd of ze langs willen komen! Daffie: S klínkt niet alleen lief, hij is het ook Bd: jahaa, we zijn nog weggegaan hoor We zijn naar een plaats geweest waar hub tijdens zijn opleiding een hele zware oefening had. Heb daar wel een dvdtje van gezien toen, maar ook wel erg leuk om die plek te zien, waar ze moesten klimmen enzo. Een aardig parcourtje (hoe schrijf je dat?)...
Hallo allemaal! Jeetje, ik schaam me voor hoe lang ik hier niet ben geweest. Hopelijk gaat het goed met iedereen en groeien alle kindjes als kool. Het moederschap bevalt me prima, maar is een stuk drukker dan ik dacht. Vandaar dat het er hier ook bij in schiet om een forum als dit actief bij te houden. Bij deze dus mijn excuses! Ik had het wel wat eerder mogen melden. Met ons meisje gaat het vrij goed. Ze is erg vrolijk en groeit als kool. Vorige week maandag was ze 61,5 cm en 5950 gram. Ze krijgt nog borstvoeding, alleen gaat het drinken uit de borst niet altijd goed, waardoor ik de voedingen afkolf en in een flesje geef. Sinds kort ben ik het weer gaan proberen aan de borst en nu drinkt ze 's nachts en 's morgens vroeg meestal uit de borst. Verder spuugt ze ontzettend veel, dus door de flesjes doe ik nu Nutriton wat wel wat scheelt. Aankomende woensdag moeten we ook een echo laten maken van haar heupjes ivm vermoedelijke heupdysplasie. Hopelijk valt het allemaal mee. Nou dames het ga jullie goed en ik probeer zo nu en dan weer eens mee te lezen/schrijven! Oh ja, helaas is dit mijn laatste weekje vrij. Volgende week weer aan het werk. Spannend vind ik wel! Ons meisje mag donderdag voor het eerst een ochtend naar het KDV. Benieuwd hoe dat is voor haar en voor mama Fijne avond allemaal!
Hallo dames! Behoorlijk wat activiteit hier sinds de laatste keer dat ik er was. Eerst maar es lezen en reageren Julia, raar inderdaad, op bezoek in je "eigen" stad. Ach je mannekes verkouden. Hier gelukkig weer voorbij, heb wel wat snot gevist inderdaad. Gelukkig maar zo te horen dat je bij soma logeert en niet bij spa. Kan me ook voorstellen dat je je sowieso daar meer op je gemak voelt, en je jongens ook. Succes mer de rit en veel plesier verder! Daffiee, netjes opgevoed die J, zich keurig gedragen buiten de deur Pina, leren spelen, grappig he. Hoe geinteresseerd kan je zijn in je eigen handen, hahaha. Onze weegschaal is net zo betrouwbaar als die van jou, we proberen het ook niet meer. Naar buiten, jasje aan en dekje over de wandelwagen. Als het echt koud wordt gebruiken we de wrapper maar toevallig was het wel steeds lekker weer met wandelen de laatste tijd. Hee Ientje vlak bij Ciney, dat is idd bier en best te drinken. Dan zit je ook niet ver van Rochefort, das ook lekker! Toevallig laatst naar zitten kijken voor onze volgende vakantie, vandaar. Haha die S van je, grappig hoor dat gedraai en gekraai. Sucre, schrikken zeg van je vriendin. Hoe gaan ze nu verder, of is dat nog niet bekend? Klinkt wel heel ernstig als ik dit zo hoor, sterkte. En goed dat je de nuonman hebt afgepoeierd! Slapen, hier met pyjama onder de deken. Pina, netjes toch, 5400 gram! Gelukkig geeft je weegschaal wel iets in de juiste richting aan Oja wat B heel boeiend vindt zijn dingen met ruitjes, streepjes, etc. Dus misschien es proberen met een overhemd van je vriend? Hee Misty, ook weer eens hier. Gaat goed zo te horen, succes met werken weer! Hier, gister naar Amsterdam, manlief is vrijwilliger op de museumtram en B moest natuurlijk een ritje maken. Eerst lekker gewandeld in het Vondelpark (druuuuuuuuk!) en daarna in de tram. Was heel leuk en gelukkig niet druk toen ze halverwege dr luier ff vulde, hahaha. Het was leuk in ieder geval. Na 2 weken werken weet ik weer hoe druk mijn baan is. Erg leuk hoor, maar moest B vandaag brengen en halen en alleen maar lopen rennen tussen de vergaderingen door. Moet nu eigenlijk nog wat doen, zo mezelf maar van de bank afhijsen. Fijne avond allemaal!
