Gisteren het bos in geweest. Was heerlijk! 2 uur gewandeld en mooie foto's gemaakt. Staan op FB, mocht iemand het willen zien Zostraks lekker creatief geweest met de gevonden bladeren, denneappels en verf. Vanochtend was Daan heeeeeeeeeeel hard aan het huilen, ik kreeg hem maar niet stil, erg frusti. Toen hield ik hem rechtop tegen me aan, viel hij meteen in slaap. Arme manneke was gewoon erg moe.. ahhhhhh... voel me dan zo'n amateur.
hey meiden kom ook weer eens kijken met ons gaat het goed kleine meid groot lekker.. ze slaapt ochtends tot uurtje of 8 deze week beetje vroeger ze is wat verkouden zo zielig..' gister met haar te zwemmen geweest geweldig... beginnen jullie ook al met fruithapje?? zit in beetje in twijvel lijkt me leuk om te geven maar als het beter voor haar is om te wachten dan nog maar even geduld..
Hee Sucre, druk thuis? Jij een amateur??? Nouja uiteindelijk kwam het weer goed toch! Leuk, crea bea met de veroveringen van de wandeling, herfst is wat dat betreft wel een leuk seizoen. Dat kolven van jou klinkt ook wel lastig, met pieper. En spreekuur zonder pauze, helpt ook niet. En Bd, hoe doe je dat inderdaad, hardlopen met kinderwagen? Zit HNTM te kijken, wat een dozen zeg! Zeer vermakelijk Oja, B heeft de hele nacht geslapen zonder een kik te geven, gelukkig maar. Vandaag weer vrolijk, alleen net heel erg moe, dus nu weer lekker in dr bedje.
Hallo allemaal! Hoe'st hier? Goh Sucre, kolven op jouw werk...verre van ideaal zeg! Had ik niet verwacht! Ik zag je FB foto's - liefff!! Mooie mannekes heb je toch! Wat betreft onze kleine nachtbraker, het is niet zozeer sinds ik weer werk hoor, sterker nog, die ene nacht dat ik werkte sliep hij een stuk beter dan normaal! Nee, hij is al ruim 3 weken verkouden, begon met verhoging (maar een paar dagen), verkouden, al 2x ontstoken ogen gehad, hoesten etc. Sindsdien regelmatig wakker 's nachts om te drinken. Ik leg me er maar bij neer. Hij zal overdag misschien ook wel minder drinken en dat 's nachts inhalen. Mijn andere kindjes sliepen ook nooit door voor 6/7 maanden, dus ik heb geen illusies @Bd, sportieveling! Achter de KW? Ik deed dat heeeeeeeel lang geleden bij de eerste, maar dan skeeleren op een goed geasfalteerde weg in Bulgarije, vlakbij een mini grensovergang met Servie, tussen 2 bijna uitgestorven dorpjes. Haha.... Daar woonde de oma van mijn hubke, en zij als bijna (op 8 andere na) enige in het dorp. De enige reden dat er in de buurt een goed geasfalteerde weg was, was omdat het bij de grens was. Ideaal voor een rondje skeeleren Ik ging niet hard trouwens.. beetje link @Shoppen: ja, ik moet er ook aan geloven maar ben geloof ik 1 van de weinig vrouwen die daar dus niet zo dol op is. Koop het liever online..... @Anke goed zeg, dat B zo goed heeft geslapen! Nachtje ruilen? @Ienke, hoe gaat ie? Lekker spelletjes gespeeld met de twins vandaag? Hoe is het met aipair mama, is ze erg verdrietig? Veel aan het regelen? Zo, morgen weer een slaapdienstje en dan pas weer volgende week dinsdag aan het werk. Relaxed! A.s. weekend wordt mijn oudste 5 jaar! Mooie leeftijd he? Hele hand vol gewoon - me proud!!! Trusten! Ik duik er op tijd in vanavond, zit al de hele avond te gapen.
@Anke, zo, goed bezig met hardlopen! Fijn dat B, ondanks dat ze niet zo lekker was, toch goed geslapen heeft. J heeft na gisternacht vannacht gelukkig wel weer n goede nacht gehad (lees gewoon weer 1 nachtvoeding) @Sucre, ja soms zou het handig zijn als baby's konden praten he. Wel grappig dat hij rechtop in slaap viel. @Lovekees, jij hebt hier geschreven voordat ik hier ben gaan schrijven. Lekker dat jullie meisje al zo lang doorslaapt. Wat betreft fruithapje. Er wordt geadviseerd om dit pas na 6 maanden te doen, maar het 'mag' geloof ik wel vanaf n maand of 4. Ben er niet helemaal in thuis, wij gaan het pas met 6 maanden doen... @Julia, je oudste alweer 5! Wat gaan jullie doen voor de verjaardag? Vandaag had mn man zn eerste papadag! Ze hebben het erg naar hun zin gehad.
