De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @sucre, raply???vertel vertel....oh wacht eens die foto, je bedoelt gewoon een stuk fruit oid geven...maar dat kan nu toch nog niet, daar verslikken/stikken ze zich in toch?

@nova, goed zeg! in de roos!!!!

@daffie, wat fijn dat ze deze fles wel wou, ga je toch wat prettiger aan het werk he, en is het ook wat relaxer als je thuiskomt...anders heb je zo'n baby die erug gehumeurd is...

@bd, cementgrijze poep, nee niet mee bekend, maar nu we toch weer op niveau zijn van poep en ongi...s heeft wel eens dat ie af en toe dikke poep heeft, ben gewent van hem dat het normaal smeuig [klinkt ook wel raar he, hihi]is.gelukkig heeft ie er geen last van, maar zo af en toe heeft ie dat...

@anke, weltrusten, hier is het eigenijk ook bed tijd, of nou ja eerst s. fles geef tijd.........

ga er vandoor! werkse voor iedereen morgen en voor nu welterusten!

@ientje, je bent nog al kriebelig begrijp ik, whahahaha!!!
    wat een coole foto! minipietje!

@julia, proud mam! goed hoor je ventje bijna 7kilo, supermelk heb je!
    werkse!

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Even heel snel, omdat ik het enorm druk heb op het werk en omdat ik deze week tot/met donderdag moet werken :(

Ik lees alles wel vluchtig mee (moet toch op de hoogte blijven).

Wat een prachtige mini-piet hebben we in ons midden. Knap Julia dat Y. zo lekker groeit op je melk. Hier ook een combi van rapley en fijngemalen/geprakt spul (ben blij te lezen dat er nog meer aan rapley denken).
    Hier was ik vorige week voor de eerste keer echt ongesteld. Viel me 100% mee. Verder ook hier nog aan het nachtbraken ;)
    Bd; geen idee waar cementgrijze poep vandaan kan komen.

Zoowww ik ga weer. Het is nu trouwens officieel dat ik de opleiding mag gaan doen. Vandaag maar even van een "medestudent" even hetgeen kopiëren wat ze vorige week hebben behandeld. Dan ben ik weer bij.

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Fysio is nog geweest. Lag niet helemaal aan mij, want fysio wist zelf ook niet wat we precies hadden afgesproken. Ze is een beetje warrig.

Rapley: Dat wilde ik al een hele tijd vragen, of hier mamma's zijn met ervaring of die dit ook wilden gaan doen. Hier zal het ook een combi met potjes worden, ook een beetje uit het oogpunt van gemak, maar rapley heeft mijn voorkeur.

De geprakte banaan gaat er prima in trouwens!

Sucre: Mijn gezinskalender in de keuken is net zo onbeschreven als mijn agenda. Blijkbaar meen ik te denken dat ik alles wel even onthoud.

Daffie: boogschieten: ik volg nu nog een beginners cursus. Een soort van uitproberen voor je 'echt' lid wordt. Dus wedstrijden doe je dan nog niet, ik wil wel echt lid worden en op den duur wedstrijden gaan doen, al is dat niet het doel waarom ik deze sport ben gaan doen.
    Fijn dat je dame zo lekker heeft doorgeslapen!

Ien: Lieve foto!!!

Bd: cement grijze poep, geen idee. Klinkt een beetje als de poepluiers van mijn D, maar die krijgt nu een fruithapje. Verder zou ik het niet weten.

Anke: Jij ook en onrustige nacht, hier ook. Fijn dat ze door slaapt als je je hand op haar hoofdje legt!

Annelies: Super dat je toch die opleiding kan doen!

Ongesteld: jeetje, ik ben echt al een aantal keer ongesteld geweest! Niet iets waar ik heel erg blij mee ben. Anticonceptie moeten we nog kiezen, liever geen pil, maar condooms worden ook hier flink gehaat.

Hier geen verkouden baby, maar vriendlief loopt flink te snotteren met een hoofd vol watten. En wat is hij toch zieluuuuug! ;)

Kleine man drinkt nog steeds erg weinig, ik ben het nu maar eens bij gaan houden. Als het zo door blijft gaan toch maar mijn vrienden bij het cb bellen.

4. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bd, cementgrijze poep, hier nog nooit gehad. Geen idee wat t betekent...

@Anke, en hoe was deze nacht? Werkt t truckje nog steeds?

@Annelies, de opleiding is dus al begonnen? Hopelijk heb je niet teveel gemist.

