Goeiemorgen! Ik ga 'lekker' werken vandaag, wie nog meer? Beeeh heb geen zin! Wil in m'n bedje blijven!!
Grappig.. Er is een juli 2012 topic geopend.. Weten jullie nog, vorig jaar?! Overmorgen een jaar geleden dat ik positief testte.. Zo'n gek idee dat het al zo lang geleden is!
Ik loop flink achter zie ik al, veel achterstallig leeswerk! Ik zal vast iets of iemand vergeten, sorry daarvoor! Ien: fijne vakantie in de ardennen gehad? 600 treden met kind in draagdoek, hahaha, dan zou ik ook blij zijn dat ik 'm vergeten was! D haalt net als jouw S allerlei rara capriolen uit in de box. Draaien naar buik zit er nog niet in, maar hij krijgt het wel voor elkaar om totaal andersom in de box terecht te komen! Zo'n afplatting gaat snel bij zo'n kleintje, ik spreek uit ervaring! Al zal het bij S waarschijnlijk minder zijn dan bij D. Zie het zo, je bent er vroeg bij! Andere baan voor hub, zal vast wennen zijn, maar wel fijn voor jullie! Die opmerking van je, een jaar geleden een positieve test. Kippenvel stond me even op de armen. Hier ook een jaar geleden (ongeveer) een positieve test, en nu een pracht van een kindje. Wat een rijkdom! Julia: Uitgerust terug uit BG? Je was ook nog jarig geweest herrinner ik me, nog van harte! Meid: Jij zat in DL toch? Leuk gehad? Pina: zonder luiers op stap, is mij ook wel eens overkomen hoor! En inderdaad dan voel je je knap stom, het is me nooit meer gebeurd daarna trouwens. Wat gaaf dat R al een beetje kan zitten. Ach, elk kind zijn/haar eigen tempo toch? Sucre: Naar nieuws van je vriendinnetje! En nu? Anneliesje: Nog van harte met je verjaardag! Misty: Ga je nou niet schamen joh! Het is geen verplichting om hier te schrijven en ik denk dat iedereen hier weet hoeveel tijd zo'n kleintje kan opslokken! Prioriteiten stellen denk ik dan! Hoe is het met de echo voor de heupjes afgelopen? En het KDV, goed bevallen? Ons Kleintje: Ik weet neit of je nog wel eens meeleest, maar het moet inderdaad vast lastig zijn voor jou om je te kunnen inleven in onze verhalen. Ik hoop dat je hulp zal krijgen, niet alleen met de kleintjes, maar ook voor jezelf en om alles te accepteren. Ik vind je een kanjer, hoe jij je inzet voor je kindjes en maar door blijft gaan! Heel veel sterkte, en ik gun je een hoop mooie momenten met je gezinnetje! Aankleden baby: Ik voel regelmatig in het nekje, maar mij valt ook op dat veel baby's er erg warm aangekleed uit zien. Meestal een romper met korte mouw, shirtje met lange mouw en dan een vestje aan als we weg gaan. In de wagen dekentje eroverheen en in maxi cosi de voetenzak. Handjes zijn bij D bijna altijd wel koud en geen goede graadmeter voor de algehele lichaamstemperatuur. Ik kleed hem liever nu nog niet te warm, want want moet ik hem dan aan gaan doen als het echt koud gaat worden? Hoe doen jullie trouwens met de verwarming aan op de kinderkamer? Wel of niet? Boodschappen doen: Doe ik ook liever zelf, vriend kent maar 1 manier van boodschappen doen en dat is puur impulsief. Ik daarentegen maak een weekmenu en maak adh daarvan een boodschappenlijst wat ik keurig aanhoud. Om veel impuls aankopen te voorkomen sta ik mezelf meestal 1 of 2 impuls aankopen toe, dus dingen die niet op mijn lijstje staan. Volgens mij ben ik best raar, als ik zo terug lees. Hier: drukke tijd geweest, kleine man die een ander ritme zoekt, ikzelf sta op het punt om met een vrij intensieve behandeling te beginnen, relatie met vriend die ook zo nu en dan een nieuwe impuls nodig heeft. Afplatting hoofdje: Fysio heeft een en ander berekent, de afplatting valt mee, en we blijven trouw onze oefeningen doen. Helmpje zal niet nodig zijn.. We gaan wel een keertje langs de osteopaat. Klinkt misschien raar, maar ik ben hier blij mee, het had ook veel erger gekund. De kleine man is een echte cassanova toruwens. Gisteren lag hij lekker te flirten met een winkelmedewerkster, hij wond haar zo om zijn kleine, met kwijl besmeurde, vingertje! Ze was helemaal weg van hem. Ik trots!!! Sinterklaas: Doen jullie een sinterklaas iets met de kleine? Kadootjes?
