Sucre, op fb al gezegd: super dat D zo is gegroeid! Je moeite is nu beloond! Och wat enorm verdrietig voor je vriendin en haar man. Je kunt het je toch niet eens voorstellen hoe dat moet voelen. Afschuwelijk
Daffie, morgen weer werken, heel veel succes meis. De dag is vast zo voorbij! Is je meisje inmiddels weer opgeknapt? Ik zag dat je om 21 uur de laatste voeding geeft en dan 's nachts nog 2x. Is het niet een idee om haar ook rond 23.30 uur nog te voeden? Misschien maak je zo een wat langere nacht. Tenzij je het niet erg vindt natuurijk Anneliesje, wat balen van de opleiding zeg. Heb je nog een leuke verjaardag gehad en ben je goed verwend? En heeft je meisje al weer een nieuw ritme te pakken? Anke, was de kraamvisite leuk? Grappig he, als jouw kleine ineens niet meer de kleinste is. Pin,a 7.45 uur is nog heel erg netjes toch!
Misty, leuk om weer wat van je te horen! Knap dat je ft-kolft! Jammer dat ze zoveel spuugt. Daffie, hebben de regeldgn bij jou nog lang geduurd? Hier 1 dagje, maar wel de kleine man de hele dag gevoed, geen half uur dat hij niet aan mijn borst lag, pfff... vermoeiend! De dag erna moest ik werken en heb ik gewoon weer 3x gekolfd. Geweldig he, dat schaterlachen!!! Anneliesje, super dat je meisje zich zo goed ontwikkelt. Hier in de vakantie 1x omgerold, daarna nooit meer een poging gedaan. Lekker lui mannetje, haha. Anke, ik liep net met mijn mannetjes naar de speeltuin. Toen zag ik ook een melkvlek, oepss..... Juul, heb je het lekker gehad op vakantie? Vast wel! En nu morgen weer werken. Dat is dan weer minder he. Maar zal vast wel goed gaan. Mijn collega's zijn trouwens nog steeds niet op kraamvisite geweest..
Ja, dit is echt je ergste nachtmerrie. Kindje heeft dus een skeletafwijking dat niet met leven verenigbaar is. Zo onwerkelijk allemaal.
SST joh! Nu valt t gelijk op! Wedden dat we straks commentaar krijgen? Ik noem geen namen... *kletskous*
Ach, ze moeten niet lullen Als we niet komen kletsen is het ook niet goed Maar goed, als vriendelijk gebaar voor de anderen, ik ga ff bankhangen. Ciao!
Oh sucre wat verschrikkelijk voor jullie vrienden. Heavy, Sterkte! Ien; andere baan voor hub? Lekker! En nog dichterbij huis ook. Dagen maar af tellen dan. Hier vanochtend voor het eerst hardgelopen. Jee valt tegen. Heb geen enkele ervaring. Was zwaar. Daarna alle ramen gezeemd en net ff op bank gelegen want vanavond weer sporten. Als die kilo's er nu niet Ad gaan weet ik het ook niet meer.
Bd jij ook al hardlopen, goed man! Ben je soms samen met Viv geweest? Heb uit betrouwbare bronnen (ja onuitputtelijk, die bronnen van mij ) gehoord dat zij vandaag ook aant hardlopen is geweest!
@ Ien, Ik zag ook zoiets voorbijkomen ergens Dit lijkt er trouwens weer meer op. Twee hele pagina's na een dag training. Hier is T. duidelijk niet in dr hum. Geen idee wat er aan scheelt, maar het is wel vaag. Vannacht van 3-5 met dr gezeten pffff. Effe eten hoor
hoi meiden, ik schrijf alweer een tijdje niet meer mee. Dit komt omdat ik me niet echt meer met jullie kan vergelijken. Kleinste ligt voordurend in het ziekenhuis, omdat hij steeds ziek is. we hebben ook zuurstof thuis gekregen. Ik kom om in de taken die ik dagelijks moet doen, ook al krijg ik hulp. Ik moet met alles leren leven, maar dat vind ik moeilijk. Iedereen veel geluk gewenst, en ik vond het fijn met jullie te schrijven! x
Leuk veel te lezen! @Ien, oje heeft S een voorkeurshouding? @Sucre, jij weer hier en gelijk met goed veel berichtjes! Wat verschrikkelijk van je vrienden. Dat zal ook een enorme impact op jou hebben. Wat fijn dat D zo gegroeid is. Goed bezig! Hebben jullie ook wel verdiend na al de moeite voor de bv. Ja, ik had J gister alleen om 21 uur wakker gemaakt (4 uur na de laatste voeding). Ik vond t zo zielig om haar daarna weer wakker te maken. Maar miss volgende keer dat toch maar doen, want stiekem blijven haar oogjes gewoon dicht tijdens de voeding. Lekker dat jouw regeldagen maar 1 dag waren. Mag ook wel na een dagje constant aan de borst. Hier duurde het 2 dagen. Jij kolft dus 3x op je werk? Kolf je daarmee nu weer voldoende? Ik wil morgen ook 3x kolven, maar ik hoop dat ik wel snel naar 2 kan (hoewel ik bang ben van niet). @Annelies, vervelend dat T niet in dr hum is. Misschien oei-ik-groei sprongetje? Smakelijk! @Ons kleintje, wat ontzettend vervelend dat je zoontje weer veel in het ziekenhuis ligt. Sterkte ermee! Laatste verlofdagje zit erop. Gelukkig was J in n opperbest humeur, we hebben dus n heerlijk dagje gehad!