Vandaag zoiets grappigs: R. lag in de box en ik liep een stukje weg, draai me om en zie haar nog net op buikspierkracht gaan zitten. Ze hield het nog even vol en kieperde toen weer terug, ze is er erg tevreden over geloof ik, want er zit een grote smile op haar gezicht gebeiteld. Wou het even in gaan vullen in haar boekje en zie nu dat dat normaal pas rond de 6 maanden gaat lukken. Speeltjes pakken, ochtend- middag- en avondslaapjes slaat ze blijkbaar over, maar volgende week kan ze wel lopen als ik niet uitkijk, haha! @ Misty: Leuk weer van je te horen. Sterkte met werken en kdv volgende week. @ Anke: Best nog lastig he, zo'n drukke baan met baby. Ik merk dat ik het zelf veel vermoeiender vind dan vroeger ( en ook iets minder leuk), maar zal wel een kwestie zijn van wennen. Waar ik het vroeger heerlijk vond om full-time bezig te zijn met mijn werk, is nu mijn kind het allerbelangrijkste en probeer ik me tussendoor nog op het werk te concentreren. @ Sucre: Heb je al iets gehoord van je vriendin?
@Pina, 5400 gram is een heel mooi gewicht! Hoe lang is ze? Grappig om de ontwikkelingen van R te lezen. J doet echt precies de andere dingen, maar dat rollen en opzitten niet. @Sucre, zo jij hebt gister een zware middag gehad! Vandaag weer aan de regel? Hier wel en nog erger dan gister! Heb er nu al 6 voedingen opzitten (gister 5 rond deze tijd). Ik hoop dat ze snel klaar is met al dat geregel. Het helpt ook niet dat ik behoorlijk verkouden ben (vast 1 vd redenen van t regelen). @Misty, wat knap dat je (bijna) fulltime kolft! Het zou fijn zijn als de kleine weer aan de borst wil. Als dat moeilijk blijkt, kun je misschien een lactatiekundige inschakelen? @Anke, klinkt gezellig t dagje Amsterdam. Ah, druk op het werk dus. Is het elke dag raak met zoveel vergaderingen? Of was het gister extreem? Gister heeft J voor het eerst geschaterlacht. Was echt schattig, het begon met een beetje lachen en steeds harder (ik dacht eerst van gaat ze nu huilen, maar nee gewoon heel hard lachen). Verder vandaag een beetje bankhangen, ben behoorlijk verkouden. Bovendien moet ik nog even lui doen voordat ik volgende week weer hard aan de bak moet.
