oh, tis toch idioot, volgende week vergadering op mijn werk en dan wordt al de zomervakantie besproken. Wie wanneer etc.. Is dat bij jullie ookal zo vroeg aan de orde?
Bd, grote vent heb je zeg! Prikjes ook weer doorstaan? Lief dat je Vive gesmst hebt! Ientje, druk dus met de twins, en de twins druk met S We zien je wel weer als je weer tijd hebt! Annelies, pittig hoor die nachten van je. Gelukkig kan T. wel zelf in slaap vallen, scheelt toch als je er niet uit hoeft. 3 maanden lijkt me wel vroeg voor bijvoeding. Hier ook zo'n geval met handjes in d'r mond, al een hele tijd. Nu gaat ze ook speeltjes in d'r mond stoppen en ze herkent de fles en fopspeen, gaat ze heel enthousiast d'r mond opendoen, haha. Maar ook wij wachten nog even, liefst tot 5 maanden. Knooppunt Julianaplein, is dat daar bij de Gasunie? Kan me herinneren dat de Groningers daarop aan het mopperen waren toen ik op vliegveld Eelde was. Heb ik nog een beetje om geglimlacht (ik ben in de spits sneller op de fiets dan met de auto op kantoor ) Daffiee, even schrikken zo'n belletje van het kdv, gelukkig dronk ze wel goed bij papa. Morgen om 9u naar cb, voorlopig laatste keer prikjes. Ben benieuwd of de 6 kilo grens al doorbroken is. Horen jullie morgen! Fijne avond en slaap lekker voor straks!
Julia, haha blij dat je mannetje weer terug is! Een vriendinnetje van me heeft ook 3 kids, die roept nu al dat de oudste twee best op hun 18e uit huis mogen, maar de jongste blijft tot z'n 30e. Ze vond em ook nog veel te klein voor het kdv (terwijl ie een stuk groter is dan z'n broer en zus op die leeftijd). Je bent dus niet de enige, jij sentimentele moeke! Nu al zomervakantie plannen??? OMG... dat is echt absurd!
Haha, oh Anke, blij dat je dat even deelt. Ik ben dus niet de enige! Phewww!! Ach, als hij dadelijk 2 is en net zo'n peuter puber wordt als zijn middelste broer, dan denk ik er vast heeeeeeel anders over! Nee hoor! Over mijn middelste gesproken. Als ik teveel over die kinderen ouwehoer sla dan het volgende stukkie over! In de auto op weg naar de peutergym zegt hij: Mama, zullen we 2 auto's kopen? Ik antw. dat ik daar niet genoeg centjes voor heb, waarop hij zegt: 'dan gaan we EERST centjes kopen!' Vond hem wel komisch Lekkere peuter(puber)! Ik duik mijn nest in, trusten allemaal!
Goedemorgen allemaal, owww ik ben ik zo happy. Madam heeft de nacht weer doorgeslapen. Ik voel me als herboren (om heel eerlijk te zijn haha). Vandaag een dagje vrij dus lekker keuvelen met Tessa. Ze ligt nu onder de babygym en is aan het trappelen/ronddraaien in de box. Heerlijk om te zien @ julia, bij mij op het werk nog niets over de zomervakantie, maar bij R. wel. Ook de gastouder vroeg er al naar, zodat we het een beetje op elkaar in kunnen spelen. Dat is natuurlijk wel heel erg lief van haar. Ik vind het ook een beetje absurt T. slaapt niet gemakkelijk door, het is altijd drama met inslapen. Mevrouw huilt minstens 5 minuten. Het is me een dame hoor haha. Wat mooi dat het goed ging op het KDV en wat een heerlijke opmerking van je andere zoon. @ Anke, ehm geen idee of dat bij de gasunie is, maar het zal wel haha. Het is het enige knooppunt in Groningen (en zo'n beetje het enige punt in het Noorden waar je dagelijks vast staat haha). Helaas is het op de fiets een beetje te ver en het openbaar vervoer is ook drama die kant op (qua verbinding) dus ik ben wel aan de auto gebonden. Ik ben blij te lezen dat B. dezelfde dingetjes aan het doen is als T. Hoe is het gegaan op het CB? @ Daffiee, owww wat vervelend dat J. de fles niet wilde aannemen. Dan zit je ook niet gerust op je werk Oww madam roept (huilt); etenstijd.
