Hoiiii doeiiii! Dank jullie wel voor felicitaties - liefff!!!! Ik kom morgen weer langs, nu moe, ik wil slapen! Zoontje was weer helemaal oke vanmorgen, verjaardag dus gevierd, morgen wacht ons nog het kinderfeestje. Kom later bijlezen en kletsen. Trusten!!!
Goedemorgen!!!!!!!!!! Wij gaan Sinterklaas binnenhalen vandaag! temperatuur mag alleen nog wel wat stijgen hoor.
@ Julia, nog gefeliciteerd en fijn dat hij zich weer goed voelde, zo zielig om ziek te zijn op je "eigen dag". @ Meid: Alweer een hoop berichtjes geleden reageerde je op het ongesteld zijn. Geef je ook nog volledig borstvoeding en dan alweer zo snel ongesteld? Mij was namelijk verteld op het cb dat je tijdens de periode dat je volledig borstvoeding geeft de kans maar 2% is dat je ongesteld wordt. Daarom was ik vrij verbaasd dat ik het nu alweer ben geworden, maar misschien klopt er dan niets van die 2%. Wel jammer want ik moet nu echt een beslissing gaan nemen over anti conceptie en dat wilde ik eigenlijk nog even uitstellen. @ Sprongetje... sorry Julia, inderdaad een kriebel-woord: R. zou, als ze op tijd geboren was, nu precies op een punt zitten waar ze wat hangerig en humeurig zou kunnen zijn. Tot 3 dagen geleden niets aan de hand en opeens wil ze niet meer gaan slapen 's nachts en wordt ze een paar keer wakker om te drinken. Wist niet wat me overkwam toen ik opeens gepiep hoorde 's nachts, ze slaapt al zeker twee maanden van 23:00 tot +/- 9:00, dus dat was even wennen.( ook voor borsten die niet meer rekenen op nachtvoeding). Hoop echt dat het van korte duur is, maar dat er weer veel aan het veranderen is is wel duidelijk, ze rolt, pakt tenen, gilt en ontwikkelt eigen spelletjes ( soort kusjes geven, wat haar ook veel gejuich oplevert, dus erg leuk).
Julia: Fijn dat je zoon zich beter voelde op z'n verjaardag! Vandaag kinderfeestje als ik het goed heb begrepen, veel plezier! Pina: jouw kleine ook wat uit haar doen dus. Sprongetje is inderdaad een kriebel woord, helemaal mee eens. Grappig he, hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt. De kleine man zit hier met z'n armen te zwaaien, dan wiebelt z'n wipstoeltje, vind ie prachtig. En hoge gilletjes, zo leuk! Sucre: Veel plezier met Sinterklaas binnenhalen. Vriend is paintballen, moeder komt zo oppassen, dan ga ik boogschieten. Zin in!
Meid, leuk, Sinterklaas vieren! Al een tijdje niet meer gedaan en zeker niet met kinderen, maar dat is toch wel het echte feest natuurlijk! Dus geniet er lekker van de komende weken, zal voor je oudste wel echt spannend zijn. Pina, volgens het boekje of niet maar hier inderdaad herkenbaar verhaal, 's nachts wakker etc. Ik wist niet dat je borsten ook een ritme hadden? Kennelijk wel dus Julia, fijn dat je mannetje weer beter is! Gezellige verjaardag gehad? Veel plezier vandaag met het kinderfeestje! Madam lag net te slapen op d'r speelkleed, ligt ze opeens op haar zij. En ze kijkt net zolang tot ze degene die praat kan zien, hihihi. Heel sociaal en gezellig maar kost natuurlijk ook de nodige moeite dus kan me voorstellen dat dat zijn uitwerking heeft op het slaapgedrag. Van de week ook maar es aan de slag met rijstebloempap, hopelijk kan ze weer beter doorslapen dan. Zo, alle ooms en tantes weer op bezoek gehad, alweer kadootjes gehad, leuk leuk! Nu weer rustig hier, relaxed.
