TVOH, ja sorry hoor, ik lijk Ien wel, maar waar staat die afkorting ookal weer voor? Volgens mij kijk ik niet genoeg tv.... Hahaha, Anke, die man van jou! Scouting overleefd? Boehoeee, en dat met een kater! Zal wel een zware ochtend voor hem geweest zijn! @Ien, welke overtrek is het geworden? fotooooo!!!! @Daffiee, ja gaat prima dat 4-uurs ritme, het is niet zo lomp als het eerder klonk. Soms zat er al meer dan 3u tussen dus toen ben ik gewoon eens op gaan letten, als hij, (zoals net) echt honger heeft dan zit er ook wel eens minder dan 4u tussen hoor. Dus het is nog wel redelijk op verzoek maar dan wel met een ritme. Snapje? @Nova, beterschap! En Spanje! Super! Waar precies? Reageren op speenfloepen: ik reageer ook bijna direct, anders blijf ik luisteren naar de geluidjes die hij maakt tot hij uiteindelijk weer in slaap valt. Tis eigenlijk ook wel gek, hij valt vaak heel makkelijk in slaap zonder speen, maar als hij 's nachts (zo vanaf 04u) wakker wordt dan werkt die speen gewoon om direct weer in slaap te vallen. Soms heeft ie hem dan na 5 min. eruit gewerkt en slaapt gewoon verder, maar soms..... Ach en hier - zoals nu nog bij Ien, staat hij pal naast mijn bed. Ik heb hem wel eens in zijn ledikant op zijn eigen kamer gelegd, hij slaapt er prima in, maar ik hoor dan nog steeds elk geluid en ga dan 5x per nacht eruit om even te checken. Of een speen te geven, dus ik heb hem toen weer naar onze kamer verhuisd. @Anke, krijgt ze geen slokje?
HO STOP HALT! The Voice Of Holland! Dank u Google, hopelijk nog net op tijd voordat ik bergen kritiek over mij heen krijg gegooid!
Daffie, 6 uur is officieel geen nacht meer toch? Dan kun je nu al zeggen dat het nog maar 1 nachtvoeding is Wow, knappe man heb jij! Eng, solderen aan de tv, maar super dat ie het gewoon gefikst heeft! Anke, o dat ging snel dus bij jullie, met het overgaan naar ledikant! Haha, ze snapte vast niet waarom de inhoud van haar fles saai wit is, en van jouw glas zo'n mooi kleurtje heeft! Juul, foei zeg! Dat je dát nou niet eens wist babyspullen - HEMA Bijna onderaan heb je een blokje 'bed'. Het overtrekje dat je daar ziet, dat is hem! Leuk he Grinnik, ik denk dat ik precies zo ben, dat ik 5 keer per nacht ga checken omdat ik wat denk te horen, of juist omdat ik niks hoor Ben zeer benieuwd hoe het gaat hoor, hij op zn eigen kamertje! Weet nog niet of ik het al kan Hubski gaat vanavond uit eten met z'n voetbalteam, en hij is nu voor mij naar de grote M om eten te halen Tja, hij lekker eten, ik ook lekker eten natuurlijk Nee hoor, zo werkt het niet hier. Maar ik vond gewoon dat ik wel eens een maccie verdiend had! Vanavond 'let's get married', hopelijk is dat net zo'n leuke show als de honeymoonquiz van vroeger Ben zeer benieuwd, mocht het niks zijn kan ik altijd titanic nog af kijken, die ik van de week maar half gezien had
Zooooo, ik merk dat ik weer een boel gemist heb. @ Anke, mooi dat de speech zo goed ging. Niet van een blaadje is altijd beter dan voorlezen. Knap dat het is gelukt. B. is me er wel eentje haha, met slaapzak toch nog boven de dekens kruipen, gekkerd. Ach ze zal het niet koud hebben Hahaha grappig dat manlief op kroegentocht is geweest en dat hij nogal ehm brak was TVOH is echt wel leuk om te zien, moet het nog even terug kijken. @ Daffiee, als J. veel slaapt overdag dan is dat toch niet zo erg ? Of je moet extreem moeilijke/zware nachten hebben. Dan is het wellicht handig om eens te kijken of je het kunt omdraaien (geen idee hoe je dat dan moet doen hoor). Grappig dat jij ook Exp Robinson kijkt. Ik vond het zooooo irritant dat het juist stopte op het moment dat we net nog niet wisten wie de winnaar zou worden :x Wat gaat de tijd toch snel en wat worden onze kleintjes toch groot, in vergelijking tot andere ukjes. Bij mij in de straat is van de week ook een jochie geboren. Ik ben erg benieuwd naar het verschil in grootte tussen T en hem. @ meid, ik vind het wel lekker om te lezen dat de slaapjes van s ook steeds minder worden. Wat leuk dat de trouwringen klaar zijn. Heb je ze inmiddels al opgehaald ? en zijn ze net zo mooi als je had gedacht ? @ supernova, jeetje je hebt het wel flink te pakken. Hopelijk voel je je snel beter. Wat gaaf dat je lekker op vakantie naar Spanje gaat. Dat is echt iets leuks om naar uit te kijken. @ julia, het is echt niet normaal dat jij niet van chocoladecake etc houdt. Dat is toch vrouw eigen ? Hoe kun je nu niet weten waar TVOH voor staat, op welke planeet heb jij gezeten @ Ien, nog geen gesprekje gehad met sma, zit nog steeds te bedenken hoe ik dat het beste (voorzichtig) kan aankaarten. Je kunt gewoon een dekentje in een dekbedovertrek doen. Dat is geen enkel probleem. Ik ga (net zoals Ien) straks kijken naar lets get married. Ik hoop zo dat het zo'n oergezellige, verkeerde show is alla de honeymoonquizz.