Julia, geweldig die middelste! Volkomen logisch ook, als je eerst centjes nodig hebt dan koop je die toch gewoon! Hihihihi Annelies, lekker bijgeslapen! Balen van dat huilen maar zolang het maar 5 minuten is en geen kwartier valt het wel mee. Maar afgaande op je verhalen is het helaas niet altijd zo kort... Hahaha het gebouw van de gasunie is niet te missen, kijk je tegenaan als je van de snelweg komt. Zo ziet ie eruit, echt niet te missen: gasunie gebouw 51.uitsnede.620 | Betonmortel Centrale Groningen Net terug van het CB, B was uberstoer en echt maar heel kort aan het huilen. Gewicht 6080 gram, heel netjes! Meten doen ze niet elk bezoek maar dat hadden we thuis al gedaan: 64 cm. Nog even extra naar d'r heupjes gekeken, alles goed. Uiteraard geplast toen de luier uit was en kennelijk had ik de nieuwe niet goed omgedaan, later zichzelf en mij helemaal ondergeplast, moesten met natte kleren naar huis. Thuisgekomen had ze een poepluier, dat bleek niet alles en nogal dun, dus ook nog even het aankleedkussen ondergepoept. Gelukkig moest ik toch nog wassen Nu lekker aan het slapen, even verder werken. Morgen presentatie geven met directie erbij, nog even hard mn best doen!
@Julia, wat schattig dat verhaal van je middelste. Lijkt me echt leuk als J straks ook kan praten (maar dat duurt nog wel even). We gebruiken difrax (met smalle speen). Ik heb gister de dokter brown fles en de difrax met brede speen gehaald. Volgens mij zit het probleem er met name in dat ze in het begin veel lucht meeslikt bij het drinken en dan boos wordt. Ik baal wel, ik heb vanaf 6 weken elke dag een flesje gegeven om dit te voorkomen... Ik was gister op het Radboud (niet als patient hoor). @Anke, en hoe is het op het cb gegaan? @Annelies, oh wat lekker dat T weer doorgeslapen heeft! En vandaag lekker een dagje samen dus. Net voor t eerst een nieuwe fles geprobeerd (difrax met brede speen)De 30cc, die ik er in had gedaan, opgemaakt, maar ze slikte nog steeds lucht mee. Ben bang dat deze fles dus niet de oplossing is...
@Anke, lees net je berichtje. De 6kg grens doorbroken dus! Hier ook wel eens de luier verkeerd gedaan met alle gevolgen vandien. Haha, en we praten weer over plas en poep!
Haha, oh Anke, heerlijk poep en pies verhaal! And thats how it's done! Goed gegroeid dus, goeie zaak en altijd weer een geruststelling. Succes met presentatie voorbereiden, brrr niks voor mij, ik ben niet zo'n presentatie typje. En laat ik nu van een collega gehoord hebben dat er misschien een functie vrij komt, een stapje hoger en dat mijn leidinggevende aan mij denkt. Hmmm.... ja ook leuk natuurlijk, meer verantwoordelijkheid maar dan ineens ook meer gesprekken met orthopedagogen, artsen etc. Niet dat dat eng is, maar toch wel een verantwoordelijkheid... Er is nog niks officieel voorgesteld trouwens, komt denk ik tijdens mijn funct. gesprek volgende maand... ben benieuwd. @Ienke, kom eens melden, waar zit je?
