Gaaappp, ik word nog even wakker. Groningen is echt gezellig. Gisteravond teamuitje en ik lag om vijf uur in mijn bed (nadat ik Tessa de fles had gegeven). Volgens mij wordt dit een drama dagje Ik had gisteren een reactie gegeven, maar die staat er nu niet ?? @ julia, slechtste bowler hahaha. Ach als je het verder maar leuk hebt gehad. @ bd, ahh ook aan de poets. Hier gisteren ook het hele huis schoongemaakt. Nu is R. de kattenbakken aan het doen. Heeft M. nog steeds van die vaaggekleurde poep? @nova, hoe is het gisteren verder gegaan met D. ? Hopelijk voelt hij zich al iets beter. Wat vervelend dat die wachtlijsten zo lang zijn @ Anke, ach ik onthou me maar even van enig commentaar zo "en public" op het internet. Je weet maar nooit wie er mee leest. Veel plezier, volgens mij heb jij het altijd druk. @ Julia, hoe vonden ze de traktatie. Mooi dat je iets gezonds geeft, tegenwoordig is het bijna alleen maar chips. Gaaapp ik ga eens proberen mijn ogen open te houden en T. zo de fles te geven.
Hallo dames Nova, gaat het al wat beter met D? Ik hoop van wel... Bd, poep alweer een normaal kleurtje? En je huis weer een beetje op orde? Hier hangt ook vaak was, probeer het wel te verdelen over de week maar dat lukt niet altijd. Ben nu aardig bij, lekker want ik houd wel van een opgeruimd huis. Julia, leuk uitje gehad. Je bent wel vet benadeeld zeg, met het bowlen . Maar lees dat het vooral gezellig was, daar gaat het uiteraard om. Annelies, jij ook een leuk uitje dus. Was je echt zo laat thuis? Kan trouwens prima in Groningen, ben als student wel eens daar gaan stappen om daarna weer in de eerste trein te stappen. Hier, gister uit eten geweest met sfamilie, was gezellig. B heeft zich keurig gedragen. Zemoest wel op schoot, geen plaats voor de wandelwagen, maar met 1 hand eten en zodra manlief klaar was bij hem op schoot, ging prima. Zou vanochtend mrt B de stad ingaan maar toen we zover waren viel madam in slaap, ze is nu net wakker. Maar even wachten tot manlief weer thuis is en dan snel in mn uppie naar de stad, wel zo snel en weer op tijd terug voor vriendinnetje dat straks langskomt. Ah, zo te ruiken heeft B haar net schone luier volgewerkt, ga maar es kijken, doei!
@ Anke, ik was om 10 voor half vijf thuis. Ik ben om ongeveer kwart over drie daar weg gegaan, maar het was extreem mistig en daardoor deed ik iets langer over de terugreis. Kan merken dat ik dit niet meer gewend ben, ben echt gesloopt vandaag. B. klinkt echt als een gemakkelijke dame. Dat hoef ik met T. echt niet te proberen. Ben je nog de stad in geweest ?
Nova: hoe gaat het nu met de verkoudheid van D? Hier ook nog een snottebel hoor, maar valt wel mee. Hij heeft er zelf ook weinig last van. Hij snurkt trouwens wel als een malle nu hij verkouden is! Wow, elk half uur wakker das wel vervelend! Jij bent nu vast gebroken! Nog geen behandeling dus. Frustie hopelijk is er gauw plek! O ik zie dat D vannacht wel goed heeft geslapen, houwen zo! Annelies: heftig weekje dus! Oei vannacht een latertje, das idd niet meer zo goed te doen nu he Maar het was gezellig, das fijn! Dagje niets doen was heerlijk! Alleen ff boodschappen gedaan en een pizza gehaald als avondeten. Tja, niets is niets he, dus ook niet koken! Hihi, bellen blazen, ja daar kan S ook wat van. Leuk he Juul, leuk man die kroko's! Werden ze ook gewaardeerd op school? Belangrijker nog, wat vond je zoon er zelf van? Tof man, dat jij dus letterlijk de aangewezen persoon bent voor die functie! Per wanneer gaat dat gebeuren? Hihi, dus geen bloemetjes en bijtjes maar leeuwtjes en leeuwinnetjes in huize Nijmegen! Tandjes, oei! Hopelijk blijven ze nog ff weg! Goed man, de troostprijs gemeen hoor dat jij niet met stootrand mocht! Daffiee, leuk Amsterdam! Handig met de trein, scheelt een hoop files. Anke, leuk etentje gehad dus! Nog gestad vanmiddag? Hier is hub weer terug na drie weken! Da's wel weer fijn S is net met z'n verkeerde been uit bed gestapt geloof ik, hij is nog erg moe, huilt steeds enorm hard en valt dan weer in slaap. Geen idee wat er aan de hand is! Op dit moment slaapt ie ff rustig op mijn schoot, hopelijk is ie vanaf nu weer rustig!
