haha ientje,die trampoliene, had je wel ff mee moeten kapen ja! denk dat je dan wel een heulle snelle bevalling hebt, hihi! sucre, hoe gaat het bij jullie? kraamzorg al weg denk ik zo toch? redden jullie het goed zonder? je man weer aan het werk of is ie nog even vrij? @julia, whahahaha woeps foutje...hihi ik ben ook een nachtbraker.... hoef er maar 1keer uit snachts, dus dat is wel lekker! en ach om voor zo'n mannetje wakker te worden, is niet zo erg! heb niet zo'n last van de hechtingen gelukkig. [ben wel jaloers op sucre, helemaal zonder....hoe doe je dat??] @vive, balen zeg! maar kom op, nog eventjes en dan heb je preitje in je armen...al begrijp ik heel goed dat je er klaar mee bent, hoor. @flash, zoooo goed gedaan, gefeliciteerd en smaakte de gebaktjes? enne je bent 40wk, wij willen baby nieuws...[t kan max. nog maar 2wk duren] @supernova, ohhh spannend hou ons op de hoogte, bij bij begon het een dag voor de bevalling ook met slijm, wat stugger als afscheiding, en bij mij ook zonder bloed.... @bd, mmm dat was wel even een domper zeg...hopelijk ie ie volgende keer gewoon netjes ingedaald! duim duim duim! lees net iets over filet.....joehoe het fijne aan bevallen zijn is idd lekker weer filet en biefstuk en drank....jammie! [jullie mogen ook snel weer hoor...] @marrie, volgens mij ben je toch ingeleid vandaag, anders had je vast wel wat van je laten horen... succes en hoop dat deze bevalling stuk sneller mag gaan als die van jullie zoon! zet hem op! nou meiden, de stampot andijvie is bijna klaar, kan zo aan tafel! rustig aan en hopelijk snel baby nieuws!
Kilo's: In het begin hield ik het nog een beetje bij, maar heb het helemaal los gelaten. Ik heb thuis geen weegschaal en woog me altijd in het ziekenhuis. Tja, een model lichaam heb ik nooit gehad en die kilo's zitten er nu toch al aan en kan ik er echt niet af kijken. Dat zijn weer zorgen voor na de bevalling, dan gaan we eens kijken wat de 'schade' is. Ben benieuwd hoe het met Marrie gaat! Juul: Da's toch ook wel even een lekker vooruitzicht, weekend zonder kindjes, echt even niets doen. Of bevallen. Nog een potje 'gevoetbalt' met je zoon ook, wat een energie! Flash: je bent zeker zwanger? Taartjes vergeten, ttttssss! Ziekenhuis bezoek was vrij standaard. Bloeddruk is goed, beeb ligt er nog steeds goed bij en hartje klopt ook goed. Bedankt voor het komen en tot volgende week! We blijven afwachten. Vandaag een beetje krampachtig gevoel, hier en daar een steek. Dus misschien is er toch wat gaande.
@Sucre en alle andere bierdrinkende dames: makkelijkst te krijgen (in de supermarkt) is Bavaria wit 0%. Maar het kan beter: als je van redelijk bitter houdt is de Bitburger erg ok, de Jupiler lijkt wat meer op blond bier. Mijn persoonlijke favo is de Erdinger maar dat is een weizenbier (tarwebier), lijkt een beetje op witbier. Wij halen het hier bij de specialebierenwinkel, die zit in elke stad wel. En anders online bestellen! Oja, de wieckse witte is ook goed te doen trouwens, volgens mij ook in de supermarkt te krijgen.