@Supernova, ah dat klinkt leuk. Ik kan me voorstellen dat je het niet om de wedstrijden bent gaan doen, maar het zal het wel extra leuk maken om zo'n wedstrijd te doen:). Maar goed, dat duurt nog even voordat je daaraan begint lees ik.
    Balen dat de kleine weinig drinkt:(. Hopelijk hebben ze bij het cb tips.

Net terug van het CB. J was iets minder hard gegroeid dan voorheen, maar niks om ons zorgen over te maken. Borstvoedingskinderen schijnen in het begin extra hard te groeien en daarna wat af te vlakken. Ze was nu 6.3kg en 61cm. Wel 1 van de kortste hier geloof ik (ach ik ben zelf ook niet heel lang). Maar met de lengte-gewicht-verhouding blijft ze nog steeds een beetje een dikkertje:D.

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Daffie: Echt Hollands welvaren dus :D. Heerlijk toch!

Kleine man heeft hier de laatste twee flessen zo goed als leeg gedronken, goed nieuws dus! :)

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nova, mooi dat de fysio geweest is. Lekker handig, twee van die warrige typjes ;) Haha mannen zijn echt watjes als het gaat om ziek zijn.
    Rapley, weer googlen zo ;) Fijn dat je mannetje twee flessen heeft gedronken.

Bd nee geen idee van die poep. Hier met de pap wordt het wat donkerder.

Annelies, top dat je officieel die opleiding kan volgen! En druk aan het werk zo te lezen!

Daffiee, goed gegroeid dus!

Hier, rustige nacht, om 5u even onrustig maar ze kalmeerde weer met mijn hand op haar hoofd. Ikke blij, maakt nogal uit of ik 5 minuten buiten mn bed ben of een half uur.
    Morgen thuiswerken, vorige week veel gedaan dus morgen rustig aan.

Ben cake boss aan het kijken, ziet er lekker uit!

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ nova, bah wat vervelend dat je partner niet lekker is. Mannen kunnen dan altijd zo klagen he ;) Ik zeg altijd tegen R.:"pas als je ziek bent en je klaagt niet, dan is het echt ernstig."

Hoe reageert je manneke op de geprakte banaan ? Heeft hij daardoor bijvoorbeeld wat meer last van zijn darmen ?

Gelukkig dat hij later op de dag toch zijn flesjes goed leegdronk.

@ daffiee, klinkt toch perfect zoals je dametje groeit ?

@ Anke, ennn al wat gelezen over rapley ? Ik heb het er laatst met mijn smoeder en mijn eigen moeder over gehad en beiden vonden ze het doodeng klinken :D

Mooi dat B. makkelijk rustig te krijgen was. Hopelijk vannacht weer (of gewoon lekker doorslapen).

Ik heb slechts één les gemist van de opleiding. Vandaag van een collega even de leerstof te leen gekregen. Dan kan ik het voor volgende week even bijwerken. Het zijn maar 50 pagina's (ongeveer) dus dat is makkelijk te doen.

Morgen nog werken en dan gelukkig vrij. Pffff geen zin meer :(

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello!!!!!
    Ik kom morgen (vandaag dus) even bijkletsen, nu verder slapen, weer in eigen bed, slaapdienst zit er weer op voor deze week. Tot later, zwaai!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hè? Wat telt mijn banner gek? 3 mnd, 4 weken en 2 dagen??? Het is vandaag 17 nov en hij is op 17 juli geboren dan hoort er toch gewoon 4 mnd te staan???

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hij was ff in de war denk ik Juul, hij staat nu wel op 4 mnd! Gefeliciteerd! :D

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Daffie, wat fijn dat ze nu haar fles wel goed heeft gedronken!! Is weer een stukje rust voor jou.

Bd, cementgrijze poep: had ie in de zandbak gespeeld soms? ;) :p
    Nee, geen idee! Is het intussen al een normaal kleurtje?

Anke, fijn dat het helpt om een hand op haar hoofdje te leggen 's nachts. Scheelt je idd een hoop wakker-tijd 's nachts!

Meid, ja ik ben best kriebelig haha! Op het moment ook weer aardig kriebelig door sma ;) bedje voorverwarmen enzo.. Heel lief hoor, ze wil natuurlijk het állerbeste voor haar kleinzoon. Maar ik vind het eigenlijk beetje irri, straks moet ik ook z'n bedje gaan verwarmen omdat ie dat daar gewend is!

Annelies, maar 1 les gemist dus, valt mee!

Nova: o haha warrige fysio, da's niet handig ;)
    Inmiddels worden de flessen weer goed gedronken dus, mooi!