Hey meiden, Ik heb jullie gemist! Lappy nog steeds kapot en ik heb nu de laptop van vriend toegeeigend. Ik moet toch wat, ik krijg gewoon afkick-verschijnselen, ik en geen internet, whaah! Het huis is nog nooit zo schoon geweest, de was is allemaal gedaan, elke kast is ondertussen uitgezocht en opgeruimd. Ien: Deze keer niet het snoertje, maar het 'blok' van m'n adapter. Ik koop niet weer een nieuwe, lappy is 5 jaar oud (bejaard volgens it-ers). Ik kan een mooie deal maken met een vriend van vriend, hij koopt oude lappy in, en ik kan een nieuwe laptop bij hem kopen met bijbetaling van 100/150 euro, niet verkeerd toch?. Alleen heeft hij pas weer in december nieuwe laptops. Ben blij dat het vestje zo goed bevalt! Ik mis 'm niet, D heeft zo veel vestjes, geen idee wanneer ik het hem allemaal moet aandoen! Balen dat je manneke zo snotterig was, nu weer beter? Haha, duim ontdekt! Hier ook! Juul: Wat een lieve foto zie ik daar voorbij komen. Heerlijk pretkoppie! En die haartjes, ben best wel jaloers, ik zie zoveel beebjes met hele bossen haar! Fijn dat het op het KDV goed gaat, en nee hoor, je bent geen zeikmoeder, ik zou D ook niet de hele week naar het KDV willen brengen (maar misschien ben ik ook wel een zeikmoeder!) Leuke opmerking van je middelste! Centjes kopen! Pina: ongesteld, ja een schok dan weer he! Zijn jullie er nog uitgekomen, over welke anti conceptie? Jij ook onder de krassen. Hier ook, als de kleine man boos is maait ie met z'n armpjes om zich heen en grijpt wat ie tegen komt, laat dat nou net mijn gezicht zijn.... Daffie: Super dat je bent geslaagd in de stad, helemaal als je niet verwacht had iets te vinden, het is dan altijd een leuke verrassing. Balen dat J de fles weigerde, gelukkig kon je man naar het KDV, maar hopelijk gaat het snel beter! Annelies: jammer van drama nacht! Nu alweer beter? Ik lees het al, doorgeslapen, super joh. Daar kan je inderdaad flink van opknappen! Sucre: jeetje wat irritant dat je niet even rustig kan kolven! deur op slot, telefoon uit, pieper uit, geen optie? en tijdens spreekuur, een afspraak inplannen voor kolven? Ik heb zelf geen ervaring met kolven verder, maar het lijkt me heel irritant als je niet even rustig de tijd hebt. Meid: wat is een woombie? *gaat ook even googlen* Dat ziet er grappig uit, net een wormpje. Bevalt het? Bd: lief dat je even Vive hebt gesmst! Is iedereen weer op de hoogte! Alles goed verder? Ik lees dat veel van jullie wachten met fruithapjes. In overleg met CB besloten dat ik wel ga beginnen met fruit, gewoon een paar hapjes. Als het goed is zijn er fruitsoorten die 'veilig' zijn om mee te beginnen. In ieder geval heb ik een lading info meegekregen, dus dat ben ik nu aan het doorspitten. Ik denk ook dat D er wel aan toe is. Gister naar CB geweest trouwens. Ik krijg af en toe wel een punthoofd van de dames daar, ook al had ik een hele aardige verpleegkundige gister. Maar ik krijg iedere keer tegenstrijdige adviezen met de voorgaande keer. Vier uur tussen voeding, zo lang mogelijk wachten met de volgende fles, nee toch drie uur ertussen en voeding erbij, voeding om 23:00 (wat niet werkt, dus dan toch maar niet). Frustrerend, maar ik doe wat goed voelt! Zo, weer genoeg gespamd voor nu!