Ooh, ik vergeet nog iets! Ik ben trouw elke week in de sportschool te vinden! Ik nog meer trots! Ik denk trouwens dat ik maar een facebook account moet gaan aanmaken......
Nog eentje dan! Schilderij wat schoonmoeder heeft gemaakt van Daniel. Foto is niet superscherp, schilderij wel hoor
Eens even kijken hoever ik kom. Beetje moe. Of beetje erg moe, wat klinkt beter? Uitgeput? Komt in de buurt namelijk! Annelies, eens een serieus woordje met jou, is T nog zo aan het spoken 's nachts? En zo ja, wat doe je? Wat probeer je? Wat werkt wel en wat niet? Wow, Y. sliep tot een week of 2 geleden vanaf een uurtje of 22.00 tot ongeveer 04-05.00u Nu wordt hij echt bijna elk uur tot 2u wakker. Geen huil of krijspartijen, maar gewoon gepiep, op te lossen met speen of melk, maar wel met resultaat dat de wallen zo ongeveer op mijn knieën hangen. @Nova, prachtfoto! Mooi manneke, lekker vrolijk! Goeie zeg, wekelijks in de sportschool! Ik moet er morgen ook weer aan geloven! Wat doe je precies? Heftig voor jou/jullie, helemaal die behandeling die je gaat beginnen lijkt me verre van makkelijk. Zie je er erg tegenop? Knuffel! Knap trouwens van je, dat je het aanpakt, dat vereist zeker weten lef! @Ien, oh ja! Een jaar geleden! Jee, wat maf inderdaad. Ik zou ook eens moeten checken wanneer ik posi testte. Ga meteen eens kijken. 4 november! Dus over 3 dagen, net voordat ik in Den Bosch met een vriendinnetje naar de kroeg zou gaan. Dat werd dus een avondje bankhangen met een grote pot thee. Vriendinnetje wist dus natuurlijk meteen hoe of wat Anyway... @Meid, veel plezier vandaag, eerste werkdag op je nieuwe werk. Spannend wel, toch? Nee, hier geen last gehad van het uur verschil. We waren sowieso al in een andere 'tijdzone'. In BG is het 1 uur later. Tevens gaan ukken hier tijdens zo'n vakantie altijd wat later naar bed en slapen dan tot een uur of 08.30-09.00 u 's ochtends. Trouwens. Ik was het dus helemaal vergeten, die klok te verzetten. 'S ochtends vroeg ik aan spa, die mee was naar ons buitenhuisje, hoe laat het was. 1 uur zei hij. Ik dacht wel, da's laat, maar goed. Een uur later kwam een klusjesman om de deur en ramen op te meten om daar nieuwe in te zetten, en hoorde ik hem aan de telefoon tegen iemand zeggen dat hij er rond kwart over 11 zou zijn?! Huh???? Bleek dat spa de klok een uur vooruit had gezet. Handiggg!!! @Suc, knuffel voor jou, voor inleiden van vriendin vandaag. Getver, wat onwijs klote allemaal. En zo verdrietig dat ze er niet eerder achter konden komen. Met 9 weken zou het ook verdrietig zijn natuurlijk, maar dan zou het misschien toch een iets mindere impact hebben. Veel sterkte in ieder geval..... Wat is Daan mooi aangekomen trouwens! Be proud! @Bd, goeie jij, hardlopen! Ik vind het ook zwaar! Ga donderdag of vrijdag weer. Loop je trouwens