Daffiee: lekker kort dikkie dus, heerlijk! :)

Zieke mannen: hier is hub gelukkig haast nooit ziek, en als ie ziek is klaagt ie niet. Ik geloof dat ik daarmee een uitzondering heb! :D

Gisteren naar vrienden geweest met een zoontje van 10 maanden. Zo leuk, hij vond S helemaal leuk! Alleen toen S in de box lag, was ie jaloers :D Terwijl hij normaal de box helemaal niet leuk vindt. Zn territorium werd duidelijk bedreigd, haha.
    Maar zo bizar wat ze over een half jaar al kunnen he!

Vandaag een heerlijk NIKS dagje! Geen verplichtingen, dus wij blijven lekker thuis!
    Straks komt vriendinnetje langs om bakkie te doen, lekkerk bankhangen en chillen.
    Meneer heeft net weer een beetje pap gegeten, gillen joh als het niet snel genoeg gaat! :D

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Anneliesje: Ik heb niet echt het idee dat D meer last van z'n darmpjes heeft door de banaan. Ik merk het wel aan de poepluiers, maar verder zit hij heerlijk van de banaan te smullen. Vandaag trouwens over gegaan op peer, voor de komende 5 dagen. Zo leuk om te zien hoe hij zit te smullen ervan. Het fruit zit overal, tot in z'n nek aan toe.
    Maar 1 les gemist, dat is nog prima in te halen dus. Super hoor, dat je alsnog de opleiding kan doen!

Rapley: Kindjes moeten heel erg wennen om iets wat niet vloeibaar is naar binnen te krijgen. Vandaar dat er nog wel eens een kokhals reflex opkomt. Ziet er naar uit, maar valt over het algemeen best mee.

Julia: Fijn dat de slaapdiensten er weer opzitten. Wat ik me afvraag, zo'n slaapdienst, is dat voornamelijk slapen, of toch ook wel flink bezig zijn met clienten enzo?

Ien: Lekker bankhang dagje! Het is ook prima weer ervoor (hier is het een en al mist en enorm vochtig buiten). Leuk dat S z'n papje zo lekker opeet!

Hier: sinds gisteravond is D verkouden. Zielig joh, zo'n hummeltje snotterend en kuchend. Hij lijkt er zelf verder weinig last van te hebben, want hij lacht vrijwel continu! Vriend voelt zich gelukkig ook al beter, nu ik nog. Nee, niet verkouden, maar oververmoeid. Kleine man is bijna elk half uur wakker geworden vannacht. Zelfs twee kleine voedingen gehad vannacht. Jeetje, is dat even allemaal weer wennen!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Pffff dat zit er weer op. Lekker weekend vanaf vandaag. Heb de hele week op een project gezeten nav klachten vanuit een tv-programma/politieke partij. Erg vermoeiend om te doen :)

@ Anke, vanochtend stond ik in de mist voor het gebouw van de gasunie en ik moest denken aan die uitspraak van je haha (uiteraard stond ik in de file).

@ julia, je banner staat weer normaal hoor.

@ Ien, ahh sma kriebels. Af en toe hier ook hoor, maar het valt me voor een 1000% mee (of ik heb gewoon niet zoveel last meer van mijn hormonen haha).
    Hoe beviel het dagje niets doen ? Wat een verschil met een kindje van 10 mnd. Het achterneefje van R. heeft ook die leeftijd en die loopt al aan de hand.

@ supernova, hahaha dus na een paar hapjes kun jij hem weer nieuwe kleertjes aantrekken.
    Ik hoop dat hij je vannacht even lekker laat doorslapen. Hier heeft T. gisternacht eindelijk weer eens doorgeslapen tot 5.

Ik heb lekker weekend, morgenavond nog een teamuitje (gezellig). Eerst maar eens kijken of ik morgen lekker bij kan slapen.
    T. heeft trouwens iets nieuws. R. heeft haar geleerd hoe ze moet bellen blazen/spugen/pruttelen. Echt geen gezicht die kwijl terwijl ze dit doet en een gein dat ze dan heeft :D

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hallllooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Ik kom even spammen! Daarna ga ik krokodillen maken. Ja, verjaardagsfeestje op school was uitgesteld, die is dus morgen. Ik ga mega leuke crocs maken, kijk maar: traktaties - Krokodil met prikkertjes zelf maken

Hoe gaat het hier dames?

@Bd, cementgrijze poep? Iets met tanden te maken ofzo? Ik roep ook maar wat hoor, heb het nog nooit gezien!