@ Anke, ahhh dat gebouw dat ken ik wel. Daar sta ik dagelijks voor stil (in de file lol). Laat wel weer eens zien dat het me totaal niet interesseert Wat mooi dat B. de 6 kilogrens is gepasseerd en wat grappig dat verhaal plas/poep (het had mij kunnen overkomen haha). Gelukkig dat alles goed is met de heupjes, waarom twijfelden ze daar de vorige keer aan? @ Daffiee, ze moet natuurlijk ook goed leren om uit een fles te drinken en dat is niet gemakkelijk als ze altijd uit de borst dronk. Hoe bedoel je dat ze nog steeds teveel lucht meeslikt ? Hier slikt T. ook altijd een beetje lucht mee, maar niet heel veel. Ik heb hele goede ervaringen met de difrax, maar die met de brede speen vind ik echt een drama. Daar kan T. ook echt niet goed uit drinken. Ze schijnen ook van die speciale flesjes te hebben die makkelijker zijn voor baby's die normaal de borst krijgen. De naam weet ik op het moment niet, zal er zo eens op googlen. @ Julia, wat leuk dat er misschien een stapje hoger kunt. Ookal is het spannend, dan zou ik het nog niet aan mij voorbij laten gaan. Je groeit er alleen maar van. Bij mijn werkgever is gisteren de opleiding begonnen die ik zo graag had willen doen Er stond er nog eentje op de lijst die niet zeker wist of ze het zou gaan volgen. Dat hoor ik morgen en als ze niet gekomen is dan sta ik als nummer 1 op de lijst Dus ik duim nog even. @ nova, wow dat is inderdaad geen verkeerde deal mbt je laptop. Kan ik daar ook niet aan meedoen haha, die van mij kan nog wel even mee, maar een nieuwere versie is altijd welkom voor die prijs met inruil Hier ook niet lang haar op T. dr koppie. Wat enorm vervelend dat je de hele tijd tegenstrijdige adviezen krijgt van het CB. Ik zou dan echt mijn mond niet dicht kunnen houden (ben soms een beetje teveel flap-uit als het me niet aan staat lol). Als D. er al aan toe is dan kun je toch mooi beginnen met fruit, niets verkeerds aan als jij er maar achter staat. Op borstvoeding.com staat een mooi voedselintroductieschema. T. en ik zijn net even snel de stad in geweest. We hebben cadeautjes gehaald voor een collega van mij die vorige week is bevallen van een zoontje. Daarnaast de grote boodschappen gedaan en toen was ze het duidelijk zat. Huilen, huilen en nog eens huilen . Madam wilde geen speen, geen vingertje, geen knuffeltje, dus ik heb haar maar even laten huilen en ben zo snel als ik kon door de winkel heen gelopen. Sta ik bij de kaas en ik draai me even om voor een stukje kaas, zit er opeens een wildvreemde aan T. "Ach zielig meisje, waarom moet je moeder boodschapjes doen". Wil iemand gokken wat ik heb gezegd Het mens wist in ieder geval niet hoe snel ze weg moest lopen...
