De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje, dit is echt niet meer normaal hoor :$ Ik heb de pagina zelfs een aantal keer refreshed om te kijken of ik het wel goed had gezien.

@ Julia, Ien in het kwadraat ?? Ehm waar val jij dan onder :p Hoe is het in het buitenhuisje ? Ben je nog geschrokken of valt het allemaal nog mee?
    Ik heb wel eens een rustig dagje, maar ik ben niet iemand die op mijn kont kan zitten. Ben nogal druk altijd ;)

@ Daffiee, hoe is het met J. ?? Hier ook een dame die aan het snotteren is. Ik heb R. opgedragen om morgen zoutoplossing mee te nemen.

@ Bd, hoe gaat het daar ? Volgens mij ben jij ook weer begonnen met werken?

Nog een half dagje werken en dan lekker weekend. Vandaag een paar leuke gesprekjes gehad met mensen die waren overgedragen aan de deurwaarder. Blijft apart dat ze het gek vinden dat als je meerdere rekeningen niet hebt betaald dat dit uiteindelijk is gebeurd. ;)

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    :$:$:$:$

Helemaal geen enkele reactie, wow dat is nog eens heel erg apart.

Vandaag it's my birthday, maar moest een half dagje werken. Vanavond komen een paar vrienden van ons en verder niet veel bijzonders op het programma.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden, ben dr weer hoor!! :D

Misty, hoi! Lang niet gezien, fijn dat het goed gaat met jullie! Al een echo laten maken van haar heupjes? Hopelijk valt t mee!
    Respect voor het bijna fulltime afkolven!
    Ook aan 't werk van de week, succes!

@ Anke: ja idd vlakbij Rochefort (Roggefort? Rokfoor? Rogfoor?), daar waren die grotten met 600 treden!
    Leuk, in de museumtram!
    Whaha, melkvlek. Zal ongetwijfeld niet de laatste zijn ;)
    Mn zus had een keer dat ze 's avonds haar shirt uittrok en erachter kwam dat er een heel melkspoor over de achterkant van haar shirt liep :D Oeps!
    24 functioneringsgesprekken :$ mijn baas doet daar niet aan, joehoe!

@ Pina: wat een knappe meid zeg! Hihi, leuk he dat ze dat zelf ook zo leuk vinden!
    Ik denk dat het heel gezond is hoor dat je je kind het allerbelangrijkst vindt! ;) Valt er anders niet iets te combineren met je vriend, dat jullie wat meer afwisselen met in de winkel bezig zijn?

@ Daffie: hihi, leuk, schaterlachen! :D
    Hopelijk valt ze weer wat sneller in slaap!
    Oef, ziekies, zielig! Beterschap!

@ Annelies: hopelijk vind je snel je ritme! Komt heus goed hoor!
    Wat fijn dat het zo goed ging bij jullie vrienden! Hopelijk zet dit door!

Ja he, Julia en Meid kleppen echt zo onwijs veel he, lekker rustig nu! :D:p

Hihi, omadagje, fijn hoor zo'n poepbroek! :D
    Mooie foto!!

*zwaait naar Juul* Haaii!!

@ Bd: ja lekker rustig he :D

Ja joh Juul, geef je mij de schuld van de rust hier, maar ondertussen!

Ohhh Annelies! Happy birthday!! Speciaal voor jouw verjaardag een hele lap tekst van mij, fijn he?! :D:p

4. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Annelies, oje jouw meisje ook al aan t snotteren? Hier gaat het inmiddels beter, nog een klein beetje verkouden maar:). Wij hebben trouwens otrivin neusspray gekocht, werkt best goed.
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Ien, we hebben je gemist, was hier zo rustig! En nu heb je, ondanks je lap tekst, nog niks over jezelf geschreven. Alles goed?

Vandaag hebben schoonouders opgepast op J. Ze hebben het erg leuk gehad met zn 3en, geslaagd dus.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oja, oeps! :D ik denk ook zo graag aan anderen hè *kotsbakkie!*

Vakantie was heerlijk, echt lekker eruit geweest even. En nu weer back to earth, morgenochtend vroeg vertrekt hub voor 3 weken naar Amerika - boink, weg vakantiegevoel!
    Maar dat gaan we wel overleven hoor. Misschien ben ik wat vaker hier te vinden (nog vaker?? Yup, het kan :p)

S is nog steeds de allerleukste, hij windt iedereen om z'n vinger met z'n mooie lach en kletst ons de oren van het hoofd.

Vergeten jullie niet dat de klok een uur achteruit gaat vannacht? Jee, uur langer slapen!! En das wel lekker als je er om half 6 uit moet :$
    Slaap lekker!

6. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ien, mooi dat je een goede vakantie hebt gehad! En S doet nog steeds lekker lief dus:). Dat kunnen die baby's goed he! Oje, 3 weken zonder man. Lijkt me zwaar...

Ja, ik vind t dus voor het eerst in mn leven geen goede zaak die wintertijd. J gaat altijd al zo vroeg de nacht in, straks gaat ze na de voeding van 17 uur al een nacht beginnen:(.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Annelies; gefeliciteerd!!

Ien; uur langer slapen? Geef dat ff aan mijn kleine mannen door. De oudste is meestal rond 7.15 al wakker tegenwoordig dus dat is morgen dan 6.15 oef... M is meestal rond 8/8.15 wakker dus dat is nieuwe tijd ook nog te doen. Nou ja wie weet slapen ze er wel op.

Wilde morgen naar soort tuincentrum. Heb je zeker halve dag voor nodig om alles te zien maar vriend gaat in ochtend fietsen. Meestal is hij rond 13 thuis en dan nog douchen enfieys schoonmaken. Nu gezegd dat hij op tijd thuis moet zijn en z'n fiets maar later schoon maakt anders kunnen we weer niet weg. Soms wel lastig hoor; ik zaterdag werken en hij zondagochtend fietsen.

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien; is het trouwens nog gelukt om weekje america te boeken?

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @bd: nee, ik zou dan nl nu weer terug zijn uit USA ;) hub's ticket kon helaas niet verzet worden.
    Fijne dag morgen! Hopelijk slapen de kindjes lekker door!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gaaaaaaaaaaaaaaaap - Mogge!

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Kijk dat lijkt er meer op; het is te merken dan Ien terug is.:D

@ Bd, hopelijk kun je vandaag nog naar dat tuincentrum. Je verhaal komt me zo bekend voor, hoewel R. op dit moment nog naast me zit. Hij vertrekt ook binnen nu en een uur.

@ Ien, goede vakantie gehad, maar jee drie weken je partner weg :( Dat zal wel even wennen zijn.

@Daffiee, hoe is het gegaan met de nacht ? Mooi dat het oppassen zo goed ging.

Gaaappp, ik zit me een plan te bedenken hoe ik T. op het nieuwe ritme kan krijgen. Ze kwam vanochtend dus om 4.00 en 8.00 uur. Ergens vandaag zullen we dat uurtje even moeten pakken en dan maar hopen dat ze het morgenochtend ook oppakt.

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames! Ben even weggeweest,2 dagen aan het werk op de hei en nog een dagje uit. Heel wat bij te lezen dus!

Annelies, mooi dat je goed functioneert :) Wel jammer dat Je die opleiding net gemist hebt, maar gelukkig is je leidinggevende positief en kan je later wat doen.
    Sneu van de poepluier bij oma, maar kennelijk voor oma geen probleem. Zooooo wat een wijsneus zeg, en zo serieus!

Bd bij jou dus pittig, dat uurtje extra. Hopelijk weer snel in het ritme. Veel plezier in het tuincentrum.

Julia naar je zin in BG? Zo te horen wel, ondanks de bulgaarse bureaucratie en verplichte dingen. Lekker genieten hoor!
    Ik heb inderdaad24 functioneringsgesprekken, het is inderdaad anders aan de andere kant van de tafel en ik vind het niet vervelend om tijd te maken voor mijn mensen. Uiteindelijk bepalen zij het succes van de afdeling. Daarbij, als je dat soort dingen niet leuk vindt moet je ook geen manager worden. Het is misschien wel wat veel maar het is erg leuk om met mensen te praten over hun eigen ontwikkrling en die van de afdelong als geheel. En het is ook heel anders om met een starter te oraten als met iemand die er al20 jaar zit.
    De auto, rijdt heerlijk en nog geen krassen!
    Wanneer gaan jullie naar jullie huisje? Lijkt me raar, wetend dat er ingebroken is en van alles mist. Maar ook weer lekker om een eigen stekkie te hebben na al die dagen logeren.

Daffiee, J verkouden. Gelukkig was de koorts snel voorbij. Sneu maar hopelijk weinig last ervan. Jij dus al bijna beginnen, ben je er al klaar voor? Ik vond het persoonlijk niet zo erg om B naar het kdv te brengen en het gaat ook goed, dat scheelt een hoop in je gevoel.

Annelies zit je stiekem op je werk te posten? In de pauze zeker ;). Vreemd he, mensen die denken dat ze ermee wegkomen, niet betalen. Ah ik lees dat je gister jarig was, gefeliciteerd!! Nog een leuk feestje gevierd?