@Anke, ja lief he die handjes in de mond. Het liefst 2 tegelijk! Jummie rode wijn! Je brengt me op ideeen. Volgens mij ben jij net zo erg als ik. Ik ben namelijk erg blij dat ik niet meer zwanger ben en weer aan de alcohol mag. Ik dacht eerst nog, misschien vind ik het wel niet meer zo lekker. Nou, mooi niet dus. Het smaakte gelijk naar meer. @Julia, ok ik snap t, nog steeds op verzoek dus, maar komt gewoon neer op om de ~4 uur (wat ben ik toch slim). @Ien, o lekker de grote M! Ah das nou eens een show die ik niet kijk... @Annelies, ja irritant hé dat ze stopten. Ik hoop niet dat die Nico wint trouwens. Leuk een speelmaatje voor T geboren dus! J heeft sinds gister weer wat nieuws bedacht. Ze is de hele tijd aan het gillen (van plezier), ook vaak in haar bedje in het donker. Verder is ze de hele tijd op haar lipjes aan het zuigen, volgens mij is ze die aan het ontdekken. Zo leuk al die nieuwe dingetjes die ze steeds weer doen!
Haha, annelies, ja misschien zit ik inderdaad op een andere planeet dan jullie?! Helemaal als ik Anke's en Daffiee's stukje lees... wijn?... yuck! @Daffiee, leuk idd, al die kleine ontwikkelingen in zo'n klein mensje. Knap eigenlijk he? Alles werkt en doet het gewoon Oh, even nieuwsgierig, is Daffiee een afkorting of deel van je echte naam? Annelies en Anke, jullie zijn de enigste zonder nickname hier toch? Ientje voor de helft zeg maar en Meid, heet jij niet Karin? Je hebt dat ooit eens verteld namelijk. Bd, waar hang jij uit en hoe heet je ookal weer? Heb ik wel geweten denk ik maar ook weer vergeten.... Van Sucre weet ik het, en waar hang jij trouwens uit? Hoe werd er uiteindelijk gereageerd op verzoek om ouderschapsverlof? En Nova? Geheime naam? Ik denk toch altijd aan 'nieuw' als ik jouw naam zie staan. Nova=nieuw in het bulgaars. Dan heb ik geloof ik iedereen wel zo'n beetje gehad. De die-hards van juli 2011! We zijn wel gekrompen zeg!
@ Daffiee, ahhh je moet aan de gehoorbescherming of valt het geluidsniveau van het gillen nog mee? @ julia, er blijven inderdaad niet heel veel mensen over zo Wel erg jammer, maar nog steeds gezellig hoor. Owww ik kwam een topic van ons kleintje tegen en haar jongste is net weer uit het ziekenhuis. Hij is weer geopereerd aan zijn darmen, maar ook goed nieuws, omdat zijn breuken tegelijk goed zijn hersteld Ik zit nu op National Geographic een of ander gevangenisprogramma te kijken. Best interessant.
Springt op Annelies haar planeet, gevangenisprogr. wie wat waar? Schot in de roos, kijk daar kijk ik nou ook graag naar! Ik ga op zoek naar de afstandsbed. Zou hub het in de gaten hebben?! Even zappen als hij niet kijkt....