Helleu there! Zo. Niet zo heel veel gedaan vandaag dacht ik, maar toch echt nu pas tijd om bij te lezen/lullen. Ooohw, zou Marrie al bevallen zijn? Ben zo benieuwd! Misty, nog een beetje bijgeslapen vandaag? Vind die logica zo vreemd dat mensen er vanuit gaan dat je wel vroeg zal bevallen, en dan hun vakantie daarop plannen. Snap ik niet zo goed. Vind dat dus ook niet zo heel slim, eerlijk gezegd. Mn ene zus gaat na dit weekend met vakantie, en ik kan haar natuurlijk ook geen garanties geven, eigen schuld. Mn andere zus zegt dat ze niet eerder weggaat dan dat het kind er is. Lief! Hoeft ze natuurlijk niet te doen, en iedereen moet dat natuurlijk zelf weten. Naja. Enniewee. Gaan je ouders ver weg? Anke: o lekker, spontaan avondje weg Bier is niet mijn ding, maar fijn dat jullie ervan genoten hebben Lastig is dat, met die kinderopvang. Echt achterlijk, je moet je kind dus al inschrijven (bij die grotere instellingen dan) voordat je zwanger bent. Dat gaat zó tegen mn gevoel in! Ik ben ook niet van het dingen kopen of kamertjes inrichten voordat je zwanger bent, ik heb het gevoel dat je dan een vloek over jezelf afroept ofzo. Maar ieder zn ding natuurlijk Hopelijk schop ik niemand tegen de schenen nu, bedoel ik niet hoor! Oei, die fudge, dat klinkt wel heel lekker! Is het nog wat uitgehard in de koelkast? Oei, weinig activiteit in je buik, hou het maar goed in de gaten hoor! Nope, geen kwartetbevalling Hier niet in elk geval. Zelfs geen solo. Goed zo Viv dat je het van de positieve kant bekijkt, voor zover die er is natuurlijk. Lekker, fruit! Ananasjes ook? Hier ook lekker aant fruit hoor! Gisteren al een halve meloen en een paar appels achterover gegooid, vandaag komt de andere helft aan de beurt Nova: als je nou wil dat die beeb gauw komt, misschien moet je dan -als je toch je vriend wakker houdt- in plaats van ds-spelletjes, een ander soort spelletje doen? Schijnt ook te helpen toch? Denk dat ik niet meer te lang wacht voordat ik dat even uit ga testen. Bd: he gatsie, nog helemaal niet ingedaald. Daar zit je niet op te wachten. Hopelijk gaat t werken met de homeopatische dingetjes. Is idd zo, dat dat net effe een zetje kan geven de goeie richting op, maar alleen als de beeb dr klaar voor is. Ben benieuwd! Duim voor je. Knuf! Pina, so dan, is je vriend een half jaar helemaal vrij? Dat is wel heel fijn! 17,5 kg.. nou dan zit je er nog een stuk of 5 onder mij ik heb me er al bij neergelegd dat ik straks flink aan de bak moet. En ik neem het er nu dus nog lekker van. Die paar grammetjes extra kunnen er nu ook nog wel bij (ik heb de weegschaal helaas dus weer gevonden en ik stond er ineens per ongeluk op laatst ) Sucre, nu alweer kwijt?!?!!! Wow! Dat geeft hoop Hmm, chocola! Lekkah! Juul, tering, wat ben jij nog actief zeg! Voetballen en dan ook nog eens tegen die prof, poeh! Aaach, die arme koter van je, die heeft het maar zwaar zeg, duw je hem steeds van zn fiets af ofzo? Hij heeft wel steeds fiets ongelukjes toch? Zielig hoor! Hopelijk vergeet je hubski zn fiets niet op te halen! Hmmm eetse sucre! Hier ook frietjes en vis, en maiskolf. Jammie! Hier: vandaag ff naar de markt geweest, niet veel bijzonders. Daarna kwamen mn moeder, zus en nichtjes mee hierheen, daarna een pakketje klaargemaakt met kadootjes voor mn zwangere nichtje in Canada, en nu staat het eten al bijna klaar te zijn, maar hub is nog niet thuis! *hoort spontaan een sleutel in het slot steken * Morgen uitgerekend! Ben er wel klaar voor om te gaan bevallen, dus ik ga nu voor morgen. Als het vandaag niet kon, dan morgen maar Kga ff eten, doei!