Nova, welcome back! Wel een schoon huis, dat is mooi! Goeie deal zeg, voor een nieuwe laptop. Raar dat je elke keer tegenstrijdige adviezen krijgt. Ik krijg uberhaupt geen advies tenzij ik er om vraag, vind ik wel prettig. Maar doe vooral wat je goed vindt, zolang D happy is en goed groeit, prima toch. Ben benieuwd hoe dat gaat met de fruithapjes. Julia, mooi zo'n promotie mits je het zelf graag wil natuurlijk. De moeite van het overwegen waard toch? In ieder geval een mooi compliment dat ze aan jou denken, die steek je toch zomaar in je zak. Presenteren maar ook overleg met anderen kan je leren en daarmee wordt het vanzelf makkelijker en comfortabeler. De eerste overleggen met de directie vond ik heel spannend, maar dat is er nu wel af. Het zijn net mensen en je kan er ook nog mee samenwerken Annelies, hahaha ik heb best een rijke fantasie, kan me voorstellen wat je zei dat de wildvreemde hard wegliep. Maar gelijk heb je, aan je kind komen vind ik echt niet acceptabel, en zo'n lekker ongefundeerde mening slaat ook nergens op. Daar wordt ik ook heel onaardig van. B ligt nog steeds te snurken, komt vast door de prikjes. Manlief was trouwens blij met mijn poep en piesverhaal, hij vindt zichzelf altijd zo onhandig. Ik vind mij nu ook onhandig
@Julia, wat leuk dat ze aan jou denken voor die functie! Natuurlijk wel alleen doen als je het wat lijkt, maar hoe dan ook een compliment dat ze overwegen jou te vragen. @Supernova, pff wat verwarrend het CB! Ik hoor er zoveel slechte verhalen over en jij nu dus ook al. Ik ben er nog maar 2 keer geweest (1 keer af moeten zeggen). Ze waren toen eigenlijk best aardig vond ik. Ik ben benieuwd wat ze volgende week te zeggen hebben. Spannend hoe het eerste fruithapje zal gaan. Lijkt me leuk om te geven! Ga je deze week al beginnen? @Annelies, grrr wat bestaan er toch irritante mensen! Nu ben ik wel benieuwd wat je gezegd hebt. Ja, flesdrinken moeten ze idd leren, maar ze krijgt dus al vanaf 6 weken iedere dag 1 fles (smalle difrax). Ze zou het dus ondertussen wel moeten kunnen. Het ging ook aardig goed, maar gaat nu dus steeds minder. Ze heeft wel altijd veel lucht geslikt... Ik denk dat je de breastflow bedoelt, deze heb ik nog niet geprobeerd, maar ik wil ook niet te snel wisselen van fles... Thnx voor t meedenken.
Wat?!? Poep, pies, plasverhalen? Ik ben van de partij hoor! Ik meld me even, de familie is nu ff paar daagjes naar hun familie in Eindhoven. Morgen en overmorgen slapen ze met z'n 5en in mijn huis, en verhuis ik met S naar mijn ouders. Ik moest vanmorgen om 8 uur naar de tandarts, dus ben voor het gemak vannacht ook maar bij mn ouders gaan slapen. S moest effe wennen, werd een paar keer eventjes wakker. Toen ik hem vanmorgen na de voeding bij mn moeder in bed legde, sliep hij gelijk 2 uur! Zal ff gauw wat reageren, nu het effe kan. S ligt wel beetje te piepen maar die wacht maar even - nu is het zp tijd hoor *ontaarde moeder* ) Daffie, wat balen dat het niet ging met de fles! Gelukkig kon haar vader komen, maar dat kan natuurlijk ook niet altijd even makkelijk. Hopelijk vind je gauw de perfecte speen! Breastflow spenen heb je toch ook? Die schijnen erg op de borst te lijken, misschien is dat wel wat voor die kieskeurige dame van je Bd, lekker man dat die vent van je zo goed is gegroeid! Juul, fijn dat het zo goed is gegaan op kdv!! Opluchting! Zomervakantie... nu al????!?!? Bizar! Ik heb idd wel vaker