En wat een goed nieuws over OK. Hopelijk blijft hij nu een tijdje uit het ziekenhuis en kunnen ze thuis genieten van hun 3 jongens.
@Julia, ja ik heet Daphne. Is julia ook je echte naam? @Annelies, haha geluidsniveau valt mee. Als ze huilt daarentegen... Fijn om positief nieuws van ons kleintje te horen Zitten jullie ook op facebook?
Poeh, toch heftig hoor, heb net even een stukje gelezen in het topic van OK. Poeh, wat zwaar allemaal, dan realiseer je je toch mooi maar weer even hoe belangrijk een goede gezondheid is. Laten we hopen dat haar ukkie nu lekker thuis kan blijven en dat het goed blijft gaan. @Daffiee, nee... vraag me niet waarom ik ooit de naam Julia bedacht, maar zo heet ik niet hoor. Vind het trouwens wel een mooie naam. Ik heet gewoon Mies. Ja, van aap, noot... Oer Hollands dus. FB, yep. Stuur je wel even even een pbtje, dan kan je me zoeken. En via mij ook Annelies, Ien en Sucre
Dekentje: het gaat op zich wel, alleen kloppen die maten weer niet helemaal met elkaar. Of heb ik nou een heel raar formaat deken? Hij is iets breder en iets langer dan de overtrek. Heb de deken geleend van iemand, dus als dat een afwijkende maat blijkt te zijn dan ga ik gauw een normale maat halen. Daffie: gillen, ja hier ook haha! Niet alleen van plezier, ook als ie moe is, gaat ie gillen. Juul: ik ook geen wijnliefhebber hoor, af en toe een droog wit wijntje is wel ok, maar sowieso hoef ik niet per se alcohol. Nog geen druppel van op trouwens sinds ik zwanger werd, dus al ruim een jaar. Kweenie. Heb er niks tegen maar hoef het ook niet per se te hebben. Een tequila'tje op z'n tijd kan ik overigens wel waarderen En mixjes lust ik ook wel. Maarre Juul, om nog effe terug te komen op die planeten, ik hoor qua bier weer op een andere planeet dan jij, Anke en Daffie (en nog meer?) dat hoef ik dus eeeeeeeeecht niet! Nou idd zeg, we zijn enorm gekrompen! Ik zie trouwens gelijk een nieuwe naam voor het volgende topic (we hebben er tenslotte nog maar zo'n 1500 te gaan): de die-hards van juli 2011! Goeie Juul! O fijn nieuws voor Ons kleintje! Daffie, je hebt me intussen gevonden he Pff, S ligt eng te dromen volgens mij, hij was nu al 3 keer hard aan het huilen/schreeuwen in zn slaap. Even troosten, hand op z'n hoofdje en speen er weer in en hij wordt weer rustig. Maar ik hoop niet dat dit heel de nacht zo blijft gaan...
Ik zal eens een fototje spammen, nee geen overblijfselen van een koe en ook geen foto van mijn jongste spruit. Ik liep net naar boven en vond dit wel een foto waard. Deze kan ik toevoegen aan mijn album met de naam: waarom in 2 bedden als je ook samen in 1 bed past. Duidelijk mag zijn dat dit niet de eerste keer is, hoewel ze meestal met de voetjes in het midden slapen en hun koppies dus aan de uiteinden. *edit: lelijke groene slaapzak wordt meestal gebruikt om hutten mee te 'bouwen', nu bleek een 1 pers. dekbed niet breed genoeg ipv het dekbed van het andere bedje erbij te nemen, hebben ze dit lelijke ding uit de kast gesleept...*
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dit is weer echt TE CUTE gewoon!!! Als je boos op ze bent, moet je ff deze foto bekijken, is je boze bui gelijk weer over!
sooo heee, goed zeg he van mij, zomaar zonder er bij stil te staan een nieuwe topicnaam bedacht! Haha! Ja bier. Ien. Ach. Wat zal ik zeggen. Soms, op zijn tijd best lekker. Ik ook echt geen alcohol mens. Doe mij maar een lekker colatje Tsssssss. Was eens met mijn vader en hub een weekend in Parijs. Zwanger van eerste dus een 'geen-wijn excuus'. Gingen we uit eten. Vraagt mijn vader wat we drinken: Ik: cola. Hub: cola. Mijn vader viel zowat van zijn stoel. Zwanger en geen alcohol, oke, maar mijn hub kon het echt niet goed praten hoor! In een frans restaurant cola gaan nuttigen bij het avondeten was echt not done Anyway, Ien, tot eergisteren deed ik met je mee, maar heb donderdagavod in Utrecht mijn eerste biertje gedronken. Was best weer eens lekker. De cola erna ook trouwens, om over 3 glazen thee nog maar niet te praten. Jeejjjj, hoe saai he Daffiee en Anke? Schreeuwende kinderen: ja hoor, zovaak. Schreeuwende babies: ja soms, als hij erge lol heeft komt er soms een hoog schreeuwtje uit Goed voor de stembanden toch?