Ik duik zo lekker mijn bedje en duim maar dat T. vannacht doorslaapt. Gisteren begon ze al om 2 uur (pfff) en vervolgens nog een keer om 3 uur. Na een dag werken, ben ik dus behoorlijk kapot. @ Daffiee, wat leuk dat je man het zo leuk heeft gehad met de kleine. @ Julia, oww bah wat vervelend dat je uk zo'n nachtbraker is. Ik hoop echt dat hij snel door zal slapen, maar als hij verkouden is dan zal het ook wel lastig zijn Wat lekker dat je een hele week niet hoeft te werken. @ Anke, lekker dat B. zo goed heeft geslapen en dus ookal HNTM gekeken. Hier ookal Gezellig weekend gehad dus @ Lovekees, wat heerlijk dat je dametje zo goed doorslaapt. Je mag met 4 maand beginnen, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Dat is beter voor de darmpjes en ook wanneer er allergieen in de familie voorkomen. Ik heb gelezen dat het makkelijker is om te beginnen met groente ipv fruit, maar wat daar waar van is ?? @ sucre, wat een prachtige foto's op FB. Twee heerlijke mannekes heb je. Wat een gedoe met het kolven op je werk HNTM is afgelopen, project Catwalk ook, dus nu maar naar bedje...
Julia en Annelies, wakkere toestanden 's nachts, balen zeg! Gister twee vriendinnen met beeb gesproken, ook daar duurde het wel even voor er doorgeslapen werd. Ik prijs me dan ook zeer gelukkig. Julia, zielig dat Y verkouden is, hopelijk raakt ie het snel kwijt. Net de stukken voor morgen gelezen, dus kan nu lekker gaan slapen! Truste allemaal!
@ Anneliesje: Geniet van je vrije dag! Nog een redelijke nacht gehad? Ik ben aan het werk, maar nu even aan het voeden. Ze heeft me net gekrabd met d'r lange nageltjes in mijn nek, dus ik heb zo iets uit te leggen met al die vlekken en krassen.
Drama-nacht, maar ach komt vast wel weer goed. Ze ligt nu in de box tegen een of ander ding aan te trappen
En weer aan het voeden, gezellig hoor steeds tussendoor even kunnen kroelen met m'n schatje(s)! Wel lastig om de boel dan weer achter te laten en weer te gaan werken. Hoop dat je vandaag dan ook een beetje uit kunt rusten van je nachten Annelies! Ze zullen inderdaad vast wel weer eens beter worden, zou fijn zijn als dat binnenkort zover is!
zoo wat is er weer een hoop gekletst zeg! je zou niet zeggen dat iedereen alweer aan het werk is, ik heb echt een beetje tijd te kort momenteel voor alles...maar jullie kletsen maar door...knap hoor! @sucre, tja het zal zeker aangegrepen hebben, heftig hoor. dat lijkt me het ergste wat je als ouder kan overkomen, dat je kindje komt te overleden. brr krijg er kippenvel van, maar niet aan denken. wij hebben trouwens zo'n beetje hetzelfde weekend als jullie gehad, zijn ook lekker naar het bos geweest, fototoestel mee, en bladeren enz. gezocht, gister er een 'schilderij'van gemaakt en opgestuurd naar oma! @supernova, he balen een kapotte laptop, hopelijk doet ie het snel weer! @ientje, hoe is het met de snotjes, zielig he? 'leuk'dat je engelse aupair-moeder een weekje komt [de reden niet natuurlijk]. maar er zullen ook vast wel leuke momenten zijn.handig dat jij dicht bij woont! @julia, wat een lekkertje zeg! en ook al zo'n lachebekkie!*smelt* haha af en toe is het wel lekker hoor dat je gaat werken, gaat het wat minder hard met de pagina's en als ik dan weer eens kom, hoef ik even wat minder terug te lezen, haha! en feestje dus komend weekend! 