@julia, wat ziet dat er lekker uit zeg, die traktatie, super leuk...enne gezond he!haha gefeliciteerd met je nieuwe functie, nou die staat duidelijk op je voorhoofd geschreven dus als alle hoofden gelijk jou kant uitdraaide. tandjes, dat zou heel goed kunnen hoor, de oudste was nog geen 4mnd dat ie zijn onderste 2had en denk dat het bij s. ook niet heel lang gaat duren, word al aardig hard onder zijn tandvlees en kwijlt ook enorm... @daffie, kan je ook al internetten in de trein, zooo.wij hebben hier niet eens een treinstation in de buurt, moet je eerst half uur met de auto..dus hier heeft treinen geen zin. @anke, supernanny, als je dat af en toe ziet, word je er bang van he, wat voor etters van kinderen ertussen zitten. gelukkig kan ik vaak al wel zien waar het fout zit [bij de ouders altijd] dus hopelijk worden onze kids lieve goedluiserende, welopgevoede kinderen!!! @ientje, fijn dat hub weer thuis is, lekker genieten! hoelang is hij nu thuis, ook 3weken?? vanmorgen zijn we naar een fotograaf geweest,even leuk de jongens mooi op de foto, voor sinterklaas [voor opa's en oma's] maar helaas, y, had geen zin om op de foto te gaan en wou dus echt niet...balen, maar goed wel een hele leuke foto van senn. in een zinken teil vol met stro en daar zit hij dan in, en interessant dat hij al dat sto vond! gelukkig is vorig jaar nog een hele mooie foto van y gemaakt, en die hebben wij en de opa's en oma's ook al, dan komt deze er maar naast. morgen krijgen we nog kraamvisite, geen zin in meer eigenlijk. maar ja... goed weekend!
Tjeu, nu nog kraamvisite?? Hihi hopelijk komen ze niet met maatje 56 aan Jammer dat Y niet op de foto wilde, maar je kunt nou eenmaal niet dwingen om leuk te kijken hè... Gelukkig was er nog een mooie van vorig jaar! Nee dit was de allerallerlaatste lange oefening voor hub!! Dus geen 3weekse oefeningen meer voor hem!
@Meid, morgen kraamvisite? Huh? Da's wel heeeuuulll laat! Doe je dan nog aan beschuiten of gewoon wat anders lekkers? Wow, oudste met nog geen 4 2 tandjes? Snel zeg! Ik heb me misschien toch vergist, er heeft 2 dagen een wit puntje gezeten en die is nu foetsie! Misschien houdt hij gewoon van kwijlen want dat is gebleven @Annelies, jij bikkel! Tot 05u?! Ohhh, nu voel ik me echt een oude l*l. Lekker dagje gehad vandaag? Hehehehe... brak? @Meid, fototje spammen van fotoshoot? Ja, die crocs waren een succes. Ik ben vergeten er een foto van te maken Had een grote en een 'baby croc' en.... heeeeeeeeeeeel slecht en eigenlijk ook teveel, een klein jip en janneke zakje met een paar winegums en een stempel in zo'n traktatiezakje om mee naar huis te nemen..... (schaam.... dus toch ook iets zoetigs ) @Anke, leuk dat het een geslaagd etentje was. Dat met 1 hand eten ivm beeb op schoot is hier bijna dagelijks aan de orde. Is echt zijn mega wakkere moment en wil er dan graag bijzitten. Hij draait zich in onmogelijke bochten in de box om ons te zien. Wipstoel zetten we ook regelmatig erbij. Anke, nog iets leuks gekocht in de stad? @Nova, wat frustrerend zeg, die wachtlijsten. Bah. *Knuff en hou je taai meid!* Hoe is het verder hier? Bd, nog grijs gebeuren of weer back to normal? Nog mensen gewerkt vandaag of was ik de enige? Ook nog eens mega druk gehad ook, tijd ging wel snel. Morgen weer werken trouwens, maar dan van 15 - 23. Mijn gsm is rijp voor de stort, moet hem elke dag opladen, tis ook een oudje, ik denk al weer weer 6jr oud. Ik zit een beetje rond te kijken/surfen/vragen naar smartohones. Dus... wie heeft wat? En zijn jullie er tevreden mee en waarom juist wel of niet?