Eindelijk weer lekker de tijd om te reageren. Ik merk dat het me gewoon moeite kost om mijn ritme te vinden, maar dat zal vast nog wel goedkomen. @ Bijvoeding, ik hoop dat ik het kan uitstellen richting de 6 maanden. Dit in verband met darm- en allergieproblemen in mijn familie. Denk dat je vanzelf wel ziet aan je beeb wanneer deze toe is aan bijvoeding. Ik heb de intentie om zoveel mogelijk vers te gaan geven ipv potjes, maar ben benieuwd hoeveel daar daadwerkelijk van terecht gaat komen. @ Kleding, romper (lange of korte mouw), broekje, shirtje, sokjes en een jasje met capuchon (geen dikke winterjas hoor) en dan in de voetenzak in de maxicosi of onder het lekkere warme dekentje in de kinderwagen. @ Sucre, bah wat een enorm naar nieuws van de 20-weken echo van je vriendin. Hopelijk valt het nog mee, maar het klinkt niet goed Hopelijk gaat het vandaag al iets beter met de voedingen. Lijkt me erg vermoeiend zo'n regeldagje. @ Julia,zwaai richting Bulgarije. Klinkt alsof je het erg druk, maar vooral ook erg leuk hebt. Wat lief dat soma het ledikantje speciaal voor Y. tevoorschijn heeft gehaald. @ Daffiee, werken is inderdaad heel anders, maar ook wel weer leuk om te doen. Knap dat J. zich goed heeft gedragen op je werk. T. begon bij mij te huilen (leuk op zo'n vloer waar mensen klanten aan de lijn hebben ). Wat schattig dat J. zo heeft gelachen. Lijkt me geweldig om mee te maken. @ Pina, hahaha wat grappig te lezen dat je tweemaal zonder luiers op pad bent gegaan. Het zal nu vast wel niet meer gebeuren. R. is me wel een pittig ding he komt me bekend voor. Hier wil T. dus ook "zitten" dus ze probeert overeind te komen en dat lukt natuurlijk niet en dan gaat ze gillen Heb me een beetje neergelegd dat dit haar karaktertje nu eenmaal is en vermoed dat dit nog wel even duurt. T. vindt het wel geweldig om in haar wipstoeltje tegen de beestjes te slaan, maar ook dan wil ze rechterop en gaat ze krijsen. Het gaat wel steeds beter (en langer) goed. Mooi gewicht heeft R. al. @ Ien, klinkt heerlijk die vakantie van je. Tja een grot gaat nu iets lastiger Volgende keer toch maar de draagdoek mee dus. Wat superlief dat S. van die schattige geluidjes maakt. Ik zag ook een superschattige foto op facebook voorbij komen. @ Bd, hoe was je eerste dag werken ? @ Misty, wat leuk om weer iets van je te lezen. Spannend dat je volgende week weer aan het werk moet, maar dat komt vast goed. Hopelijk zijn de heupfoto's goed. @ Anke, druk, druk, druk dus. Ach het houd je dan van de straat Wat leuk dat je samen met B. in de museumtram bent geweest. @ Hier, pfff het kost best wat energie om weer te werken. De tijd die ik nu met T. heb vind ik zo kostbaar en ik geniet nog meer van dr. Het gaat eigenlijk hartstikke goed en tot mijn verbazing wordt het huilen steeds minder (is ook wel eens lekker haha). We zijn afgelopen zondag zelfs bij vrienden op bezoek geweest en ze heeft daar geslapen We hadden niet verwacht dat dit zou lukken dus waren helemaal verbaasd, maar daarom juist extra gezellig. T. begint zich ondertussen meer en meer te "ontwikkelen". Het gaat zo verschrikkelijk snel op dit moment. Ze brabbelt, "rolt" af en toe, wil dingetjes pakken(wat niet lukt) en gilt het af en toe uit. Ach ja nog steeds verliefd op mijn kleine meid
Haha Pina, trots op je meisje . Leuk he als je ze ziet ontwikkelen en ik ben stiekem wel trots hoor als weer iemand concludeert dat mijn kind wat sneller is dan de rest met iets. An de andere kant, hier nog geen interesse in omrollen en daar maak ik me dan ook geen zorgen om. Lekker in dr eigen tempo. Daffiee ja druk maar gelukkig niet elke dag zoveel overleg. Nog 24 functioneringsgesprekken te gaan de komende weken . Nee normaal is het niet zo erg maar dit is een combi van de normale gesprekken, bijpraten en de cyclus van gesprekken met werknemers. Oja, donderdag en vrijdag MT om het af te toppen Leuk he dat schaterlachen. Hier ook niet altijd duidelijk of het lachen of huilen is en soms zelfs een combinatie,hihihi. Pittig meisje hoor Annelies, heeft ze dat van jou? Herkenbaar, dat willen zitten en alles meedoen. Hopelijk snel weer je ritme vinden!