@pina, ik heb helemaal geen bv gegeven, maar bij de oudste ook niet en was ik pas ongesteld na heel wat weken na de bv en nu bij s al heel snel! maarja tis niet anders en het hoort bij het vrouw zijn...maar toch lekker dat ik de pil mooi paar maantjes achterelkaar door kan slikken. mijn zusje heeft sinds haar bevalling de inplanon..ben benieuwd hoe zij dit ervaart op wat langer termijn. @sucre, leuk sint binnenhalen, wij zijn net nog een uurtje wezen wandelen, maar ik vond het wel meevallen met de kou. ah joh lekker staan hossen en springen tussen de pieten en je krijgt het vanzelf warm! @julia, midden in het kinderfeestje! genietse en staks helelmaal als de kids weer thuis zijn van de rust, haha! wat hebben jullie gedaan? @anke, wat een sociaal kind zeg! senn kijkt en volgt ook veel, vooral zijn broer. y was vanmorgen helemaal verbaasd dat de wortel uit zijn schoen was...zwarte piet had die natuurlijk meegenomen voor het paard van sinterklaas, en hij had een mooie dvd in zijn schoen van sinterklaas gekregen.
Pina, dat niet ongi worden bij bv geldt alleen als je minimaal om de 4 uur voedt en dus ook nachtvoedingen hebt...
Hallo allemaal! Eens even bijlezen hier! Hoe gaat het met iedereen? @Suc, Sinterklaas gespot? Was je in Nijmegen? Hoe vond L het? Al machtig mooi of gewoon bijzonder al dat gedoe en al dat volk? @Nova, hoe was het boogschieten? Nog een hertje geraakt? @Sprongetjes... tja. Ik word er kriebelig van maar dat neemt niet weg dat ik best geloof dat babies/kinderen bepaalde fases doorlopen. De ene baby zal dit keurig op de volgens oei ik groei aangegeven momenten doen, de ander met ineens 'vaag' gedrag, proppen wij ouders in een 'sprong'. Prima toch? Die sprongen, die van mij zullen ze geheid ook hebben alleen heb ik het gewoon nooit zo in de gaten gehad. En als ik heel eerlijk ben, rond 3/4 maanden onrustiger slapen schijnt dus bij zo'n sprong te horen? Hoelang duurt dat dan???? Hij maakt wel heel erg grote sprongen met die kleine beentjes want hij slaapt echt al minstens een maand bagger 's nachts! Nee, ik verbeter mijzelf: hij slaapt prima maar met meer voedingen dan voorheen. Anyway. Er zit geen gebruiksaanwijzing bij he, floep kind eruit, floep placenta maar die gebruiksaanwijzing komt er niet achteraan. We doen het dus maar op ons instinct en met een beetje hulp van de oma's, de soma's, de sma's, cb's, ka's, vk's, lk's, tijdschriften en oei ik groei boeken. Genoeg geouwehoerd hierover. @Ongi? da's dan wel weer een voordeel van die nachtvoedingen, haha... daar heb ik dan dus lekker geen last van. Niet dat er volledig op vertrouw hoor, dus in de weer met condooms. Jemig, da's echt kei lang geleden en ik vind het rotdingen. Dus Pina, ik moet er, zelfs zonder ongi, toch ook aan geloven om eens goed na te denken over anti conceptie. @Ah Meid, dat Y zo verbaasd was dat die wortel uit zijn schoen was. Hoe lief?! Door verjaardag enzo nog geen schoen gezet, gaan we deze week ook maar eens doen. Hoevaak laat je Y hem zetten? Geen idee eigenlijk wat normaal is. Vorig jaar 1x geloof ik, nu speelt het natuurlijk allemaal veel meer. @Ien, familie weer naar the UK, jij weer lekker slapen in je eigen bed een weer wat meer tijd voor jezelf. Toppie van je dat je zoveel voor ze gedaan hebt, wat kan een vriendin nog meer wensen nadat ze te horen krijgt dat haar vader is overleden?! Jij goedzak!! Nu even relaxen en welke dag komt hub thuis deze week? @Anke, jullie allemaal weer opgeknapt? Hier alles prima. Leuk kinderfeestje gehad. Het is een binnenspeeltuin geworden. Was ook een goede beslissing gezien de energie van sommige vriendjes van D. Ik ben eigenlijk meer van ouderwets spelletjes thuis of in het bos. In het bos zou te koud zijn geweest en thuis zou mega druk zijn, vandaar dat dit de goede oplossing was. Het was geslaagd. Ze hebben zich heerlijk uitgeleefd en ontzettend leuk samen gespeeld. Nu dinsdag nog op school trakteren. Jeetje, er komt wel veel bij kijken zeg, zo'n verjaardag! Maar voor mijn zoon natuurlijk leuk. Hij is ridder lego, ridder playmobiel, ridderpak, ridder kasteel en ridderboek rijker. En nu maar hopen dat deze fase (gelukkig geen SPRONG meer bij deze leeftijd!) nog even aanhoudt! Trusten!