Haha hebben we met zn allen lets get married zitten kijken? Oh nee, Julia en Annelies zijn naar een gevangenis aan het kijken Het was niet aan mij besteed, leek teveel op de Homeymoonquiz en die mostalgienis leuk maar ik was niet van plan in pyjama met een chippie en een glaasje sinas te gaan kijken Had ik toch moeten doorzappen naar National Geographic Daffiee ja ik ben net zo erg Moet zeggen dat mijn alcoholgebruik wel een stuk minder is sinds mijn zwangerschap maar oh wat was ik blij dat het weer mocht. Tijdens de zwangerschap toch ook niet echt gemist trouwens, grappig he. Leuk dat gillen van plezier, het is sowieso erg leuk dat huilen niet meer het enige geluid is dat geproduceerd wordt. Julia, ja we zijn behoorlijk gekrompen. Anke is trouwens idd mijn echte naam. Grappig, ik dacht dat Julia dat ook was Blij te lezen dat het met OK en haar kinderen beter gaat, wat zij toch allemaal hebben meegemaakt. Reden te meer om dankbaar te zijn voor een goede gezondheid. Tnx Annelies voor de update. Ientje, jij geen drankorgel dus. Kan me voorstellen dat een dekentje wat groter is dan een dekbed. Leuk overtrek trouwens! De deken van de Hema heb ik zelf, dienis 100x150, op de website staat niet wat de afmeting van het dekbedovertrek is. Hopelijk een rustige nacht, in welke kamer slaapt S nu?
Saaaaaaaai inderdaad, dat alcoholvrije Nee hoor, moet iedereen lekker zelf weten. Cola, daar moet ik dan weer niet aan denken Heel cute, die foto! En leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden, dat hoor je ook wel eens anders.
Anke, hij slaapt nu nog gewoon in z'n wieg naast ons. Morgen gaan we ledikantje testen Thx voor doorgeven van maat, ik ga straks even kijken wat de maat is van het overtrekje! Maar nu eerst naar bed!
Julia: Ik wist de afkorting van TVOH ook niet hoor, maar durfde er niet om te vragen. Enne, SupernovA is gewoon mijn echte naam hoor. Nah, gekkigheid, al noemt een groot deel van mijn vriendengroep mij wel nova, het voelt voor mij als mijn echte naam. Nova op zich betekend inderdaad nieuw (latijn, volgens mij). Een supernova is een ster. Wat een grappige foto! Inderdaad, als je boos bent op ze, moet je die foto erbij halen, weg boosheid! Echt superlief! Ien: Leuk dekbed overtrekje! Hier hetzelfde met alcohol, weinig trek in. Soms een biertje of wijntje. Daffie: Hahaha, hier ook gillen, dan weer hoge gilletjes, dan weer een soort gebrom. Wat knap dat je man de tv heeft gemaakt! Spanje: Vrij noordelijk plaatsje aan de Middelandse zee, ongeveer een uurtje vanaf barcelona, in de buurt van Figueres. Best kans dat het daar net zo koud is als hier, maar dat mag de pret niet drukken. Het wordt mijn tweede *denkt even na*, nee vierde keer al dat ik erheen ga voor de carnaval. Alleen nu voor het eerst met beeb. Vind het best spannend, vliegen met zo'n kleintje, ook al is hij dan rond de 7 maanden. Trouwens, mijn kleine manneke en ik zitten weer helemaal op 1 lijn. Hij wil helemaal niet elke drie uur een fles naar binnen werken. Vier uur ertussen vind hij helemaal prima en hij drinkt de flessen van 210 helemaal leeg. Alleen kom ik nu niet helemaal uit met de flessen, maar zolang ze op gaan ben ik blij! Een heel verschil, nu bijhouden of hij niet teveel gaat drinken ipv te weinig. Ik ben nog steeds ziek, dus geen boogschieten vandaag. Balen!