Hee dames! Annelies, de dag overleefd met je brakke hoofd? Zo te horen was het laat maar niet gedronken ,dat scheelt.... Ja B is erg makkelijk, daar klagen we niet over! Ientje, hub weer terug? Mooi dat ie niet meer zo lang weg hoeft, zo lang wil ie toch niet weg zijn van zijn zoon? Maar ja, wat moet dat moet.... Meid, de fotograaf, moeten ze ook maar zin in hebben, is het nog wat geworden? Tandjes, met 4 maanden, dat is wel snel! Hier ook wel wat symptomen, gelukkig nog geen pijn. Nog kraamvisite, hier ook nog een afspraak staan en vorige week bij mn ouders ook nog beschuit met muisjes gegeten. Vind het wel gezellig! Julia, hier gaat B meestal in de wipstoel maar het restaurant was nogal vol. Ach gaat best goed en je wordt vanzelf handiger. Smartphones, ik heb een Blackberry van mn werk gekregen, werkt prima maar zou zelf een iphone kopen, heb ook een ipad waar ik enthousiast over ben. Andere smartphones heb ik nooit geprobeerd. Hier, was druuuuuuuuk in de stad, niet normaal. Dus wel blij dat ik in mn uppie ben gegaan. Score: kadootjes voor een collega die net papa is geworden, zachte nijntjeblokken, sock ons en een broekje en shirtje. Voor B een winterjas en wantjes gekocht. Jas maat 74 want ik wil graag dat ze er in maart ook nog inpast Veel te groot dus maar bijkomend voordeel is dat haar handjes niet koud worden . De wantjes krijgen we niet goed aan, die duim werkt niet mee Vriendinnetje kwam langs, braaf begonnen met thee en daarna door met rose, haar vriend kwam ook nog na zijn werk. Aan de toastjes en kaasjes, ze zijn net weg . Eten van vandaag doen we morgen wel, het was wel erg gezellig! Het zal niet laat meer worden vandaag. Morgen naar souders, oom en tante komen langs, hebben zelf geen kinderen dus vinden het erg leuk om B (en ons) te zien en hebben weer kadootjes bij zich. Verder relaxed dagje morgen, ideaal!
@haha julia, voor mob. alvies moet je zeker niet bij mij zijn, hhahaha,ik ben niet zo hip, ik heb nu een nokia c30 [schijnt alweer oud te zijn] maar ding doet het super, ben toch wel een nokia fan, dingen doen het altijd en zijn duidelijk. ik ben blij dat ik af ben van de zaterdagen werken, ik weet wel dat het 'went' maar na 12jaar gedaan te hebben, geniet ik elke zat. weer van mijn vrije zaterdag, heerlijk. wat vind jij de fijnste tijden voor je dienst? @ientje, gelukkig dat hub nu niet zo vaak meer zo lang weg hoeft! echt niet dat ze beschuit ofzo met muisjes krijgen! denk dat ik ze maar aan een klein droog koekje zet [gna gna, nee hoor!] de foto van s. heb ik nog niet thuis,moet nog helemaal worden bewerkt ed.