Ientje weer terug, leuke vakantie gehad?600 treden, oef.... Goeie training, met S in de draagzak ;) En natuurlijk is S de allerleukste, jij trotse mama!3 weken zonder hub, dat is best lang. Met een beetje hulp best te doen lijkt me maar vooral ook saai af en toe. Ach dat is ook wel op te lossen en kan je hier de posts weer inhalen:D

Hier lekker rustig nu, B is in slaap gevallen in dr wipstoel. Ze is nog steeds of alweer verkouden, gister hoesten en nu snot. Gelukkig komt het eruit, ze heeft er niet veel last van denk ik, af en toe beetje jengelen en dan komt er een snottebel uit.
    Drukke dagen geweest, ik donderdag om half7 de deur uit, toen sliep nog iedereen. Vrijdag via mn ouders gegaan, daar gegeten en mn moeder meegenomen, die zou zaterdag oppassen. Inmiddels B door manlief naar de andere opa en pma gebracht want hij mkest ook weg. Eerste keer uit logeren dus, was prima gegaan. Uiteraard een lekkende poepluier maar ze lag heerlijk te slapen in haar campingbedje. Opa had bij de kringloop een box gescoord en er was ook wat speelgoed dus helemaal ok. Fijn dat oma dit weer aankan en ook fijn dat we een vertrouwd oppasadres hebben op deze manier.
    Zaterdag dus met de andere oma, dat ging heel soepel, ze heeft zelfs de wandelwagen naar beneden gesjouwd en is lekker gaan wandelen. Vandaag mag ik zelf weer, in3 dagen mijn meisje maar een paar uurtjes zien is te weinig hoor!
    De klok verzet, B gister expres al een half uur langer wakker gehouden, morgen en in de loop van de week nog een kwartiertje verlengen en dan heeft ze haar normale slaaptijd weer. Vanochtend was het half5 nieuwe tijd maar na dr fles ging ze weer slapen en toen was het8uur, dus weinig aan de hand. Vanmiddag op kraamvisite, ben benieuwd naar de baby en dat is dan voor het eerst dat B groter is dan een andere baby, tot nu toe was ze overal de kleinste. Camera mee dus.

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee waar is iedereen? Het is hier wel heel stil!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Stil he :D

Ik zit nog even SYTYCD te kijken en dan duik ik lekker mijn bedje in. T. heeft haar dag niet echt dus hopelijk slaapt ze vannacht door.

Ennuh nee ik zit niet stiekem te posten, maar doe het inderdaad netjes in de pauze. R. en ik zijn binnen een maand na elkaar jarig en daarom vieren we het altijd gezamenlijk. Dus gisteren geen feestje, maar wel vrienden op bezoek gehad. Het was supergezellig.
    Wat schattig dat B. in haar wipstoel in slaap is gevallen. Knap dat je het al hebt aangedurft om B. te laten logeren. Dat heb ik nog niet gedaan, maar komt vast nog wel eens ;)
    Hoe was de kraamvisite vanmiddag ?

15. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hi
    Kraamvisite was een soort feestje, dus heel druk. Baby hebben we wel even gezien, is 5 weken jonger dan B, een halve kilo lichter en zeker 5 cm korter. Grappig gezicht. De papa's zijn met de dochters op de foto gegaan, ben benieuwd.
    Logeren, tsja ik had er weinig over te zeggen want ik was er niet, manlief heeft B weggebracht. Was echt noodgedwongen anders had ik het niet gedaan. Maar ging hardstikke goed dus dat geeft weer vertrouwen. Overigens was het maar een kort logeerpartijtje want 's avonds heb ik haar nog opgehaald. Over 2 weken echt uit logeren maar samen met papa en mama :D

16. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Dit tempo is beter bij te lezen, maar ik zie dat Ien de schade weer aan het inhalen is. ;)

Drie weken je man weg, bah! Hij zal het zelf ook vast niet leuk vinden.

@ Annelies: Alsnog van harte!

@ Anke: Grappig he, die kraamvisites, kan je pas echt duidelijk zien hoe hard baby's groeien. Heb gisteren nog een baby gezien van een dag oud en het verschil is al echt enorm.

Ik hoor R. wakker worden, gewoon volgens de oude tijd, we hadden gisterenavond alles een half uurtje verschoven, maar blijkbaar weinig invloed gehad. Kwart voor 9 oude tijd, is nu dus kwart voor 8, haha! Dat wordt nog wennen voor mama!

17. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3177 Daffiee, 31 okt 2011
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
    @Annelies, nou de nacht is in t principe aardig gegaan. Behalve dan dat mevrouw keurig de zomertijden aanhield. Wat inhield dat ze dus na de voeding van 17 uur om 18 uur haar nachtslaap begon. Moest er na een 'droomvoeding' rond 21 uur nog om half 3 en 6 uur uit;). (1 nachtvoeding is hier trouwens nog vrij standaard hoor). Hoe gaat met jouw meisje? Heeft ze al de wintertijd te pakken? Wintertijd is normaal heerlijk, maar zoals mijn man het op fb zo mooi verwoorde "Great concept, babies don't seem to understand it though..."
    SYTYCD ook gekeken! Leuk he:). Ik was wel verbaasd dat Sedrig gelijk door was. Volgens mij kijken wij wel dezelfde pulp, jij keek toch ook HNTM? Hihi, heerlijk zulke tv.

@Anke, drukdrukdruk dus zo te horen. Hopelijk volgende week weer n rustiger weekje. Het lijkt me helemaal niet leuk om je meisje zo weinig te kunnen zien... Fijn dat het oppassen allemaal zo goed gaat:). En is B al over naar de wintertijd?
    Morgen idd weer eerste werkdag. Vandaag nog even genieten van mn laatste verlofdag (en dat lukt wel met zo'n vrolijk brabbelende J naast me in de box:D). Ik vind t KDV nog steeds spannend, maar moet er gewoon even doorheen.

Hier verder alles prima. Gister meegedaan aan een squashtoernooi. AUW! Elk spiertje in mijn lichaam doet pijn (moet echt meer gaan sporten). Wel de halve finale gehaald:D. Nadat zaterdag souders hadden opgepast, nu zondag mijn ouders. En ook dit ging supergoed! Behalve dan dat mevrouw de hele melkvoorraad had leeggeslurpt en ik in die tijd zeker niet dezelfde hoeveelheid had gekolfd. Oeps, hoe kom ik nu aan genoeg melk voor 1e dag KDV (ben stiekem ook trots hoor op mn kleine vreetzakje;)).

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogge dames!

Kijk, dat wegbrengen van hub op de vroege zondagmorgen, heeft er wel voor gezorgd dat wij supersmooth de wintertijd in zijn gegaan! S wordt nog steeds om 8 uur wakker! Hij snapt 'm :)

Annelies, ja tis wel weer ff wennen, vooral na zo'n week nonstop bij elkaar zijn. Maar ik ben het wel gewend dat hij veel weg is, dus we zijn snel omgeschakeld.
    En daar komt bij..... dat dit de allerallerlaatste keer is!!! Hij heeft per januari een nieuwe baan :D Hij zal dan wel avond- en weekenddiensten, maar geen oefeningen meer van 3 weken :D:D jullie begrijpen: mie is verrie heppie! Hij gaat uit het leger, en in de haven van Rotterdam werken. Een mega omschakeling maar hij heeft er zin in!

Annelies, balen trouwens dat je nu niet met die opleiding kunt beginnen. (beetje late reactie geloof ik maar had er nog niet op gereageerd) Hopelijk kun je gauw alsnog!

Anke, fijn dat het logeren goed is gegaan, das toch altijd maar afwachten he..
    Hoe was de kraamvisite? Leuk om een minibaby te zien? ;) Oja, ik lees het al. Was het een kraamfeest?

Daffie: stoer, squashtoernooi, en knap dat je het tot de halve finale hebt gehaald!

Meiden maak jullie borst maar nat, want ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Kletskous Nummer Eén weer back in the country is :D

Hier gisteren hubje dus weggebracht, daarna heeft S nog ff geslapen en toen zijn we naar mn zus gegaan. Daarna bij mn ouders gegeten en toen lekker thuis gaan slapen.

Ik ben er gisteren wel achter gekomen dat hij toch een beetje een plat plekkie op zn achterhoofd krijgt! Heb hem tot een paar weken terug op zn zij laten slapen, en toen op den duur op z'n rug omdat ie toch steeds naar zn rug draaide. Maar nu toch maar weer terug naar de zijligging! Dus ff flinke rol tegen z'n rug. ben benieuwd wat ze op cb zeggen, we mogen woensdag weer.

O, ik hoor hem piepen, ga hem uit z'n bedje trekken. Fijne dag vandaag!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heeeee meiden, kijk eens boven mijn banner. Wat een mooie cijfertjes he. Me is happy!!!

Ff lezen bij jullie verhalen.

Hier alles zozo.. Gisteren bij onze vrienden geweest. Morgen wordt ze ingeleid en ze is nu 22 weken. Ze hebben een piepklein mandje gekocht, met een piepklein rompertje en mutsje. Erg mooi, maar zo verdrietig.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ientje, super dat je vent een nieuwe baan heeft! Echt fijn dat jullie dan weer meer tijd samen hebben.
    Wat voor plek heeft je mannetje op zijn hoofd? Denk je dat hij een voorkeur heeft? Hier alleen een kale plek op achterhoofd, haha.

Oh en die kletskous, beware!! :)

Deel Deze Pagina