gehoord dat mensen zo vroeg hun vakanties al op moeten geven. Belachelijk! Met hub's werk zitten wij altijd aan de bouwvak vast, maar vanaf straks niet meer!! Joepieeeee, goedkopere vakanties here we cum! Hahaha, die middelste van jou, dat is me dr een! Als ie die winkel heeft gevonden, wil je me dan ff een seintje geven? Willikookheen! Ik vind het een groot compliment voor je dat ze aan jou hebben gedacht met die functie! Ik zou voor jezelf bepalen of je het echt zou willen. Annelies, lastig met die nachten bij jullie. O gelukkig heeft ze vannacht doorgeslapen! Anke, mooi zo, boven de 6 kilo! Oeps, ondergepiest en gepoept! Gelukkig ben ik hierin dus niet de enige Nova, goeie deal met die flaptop! Nog ff geduld hebben... Ikke ook jaloers op die bos haar hoor!! Snotjes zijn al veel minder! Hij krijgt nu elke dag een heel klein beetje water met een drupje echinaforce erdoor. Goed voor de weerstand Nova, frustie zeg dat cb! Welke fruitsoorten zouden dan veilig zijn? Ben wel nieuwsgierig! Ik heb vanmorgen met mn moeder stiekem een rijstebloempapje gemaakt, hij heeft gesmuld! Dan kan hij vast een beetje wennen aan eten van een lepeltje Hihi Annelies, je hebt vast niet erg aardig gedaan tegen die mevrouw Stom mens, wat is dat dan ook voor vraag! O Daffie, je hebt het zelf ook al over die breastflow. Niks gezegd... Hier trouwens ook geen slechte ervaring met cb. Denk dat het scheelt of je bv of fv geeft. Bij bv kunnen ze weinig commentaar geven omdat een baby daar eigenlijk nooit teveel van heeft, bij fv weer wel. Fijne avond allemaal! Ik mag morgen weer heeeeeeeeeeeeeul vroeg gaan werken... Half 8 present! Dus ik gooi S met slaapzak en al in de kinderwagen, dan mag sma hem aankleden
Ik heb vanmiddag over veel dingen heen gelezen zie. Iemand had een luier verkeerd omgedaan? Hahaha, ben wel benieuwd hoe dat dan kan, aangezien die plakdingen altijd voor zitten. Julia: Promotie, wel een eer dat je leidinggevende aan je denkt! Nu maar afwachten tot je daadwerkelijk wat hoort. En dan overwegen of je wel of niet een stap omhoog wilt. Daffie: Timmee Toppee misschien een fles voor jouw kleintje? Die staat volgens mij ook bekend om de overgang van borstvoeding naar fles makkelijker te laten verlopen. Ik gebruik deze flessen nu voor D (niet dat ik ooit borstvoeding heb gegeven, maar hij drinkt er goed uit, prettige fles). Ien: Jij ontaarde moeder, spruit gewoon laten huilen, tsssss! Ook nog stiekem papjes geven, nou dat komt nooit meer goed hoor, met moeder en kind! Ik doe bij de laatste fles twee schepjes rijstebloem. Gaat er goed in, nog geen papje gedaan die met lepel gevoerd word, misschien toch ook eens stiekem doen. (jaja, ik ook een ontaarde moeder) Ehm, fruit wat werd genoemd is peer, appel banaan. Groente mag ik ook mee beginnen, bijvoorbeeld wortel, en dan echt een aantal dagen achter elkaar hetzelfde geven. Mocht je kleintje er een reactie op hebben, dan weet je direct welke groente/fruit de oorzaak is. Daarnaast is het volgens mij ook beter voor de smaak ontwikkeling om niet teveel verschillende dingen in een korte tijd te geven. Zaterdag in de ochtend gaan we voor het eerst fruit geven. Dan kan vriendlief er ook bij zijn (tja, is toch ook leuk, en er moet toch iemand zijn die foto's maakt ). Dan ik het de bedoeling dat D in de ochtend en in de middag een paar hapjes fruit krijgt. Ik zat te denken aan peer, dus morgen eens langs de groenteboer voor peren.