Haha Annelies, moest nog even denken aan wat je net schreef terwijl B in de wipstoel zit en de beestjes van de boog het weer es moeten ontgelden En liggen is het helemaal niet meer, tenzij in de box met mobiel en een stukje speelgoed. We lachen ons rot! Oja, vanochtend zat ik op mn werk, zie opeens een melkvlek op mn zwarte broek.... Zucht, tweede keer al..... Gelukkig nog wel weg te poetsen, maar es beter op letten
@Annelies, wat fijn dat ze minder gaat huilen! Ik kan me voorstellen dat je steeds meer van haar gaat genieten. Zeker als je wat minder tijd met haar hebt. @Anke, klinkt als een drukke periode. Wat is MT? Het zal ongetwijfeld een bekende term zijn, maar ik ken m niet (gokje, management team?). Oeps, melk op je broek, haha. Ach de rest weet waarschijnlijk ook wel dat je net een baby hebt, dus het wordt je vast vergeven. Vandaag lekker met J geshopt in de stad. Verder is mevrouw eindelijk klaar met regelen. In slaap vallen gaat de laatste dagen wat minder makkelijk. Het lukt wel, maar ze protesteert wel wat meer/langer (daarvoor bijna niet meer namelijk). Ik moet de komende tijd dus maar eens uit gaan vinden waarom, komt vast wel weer goed.
Wat een rust zeg. Je kunt wel merken dat de twee grootste kletskousen op vakantie zijn @ Anke, het pittige heeft ze waarschijnlijk wel van mij. Tenminste als ik mijn moeder en vader mag geloven Ik liep ookal met 7 maanden, maar zo snel gaat T. gelukkig niet hoor. Je hebt het echt druk, pfff 24 functioneringsgesprekken dat is niet zomaar iets. Ik heb toevallig gisteren mijn functioneringsgesprek gehad en alles was goed. Ik had bij mijn ontwikkelingsgesprek aangegeven dat ik wel interesse had in een bepaalde functie en mijn leidinggevende gaf aan dat ze wel een balletje kon opgooien wanneer ik er aan toe was. Dus daar ga ik nu even over nadenken. Helaas is er een opleiding richting de financiële kant aan mij voorbijgegaan Ik had net een weekje eerder terug moeten zijn van verlof, nu zijn alle plekken al ingevuld. Baal er behoorlijk van, maar schijnt dat die opleiding wel vaker van start gaat dus mijn leidinggevende gaat dit in de gaten houden voor me. Hahaha die melkvlek dat klinkt me bekend in de oren. Ach ik denk dat het jou meer is opgevallen dan anderen. @ Daffiee, lekker geshopt dus. Vervelend dat ze iets lastiger in slaap valt, maar wellicht is er iets waar ze te druk mee is of is het nog een beetje een naschokje van het regelen Heerlijk dagje vrij met T; wasjes, keuken, stofzuigen, bedje en ik vermoed dat ik de ramen nog ga lappen . Gisteren was het oma-dag voor T. Dat heeft oma geweten haha. Ik haalde T. bij oma uit de maxicosi en er kwam een bepaald luchtje naar boven. Oma zegt nog tegen mij: "ach dat doe ik zo wel". Dus ik richting mijn werk in de veronderstelling dat T. een normale poepluier had.... Niet dus, ze zat van voor tot achter helemaal onder; het was dr spijkerbroekje ingelopen Oma kon dus aan de schoonmaak en was erg blij dat ik een extra setje had meegegeven. Overigens was ik de extra sokjes vergeten, dus morgen moeten die ook maar even in de tas.