@ Kleintje: wat jammer, maar ik geloof dat ik het wel kan begrijpen. Je zit met je kleinste in een nogal andere positie dan wij met onze baby's. Wat naar dat je het zo moeilijk hebt op het moment, het moet ook megazwaar zijn voor je. Wat mij betreft blijf je net zo welkom om hier mee te kletsen, mocht je daar behoefte aan hebben. Ik wens je alle goeds en een heel spoedig herstel voor je jongste manneke!
Voorkeurshouding: nou niet echt, had ik het idee. Hij is heel beweeglijk met zn hoofd, en als ie slaapt ligt ie echt niet altijd dezelfde kant op. Ik zag het toen mijn zus hem vast had, en ik langs zijn hoofd keek. Toen zag ik ineens een plat plekkie. Zal het woensdag gelijk ff vragen als we bij het cb zijn. Ben ook wel benieuwd hoe goed ie is gegroeid! Zijn nu sinds een paar weken over op 4 voedingen per etmaal, hopelijk doet ie het daar net zo goed op!
Zegt niks. Halloooo!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben er weer! Back on Dutch ground! Ben echt MEGA gaar! Welke oetl*l bedenkt dan ook dat een vliegtuig om 06u moet vertrekken 's ochtends en ik dus al om 04u naast mijn bed stond. Gaaaaaapppppp. Ik heb morgen wat leuke foto's voor jullie in petto, zal een mega rea typen en ga daarna voor het eerst weer werken. Maar nu alleen een haaai en zwaaai, journaal kijken en dan duik ik mijn nest in! Heel snel alleen even een verlate felicitatiegroet aan Annelies en een knuff aan Suc ivm nachtmerrie van vrienden . Tot morgen!
Mopperdemopperdemopper, lange rea getypt en toen.... weg! Maar even opnieuw tijdens HNTM Pina, kwart voor 8, nog steeds een nette tijd toch? Daffiee, spannend hoor, eerste dag werken en J naar het kdv. Went snel hoor! Drukke week gehad ja, ipv thuiswerken en extra dag plus nacht van huis. Ook weer wennen maar geen drama hoor, zondag de schade weer ingehaald Ientje, hub een nieuwe baan, fantastisch! Lijkt me voor hem ook heel fijn, 3 weken je kind niet zien is wel heel lang. Sucre, D goed gegroeid, fijn zeg. Oh wat verdrietig van je vrienden, sterkte. Kleintje, wat naar dat je kleinste nog steeds vaak in het ziekenhuis moet zijn. Kan me voorstellen dat je hoofd niet naar ons gekwek staat en al je aandacht naar je gezin gaat. Heel veel sterkte en ik wens je veel gezondheid toe voor iedereen. Julia, welcome back! Fijne vakantie gehad? Succes met werken en we kijken uit naar je megarea!
Ah was nog wat vergeten zie ik. Ientje, plat plekkie, ahhh. Hopelijk wordt het niet erger en valt het ook niet erg op. Bd, goed bezig zeg! Ik wil ook wel, maar mis nog wat routine en heb zoveel te doen. Ging altijd als manlief weg was maar dat is geen optie meer. Moet weer vaste momenten vinden, dan lukt het wel weer.
heeeeee allemaal! ben weer terug van weggeweest! we hebben een heerlijke vakantie gehad! het was super mooi weer, zijn 'lekker 'naar de zoo geweest [al zou de dierenberscherming hier in ned. meteen alarm slaan zo zielig die kleine hokjes en smerig!] lekker relax gedaan en veel wezen zwemmen, s lekker in zijn zwemband, hij vond het prachtig.....vooral de figuurtjes op zijn zwemband, haha! en y van de glijbaan natuurlijk, en het liefst zo snel mogelijk! hebben vandaag alleen een drama terug reis achter de rug gehad,we hebben een spugende y in de auto gehad, tot 3 keer toe, de hele boel verschonen en stinken in de auto...brrr...en vertrokken om 9uur en waren vanmiddag om 15.00pas thuis, zucht! vanavond maar optijd...ehhhmm eerst de fles van 22;30 erin...naar bed. morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe job! heb er zin in! hebben jullie kids nog last gehad van het uur? wij hadden de telefoon savond uur terug gezet, toen hoorde we y om 5;30 al roepen, balen wat vroeg, maar toen kwamen we er later achter dat de telefoon ook nog automatisch uur terug gegaan was, dus viel achteraf gelukkig nog mee!haha! ik heb niet alles terug gelezen van jullie, sorry, veel te veel... @sucre, ohh wat naar zeg van de vrienden...verschrikkelijk! @ons kleintje, jammer dat je stopt hier, maar ik kan het goed voorstellen, het is toch allemaal niet niks wat jullie meemaken met het gezin.en jou tijd en aandacht moet daar zijn! ik wens jullie ook heel veel goeds en sterkt in de toekomst! o julia jij ook weer thuis! werkse! en ik lees dat iedereen nog druk aan het sporten is, goed hoor!