voor of na ontbijt? Ik vind het namelijk veel fijner om met een lege maag te rennen, wie weet bij jou ook? @Daffiee, hoe bevalt je eerste werkdag tot nu toe? Ik begin pas om 15.00, dus heb nog een paar uurtjes om aan het idee te wennen. Ergens ook wel leuk om weer te werken, vooral ook om even iets anders te doen. Iets van mij, zonder constant te zorgen thuis. Aan de andere kant ook wel raar...Zo zonder Y. Hub is nu thuis, ziek. Zoals hij altijd ziek wordt tijdens vakanties. Schiet allemaal niet echt op, ik heb dus mijn moeder ingeschakeld voor morgenochtend. Aangezien ik slaapdienst heb en pas rond 11.30 thuis ben, kan zij mooi hubke bijstaan tijdens de ochtenddrukte. 'S middags gaat Y. wennen op de creche en vanaf volgende week gaat hij 1x in de week naar het kdv. Als hij wat ouder is zullen dat wel 2 dagen in de week worden, wanneer hij er iets meer aan heeft. @Kleintje, ik kan me voorstellen dat je hier minder aansluiting vindt dan eerst. Ik wil jou en jullie het allerbeste wensen in de toekomst. Veel geluk en gezondheid. En kom vooral nog eens langs, om even van je af te schrijven of om je trots te delen. Veel sterkte en geluk! @Ien, voorkeurshouding? Beetje plat gaat snel, weer terug naar rond ook gelukkig. Goed op blijven letten idd, ben benieuwd wat ze zeggen op het CB. Over CB gesproken. Ik had de 2e reeks prikken uitgesteld omdat Y niet helemaal in zijn hum was, nu in principe a.s. donderdag een prikdate. Stel hij hoest dan nog steeds zo megaveel als nu, wat dan?! Ik hou het even hierbij. Oh nee, had nog een sappige foto beloofd. Onderweg naar oost Bulgarije waar veel familie van hub woont, werd er even een plaspauze ingelast. Even de benen strekken, wandelingetje voor de jongens, prul voeden en dus ook: heuveltje op en achter een struikje even plassen. Ja sorry hoor, maar moet kunnen. Helemaal in BG, waar je naast 3 vette (corrupte) mercedes eigenaren, een gammele lada (onze oude audi die we zsm gaan verkopen) en 3 fietsers (!!!) op de snelweg tegenkomt.... Trouwens. Onze plaspauze was niet langs de snelweg maar een of ander andere weg. Anyway, om een lang verhaal kort te maken. Dit zou een perfect piesplekje zijn geweest, wil het niet zo zijn dat een stel wolven het plekje al eerder had ontdekt en zich te goed hebben gedaan aan een stel koeien en een paard! Yep, we hebben alles geteld. De jongens vonden het mega interessant natuurlijk. Enne oh ja, dat nummerplaatje hebben ze natuurlijk laten liggen, die was niet lekker. Hoe weet ik dat dit het werk is van een groep wolven? Simpel. Er worden regelmatig koeien gejat en op een verlaten plekje gestald. Dit verlaten plekje was iets te verlaten en tevens het territorium van wolven. Domme dief! Dag vangst. kom je in NL toch niet tegen he, als je illegaal een plasje gaat plegen?