@ Ien, klinkt heerlijk een dagje nietsdoen. Hoe gaat het vandaag met S. ? Is hij al iets beter te pas of weer met het verkeerde been uit bed? @ meid, jeetje met 4 mnd al tandjes. Dat is echt heel erg snel. Wat jammer dat Y. niet op de foto wilde, maar dat is ook lastig met deze leeftijd. Komt vast nog wel een keertje. Veel plezier met de kraamvisite. Hier op 11 december nog een gezin Ik doe al lang niet meer aan iets met muisjes. Haal meestal wel iets lekkers in huis @Julia, haha door mijn stukje voel jij je oud? Nou ik kan eerlijk bekennen dat ik me gisteren ook heel erg oud voelde (en heel erg brak hahaha). Succes met werken vandaag, gisteren was je volgens mij de enige (ik was in ieder geval lekker vrij). Ik heb een samsung telefoon, ideaal. @ Anke, kan me voorstellen dat het druk in de stad was. In Meppel was het ook geen doorkomen aan. Wat schattig dat je handschoentjes voor B. hebt gekocht. Hier doe ik het nog maar niet. T. stopt haar handjes in dr mond dus daar is geen handschoen tegen bestand. Geniet van je relaxte dagje vandaag. Ik ben gisteren maar om half tien naar bed gegaan en werd vanochtend om kwart voor acht wakker. R. is een of andere tocht in Hoenderloo aan het fietsen en vanmiddag gaan we naar zijn oma toe. Die viert haar verjaardag. T. is aan het mekkeren/schreeuwen tegen de beestjes op de wipstoel
Meid, lekker genieten van je vrije zaterdag, heerlijk. Herkenbaar, ook al is het voor mij gewoon. Vandaag weinig op het programma, niks mis mee! Annelies, lekker bijgeslapen dus, was vast nodig. Veel plezier bij oma. Net even naar souders gewandeld nu weer terug. Manlief is aan een ouwe tram knutselen. B valt zowat in slaap op schoot, zo een flesje erin en een middagdutje doen. Ff me-time, ook lekker!
Anke, manlief is aan een oude tram knutselen?!?!?! Een echte???? He, ff kort, moet weer werken. Boehoeeee! Na mega brakke nacht! Hubke stelde al voor dat ik vannacht op zolder ga slapen en hij brengt Yuri wel als ie ECHT honger heeft. Ik weet niet meer hoevaak ik hem heb gevoed afgelopen nacht en hoevaak ik er een speen in heb gepropt maar je kan me echt opvegen. Ben giga brak. Hopelijk niet veel gedoe op mijn werk vandaag, moet tot 23u! Tot later!
Hoiii! *zwaait naar onderinhangende juul en anke* En Juul, weet je al welke het gaat worden? Je kunt vaak in winkels proberen de laatste tijd. Zou ik effe gaan doen! Hou er wel rekening mee dat je een smartphone ook vaak op moet laden, als je hem intensief gebruikt! (zoals ik ja, ik zal het zelf maar vast zeggen ) Anke, nee hij wil idd niet meer zo lang weg zijn van z'n zoon, das ook wel 1 van de redenen geweest dat ie een andere baan is gaan zoeken. Gezellig avondje gehad dus gisteren, leuk! Ze hebben voor baby's vaak wantjes zonder duim, omdat die miniduimpjes idd nooit meewerken Heeft je man een eigen ouwe tram? Of is dat daar waar hij ook weleens ouwe trammetjes bestuurt? Meid, ik was ook altijd nokia fan. Maar sinds mijn vorige telefoon ben ik daar niet meer zo zeker van, vind de smartphones van nokia echt minder! Had echt veel problemen met dat ding. Ben nu wel heeeeeeeeeul blij met m'n iphonetje Annelies, al bijgeslapen? S is vandaag een heel stuk relaxter dan gisteren, gelukkig! Heeft net 2 uur liggen tukken, had ie blijkbaar nodig. Achhhh Juul, heb met je te doen Sneu zo'n klotenacht! Lief van je hub dat ie dat heeft aangeboden. Hopelijk krijg je een beetje rust vannacht! En hoop voor je dat je rustige dienst hebt vanmiddag!