5jaar, mooi getal idd, mag je trots op zijn hoor! nog iemand wat van vive gehoord????vive!!!meld je eens! hoe gaat het met jou en de kids [en hub natuurlijk] @bd, haha over schijt aan hebben...leuke uitspraak toch! even volhouden, het word vast beter, hier was y. vorig week aan de dunne...feest joh..not, gelukkig had ik nog luiers in huis. @pina, nu pas ongesteld..jaloers...man tis dat ik de pil vaak 2mnd achter elkaar door slik. leuk dat jullie voor een 2e willen gaan! het hoeft bij een 2e helemaal ook niet zo lang te duren hoor, mijn schoonzus heeft er bij de eerste bijna 2jr over gedaan en 1miskraam en ze dachten ook we doen zonder iets en we zien wel, en tot gevolg 2 kids in 1jaar.... @anneliesje, kan het niet gewoon zo zijn dat t. toe is aan bijvoeding, ze geven dit zelf vaak heel goed aan, meer voeding willen, snachts weer wakker worden, handjes of andere dingen in mondje stoppen,kijken naar hoe jij eet. je kan ook beginnen met spul aan de fles toe te voegen savonds, dat word eigenlijk geadviseerd om als eerst mee te beginnen [al kan ik niet even op de naam komen, volgens mij iets van nutrilon] @anke, ik zal zo even in je fotoalbum kijken, nieuwsgierig naar je kleed. ik wou dat ik handig was met de naaimachine. [misschien ben ik dat ook wel, maar nog nooit geprobeert] wij hadden ruim 5wk geleden een woompie besteld bij littel cool, ding kwam maar niet en kwam maar niet, even erachter aangemaild,hoop gedoe, uiteindelijk ons geld maar terug gevraagd, zei ze dat ze terug gestort had, maar mooi niks dus, en nu eindelijk gister geld gehad...handig hoor dat internet kopen maar als iets niet goed loopt, ben je zo 5wk verder. maar nu nog geen woompie, maar een moeder van moederkind zwemmen zei dat ze nog zo'n ding op zolder had liggen, ik blij! senn is hele dagen op zijn zij aan het draaien, ik heb echt het idee dat hij de afgelopen week zoveel wijzer is geworden. donderdag weer naar het cb. eens kijken hoe zwaar ons bulletje is,haha! nog even wat drinken, s de fles geven en dan lekker slapen, ben bek af, heb vandaag ruim 70min over een stuk weg van 29kilometer gedaan..file! tot snel!
Ff snel; hoe gaat ie meiden? Gister cb geweest; 6640 gram (+1 lijn) en 66cm (boven bovenste lijn!). Ze moest gewoon 2x meten om zeker te zijn. Net 3 maanden en nu al maat 68 pfffff. Maar oudste was precies zo alleen nog wat magerder dus ken het klappen van de zweep. Voor de rest weer goedgekeurd en helaas weer prikjes. Gelukkig heeft hij er geen last van gehad. Kom van de week weer ff bijkletsen
Nou meid, je maakt je afwezigheid wel weer goed met een lange rea! Moest ff googlen voor de woombie, ziet er grappig uit zeg! Druk dus, maar je klinkt wel happy! Annelies, lekker dagje vrij, heerlijk! Pina, lastig om weer terug te gaan naar je werk. Maar je ziet je meisje wel vaak op een dag, zo, dat is dan wel weer leuk. Wat doe jij ook alweer? Je hebt het vast wel eens verteld hoor, maar ben het vergeten Hier, druuuuuuuuk met werk, kost moeite om op tijd naar huis te gaan. 's avonds ook vaak nog wat doen. Ben wel blij met mijn mamadag, tijd voor B en geen afspraken. Kdv belde vandaag naar manlief omdat ze B wel erg warm vonden, ze had 37.5 dus net geen koorts. Nou was manlief zn telefoon vergeten en mij hebben ze niet gebeld dus het viel vast wel mee. Vanavond geen koorts en vrolijk dus niks aan de hand. Manlief zou op tijd thuis zijn maar kennelijk is tie van gedachten veranderd. Ik ga lekker naar bed, truste allemaal!!
Effe gauw een haai en een zwaai, drukdruk hier! Wel erg gezellig, het is goed dat ze hier zijn. Er moet natuurlijk een hele hoop geregeld worden, dus ik pas veel op de twins, en de twins passen weer goed op S Maar weinig zp-tijd dus. Maar dat haal ik volgende week dubbel in hoor
Oh jee bereid je dan maar voor dames als Ien terug is. Viv; heb haar ff sms gestuurd. Alles gaat goed maar ze heeft weinig tijd en energie om langs te komen. Komt binnenkort wel weer ff wat posten.