Sucre wat netjes zeg, die kilo's!!! Super van je!! Enne, denk je echt dat een lijf daar rekening mee houdt, in mijn geval weekend zonder kids en weeën die op gang komen? Oh ik hoop zoooo dat je gelijk hebt! Dan kom ik echt even 15 km jou kant op om je persoonlijk een beschuit met muisjes te trakteren. ... Alsof je daar nog niet genoeg van eet zo eten in de oven, maar Ien ik heb niet zo'n combi geval dus dan maar 45 min in de oven, gaat vast lukken! flash, ahh geen taart. Ach ijs is ook lekker! Of je gaat een bij sucre langs voor een stukje chocola!
LOL Serieus, het is echt wel al een paar keer door mijn hoofd geschoten, maar heb er echt zo geen zin in! Dat gehannes, met een buik die in de weg zit. Maar misschien toch eens een gezellig avondje plannen, misschien is dat wel 'de oplossing'!
Zo, lui op de bank tot hubbie thuis komt. Had eerder moeten zeggen dat spruitje zo rustig was, het is weer een feestje in mn buik. Zo maar es koken, noedels met kip. Fijne avond allemaal! Nog geen nieuws van Marrie gezien... Spannend
Hier ook hoor, weekend wordt een feestje voor hub. Kan die er lang op teren, hahaha Nu alleen nog een ananas scoren Ien, taartje was heeeeerlijk!!!!!!!!!!! Helemaal goed gelukt, echt taart ook, hij zakte niet van ellendigheid in elkaar! (zonder magnetron dus, alleen 40 min. oven, prima te doen, kon ik dat potje 'voetballen'.... )
Ohhh ik ben er nog hoor, maar Zoooo moe! Ik slaap niet slecht, maar mn bed is zo lekker ofzo. Ik heb dochter voor pippi dvd gezet, Dus heb heerlijk rust om bij te lezen. Maar op iedereen reageren lukt gewoon niet. @bevallen met rust, wie zij dat nou? Als de kids weg zijn, Ja klopt hoor. Meestal begint t 's nachts of in de vroege ochtend. En vrachtwagenchaufeusses schijnen vaak int weekend te bevallen, Komt Door de mindset. Dus (Julia?) hopelijk dit weekend dan als de kids weg zijn. Ik zou morgen wel willen. Dan is dochter naar de crèche Oef zzzzzz ik kan wel slapen zo'n lekker bedje Laterszz
Jaa hoor.. Meid is lekker aan de zuip met ´n frans kaasje erbij... t verschil mag er zijn. *hapt in een nectarine* Maar fijn dat het zo goed gaat met je. Geen drama's met hechtingen, beter! Bevallen in ontspannen toestand: Ja! Bij mij ook. Ja nu niet (ik ben ook zó Zen meiden, oh man ) maar bij mijn vorigen alletwee in de vroege ochtend begonnen. Bevalling opwekken door 'n nummertje: Tja. Ehm. Ik wil niet hoor. Vanmiddag effe tussen de middag (jochies keken een dvd'tje) 'n minuscuul wipje gemaakt, maar er gebeurt helemaal niks! Wat een tegenvaller. In alle opzichten zeg maar. Ientje: Morgen uitgerekend! Lekker fijn. Ga je mooi na 00.00 even werpen en kun je met de eer strijken dat je op de uitgerekende datum bevallen bent. Blijft leuk om te vertellen! Maar zonder gein: Trek je het nog en heb je enig voorgevoel? Hier stonden taco's op het menu. Was goed te nassen. Hoewel de nectarine's óók heul lekker zijn. C1000 heeft ze in de aanbieding btw.