Goedemiddag allen! Waar is iedereen, hard aan het werk, druk aan het knuffelen met de kleine spruit, of uitgeteld op de bank? Julia: leuk dat het kinderfeestje goed is bevallen. Binnenspeeltuin is ook leuk, en geen troep in huis! Jouw D is goed verwend met al z'n ridderspullen! Nope, ik heb geen hertje geschoten. Mag niet in Nederland jagen met pijl en boog. Wel een paar keer netjes in de roos geschoten. Ik ben al blij als ik uberhaupt in de buurt van de roos kom! Maar ik ben wel weer helemaal zen! Ik zit te wachten op de fysio, waarvan ik niet zeker weet of ze vandaag zou komen, en als ze zou komen, hoelaat dat zou zijn. Handig zo'n agenda waar ik niets in op schrijf, toch maar eens mezelf gaan aanleren!
Anke, ik wil nou niet echt zeggen dat ik Bram echt kende, maar had hem wel een keer gezien. En dat was toch wel gaaf! Gelukkig voel je je weer wat fitter! En leuk al die familiebezoekjes. Nog iets gevonden over de sprongetjes? Leuk dat ze al zo goed draait! Mijn mannetje draait niet zo veel, haha, is meer van het kletsen. Meid, wat leuk dat de peer zo goed is bevallen! Ik start over een dikke maand pas. Ga dan combi doen van raply en lepellen. Heerlijk als ze zo smullen he. Zal even een foto plaatsen van mijn oudste die voor het eerst een banaan at. Lekker gluhwein!!! Hier niks, alleen enorm koud en de sint die te lang op zich liet wachten. Balen! Hossen en springen ging niet, ik had Daan in de bondolino. Leuk idee van de foto's!!! Pina, is je meisje zo veel te vroeg geboren dan? Hoe gaat het nu met de onrust/sprongetje? Supernova, hoe bevalt het boogschieten? Ik had ook altijd een agenda waar niks in stond, zo handig. Gebruik nu zo'n weekkalender, die staat in de keuken. dat werkt gelukkig wel goed nu. Is de fysio nog geweest? Julia, wij waren in Huissen. Lucas vond het eng. Hij vindt alles eng, whahaha, onze held. Maar toe hij pepernoten kreeg, vond hij het toch wel weer leuk. Idd geen gebruiksaanwijzing, maar ik denk dat als je op je eigen gevoel vertrouwt, dat je het dan zeker wel goed doet. En die sprongetjes, sja.. ik weet het ook niet hoor. Wb je BV, hoe vaak voed je nu overdag? En hoe vaak 's nachts? Is je mannetje zijn ritme wat aan het verleggen, of dat ook niet echt. Wij ook aan de condooms, enorm irritant, geheelonthouding werkt nog het beste. Arme hub, haha. Maar goed, ik wilde dus wel een mirena, maar ben zo bang dat het zon groot effect zal hebben op mijn toch al zo slechte melkproductie.. Fijn dat het feestje zo geslaagd was. En wat leuk al die ridderdingen. Hier alles goed, Lucas is enorm lief de laatste weken. En Daan overdag wat onrustiger. Vandaag ook veel huiltjes en bij aanleggen valt hij dan wel in slaap. Maar als ik hem dan loskoppel, gaat ie weer mopperen of anders veel spugen en wil vervolgens weer worden aangelegd... Gisteren dus sinterklaas, fotos staan op FB! En morgen een vrije dag, oudste gaat naar gastouder, Daan en ik zijn lekker samen thuis. En 's middags lekker shoppen op WKC kroonenburg. Zin in! En nodig ook, haha.