Julia: sportschool: moemnteel voornamelijk Cardio (je-weet-wel, fietsen, loopband, crosstrainer) en krachttraining (gewichtsheffen). Op den duur wil ik mee gaan doen met groepslessen, maar voor we daar aan gaan beginnen wil ik eerst een beetje conditie opbouwen. Conditie is drama! Behandeling: ik zie er als een berg tegenop! Het heeft ook een flinke tijd geduurd voor men eruit was welk soort behandeling (ben ik zo'n wrak???). In ieder geval komt het er op neer dat we eerst de 'spoken' uit het verleden gaan aanpakken. Daarna ga ik me meer richting op nu en de toekomst. Dat plasplekje van jou, dat zal je zeker niet in NL tegenkomen! Best gaaf dat ieder zo haar eigen herrinnering heeft aan de positieve zwangerschapstest. Hier veel ongeloof, ik heb 3 testen gedaan voor het echt een beetje aankwam. Hardlopen: respect voor hen die het iedere keer weer doen. Niets voor mij, liever de crosstrainer! Ooh, spruit is wakker!
Ha Meid, weer terug van vakantie! O gatsie wat een nare terugreis zeg Is Y verder ook ziek, of was het puur de reis? En hoe was het op je nieuwe werk? Spannend man, hele andere carrière beginnen! Nova, hihi jouw mannetje ook al om z'n as draaien? Hihi ook al zo'n flirt die D van jou dus! Sinterklaas: we zullen met pakjesavond vast ergens zijn waar het gevierd wordt, maar ik ga echt geen grote dingen kopen hoor. Merkt ie toch niks van. Heb laatst bij kruidvat een paar sesamstraat dingetjes gescoord en bij ikea een paar speeltjes, dan is Sint een mooie gelegenheid om die tevoorschijn te halen Ben benieuwd wat de rest doet! O wauw meid, ook al goed bezig in sportschool!! Hub en ik gaan denk ik straks per januari samen een abo nemen, hij kan dan niet meer sporten op de kazerne en wil wel fit blijven. Ohhhh Nova, wat een mopskie! En dat schilderij, jeemig wat knap! Echt mooi geworden! Je schoonmoeder heeft echt veel talent! Heel veel succes meid met je behandeling, spannend hoor! Juul, wat kl*te, dat Y zulke rotnachten maakt. Hopelijk kun je vannacht op je werk bijslapen O ieuwwwwwwwwwwwwwww!!! Je zal het maar tegenkomen! Gatsie! Hahaha, maar wel heel bizar zeg! Vandaag weer gewerkt en S was bij mn zus. Hebben een hele leuke dag gehad! Neefjes/nichtjes blij, S blij en zus blij. Ik dus ook blij Hij ligt alleen nu in de mc te slapen terwijl hij echt nodig moet drinken omdat ik op knappen sta! Geloof dat ik straks nog moet nakolven om helemaal leeg te raken! Had ook juist vandaag uitgekozen om te starten met 1 keer kolven, en dat is intussen al zo'n 9 uur geleden Hopelijk gaat mn productie nu niet ineens mega achteruit! We merken het wel. Hij maakt geloof ik al aardig aanstalten om wakker te worden...
@Ien, morgen naar het cb dus. Altijd spannend hoeveel ze gegroeid zijn he. Kan me voorstellen met maar 4 voedingen helemaal! Oei, ontploffende tieten, snel wakker worden S! @Meid, klinkt als een leuke vakantie! (ok op de terugweg na) Waar waren jullie ook alweer heen geweest? Hoe was je eerste werkdag bij je nieuwe baan? @positieve zwangerschapstest, kan me het ook nog goed herinneren. Elke dag een test doen en maar hopen dat hij donkerder wordt (wat de eerste 2 a 3 dagen uiteraard niet gebeurde). Allemaal goedgekomen dus. @Supernova, dat speelkleed hebben wij ook! Vrolijk mannetje hoor. @Julia, hoe was jouw eerste werkdag? Mijn eerste werkdag was leuk. Hoewel het natuurlijk moeilijk opstarten was, dus niet zo heel veel gedaan gekregen. Hé? Begrijp ik nu goed dat je van 15.00 tot de volgende dag 11.30 werkt? Das wel heel lang achter elkaar... Wat voor werk doe je? Y voor het eerst naar het kdv dus, vind je dat spannend? Wat betreft hoesten en prikjes. Ik zou hierover even met het CB overleggen. Jullie zijn vast niet de 1e met dit dilemma. Leuk plaspauze-plekje. Ik moest vooral hard lachen om de koe met haar. Vandaag J voor het eerst een hele dag naar het kdv. Is gelukkig helemaal goed gegaan. J heeft (toevallig) exact evenveel gedronken als ik gekolfd had, handig dus!