Vooruit, heel snel dan. Moet zo boodschappen doen, vandaag de hele stad gezien omdat we van hot naar haar werden gestuurd om Y. ook hier aan te geven, zodat hij ook een Bg'se geboorteakte heeft. Echt op zijn bulgaars zeg. Jee, ik was blij dat we alleen Y. bij ons hadden en die andere twee spruiten met soma speeltuitjes afgingen. Morgen dus naar ons buitenhuisje, ik heb er zin in. Hoe'st hier verder? Grote baby ontwikkelingen lees ik. Omdraaien, grijpen, brabbelen. Leuk leuk leuk. Goeie zaak ook dat ze het allemaal zo goed doen, of iig proberen! Mooie foto Annelies! Enne, jouw dagje met T ziet er wel behoorlijk druk uit zeg. Doe jij niet aan relaxen??? @Sucre, jee wat een nieuws zeg, van je vriendin. Dikke ellende. Kan me voorstellen dat ook jouw wereld dan even stil staat. Vreselijk. Knuffel! Groente/fruit: goh, dat wist ik niet, groente milder. Hmmm, ik begon altijd met banaan, lekker banaan. Ging altijd ook prima. Hier in BG raden ze trouwens altijd aan om met groente te beginnen ipv fruit, niet zozeer om de darmen maar om de smaak. Ze beweren hier dat als je met fruit begint - dus zoet - je kind daarna geen groente meer zou eten. Nou, dat advies heb ik altijd genegeerd. Mijn kotertjes eten bijna alle groentes behalve champignons, maar die zien er dan ook verre van apetijtelijk uit. @Anke, 25 funct. gesprekken? Getsie. Ik vind die ene die ik in het jaar al geen drol aan, laat staan dat je er 25 moet houden. Maar goed, jij zit aan de andere kant van de tafel, misschien scheelt dat Nog geen krasjes op nieuwe auto? @Pina, jep spreek bulgaars, bijna 7 jr gewoond, dus moet ook wel eigenlijk Bijna geen bulgaar die engels spreekt dus dan leer je het ook wel sneller. @Daffiee, nog 5 nachten, jij begint toch ook de 1ste? Ieks! @Ien, pb mij ff de gegevens van dat huisje waar jullie zitten en is dat ook reisbaar en te goed te doen voor een midweekje? Als ik grotten en kastelen tegen hub zegt is hij direct om namelijk. Oh wacht even, 600 treden? Sjemig.. das wel een beetje teveel van het goede. nah ja, draagt hij 2 kinderen, ik 1 baby... best eerlijk toch? What else? Vergeten. Heb wel alles gelezen, dus ben weer een beetje bij. Later meer, nu shoppen. Doeiii
Echt rustig hier, maar weer even voor een berichtje zorgen. @Anneliesje, klinkt als n druk dagje voor jou vandaag. Haha, grappig van die broek. Hier laatst voor t eerst 1, die helemaal tot en met haar ruggetje was overgelopen. Haha, ik moest wel even bedenken hoe dat aan te pakken. Balen van de financiële opleiding! Hopelijk krijg je binnenkort een nieuwe kans. Lieve foto! @Julia, jij hier ook weer. Jep, ik moet ook de eerste beginnen. Spannend idd, vooral met t kdv (toch nog een beetje gespannen ervoor terwijl t wennen al geweest is). Jij nog geen zin in werken zo te horen? Je bent maar druk met de vakantie! En Y van hot naar her slepen, maar goed dat t n makkelijke baby is. J is sinds gisteravond ziekjes. Vannacht koorts, maar die is vandaag gelukkig weer verdwenen. Nu vooral heel verkouden (niet gek dat was ik een paar dagen geleden). Hopelijk is t snel over, want ze is behoorlijk uit haar doen.