Hallo dames, Even in de reclame van de finale van HNTM hier een berichtje spammen. Nova, bevalt dus goed, je nieuwe hobby! En in de roos, knap hoor! Ook al op appels geschoten, Wilhelmina Tell? Julia, leuk feestje dus, binnenspeeltuin, goed idee! En je oudste heeft zn ridderset compleet zo te horen. Trakteren, ja dat is ook zoiets! Al een leuk idee opgedaan? Haha Sucre, tuurlijk trots dat je de enige echte Sinterklaas hebt gezien in het echt . Hihi al die lege agenda's, hier ook zo'n familiekalender in de keuken, heel handig. Daarnaast ook gedeelde digitale agenda's, dat is vooral handig als we niet thuis zijn. Btw jij woont dus ook in de buurt van Nijmegen, en zo te lezen Arnhem? Daar heb ik een heleboel familie wonen, in dat gebied tussen Waal en Rijn! Mn vader komt er vandaan namelijk. Anticonceptie, ook zoiets. Hier nu ook condooms. Was alweer beginnen met de nuvaring, die had ik al een hele tijd en beviel goed. Maar werd zo heftig en onregelmatig ongesteld dat ik maar weer gestopt ben. Nu weer ongi en ditmaal weer normaal. Wacht nog 1 cyclus af en dan maar weer es proberen. Ah de show begint weer, ga lekker verder kijken.
O, ik ook snel een berichtje in de reclame van HNTM (ik denk 1 reclame later dan Anke). Afgelopen paar dagen heel druk geweest, dus helaas geen tijd om te posten... @Sucre, wat een ontzettend schattige foto! Ah je gaat rapley proberen. Heb je dat ook bij L gedaan of is het de 1e keer? @Supernova, en is de fysio nog geweest? En in de roos geschoten dus Doe je ook wedstrijden met boogschieten? @Julia, leuk kinderfeestje gehad! En allemaal ridderspulletjes, lief hoor. Hoe vaak komt hij 's nachts dan voor een voeding? @Meid, leuk de sinterklaas optocht! De eerste keer dat jullie zijn gegaan? Fijn dat het eten zo goed ging. @sprongetje, Ik dacht dat oei ik groei wel op wetenschappelijke publicaties gebaseerd is en de schrijver is geloof ik prof. Maar goed, voor wie het wil weten: Er is een sprong die rond 14/15 weken begint en rond 17 (of 19, weet t even niet meer zeker) zijn hoogtepunt bereikt. Een hele lange sprong dus! Ik geloof wel in die sprongen, maar ik denk idd wel dat het per kind heel verschillend kan zijn wanneer hij ze precies doorloopt. Aan de andere kant heb ik de artikelen er (nog) niet op nageslagen, miss toch n keer eens opzoeken. J is de laatste week soms ook behoorlijk mopperig. Eigenlijk is ze een echte dame op het moment: het ene moment enorm vrolijk en het andere moment erg humeurig. Wat wel erg relaxed is, is dat ze eindelijk weer een paar nachten doorgeslapen heeft (had weken steeds 1 nachtvoeding). Overmorgen naar het CB. Ik ben erg benieuwd, de laatste keer was anderhalve maand geleden.