@ Bd, wat leuk dat je vive even een sms hebt gestuurd Volgens mij zijn we allemaal druk, druk, druk. Wat is M. groot zeg, wow. @ meid, ik heb niet echt het idee dat ze al toe is aan bijvoeding. Bovendien is ze echt net drie maand (ze is van 5 augustus he), dus ik wil daar heel erg graag nog even mee wachten. Volgens mij bedoel je rijstebloem ? Nu krijgt ze al JBPM door de flessen heen voor haar reflux en ik heb geen idee of je dit met elkaar mag combineren. Ze stopt wel de hele tijd haar handjes in dr mond, maar dat hoort ook echt bij deze leeftijd heb ik gelezen. Vannacht kwam ze om twee uur Een woombie is zo schattig, maar ik zou ook mijn geld terug hebben gevraagd. Jeetje wat een gedoe zeg File komt gelukkig niet zo heel veel voor hier in het noorden, hoewel knooppunt Julianaplein in Groningen wel redelijk dramatisch is. @ Ien, zwaai terug en ik ben benieuwd naar het geklep van je vanaf volgende week Zoals gezegd, kwam T. vannacht dus al om 2 uur. Net toen ik zoiets had van ik ga dr uit toen hield madam dr mondje weer. Dus ik sliep weer onrustig in. Ze ligt nu wat te brabbelen in dr bedje, maar ik laat haar nog even liggen. Zo nog even de fles en dan naar Oma en ik naar mijn werk.
@Annelies, oje T steeds wakker 's nachts. Ah, lees nu dat ze uit zichzelf in slaap is gevallen vannacht. Hopelijk is dit de eerste stap naar weer doorslapen. @Bd, een groot mannetje hoor! Fijn dat hij zo lekker groeit. @Anke, gelukkig is B toch niet ziek geworden dus. Ja, met een baby is het moeilijk om veel werk-uren te draaien, dat merk ik ook... @Ien, wat fijn dat je de twins zo goed op S passen. Vandaag is mn man gebeld door het kdv (ik was een dag weg naar Nijmegen voor t werk), J weigerde de fles en had tot 2 uur nog maar 20 ml gedronken. Eerder dronk ze het flesje wel, maar het is nooit van harte gegaan. Mijn man is toen naar het kdv gegaan en toen heeft ze gelukkig wel gedronken (150). Maar niet echt een goede ontwikkeling dus. Vanaf morgen maar een nieuw flesje aan proberen te leren, hopelijk gaat t dan beter.
Hallo allemaal! Ohh, Daffiee, wat rot van vanmiddag zeg! Wat voor fles gebruiken jullie? He, dagje Nijmegen? Waar moest je zijn? Je had wel even langs mogen komen @Annelies, mooie foto op FB, duidelijk aan het genieten van een dag met je meisje! Beetje bijkomen tijdens zo'n dag, of toch druk met van alles en nog wat? @Bd, wat geef je dat kind te eten joh?! Die groeit als kool zeg! Goeie!!! @Meid, jij toch tijd voor zo'n mega rea, petje af! Bijna weekend, moet je dan veel huiswerk maken of vooral genieten en leuke dingen doen? Oh Anke, ik moest ook even googelen op woompie, geen idee wat dat was Lijkt op die bakerzak die wij in het begin hebben gebruikt. Handig, nu dus gekregen, al in gebruik? @Annelies, slaapt T moeilijk in als ze 's nachts wakker wordt? Altijd of soms? Hier namelijk gewoon weer elke 3/4 uur drinken maar hij slaapt daarna ook gewoon door. Het klokje rond ongeveer. Vanaf een uur of 19-20 tot ongeveer 08.00. Wel met een stel voedingen tussendoor dan he? Vandaag trouwens zijn eerste echte dag op het kdv. Het was super gegaan. Geen traan gelaten gelukkig. Behoorlijk wat geslapen en om zich heen liggen koekeloeren. Gelukkig maar, ik ben wel opgelucht. Ben nu blij dat hij heel de week niet hoeft, hihi Wat een zeik moeder he? @Ienke! Back in time. Logeren bij pa en ma Gezellig!!! Rust even uit he? En neem het er even van, luiertje minder verschonen, boertje op oma's schouder ipv die van jou