@ wow supernova, wat een poepie, lachenbekje...liiieeefffff!! en dat schilderij, super gaaf! @ientje, haha je bed nog uit kunnen komen? tja de tijd gaat snel, geniet dus maar extra van je mannetje, mijn oudste is alweer 3 en echt hoor, dat heeft voor mijn gevoel geen 3jaar geduurd... @julia, zoo die wolven zijn flink tekeer gegaan daar! en is het allemaal nog goed gekomen met wennen op kdv en zieke hub? o en natuurlijk je eerste dag werken weer...wennen of niet? @daffie, jij ook weer aan het werk dus, fijn dat je het leuk hebt gehad, ach zo'n eerste dag is het niet erg hoor om wat minder productief te zijn..je bent er lang uitgeweest. en j het dus goed gehad op kdv, super! we waren een weekje naar een bungalowpark in duidsland geweest, in de buurt van de moezel, erg mooie bosrijke omgeving. gewoon even lekker er tussen uit, heerlijk! vandaag mijn eerste werkdag gehad als tandartsassistente, was een erg leuke maar ook vooral vermoeiende dag, zoveel info gekregen... had natuurlijk al ergens anders stage gelopen dus heel veel dingen zijn herkenbaar maar in elke praktijk gebeuren dingen toch weer op een andere manier. allen is di. voor ons wel echt een dag met veel gevlieg en gerace. kdv is smorgens om 7;30 open en dan moet ik er ongeveer ook zijn, 7;45 weer in de auto, 8;15 op mijn werk en savonds rond 17;20klaar en hopen dat het op de weg meezit, snel racen naar kdv, is tot 18;00open. vandaag dus niet zoveel tijd over, dus mijn moeder maar even gebeld of ze de jongens op wou halen. maar nu is er weer rust, jongens om 19;30 in bed gedaan.
Hallo allemaal Nova, je had wat in te halen. Leuke foto, wat een knappe vent! En dat schilderij is heel mooi, leuk om zoiets te hebben, net weer wat anders dan een foto. Sinterklaas, nee wij doen er nog niet aan aangezien B het concept toch nog niet snapt. Sluit niet uit dat er hier en daar wel een ieniemienieschoentje gevuld gaat worden door een familielid Goed zeg, elke week naar de sportschool. En lees ook iets over behandeling, klinkt pittig. Respect! Maar zo te horen heb je het nodig om weer verder te kunnen, en dat inzicht is al het eerste begin. julia, wat een meeegarea! Balen dat Y zo vaak wakker is, is niet goed voor je nachtrust. Hopelijk snapt ie snel weer hoe dat moet, lang slapen. Juul, interessante vakantie, denk je ff te gaan plassen, beland je in een soort karkassenlandschap. En spa die de klok vooruit zet, hoe creëer je verwarring, hahaha. Dus Y nu ook naar het kdv en jij weer aan het werk. Gaat Y met een grote broer mee? Of gaan de andere twee al naar school? Ientje, zwangerschapstest. Was inderdaad een jaar geleden, op donderdag. Test was positief en toch waren we niet zeker, de test was namelijk over datum . Dag erna nog eentje en ook die was positief, toen konden we pas echt blij zijn. Ientje, de werkdag weer overleefd? Je hebt genoeg oppas hoor ik, ideaal zeg. En nog steeds borstvoeding, knap hoor! Meid, lekkere vakantie gehad dus. Wel balen van de terugreis. En je nieuwe baan, zal wel wennen zijn, alles is ook nieuw natuurlijk. En best pittig, dat gerace! Je jongens zijn best lang op het kdv, joe bevalt dat? Ik heb weinig moeite met B daarheen brengen maar van 8 tot half 6 vind ik al best lang. Ach is vast ook een kwestie van wennen en als ze wat ouder zijn is dat misschien ook wel anders. Hier, weinig bijzonders. B is gelukkig van dr snottebellen af, vond het wel zielig om al dat slijm te horen met ademen en dat gehoest. Geloof niet dat ze er erg veel last van had, hoewel het gejengel er nu niet meer is. Ze lacht echt de hele dag, zo leuk. Ze maakt ook steeds meer geluid. Omrollen is er nog niet bij, hoewel die benen wel steeds in de lucht hangen. Op schoot wil ze ook niet meer liggen maar zitten en rondkijken, hihihi. Vandaag medisch onderzoek op werk gehad. Behoudens 7 kg overgewicht supergezond en alles was goed. Longen zelfs beter dan de vorige keer, de beloning voor stoppen met roken. Zelfs vetpercentage was lager Me very happy en weer gemotiveerd om die kilo's kwijt te raken.