Daffie, bij L dus ook geraplyed. Maar ik doe een combi hoor, want de gastouder geeft gewoon een prakje. Hier ook bij vlagen een enorme mopperkont. Maar vanavond was hij zooooo lief. Nadat ik een uur had gevoed werd hij wakker, keek hij me aan en gaf hij me zijn mooiste glimlach. En ja, dan smelt je echt! Anke, ik woon ook tussen de Rijn en de Waal. In een dorp waar de ex van Juul woont, haha. Kom je vaak in dit deel van NL? Balen van die onregelmatige ongi. Lijkt me ook niet prettig. Zo, de uitslag is bekend.. had wel verwacht dat Tamara HNTM zou worden. Maar ik was natuurlijk voor De Friesche schone
Hoi allemaal! Ik ben weer back hoor! Ahhh allerlei eerste hapjes al uitgedeeld dus, leuk! Anke, weer helemaal beter dus! Gelukkig duurde het niet zo lang. Die dame van jou is goed bezig met het draaien! Meid, leuk dat jullie foto's gaan maken! Ik heb hier een bon liggen van de v&d, maar weet nog niet of ik er wat mee ga doen. Wel schattig hoor, baby's op schapenvachtjes en in sinaasappelkistjes, maar niet helemaal mijn ding. Tip voor schoen zetten met wortel, laat het paard elke keer een hapje van z'n wortel nemen, kun je er langer mee doen Juul, mooi zo dat je grote zoon zo'n leuke verjaardag heeft gehad! Leuk zeg, ridder playmobil Slim, kinderfeestje in binnenspeeltuin. Nova, hihi grappig dat ie dat heeft ontdekt dat zn wipstoel beweegt als ie met z'n armen zwiept Goed man, dat het boogschieten al zo goed gaat! Ongesteld: was ik na 6 weken (mét bv!) al! Vet balen. Ik slik nu de minipil (cerazette). Die mag icm bv, bevalt prima. Ik trouwens beetje kriebelig bij het woord ongi Maar da's weer een heel ander verhaal hihi! Begrijp wel dat het een makkelijke afkorting is hoor, weet niet waarom ik het een rotwoord vind. Condooms, geen optie hier. Heeft hub echt een grafhekel aan. En eerlijk gezegd geef ik hem ook geen ongelijk. Sprong: ik ook een beetje kriebelig bij dat woord, maar ik heb wel het idee dat het zo is. Ik wil het alleen liever niet van tevoren weten en precies analyseren wat er precies gebeurt. Vind het wel fijn om bevestiging te krijgen dat het normaal is dat hij even van slag is. S heeft de laatste dagen weer trek in een avondsnack, rond middernacht. Irri! Niet gewend, verwend kreng dat ik dr ben Hopelijk hoeft ie dat gauw niet meer. Ik zit intussen trouwens te wachten tot ie wakker wordt voor zn laatste voeding van vandaag, hij slaapt nog. Hopelijk is dat dan echt z'n laatste voor vandaag! Agenda, hier ook drama hoor. Het ene zet ik in de agenda, en het andere in mn telefoon. Heel onhandig. Ik neem me voor om vanaf januari mn agenda in mn tas te houden. Heb al een nieuwe, en die is klein genoeg voor in mn tas. Wel zo handig Sucre: jij hebt Bram ontmoet!!! Jaloers!! Stoer man Ahh L vond het eng... nou ik kan het me best voorstellen hoor! Lekker, pepernoten! Die maken een hoop goed Oef, ook een onrustig manneke met drinken dus, hier idem! Deze hier laat steeds los om om zich heen te kijken. Heel fijn Ahhhh leuk die foto van L!! Leuke bekleding voor je kinderstoel! Hihi, dan hebben we precies dezelfde Ook een zwarte stoel zo te zien? Daffiee: een wispelturig meiske dus bij jou! Maar wel lekker doorgeslapen, heerlijk! Succes bij cb morgen! Hier: gisteren zijn de Engelsen weer vertrokken. Zaterdag was de begrafenis van haar vader. Was erg fijn om ze om me heen te hebben, zij vonden het ook erg fijn! Zijn weer wat dichter bij elkaar gekomen, en zij hebben nog wat quality time met S gehad. Vonden ze ook niet erg Morgen heb ik 's morgens een cursus, dus ik moet iets eerder weg Maar ook iets eerder naar huis dus! Vandaag trouwens geshopt bij de primark, t was niet zo druk dus ik rende niet gillend weg gelukkig! De score: gebreid jurkje, paar basic gebreide truitjes voor onder werkkleding en een col voor bij mn jas. O, en een paar te kleine sloffen Sint is ook hier aangekomen, en heeft z'n knechtje ook meegebracht: Bekijk bijlage 198942