Vive, hahahaha, misschien toch de tijd nemen voor een wat uitgebreidere versie dan de miniscule? Ik vertelde hubbie van de mogelijkheid om de weeen op te wekken en hij zei:"geef maar een gil, dan laat ik alles vallen en kom ik naar huis. Alles voor het goede doel ". Ja, ja. Nou, eh.... werk nog maar gewoon even door, dan zie ik je vanavond wel met het eten . Ojee, ben de rest al weer vergeten. Goeiendag, korte termijn geheugen is echt even waardeloos. Oja, Ien, doe mij een stukje chocola mailen! In plaats van taartjes kan ik daar dan van snoepen. En ga jij voor de uitgerekende datum? Dan is 't morgen zo ver! Whiehoe. Ik ga het niet meer redden voor 00.00 uur gok ik zo . Hoop dat het allemaal goed gaat met Marrie. Snap dat ze niet meteen zin of tijd heeft om iets te laten weten, maar ben toch erg benieuwd hoe het gegaan is
MARRIE! Waar zit je?! Of nou ja, waar líg je..? Flash: jij bent uitgerekend! Hoe voelt het? Wat aardig van je man dat -ie dat voor je over heeft. De onbaatzuchtigheid van die kerels van tegenwoordig...
Oh my goodness!! Ik kijk nooit naar 'bevallingsverhalen' En menn das maar goed ook. Ik moet elke keer zo blèren, Zeker bij de geboorte. Pff het zijn zulke heftige en zware maanden geweest, Dat ik echt enorm!!!!! Uitzie naar de bevalling
Ik begin toch ook wel nieuwsgierig te raken naar Marrie's verhaal hoor!!! Oke, mindset dus Eli? Mooi zo. Ik ga er helemaal voor dit weekend dan. Zolang het maar begint voor ik de kotertjes weer op ga halen zondag. Goh, zou toch echt te mooi voor woorden zijn. Zaterdag genieten van een dagje alleen met hubje, 'savonds filmpje pakken, ben al in geen tijden naar de bios geweest, iemand aanraders toevallig? en dan zondagochtend bevallen ofzo. Ik ben er klaar voor! @Eli, jij geniet van je bedje dus! Heerlijk en lekker doen! @Flash, hou maar op met pogingen om je korte termijn geheugen te verbeteren, volgens mij was het Sucre aan de chocola en niet Ien @Ien, morgen due date. Tja, als je je niet aan de afspraak van vandaag houdt, dan maar morgen he. Ik sla morgen over hoor. 2 kids thuis, niet handig. @Fudge, ik moet nu toch maar eens gaan googelen, ik weet echt niet waar jullie het over hebben! @Anke, fijn - feestje in je buik. Beter maar volop beweging dan zorgen toch? Oh en Ien, nee ik duw hem echt niet van zijn fietsje. Hij fietst sinds een week (of 2??) op een 'grote' fiets, hij is mega hard toe aan vakantie en die combi veroorzaakt de nodige fietsongelukjes.... He, hoe was het vanavond?
Hee meiden, hou het kort. Jammer dat we nog geen nieuws hebben van Marrie. Ben nu wel erg nieuwsgierig! Ik ga zo lekker mijn kleine mannetje onder de douche gooien met papa. Als ik papa tenminste kan vinden. Geen idee waar hij is... Hopelijk heeft iedereen een goede nacht en wordt 7-7 een dag vol met babynieuws! Rustig aan allemaal!!
vive, mmm nectarines zijn toch ook niet verkeerd....enne ikke ook jaloers op jou hoor...dat minuscule wipje van je...dat gaat hier nog wel ff duren denk ik zo....! ohh ientje morgen is voor jou de dag! toi toi toi! kwam even spieken of er al nieuws van marrie of flash is, maar zie dat flash hier nog te actief is [en dus niet nu een kind aan het werpen is...] maar het is rondom marrie wel erg verdacht rustig....succes marrie, zet hem op!