Ff snel, kerel is goed gegroeid! Weegt nu 7310 gram en is 66 cm lang. Best wel trots dat we zo goed op elkaar zijn afgestemd! Afplatting was niet noemenswaardig, ze zag een ander plekje waar ze eerder een beginnend plat plekje zou verwachten, en zelfs die vond ze eigenlijk niet erg duidelijk. Maar ik houd hem voorlopig toch mooi op z'n zij 's nachts, dat plekje was nl precies achterop z'n achterhoofd. Verder weer prikken gehad, even hard gegild en ligt nu in oma's bed te slapen. En ik zal weer even gezellig doen
Ohh goeie Ien, wat een mooi gewicht man! Goeie zaak! En betreft die afplatting, geen zorgen maken dus. Ik dacht trouwens dat zo'n afplatting juist altijd aan 1 van de zijkanten zit en niet precies in het midden op het achterhoofd. Misschien heb ik het verkeerd hoor?! @Anke, mooi, geen snot meer dus! Goeie zaak. Hier ook aan de betere hand, op hoesten na, maar heb de indruk dat dat iets minder aan het worden is. Y. gaat met zijn broer samen naar het kdv. (alleen de oudste gaat naar school). Ze zitten zelfs samen op 1 groep. Het is een heel klein, knus kdv met maar 3 groepen. 3 verticale groepen, vandaar dat ze dus samen kunnen zitten. In eerste instantie zou Y op een andere groep komen, waar ik ook vrede mee had. Ik ben van mening dat met en zonder een broertje/zusje op dezelfde groep zo zijn voor en nadelen heeft. Het lijkt me fijn voor een kind om iets voor zichzelf te hebben nadat ze thuis ook al altijd samen zijn, aan de andere kant voelt nu zijn broer zich ineens heel groot, omdat zijn kleine broertje bij hem in dezelfde groep zit. Anyway. Y is nu, as we speak, aan het wennen daar. Hij gaat maar 1 dag in de week, de woensdag. Volgende week woensdag de eerste echte keer dus. Zijn broer gaat trouwens, nog een jaartje tot hij 4 wordt, 2 dagen in de week (hij heeft er ook meer aan natuurlijk). Dat zal ook de toekomst zijn voor Y, als hij iets groter is. @Meid, wat een gerace bij jullie die dinsdag. Hier hetzelfde verhaal, alleen dan op de maandag. Ik ben blij dat ik die dag dus meteen na het weekend heb, dan ben je er maar vanaf. Trouwens, de a.s. 2 maanden minder gerace aangezien de zwemles van de maandag ivm verbouwing van het zwembad 2 maanden worden gegeven in een ander zwembad op de zaterdag. Het gerace begint dus weer in januari.... @Daffiee, gelukkig ging je eerste werkdag goed. Fijn dat het met J ook goed is gegaan. Opluchting zeker? Hoeveel dagen gaat ze per week naar het kdv? Yep, van 15.00 gisteren tot vandaag 11.00. Maar heb wel geslapen hoor! Ik werk op een groep met licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Soort van begeleid wonen dus. Het ging ook goed, was leuk om weer te werken, jongeren waren happy mij weer op de werkvloer te zien. Dat doet een mens natuurlijk goed. Nog even flink lopen dollen over dat kolven. Niemand wist echt wat dat nou was. Van 1 client kreeg ik de opmerking dat dat wel verdacht veel op een koe leek en dat ik maar beter richting dierentuin kon gaan! Alright! Zo, ga mijn mannetjes ophalen en heeeeel hard knuffelen. Genoeg van kolven. Tijdens 1 zo'n slaapdienst dus 5x moeten kolven, toen net nog een x vanwege het wennen op het kdv. Heb zowat een liter melk in de koelkast staan. Ja Ien, pannenkoeken?!