Wat een mooie babies komen hier voorbij zeg! *fluit even op haar vingers!* En 1 met kuiltjes in zijn wangen! Hoe lief! Even kort, hoi en doei. Ga zo mijn wekelijkse slaapdienst in. Ole! Als ik er eenmaal ben heb ik er zin in, maar nu... nog thuis met een kraaiende baby in de box... blijf ik liever hier! Vanmorgen nog even op het CB, had nog een onderzoekje van de arts tegoed omdat ik de laatste keer heb laten prikken tijdens weegspreekuur door de verpl.k ipv de arts. Anyway. Op 10 gram weegt meneer 7 kilo! Yeahhhhh!!! En niet vergeten dat hij nog geen 3 kilo woog bij zijn geboorte he?! Me proud! Uiteraard geen gouden tip voor de nachten, Daffiee: echt een schema is er niet, maar de meeste nachten zien er zo uit: 22 - 01/02 - 04 - 07. Volgens de arts die zijn grafiekje erbij haalde was het iig geen honger! Ach. Het begon allemaal toen hij verkouden werd, dus ik gooi het daar maar op. Niet op sprongetjes, hehe! Hoe is het hier? Behalve dan erg rustig!? Suc, geen held dus, die L? Was D ook niet op die leeftijd. Nog steeds niet altijd trouwens, maar het begint wat beter te worden. Komt goed! Ach, en ik heb nog altijd zo het vermoeden dat ALS er 1 mij een schoonzoon bezorgt, dat de oudste is, hihi! What else? Ik weet het even niet meer. Lees morgen weer bij, al was er geloof ik niet veel geschreven dus ook weinig om op te reageren. Dus, spammen jullie! Ik ga zo werken. Kwam er gisteren achter dat mijn zoon morgen studiedag had. Aj. Was ik de vorige keer vergeten en stond toen voor een dichte school. Vet toeval dat de juffrouw het toevallig zei, anders zou hubke morgen hetzelfde overkomen. Wie had het over lege agenda's enzo???? Laat nou mijn gsm erg oud zijn, ik laad het ding dagelijks op, dus wie weet tijd voor iets nieuws?! Hmmmm..... zo'n mooie met een digi agenda erop ofzo? Zou niet verkeerd zijn... Anyway. Mijn man dropt mijn oudste dus morgenvroeg bij mij op het werk, das verder geen enkel probleem, vinden de clienten alleen maar leuk. Als het een beetje mooi weer is gaan we daarna naar de dierentuin, lekker met zijn tweetjes. Zin in! Dus ik ben er morgenavond pas weer. Oh en als er vanavond een unknown iemand onderin hangt, dan ben ik dat, illegaal vanaf mijn werk Ssshhtttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi allemaal, wat een hoop reacties allemaal weer, ga er vanavond even voor ziten om ze terug te lezen! @ Sucre: Ons meisje veel te vroeg geboren?? Nee, bijna 3 weken te laat, hahaha! Bijna was ik een augustus mama i.p.v. eerste-helft-juli-mama. Ze ligt hier nu trouwens enorm te snotteren en te proesten en net een nies-met-extra's, maar ze ondergaat alles met een stralend humeur ( heeft ze niet van mij, ik voel en gedraag me altijd als een terminale patient bij de minste tekenen van verkoudheid). Wat een schattig Pietje Ien! Pas maar op dat ze die niet in een zak mee naar Spanje smokkelen! Hoop vanavond nog wat te lezen en antwoorden, laters!!!