Me is very happy, krijg net een smsje van een collega dat er nog plek is bij de opleiding. Morgen dus maar even direct koppen met spijkers slaan en me naar binnen zien te wurmen. Het is maar voor 15 woensdagavonden in driekwart jaar en dan natuurlijk nog wat huiswerk, dus dat is wel te doen. Als het is afgerond dan ben ik mooi een stapje dichterbij de afdeling waar ik graag zou willen werken. @ nova, ik zou er ook voor kiezen om gezamenlijk het eerste hapje te geven. Het lijkt me enorm bijzonder ennuh foto's spammen he @ Ien, ja hoor poep- en piesverhalen en jij bent er weer. Duidelijk waar je door aangetrokken wordt. Wow morgen om half acht weer werken, alvast veel plezier @ anke, haha ik zie het zo voor me hoe je man reageerde (zou hier precies hetzelfde zijn). Heeft B. verder nog veel last van de prikjes gehad of valt het mee?
Nova it was me met die luier. Niet verkeerd om hoor, gewoon een randje naar binnen gelaten denk ik. Weet je ook meteen wat het nut is van zo'n randje Ien, gezellig bij je ouders gelogeerd. Wat moet jij vroeg beginnen, poeh! Annelies, ja wel last van de prikjes helaas. Vanaf half 4 continu op schoot, koorts en jengelen en kreunen. Zo maar d'r bed in, hopelijk slaapt ze snel in en is het morgen over. Presentatie is nog niet af, manlief is ook ziek dus dat gaat lekker. Hopelijk op tijd in bed, moet met een uur toch wel een fatsoenlijke presentatie in elkaar kunnen draaien. Fijne avond allemaal!
@anke, zoo goed gegroeid hoor jullie meisje! en ohhh dat zie je altijd he, valt alles tegen...haha dus de wasmachine zat gelijk goed vol..... @julia, leuk he, hoe kinderen alles zien ,en die uitspraken af en toe, eigenlijk moet je gewoon altijd pen en papier bij de hand hebben omdat soort uitspraken op te schrijven, vanmorgen moest y naar de wc voor de grote boodschap, hij was klaar en had doorgespoeld en zei " er is ook geen rails meer "...wij zeggen wel eens remspoor..vandaar, moest daar ook zo om lachen! @anneliesje, heerlijk zeg dat ze weer heeft doorgeslapen, heb je weer even kunnen bijtanken vannacht. misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat voor opleiding ga je doen? @daffie, de dr.brown fles is echt super! ik heb ze voor de oudst ook gebruikt en nu bij s ook weer! ik zal ze iedereen aanraden! @julia, nu al over zomervakantie....dat is toch niet te doen! denken dat ze alleen zijn ofzo? je man moet dan ook maar net vrij kunnen, die heeft ook een werkgever en collega's! @nova, nieuw laptopje maar dus, verstandig, kan die oude naar het bejaarde te huis, wahahahaaaa! wij gaan ook zaterdag met fruit beginnen, eerst ook idd de enkele soorten fruit en dat paar dagen aanhouden. vandaag ook met s naar cb geweest, hij is in maand tijd 6cm gegroeid, hij is nu 66cm en 6800gram! verder heb ik aangegeven dat ik binnenkort ga beginnen met bijvoeding, vond ze helemaal geen probleem,kreeg wel de tip mee om eerst met enkele smaken te beginnen en ongeveer 3a4dg achter elkaar dezelfde smaak te geven. maargoed dat is natuurlijk allemaal niet nieuw voor me.. de prikjes waren even vervelend maar heb niet het idee dat ie er echt last van heeft, gelukkig! morgen 11november, doen jullie daar ook aan? [de mama's met de oudere kindjes dan he] y heeft woensdag bij oma een hele mooie lampion gemaakt dus gaan even langst de buren en mijn ouders denk ik maar. zaterdag komt sinterklaas hier al in de city.........vroeg he!
Annelies: super als je alsnog die opleiding kan doen! Succes! Anke: Oohh, daar let ik nooit zo op, op die randjes. Goede reden om nu dus wel op te letten! Succes met die presentatie maken! Meid: 11 november? Wat is er dan? En zaterdag alweer sinterklaas, jeetje mina, die komt bij jullie ook snel! Morgenochtend weer zweten in de sportschool!