@Supernova, balen dat D weer niet goed drinkt. Groeit ie wel goed? Zo ja, dan heeft hij misschien minder nodig? Maar ik weet uit ervaring dat het heel vervelend is hoor. Hopelijk is het een periode en wordt het straks weer beter. @Julia, grappig dat je vraagt naar smartphones. Ik heb gister namelijk net een nieuwe gekocht! Ik heb me er de laatste tijd dus wel n beetje in verdiept. Ik heb een Samsung galaxy s2. Tis wel een beetje een dure (ik had m voor 400), maar ben er superblij mee. Mooi en groot scherm en handig in gebruik. En nu kan ik tenminste whatsappen, is toch wat goedkoper dan smsjes (ok dat kan uiteraard met elke smartphone). Als je een iets goedkopere wilt dan heeft HTC de wildfire s en de desire s, die hebben geloof ik wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Dan is er natuurlijk ook nog de Iphone. Heel mooi, maar wel erg duur voor wat je krijgt (sorry voor de liefhebbers, die zijn t hier vast niet mee eens). @Anke, lekker rose gedronken dus, klinkt erg gezellig! En ook nog lekker allemaal baby-dingetjes geshopt lees ik. @meid, lekker genoten van je vrije zaterdag dus! Jammer dat Y niet op de foto wilde, maar gelukkig wel een mooie van S. @Annelies, oh jij hebt een lekkere nacht gehad, 10 uur geslapen! Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor t laatst zo lang achter elkaar geslapen heb, dat moet zeker meer dan n half jaar geleden zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je het nodig had na de vorige nacht. @Julia, ah wat klote zo'n nacht. Wel lief van je man dat ie dat aanbiedt, ik zou het doen als ik jou was! Daar krijg je hopelijk weer meer energie van. @Ien, fijn dat S zich wat beter voelt vandaag. Tja, volgens mij is rond de 4 maanden echt wel een lastige tijd voor de babys, als ik hier iedereen zo hoor.
Julia, balen zo'n nacht! Hopelijk slaap je vannacht beter, hier wordt je niet blij van. Aan het werk, misschien wel een goede afleiding tegen de brakheid Ientje, ik was ook Nokia fan, maar ik heb even een Nokia smartphone gehad (E70 dacht ik) en daar was ik ook niet zo happy mee. Daffiee, ben fan van de iPhone maar is inderdaad duur hoor! Jij dus ook een nieuwe phone, hopelijk bevalt ie en bespaar je een hoop geld met de whatsapp. Die gebruik ik ook veel inderdaad, en de blackberry messenger met collega's. Ouwe tram, ja een echte... In Amsterdam heb je de museumlijn, daar rijdt manlief op de tram als conducteur. Hier in Den Haag heb je ook een cluppie, die hebben dus een ouwe haagse tram om aan te knutselen. Die wordt gerenoveerd om mee te rijden, wellicht volgend jaar in Amsterdam. Tsja, aparte hobby he? Maar meneer heeft ook modelspoor en de bijbehorende treintjes. Inmiddels is er ook een Duplotrein tot groot plezier van alle bezoekende kinderen en B vindt het ook al heel interessant om naar papa te kijken die met de treinen speelt Oja, B kan zich tegenwoordig van rug naar buik draaien! Andersom zal ook niet lang meer duren. Grappig om te zien, er wordt een hoop geluid bij gemaakt want kennelijk kost het wat moeite, als ze dan eenmaal op haar rug ligt heeft ze een grote glimlach op haar gezicht, hihihi