@Sucre, ok, ja heel misschien wil ik ook rapley doen, maar dan sowieso een combi. Hoe makkelijk is het om een combi te doen? Ik zat namelijk te denken om het af en toe te doen, maar vaker gewoon geprakt. Weet niet of dat mogelijk is, of dat je wel vaak moet oefenen... Ja, dat Tamara HNTM zou winnen was helaas te verwachten. @ongesteld, hier gelukkig nog niks! Scheelt weer een hoop moeilijkdoenerij. @Ien, oje een extra voeding. Jouw mannetje vindt dat ie nog niet hard genoeg groeit dus. Lekker geshopt, altijd relaxed als je slaagt. Wat een ontzettend lieve foto! @Julia, zo lekker gegroeid dus! Oh dat zijn idd wel veel nachtvoedingen! Hopelijk besluit hij snel weer door te slapen. Misschien overdag vaker aanleggen, zodat hij 's nachts niet meer wakker wordt? (ik roep maar wat hoor) @Pina, wat goed dat R ondanks de gemene hoestjes toch vrolijk is! Vandaag was J weer naar het kdv en de fles ging super! Vorige week had ze hem daar geweigerd en was ze (ik denk daardoor) nogal humeurig. We hebben daarna dus een nieuwe fles geintroduceerd, waaruit ze erg netjes drinkt (zo netjes heeft ze nog nooit gedronken). En nu ging het op het kdv dus heel makkelijk. Verder was ze in een supergoed humeur en heeft ze met alle leidsters geknuffeld. Ik ben superblij!!!
Ien: haha pietenboy cool zeg!! Julia veel plezier morgen in de zoo. Pina; jij ook al een verkouden beeb? hier ook, maar geloof dat iedereen er last van heeft, ja kan ook niet anders. HNTM; niet gezien. Niet mijn programma. Maar begreep dat er nogal wat commotie om is. Ongesteld; hier al 2x gehad, getsie. Kan er niet aan wennen hoor Eerste keer was mega erg. Ieder uur schoon ding in anders lekte ik aan alle kanten door (oke niveau is weer gedaald....) Gebroken nachten: M doet het super goed, wordt hooguit keertje om 6u wakker, speentje geven en valt hij weer in slaap tot 7.30 - 8.00, maar de oudste.... jee..... al dagen om 6.15 6.30 wakker en vanochtend zelfs 5.15. Pfffff erg vermoeiend haha M had gister cementgrijze poep. Iemand van jullie idee wat het zou kunnen zijn? Hij heeft geen andere voeding gekregen en krijgt ook nog geen fruit....
Hoi dames, tis eigenlijk bedtijd maar toch ff snel. Ientje, lekker je huis weer terug, fijn die rust, ook al was het gezellig. Schattig Pietje hoor! Succes met de cursus! Jukia, pittig schema zeg, zeker omdat je nog 2 koters hebt rondlopen die ook weer aandacht vragen. Maar goed gegroeid, B begon op hetzelfde gewicht maar dat scheelt inmiddels een hele kilo! Gelukkig zei de juf nog wat van de studiedag, lijkt me zo sneu voor je zoon, staat ie voor een dichte school.... Leuk dat je hem mee kan nemen naar je werk, handig ook. Hij en je clienten vermaken elkaar dus, hihihi. Werkse! Pina, ja kan me nog herinneren dat je zat te wachten met je dikke buik en al onze verhalen moest lezen. Fijn dat je meisje weinig last heeft van de verkoudheid. Al ondergeniesd? Dat gebeurt hier ook regelmatig, hihi. Daffiee, fijn dat J de fles netjes leegdrinkt, breng je haar toch met een heel ander gevoel naar het kdv lijkt me. Bd, hier ook zo'n hele heftige eerste ongi. Gelukkig de tweede keer weer normaal. Maar ben het met je eens, dat heb ik helemaal niet gemist! Hier, weer een onrustig nachtje, paar keer wakker en gelukkig weer snel in slaap maar om 5 uur toch echt wakker. Gelukkig na een voeding weer lekker geslapen. Nieuw trucje ontdekt, B begint te huilen zonder echt wakker te worden, wat goed helpt is dan een hand op haar voorhoofd leggen, wordt ze weer rustig en gaat weer in een rustige slaap. Vanavond wel weer rustig gaan slapen, nog geen kik gegeven sinds ze in bed ligt *klopt af*. hopelijk blijft het zo. Het arme ding is trouwens hardstikke schor, klinkt heel zielig en het volume is een stuk minder. Hopelijk gaat het snel weer over. Trouwens ook begonnen met ( dunne) pap in de avondfles, drinken met de papspeen gaat goed en ook de vanillesmaak die manlief per ongeluk had gekocht vind ze ok. Nu lekker naar bed, morgen vroeg weer op. Slaap lekker allemaal!