He, ja zeg, mijn banner doet weer normaal, maar niet meer teveel online komen om 02 u 's nachts, daar raakt hij van van de wap!

@Annelies, super dat je die opleiding alsnog kan doen!!!!! Hoevaak per week?

@Nova, ahhh, verkouden manneke? Last met drinken of valt dat mee? Hier lijkt het eindelijk af te nemen, heeft lang geduurd. Vanmorgen wel ineens weer zo'n ranzig prutoog, hopelijk eenmalig.

He, heb jij de eerste therapie sessie er al opzitten als ik vragen mag? Of weet je al wanneer je begint?

@Daffiee, fijn dat het goed ging met de fles! Hele opluchting lijkt me!

Zo.... hier ontdekte ik vanmorgen een klein wit stipje in Y's tandvlees. Vind het een beetje vroeg voor een eerste tand, weet dat zo'n stipje er heeeel lang kan zitten voor hij er echt doorheen komt, maar vond het ook wel weer leuk! Het zou, als het idd om een tand gaat, wel de rode wang en enorme kwijlpartijen verklaren.

Gisteren met D. (oudste) naar de zoo. Was echt leuk joh. Hoe relaxed, in een normaal tempo lopen, heel andere gesprekken dan wanneer zijn broertje(s) erbij zijn. Stonden we bij de leeuwen, die echt recht voor onze neus een nummertje aan het maken waren, vraagt hij natuurlijk wat ze aan het doen zijn. Haha, ja euh....... Babies maken! Leeuwen klaar, mannetjes leeuw gaat voldaan op zijn rug liggen en D. constateert dat er nu een baby moet zijn. Vervolgens ging hij over op verhalen over nijlpaarden en zebra's dus ik heb verder niks hoeven uitleggen. Vond het wel komisch.

Oh enne....vandaag vergadering gehad, leidinggevende gooide het gewoon maar in de groep, die functie voor pers. begeleider. Alle koppen draaiden naar mij. Niemand anders wilde, en iedereen riep mijn naam. Hihi. Ik ben het dus. Nog wel afspr plannen met leidinggevende voor officieel praatje enzo, dat komt later :)

He, ik ga aan de traktatie en dan mijn bed opzoeken.

Doeii!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He Annelies, da's toevallig! Zit jij bij mij in het team toevallig? Ik heb morgenavond ook teamuitje! Wat gaan jullie doen? Hier bowlen en plaatgrillen of zoiets.

Oh ja, Nova, slaapdienst begint om 15u tot volgende dag 11, dus veel tijd met clienten. Ik lig meestal niet voor middernacht in mijn nest. :) Het is meestal de nachtdienst (die slapen niet) die alleen werken wanneer clienten liggen te snurken. Die hebben wij ook trouwens, dus onze jongeren worden door hun met bewegingssensoren in de smiezen gehouden. Ik gok dat onze slaapdiensten er op een gegeven moment ook wel af zullen gaan.

16. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Supernova, wat fijn dat de kleine man gister zo goed gedronken had. Is het vandaag ook weer goed gegaan? Aai wel een slechte nacht gehad lees ik...

@Anke, en hoe was je thuiswerkdag?

@Annelies, jeej weekend dus:). Voor mij ook!

@Ien, ja leuk he om te bedenken hoeveel onze kleintjes komende tijd allemaal gaan leren:). Ik vind het nu al leuk om te zien wat ze allemaal leert.

@Julia, cool die krokodillen! Oeh, nu al tandjes. Je schijnt er wel gewoon borstvoeding mee te kunnen geven, maar lijkt me wel n beetje eng...

Vandaag naar Amsterdam geweest. Weer eens met de trein, dat had ik al een tijd niet meer gedaan. Het was eigenlijk best relaxed voor die 2 uur. Internet werkt prima, dus ik heb lekker kunnen werken gedurende de reis en niet eens vertraging gehad! Oja, ook zo'n chocalate chip cookie bij de AH-to-go gehaald, lekkur:D!

17. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nova, balen dat D zo verkouden is. Gelukkig heeft hij er weinig last van maar jij wel zo te horen :p

Annelies, toevallig heb ik die aflevering gezien. Wat een gemekker van die mensen, het gaat ze natuurlijk om het principe en niet om het geld, (huh huh) maar ze vinden het volgens mij stiekem wel leuk om op tv te vertellen hoe oneerlijk het allemaal is. En die politica vind ik nog triester, zoiets is toch niet de aandacht waard als je verantwoordelijk bent voor het besturen van een land? Maar gelukkig heb jij weekend!
    Hihi bellen blazen! Nou hier ook genoeg kwijl ;), maar gelukkig heeft ze lol.
    Veel plezier met je teamuitje. Leuk dat je aan mij denkt in de file :)

Julia, wauw wat een coole traktatie! Lekker met je oudste naar de dierentuin, leuk, even quality time ook. Haha die leeuwen, zal je altijd zien dat je dat juist moet uitleggen.
    Een tandje, snel al. Hier ook rode wangen, kwijlen, op alles kauwen, maar nog niks te zien of voelen.
    Ah promotie, unaniem verkozen dus! Gefeliciteerd, maar ben je er al uit of je het zelf wil?

Daffiee, met de trein, lekker rustig (als je kan zitten) en met internet is het zeker goed te doen.

Hier, vandaag niet te veel gewerkt ter compensatie van vorige week. Lekker gespeeld met B en twee uur gewandeld en boodschappen gedaan. Net nog even een biertje gedaan bij vrienden die morgen op vakantie gaan, moest nog wat ophalen.
    Nog een dagje werken, morgen uit eten met sfamilie vanwege verjaardagen van souders en szus. B gaat mee, kijken hoe dat gaat. Het is dichtbij dus als het moet skippen we het toetje en doen we dat bij ons thuis.

Nu nog even Supernanny kijken, vast leren van andermans fouten :D Ah ik leer nu met de tv ouders dat een 6 jarige haar eigen tanden best kan poetsen :$

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Annelies: Lekker dat T zo had doorgeslapen, afgelopen nacht ook? Vandaag team uitje, leuk! Wordt het een actief iets, of voornamelijk een gezellig iets?
    Dat bellen blazen, hahahaha, ziet er zo stom uit, D doet het ook, big smile en blazen maar.

Julia: Wat een leuke traktatie! Succes met maken! Therapie: nope, nog niet begonnen. Het is hollen en stilstaan lijkt het wel. Er is waarschijnlijk nog geen plaats bij een behandelaar, dus ik zit op het wachtbankje. Erg frustrerend! Als het nog heel lang gaat duren vrees ik dat een anger-management-cursus ook een aanrader gaat worden. Ik kan gewoon niets met mijn irritaties en frustraties (behalve afreageren op vriend). Nou ja, heel verhaal dus, maar antwoord op je vraag: nog geen behandeling gehad dus.
    Misschien vroeg voor tandjes, maar bij het kleintje van een kennisje van me kwamen de tandjes met 3 maanden al.
    Je hebt nu een soort promnotie gekregen, als ik het goed begrijp? Gaaf hoor, dat iedereen zo unaniem eens is dat jij geschikt bent voor die functie.
    Mooi dat je ook tijd neemt voor je oudste, boeiende gesprekken!

Daffie: leuk naar amsterdam! En die koekjes, ze zouden verboden moeten worden, zo lekker!

Anke: Fijn een lekker rustig dagje met B!

D heeft afgelopen nacht super geslapen. Nu had ik hem ook extra vertroetelt met een voorverwarmd bedje! Ook heb ik hem een paracetamolletje gegeven voor het slapen. Hij heeft dus goed kunnen uitrusten en ik ook. Alleen nu drinkt ie echt weer belabberd en is enorm hangerig. Dus maar weer lekker vertroetelen vandaag!

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    julia: gaaf die traktatie. crea bea hoor!
    Gefeliciteerd met je promotie. Vanaf wanneer wordt het officieel?

Lijkt wel of er een bom ontploft is in huis hier. Hangen 4 wassen te drogen, moeders is aan het opruimen (alhoewe daar nu niets van te zien is) en post aan het uitzoeken.
    Even kleine pauze dus kwam even spieken. Ga nu weer verder

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    wat is het hier ongezond stil! :( Ien, oke... jij hebt een reden.... 3 weken zonder hub geweest en nu is hij weer thuis :p Maar de rest?

Ik ben er iig weer! Net terug van teamuitje, een prijs met bowlen in de wacht gesleept, een ballon - een of andere grote ballon! - ja... het was ook wel de troostprijs he? Voor de slechtste 'bowlster'! Maar! Moet er wel even bij melden dat bij de clienten steeds die gleuf werd dichtgetimmerd en bij mij niet met als resultaat dat die stomme ballen er steeds in rolden. Of ik heb gewoon een afwijking naar rechts, kan ook.... :)

Anyway, super gezellige avond gehad, dat is het belangrijkste.

En jullie?

Deel Deze Pagina