Meiden, ff een matrasvraagje, wie van jullie heeft een ikea matrasje voor het ledikant en welke dan? wieg matras De prijzen verschillen zo! Nou vind ik een tientje een beetje overdreven, maar 100 euro is weer het andere uiterste. Vind een goed matras wel belangrijk natuurlijk, maar zo zwaar zijn die kleintjes natuurlijk niet. Ik zit een beetje te dubben tussen die van 34,95 (bonellveren) en 39,95 (koudschuim). Kga morgenavond ikea'en, we gaan het ledikantje in zn kamer zetten en hem dan vast overdag daar laten slapen. Voorlopig blijft ie 's nachts dan nog bij ons op de kamer. Hij heeft vandaag 2 keer 2 uur geslapen, dus ik was helemaal blij. Wij even naar mn ouders waar mn zus en zwager ook waren met hun kinderen. S lag op speelkleed met 2 meiden boven zijn hoofd die constant gekke bekken aan het trekken waren. Op een gegeven moment (toen hij ook ongeveer moest gaan eten) begon hij te brullen, niet meer te stoppen. Echt he-le-maal over z'n toeren, gillen gewoon! Was ook met geen mogelijkheid aan de borst te krijgen, was ie te boos voor. Na 2 grandioos mislukte pogingen (met ongeveer een uur ertussen) zijn we (ik zwaar frustie en bijna in tranen) maar naar huis gegaan. Thuis heeft hub hem een fles gegeven, die ging er gelijk in. Meneer ligt intussen al een tijd prinsheerlijk te slapen, dus hij is nu wel weer ok. Maar ik vond het wel erg naar! Waarschijnlijk een combi van honger/moe/overprikkeld wat effe helemaal verkeerd ging ofzo. Niet leuk! Maar goed. Nu lekker slapen, nog even wachten tot ie wakker wordt voor zn laatste voeding, hopelijk pakt ie dan de borst wel gewoon! *einde klaagzang* Trusten!
@ Ien, ik zou voor de traagschuim gaan. Wat vervelend dat S. zo over zijn toeren was. @ Anke, wat knap dat B. kan draaien. Hier doet T. het af en toe, maar volgens mij is het meer mazzel dan dat ze echt weet hoe het moet @ Julia, oww bah wat vervelend zo'n brakke nacht. Hopelijk gaat het vanavond beter. T. heeft een beetje een nieuw (vaag) dingetje. Wanneer ik dr over geef aan iemand anders (mijn moeder/smoeder of gastouder) dan begint ze megahard te janken. Ik voel me dan zo enorm belabberd , omdat ik dan richting mijn werk ga. Ze is echt binnen 5 minuten weer bedaard, maar het zorgt echt voor een schuldgevoel bij mij. Hopelijk is het snel weer voorbij. Nog even kijken wie eruit gaat bij SYTYCD en daarna lekker naar bedje toe.
Annelies, is traagschuim hetzelfde als koudschuim? Vervelend dat ze zo verdrietig is als je weggaat, das niet fijn weggaan ook al weet je dat het maar kort duurt. Hopelijk gaat t gauw over! Anke, knap zeg die draaikont van jou! Hier: S wilde zostraks wéér niet drinken bij me ik dit keer uit frustratie echt in tranen samen met hem, lekker stel dus! Gelukkig zijn we allebei tot bedaren gekomen en ligt hij inmiddels lekker te drinken. Jeetje wat kun je daar onzeker van worden zeg! Blij dat hub er weer is om ons te troosten
@Ien, o wat vervelend dat hij niet wilde drinken. Nu gelukkig weer wel lees ik. Ik had het 2 maanden geleden ook. Ik en J ook samen in tranen. Nu, gaat het overigens wel weer helemaal goed. Hopelijk is het bij jou ook van korte duur. @Annelies, dat lijkt me echt moeilijk om dan weg te gaan! Gelukkig is ze snel weer rustig en een schuldgevoel moed je natuurlijk sowieso niet hebben! J heeft heel af en toe dat als ik haar vast heb en iemand kijkt haar aan, dat ze opeens heel hard moet huilen. De kinderarts (waarbij ze dat dus deed) dacht dat t misschien al eenkennigheid was, maar dat lijkt mij wat vroeg? Nou, nu maar snel aan t werk. Ik heb trouwens alweer mega spierpijn, gister gesquashed... Pff, echt een teken dat ik te weinig sport.
Jeeej, hier ook een mijlpaal, hij draaide ineens een paar keer van zn buik naar rug! Heb het gauw gefilmd, hihi