Ientje, goed gegroeid, die grote vent van je. Gelukkig valt het plekje mee. Julia, een warm welkom dus, dat maakt het weer leuk om aan het werk te gaan. En gelukkig met recht een slaapdienst Kdv, hier ook een met 3 verticale groepen, lekker klein. Sfeer is ook heel aangenaam. Vandaag weer gewerkt, morgen thuis maar wel met een aardige huiswerkopgave. Maar ook lekker weer, dus lekker wandelen! Fijne avond allemaal!
@meid, mooi dat je eerste werkdag leuk was. Ik kan me goed voorstellen dat het veel energie kost zo'n eerste dag. @anke, fijn dat B van haar verkoudheid af is. Grappig wat je beschrijft van het (niet) omrollen. Hier heeft J ook de vaak haar beentjes opgetrokken de lucht in. Leuk zo'n medisch onderzoek, dan weet je gelijk hoe je ervoor staat. Is het verplicht of wil je het gewoon zelf graag? @Ien, wo ruim 7 kilo! Goed man. En dat met maar 4 voedingen! @Julia, hoe is het wennen van Y gegaan? Hij heeft het vast naar zijn zin gehad zo samen met zn grote broer. Klinkt als leuk werk en helemaal als je zo'n warm welkom krijgt. Zeker een opluchting dat het kdv goed gaat hier. Hoewel het eten af en toe moeilijk blijft. Vandaag wilde ze alleen horizontaal liggend op de bovenbenen drinken. Toch nog 360cc op de hele dag gedronken. Ik kreeg wel te horen dat het zo'n makkelijke baby is, ik trots!! Ze gaat 2 dagen per week naar t kdv. Hier ook een heel klein kdv met maar 2 verticale groepen. Wo kolf jij 200cc per keer!! Ien, jij vast ook met je 7 kilo baby. Moet wel zeggen dat ik het nu al n gedoe vind, dat stomme kolven. Zal het toch nog even vol moeten houden, ik wil graag volledige bv tot 6 maanden. Hebben jullie nog een bepaalde leeftijd als doel? Oja, nog even opscheppen. J heeft gister haar rammelaar van haar ene naar haar andere handje overgegeven. Zal wel min of meer per ongeluk zijn gegaan, maar toch errug trost!
@anke, ohh krijgen jullie medisch onderzoek op het werk? nog nooit van gehoord, maar je bent dus weer helemaal gezond verklaard, top! fijn dat je meisje weer wat beter word, zielig he die dikke snottebellen!ze hoesten het ook nog niet zo goed weg dat slijm. s ik ook erg druk met zijn hoofd optillen en tegelijkertijd de benen de lucht in. ik vind het niet zo erg om de jongens naar kdv te brengen van 8 tot ongeveer 17;30, het is gelukkig ook maar 1 dag in de week he. ik zou ze ook niet meer dagen ofzo naar het kdv willen doen, 1 dag is zat. zeker bij de oudste, zitten ook van die kinderen in de klas die niet meer door de ouders worden opgevoed maar door de medewerkers van kdv, en kan je merken dat ze daar zo 'thuis' zijn, dat zijn bijna allemaal stuk voor stuk ettertjes.[niet allemaal hoor, begrijp me niet verkeerd] maar vind het zoooo zielig dat sommige kids daar bv 5dg zitten in de week. ze kunnen er dus zelf eigenlijk niks aandoen dat ze zo zijn, ze willen ook gewoon een beetje liefde en aandacht van hun ouders.... @ientje, zooo goed gegroeid zeg! super voeding heb je, haha! heeft ie nog last van de prikken of valt het mee? @kdv. wij hebben vorige week de papieren binnen gekregen van kdv met de nieuwe tarieven voor volgend jaar, meteen even gekeken wat het ons daadwerkelijk gaat kosten in 1012, maar als het doorgaat wat nu door is naar de 2e kamer...is het niet best, dan moeten wij voor 2 kinderen 1dag in de week, ruim 300euro zelf gaan betalen...!huh... morgen lekker dagje vrij, even boodschappen doen en de was strijken, [er ligt nog zoveel van de vakantie.] en lekker genieten van de jongens! en dan zaterdag...mijn eerste officiële weekend vrij...genieten!
Zo, ff reageren in plaats van zo'n egoberichie! Daffie, fijn dat het goed ging op het kdv! Meid, logisch dat het vermoeiend was! Is altijd zo met nieuw werk, je zult gauw genoeg minder vermoeid zijn na zo'n dag. Oef, das idd wel flink gerace zeg! Fijn dat je moeder ze op kon halen. Anke, mooi zo dat je bent goedgekeurd! Is dat standaard op jouw werk? Juul, afplatting kan volgens mij overal op het hoofd, op de plekken die de ondergrond raken dan. Ik dacht juist dat het alleen maar voorkwam precies op de achterkant Hoe heeft Y het gedaan vanmiddag? Z'n broer was vast trots Beetje bijgeslapen vannacht? Ahh leuk dat ze zo blij waren dat je er weer was! Gaaf! Hihi tja wat wil je, 6 keer kolven binnen 24 uur, dan ben je idd wel te vergelijken met een koe *zet het op een renneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen* Jep, zaterdagochtend pannenkoeken bij jou dus? Daffie, vreemd dat ze alleen op die manier wilde drinken. Maar prima toch, als ze het maar drinkt Fijn dat ze haar zo makkelijk vinden, is toch wel fijn om te horen!! Stoere meid, met haar speeltje overgeven!! Kolven: ik heb gisteren maar 1 keer gekolfd terwijl S 2 drinkmomenten had. Ik stond dus redelijk op knappen toen ik ging kolven, kreeg er 230 cc uit Maar dat is wel een mega record hoor! Cb: S dus goed gegroeid! Ze begonnen over bijvoeden, of ik daar al mee wilde beginnen. Ik heb aangegeven dat ik wel tot ongeveer 6 maanden wil wachten, en ze zei dat ze dat ook wilde adviseren. Wat wel al kan, is een papje, die zijn hypoallergeen dus niet allergie-opwekkend. Denk dat ik hem dat vanaf 4 maanden maar af en toe een beetje ga geven, kan hij vast een beetje wennen aan een lepeltje in zn mond. Ik denk dat hij het wel leuk zal vinden! Ook effe opscheppen: ze vond hem wijzer overkomen dan een baby van 4 maanden, en dat terwijl hij de 4 maanden nog niet eens voorbij is Hij heeft weinig last van de prikken, was een beetje hangerig vandaag maar niet ernstig. Hopelijk morgen nergens last van! Morgen komt vriendinnetje langs met haar dochtertje van 1. Ben benieuwd wat ze van S vindt, en vice versa Slaap lekker alvast!